Forum » Na cesti » Upoštevanje prometnih predpisov na slovenskih cestah
Upoštevanje prometnih predpisov na slovenskih cestah
floxy ::
Pozdravljeni!
Na vse vas forumovce se obračam z eno manjšo prošnjo. Prosil bi vas, če si lahko vzamete minuto časa, da izpolnite zelo kratko anketo o tem, kako pogosto upoštevate cestno prometne predpise na slovenskih cestah. Anketa se nahaja na naslednji strani: https://www.1ka.si/a/42026
Anketo izvajam v okviru projektne naloge in je popolnoma anonimna. Za vsako izpolnjeno anketo se že vnaprej zahvaljujem vsakemu posamezniku.
Lep pozdrav!
Na vse vas forumovce se obračam z eno manjšo prošnjo. Prosil bi vas, če si lahko vzamete minuto časa, da izpolnite zelo kratko anketo o tem, kako pogosto upoštevate cestno prometne predpise na slovenskih cestah. Anketa se nahaja na naslednji strani: https://www.1ka.si/a/42026
Anketo izvajam v okviru projektne naloge in je popolnoma anonimna. Za vsako izpolnjeno anketo se že vnaprej zahvaljujem vsakemu posamezniku.
Lep pozdrav!
jype ::
Sem odgovoril, ampak se mi zdi, da anketa predvideva, da se po cestah vozijo samo motorna vozila, kar je narobe.
M-XXXX ::
jype ::
M-XXXX> Bo kar pravilno.
Ne, ne bo.
M-XXXX> Razen če ciljaš na tisto računsko napako, ki jo predstavljajo kolesarji?
Med drugim. Vsekakor osebna vozila daleč najbolj ovirajo promet na cestah, po njih pa zagotovo vozijo tudi druga vozila, vključno s kolesi, ki v prometnih središčih predstavljajo več kot 10% vseh uporabnikov cest.
Ne, ne bo.
M-XXXX> Razen če ciljaš na tisto računsko napako, ki jo predstavljajo kolesarji?
Med drugim. Vsekakor osebna vozila daleč najbolj ovirajo promet na cestah, po njih pa zagotovo vozijo tudi druga vozila, vključno s kolesi, ki v prometnih središčih predstavljajo več kot 10% vseh uporabnikov cest.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
M-XXXX ::
To je tako, kot da bi želel vseslovenski popis prebivalstva, popisat bi šel samo cigane potem pa povzel ugotovitve za celo slovenijo (cigane lahko nadomestiš z poljubnim mestom/območjem/starostno skupino/virsko pripadnostjo (popis v cerkvi delal...)
Imaš prav, da ti ne bom delal krivice: na vsakih 50 voznikov avtomobila/motorja naj pa še eden kolesar reši.
Imaš prav, da ti ne bom delal krivice: na vsakih 50 voznikov avtomobila/motorja naj pa še eden kolesar reši.
jype ::
M-XXXX> To je tako, kot da bi želel vseslovenski popis prebivalstva, popisat bi šel samo cigane potem pa povzel ugotovitve za celo slovenijo
Ne, ni. Na statistiko se spoznaš slabše, kot se zajec na boben.
Ne, ni. Na statistiko se spoznaš slabše, kot se zajec na boben.
shadeX ::
Ali se vam zdi, da posamezniki z boljšim/dražjim avtomobilom manj upoštevajo cestno prometne predpise?
Definitivno. :)
Utk ::
jype ::
Utk> Zakaj bi delal anketo o tistih za katere ne veljajo predpisi, kako jih naj pol kršijo?
Da lahko izpostaviš problematiko tega.
Da lahko izpostaviš problematiko tega.
Blum ::
Jype, kaj kompliciraš nekaj, izpolni če hočeš, če ne pa ne. Pač se je avtor odločil za taka vprašanja.
ales85 ::
Mogoče je malce nespametno spraševati kolikokrat nisi vozil po predpisih, če misliš, da voziš po predpisih :)
EDIT: Razen seveda, če zavestno ne voziš po predpisih.
EDIT: Razen seveda, če zavestno ne voziš po predpisih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ales85 ()
St235 ::
Veliko krsitev je taksnih da ljudje vedo da delajo prekrsek.
