Forum » Znanost in tehnologija » Katere so prednosti in slabosti Boxer motorja?
Katere so prednosti in slabosti Boxer motorja?
Boško ::
Od sodelavca sem kupil Alfo 33 1.7 IE (79KW), ki ima boxer motor, pa me zanimajo vaše izkušnje s tem tipom motorjev. Vem (pa tud on je to vedu), da bog ne daj, da ga teraš mrzlega! A je še kakšna stvar na katero je potrebno bit pozorn? Kolker vem, pa je motor, ko je seveda ogret, zelo vzdržjiv! Sem se pogovarjal z ljudmi, ki imajo oz so imeli Subaruje z box motorji in so bli vsi zelo zadovoljni.
Torej vaše izkušnje, sem se zaje... al ne? Zaenkrat mi ni žal spljoh!! Pa tud poraba ni tok huda! Se moram kr potrudit, da popapa 10L
L.p.
Torej vaše izkušnje, sem se zaje... al ne? Zaenkrat mi ni žal spljoh!! Pa tud poraba ni tok huda! Se moram kr potrudit, da popapa 10L
L.p.
- premaknilo: OwcA ()
Red_Mamba ::
na splošno velja da so bokserji nekoliko kompaktenjši in proizvajajo manj vibracij. tisto da ga ne smeš gnat mrzlega, po moje ni od tipa motorja odvisno. Ampak to je samo moje mnenje. Kej drugega ti pa nebi vedel povedat. Mogoče se ti oglasi kdo z alfo :) drugače pejdi pa na avtomobilizem forum, tam boš prej izvedel.
nodes ::
Alfin box motor se ravno ne more primerjat z Subarujem, ta ni bil ravno v ponos Alfam.
- ne najdaljša življenjska doba
- visoka poraba olja
- težave z uplinjači in s tem tudi visoka poraba goriva
Sedaj če si že kupu poceni se ne sekiraj, če ti ne porabi več kot en liter olja na tisoč kilometrov in ne pokuri več kot 11 litrov in motor mirno teče brez klenkanja.
- ne najdaljša življenjska doba
- visoka poraba olja
- težave z uplinjači in s tem tudi visoka poraba goriva
Sedaj če si že kupu poceni se ne sekiraj, če ti ne porabi več kot en liter olja na tisoč kilometrov in ne pokuri več kot 11 litrov in motor mirno teče brez klenkanja.
Boško ::
Menjava olja in filtra se je delala skoz na 10000km, vmes sploh ni blo potrebno dolit tud kaple olja! Je pa tipson delu od 6 do 10 tisoč na leto!
Alec999 ::
Boško čestitam za nakup tud sam sm imel tocno to Alfo rdeco letnik 93 ... nazalost sm jo prodou
Mrzlega res negre tiscati sam jst se nism mogu upret predvidevam, da mi je zrd tega zacela obcasno ugasat.
Drgac to k folx govori pa strasi, da velik olja popije ... pr tej Alfi to ni res al sm mel pa zegn. Res, ce sm kdaj mogu nalit pol je blo to mal na 10 000 km i think.
Avto sm imel od 90 000 pa do 130 000 km ... v tem casu sm od vecjih stroskov imel:
- menjava bencinskega rezervuarja (bil je zrjeven in zacel pusati par dni po nakupu avta)
45-55 cukov pride nov ... za rablenga bos dou okol 25-30 cukov i think
- bremze po 7 cukov
- sklopka sm se komi ucu vozt pa sm mal skuru jo :)) pride ene 35 cukov
Motor je na pogled zelo lep in tudi zvok je bozanski .. 103 KM pa tud nardi svoje .. da o feelingu (kda bi vozu dirkalnik), pri vecjih hitrostih sploh ne govorim.
S porabo je blo pr men tko, da ce sm mel tezko nogo je bla cca. 9 - 9,5 l.
Alfe nom pozabu nikol in upam, da jo bom se kdaj imel.
