» »

nakup rabljenega avtomobila

nakup rabljenega avtomobila

««
«
1 / 7
»»

CMpunk ::

zdravo! v družini kupujemo rabljen avtomobil(to bo audi). zanima me kakšno je vaše mnenje o trgovcu Automarket, btc letališka?
trgovec daje 1 mesečno garancijo na avto. ali je to dovolj?
kaj moram preveriti ko si ogledujem avto? btw avto je letnik 2011. če je bil prebarvan najbrz nebom mogel vedeti...?
predvidevam da je najbolje da stestiram hitro voznjo po ovinkih ce kaj skripa, bremzanje na polno, pospeševanje.. ?
-ali naj pogledam kaj pod havbo? mogoče kaj drugega?
prosim za čim krajše in razumljive odgovore.
hvala za vse info

kixs ::

Navadno pri teh trgovcih tezko kaj veliko sprobas - avti niso registirani. Js bi ga peljal na uradni servis na pregled - ampak v tujino, pri nas so vsi med sabo zmenjeni.

Samo iz firbca me zanima koliko ima avto prevozenih?

Shark-357 ::

Vzameš avto in ga pelješ na poblaščen servis, kjer pregledajo komplet avto ter zgodovino. Na pamet se že dolgo časa ne kupuje, niti kante za 500€.

mitja73 ::

AMZS ti ga pregleda takoj za nekaj deset EUR.
Vsi imajo tablice in ti jih namontirajo za testno vožnjo.
Zapelješ na Letališki čez kake tire in takoj slišiš kej čudnega. preveriš odpiranje vrat da ni čudnih zvokov.

radmannsdorf ::

riskiraj mal čez 30€ za tehničnega.

kixs ::

AMZS ima res en pregled celega avta ob nakupu. Je malo drazji 100 in vec evrov, ampak v koncni fazi, ce mislis dati 10K++ za avto, to ni neki faktor. Druga varianta je, ce poznas kaksnega mehanika, ki bi avto pregledal na licu mesta.

Najslabse je kupovati avto sam, bos to pogledal, pa ono... ampak kaj pa ves kako mora biti? Sicer pa mora biti notranjost avta kot nova - sedezi, menjalnik, obvolanske in volanske kontrole... Koda stekel mora biti na vseh ista... sprednje zaromete pogledas, da sta enaka - pogledas letnico izdelave luci na notranji strani...

CMpunk ::

avto ma 100.000 km. torej zdaj sem samo še v dilemi kam peljati avto na pregled, in pa ali bo prodajalec to sploh dovolil da mu kar avto odpeljem brez placila?
imam 3 varjante kam dat avto pregledat:
- audi servis
-amzs
-vulco ?
a kdo ve a mi kaj pomaga če sem član kluba amzs?

je pa avto iz uvoza, tako kot večina ki jih majo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CMpunk ()

radmannsdorf ::

dej nam še link, če je avto na netu. tud mi smo firbci :)
ne hod sam tja, če se ne spoznaš.

mitja73 ::

Res dobro preglej ker 3 leta stari Audiji nimajo samo magičnih 100 k km, raje 150+

SkIDiver ::

CMpunk je izjavil:


prosim za čim krajše in razumljive odgovore.


Kratko in razumljivo... avto naj se odpelje na pregled na AMZS. Ne Vulco, ne Audi servis ... AMZS! Odpelje ga prodajalec, ker ni po župi priplaval, da ti bo v roke porinil ključe avtomobila, da ga pelješ na servis. Lahko pa rečeš, da greš zraven. Vozi prodajalec ti pa zraven kot sopotnik.

Če prodajalec zavrne možnost, da se avto pelje na pregled potem preskoči avto in prodajalca!

