Forum » Na cesti » Omejitve hitrosti
Omejitve hitrosti
Microsoft ::
Jasno, bi se kaznovalo tudi tiste, ki vozijo prepocasi.
Pol si se pa zbudu, ja. In tak sistem kaznovanja je nepravicen. Ce postavis radar na predoru cez Trojane in Golovec, to meni nic ne pomeni. Jst bom lahko se naprej divjal, kolker mi pase. Zakaj? Ker se skozi prvi predor se peljal nisem (pa se tudi ne bo), skozi drgega pa se peljem enkrat na 5 let.
Torej, ce bi hotel res "lovit" neke divjake, ZACNI PRI SEBI. Ce se peljes mimo table za naselje (pa da ima tist crn okvir gor (nekateri ne vedo kaj je razlika, ce ni okvirja)) in se bos pejal 51, hopla. Kazen!!! Takoj!!! Ce bos presekal polno crto, kazen!!! Ce parkiras na plocniku, kazen! Brez da mrdas.
Po mesecu nadzora pa povej, ce si se za to. Namrec, vse predpise v prometu bi bilo dobro, da jih priblizno spostujemo, ane. In ce se bom jst peljal 200 cez tunel in bil pri tem kaznvan, popolnoma zahtevam, da si ti kaznovan, ker si se za 1mm peljal cez polno crto. V nasparotnem primeru to pomeni, da je dovoljeno krsti "lazje zakone". Kar verjento ni prav.
by Miha
Pol si se pa zbudu, ja. In tak sistem kaznovanja je nepravicen. Ce postavis radar na predoru cez Trojane in Golovec, to meni nic ne pomeni. Jst bom lahko se naprej divjal, kolker mi pase. Zakaj? Ker se skozi prvi predor se peljal nisem (pa se tudi ne bo), skozi drgega pa se peljem enkrat na 5 let.
Torej, ce bi hotel res "lovit" neke divjake, ZACNI PRI SEBI. Ce se peljes mimo table za naselje (pa da ima tist crn okvir gor (nekateri ne vedo kaj je razlika, ce ni okvirja)) in se bos pejal 51, hopla. Kazen!!! Takoj!!! Ce bos presekal polno crto, kazen!!! Ce parkiras na plocniku, kazen! Brez da mrdas.
Po mesecu nadzora pa povej, ce si se za to. Namrec, vse predpise v prometu bi bilo dobro, da jih priblizno spostujemo, ane. In ce se bom jst peljal 200 cez tunel in bil pri tem kaznvan, popolnoma zahtevam, da si ti kaznovan, ker si se za 1mm peljal cez polno crto. V nasparotnem primeru to pomeni, da je dovoljeno krsti "lazje zakone". Kar verjento ni prav.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Matevžk ::
Seveda to ne bi bilo prav. Vsaka stvar ima svojo toleranco in progresivne sankcije. Če jaz zapeljem 1mm čez črto, ni to nič. Če zapeljem 10 centimetrov, pač plačam sto tolarjev. Če ti prehitevaš preko polne črte, plačaš jurja. Zmenjeno. Kazni tako nizke seveda zato, ker bo sistem zabeležil vsako kršitev in se jih bo vsaj na začetku kar precej nabralo.
Ja, tisti, ki pa ne vedo, koliko je omejitev na CRMV (mislijo, da je 80) in na avtocesti (mislijo, da je 100) in koliko je v naselju (mislijo, da je še vedno 60) in kakšna je razlika med "obkroženim" in neobrkroženim znakom ... so pa žalostni primeri sanjačev. Posredno povzročijo toliko nesreč kot divjaki. Zato je pa treba sanjače tudi kaznovati.
edit: typo
Ja, tisti, ki pa ne vedo, koliko je omejitev na CRMV (mislijo, da je 80) in na avtocesti (mislijo, da je 100) in koliko je v naselju (mislijo, da je še vedno 60) in kakšna je razlika med "obkroženim" in neobrkroženim znakom ... so pa žalostni primeri sanjačev. Posredno povzročijo toliko nesreč kot divjaki. Zato je pa treba sanjače tudi kaznovati.
edit: typo
lp, Matevžk
Microsoft ::
Kazni tako nizke seveda zato, ker bo sistem zabeležil vsako kršitev in se jih bo vsaj na začetku kar precej nabralo.
Ujeli ste se v lastno past. Najprej na veliko promovirate kaznovanje vseh in vsakogar, a na kocun bi le malo znizali kazni. Do sedaj sem dobil obcutek, da ste zagovorniki predpisov zadovoljni z kaznimi. Zakaj bi vam torej pogledali skozi prste? Jst ne vidim razloga.
In dvomim, da obstaja kaka "toleranca" pri tem, ce prevozis polno crto. Res je, da ni isto, ce si 1mm cez crto ali 5m. Prav tako ne poznam zakona, a ce ta kaznuje v obeh primerih enako, se drzimo zakona, ki ga zagovarjamo. Torej, v obeh primerih ista kazen! Nic "sej sem samo malo". Cisto nic. Kazen!
Ta vasa "toleranca" je le enka vasa potuha, ker ste spoznali, da tudi sami dnevno krsite miljon zakonov, a so le "lazji prekrski". In te pa bi naj tolerirali, ceprav so zakoni in kazni jasno napisane za te prekrske. Ane, to vase mislenje "sej ce je 1kmh prevec, se ne kaznujemo" ni sprejemljivo. Zakaj potem ne recemo, ce je 100kmh prevec, se ni kaznivo. To lahko gre v neskoncnost. Ce je meja 50, je 50. Ce se peljes 51 in je za to predvidena kazen, jo placas. In jo placaj!
by Miha
Ujeli ste se v lastno past. Najprej na veliko promovirate kaznovanje vseh in vsakogar, a na kocun bi le malo znizali kazni. Do sedaj sem dobil obcutek, da ste zagovorniki predpisov zadovoljni z kaznimi. Zakaj bi vam torej pogledali skozi prste? Jst ne vidim razloga.
In dvomim, da obstaja kaka "toleranca" pri tem, ce prevozis polno crto. Res je, da ni isto, ce si 1mm cez crto ali 5m. Prav tako ne poznam zakona, a ce ta kaznuje v obeh primerih enako, se drzimo zakona, ki ga zagovarjamo. Torej, v obeh primerih ista kazen! Nic "sej sem samo malo". Cisto nic. Kazen!
Ta vasa "toleranca" je le enka vasa potuha, ker ste spoznali, da tudi sami dnevno krsite miljon zakonov, a so le "lazji prekrski". In te pa bi naj tolerirali, ceprav so zakoni in kazni jasno napisane za te prekrske. Ane, to vase mislenje "sej ce je 1kmh prevec, se ne kaznujemo" ni sprejemljivo. Zakaj potem ne recemo, ce je 100kmh prevec, se ni kaznivo. To lahko gre v neskoncnost. Ce je meja 50, je 50. Ce se peljes 51 in je za to predvidena kazen, jo placas. In jo placaj!
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
freserovski ::
Toleranca mora vedno obstajat, drugače bi bili policijska država, vsak bi bil pod stalnim nadzorom. Mislim, da bi se ljudje uprli ob takšnem zategovanju pravil (predpisov). Ne more država kar tako postavit nekih omejitev, no, lahko ob ustrezni moči aparata (policija, vojska, ovaduhi,...)