Mrzlega res negre tiscati sam jst se nism mogu upret predvidevam, da mi je zrd tega zacela obcasno ugasat.
Drgac to k folx govori pa strasi, da velik olja popije ... pr tej Alfi to ni res al sm mel pa zegn. Res, ce sm kdaj mogu nalit pol je blo to mal na 10 000 km i think.
Avto sm imel od 90 000 pa do 130 000 km ... v tem casu sm od vecjih stroskov imel:
- menjava bencinskega rezervuarja (bil je zrjeven in zacel pusati par dni po nakupu avta)
45-55 cukov pride nov ... za rablenga bos dou okol 25-30 cukov i think
- bremze po 7 cukov
- sklopka sm se komi ucu vozt pa sm mal skuru jo :)) pride ene 35 cukov
Motor je na pogled zelo lep in tudi zvok je bozanski .. 103 KM pa tud nardi svoje .. da o feelingu (kda bi vozu dirkalnik), pri vecjih hitrostih sploh ne govorim.
S porabo je blo pr men tko, da ce sm mel tezko nogo je bla cca. 9 - 9,5 l.
Alfe nom pozabu nikol in upam, da jo bom se kdaj imel.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: PaJo ()
Azrael ::
Za Alfe velja, da obvezno menjaj olje v motorju vsakih 10.000 km (olje po specifikaciji, ne preredko, bolje se obnesejo "turbo" olja), istočasno pa tudi filter za olje (tu preveri da je res za Alfo 33, ker radi ponujajo filter za Alfo 75 in obratno - v nekaterih katalogih sta filtra zamenjana !).
Kot so že rekli dokler motor ni ogret raje ne čez 3000 o/min, če hočeš, da bo motor šel dolgo.
Ne smeš pozabiti na menjalnik, kjer olje menjaš vsakih 20.000 km ali vsaki 2 leti. Drugače so menjalniki pri Alfi dokaj občutljivi na grobo ravnanje in nevzdrževanje (neredna menjava olja ali napačno olje).
Alfe imajo tudi dokaj komplicirano elektriko in se lahko pojavljajo razne čudne stvari, večinoma v delovanju kakšnih senzorjev, vendar zelo redko v delovanju motorja, vsa električna napeljava in naprave so od Bosch-a. Večino problemov povzročajo slabi stiki v konektorjih in sami senzorji.
Poglavje zase so servisi. Če si malo mehanika boš sam s pomočjo Googla, lahko rešil večino problemov in boš servis rabil samo za nabavo kakšnega dela, drugače pa če boš vozil avto na servis pa se prej pozanimaj koliko je servis na dobrem ali slabem glasu, ker sem že videl več Alf, ki so jih šušmarji na servisu samo še bolj pokvarili in pri tem še mastno zaračunali.
Želim ti veliko sreče in veselja z novim avtom.
Lp, Azrael
Kot so že rekli dokler motor ni ogret raje ne čez 3000 o/min, če hočeš, da bo motor šel dolgo.
Ne smeš pozabiti na menjalnik, kjer olje menjaš vsakih 20.000 km ali vsaki 2 leti. Drugače so menjalniki pri Alfi dokaj občutljivi na grobo ravnanje in nevzdrževanje (neredna menjava olja ali napačno olje).
Alfe imajo tudi dokaj komplicirano elektriko in se lahko pojavljajo razne čudne stvari, večinoma v delovanju kakšnih senzorjev, vendar zelo redko v delovanju motorja, vsa električna napeljava in naprave so od Bosch-a. Večino problemov povzročajo slabi stiki v konektorjih in sami senzorji.
Poglavje zase so servisi. Če si malo mehanika boš sam s pomočjo Googla, lahko rešil večino problemov in boš servis rabil samo za nabavo kakšnega dela, drugače pa če boš vozil avto na servis pa se prej pozanimaj koliko je servis na dobrem ali slabem glasu, ker sem že videl več Alf, ki so jih šušmarji na servisu samo še bolj pokvarili in pri tem še mastno zaračunali.