Če karkoli škripa čez kako luknjo je še najcenejša zadeva. Bolj je problem vsa druga tehnika. Sicer pa bi bilo pametno, če bi dal povezavo do oglasa ali pa povedal za kater model, letnik, motor, menjalnik, itd... se gre. Nekateri avtomatiki so pri audiju strah in groza od stroškov v primerjavi z drugimi.

jakan123 ::

Avti iz VAG grupe, ki so iz uvoza največkrat nimajo realnih kilometrov. Če je bil ves čas servisiran na pooblaščenem servisu, ti lahko tam preverijo zgodovino servisov in s tem boš videl ali so kilometri realni. Pooblaščeni servisi imajo itak neko skupno bazo. Se je že zgodilo, da je imel avto na števcu 150k km, na servisu so pa pogledali zgodovino in je bil zadnji servis pri 250k km :)

Kater tip motorja pa ima avto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jakan123 ()

mn ::

Odpelje ga prodajalec, ker ni po župi priplaval, da ti bo v roke porinil ključe avtomobila, da ga pelješ na servis. Lahko pa rečeš, da greš zraven. Vozi prodajalec ti pa zraven kot sopotnik.


Kaj? Če kupujem avto ga hočem pred tem voziti. Ne pa da sem zgolj sopotnik. Če ne peljem ne kupim!

jakan123 ::

Točno tako. Ko sem jaz kupoval rabljen avto, sem ga peljal 20km do svojega serviserja. Če prodajalec nič ne skriva, ne bo kompliciral.

Utk ::

Vzami sabo nekoga, ki ve kaj dela ali pa kupi novega. Razen če imaš denar še za najmanj dva taka audija, potem kar kupi.
AMZS lahko pregleda avto, ampak na 3 leta starem, razen če je bil karamboliran, ne bojo nič našli, zgodovine pa nimajo. Uradni servis ima zgodovino, če jo ima in če je prava, najbrž pa ne delajo takega pregleda kot AMZS, sploh če jim itak vse piše v računalniku.
Ne zapiči se v en avto, audijev je kolk češ, ne rabiš kupit prav tistega. 3 leta star mora bit perfekten. Če je karkoli narobe, je veliko narobe.

CMpunk ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CMpunk ()

superb_ ::

Servisno zgodovino se da preveriti tudi na https://www.carfax.si/, seveda proti plačilu (brezplačen je le ogled števila servisov).

Na avtomobilu lahko preveriš (tudi če si laik) letnice na oknih, letnice na gumah (DOT), motor (ali je čist, umazan), odkrušeno barvo na vijakih (posledica demontaže elementa), neenakomerni stiki, obrabljenost volana, stopalk, itd.,...

Je pa res, večina avtomobilov iz uvoza je karamboliranih, imajo nerealne kilometre, neplačane dajatve...morate se zavedati, da je po novem DMV pri nas kar visok in se le redki brezhibni (!) avtomobili (z malo CO2) splačajo uvažati...(razen seveda, če ni karamboliran, itd...).

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: superb_ ()

CMpunk ::

a je drugač možno da bi nekdo ki prodaja avtomobil, vanj namestil gps oddajnik, si naredil kopijo ključa, ti prodal avto, in ti ga potem nazaj ukradel?

SkIDiver ::

Ali ga boš lahko vozil ali ne je odvisno od podjetja do podjetja, ki prodaja vozilo. Sam imam dve različni izkušnji. Pri prvi avtohiši sem klical, da me avto zanima in da bi ga želel peljati na drug servis. Ni bilo ugovarjanja, nasprotovanja, nič. Samo vprašali so za koliko časa bi želel testirati vozilo in koliko km bom naredil. Sem prišel v salon, izročil osebni dokument, podpisal pooblastilo za preizkusno vožnjo s preizkušnjami in dobil ključ od vozila.
V drugem primeru sem avto lahko peljal samo po parkirišču. Če bi hotel testno vožnjo bi moral sam plačati preizkušnjo. Avto je na servis peljal prodajalec oz. dva prodajalca, jaz pa sem šel zraven kot sopotnik. Zgleda jih je bilo strah, da bo izza prvega grma skočila ven grupa goril, prebutala prodajalca in mu snela avto, če bi šel en sam namesto dveh:))

Pooblaščen audi servis je pa spet svoja zgodba. Zgodovino že preverijo in lahko pogledajo. Tudi merilec debeline laka lahko prime v roke in preveri, če je odstopanje. Sicer pa se samo sprehodi pod avtom, krog okoli avta, skomigne z rameni in reče "ni posebnosti". Nato sem moral sam mehanika vprašat, če odstranjen DPF zanj kot predstavnika pooblaščenega servisa ni posebnost?
Druga zgodba je AMZS. Avto dobesedno preližejo. Je pa res, da ne morejo preveriti servisne zgodovine.