Neka pravila že morajo biti, da vse deluje kot mora, da ni kaosa, ampak da bi pa prevozil črto in bi mi ob tem nabijalo kazni, ni šans, kaj pa, če bi bila na cesti kaka ovira in ni drugega načina, da prideš mimo, kako boš dopovedal to računalniku :)?
Neka pravila že morajo biti, da vse deluje kot mora, da ni kaosa, ampak da bi pa prevozil črto in bi mi ob tem nabijalo kazni, ni šans, kaj pa, če bi bila na cesti kaka ovira in ni drugega načina, da prideš mimo, kako boš dopovedal to računalniku :)?
Problemi so, problemi bodo! Kurc jih gleda!!
Matevžk ::
Uf, kakšen napad.
Kot veš, že danes poznamo progresivne sankcije, saj za nekaj procentov prekoračitve hitrosti plačaš veliko manj, kot za 100 % prekoračitve, kar je logično (saj tudi nevarnost, ki jo povzročaš s tema dvema različnima kršitvama, ni enaka). Neke minimalne tolerance pa obstajajo zaradi zmotljivosti voznika (včasih je pač bolj pomembno gledati na cesto kot na števec; če se 5 sekund pelješ 3 kmph preko omejitve, ni neke velike panike) in zaradi zmotljivosti (nenatančnosti) merilne opreme (vsaj zaenkrat je tako).
Manjše prekoračitve črte (1 mm) se trenutno sploh ne kaznujejo, poleg tega verjetno nikoli niso namerne. Prekoračitve črte zaradi sekanja ovinkov pa so druga zgodba. Morda tu res ne bi mogli omenjati progresivnih kazni, mora pa biti toleranca in, recimo, kaznovanje glede na čas, ki ga je uporabnik ceste porabil z vsaj enim kolesom na nasprotnem voznem pasu ... In pa seveda je treba ločiti legalno (in ustrezno s smernikom označeno) prehitevanje ali izogibanje od prekoračitve črte, prepovedana prehitevanja so spet druga zgodba itd ...
Ampak zdi se mi, da so to že detajli implementacije ...
Kot veš, že danes poznamo progresivne sankcije, saj za nekaj procentov prekoračitve hitrosti plačaš veliko manj, kot za 100 % prekoračitve, kar je logično (saj tudi nevarnost, ki jo povzročaš s tema dvema različnima kršitvama, ni enaka). Neke minimalne tolerance pa obstajajo zaradi zmotljivosti voznika (včasih je pač bolj pomembno gledati na cesto kot na števec; če se 5 sekund pelješ 3 kmph preko omejitve, ni neke velike panike) in zaradi zmotljivosti (nenatančnosti) merilne opreme (vsaj zaenkrat je tako).
Manjše prekoračitve črte (1 mm) se trenutno sploh ne kaznujejo, poleg tega verjetno nikoli niso namerne. Prekoračitve črte zaradi sekanja ovinkov pa so druga zgodba. Morda tu res ne bi mogli omenjati progresivnih kazni, mora pa biti toleranca in, recimo, kaznovanje glede na čas, ki ga je uporabnik ceste porabil z vsaj enim kolesom na nasprotnem voznem pasu ... In pa seveda je treba ločiti legalno (in ustrezno s smernikom označeno) prehitevanje ali izogibanje od prekoračitve črte, prepovedana prehitevanja so spet druga zgodba itd ...
Ampak zdi se mi, da so to že detajli implementacije ...
lp, Matevžk
Matevžk ::
kaj pa, če bi bila na cesti kaka ovira in ni drugega načina, da prideš mimo, kako boš dopovedal to računalniku :)?
Tako, kot policistu in predvsem soudeležencem v prometu: s smernikom
edit: smernik ~ žmigovc, sej to veste
lp, Matevžk
flipflop ::
Po tvoje bi potem pač dal smernik in bi lahko kadarkoli peljal čez neprekinjeno črto brez kazni.
Matevžk ::
Hm, verjetno je res lažje narediti tehnologijo, ki zazna, če si peljal čez črto, kot pa če je nekje na cesti ovira. Ampak tako ogromne razlike pa spet ni, torej bi se tudi to dalo vdelati v tehnologijo. Vedno pa ostane neka možnost, da bo kaznovani trdil, da se je tehnologija zmotila; za te primere bi lahko cestišče ali pa kar avto v trenutku prekrška škljocnil nekaj slik (pod različnimi koti), da bi se stvar lahko kasneje odločila "ročno" ... (ja, vem, spet neko slikanje in snemanje, ampak v tem primeru se da uporabo tako narejenih slik prav lepo tehnološko in pravno zajeziti)
lp, Matevžk
flipflop ::
Sej če avto ve kdaj si peljal čez črto pol lahko tud oviro pred sabo zazna? To je vse že danes na voljo, pravzaprav je že dolgo ta stvar na voljo, nč kej novga.
Je to bolj offtopic sicer, ampak se da čist lepo peljat po omejitvah in večina jih je res pravilno postavljenih, so pa tud kake take ki so mimo. Predvsem znak 40 za delo na cesti že dva kilometra pred začetkom dela in po možnosti ostane še dva mesca ko že zdavnaj ni več nobenga nikjer.
Predvsem bi se moglo delat na vzgoji voznikov, ne na tem da se čimprej pride do izpita. Ni kulture na naših cestah.
Je to bolj offtopic sicer, ampak se da čist lepo peljat po omejitvah in večina jih je res pravilno postavljenih, so pa tud kake take ki so mimo. Predvsem znak 40 za delo na cesti že dva kilometra pred začetkom dela in po možnosti ostane še dva mesca ko že zdavnaj ni več nobenga nikjer.
Predvsem bi se moglo delat na vzgoji voznikov, ne na tem da se čimprej pride do izpita. Ni kulture na naših cestah.
Matevžk ::
Se strinjam s tabo. In glede na to, kar si povedal, bi morali delati tudi na kulturi cestarjev Zadnjič peljem po avtocesti Kranj-Ljubljana in stoji svetlobna opozorilna tabla (prikolica) za delo na cesti in združevanje prehitevalnega pasu v voznega (torej zaprtje prehitevalnega pasu) čez 1km. Omejitev 100kmph. Okej, večina nas je upočasnila (nekateri frajerji seveda 170 po levi mimo) ... tako vozimo 500 metrov, nakar se zapre odstavni pas (usmeri se na voznega). Peljemo tako še nekaj kilometrov -- s prehitevalnim pasom ni bilo nič narobe, konca omejitve tudi ni bilo nikjer ... Svašta Takrat sem seveda celo jaz kršil omejitev, ki bi po vsaki logiki nekje morala biti preklicana
lp, Matevžk
Microsoft ::
Moj idealni pogled na te omejitve je tak, da bi le te bile dinamicne. Torej, omejitev ni nek znak zabit na kolu, ampak se spreminja glede na razlicne okoliscine, kot je sneg, tema, poremet, poplave, delo na cesti, itn.
