Forum » Na cesti » Peljem po avtocesti, zunaj piha nenormalno, dobim kazen ker ne peljem ravno v črti
Peljem po avtocesti, zunaj piha nenormalno, dobim kazen ker ne peljem ravno v črti
šernk ::
Jest bi pa tebi pobral vozniško in vinjeto in te steral na regionalko peš. Ko je deževno moraš pelati počasneje. Manj trenja, daljša zavirna razdalja, širši radij pri isti hitrosti in Aqua planing pri omejitvi na avtocesti pr osebnih avtomobilih so primeren razlog za počasnejšo vožnjo.
prilagoditi moraš vožnjo razmeram na cesti! Če jih lahko večina gre takrat 90 ti pa 60 je torej nekaj narobe.
V vipavski dolini, ko piha do 130km/h+ vozniki osebnih avtomobilov nikoli nismo imeli težav z vožjo.
mi je že pri vožnji s 60km/h po hitricesti konkretno premetavalo avto, pa sem vajen vožnje po H4, takrat je bila 80km/h pa že smrtonosna hitrost za se zabit saj je avto bolj kot ne sam vozil in si ga lahko samo lovil še.
sedaj lahko pa samo še čakam kdaj bom dobil kazen za vožnjo po asfaltirani bankini, tam se seveda peljem zaradi izogibanju udarnih jam (druga opcija je, da greš v celoti na levi pas). Ampak namesto poflikat cesto bodo očitno raje kazni začeli dajat. postajajo pa te udarne jame redna stranka tudi na avtocestah, kar je absolutno nedopustno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Oberyn ::
Lakotnik, ne razumem, kaj si toliko zakompliciral. Izrecna omejitev dejansko velja do naslednjega križišča, naprej pa ne več, če ni ponovljena. Križišče jo torej razveljavi. Če se pelješ po Celovški proti centru, imaš za vsakim križiščem izrecno omejitev 70, od enega križišča naprej (obvoznica ali tam nekje) pa ne več. Od tam naprej velja splošna omejitev 50, ni tam posebej table za 50, ona izrecna omejitev na 70 je bila s križiščem ukinjena. Če izrecna prepoved velja na določeni razdalji, je to pokazano na dopolnilni tabli, sicer pa z naslednjim križiščem preneha veljati. Ne vem, kako bi temu lahko rekel drugače, kot da križišče izrecno prepoved razveljavi, pa bilo to po kmečko ali pa po meščansko.
Pithlit ::
Ne vem, kako bi temu lahko rekel drugače, kot da križišče izrecno prepoved razveljavi, pa bilo to po kmečko ali pa po meščansko.
Sej je že Lakotnik isto povedal. Po kmečko je tako kot si večina ljudi predstavlja. Po črki zakona pa pač ne. Verjetno se lahko celo pojavi situacija ko te lahko ta 'kmečka' razlaga spravi v težave (ne me vprašat kako).
Izrecna omejitev dejansko velja do naslednjega križišča, naprej pa ne več, če ni ponovljena.
Točno tako. Križišče samo po sebi ne razveljavi nič.
Life is as complicated as we make it...
Oberyn ::
Sej je že Lakotnik isto povedal. Po kmečko je tako kot si večina ljudi predstavlja. Po črki zakona pa pač ne. Verjetno se lahko celo pojavi situacija ko te lahko ta 'kmečka' razlaga spravi v težave (ne me vprašat kako).
Izrecna omejitev dejansko velja do naslednjega križišča, naprej pa ne več, če ni ponovljena.
Točno tako. Križišče samo po sebi ne razveljavi nič.
Pa dobro, a se meni to sanja? Izrecna prepoved velja do križišča, naprej pa ne več, vendar je ni razveljavilo križišče s svojo fizično pojavo v prostor-času, temveč se je razveljavila sama od sebe, ko je prišla do križišča, pri čemer križiče ni pomembno, razveljavila bi se v vsakem primeru, ko bi prišla do križišča, tudi če križišča tam ne bi bi bilo? A sem zdaj kaj bližje? Povejte mi po pravici, prosim.
Motion ::
To je zaradi prepočasne vožnje. Jaz bi ti dal še kazen za oviranje prometa in ti snel vinjeto, pa nagnal na regionalko. Zanima me, kakšno pokalico od avtomobila imaš? Upam, da ne pevoziš vse te kilometre v Tvingotu, ali pa si pojedel preveč jezikove juhe. Jaz sem dosti na cesti, pa mojega Mondeota nič ne zanaša kar nekaj za brezveze. Ne danes, ko je vetrovno, ne v dežju, ko vsi cincajo, da mi živce spije, edino na primorskem je burja malo problem, pa še to ni neki hudega, se da vseeno peljat brez večjih težav. Mogoče si pa samo smotan šofer..
Oprosti ampak ce se neves so danes na tem obmocju sunki vetra 60-90km\h. Avto je toyota rav4 2007, z avtoprikolico z b k e kategorijo...in ja veter ni noben izgovor.
Prilagodit voznjo razmeram ? Torej se bolj obirat promet in ne vozit za tovornjaki al kako reagirati? Ze tako sem en del peljal nad dovoljeno hitrostjo.
Freesty po posnetku sodec ene 20cm sem zavil proti odstavnemu, do crte je bilo se vsaj 20cm.