IMO je najboljše, da pelješ avto na pooblaščen servis že zaradi tega, da ti preverijo servisno zgodovino. Za piko na i pa ga lahko odvlečeš še na AMZS. Lahko pa enostavno dvigneš telefon in pokličeš na enega izmed pooblaščenih audi servisov. Razložiš za kaj gre in prosiš, da ti samo potrdijo, če trenutni kilometri štimajo s kilometri v servisni bazi. Če ne drugega si boš prišparal 40€ za pregled vozila na pooblaščencu in čas. Tako sem sam naredil, da sem si prihranil nepotrebno izgubo € in časa za letanje sem ter tja.

@CMpunk možno je. Možnosti so pa 50/50 ~ da/ne, da se ti kaj takega pripeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

superb_ ::

Sicer pa lahko sam probaš uvoziti/kupiti avto...
Poglej na mobile.de, autoscout24.de...V kolikor gre za 6 mesecev star ali manj kot 6.000km, se avto smatra kot nov in se pri nas plača DDV, drugače pa se za rabljen avto plača samo DMV (+ cca 300 EUR za prevoz + homologacija).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: superb_ ()

Arctander ::

@OP

Rabljenih avtomobilov se ne kupuje na Letališki v Lj in v omrežni skupini 03.

Če spremljaš avtomobilistične forume, vidiš, da je največ nategov s strani prodajalcev na omenjenih lokacijah.

SkIDiver ::

Pa še ekološka taksa na kg teže vozila?

lukass ::

Jaz ti pravim da roke stran od 2.0 TDI!

Relanium ::

Arctander je izjavil:

@OP

Rabljenih avtomobilov se ne kupuje na Letališki v Lj in v omrežni skupini 03.

Če spremljaš avtomobilistične forume, vidiš, da je največ nategov s strani prodajalcev na omenjenih lokacijah.

Dobr, ne posplošujmo prosim, res je v celju neki ciganov (dobesedno.... se ve kateri so to) ampak nasploh fizične osebe pa niso čisto nič bolj problematične kot pa v LJ, če kaj so nas največkrat poskušal nategnit prav v LJ.

So mi pa smešni prodajalci ko prideš gledat avto in brez da bi ga sploh zalavfal te že vpraša na kak način boš plačal....
Sam bejž stran kolker te noge nesejo....

CMpunk ::

skidiver, hvala za tele nasvete. Katero številko jim pa potem moram povedati, da bojo vedli točno za katerega audija gre?

SkIDiver ::

Številko šasije rabiš. Če prodajalec nima česa skrivat ne bo imel proti, če jo slikaš ali pa si jo zapišeš. Pa ko si že pri delu še preveri, če avto ni v bazi ukradenih vozil.
SLO
EU

Če bi rad kako informacijo več pa ZS.

@lukass zakaj že? Ker serijsko bežijo vijaki od tega motorja?:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Relanium ::

Številka šasije tud ni garancija.
Ko mi je iz carglassa prišel šajbo poflikat je reku da so mel primere ko je mel avto po 5 različnih številk, na vsakem koncu drugo.
Lastnik tega ni vedel.

SkIDiver ::

Če je bil sestavljen iz petih, vsekakor.

CMpunk ::

Pa kje so vse te številke pol? Da mi nebo model pokazu na tisto številko ki ima najlešo servisno zgodovino.

Drugač pa pri tejle firmi pomoje vrtijo kilometre ko nori..Sem šel gledat vse avte ki jih prodajajo in ni ga avta z letnikom mlajšim od 2007 da bi imel čez 200.000km. Pa še ugotovil sem da je to bivša Avtoelektronika, kar nakazuje na to da če se tip spozna na elektroniko, verjetno tud kilometre na računalniku zna prevrtet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CMpunk ()

Relanium ::

Na več mestih, nevem pri mojem je 2X pod havbo, 1x pri šajbi oz. se vidi tam kjer je prilepljena skozi njo, 1x v zadnjem delu, pa še kje bi se najdla.