Druga stvar je omejitev dolocena na vozilo. Avto je pac 10x bolj sposoben hitrih manevrov, sprememb smeri, zaviranja, itn kot nek 55t tovornjak. Torej omejitev glede na vozilo. Je nekoliko nepravicno, da se lahko en tovornjak, ki je 10x tezji, pelje po naselju in izven naselja tolko, kot avto. Prav tako bi morali upostevati tehnicno stanje vozila, kot so recimo gume, dodatna prikolica, prtalznik na strehi in ostali tehnicni elementi avta. Namrec, ni isto se peljati z neko jajco in najnovejsim avtom, ki je mehankso in elektronsko napedena. Sorry BigWhale, samo Skoda pac ni nek vrhunec, torej je avto (avto!) bolj svoh.
In tretji faktor bi bil voznik. Ce se ugotovi, da je pijan, naj ga "znak" odstrani iz ceste. Ce voznik ze 10 dni ni spal, naj ima temu primerno omejitev. Ali pa ga naj "znak" napoti k prvemu pocivaliscu, da si clovek odpocije. In vse tako naprej, ce je clovek sposoben zaznavati okolico, pozna obnasanje lastnega avta in podbno, naj se mu pusti visja hitrost. Da se razumemo, ce na cesti igrajo fuzbal 5 letni otroci, je stroga omejitev za vse. Ampak, ko pridemo mimo "ovire" in je cesta odprta, se avtomatsko prilagodi omejitve vsakemu posebaj glede na vse tri zgornje faktorje + da se uposteva, da na cesti nisi sam.
Amapk to je samo moj ideal. Realnost je nekje drugje. Mogoce pa kdaj...
by Miha
Druga stvar je omejitev dolocena na vozilo. Avto je pac 10x bolj sposoben hitrih manevrov, sprememb smeri, zaviranja, itn kot nek 55t tovornjak. Torej omejitev glede na vozilo. Je nekoliko nepravicno, da se lahko en tovornjak, ki je 10x tezji, pelje po naselju in izven naselja tolko, kot avto. Prav tako bi morali upostevati tehnicno stanje vozila, kot so recimo gume, dodatna prikolica, prtalznik na strehi in ostali tehnicni elementi avta. Namrec, ni isto se peljati z neko jajco in najnovejsim avtom, ki je mehankso in elektronsko napedena. Sorry BigWhale, samo Skoda pac ni nek vrhunec, torej je avto (avto!) bolj svoh.
In tretji faktor bi bil voznik. Ce se ugotovi, da je pijan, naj ga "znak" odstrani iz ceste. Ce voznik ze 10 dni ni spal, naj ima temu primerno omejitev. Ali pa ga naj "znak" napoti k prvemu pocivaliscu, da si clovek odpocije. In vse tako naprej, ce je clovek sposoben zaznavati okolico, pozna obnasanje lastnega avta in podbno, naj se mu pusti visja hitrost. Da se razumemo, ce na cesti igrajo fuzbal 5 letni otroci, je stroga omejitev za vse. Ampak, ko pridemo mimo "ovire" in je cesta odprta, se avtomatsko prilagodi omejitve vsakemu posebaj glede na vse tri zgornje faktorje + da se uposteva, da na cesti nisi sam.
Amapk to je samo moj ideal. Realnost je nekje drugje. Mogoce pa kdaj...
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Matevžk ::
No, saj omejitve glede na razmere so -- tam, kjer je to res nujno (ja, dobro bi bilo tudi ponekod, kjer ni nujno). Omejitve glede na vrsto vozila tudi so (če ne drugega, s priklopnikom si omejen na max 80kmph, ne glede na cesto). Tvoj svet je pa sicer lep, vendar trdim, da bodo prej avtomobili vozili čisto sami (prepovedana ročna vožnja po javnih cestah) in omejitve ne bodo več potrebe -- kišta neumna, kup silicija, bo že izračunala, koliko lahko pelje, da bo vse OK
lp, Matevžk
B-D_ ::
Omejitve so pesimistično definirane... vsi prometni znaki so "naštelani" na [poledico|točo|sneg na cesti|meglo]. Če teh razmer ni je odvisno od dinamičnosti vožnje voznika, da poleg omejitve za vožnjo v slabih razmerah optimistično upošteva tudi boljše razmere na cesti.
Afkors prdci in babe niso niti slišali v lajfu kaj dinamičnost pomeni, kaj šele da bi vozili po njej. Zato pa potem vidim debilne paciente ki vozijo skozi ovinke proti Vodicam skozi gozd (ker je "dovoljeno") 90 na uro po kratkih ravninah in skoraj žlajfajo s 70 skozi ovinke; ko pa se neham držat za glavo pa pride še drug bonus: debil takoj pri tabli ker je "omejitev" zavre in pelje 50 na uro po ravni cesti skozi celo selo, da ga moram na koncu še prehitevat če hočem biti še danes na avtocesti... prej je pa dripec vozil kot rally voznik skozi ovinke. Takih idiotov ne moreš razumet... sam, oni vozijo "po zakonu". No ja, jaz pa po cesti.
Afkors prdci in babe niso niti slišali v lajfu kaj dinamičnost pomeni, kaj šele da bi vozili po njej. Zato pa potem vidim debilne paciente ki vozijo skozi ovinke proti Vodicam skozi gozd (ker je "dovoljeno") 90 na uro po kratkih ravninah in skoraj žlajfajo s 70 skozi ovinke; ko pa se neham držat za glavo pa pride še drug bonus: debil takoj pri tabli ker je "omejitev" zavre in pelje 50 na uro po ravni cesti skozi celo selo, da ga moram na koncu še prehitevat če hočem biti še danes na avtocesti... prej je pa dripec vozil kot rally voznik skozi ovinke. Takih idiotov ne moreš razumet... sam, oni vozijo "po zakonu". No ja, jaz pa po cesti.
keber ::
>>> pelje 50 na uro po ravni cesti skozi celo selo,
Res je bedak, lahko bi peljal vsaj 150.
Pravzaprav ne samo da čakam avtomatsko vodenje avtomobilov, ampak čimhitrejšo uvedbo prepovedi ročnega vodenja vozila (avtomatski avtopilot) tam, kjer to ne bo potrebno. Ker kot kaže po izjavah Mihca pa B_D-ja, bo to samo koristilo prometni varnosti.
Res je bedak, lahko bi peljal vsaj 150.
Pravzaprav ne samo da čakam avtomatsko vodenje avtomobilov, ampak čimhitrejšo uvedbo prepovedi ročnega vodenja vozila (avtomatski avtopilot) tam, kjer to ne bo potrebno. Ker kot kaže po izjavah Mihca pa B_D-ja, bo to samo koristilo prometni varnosti.
BigWhale ::
> In ce se bom jst peljal 200 cez tunel in bil pri tem kaznvan,
> popolnoma zahtevam, da si ti kaznovan, ker si se za 1mm peljal cez
> polno crto.
Ti si bedak.
Ja, prav si prebral.
> popolnoma zahtevam, da si ti kaznovan, ker si se za 1mm peljal cez
> polno crto.
Ti si bedak.
Ja, prav si prebral.
