» »

Izkušnje s spletno trgovino pcplus?

Izkušnje s spletno trgovino pcplus?

1
2
»

St235 ::

aja, pa tako povej. Pol pa logično, da ne morejo nič vedet... /FACEPALM

Brane22 ::

Tudi če ne bi. Vprašanje je bilo ali imaš pri_danem_stanju_stvari pravico vračila robe in zakaj so kao do tebe nekorektni.

Sedaj si to transformiral v to, kako so tvoje pravice videt, če lahko določene stvari prikriješ.

To toi je težko osnova za razglabljanje o njihovi ne/korektnosti.

shadeX ::

Hm, ja pol se je OP najbrž mal nasankal že od začetka. Pomoje bi moral že takoj uveljavljati stvarno napako.
Sicer mu pa še vedno ostane garancija in če napajalnika ne rabi ga proda na bolhi za 30% manj. Recimo da je razliko stala šola.

Schrei ::

Lej, resnično se mi ne da tu it neke igrce žaljenja.
Zapel si se za en čist brezvezni detajl, ki nima nobene zveze s problemom in zdej sebe postavljaš kot nekega razsodnika semantičnih in pravnih pomenov.
Tega se ne grem. Še enkrat hvala.




Brane22:

Brane22 je izjavil:

Tudi če ne bi. Vprašanje je bilo ali imaš pri_danem_stanju_stvari pravico vračila robe in zakaj so kao do tebe nekorektni.

Sedaj si to transformiral v to, kako so tvoje pravice videt, če lahko določene stvari prikriješ.

To toi je težko osnova za razglabljanje o njihovi ne/korektnosti.


Po zakonu mi ni potrebno navajat razloga za vračilo izdelka in sem želel to pravico uveljavit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Schrei ()

Brane22 ::

Pod določenimi pogoji.

Schrei ::

Pod pogoji zapisanimi v 43č. členu zakona o varstvu potrošnika.

shadeX ::

In kaj boš sedaj naredil?

Brane22 ::

To je odstop od pogodbe. Za kar je že bilo rečeno, da rabiš neke predpogoje.

Če jih ne bi bilo in bi ta člen bral absolutno, bi ti recimo lahko izdelek vrnil uničen, a v 15-dnevnem roku ina zahteval vračilo denarja.

shadeX ::

Pokvarjen izdelek (v op-jevem primeru) lahko še vedno vrne na podlagi stvarne napake.

Schrei ::

Trenutno sem si pridobil mnenje in nasvete ZPS. Med drugim so mi svetovali naj pošljem na Tržni inšpektorat, kar sem tudi storil in čakam na njihovo mnenje.
Moram priznat, da sem pričakoval od njih več kot sem dobil. Pri takih sporih je potrošnik vseeno bolj kot ne prepuščen sam sebi.
Sicer če bolj razmislim, glede na to kako folk v Sloveniji goljufa (spomnite se mnogih afer, v katerih so odgovorni odkorakali nekaznovanii), verjetno tudi jaz nimam veliko možnosti.

Medtem bom poiskušal dobit kakšna pravna mnenja znancev ali samaritancev iz interneta in posikusil bom predvsem na forumih najt koga, ki bi imel isti problem. Morda z isto trgovino.

Minimalno kar naredim je to, da si bo mogoče nekdo drug pomagal z mojo izkušnjo. Morda že s tem, da se ogne nakupovanju v takih trgovinah.

Brane22 ::

shadeX je izjavil:

Pokvarjen izdelek (v op-jevem primeru) lahko še vedno vrne na podlagi stvarne napake.



Če je izdelek res okvarjen. Kaj če ni ?

St235 ::

Schrei je izjavil:

Pod pogoji zapisanimi v 43č. členu zakona o varstvu potrošnika.

Pa to veš, da ima zakon več kot en člen?

Ali pa to, da je edino prisojno za presojanje o zakonih sodišče?

Ali pa da je inšpekcijski organ izdal naslednje mnenje:
Potrošnikova pravica do odstopa, določena v 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ni absolutna in neomejena, pač pa ima potrošnik možnost premisleka in odstopa od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga oziroma od seznanitve s pravico do odstopa od pogodbe. Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejeto blago neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na pokušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega (npr. nakup in uporaba televizorja za čas nogometnega prvenstva ali nakup in uporaba fotoaparata za čas načrtovanega potovanja, ipd.), je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Ali pa to mnenje in pravna praksa temelji na pravni praksi EU (sodbe Evropskega sodišča C-489/07) od koder tudi izvira krovno določilo o odstopu od pogodbe sklenjene na daljavo?

Torej še enkrat za vse polpismene: Instrument odstopa od pogodbe na daljavo NI namenjen preizkušanju izdelka ampak temu, da se izenačijo pravice kupca ki sklene pogodbo na klasičen način (gre v trgovino) in tistega, ki naroča od doma. Tako, da zelo enostavno vprašanje. V čem bi bila zadeva drugačna, če bi izdelek kupil v trgovini? Če razlike ni potem je logično, da so ti zavrnili zahtevek.