Seveda, logično je če si trgovc in prodaš 10 enakih avtov, maš za ta model naštudirano marsikaj, kaj se lahko naredi in prilagodi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

SkIDiver ::

Kje točno vse so številke šasije ne vem. Ena je na požarni steni. Nisem ziher, če jo ima še na spodnjem robu vetrobranskega stekla. Ostale pa so razmetane po avtomobilu. Poglej B stebriček na sovoznikovi strani. Če ima gor nalepko je na njej številka šasije. Pa kje v prtlažnem prostoru bi se tudi skrivala kaka. Običajno so na mestih do katerih je dostop enostaven, brez razdiranja notranjosti.

Pa da ne bo pomote! Številke morajo biti vse identične! Cel avto ima samo eno številko šasije. Če se razlikuje potem črta.
Vrtenje kilometrov pa je za nekoga, ki pozna dotični motorni računalnik sila enostavno. Je pa res, da so kilometri shranjeni v večih računalnikih. Takšen audi ima ene par 10 računalnikov (odvisno od dodatne opreme). V koliko in katere jih shrani nimam blage ideje. Zagotovo jih shranjuje v ecu motorja in števca.

superb_ ::

Pa še to, prodajalec ni obvezan da ti da garancijo...v kolikor pa ti jo da, mora biti minimalno 1 leto (Direktiva 1999/44/EC).

jakan123 ::

lukass je izjavil:

Jaz ti pravim da roke stran od 2.0 TDI!


Od zgodnjih modelov ja, zadnji so ok.

shadeX ::

Pa še ugotovil sem da je to bivša Avtoelektronika, kar nakazuje na to da če se tip spozna na elektroniko, verjetno tud kilometre na računalniku zna prevrtet.


Verjemi da je to še najmanjši problem, tudi če se človek ne spozna na te stvari. Če imaš recimo tudi servis imaš tudi tam zaposlene ki ti lahko delajo te stvari. Vsaka avtohiša to, ne sam bivša avtoelektrika.

qwea ::

lukass ::

jakan123 je izjavil:

lukass je izjavil:

Jaz ti pravim da roke stran od 2.0 TDI!


Od zgodnjih modelov ja, zadnji so ok.

O ja pa še kako stran tudi od novejših oz. zadnjih motorjev, zabija se jim dpf filter zaradi katerega začne naraščati pritisk v izpušnem delu turbine, v kateri se posledično uničijo ležaji...

theBill ::

Tu imaš kar precej uporabnih nasvetov, na kaj paziti pri nakupu rabljenega avtomobila, in šele ko vse to štima, ga pelji na AMZS na pregled vozila pred nakupom, ker podvozja pač sam ne moreš pogledat (pazi to delajo le v Ljubljani in v Celju pa še to se moraš naročit), da ne boš 100€ za AMZS stran vrgel.

http://avtonasveti.com/kako-kupiti-rabl...

radmannsdorf ::

kaj pa če bi si kr tukaj pogledal kakšnega. to so uradni prodajalci ki imajo tudi rabljena audi vozila.
http://www.dasweltauto.si/d/search#bran...

BorutK-73 ::

Za 20.000€ IMHO raje kupi NOV avto!!!

radmannsdorf ::

nov je predrag, par let star avto je kul, ampak če že imaš tolk denarja, pa še nekje dobi mojstra da bo šel s tabo, pa mu plačaj, pa še na par pregledov ga pelji.

CMpunk ::

ja to mi še skoz ne pomaga pri prevrtenih kilometrih.

jakan123 ::

lukass je izjavil:

jakan123 je izjavil:

lukass je izjavil:

Jaz ti pravim da roke stran od 2.0 TDI!


Od zgodnjih modelov ja, zadnji so ok.