Mitja73 ne bil sem na svojem pasu, pa saj niti sankcija ni taka kot ce bi vozil na drugem kaj ti ni jasno.
Policaj je bil uvideven kljub vsemu se mi zdi njegov odnos fer, povedal je tud da jih komandir jaha za vsak avto ki ga ustavijo brez placilnega naloga zato ga tud razumem...sluzba je dandanes zajebana stvar. Jaz nebom nic manj mel zarad teh 60EUR bom pa bolj bogat za iskusnjo. Vidim pa da majo tud tovornjakarji danes probleme.
vedno se nasmejem ko nekdo ki ni iz zgornje vipavske doline omeni kako močno je pihalo in potem ti pove eno tako cifro. :D
RejZoR ::
prilagodi voznjo razmeram na cesti
In bo na avtocesti zaradi bočnega vetra šel 20 na uro in bil še bolj nevaren kot če ga sunki vetra mal zanašajo pri normalni hitrosti...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
;-) ::
Če bi bile zunaj izredne razmere ti policaj nebi mogel napisati kasni sploh.
Še manj, da bi se ti sploh vozil. Ne veš sploh, kaj so to izredne razmere.
Če včeraj niso ble "izredne" razmere za naš okoliš pa tudi nevem, ruvalo je drevesa, obračalo letala, podiralo table ob AC, odkrivalo strehe, meni pa avta nebi smelo zanašat. Se opravičujem ker nimam vsaj hummerja z 2T in 315 gumami. Kje pa živiš, v Avstraliji ?
http://www.24ur.com/novice/slovenija/pi...
http://www.24ur.com/foto-veter-odkrival...
Bolf3nk ::
...dobro no. Lesce niso ravno med ce- mb se ti ne zdi?
Sem se včeraj in danes vozil med Mb- Ms z leonom in ni bilo težav
Sem se včeraj in danes vozil med Mb- Ms z leonom in ni bilo težav
St235 ::
Sej je že Lakotnik isto povedal. Po kmečko je tako kot si večina ljudi predstavlja. Po črki zakona pa pač ne. Verjetno se lahko celo pojavi situacija ko te lahko ta 'kmečka' razlaga spravi v težave (ne me vprašat kako).
Izrecna omejitev dejansko velja do naslednjega križišča, naprej pa ne več, če ni ponovljena.
Točno tako. Križišče samo po sebi ne razveljavi nič.
Pa dobro, a se meni to sanja? Izrecna prepoved velja do križišča, naprej pa ne več, vendar je ni razveljavilo križišče s svojo fizično pojavo v prostor-času, temveč se je razveljavila sama od sebe, ko je prišla do križišča, pri čemer križiče ni pomembno, razveljavila bi se v vsakem primeru, ko bi prišla do križišča, tudi če križišča tam ne bi bi bilo? A sem zdaj kaj bližje? Povejte mi po pravici, prosim.
Nope, še vedno brcaš v meglo. Nihče ni ničesar razveljaliv. Zgolj se posebna ureditev ne nadaljuje. To je tisto kar ljudje ne dojamete.
Lahko ti povem enostvno situacijo, kejr kmečka logika odpove. Se pelješ iz šentvida v center. Omejitev 70, potem prideš v križišče in glej ga bogca tabla za 70 je postavljena 30 m za križiščem ,ker prej ni primerneg mesta. Po brilijantni kmečki logiki, je pač treba po žlajfu in 50 do table. Ni boljšega za pretočnost prometa.
oziroma drugače. Nek celoten odsek (recimo 20 km doglga cesta) je omejen na 70 km/h. Ker ga seka 20 križišč, je za vsakim kržiščem oznaka 70. Nagradno vprašanje: Ali je omejitev hitrostni enotna za celotno cesto, al vsak kržišče prekliče prepoved in je treba žlajfat do naslednjega znaka?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Brane22 ::
Lahko ti povem enostvno situacijo, kejr kmečka logika odpove. Se pelješ iz šentvida v center. Omejitev 70, potem prideš v križišče in glej ga bogca tabla za 70 je postavljena 30 m za križiščem ,ker prej ni primerneg mesta. Po brilijantni kmečki logiki, je pač treba po žlajfu in 50 do table. Ni boljšega za pretočnost prometa.
Ampak tabla za 70 velja od točke postavitve dalje AFAIK.
St235 ::
pa daj preberi zakaj sploh gre v temi in kaj pravi dikcija glede veljavnosti tabel in križišč.
Brane22 ::
Sem skočil na link Tecaj CPP
Znaki za izrecne odredbe...
Ne najdem ničesar, kar bi tistemu znaku za 70 iz tvojega primera dalo veljavnost na področju, ki se razteza 30m PRED njegovo postavitvijo.
Znaki za izrecne odredbe...
Postavljeni so neposredno na mestu, od koder nastaja za udeležence v cestnem prometu obveznost, prepoved ali omejitev (0m).
Veljajo do prvega križišča, če ni z drugim prometnim znakom prej drugače določeno.
Ne najdem ničesar, kar bi tistemu znaku za 70 iz tvojega primera dalo veljavnost na področju, ki se razteza 30m PRED njegovo postavitvijo.