Vecji problem je takrat, ko ljudje krsijo predpise zato ker niti ne vedo, da je prekrsek. Mas kar nekaj takih optimistov tudi na forumu.
Vecji problem je takrat, ko ljudje krsijo predpise zato ker niti ne vedo, da je prekrsek. Mas kar nekaj takih optimistov tudi na forumu.
solatko ::
Vedno, kadar ne voziš po predpisih, to delaš načrtno ali pa predpisov ne poznaš.
Manjkajo vprašanja:
Kolikokrat si ta mesec oviral prometni tok, s počasno vožnjo.
Uporabljaš vzvratna ogledala?
Uporabljaš smerokaze?
Oceni obvladanje vozila od 1-5
Si kulturen voznik od 1-5
Se znajdeš v današnjem prometnem kaosu od 1-5
Manjkajo vprašanja:
Kolikokrat si ta mesec oviral prometni tok, s počasno vožnjo.
Uporabljaš vzvratna ogledala?
Uporabljaš smerokaze?
Oceni obvladanje vozila od 1-5
Si kulturen voznik od 1-5
Se znajdeš v današnjem prometnem kaosu od 1-5
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
St235 ::
Vedno, kadar ne voziš po predpisih, to delaš načrtno ali pa predpisov ne poznaš
Vsem, ki nimajo super solatkovih moci, se seveda lahko zgodi tudi, da kak prometni prekrsek storimo zaradi napake/nepozornosti.
solatko ::
V prometu napake/nepozornost nista priporočeni kategoriji. Policaj te kaznuje tako za namerni, kot za prekršek iz nepozornosti (jaz bi te v tem primeru kaznoval strožje, če prometna varnost ni ogrožena, saj če voziš nepozorno in z napakami, si bolj nevaren, kot voznik, ki prekrške dela namerno).
Delo krepa človeka
RedDrake ::
Za kolesarje je ta anketa tako in tako nesmiselna, saj velika vecina (vsaj po LJ) krsi pravila nonstop.
Ne razumem zakaj sem eden redkih ki sestopi s kolesa pred znakom za enosmerno (ki nima dopolnilne table za kolesa), zakaj se toliko ljudi vozi po plocnikih, zakaj se toliko kolesarjev z dragimi kolesi vozi po cestiscu namesto po kolesarski stezi, zakaj toliko kolesarjev in pescev ne uposteva rdeci luci (tole je vsaj za dva velikostna reda vecja stevilka krsitev kot pri avtomobilih), zakaj sem recimo eni zenski izbil tri zobe ko mi je pripeljala nasproti po kolesarski stezi (jasno v napacni smeri). A je tako tezko preckat cesto, iti pes 100m, ne ogrozat pescev na vsakem koraku?
Pravila so zato da se spostujejo, 'bem 'im neko nadnaravno bitje!
Ne pa da kot pesec po LJ ves cas pazim od kje bo priletel kolesar z 20km/h+ ...
Ne razumem zakaj sem eden redkih ki sestopi s kolesa pred znakom za enosmerno (ki nima dopolnilne table za kolesa), zakaj se toliko ljudi vozi po plocnikih, zakaj se toliko kolesarjev z dragimi kolesi vozi po cestiscu namesto po kolesarski stezi, zakaj toliko kolesarjev in pescev ne uposteva rdeci luci (tole je vsaj za dva velikostna reda vecja stevilka krsitev kot pri avtomobilih), zakaj sem recimo eni zenski izbil tri zobe ko mi je pripeljala nasproti po kolesarski stezi (jasno v napacni smeri). A je tako tezko preckat cesto, iti pes 100m, ne ogrozat pescev na vsakem koraku?
Pravila so zato da se spostujejo, 'bem 'im neko nadnaravno bitje!
Ne pa da kot pesec po LJ ves cas pazim od kje bo priletel kolesar z 20km/h+ ...
Engineer_ ::
na avtocesti pogosto namerno kršim omejitev na odsekih kjer nekaj popravljajo. 40 kmh pač ne mislim voziti tam in se nastavljati, da me kak tovornjakar zradira.
sicer podlasice to vedo, zato točno tja nastavijo radar.
Tako da ja, kršitev je namerna, storjena pa iz zagotavljanja varnosti.
sicer podlasice to vedo, zato točno tja nastavijo radar.