O ja pa še kako stran tudi od novejših oz. zadnjih motorjev, zabija se jim dpf filter zaradi katerega začne naraščati pritisk v izpušnem delu turbine, v kateri se posledično uničijo ležaji...



Zakaj jim ga pa zabaše? Ker gledajo porabo in se vozijo stalno pod nizkimi obrati, da bo avto pokuril tiste 0,5 deci manj. Treba malo predihati mašinco :)

CMpunk ::

Kaj pa pravite na Q5, letnik februar 2009, 2.0TDI,170KM ?? kilometrov ma pa 110.000, kar mislim da ni pretirano za tak avto

BorutK-73 ::

Če kupuješ to na kredit, potem NE kupuj dragega rabljenega avta!
Kot sem že omenil, za 20K EUR dobiš super NOV avto in ti bo držal vsaj 5 let brez problemov, tehničnih pregledov ni do 5 leta (ali 4?).
Pri teh ki jih ti gledaš so pa lahko skriti problemi + vzdrževanje takšnega avta ni poceni! (sem sam to izkusil;(() Če ti je to prvi avto, pa sploh ne!

Zgodovina sprememb…

kixs ::

CMpunk je izjavil:

Kaj pa pravite na Q5, letnik februar 2009, 2.0TDI,170KM ?? kilometrov ma pa 110.000, kar mislim da ni pretirano za tak avto


Kaj ni pretirano? Cena? Ce pa mislis kilometre, pa verjemi, da jih je vsaj pol premalo.

Iz prve roke ti povem tole... kolega je kupil Volvota iz Nemcije z vsemi papirji (direktno preko enega dilerja), leto in pol starega in 140.000km - realnih. Js sem kupil pred leti, 8 let staro Alfa Romeo 145 JTD (teh se pri nas sploh ni prodajalo) in kasneje izvem, da je imela ob mojem nakupu realnih 400.000km (na stevcu pa 130.000, js sem pa racunal, da jih ima v resnici kaksnih 270.000).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

CMpunk ::

in kako si to izvedel?

kixs ::

Na pravi racunalnik sem ga priklopil.

Isotropic ::

mitja73 je izjavil:

AMZS ti ga pregleda takoj za nekaj deset EUR.
Vsi imajo tablice in ti jih namontirajo za testno vožnjo.
Zapelješ na Letališki čez kake tire in takoj slišiš kej čudnega. preveriš odpiranje vrat da ni čudnih zvokov.

200e

Vikking ::

mitja73 je izjavil:

AMZS ti ga pregleda takoj za nekaj deset EUR.
Vsi imajo tablice in ti jih namontirajo za testno vožnjo.
Zapelješ na Letališki čez kake tire in takoj slišiš kej čudnega. preveriš odpiranje vrat da ni čudnih zvokov.


Pa najbolje da se zabije v steno da vidi če airbagi še delujejo in če so vsi notri.