St235 ::
Še dobro, da v Sloveniji CPP določajo avtošole in ne take butaste stvari kot so pravilniki in zakoni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Brane22 ::
Še dobro, da v Sloveniji CPP določajo avtošole in ne take butaste stvari kot so pravilniki in zakoni.
Ni semi dalo zdaj zgubljat časa s tem, se mi je pa zdelo close enough. Je pa to vprašanje, ki zanima tudi mene, zato sem se oglasil.
Imaš odgovor pri roki ali naj grem zakonodajo brat ?
St235 ::
Kaj ko bi vsaj temo prebral?
...sem sodi tudi tisti nebuloza o tem, da križišče razveljavi omejitev...
Res ne iščem prepira ali karkoli, glede na to da sem danes že enkrat ustrelil mimo; ampak kaj pa potem pomeni to (100. člen Pravilnika o prometni signalizaciji):
Znake za izrecne odredbe je treba ponovno postaviti za vsakim križiščem ceste, na kateri je takšen znak, z drugo cesto, če naj velja izrecna odredba tudi še za takšnim križiščem.
Oberyn ::
Zgolj se posebna ureditev ne nadaljuje. To je tisto kar ljudje ne dojamete.
Zakaj se pa ne nadaljuje? Nek pojav (križišče) je s svojo prisotnostjo povzročil, da se ureditev ne nadaljuje, torej ni nadaljevana, torej je prekinjena, oziroma ker ureditev ni fizičen objekt, ampak je ideja, ni prekinjena, pač pa ni več v veljavi (prej je bila v veljavi), torej je razveljavljena. Ergo, križišče jo je razveljavilo.
Lakotnik, prepirava se okoli besedne igre, dajva raje nehat. Čeprav je pa zabavno, a ni?
Brane22 ::
Kaj ko bi vsaj temo prebral?
...sem sodi tudi tisti nebuloza o tem, da križišče razveljavi omejitev...
Res ne iščem prepira ali karkoli, glede na to da sem danes že enkrat ustrelil mimo; ampak kaj pa potem pomeni to (100. člen Pravilnika o prometni signalizaciji):
Znake za izrecne odredbe je treba ponovno postaviti za vsakim križiščem ceste, na kateri je takšen znak, z drugo cesto, če naj velja izrecna odredba tudi še za takšnim križiščem.
Saj sem jo, pa ne najdem v tem odgovora na to vprašanje.
Ja, za križiščem je treba postaviti tak znak, če naj velja odredba tudi za križiščem.
Ni pa iz tega razvidno, da potem velja odredba tudi na odseku križišče-znak.
Tudi ni jasno, do katerih meja to velja, če velja. Kaj če je znak 200m za križiščem ?
Tudi če je tako, ni jasno kako naj jaz ločim tovrstne table glede na namen postavitve.
Če je znak postavljen z namenom spremembe omejitve hitrosti neodvisno od križišča, velja nova omejitev od znaka dalje. Če je postavljen zaradi križišča, velja odredba tea znaka od začetka križišča naprej.
Obe postavitvi sta pa identični.
Oberyn ::
Lakotnik, po tvoji logiki potem velja, da če se pelješ po Celovški, kjer je omejitev 70, in na enem od križišč zaviješ desno, še vedno velja 70. Če omejitev ni bila prekinjena s križiščem, na tej desni ulici pa ni nobene druge izrecne omejitve, torej še vedno velja 70.
;-) ::
Bolf3nk ::
Pol zgleda, da sem se vozil jaz v brezveterju al kako? Če neko levo drevo podre in kakšno staro streho začne zidake dol metat še ni ne vem kaj. Pol bi moralo vse hiše in drevesa zmetat
;-) ::
Mogoce si imel sreco in pac na vrhu hriba ko si bil ti tisti trenutek ni pihalo. Veter obicajno ni neka konstantna trajna stvar ali?
Mariborska trznica nima zidakov in je prakticno novogradnja :)
Mariborska trznica nima zidakov in je prakticno novogradnja :)
T-h-o-r ::
@Lakotnik29 Ok, torej tvoj problem s to izjavo je bolj v samem slovničnem pomenu besede preklicati oz. rezveljaviti. Sicer štekam zakaj, ampak moraš pa tudi razumeti da velika večina bralcev foruma nima vedno v mislih "striktno pravniškega jezika". Tako bodo ob prebranem najprej pomislili (kot sem tudi jaz) da ti outright zanikaš da ima križišče karkoli opraviti z omejitvijo in ne da ti hočeš samo poudariti, da je uporaba določene besedne zveze napačna.
