» »

Poraba avta v klanec

Poraba avta v klanec

zobnik ::

Ko gledam potovalni računalnik je razlika min., če se peljem s 4 70km/h ali s 3 70km/h. Imam bizo 1.4 75KM motor.
max.5000 obratov, največji navor 3800. Torej bo najbolj optimalno vozit pri 3800 obratov...po ravnini mi je logično, da z najvišjo prestavo in konstantno vožnjo je najnižja poraba....

bambam20 ::

narobe si razlagaš. PRi 3800 obratih motor razvije največji možni navor. Kar seveda ne pomeni, da ga nimaš dovolj za normlano vožnjo med 2000 in 2500 obratih.

energetik ::

zobnik je izjavil:

Ko gledam potovalni računalnik je razlika min., če se peljem s 4 70km/h ali s 3 70km/h. Imam bizo 1.4 75KM motor.
max.5000 obratov, največji navor 3800. Torej bo najbolj optimalno vozit pri 3800 obratov...po ravnini mi je logično, da z najvišjo prestavo in konstantno vožnjo je najnižja poraba....
Ker je razlika v masi vozila v tem primeru minimalna. Ali npr. 1200kg ali 1270kg nima glih neke veze... Zahaklaj zadaj 500kg priklico in ponovi vajo.

Aston_11 ::

Vklopi mozag, saj v klanec tudi ni bistvene razlike med 3 in 4. Je pa razlika med klancem in ravnino. Ne veš zakaj ali se hecaš ali misliš resno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

jype ::

Če se obrneš in greš na dol, lahko veliko prihraniš.

shadeX ::

Voznik je pa najverjetneje desničar.

kixs ::

energetik je izjavil:

zobnik je izjavil:

Ko gledam potovalni računalnik je razlika min., če se peljem s 4 70km/h ali s 3 70km/h. Imam bizo 1.4 75KM motor.
max.5000 obratov, največji navor 3800. Torej bo najbolj optimalno vozit pri 3800 obratov...po ravnini mi je logično, da z najvišjo prestavo in konstantno vožnjo je najnižja poraba....
Ker je razlika v masi vozila v tem primeru minimalna. Ali npr. 1200kg ali 1270kg nima glih neke veze... Zahaklaj zadaj 500kg priklico in ponovi vajo.


Ce prav raumem, on sprasuje za 4. in 3. prestavo. Naceloma bi manj porabil v tisti, ki ima bolj ugodno krivuljo navora pri tej hitrosti. Tudi tezko je tocno merit porabo, ce nimas tempomata. Saj lahko v enem primeru za malenkost pospesujes ali rahlo upocasnjujes in bo kar razlika pri trenutni porabi. V realnosti pa neke velike razlike ne bo, saj za vzdrzevanje neke hitrosti avto pac porabi toliko in toliko energije.

Aston_11 ::

Naslov bega, sprašuje za klanec oz. se ni povsem izjasnil.

kixs ::

Sej je vprasanje na mestu. Kdaj bo manjsa poraba v klanec pri isti hitrosti? Spremenljivke so samo prestave. Glede porabe je najslabse, ce v klanec pospesujes, pa ceprav samo malo. Najboljse pa, da hitrost rahlo pada. Glede prestave je potrebno preverit, na pamet bi rekel, da je boljsa 4., ce le ni prehud klanec.

energetik ::

Aja, govora je o prestavi. Povsem odvisno od tega, v katero delovno točko padeš pri kateri prestavi. In potem pogledaš takle diagram:


Sicer na tej fotki je 1,9L mašina, vendar je oblika grafa podobna pri N/A bencinarjih. Enostaven odgovor - najmanjša bo poraba v tisti prestavi, kjer boš za vzdrževanje tvoje hitrosti najbolj tiščal gas, vendar ne do konca (ker takrat gre ECU v open loop oz. bogato mešanico). Na pamet bi za OP vprašanje rekel v 4. Vendar le za odtenek manjša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

bambam20 ::

Odvisno kakšen naklon ima klanec :).

energetik ::

Govorimo o istem klancu, isti hitrosti, istem avtu.

bambam20 ::

energetik je izjavil:

Govorimo o istem klancu, isti hitrosti, istem avtu.



Saj ne vemo o katerem klancu se gre. Lahko majnši klanec, kjer se ga da prevozit v 5-i prestavi, lahko je tako hud, da je potrebno vmes prestavit eno prestavo nižje. Če se da v klanec peljati 70 km/H, potem to ni ravno navpičen kalnec in ga peljemo v 5-i prestavi.

Unknown_001 ::

Najbolš da v klanec priletiš z zaletom. Tko jaz v višnjegorskega peljem. Mal zaleta potem pa ližem gas da vzdržujem. No seveda da se ne bo kdo razburjal. Se umaknem tudi na desni pas če je treba. Pri konst. tempu imam tako 10-12 litrov porabe s to tehniko pa 6-7. Izguba hitrosti ni problem ker je itak potem spet breg navzdol.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

GupeM ::

bambam20 je izjavil:

energetik je izjavil:

Govorimo o istem klancu, isti hitrosti, istem avtu.



Saj ne vemo o katerem klancu se gre. Lahko majnši klanec, kjer se ga da prevozit v 5-i prestavi, lahko je tako hud, da je potrebno vmes prestavit eno prestavo nižje. Če se da v klanec peljati 70 km/H, potem to ni ravno navpičen kalnec in ga peljemo v 5-i prestavi.

Izjava leta? Z bencinarjem, 1.8 (ali 2.0, sem pozabil) motor, 130 KM sem v klanec vozil 80 km/h v tretji prestavi. Ko si dal v četrto, je avto začel počasi ampak vztrajno izgubljati hitrost. Me zanima, kako bi ti s 5. prestavo vozil v tak klanec. V povprečju je 10% naklon.

Primer 2: Diesel, 1.6 motor, 115 KM gre v ta isti klanec brez problema s 4. prestavo in pridobiva na hitrosti. Mogoče, vendar dvomim, bi šel s 5. prestavo. Je pa res, da je bencinar imel 5 prestav, diesel pa 6.

Colt1911 ::

Nabaviš subaruja bencin , daš v reduktor in se v klanec kamot pelješ v 6.:))

Unknown_001 ::

Colt1911 je izjavil:

Nabaviš subaruja bencin , daš v reduktor in se v klanec kamot pelješ v 6.:))


Kaj točno bi profitiral?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Colt1911 ::

Nič ! Lahko se pa voziš v najvišji prestavi če ti je že to fetiš.:D
Ostali menjalnik uporabljamo , ta pa nima zaman5-7 prestav.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119045 (4444) jest10
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12618308 (15185) fikus_
»

Vožnja pri visokih obratih (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5715144 (13528) Blinder
»

Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7116791 (15163) Aston_11
»

Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10724299 (22032) energetik

Več podobnih tem