Tako da ja, kršitev je namerna, storjena pa iz zagotavljanja varnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
V prometu napake/nepozornost nista priporočeni kategoriji. Policaj te kaznuje tako za namerni, kot za prekršek iz nepozornosti (jaz bi te v tem primeru kaznoval strožje, če prometna varnost ni ogrožena, saj če voziš nepozorno in z napakami, si bolj nevaren, kot voznik, ki prekrške dela namerno).
Nedvomno, samo nihče razen tebe ne bo trdil, da njemu se pa napake ne more zgoditi.
Vsekakor pa podpiram razlikovanje v kaznovanju. Sicer bolj nekaj v smislu kar poznajo američani. Torej reckless vs careless driving. Locitov kot jo zagovarjas ti ni smiselna z vidika dokazovanja, manjka pa tudi jasna utemeljitev zakaj je na konkretnem primeru eno bolj nevarno kot drugo in zato upravičeno do strožje sankcije.
solatko ::
Utemeljitev je čisto logična, nekdo, ki vozi nepozorno, je nevaren drugim vedno, voznik, ki vozi z glavo, je nevaren samo takrat, ko stori napako.
Ko namerno krši predpise, jih dober voznik takrat, ko zanj in za okolico ni nevarnosti.
Velika razlika, taka, kot med izkušenim in neizkušenim voznikom v enaki situaciji.
Seveda so napake sestavni del nekega opravila, od izkušenj pa je odvisno, kakšne so posledice take napake. Dobri, izkušeni vozniki, kardinalnih napak, enostavno ne delajo.
Če narediš napako pri 200+ na motorju, te po navadi ni več in ne šteješ niti med dobre, niti med slabe voznike.
Ko namerno krši predpise, jih dober voznik takrat, ko zanj in za okolico ni nevarnosti.
Velika razlika, taka, kot med izkušenim in neizkušenim voznikom v enaki situaciji.
Seveda so napake sestavni del nekega opravila, od izkušenj pa je odvisno, kakšne so posledice take napake. Dobri, izkušeni vozniki, kardinalnih napak, enostavno ne delajo.
Če narediš napako pri 200+ na motorju, te po navadi ni več in ne šteješ niti med dobre, niti med slabe voznike.
Delo krepa človeka
St235 ::
Iz prejsnjega posta je blo razumet da napake in nepozornost meces v isti kos. Mogoce bi bilo boljse rec, da bi bilo potrebno strozje kaznovat ponavljajoce se napake, kot enkratne dogodke.
IMO je precej tezko na konkretnem primeru dolocit ali je nekdo peljal 60 skozi naselje, ker je naredil napako, ker ne spremlja prometa in sploh ni vedel da je v naselju ali pa je zavestno hitel. Zato tudi moje stalisce, da bi bilo treba precej bolj striktno kaznovat reckless driving od careless. Pri cemer se slednje seveda nanasa predvsem na potencialo nevarnost, ki jo v konkretnem primeru predstavlja krsitelj in ne na razlog krsitve.
IMO je precej tezko na konkretnem primeru dolocit ali je nekdo peljal 60 skozi naselje, ker je naredil napako, ker ne spremlja prometa in sploh ni vedel da je v naselju ali pa je zavestno hitel. Zato tudi moje stalisce, da bi bilo treba precej bolj striktno kaznovat reckless driving od careless. Pri cemer se slednje seveda nanasa predvsem na potencialo nevarnost, ki jo v konkretnem primeru predstavlja krsitelj in ne na razlog krsitve.
;-) ::
anketo bibz veseljem resil ce bi bil interval casa krajsi. kako pri bogu naj vem kolikokrat v mesecu sem prevozil rdeco/rumeno luc, ko pa se dogaja na dnevnem redu.
St235 ::
Torej še dokaz več, da ne znaš vozit in je bila več kot očitno tudi kazen za vijuganje na avtocesti upravičena?
Engineer_ ::
anketo bibz veseljem resil ce bi bil interval casa krajsi. kako pri bogu naj vem kolikokrat v mesecu sem prevozil rdeco/rumeno luc, ko pa se dogaja na dnevnem redu.
ti pač obkrožiš povsod najslabšo opcijo.