Edit: Sori OP za thread hijacking, jaz se izključujem iz debate.
oz. enostavneje povedano: drek meša, kot vsi pravniki tu gor in na sploh
jao lakotnik, vsak kmet ve, kaj je s tem mišljeno (križišče "preklicuje" omejitev), tokrat si res šel čez mejo s svojim bolestnim pametovanjem
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
Gregor P ::
Še primer Nemčije; velja enako, da križišče ne razveljavi omejitve hitrosti ter sodba OLG Hamm 2 Ss OWi 524/01:
Zwar verlangt der für Verkehrszeichen geltende Sichtbarkeitsgrundsatz die Wiederholung aller Streckenvorschriftszeichen hinter jeder Kreuzung oder Einmündung auf der Straßenseite, für die das Gebot oder Verbot besteht; dies gilt jedoch nur für den Einbiegevorgang.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Oberyn ::
Še primer Nemčije; velja enako, da križišče ne razveljavi omejitve hitrosti ter sodba
Dobro, potem pa res zgleda, da je to razlika, armadi dveh pravnikov podleže pa tudi moja gorenjska trma. Torej taka omejitev ne neha veljati zaradi križišča, pač pa zato, ker za križiščem ni bila ponovljena. Razlika je samo v tistih metrih od osi križišča do nove table, kjer potem omejitev še vedno velja, po moji interpretaciji pa skozi polovico križišča ne bi več veljala (če je križišče definirano z osjo). Po eni strani je to tudi logično, vendar je težko procesirati. Tvoja omejitev v eni točki je potem odvisna od prometne signalizacije, ki je še pred teboj in še nisi prišel do nje in je morda niti ne vidiš. Izrecne odredbe naj bi veljale od točke prometne signalizacije naprej, v tem primeru pa velja od točke prometne ne-signalizacije naprej. Če zdaj prav razumem, potem v Lj na Celovški skozi križišče z obvoznico v smeri proti centru lahko pelješ 70, ker omejitev 70 neha veljati šele za križiščem, ker ni ponovljena (križišče samo po sebi je ne razveljavi). Medtem ko v obratni smeri skozi to isto križišče velja omejitev 50, ker je prva tabla za 70 šele za križiščem.
js osebno ::
Problem, ki ga vidim pri lakotnikovi interpretaciji, je moznost policijskega nadzora/radarja. Za bliznje mesto znam nasteti nekaj mest, kjer je priblizno 50m za kriziscem postavljen znak, ki "ponovno uveljavi" omejitev na 70. Med doticnimi krizisci in znaki so bili ze postavljeni radarji, ki so lovili tiste s hitrostjo nad 50 km/h. Po vseh nacelih logike se sicer strinjam, da zaviranje na koncu vsakega krizisca ni smotrno, po drugi strani pa nikjer ne pise, da lahko v takem primeru smatramo ohranjanje visje omejitve hitrosti.
Pithlit ::
Kaj pa če je tabla za ponovitev omejitve šele recimo en kilometer za križiščem?
Kaj pa če je šele 100km zadaj? Dejte mal resnosti!
Če je par metrov za križiščem (torej jo brez vsakega problema vidi vsak ki lahko vozi brez špeglov) jo pač upoštevaš. Če ne pa pač upoštevaš splošno omejitev (se boš pač 50m peljal mal počasnej, recimo. Al pa 200).
Life is as complicated as we make it...
T-h-o-r ::
Kaj pa če je tabla za ponovitev omejitve šele recimo en kilometer za križiščem?
ne more bit, oz. to potem ni več ponovitev :)
Problem, ki ga vidim pri lakotnikovi interpretaciji, je moznost policijskega nadzora/radarja. Za bliznje mesto znam nasteti nekaj mest, kjer je priblizno 50m za kriziscem postavljen znak, ki "ponovno uveljavi" omejitev na 70. Med doticnimi krizisci in znaki so bili ze postavljeni radarji, ki so lovili tiste s hitrostjo nad 50 km/h. Po vseh nacelih logike se sicer strinjam, da zaviranje na koncu vsakega krizisca ni smotrno, po drugi strani pa nikjer ne pise, da lahko v takem primeru smatramo ohranjanje visje omejitve hitrosti.
ja, od konca križišča pa do tiste table lahko pospešuješ, samo si res divjak, če v 50 metrih pospešiš na ne vem kakšno hitrost
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
BigWhale ::
St235 ::
Lakotnik, po tvoji logiki potem velja, da če se pelješ po Celovški, kjer je omejitev 70, in na enem od križišč zaviješ desno, še vedno velja 70. Če omejitev ni bila prekinjena s križiščem, na tej desni ulici pa ni nobene druge izrecne omejitve, torej še vedno velja 70.
Kater del stavka Znake za izrecne odredbe je treba ponovno postaviti za vsakim križiščem ceste, na kateri je takšen znak, z drugo cesto, če naj velja izrecna odredba tudi še za takšnim križiščem. ti dela težave da take neumnosti govoriš?
Problem, ki ga vidim pri lakotnikovi interpretaciji, je moznost policijskega nadzora/radarja. Za bliznje mesto znam nasteti nekaj mest, kjer je priblizno 50m za kriziscem postavljen znak, ki "ponovno uveljavi" omejitev na 70. Med doticnimi krizisci in znaki so bili ze postavljeni radarji, ki so lovili tiste s hitrostjo nad 50 km/h. Po vseh nacelih logike se sicer strinjam, da zaviranje na koncu vsakega krizisca ni smotrno, po drugi strani pa nikjer ne pise, da lahko v takem primeru smatramo ohranjanje visje omejitve hitrosti.
Takšne kazni ne bi zdržale na sodiščih, če imaš pa kaj več kot hear say pa kar na plano z njim. Ravno zato, da do takih absurdov NE MORE prit je zakonska dikcija takšna kot je.