Matevžk ::
B-D_, dinamična vožnja pomeni, da se vključiš v promet takoj, ko je to varno, in da to narediš hitro. Dinamična vožnja tudi pomeni, da zvoziš ovinek s tako hitrostjo, kot si ga sposoben (glede na svoje razpoloženje, znanje, gume na avtomobilu, ...), potem pa čim hitreje spet pospešiš na neko normalno hitrost (~omejitev). Seveda tudi mene motijo tisti, ki na začetku ovinkov nastavijo tempomat na 55 in potem tako vozijo ne glede na to, koliko ravnine je med ovinki.
Največja težava vas, 'preveč dinamičnih' voznikov, pa je ravno v tem, da če je že 140 na avtocesti in 100 izven naselja (vse to po števcu in z upoštevanjem tolerance radarjev) nekako približno dovolj, pa v naselju 50 nikakor ne. Halo?! Ta omejitev ni postavljena zato, ker je cesta ozka ali kako drugače nevarna. Nevarnost je v tistem, česar zunaj naselja ne pričakuješ. Pešci. Otroci in ostareli ljudje. Veliko dovozov na glavno cesto (vsako dvorišče/ulica). Pri 50 tudi povzročaš manj hrupa, kar verjetno tamkajšnjim prebivalcem nekaj pomeni. In če res hočeš imeti vse pod kontrolo, več kot 50 enostavno ne moreš peljati. Izjema so nekatere ceste, ki so bile tudi glede dovozov in ostalih parametrov zasnovane za večje hitrosti in zato imajo tudi ustrezne table (npr. večina Celovške 70). Edina situacija, kjer opravičujem "divjanje" skozi naselje, je tam, kjer je tabla postavljena po katastrski meji in smo v naselju samo uradno, hiš ali drugih znakov naselja pa že davno nikjer.
edit: erklärung
Največja težava vas, 'preveč dinamičnih' voznikov, pa je ravno v tem, da če je že 140 na avtocesti in 100 izven naselja (vse to po števcu in z upoštevanjem tolerance radarjev) nekako približno dovolj, pa v naselju 50 nikakor ne. Halo?! Ta omejitev ni postavljena zato, ker je cesta ozka ali kako drugače nevarna. Nevarnost je v tistem, česar zunaj naselja ne pričakuješ. Pešci. Otroci in ostareli ljudje. Veliko dovozov na glavno cesto (vsako dvorišče/ulica). Pri 50 tudi povzročaš manj hrupa, kar verjetno tamkajšnjim prebivalcem nekaj pomeni. In če res hočeš imeti vse pod kontrolo, več kot 50 enostavno ne moreš peljati. Izjema so nekatere ceste, ki so bile tudi glede dovozov in ostalih parametrov zasnovane za večje hitrosti in zato imajo tudi ustrezne table (npr. večina Celovške 70). Edina situacija, kjer opravičujem "divjanje" skozi naselje, je tam, kjer je tabla postavljena po katastrski meji in smo v naselju samo uradno, hiš ali drugih znakov naselja pa že davno nikjer.
edit: erklärung
lp, Matevžk
Matevžk ::
Oh, in omejitve NISO pesimistično definirane.
Omejitve so definirane za čim večjo varnost. Statistike so pač pokazale, da če še bolj znižamo omejitve, ni kaj prida koristi, če jih pa nekoliko sprostimo, pa stvari že delujejo na principu 'bo šlo - ne bo šlo -- mogoče' in potem že težko govorimo o kakšni varnosti udeležencev.
Če pa ti voziš ob poledici ali pa ZELO gosti megli 90 po vsaki cesti izven naselja, potem pa ... svaka ti čast, voziš 'bolje' od vsakega računalnika, samo od zdaj naprej na forum dve ure prej objavi, kdaj in kam se boš peljal ... da se izognem.
Omejitve so definirane za čim večjo varnost. Statistike so pač pokazale, da če še bolj znižamo omejitve, ni kaj prida koristi, če jih pa nekoliko sprostimo, pa stvari že delujejo na principu 'bo šlo - ne bo šlo -- mogoče' in potem že težko govorimo o kakšni varnosti udeležencev.
Če pa ti voziš ob poledici ali pa ZELO gosti megli 90 po vsaki cesti izven naselja, potem pa ... svaka ti čast, voziš 'bolje' od vsakega računalnika, samo od zdaj naprej na forum dve ure prej objavi, kdaj in kam se boš peljal ... da se izognem.
lp, Matevžk
Microsoft ::
(npr. večina Celovške 70)
A ni tam 60 omejitev? Btw, kolikor sem videl za to cesto in se Trzasko ter Smartinsko, je 60 in to se mi zdi zelo vredu.
Edina situacija, kjer opravičujem "divjanje" skozi naselje, je tam, kjer je tabla postavljena po katastrski meji in smo v naselju samo uradno, hiš ali drugih znakov naselja pa že davno nikjer.
In na ta "problem" vsaj jaz ciljam. Mas naselje Griže. Enivej, pod tablo je znak 40, tak da je potem omejtiev povsod. Kar razumem, saj majo tam solo, kjer otroci hodjo na bus po eni prometni cesti. Ok. Ampak ta kraj je sestavjlen iz dveh manjsih krajev. Med njima pa je ~200m praznine. Na levi njive, na desni njive, cesta odprta, vidis vse okrog sebe. In potem se tam peljes, kot po jajcih?! Ne, nihce se ne. In to se meni zdi smotano. Ker, po zakonu, v naselju smo, omejitev je 40.
Pa tudi kak drug kraj se najde s podobno foro. Recimo, ko se pripeljes v Žalec, mas tablo za mesto postavljeno sredi hmelja. In se potem na ravni in pregledni cesti jajcas 50, s tem da je 5 metrov ob cesti steza za pesce/kolesarje/rolarje. Spet, ce smo po zakonu, je tam 50. Ce pogledas pa realno, je to butasto.
Pol je se ena fora in to na mostu cez Savinjo. Na spodnji strani savinje je neko krizisce, kjer se dogajajo nesrece. Zakaj se to dogaja, nimam pojma, ker se dnevno peljem cez krizisce z 80 ~ 90, pa sem velikokrat ze imel tako, da se je kak tovornjak vkljucil iz stranske. Ampak je vseeno dosti casa in prostora, da se varno ustavis. Res, vcasih premisljujem, kaj hudica mora tam folk delat, da se tolko zaleti.
Enivej, tam je omejitev 50. Podn. Ampak ta omejitev se zacne ze kakih ~200m pred mostom in to na zgornji strani. Baje, da je omejitev zaradi tega krizisca tam. Po drugi strani, ce prides iz spodnje strani, se lahko teoreticno peljes 90 cez krizisce, saj je omejitev 50 postavljena takoj po kriziscu.
In seveda, da stvar ni dolgcasna. Vsake toliko se tam najde mobilni radar, ki z lahkoto nabira miljone od cisto normalnih voznikov. Tam pac ni junaka, ki bi se peljal 50. Heh, se jst se nisem, ko sem delal izpit.
by Miha
A ni tam 60 omejitev? Btw, kolikor sem videl za to cesto in se Trzasko ter Smartinsko, je 60 in to se mi zdi zelo vredu.