Vožnja skozi rdečo, vožnja z neprilagojeno hitrostjo, neobvladovanje vozila itd itd itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Blinder ::
90% ljudi je nesposobnih za vožnjo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
solatko ::
Blinder- Kar pa je glede na kompleksnost opravila razumljivo. Država bi morala poskrbeti, za izločitev tistih, ki tega opravila zaradi različnih vzrokov, niso sposobni opravljati 100%-no.
Stvari v prometu, se bodo drastično spremenile z razvojem avtomatizacije v prometu, ko človeški faktor ne bo več odločilen v taki meri kot sedaj.
Še vedno pa bodo ostali problem pešci, kolesarji in tudi vozniki enoslednih vozil.
Kako avtomatizirati te udeležence v prometu, bo ostal problem, saj še danes veliko udeležencev umre na železniških tirih, kjer je upravljanje praktično že v veliki meri avtomatizirano.
Stvari v prometu, se bodo drastično spremenile z razvojem avtomatizacije v prometu, ko človeški faktor ne bo več odločilen v taki meri kot sedaj.
Še vedno pa bodo ostali problem pešci, kolesarji in tudi vozniki enoslednih vozil.
Kako avtomatizirati te udeležence v prometu, bo ostal problem, saj še danes veliko udeležencev umre na železniških tirih, kjer je upravljanje praktično že v veliki meri avtomatizirano.
Delo krepa človeka
ProGo ::
...
Kako avtomatizirati te udeležence v prometu, bo ostal problem, saj še danes veliko udeležencev umre na železniških tirih, kjer je upravljanje praktično že v veliki meri avtomatizirano.
Hm, ja, če bi tole prebral kakšen Prekmurec se ne bi strinjal s tabo. Mislim da je na stotine prehodov v SLO še brez zapornic/nezavarovanih.
VaeVictis ::
Kdor hodi peš, se mu zdi, da so kolesarji, motoristi in avtomobilsti najhujši na cesti.
Kdor vozi kolo, se mu zdi, da so peščci, motoristi in avtomobilsti najhujši na cesti.
Kdor vozi motor, se mu zdi, da so peščci, kolesarji in avtomobilsti najhujši na cesti.
Kdor vozi avtomobil, se mu zdi, da so peščci, kolesarji in motoristi najhujši na cesti.
ps: Pa še dodatek za anketo:
Kdor vozi poceni avtomobil se mu zdi, da ljudje v dražjih avtomobilih ne vozijo po pravilih.
Kdor vozi drag avtomobil se mu zdi, da ljudje v cenejših avtomobilih ne vozijo po pravilih.
Kdor vozi kolo, se mu zdi, da so peščci, motoristi in avtomobilsti najhujši na cesti.
Kdor vozi motor, se mu zdi, da so peščci, kolesarji in avtomobilsti najhujši na cesti.
Kdor vozi avtomobil, se mu zdi, da so peščci, kolesarji in motoristi najhujši na cesti.
ps: Pa še dodatek za anketo:
Kdor vozi poceni avtomobil se mu zdi, da ljudje v dražjih avtomobilih ne vozijo po pravilih.
Kdor vozi drag avtomobil se mu zdi, da ljudje v cenejših avtomobilih ne vozijo po pravilih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
Engineer_ ::
Ne drži.
Pešci so primitivni, mislijo da jih obdaja magična pregrada in da so povsem varni če random stopijo iz pločnika na cesto. Krivec bo itak avtomobilist.
Kolesarji so primitivni, mislijo da jih obdaja magična pregrada in so zaradi nje povsem varno če random vijugajo po cesti. Krivec bo itak avtomobilist.
Motoristi so primitivni, vozijo 200 kmh slalom med vozili in mislijo da se jim nič ne more zgoditi ker so itak vsi Valentino Rossiji. Pa ne drži.
Avtomobilisti mislijo da jih pleh varuje, pa jih ne. Dejansko se pleh zelo hitro zmečka.
95% ljudi v glavnem ne zna voziti. Veliko več poudarka bi moralo biti na izpitu za avto, veliko več ur bi morali narediti, da bi se morda dejansko naučili voziti. Nujno bi morali vključiti tudi varno vožnjo, da bi ljudje vsaj malo znali kontrolirat svoje vozilo.
Pešci so primitivni, mislijo da jih obdaja magična pregrada in da so povsem varni če random stopijo iz pločnika na cesto. Krivec bo itak avtomobilist.