@Lakotnik29 Ok, torej tvoj problem s to izjavo je bolj v samem slovničnem pomenu besede preklicati oz. rezveljaviti. Sicer štekam zakaj, ampak moraš pa tudi razumeti da velika večina bralcev foruma nima vedno v mislih "striktno pravniškega jezika". Tako bodo ob prebranem najprej pomislili (kot sem tudi jaz) da ti outright zanikaš da ima križišče karkoli opraviti z omejitvijo in ne da ti hočeš samo poudariti, da je uporaba določene besedne zveze napačna.
Edit: Sori OP za thread hijacking, jaz se izključujem iz debate.
oz. enostavneje povedano: drek meša, kot vsi pravniki tu gor in na sploh
jao lakotnik, vsak kmet ve, kaj je s tem mišljeno (križišče "preklicuje" omejitev), tokrat si res šel čez mejo s svojim bolestnim pametovanjem
enako kot je vsake kmetu jasno, da je na avtocesti minimalna hitrost 60 km/h?
Kot vem je ena od funkcij kmeta mešanje dreka in to vam gre na forumu odločno, potem pa rabimo teme kakšna je omejitev skozi kržišče in podobne budalaštine, ker je ja vsem vse jasno.
Kaj pa če je tabla za ponovitev omejitve šele recimo en kilometer za križiščem?
Nič, ker če table ni (oziroma je tako zamaknjena,da je ne vidiš potem nimaš popolnoma nobenega razloga, da bi sklepal da se omejitev nadaljuje) od križišča naprej pelješ po splošni omejitvi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
lukaz ::
Še primer Nemčije; velja enako, da križišče ne razveljavi omejitve hitrosti ter sodba
Dobro, potem pa res zgleda, da je to razlika, armadi dveh pravnikov podleže pa tudi moja gorenjska trma. Torej taka omejitev ne neha veljati zaradi križišča, pač pa zato, ker za križiščem ni bila ponovljena. Razlika je samo v tistih metrih od osi križišča do nove table, kjer potem omejitev še vedno velja, po moji interpretaciji pa skozi polovico križišča ne bi več veljala (če je križišče definirano z osjo). Po eni strani je to tudi logično, vendar je težko procesirati. Tvoja omejitev v eni točki je potem odvisna od prometne signalizacije, ki je še pred teboj in še nisi prišel do nje in je morda niti ne vidiš. Izrecne odredbe naj bi veljale od točke prometne signalizacije naprej, v tem primeru pa velja od točke prometne ne-signalizacije naprej. Če zdaj prav razumem, potem v Lj na Celovški skozi križišče z obvoznico v smeri proti centru lahko pelješ 70, ker omejitev 70 neha veljati šele za križiščem, ker ni ponovljena (križišče samo po sebi je ne razveljavi). Medtem ko v obratni smeri skozi to isto križišče velja omejitev 50, ker je prva tabla za 70 šele za križiščem.
Omejitev čez obvoznico proti centru je 60 in ne 50 ;)
Brane22 ::
Kaj pa če je tabla za ponovitev omejitve šele recimo en kilometer za križiščem?
Nič, ker če table ni (oziroma je tako zamaknjena,da je ne vidiš potem nimaš popolnoma nobenega razloga, da bi sklepal da se omejitev nadaljuje) od križišča naprej pelješ po splošni omejitvi.
Kaj pa če je tabla 100m za križiščem in jo vidiš, še preden pripelješ v križišče ?
Kako takrat ločiš med:
- tablo, ki označuje nadaljevanje stare omejitve tudi za križiščem
- tablo, ki označuje omejitev hitrosti od te točke naprej in je bil namen upravljalca dejanjsko omejit hitrost na sicer dovoljenih 50 takoj za križiščem, nato pa omejitev spet dvignit na 70 po teh 100m.
dzinks63 ::
Npr.: V Celju pred Cinkarno in pred bencinsko Mol si prometni znaki sledijo takole:
Slike so iz google street view in so prometni znaki zamegljeni.
Omejitev 70km/h
po 200m je znak za mesto Celje
do križišča je še cca 100m
za križiščem znak 70km/h
ima v tem primeru znak za mesto Celje kakšno veljavo (50km/h v dolžini cca 150m) od znaka za mesto Celje do novega znaka za križiščem s ponovno omejitvijo hitrosti do 70km/h , če je nima , je hitrost vseskozi omejena na 70km/h?
Slike so iz google street view in so prometni znaki zamegljeni.
Omejitev 70km/h
po 200m je znak za mesto Celje
do križišča je še cca 100m
za križiščem znak 70km/h
ima v tem primeru znak za mesto Celje kakšno veljavo (50km/h v dolžini cca 150m) od znaka za mesto Celje do novega znaka za križiščem s ponovno omejitvijo hitrosti do 70km/h , če je nima , je hitrost vseskozi omejena na 70km/h?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
T-h-o-r ::
enako kot je vsake kmetu jasno, da je na avtocesti minimalna hitrost 60 km/h?
enako, kot je vsakemu kmetu jasno, da na avtocesti voziš tako, da nisi nevaren za ostale udeležence prometa
tistim, ki jim pa ni, pa FSM pomagaj, a takih je v resnici v sloveniji večina, AŠ pa jim še kar naprej dajejo izpite v roke
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
;-) ::
Ampak v avtosoli se res premalo vozi po AC. Jas sem 1x peljal samo 20km in to je bilo to, pravtako mi ni bilo povedano da moram vozit po sredini pasu. Saj je nekako logicno da ja kolikor se le da ampak od kazni naprej me je kar strah da skrenem 15cm bolj levo ali desno od sredine.
