» »

I: Opel meriva 1.7cdti pomoč

I: Opel meriva 1.7cdti pomoč

tadoo ::

Opla Merive 1.7. CTDI letnik 2004. Zjutraj, ko je avto še hladen, mi vžge in crkne ker padejo obrati!Ko pa mu dodam gas da ga skurim in da je segret pa ga lahko vžgem takoj ne padajo obrati in dela normalno sam te ko je hladen. Normalno dam kontakt in počakam, da lučke ugasnejo, potem pa ga zalaufam. Ko avto vžge, pa takoj tudi crkne - v glavnem mi avto ne laufa pod "štantgasom" ali kako se že temu reče. To pa samo takrat, ko je avto hladen. Potem si včasih pomagam tako, da dodam malo gasa in mi avto ostane prižgan - ne crkne! Prosim za pomoč!

Arctander ::

Verjetno kakšen senzor ... priklop na tester pa bo dal točen odgovor.

Takole na pamet lahko zamenjaš kup stvari in ni nujno, da bo na koncu ok.

Skratka, do servisa/mehanika in priklopiti na računalnik.

gddr85 ::

Mogoče uplinjač, šoba za prosti tek ne dela več v redu, premal dovaja gorivo (loputa ne dela več pravilno) in ko je hladen ugasne. Ne vem nisem strokovnjak, samo predlog :|

tadoo ::

Bil pri avtomehaniku in je blo spisano da pada nafta. In pol mi je rekel naj se en cas vozim in ga postavim v hrib al v klanec in ga probam prizigat ce bo deloval, ampak vseno ko ga prizgem vzge takoj in crkne ker obrato padajo ko pa ga ponovno vzgem dam gas in se zagaja ko ga zlafuam pa dela in se zagaja. Ko je pa segret pa deluje normalno.

Djz3l3 ::

gddr85 je izjavil:

Mogoče uplinjač, šoba za prosti tek ne dela več v redu, premal dovaja gorivo (loputa ne dela več pravilno) in ko je hladen ugasne. Ne vem nisem strokovnjak, samo predlog :|



uplinjač? si resen?

Kako nafta pada? Pritisk? potem je mogoče pumpa, današnje pumpe v avti dajo na sobah po 300-500 barov zato vsako nihanje je vec kot obcutno? kaksne so grelne? ogreješ preden prizges avto?

hojnikb ::

če dela probleme sam hladn, potem zna bit kje (na glavi?) kaka razpoka.
#brezpodpisa

tadoo ::

Ja rekel je da je bilo izpisano da pritisk nafte pada. Ja ima tak avtomatsko gretje sveck. Ko dam kontakt se vklopi lucka za spirale oz. Grelne svecke ki gori kaki 2sekundi in ugasne potem start. Svecke sem sem pa preveril ,ker mi je sodelavec predlagal da jih preverim da pri grelni svecki spipam pine in kabl priklopim oz. Kabl podrzim na grelno svecko! Ce se zaiskri je dobra ce ne je pa pokvarjena to mi je sodelavec predlagal! Pozabil pa sem napisat ko ga vzgem in ga do malo visjih obratov navrem sem mi vklopi lucka za servis in lucka proti zdrsu!

ToniT ::

Verjetno ti crkuje računalnik za Bosch črpalko. To se je meni dogajalo na Astri 1.7 CTDI letnik 2002 in potem na vsem lepem avto ni hotel več vžgati. Na srečo se je to zgodilo na domačem dvorišču.
Očitno je to zelo pogosta napaka na teh motorjih. Mene je prišlo popravilo 400 EUR z enoletno garancijo, najcenejši pa so bili okrog 200 EUR brez garancije.

tadoo ::

Danes sem bil ponovno pri avtomehaniku pokazalo mu je 4i napake. Nato me je poslal do avtoelektričara. Avto električar mi reče da mu morem jutri zvecer zapeljat avto in da baje ni nekaj velikega narobe! Daes vjutro vzgem avto naredi isto in grem preverit pri egr ventilu ko je loputa kaj se dogaja. Potegnem dol debelo cev nato probam kaj se dogaja! Nato vzamem tanek odvijac ga porinem not do lopute in loputa se je odpirala in zapirala seveda ko sem mel prižgan avto! Nato grem na naslednjo testiram kako dolgo bo. Se zagajal avto! Cakam in cakam mine 20min avto dela normalno! Ne vem a naj peljem k avtoelektricaru, mer mislim da me bo oring skasiraal? Kaj menite? Lep pozdrav Tadej

SkIDiver ::

Če bi človek vedel kaj za ena jajca si hotel spisati skupaj bi ti tud lažje svetovali.

Če pada tlak goriva je treba preverit tesnenje hitrih spojk na ohišju filtra goriva (če jih ima). Sicer pa se testira še EGR (s priklopom avta na tester), da se preveri, če odpira/zapira loputo in preveri se še delovanje dušilne lopute pred sesalnim kolektorjem, če jo ima. Le ta služi zapiranju dovoda zraka pri zaustavitvi motorja. Če se pri hladnem motorju ne odpre, motor ne dobi dovolj zraka za normalno delovanje. Ni pa nujno, da jo motor ima. Je pa običajno krmiljena s podtlačnim sistemom. Za njeno napačno delovanje pa je lahko kriv tudi kakšen okvarjen elektromagneten ventil podtlačnega sistema.
Pametno je seveda preveriti tudi vrednosti temperaturnih senzorjev. Če kateremu dogaja potem je cela veselica.
Tiste štiri napake bi morale dati kar dobro idejo v smeri, da se odkrije napako...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Djz3l3 ::

Pozanimaj se za egr ce je on problematicen se ga da mogoce blidirati...

r3dkv1c4 ::

Prodaj avto, če ni za SERVIS!

Pro_moted ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Prodaj avto, če ni za SERVIS!


Valda. Lepo po gospodsko, k prvemu mehaniku, ki bo računal cca. 50 evrov na uro, zato da bo očistil EGR ventil. Bravo, odlično razmišljanje. Samo vozit na SERVIS, itak morajo nekaj služit, najraje pa na malih stvareh, pri ljudeh, ki jim ni problem plačat tam 200 evrov za menjavo olja in oljnega filtra.
Sicer pa glede na to da javlja napako za pritisk goriva, je najbolj verjetno kriva elektronika na Bosch pumpi, ki skrbi za večji tlak goriva , ko je avto hladen , napram tlaku, ki je prisoten pri normalni delovni temperaturi. To je znana napaka in se naj preveri. Seveda pa tudi EGR ventil, ki je problem že sam po sebi.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

audi a4 2.0tdi

Oddelek: Na cesti
4710892 (9675) -valvoline-
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5019418 (12360) jalovec09
»

Obrati motorja v prostem teku

Oddelek: Na cesti
4012939 (11680) menjalnik
»

[VW Polo] Avto malo cuka in izgublja moč

Oddelek: Na cesti
2913605 (12699) AngelOfDeath
»

Težave z avtomobilsko elektroniko

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
259864 (9174) mevden

Več podobnih tem