Kolesarji so primitivni, mislijo da jih obdaja magična pregrada in so zaradi nje povsem varno če random vijugajo po cesti. Krivec bo itak avtomobilist.
Motoristi so primitivni, vozijo 200 kmh slalom med vozili in mislijo da se jim nič ne more zgoditi ker so itak vsi Valentino Rossiji. Pa ne drži.
Avtomobilisti mislijo da jih pleh varuje, pa jih ne. Dejansko se pleh zelo hitro zmečka.
95% ljudi v glavnem ne zna voziti. Veliko več poudarka bi moralo biti na izpitu za avto, veliko več ur bi morali narediti, da bi se morda dejansko naučili voziti. Nujno bi morali vključiti tudi varno vožnjo, da bi ljudje vsaj malo znali kontrolirat svoje vozilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
solatko ::
VaeVictis - Kot otroka so me naučili, kako se varno prečka vozno površino. To znanje uporabljam še danes in zaradi mene, ni nobene potrebe, da se vozniki postavljajo na glavo, ker hočem čez cesto. Pač pogledam levo, po tem, ko sem namen nakazal z roko, pogledam desno, še enkrat levo in če je prosto, grem čez cesto, naravnost in sorazmerno hitro. Če se mi z desne bliža vozilo, pač počakam na sredinski črti, da gre mimo, to mu tudi nakažem.
Pri 60-ih sem zdrav in vitalen, brez poškodb in z zelo dobrimi živci.
Ko so mi nabavili Rog-ovo skirco - to je tista z zrakom napolnjenimi gumami, malo večjih dimenzij, so mi razložili, da se s tem prevoznim sredstvom, praviloma vozi po pločniku in, da je potrebno pazit na vse, ki se nahajajo na njem.
Potem smo počasi pršaltali na kolo, moped, motor, avto, kombi in vsa ostala sredstva, ki se upravljajo z izpitom A in B kategorije. Pri vseh so me naučili, kako se stvari uporabijo varno zase in za druge. Šolanje je bilo dolgo in temeljito, predvsem pa so mi dopovedali, da se upravljanja kakršnega koli vozila odpovem, če psihofizično nisem sposoben to opravljat 100%-no.
Kljub veliko popitega alkohola, nikoli nisem vozil pijan, oziroma se takrat, ko sem vedel, da me čaka vožnja, alkohola nisem dotaknil.
To je pač odvisno od tega, koliko je ljudem okoli tebe do tega, da boš v prometu varen. Tudi takrat, ko sem od prevoznega sredstva hotel več, kot je predpis, tega nisem počel na pamet, temveč sem si zagotovil pridobivanje teh znanj pri profesionalcih.
Strokovnjak brez šolanja ne postaneš, za najkompleksnejše opravilo človeka - vožnjo motornega vozila v prometu, pa vsi pričakujemo, da je dovolj tistih nekaj 10 ur, ki jih obiskuješ v avtošoli. Večina obiskovalcev šole varne vožnje na Vranskem, se potem čudi, kaj vse se lahko zgodi, pa o tem niso imeli pojma. Seveda je to vse kar je prikazano tam, v zelo nizkih hitrostih, ki pa jih današnja vozila večinoma dosežejo že v II.-gi brzini. Avti imajo pa 5 ali 6 brzin.
Pri 60-ih sem zdrav in vitalen, brez poškodb in z zelo dobrimi živci.
Ko so mi nabavili Rog-ovo skirco - to je tista z zrakom napolnjenimi gumami, malo večjih dimenzij, so mi razložili, da se s tem prevoznim sredstvom, praviloma vozi po pločniku in, da je potrebno pazit na vse, ki se nahajajo na njem.
Potem smo počasi pršaltali na kolo, moped, motor, avto, kombi in vsa ostala sredstva, ki se upravljajo z izpitom A in B kategorije. Pri vseh so me naučili, kako se stvari uporabijo varno zase in za druge. Šolanje je bilo dolgo in temeljito, predvsem pa so mi dopovedali, da se upravljanja kakršnega koli vozila odpovem, če psihofizično nisem sposoben to opravljat 100%-no.
Kljub veliko popitega alkohola, nikoli nisem vozil pijan, oziroma se takrat, ko sem vedel, da me čaka vožnja, alkohola nisem dotaknil.