V avtosoli te "specializirajo" da vozis ok tam, kjer bos vozil na izpitni kar pomeni sicer velik delez opravljenih izpitov kar pa ni najboljse. Opazam pa da prakticno nobeden ne vozi po sredini pasu, ocitno bi moral clovek po opravljenem izpitu se prebrat cel cestno prometni pravilnik.
Zgleda da so res veliki pritiski na komandirje in potem komandirji na prometnike, sem slisal da jim dobesedno gnjavijo, da izdajo premalo placilnih nalogov in da naj se ustavljanje provid brez placilnega naloga ne dogaja. Tole je priletelo iz prve roke Ptujske PP v MB in PP Celje iz ust prometnikov. Na "sestankih" na tablo napisejo kr v stevilkah koliko so "norme" za pasove, prekoraceno hitrost itd. Kdo je ne doseze je brez stimulacije.
Nebo se kdo picil v izraz norma, to je pac nepisana norma ali kakorkoli bi se to poimenovalo. Seveda bo zdaj spet ducat forumasev ki nikoli ne delajo napak ali pa se vozijo 10km na teden pa bojo trdili da ni tako, vprasajte kaksnega policista prometnika kaksni pritiski in represija se izvaja ce ne prinese placilnih nalogov.
Je pa res da imajo policisti res malo placo, samo kdo jim je kriv da delajo za 700€ ker jim ni blo v solo hodit, za tecaj policista si pa roko na srce vec ne zasluzijo, zato jim tistih cca. 100€ stimulacije pomeni vec kot to, da je človek. Vse je lepo in prav, drzava rabi denar, policiste imamo zato da pisejo kazni, lahko pa bi bli malo človeški in ob prekrskih pri katerih neposredno ne ogrozas nobenega dali kaksno opozorilo (kar po zakonu lahko). Če bi pa delali na svoji osebnosti in da bi imeli nasi drzavljani lepse mnenje o njih pa bi lahko dali malo vec povdarka na tujce (romune itd.).
Na fb spet krozi ena afera ko je policist na dvopasovnici ustavil vozilo iz pocasnejsega (levega) pasu, medtem ko je vstric vozilo drugo vozilo in napisal kazen za neprilagojeno hitrost, seveda dokazat da je izmeril to vozilo nemore ampak mi smo ovce in uniforme majo vedno prav.
V avtosoli te "specializirajo" da vozis ok tam, kjer bos vozil na izpitni kar pomeni sicer velik delez opravljenih izpitov kar pa ni najboljse. Opazam pa da prakticno nobeden ne vozi po sredini pasu, ocitno bi moral clovek po opravljenem izpitu se prebrat cel cestno prometni pravilnik.
Zgleda da so res veliki pritiski na komandirje in potem komandirji na prometnike, sem slisal da jim dobesedno gnjavijo, da izdajo premalo placilnih nalogov in da naj se ustavljanje provid brez placilnega naloga ne dogaja. Tole je priletelo iz prve roke Ptujske PP v MB in PP Celje iz ust prometnikov. Na "sestankih" na tablo napisejo kr v stevilkah koliko so "norme" za pasove, prekoraceno hitrost itd. Kdo je ne doseze je brez stimulacije.
Nebo se kdo picil v izraz norma, to je pac nepisana norma ali kakorkoli bi se to poimenovalo. Seveda bo zdaj spet ducat forumasev ki nikoli ne delajo napak ali pa se vozijo 10km na teden pa bojo trdili da ni tako, vprasajte kaksnega policista prometnika kaksni pritiski in represija se izvaja ce ne prinese placilnih nalogov.
Je pa res da imajo policisti res malo placo, samo kdo jim je kriv da delajo za 700€ ker jim ni blo v solo hodit, za tecaj policista si pa roko na srce vec ne zasluzijo, zato jim tistih cca. 100€ stimulacije pomeni vec kot to, da je človek. Vse je lepo in prav, drzava rabi denar, policiste imamo zato da pisejo kazni, lahko pa bi bli malo človeški in ob prekrskih pri katerih neposredno ne ogrozas nobenega dali kaksno opozorilo (kar po zakonu lahko). Če bi pa delali na svoji osebnosti in da bi imeli nasi drzavljani lepse mnenje o njih pa bi lahko dali malo vec povdarka na tujce (romune itd.).
Na fb spet krozi ena afera ko je policist na dvopasovnici ustavil vozilo iz pocasnejsega (levega) pasu, medtem ko je vstric vozilo drugo vozilo in napisal kazen za neprilagojeno hitrost, seveda dokazat da je izmeril to vozilo nemore ampak mi smo ovce in uniforme majo vedno prav.
St235 ::
ocitno bi moral clovek po opravljenem izpitu se prebrat cel cestno prometni pravilnik.
Kaj ko bi vrnil vozniško pa nam bo vsem lažje na cesti?