Želim ti veliko sreče in veselja z novim avtom.
Lp, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
Boško ::
Olje v mašini je že skoz Valvoline polsintetika (odkar je dobavljiv seveda). Kolk olja pa gre v menjalnik? Pa kater?
Kar ji pa malo zamerim je menjalnik, ker ima precej narazen 1, 3 in 5 brzino! Upam da razumete kaj hočem povedat!
Hvala zaenkrat
Kar ji pa malo zamerim je menjalnik, ker ima precej narazen 1, 3 in 5 brzino! Upam da razumete kaj hočem povedat!
Hvala zaenkrat
Azrael ::
Mislim, da je na pokrovu prtljažnika nalepka (vsaj Alfa 75 jo ima), na kateri je tabela za olja in maziva za določene sklope. Če nimaš knjige za ta avto (v njej so podatki za količine olja itd), pošlji mail na firmo, meni so poslali fotokopirano knjigo za Alfo 75, čisto zastonj .
Lp, Azrael
Lp, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
IceIceBaby ::
Boško, dober avto si kupu. En kolega ima tako alfo in sem jo že parkrat vozu. Zadeva trga, motor je dost močn, zvok je ZAKON, pa tut občutek je zelo športen. Uglavnem, taprava alfa :) Edino kar mene moti je pogon na narobna kolesa ampak to so osebna prepričanja :)
Drugač je po moje največja prednost boxerjev ravno zvok :)
Pa tisto z menjalnikom je res, so malenkost slabši kar se tiče vzdržljivosti, tudi ta kolega je že menjal sinhrone in še neke stvari, nevem točno. Kolikor sem jaz videl teh alf je problem tudi rja. Pri blatnikih se rada pojavi pa tam okol tanka itd...če še ni rjasta jo le pazi :)
Aja, kar se pa tiščanja hladnega motorja tiče...NIKOLI. Ni važno al je boxer al V al karkol. Hladnega motorja se ne tera, razen če ga misliš stran dat čez 1 leto. Počaki lepo da se temp. vode in olja dvigne na delovno temperaturo potem pa lahko polno. Do takrat pa zmerno.
Drugač je po moje največja prednost boxerjev ravno zvok :)
Pa tisto z menjalnikom je res, so malenkost slabši kar se tiče vzdržljivosti, tudi ta kolega je že menjal sinhrone in še neke stvari, nevem točno. Kolikor sem jaz videl teh alf je problem tudi rja. Pri blatnikih se rada pojavi pa tam okol tanka itd...če še ni rjasta jo le pazi :)
Aja, kar se pa tiščanja hladnega motorja tiče...NIKOLI. Ni važno al je boxer al V al karkol. Hladnega motorja se ne tera, razen če ga misliš stran dat čez 1 leto. Počaki lepo da se temp. vode in olja dvigne na delovno temperaturo potem pa lahko polno. Do takrat pa zmerno.
Boško ::
Bom pogledu za nalepko, pa tud navodila imam, sam so zraven rezerve, pa se mi zdle ne ljub it iskat!
To, da pa nobene mašine ne smeš terat mrzle itak velja, sam sm slišu, da so box mašine hladne še posebej dovzetne za poškodbe.
To, da pa nobene mašine ne smeš terat mrzle itak velja, sam sm slišu, da so box mašine hladne še posebej dovzetne za poškodbe.
Imortales ::
Jaz mam Alfo 33 z 1.3 motorčkom (boxer se razume). Furek star 15 let, zaj bil celo zimo pod snegom. Čim se je sneg stalil grem zakurblat in vžge s prve. Malo se sprehodiva po avtocesti in šiba ko šus.
To sporočilo se bo samo uničilo čez 5 sekund.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 52306 (24354) | blackbfm |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14865 (11759) | mr_chai |
» | Alfa Romeo 147 1.9 JTD, mnenja? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12572 (11366) | dottor |
» | Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 58866 (49673) | kixs |
» | Nakup avtomobila Alfa Romeo 156 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25871 (23821) | Valvoline |