Moram priznat, da sem pričakoval od njih več kot sem dobil. Pri takih sporih je potrošnik vseeno bolj kot ne prepuščen sam sebi.

Si plačal članarino, da imaš sploh pravico od njih karkoli pričakovat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Brane22 ::

Ne branim pcplus, (sploh se ne spomnim, če sem mel kaj z njimi) ampak resno ne vidim nič tako blazno nekorektnega.

To, da mnogi šmudlajo ne pomeni da je avtomatično kriv vsak, ki ti ni všeč in da imaš kot kupec vedno prav v pravnem smislu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

shadeX ::

Brane22 je izjavil:

shadeX je izjavil:

Pokvarjen izdelek (v op-jevem primeru) lahko še vedno vrne na podlagi stvarne napake.



Če je izdelek res okvarjen. Kaj če ni ?


Če ni je druga zgodba. Tukaj debatirat o tem je brez veze ker ne vemo kako je bilo, ampak če OP govori resnico, so tudi na servisu potrdili da je napajalnik pokvarjen. Sam še vedno se čudim kako je lahko delal na PC plus.

Še zmer neki ne štima tukaj ;((

Schrei ::

Brane22 je izjavil:

Ne branim pcplus, (sploh se ne spomnim, če sem mel kaj z njimi) ampak resno ne vidim nič tako blazno nekorektnega.

To, da mnogi šmudlajo ne pomeni da je avtomatično kriv vsak, ki ti ni všeč in da imaš kot kupec vedno prav v pravnem smislu.


Če bi bil na mojem mestu in bi porabljal čas in denar z zoprnimi serviserji in se pregovarjal za nekaj kar je tvoja pravica, bi morda mislil drugače.

St235 ::

Kaj je tvoja pravica? Da testiraš in uporabljaš izdelek, ga neseš v garancijsko popravilo in potem mirno menjaš kot da se ni nič zgodilo?

Brane22 ::

Če ni je druga zgodba. Tukaj debatirat o tem je brez veze ker ne vemo kako je bilo, ampak če OP govori resnico, so tudi na servisu potrdili da je napajalnik pokvarjen.


Ja, ampak to sta dva različna oddelka.

Zakaj bi eden sploh vedel za drugega ?

Oziroma po kateri magiji naj bi en vedel za drugega selektivno ?

Za potrebe te teorije prodajalec naj hkrati ne bi vedel, da je prišel napajalnik (skupaj z računalnikom ?) v njihov servis, vedel pa naj bi, da na tem servisu ni delal.

Je mel v tip v škatli še zapohano Schroedingerjevo mačko ?!?;((



Če bi bil na mojem mestu in bi porabljal čas in denar z zoprnimi serviserji in se pregovarjal za nekaj kar je tvoja pravica, bi morda mislil drugače.


Če bi pod temi pogoji mislil drugače, bi me zaskrbelo da sem fasal tumor na možganih ali nekaj podobnega, kar mi ovira kotaljenje mentalnih frnikul in bi se poslal na kak MRI-check.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Schrei ::

Jest ne vem zakaj meni ni delal. Servisu kamor sem ga peljal tudi ne, njim pa. Nisem računalničar, znam pa priklopit napajalnik in sumim, da na servisu, kamor sem ga peljal tudi.

Če njim dela, naj ga pač vzamejo nazaj. Ne vem zakaj se od potrošnika pričakuje, da bo ugotovljal v čem je problem in potem to dokazoval servisu. Še parkrat grem tja in bom porabil več bencina kot je napajalnik vreden.

Pri zakonih se ne gre za iskanje lukenj in za neke brezoblične definicije besed, ampak za pravico.
Če se vam to zdi pravično...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Schrei ()

Brane22 ::

Zakaj bi vzeli nazaj nekaj, kar so ti prodali ?

Če bi ta člen 43č veljal v vakuumu in absolutno, tako kot si to to predstavljaš, bi to čez noč spremenilo slovensko gospodarstvo.

In to da nečesa ne veš, še ne pomeni da se morajo zdaj za pokrivanje tvojih lukenj nevednosti stegovat drugi.

Izobražuj se in zvedi, če te zanima.

St235 ::

Pri zakonih se ne gre za iskanje lukenj in za neke brezoblične definicije besed, ampak za pravico.


jap, in to kar ti želiš od podjetja niti približno ni pravično. Mogoče si pa hotel povedat da bi pri zakonih moralo iz za TVOJO "pravico".

Schrei ::

Brane22: sorry če nisem bil jasen, dva servisa sta bila. Tisti kamor sem ga peljal najprej, ki je pač en servis. Digital Logic je ime. Tja sem peljal računalnik, ker se mi je zdelo čudno da nov napajalnik ne dela in je morda narobe nekaj drugega.
Tam so mi rekli, da je napaka v napajalniku .