Tole je priletelo iz prve roke Ptujske PP v MB in PP Celje iz ust prometnikov. Na "sestankih" na tablo napisejo kr v stevilkah koliko so "norme" za pasove, prekoraceno hitrost itd. Kdo je ne doseze je brez stimulacije.ž
tole si si pa ravnokar gladko izmislil.
Na fb spet krozi ena afera ko je policist na dvopasovnici ustavil vozilo iz pocasnejsega (levega) pasu, medtem ko je vstric vozilo drugo vozilo in napisal kazen za neprilagojeno hitrost, seveda dokazat da je izmeril to vozilo nemore ampak mi smo ovce in uniforme majo vedno prav.
Spet nakladaš. Kazen za neprilagojeno hitrost ti ne more napisat tako, da vozi vzporedno s tabo. Ker neprilagojena hitrost pomeni hitrost pri kateri nisi bil sposoben obvladat vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Pithlit ::
A na FB da kroži? Ja potem pa že mora bit res! Prasci tile policaji!
Life is as complicated as we make it...
BigWhale ::
;-) ::
Mi smo dobli pole da smo se z njih na pamet naucili odgovore nevem pa kako ste vi delali izpit, saj nismo mi krivi da je tak ali?
Lakotnik, to o stimulaciji in "normah" je cista resnica, vprasaj kakega prometnika, al se vedno mislis da zivimo v dezeli telebajskov kjer je vse lepo in prav.
Lakotnik, to o stimulaciji in "normah" je cista resnica, vprasaj kakega prometnika, al se vedno mislis da zivimo v dezeli telebajskov kjer je vse lepo in prav.
AngelOfDeath ::
Sem bil v četrtek na relaciji ce-mb. Z eno malo škodo. Pa je kar lepo pihalo. So bili pa tudi občasni sunki vetra, ko sem mislil da mi bo brisalce dol zlomilo.
edit: Slovnica
Relanium ::
Če bi bile zunaj izredne razmere ti policaj nebi mogel napisati kasni sploh.
Še manj, da bi se ti sploh vozil. Ne veš sploh, kaj so to izredne razmere.
Če včeraj niso ble "izredne" razmere za naš okoliš pa tudi nevem, ruvalo je drevesa, obračalo letala, podiralo table ob AC, odkrivalo strehe, meni pa avta nebi smelo zanašat. Se opravičujem ker nimam vsaj hummerja z 2T in 315 gumami. Kje pa živiš, v Avstraliji ?
Ne, še vedno niso izredne, linki is ostalih delov slovenije pa mene za bistrico ne zanimajo.
Če ma bosna poplave, maš tud ti doma izredne razmere ko stopiš v lužo?
Če je pa drugače policaj peljal ravno, bi lahko tudi ti. Saj policaji niso najbolj inteligentni, torej bi ti moral po tej logiki boljše (in bolj ravno) vozit kot oni, a ne?
Engineer_ ::
NASLOV TEME JE Peljem po avtocesti, zunaj piha nenormalno , potem pa kekec izjavi da tole:
lepo te prosim, vrni izpit. Pri 60-90 kmh te zanaša?! resno'! Zveniš kot kak razvajen ljubljančan, ki kliče na radio ko veter piha 50 kmh in reče:" joj, prosim vozite počasi, meni je že ene 2x volan kar iztrgal iz rok joj joj joj!".
ne smeši se.
Oprosti ampak ce se neves so danes na tem obmocju sunki vetra 60-90km\h. Avto je toyota rav4 2007, z avtoprikolico z b k e kategorijo...in ja veter ni noben izgovor.
lepo te prosim, vrni izpit. Pri 60-90 kmh te zanaša?! resno'! Zveniš kot kak razvajen ljubljančan, ki kliče na radio ko veter piha 50 kmh in reče:" joj, prosim vozite počasi, meni je že ene 2x volan kar iztrgal iz rok joj joj joj!".
ne smeši se.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
Ja nisem jas kriv. Pa niti nism jezn naredim min 70k km letno vozim od prage do z obale italije pa me pojahajo sam v sloveniji. Super nekaj je treba dat za drzavo.
In nikoli ne greš skozi ajdovščino, ko so sunki vetra blizu 200? Saj ti je jasno, da se ti zdaj celotna vipavska dolina smeji, ko te zanaša pri 60 kmh? :D
Relanium ::
lepo te prosim, vrni izpit. Pri 60-90 kmh te zanaša?! resno'! Zveniš kot kak razvajen ljubljančan, ki kliče na radio ko veter piha 50 kmh in reče:" joj, prosim vozite počasi, meni je že ene 2x volan kar iztrgal iz rok joj joj joj!".
ne smeši se.
Ni ljubljančan, je pa hudo razvajen ja, vsaj kolker že nekaj časa opažam njegove poste na tem forumu.
FlyingBee ::
ja to so te nebuloze (sem sodi tudi tisti nebuloza o tem, da križišče razveljavi omejitev), ker se v avtošoli stvari po kmečko razloži. Problem pa nastane, ko ljudje začnete te trditve potem vpletat v diskusije na forumih in prodajat kot svete in absolutne resnice.
In eno in drugo je namreč s praktičnega in vsakodnevnega vidika zadosti blizu resnice, gre gre za izjemno površno posploševanje, ki nima nikakšne pravne osnove.