Edina situacija, kjer opravičujem "divjanje" skozi naselje, je tam, kjer je tabla postavljena po katastrski meji in smo v naselju samo uradno, hiš ali drugih znakov naselja pa že davno nikjer.
In na ta "problem" vsaj jaz ciljam. Mas naselje Griže. Enivej, pod tablo je znak 40, tak da je potem omejtiev povsod. Kar razumem, saj majo tam solo, kjer otroci hodjo na bus po eni prometni cesti. Ok. Ampak ta kraj je sestavjlen iz dveh manjsih krajev. Med njima pa je ~200m praznine. Na levi njive, na desni njive, cesta odprta, vidis vse okrog sebe. In potem se tam peljes, kot po jajcih?! Ne, nihce se ne. In to se meni zdi smotano. Ker, po zakonu, v naselju smo, omejitev je 40.
Pa tudi kak drug kraj se najde s podobno foro. Recimo, ko se pripeljes v Žalec, mas tablo za mesto postavljeno sredi hmelja. In se potem na ravni in pregledni cesti jajcas 50, s tem da je 5 metrov ob cesti steza za pesce/kolesarje/rolarje. Spet, ce smo po zakonu, je tam 50. Ce pogledas pa realno, je to butasto.
Pol je se ena fora in to na mostu cez Savinjo. Na spodnji strani savinje je neko krizisce, kjer se dogajajo nesrece. Zakaj se to dogaja, nimam pojma, ker se dnevno peljem cez krizisce z 80 ~ 90, pa sem velikokrat ze imel tako, da se je kak tovornjak vkljucil iz stranske. Ampak je vseeno dosti casa in prostora, da se varno ustavis. Res, vcasih premisljujem, kaj hudica mora tam folk delat, da se tolko zaleti.
Enivej, tam je omejitev 50. Podn. Ampak ta omejitev se zacne ze kakih ~200m pred mostom in to na zgornji strani. Baje, da je omejitev zaradi tega krizisca tam. Po drugi strani, ce prides iz spodnje strani, se lahko teoreticno peljes 90 cez krizisce, saj je omejitev 50 postavljena takoj po kriziscu.
In seveda, da stvar ni dolgcasna. Vsake toliko se tam najde mobilni radar, ki z lahkoto nabira miljone od cisto normalnih voznikov. Tam pac ni junaka, ki bi se peljal 50. Heh, se jst se nisem, ko sem delal izpit.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
flipflop ::
No Griže so kr dost nagužvano naselje tako da je omejitev 50 kr primerna. Sploh zvečer ko na plano pridejo ninje v črnih oblekah brez kresničk ali kakšnih baterij. Ga vidiš ko že skoraj pred tebe stopi, po možnosti hodi še po sredini ceste. Je pa 40 res premalo, 50 bi bilo ravno prav.Tabla Griže je tudi postavljena dokaj hitro ja, tisto bi lahko dali 50 šele ko se začnejo hiše in ne toliko prej.Mi je pa všeč tisto križišče pri pošti, tam so lepo umirili promet.
Tam pri Savinjskem mostu pa skoraj vsak mesec redno poka, so bile tudi že smrtne žrtve tam, mislim da ob večih prilikah, ravno zato ker čeprav ti vidiš ko pelješ proti Žalcu, pa tisti ki se vključuje dosti slabo vidi, sploh iz smeri Vrbja in hitro pride do nesreče. Tistih 5 sekund ko profitiraš tam se res ne splača noret.Če že avti ne kresnejo skupaj, pa kdo leti čez ograjo ko verjetno pripelje kot Šuml in po tistem klančku ne zvozi po cesti in gre proti reki.Ograja je itak kar naprej polomljena in potem spet popravljena.
Tam pri Savinjskem mostu pa skoraj vsak mesec redno poka, so bile tudi že smrtne žrtve tam, mislim da ob večih prilikah, ravno zato ker čeprav ti vidiš ko pelješ proti Žalcu, pa tisti ki se vključuje dosti slabo vidi, sploh iz smeri Vrbja in hitro pride do nesreče. Tistih 5 sekund ko profitiraš tam se res ne splača noret.Če že avti ne kresnejo skupaj, pa kdo leti čez ograjo ko verjetno pripelje kot Šuml in po tistem klančku ne zvozi po cesti in gre proti reki.Ograja je itak kar naprej polomljena in potem spet popravljena.
Matevžk ::
Hja, Miha, take stvari se popravi. Se pritožiš in se popravi. Da se ne? Seveda se, samo traja a lifetime, ker je zadaj mogočni stroj birokracije So pa nekatere stvari (recimo tole križišče; jaz ga ne poznam), pri katerih mogoče ti ne poznaš vseh aspektov in ravno zato je kdaj dobro slepo ubogati omejitve -- en razlog so že mogl imet ...
offtopic: Celovška je pa na začetku (z moje strani, to je stran od centra) 70, od priključka na obvoznico naprej pa 60, ker je tudi, se mi zdi, manj pregledna in z več & bližjimi hišami.
offtopic: Celovška je pa na začetku (z moje strani, to je stran od centra) 70, od priključka na obvoznico naprej pa 60, ker je tudi, se mi zdi, manj pregledna in z več & bližjimi hišami.
lp, Matevžk
Microsoft ::
Mi je pa všeč tisto križišče pri pošti, tam so lepo umirili promet.
Totalno se strinjam! Za tiste, ki ne veste. To je neko krizisce, kjer je lezec policaj cez celo krizisce. Je tako nareti, da je krizisce recimo za kakih 20cm visje od vseh cest, tako da od kjer koli prides in kamor koli zavijes, te rukne in peljes manj. Zakon!
Glede nesrec na kiriscu na spodnji strani mostu. Vredu, amapk zakaj je potem omejitev 50 ze sredi njiv ~200m visje?! Naj ruknejo en lezec policaj na krizisce, pa je. Prav tako ne vem, kaj je vzrok nesrecam tam. Verjemi, tud z 50kmh se da naredit nesreco, tako da. Ce so nesrece tam bile zaradi pijanih voznikov, nima smisla postavlat omejitev. Ce so se tam vozli 150, tudi nima smisla postavljat 50. Ce so vozniki ignorantski in izsiljujejo iz stranske cesto, so itak sami krivi in jim omejitev ne pride do zivega. Bi pa bil vesel, da bi lahko videl, kaj je res povzrocilo nesreco.
Prav tako je res, da je ograja stalno zvita in poskodovana. Se danes. Samo vseeno, dostikrat se peljem tam in mi ni jasno, kaj delajo, da jim to uspe. Spet, ce je pijan voznik, itak nima smisla razpravljat.
by Miha
Totalno se strinjam! Za tiste, ki ne veste. To je neko krizisce, kjer je lezec policaj cez celo krizisce. Je tako nareti, da je krizisce recimo za kakih 20cm visje od vseh cest, tako da od kjer koli prides in kamor koli zavijes, te rukne in peljes manj. Zakon!