Drugi pa je servis na pcplus.si, kjer naj bi jim vse delalo normalno.

St235 ::

Torej prosi Digital logic, da ti dajo papir, da je napajalnik pokvarjen.

Brane22 ::

Dobro, torej sta problematična DVA in ne samo en izlet na servis za uveljavljanje 43č.
Ne glede na to, kaj je rekel en kaj drugi servis.
Njihovo ne/strinjanje je totalko dilema za drugo temo.

Čim si ti naredil z njim več karkoli več od tega, kar bi v fizični štacuni, te opcije ni več.

Schrei ::

Brane22:

Zakon o varovanju potrošnika tako pravi. Preprosto.

Seveda poleg tega, da običajno taka podjetja to zagotavljajo že v štartu kot dobro poslovno prakso. Vsaj tako izkušnjo sem imel z mimovrste.

Brane22:

Izlet na servis sploh ni problematičen. Tega nihče, ne jaz, ne pcplus in ne ZPS ne izpostavlja kot problematičnga.

To je center debate le tu :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Schrei ()

Brane22 ::

Zakon o varovanju potrošnika tako pravi. Preprosto


Kot že rečeno, ne pravi tega. Če bi pravil to, komot zbankrotiramo štacune na ta način.

ker štacune še delajo in ker folk tega ne počne na ta način, očitno ZvPot ne pravi tega čisto tako.

Izlet na servis sploh ni problematičen. Tega nihče, ne jaz, ne pcplus in ne ZPS ne izpostavlja kot problematičnga.


Ni res. Poglej par Lakontikovih quoteov, da ne grem iskat originalnega odgovora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Schrei ::

43č in 43d člen.

O tem je nekaj napisanega tudi na ZPS in TIRS. Z ljubkimi stvarnimi primeri.

Brane22 ::

ZPS je poln ljubkih , stvarnih primerov.

Domnevam predvsem tistih, ki so mu potrebni za opravičevanje članarine.

Ko sem jih pa rabil sam, so bili odgovori njihovega personala daleč od te pregovorne ljubkosti...

Schrei ::

Moram priznat, da nimam veliko izkušenj z njimi.
Vsekakor pa so taki zavodi zelo pomembni. V tujini imajo veliko večjo moč.

Šimpanz ::

Schrei na servisu poišči Josipa on ti bo najbolj znal pomagati.

St235 ::

Izlet na servis sploh ni problematičen. Tega nihče, ne jaz, ne pcplus in ne ZPS ne izpostavlja kot problematičnga.


Pa daj preberi svoj prvi post preden neumnosti govoriš.

Takrat sem se odločil, da uveljavim svojo pravico ki sem jo prebral v zakonu o varstvu potrošnikov, da izdelek kupljen v internetni trgovini lahko v 14. dneh vrnem (minilo je manj kot 14 dni od nakupa), za kar mi niti ni potrebno navajati razlogov.
To pravico sem že uporabil enkrat v trgovini mimovrste (kupil sem eno miško, ki mi nekako ni pasala v roke), tam so bili čisto prijazni in ni bilo nobenega problema. Zato mi je bilo toliko bolj čudno, ko so bili v trgovini pcplus v trenutku zelo zadržani. Že na servisu so mi rekli, da to sploh ni mogoče. V administraciji pa so mi to tudi ponovili. Češ, da zakon sploh ni tak. Ko sem jim zreticiral zakon, pa češ, da si ga narobe razlagam. Nazadnje je zadeva prispela do njihovega direktorja, ki mi je poslal naslednje elektronsko sporočilo:

Kupnine vam ne moremo vrniti. Po zakonu lahko izdelek iz spletnega naročila možno vrniti v 14 dneh po nakupu nepoškodovan in v nespremenjeni količini. To se naša na situacije, ko kupec v času dostave ugotovi, da je drugje ceneje oz. artikla niti ne potrebuje, ali mu recimo ne ustreza barva itd... V kolikor kupec začne z uporabo pa to ni več mogoče, kar je zapisano tudi na povezavi, ki ste jo priložili:
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.


torej ja zavrnili so ti zato, ker je tvoja (upo)raba izdelka presegala pravice kupca v trgovini. Ravno tako iz tvojega posta jasno izhaja,da si ti že servisu težil da hočeš vrnit artikel tako, da je sploh idiotsko se izgovarjat na različne oddelke.

Schrei ::

Šimpanz : Hvala, več na zs
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9237124 (2093) tomaz-
»

Vračilo blaga v Big Bangu in Harvey Normanu

Oddelek: Pomoč in nasveti
122852 (2513) DePalmo
»

Kje bi si lahko sposodil PC za nekej dni

Oddelek: Loža
224044 (3089) next3steps
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38074414 (65064) St235
»

vrnitev v spletni trgovini 14 dni

Oddelek: Pomoč in nasveti
345025 (4189) St235

Več podobnih tem