Kar lahko storiš sam je:
- splošen ogled vozila, seboj vzameš kolega/prijatelja ki ve več kot ti (ker ga ne kupuje bo videl vozilo z drugega zornga kota kot ti, ki boš ves navdušen).
- pregled karoserije (rje ne bo, so pa lahko odtenki barve različno - možno barvanje, jamice od toče...)
- pregled vseh stekel ter številk na vseh steklih vozila. Številke si morajo slediti po zaporedju, če je katera številka popolnoma drugačna ali pa je sploh ni, mogoče tudi z popolnoma drugačnimi oznakami kot ostale, pomeni da je bilo steklo na vozilu menjano. Ponavadi je to zaradi kraje vozila ali pa zaradi prometne nesreče.
Drugi način že je vozilo bilo zaleteno in popravljeno, je ugotavljanje debeline laka. Kvaliteten avtoličar bo z originalno barvo pri tako mladem vozilu, ne boš opazil vizualne razlike med popravljenim in nepopravljenim delom karoserije. To pokaže tester debeline laka na vozilu, saj ne more doseči tako tankega nansoa kot je tovarniški nanos. Številke so ponavadi 3x višje od tovarniškega nanosa laka.
- vse kar ti pove prodajalec o vozilu pozabi, sam si ustvari mnenje os tanju vozila, brez razlag prodajalca. Nejga prosiš samo za vse papirje
- pregled vse dokumentacije, potrjene servisne knjige. Pri letniku 2011, da ni servisne knjige, ali ni redno potrjena s strani pooblaščenih serviserjev, ali pa je bilo vozilo servisirano pri popoldancu, se obrni od vozila vstran koliko si dolg in širok. Naj bo še tako lep in zlat, lepo očiščen na pogled vse tipitop. Samo bejž.
- Vzeti si čas ter z dokumentacijo skupaj s prodajlcem oditi v najbližji uradni servis ter zahtevati zgodvinski izpis servisov. To celotna WAg grupa omogoča.
- če imaš/poznaš koga da ima vag-com, boš brez problema videl več kot karkoli z svojimi učmi. Peljati se z vozilom testni krog. Potem pa priklopit tester ter prebrati napake.
Tester omogoča tudi vpogled v število kilometrov v dveh načinih. Vendar vedi da se dajo kilometri vedno prevrtetida tudi z testerjem ne ugotoviš pravega stanja (če so vrteli km šalabjzerji potem bo že tester prikazal drugo število km kot jih izpiše števec). To edino realno ugotviš delno z ogledom (nekoga ki se spozna na vozilo), ter z preverjanjem dokumentacije na pooblaščenem servisu preko zgodovinskega izpisa servisov vozila.
- to da se prodajalec izogiba priklopu vozila na tester je velik velik rdeč znak, da spet bežiš od takšnega vozila/prodajalca. Z testerjem ne posegaš v vozilo na način da bi s tem uničil garancijo in podobne floskule kot jih znajo natveziti prodajalci.

Verjetno vsega se ti ne bo dalo in ne bo časa pregledati. Če že obveznen priklop na vag-com brez pardona, obvezno tekoče potrjena servisna knjiga, splošen ogled, pregled številk na steklih, vsaj nekoga vzami seboj in ne poslušaj prodajalca.
Notranjost je pri Audiji-h izredno draga, če je karkoli polomljeno, glej da to upoštevaš pri končno nižji ceni. Če je vgrajena dodatna oprema, večja platišča, zatemnjena stekla.. glej da bo vse vpisano v homologacijski kartonček.

RejZoR ::

radmannsdorf je izjavil:

nov je predrag, par let star avto je kul, ampak če že imaš tolk denarja, pa še nekje dobi mojstra da bo šel s tabo, pa mu plačaj, pa še na par pregledov ga pelji.


Očitno po vseh postih v tej temi eni še vedno niste dojel zakaj je nov avto kul. Recimo ena izmed pomembnih lastnosti je ta, da je celotna ta tema za dotične kupce irelevantna. Zakaj, si pa lahko raztolmačiš sam...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Relanium ::

RejZoR je izjavil:

radmannsdorf je izjavil:

nov je predrag, par let star avto je kul, ampak če že imaš tolk denarja, pa še nekje dobi mojstra da bo šel s tabo, pa mu plačaj, pa še na par pregledov ga pelji.


Očitno po vseh postih v tej temi eni še vedno niste dojel zakaj je nov avto kul. Recimo ena izmed pomembnih lastnosti je ta, da je celotna ta tema za dotične kupce irelevantna. Zakaj, si pa lahko raztolmačiš sam...

Ohh, in potem se gre kupit ''testno vozilo'', ker je pač dosti ceneje in je kao nov.
Tisti testni avto je pa že dosti služil v rent-a-caru kjer ga nihče ni kaj dosti pazil, potem pa se ta vozila dajo nazaj v salon.
Kako vem.... kolega dela :)
(vrjetno pa še vseen boljš od ostalih z zbitimi km)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()
««
«
1 / 7
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

študentski avto, kateri modeli (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6913604 (11266) spirit
»

Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11221833 (18816) rajc123

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33157416 (50801) bluefish
»

Nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5214698 (13284) Blinder
»

Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10020420 (16394) vorantz

Več podobnih tem