Glede nesrec na kiriscu na spodnji strani mostu. Vredu, amapk zakaj je potem omejitev 50 ze sredi njiv ~200m visje?! Naj ruknejo en lezec policaj na krizisce, pa je. Prav tako ne vem, kaj je vzrok nesrecam tam. Verjemi, tud z 50kmh se da naredit nesreco, tako da. Ce so nesrece tam bile zaradi pijanih voznikov, nima smisla postavlat omejitev. Ce so se tam vozli 150, tudi nima smisla postavljat 50. Ce so vozniki ignorantski in izsiljujejo iz stranske cesto, so itak sami krivi in jim omejitev ne pride do zivega. Bi pa bil vesel, da bi lahko videl, kaj je res povzrocilo nesreco.
Prav tako je res, da je ograja stalno zvita in poskodovana. Se danes. Samo vseeno, dostikrat se peljem tam in mi ni jasno, kaj delajo, da jim to uspe. Spet, ce je pijan voznik, itak nima smisla razpravljat.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Matevžk ::
Nekaj takih križišč, ki so cela dvignjena, je v Rožni dolini in je fino, ja. Tam je sicer druga zgodba s prednostjo cest, ki je tako neverjetno komplicirana, da se moraš res dobro zbrati, da ne zgrešiš kakšnega narobe obrnjenega trikotnika ... ko že misliš, da si na glavni prednostni cesti, te spet kakšnen preseneti .
No, kam smo zašli [ontopic] Trdim, da se bodo v pogojih, kakršni na cestah so, računalniki v bližnji prihodnosti precej bolje znašli. Z medsebojno komunikacijo, vidom v nevidnem spektru svetlobe, boljšim zaznavanjem pogojev na cestišču, boljšim upoštevanjem faktorjev predvidevanja (ja, računalniki že dandanes precej dobro predvidevajo s takimi in drugačnimi matematičnimi metodami), hitrejšimi reakcijami in bolj natančno kontrolo nad vsemi aspekti vozila (vsako kolo posebej ipd.). Seveda bi bilo vse to lažje izvesti, če bi začeli iz 0 in recimo takoj prepovedali ročno vožnjo po javnih cestah, potem ne bi bilo treba nobenih omejitev, pa je. Tako pa bo treba izboljšati tehnologijo računalniškega vida, ali pa prometne znake vgraditi še v digitalni obliki v cesto ... Noben izmed teh dveh pristopov pa ni izven dosega jutrišnji tehnologiji.[/ontopic]
No, kam smo zašli [ontopic] Trdim, da se bodo v pogojih, kakršni na cestah so, računalniki v bližnji prihodnosti precej bolje znašli. Z medsebojno komunikacijo, vidom v nevidnem spektru svetlobe, boljšim zaznavanjem pogojev na cestišču, boljšim upoštevanjem faktorjev predvidevanja (ja, računalniki že dandanes precej dobro predvidevajo s takimi in drugačnimi matematičnimi metodami), hitrejšimi reakcijami in bolj natančno kontrolo nad vsemi aspekti vozila (vsako kolo posebej ipd.). Seveda bi bilo vse to lažje izvesti, če bi začeli iz 0 in recimo takoj prepovedali ročno vožnjo po javnih cestah, potem ne bi bilo treba nobenih omejitev, pa je. Tako pa bo treba izboljšati tehnologijo računalniškega vida, ali pa prometne znake vgraditi še v digitalni obliki v cesto ... Noben izmed teh dveh pristopov pa ni izven dosega jutrišnji tehnologiji.[/ontopic]
lp, Matevžk
B-D_ ::
Najbolj kul je tista verzija iz filma Robots.
Fuknejo te v kuglo, pa šibaš po eni veliki bob stezi - avtocesti.
edit: p.s.: V rožni se da tista nadležna križišča lepo zaobiti. Le eno ulico prej zaviješ, pa že lahko obdržiš amortizerje.
Fuknejo te v kuglo, pa šibaš po eni veliki bob stezi - avtocesti.
edit: p.s.: V rožni se da tista nadležna križišča lepo zaobiti. Le eno ulico prej zaviješ, pa že lahko obdržiš amortizerje.
Microsoft ::
Dej se sam cakam, da boste po dnevniku priletel sem in zecel tezit "no, si vidu, kaj se je danes naredilo". Ja sem, nekdo je zapeljal na nasprotni pas in se zaletel v drugega. In to nima veze s prehitro voznjo, razen ce je nekdo precenil svoje sposobnosti in zmoznosti avta. In ce je slednje, spet ne gre tolko za prehitro voznjo, kot da je oseba pac neizkusena, ne pozna svojih spoobnosti, ne pozna razmer na cesti ter se ena zelo pomembna; ne pozna ceste.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Matevžk ::
Roko na srce se to pogosto dogaja tudi zato, ker ata s klobukom pred njim pelje 35 premalo. In potem moraš biti že res treniran v duhovnih veščinah, da ostaneš miren. Samo, da potem eni začnemo globoko dihati in se sproščati, drugi pa gas in na levi pas. Ni dvoma, da je neposredni krivec ta, ki izgubi živce, ampak tudi oče s klobukom bi se lahko zamislili.
lp, Matevžk
Microsoft ::
V tistem rondoju je menda 40. To je kretenizem. Naj dajo lezece policaje pri vstopu v rondo, da ne bo folk pripeljal 100 v rondo, ne pa da one, ki so notri in imajo "nalogo" da se cim prej spravijo ven, omejujes z 40.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
BigWhale ::
Naloga rondoja je, da pozre cim vec vozil in dela promet cim bolj tekoc, kar ne pomenim, da mora tisti, ki vstopi not cim prej ven. Vcasih je ravno nasprotno! Tisti ki je ze not, se mora se en krog odpeljati, ker bi drugace delal guzvo.
Pojma nimas Mihec, tako kot tist mozakar, ki me je vceraj, ko sem se peljal iz Bistrice cakal, ko sem se vkljuceval v rondo. On je ze vedel kaj je desno pravilo... ;>
Pojma nimas Mihec, tako kot tist mozakar, ki me je vceraj, ko sem se peljal iz Bistrice cakal, ko sem se vkljuceval v rondo. On je ze vedel kaj je desno pravilo... ;>
Utk ::
Ne ni res. Tisti, ki prihajajo not se morajo čim prej, po možnosti takoj, vključit not, samo tako bo skupni pretok čim večji. Če tisti not stalno vozijo z 80 naokoli, se bojo not vključevali največ tisti, za tistim odcepom kjer jih gre največ dol, ostali se pa lahko j***jo. To da se vsi naokoli vozijo s 40 je mala cena za to, da je pretok čim večji, samo bedaku to ni jasno. Okej, pa res ne bi rablo bit glih 40...ampak če bi dali 60, se bi pa 100 not vozili. Vglavnem, tam jih bi nekaj moralo mastno plačat pa bi bil drugi dan že red.
B-D_ ::
Tak fuknjen rondo z uničevalci amortizerjev je že narejen na relaciji brnik-kranj.