To je pač odvisno od tega, koliko je ljudem okoli tebe do tega, da boš v prometu varen. Tudi takrat, ko sem od prevoznega sredstva hotel več, kot je predpis, tega nisem počel na pamet, temveč sem si zagotovil pridobivanje teh znanj pri profesionalcih.
Strokovnjak brez šolanja ne postaneš, za najkompleksnejše opravilo človeka - vožnjo motornega vozila v prometu, pa vsi pričakujemo, da je dovolj tistih nekaj 10 ur, ki jih obiskuješ v avtošoli. Večina obiskovalcev šole varne vožnje na Vranskem, se potem čudi, kaj vse se lahko zgodi, pa o tem niso imeli pojma. Seveda je to vse kar je prikazano tam, v zelo nizkih hitrostih, ki pa jih današnja vozila večinoma dosežejo že v II.-gi brzini. Avti imajo pa 5 ali 6 brzin.
Delo krepa človeka
Invictus ::
Stvari v prometu se bodo popravile ko bo na voljo zadovoljiv javni prevoz.
Ko se bo posameznike odstranilo iz prometa.
Ko se bo posameznike odstranilo iz prometa.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
Invictus - Javni prevoz nikoli ne bo nadomestil privatnih voženj. Že zaradi prihranka časa in udobja ne, predvsem pa zaradi lokacij, na katerih JP sploh ne vozi, ker se ne splača.
Bi pa bilo potrebno narediti nekaj sprememb:
Zdravstveno sposobnost naj bi spremljal lečeči zdravnik, ki bi imel ob spoznanju, da pacient ni sposoben vožnje, pravico shraniti vozniško dovoljenje do ozdravitve
Tehnični pregled bi moral potrjevati pooblaščen mehanik, ki vzdržuje vozilo in za stanje avtomobila bi moral nosit polno odgovornost.
Šolanje in sam izpit bi moral potekat v treh fazah - mestna vožnja, vožnja po regionalki in občinskih cestah ter vožnja po AC. Vsak del izpita bi moral trajat vsaj eno uro vožnje (v primeru zastoja, bi se vožnja podaljšala ali opravila drug dan).
Obvezna uvedba prometne vzgoje od osnovne šole naprej, učenje vožnje in opravljanje izpita v srednji šoli.
Obvezen brezplačen preizkus vožnje (na vseh treh površinah), vsakih deset let, neopravljen izpit, bi pomenil ponovno delanje celotnega izpita, seveda za svoj denar.
verjetno bi se našlo še kaj, vendar menim, da bi že to, zelo pripomoglo k izboljšanju stanja varnosti v prometu, za vse skupaj niti nebi bilo potrebnih veliko dodatnih sredstev, saj bi se ta, zaradi zmanjšanja prometnih nesreč, hitro vrnila.
Bi pa bilo potrebno narediti nekaj sprememb:
Zdravstveno sposobnost naj bi spremljal lečeči zdravnik, ki bi imel ob spoznanju, da pacient ni sposoben vožnje, pravico shraniti vozniško dovoljenje do ozdravitve
Tehnični pregled bi moral potrjevati pooblaščen mehanik, ki vzdržuje vozilo in za stanje avtomobila bi moral nosit polno odgovornost.
Šolanje in sam izpit bi moral potekat v treh fazah - mestna vožnja, vožnja po regionalki in občinskih cestah ter vožnja po AC. Vsak del izpita bi moral trajat vsaj eno uro vožnje (v primeru zastoja, bi se vožnja podaljšala ali opravila drug dan).
Obvezna uvedba prometne vzgoje od osnovne šole naprej, učenje vožnje in opravljanje izpita v srednji šoli.
Obvezen brezplačen preizkus vožnje (na vseh treh površinah), vsakih deset let, neopravljen izpit, bi pomenil ponovno delanje celotnega izpita, seveda za svoj denar.
verjetno bi se našlo še kaj, vendar menim, da bi že to, zelo pripomoglo k izboljšanju stanja varnosti v prometu, za vse skupaj niti nebi bilo potrebnih veliko dodatnih sredstev, saj bi se ta, zaradi zmanjšanja prometnih nesreč, hitro vrnila.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70077 (61797) | BigWhale |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40163 (36222) | jype |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81989 (74689) | Gandalfar |