V avtošoli pač to tako predstavijo in če se ljudje tega po kmečki logiki držijo tudi v prometu dejansko ni težav.
imamo znak za konec naselja in potem takoj omejitev 60 ter čez 50 metrov križišče, po križišču pacienti še vedno vozijo 60 na uro in ne vem kaj si mislijo potem ko je čez 2 kilometra spet znak omejitev 60 kmh 200m pred krožiščem (torej bi morali voziti 60 do znaka 60, ki jih samo opomne da delajo prav :-), po njihovi logiki
mujek ::
No super vozniki, ki Vas veter nikoli ne premakne ko vozite avtomobil,
Poanta teme je v tem - ali te lahko kaznujejo če ne voziš po sredini voznega pasa. Poenostavljeno povedano.
Jaz po dveh straneh še zmeraj ne vem ali je to prekršek ali ne.
Mene je tudi veter že prestavljal po avtocesti (podobno kot OP) in me res zanima, ali je to prekršek ali ne. Sunki vetra so namreč, nenapovedani/nepredvidljivi in če te za 15 cm prestavi iz sredine voznega pasu (ampak še zmeraj med voznim pasom) ni kaj hudega.
Poanta teme je v tem - ali te lahko kaznujejo če ne voziš po sredini voznega pasa. Poenostavljeno povedano.
Jaz po dveh straneh še zmeraj ne vem ali je to prekršek ali ne.
Mene je tudi veter že prestavljal po avtocesti (podobno kot OP) in me res zanima, ali je to prekršek ali ne. Sunki vetra so namreč, nenapovedani/nepredvidljivi in če te za 15 cm prestavi iz sredine voznega pasu (ampak še zmeraj med voznim pasom) ni kaj hudega.
FlyingBee ::
kaj pa če je iskal sms svoje prijatelja, ki ga vabi na pivo? kaj če mu je kaj na tla padlo pa je pobiral? kaj pa če je res samo zaradi vetra in ni imel sreče, da ga za praktično zaradi statistike ustavijo?
Engineer_ ::
kaj pa če je iskal sms svoje prijatelja, ki ga vabi na pivo? kaj če mu je kaj na tla padlo pa je pobiral? kaj pa če je res samo zaradi vetra in ni imel sreče, da ga za praktično zaradi statistike ustavijo?
1. prepovedano je brati sms med vožnjo
2. pobiral je in vozil čez 100 kmh na avtocesti?! Torej ni gledal na cesto ta čas oziroma je celo bil sklonjen pod armaturo? si resen?
No super vozniki, ki Vas veter nikoli ne premakne ko vozite avtomobil,
Poanta teme je v tem - ali te lahko kaznujejo če ne voziš po sredini voznega pasa. Poenostavljeno povedano.
če vijugaš kot pijanec, čeprav ni nobenega hudega razloga za to, te morajo temu primerno kaznovati. veter 60 kmh ni razlog za vijuganje.
Mene je tudi veter že prestavljal po avtocesti (podobno kot OP) in me res zanima, ali je to prekršek ali ne. Sunki vetra so namreč, nenapovedani/nepredvidljivi in če te za 15 cm prestavi iz sredine voznega pasu (ampak še zmeraj med voznim pasom) ni kaj hudega.
zakaj nisi hitrosti vožnje prilagodil razmeram na cesti in lastnemu neznanju vožnje?
No super vozniki, ki Vas veter nikoli ne premakne ko vozite avtomobil,
ne, me ne. Se naučiš obračat volan proti vetru in te ne premakne.
slo-tech zopet pokazal svoje vozniške sposobnosti oziroma pomanjkanje le teh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
FlyingBee ::
kaj pa če je iskal sms svoje prijatelja, ki ga vabi na pivo? kaj če mu je kaj na tla padlo pa je pobiral? kaj pa če je res samo zaradi vetra in ni imel sreče, da ga za praktično zaradi statistike ustavijo?
1. prepovedano je brati sms med vožnjo
2. pobiral je in vozil čez 100 kmh na avtocesti?! Torej ni gledal na cesto ta čas oziroma je celo bil sklonjen pod armaturo? si resen?
No super vozniki, ki Vas veter nikoli ne premakne ko vozite avtomobil,
Poanta teme je v tem - ali te lahko kaznujejo če ne voziš po sredini voznega pasa. Poenostavljeno povedano.
če vijugaš kot pijanec, čeprav ni nobenega hudega razloga za to, te morajo temu primerno kaznovati. veter 60 kmh ni razlog za vijuganje.
Mene je tudi veter že prestavljal po avtocesti (podobno kot OP) in me res zanima, ali je to prekršek ali ne. Sunki vetra so namreč, nenapovedani/nepredvidljivi in če te za 15 cm prestavi iz sredine voznega pasu (ampak še zmeraj med voznim pasom) ni kaj hudega.
zakaj nisi hitrosti vožnje prilagodil razmeram na cesti?
to bi jaz moral tebe vprašat, sms prebirajo in ni treba se sklanjat dobesedno, če ti kaj pade pod sedež ... Engineer pa tak :-)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9529 (6013) | Miha 333 |
» | Omejitev na hitri cestiOddelek: Na cesti | 10693 (7027) | Opkow |
⊘ | Glavna vožnja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29683 (27891) | einstein :P |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81646 (74346) | Gandalfar |