Včasih se je še nekako dalo tam vozit relativno normalno, sedaj pa ni šans, tudi če bi šel z brnika samo do kranja, bi šel raje na avtocesto že pri brniku in pičil do kranja tako kot se vozi, kot pa uničeval amortizerje in živce na tistem glupem "rondoju" ki namesto večanja pretoka pretok zmanjšuje.
p.s.: Tipičen primer "prepametnih prdcev" je bil v Vižmarjih kjer je bilo na cesti zadi za gimnazijo pet nesmiselnih ležečih policajev, ki so ovirali normalno vožnjo do športne dvorane. Tako hitro kot so se pojavili so v nekaj mesecih tudi izginili. Očitno so se jih isti debili, ki so jih postavili, tudi naveličali ker so delali drek edino sebi.
Seveda pa le redko redno vozijo po trasah katerih uporabnost uničujejo s svojimi neumnimi ovirami isti prdci, kot so neumno odločitev sprejeli. Vsi so samo "pametni" tam kjer se peljejo enkrat na tri mesece. Zaradi takih debilov pa je tako kot je.
Počakajte da vam vse rondoje v BTCju zašikanirajo, potem bodite pametni... že sedaj je treba leve amortizerje matrat da se da relativno normalno voziti preko njih, ko bodo ovire še pred njimi bo že škoda avta za tja.
Včasih se je še nekako dalo tam vozit relativno normalno, sedaj pa ni šans, tudi če bi šel z brnika samo do kranja, bi šel raje na avtocesto že pri brniku in pičil do kranja tako kot se vozi, kot pa uničeval amortizerje in živce na tistem glupem "rondoju" ki namesto večanja pretoka pretok zmanjšuje.
p.s.: Tipičen primer "prepametnih prdcev" je bil v Vižmarjih kjer je bilo na cesti zadi za gimnazijo pet nesmiselnih ležečih policajev, ki so ovirali normalno vožnjo do športne dvorane. Tako hitro kot so se pojavili so v nekaj mesecih tudi izginili. Očitno so se jih isti debili, ki so jih postavili, tudi naveličali ker so delali drek edino sebi.
Seveda pa le redko redno vozijo po trasah katerih uporabnost uničujejo s svojimi neumnimi ovirami isti prdci, kot so neumno odločitev sprejeli. Vsi so samo "pametni" tam kjer se peljejo enkrat na tri mesece. Zaradi takih debilov pa je tako kot je.
Počakajte da vam vse rondoje v BTCju zašikanirajo, potem bodite pametni... že sedaj je treba leve amortizerje matrat da se da relativno normalno voziti preko njih, ko bodo ovire še pred njimi bo že škoda avta za tja.
Utk ::
Če bi bli ljudje pametni, jih ne bi blo treba. Jaz sem prvi za to, da se jih vse odstrani. Tu jih bi pa eni še postavljali...normalni jih ne rabijo. Že tako imamo vse ceste preluknjane, pol pa še tam kjer nardijo kaj na novo, postavijo gor umetno luknje, genialno. Namesto, da se bi navadli vozit normalno brez tega.
Microsoft ::
BigWhale, pri tem rondoju sem bol hotel rect do, da je problem prevelike mozne hitrosti, ko se vkljucis v rondo. Spodaj po oboznici se peles, recmo 120, na vrhu hriba pri uvozu imas 100. Pa si reces "pizda, ne bom se zdej ustavlu, ce mam ze 100 not" in se pol silis na vsak nacin pa izsiljujes. Ce bi se tam vsi peljali 60 in se ob neki guzvi ne vsiljevali notri, bi bilo ok.
In nevem, zakja tisti ki je ze netri, ne more it na zeljenem pasu ven. To si mogoce v risankih videl al pa kje. Sicer je na tem rondoju to mozno, ker ima tri pase (mogoce na trenutke celo 4), pa ne mores zavit na skrajni levi pas, ker so na levi ostali vozniki. Ampak itak ni problema, ker je cisto pravilno, ce se nardis enih pedeset krogov, pa gres potem ven. V tem ni nic narobe.
by Miha
In nevem, zakja tisti ki je ze netri, ne more it na zeljenem pasu ven. To si mogoce v risankih videl al pa kje. Sicer je na tem rondoju to mozno, ker ima tri pase (mogoce na trenutke celo 4), pa ne mores zavit na skrajni levi pas, ker so na levi ostali vozniki. Ampak itak ni problema, ker je cisto pravilno, ce se nardis enih pedeset krogov, pa gres potem ven. V tem ni nic narobe.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
BigWhale ::
> In nevem, zakja tisti ki je ze netri, ne more it na
> zeljenem pasu ven. To si mogoce v risankih videl al pa kje.
> Sicer je na tem rondoju to mozno, ker ima tri pase
Ermm, koliko kilometrov si ti prevozil? 5000? Pa se to po lokalnem naselju?
Sicer pa si si ze sam odgovoril. Ko se vkljucis v rondo, se takoj premaknes na levi pas, ce ne gres takoj na naslednjem prikljucku ven. Zakaj? Zato, da das plac ostalim, ki se vkljucujejo. Jasno. Ce bi vsi vozili po zunanjem pasu, bi bila stala (in precejkrat je zal tako). In ce si na skrajnem levem pasu, se ti kaj hitro zgodi, da je lahko zunanji desni pas zaseden in se ne uspes razvrstit preden zapeljes iz rondoja. Ker, pravilno bi bilo, da se postavis na zunanji pas, preden zapeljes iz rondoja ven. (spet imas tukaj trupla, ki jasno direkt iz skrajnega levega pasu zavijajo takoj na izvoz iz rondoja, potem pa po moznosti se trobijo).
> zeljenem pasu ven. To si mogoce v risankih videl al pa kje.
> Sicer je na tem rondoju to mozno, ker ima tri pase
Ermm, koliko kilometrov si ti prevozil? 5000? Pa se to po lokalnem naselju?
Sicer pa si si ze sam odgovoril. Ko se vkljucis v rondo, se takoj premaknes na levi pas, ce ne gres takoj na naslednjem prikljucku ven. Zakaj? Zato, da das plac ostalim, ki se vkljucujejo. Jasno. Ce bi vsi vozili po zunanjem pasu, bi bila stala (in precejkrat je zal tako). In ce si na skrajnem levem pasu, se ti kaj hitro zgodi, da je lahko zunanji desni pas zaseden in se ne uspes razvrstit preden zapeljes iz rondoja. Ker, pravilno bi bilo, da se postavis na zunanji pas, preden zapeljes iz rondoja ven. (spet imas tukaj trupla, ki jasno direkt iz skrajnega levega pasu zavijajo takoj na izvoz iz rondoja, potem pa po moznosti se trobijo).
Microsoft ::
Ok, tole za Tomacev rondo ne drzi. Sta dva izvozna pasa. Prvi pas je tisti, ki gre takoj ven, drugi pas pa ima moznost, da gres ven ali nadaljues v rondoju. Tko da nevem, kje mas ti tu probleme pri izstopu iz rondoja. Smer Dunasjka cesta ma dva izvoza, Ind. cona tudi, in Trzin tudi. Ce se peljes po skrajnem desnem, pac mores it na prvem izvozu ven. Ce se peljes po sredinskem, lahko gres na vsakem ven ali pa pa si naprej v krogu. Najbolj notranji pas je pa itak 1% uporaben v primerih, ko se kdo jajca po sredini.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Mr_Globus ::
Eh pa ne grem v krožnem na notranji pas. Pol treba eventuelno 10 krogov nardit, da te kiri prijazni vn spusti (seveda če maš spraskan avto kr rineš samo mi je barva pri srcu) They can't made me, pa baje je samo olika da se daš noter right?
B-D_ ::
Reuters je ravno objavil zanimiv članek o tem kako je kradljivim kurbicam dovoljeno ogrožati vse ostale, ostali (vsaj tisti z malo soli v glavi) pa niti ne smejo voziti prilagojeno razmeram na 5 kilometrov ravni in pregledni cesti.
Nejc Pintar ::
@B-D_: sredi vasi kjer ti lahko vsak trenutek skoči en mulo na cesto...
Super!
Super!
Lahko je biti prvi, če si edini!
Microsoft ::
sredi vasi kjer ti lahko vsak trenutek skoči en mulo na cesto...
A to s padalom skoci na cest al kako? Ker ce ima cesta plocnik ali pa da so hise malo bolj odmaknjene od ceste, ti ne more kar tako "od nikoder" nekdo skocit na cesto. Seveda, ce ti cez celo naselje bulis v tvoj novi cd veksler in neki musko rihtas, gledas v luft ali si kako drugace ne zbran, je pa povsem mozno, da ti sredi njive nekdo skoce pred tabo.
by Miha
A to s padalom skoci na cest al kako? Ker ce ima cesta plocnik ali pa da so hise malo bolj odmaknjene od ceste, ti ne more kar tako "od nikoder" nekdo skocit na cesto. Seveda, ce ti cez celo naselje bulis v tvoj novi cd veksler in neki musko rihtas, gledas v luft ali si kako drugace ne zbran, je pa povsem mozno, da ti sredi njive nekdo skoce pred tabo.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Tear_DR0P ::
MS in BD, vama privoščim mnogo sreče v življenju, vsi okrog vaju jo bomo rabl. ko bosta pa prvič tule gor jamrala, "kr iz nenada se mi je pojavu" vama pa privoščim pinky zaslon.drugače si pa tudi jaz želim avtopilotov v vozilih in prepovedi uporabe ročnega manevriranja
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Utk ::
MS in BD, če nič drugega, če je vse stoprocentno varno in tako naprej, je še zmeraj zelo nekulturno vozit z 80-90 pol metra od človeka, če je recimo v naselju na pločniku, tudi če sigurno ne bo skočil na cesto. Enako nekulturno je če se 3 metre od ceste na travi igrajo otroci, ti greš pa mimo z 80...se vam sanja kako je to glasno, in tako naprej, pa še ljudje delaš živčne. Tudi če bi blo to čist varno, ni kulturno. Nihče si ne želi, da mu mimo hiše avti tako hitro vozijo. Čeprav zate ki sediš notri ni to nič hitro. Postavi se enkrat na rob ceste izven naselja pa boš videl kako je če gre mimo tebe nekdo z 90.
Microsoft ::
Postavi se enkrat na rob ceste izven naselja pa boš videl kako je če gre mimo tebe nekdo z 90.
Ok, ob prilik bom. Ker do zdej se nisem bil na cesti, ob cesti, pocivaliscih ob avtocesti, po mestu itn. Tko da, me se veliko caka.
Me pa tko, oftopik a vseeno zanima, ce je kdo od vas bil ze kdaj na kaksnem mitingu letal. Ze dolgo je nazaj, mogoce 10 let, kar sem bil na enem takem v Levcu. In je pripeljal reaktivec, tko zelo pocasi z dvignjenim klunom. Ko je prisel nad letalisce, pa je dodal gas in lahko ti recem; tisto je hrup! Ko je tolko glasno, da itak nobenega okrog ne slisis pa se cutis to moc.
Tko, da ne bos mislu ali pa kdo drug, da ce je tovorjnak mimo tebe peljal, da je pa zdej to tak oh in sploh hrup.
by Miha
Ok, ob prilik bom. Ker do zdej se nisem bil na cesti, ob cesti, pocivaliscih ob avtocesti, po mestu itn. Tko da, me se veliko caka.
Me pa tko, oftopik a vseeno zanima, ce je kdo od vas bil ze kdaj na kaksnem mitingu letal. Ze dolgo je nazaj, mogoce 10 let, kar sem bil na enem takem v Levcu. In je pripeljal reaktivec, tko zelo pocasi z dvignjenim klunom. Ko je prisel nad letalisce, pa je dodal gas in lahko ti recem; tisto je hrup! Ko je tolko glasno, da itak nobenega okrog ne slisis pa se cutis to moc.
Tko, da ne bos mislu ali pa kdo drug, da ce je tovorjnak mimo tebe peljal, da je pa zdej to tak oh in sploh hrup.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
Nejc Pintar ::
Večina ljudi si ne želi biti vsak dan na letalskem mitingu. Hvalabogu da sem doma v slepi ulici.
Lahko je biti prvi, če si edini!
Microsoft ::
Lej, s tem hrupom tu cist brezveze strasite. Hrup je v mestih in tko bo se nekaj cas. Ce pa ze zdaj hocis odstranit nekaj hrupa, pa lahko zacnes pri tovornjakih oldtamerjih, ki so glasni ko hudic, hkrati pa delajo dimno zaveso, ki se razkadi sele po kakem tednu.
Prav tako hrup nima veze s problemom hitre voznje, ki ga mamo kle. Mar nam boste dovolili, da se vozimo 100 po mestu, ce bodo avti na elektriko?! Niti ne.
by Miha
Prav tako hrup nima veze s problemom hitre voznje, ki ga mamo kle. Mar nam boste dovolili, da se vozimo 100 po mestu, ce bodo avti na elektriko?! Niti ne.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
Utk ::
Mar nam boste dovolili, da se vozimo 100 po mestu, ce bodo avti na elektriko?! Niti ne.
Seveda ne, takim bojo že prej pobrali izpite
Tear_DR0P ::
Ce pa ze zdaj hocis odstranit nekaj hrupa, pa lahko zacnes pri tovornjakih oldtamerjih
MS ti si ziher slovenc
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Zajec123 ::
Zdravo
Mene pa zanima nekaj. Če se pelješ iz ene strani naselja proti Šoli. In prečkaš tudi talno označbo >ŠOLA< Vendar nobenega prometnega znaka ni okoli. Se pa pelješ Iz druge strani je pa omejitev 30 KM/h. Kakšna je potem torej omejitev? Iz obeh strani 30km/h ali samo iz ene. Kakšna kazen se pa da, če naletiš na radar. Kot da si v coni ali v normalnem naselju?
Mene pa zanima nekaj. Če se pelješ iz ene strani naselja proti Šoli. In prečkaš tudi talno označbo >ŠOLA< Vendar nobenega prometnega znaka ni okoli. Se pa pelješ Iz druge strani je pa omejitev 30 KM/h. Kakšna je potem torej omejitev? Iz obeh strani 30km/h ali samo iz ene. Kakšna kazen se pa da, če naletiš na radar. Kot da si v coni ali v normalnem naselju?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14880 (9450) | jype |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56248 (45454) | Oki |
⊘ | Glavna vožnja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29926 (28134) | einstein :P |
» | Policaj me je presenetu z milo kaznijo! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9271 (7674) | Popeye |