» »

Alfa Romeo 147 1.9 JTD, mnenja?

Alfa Romeo 147 1.9 JTD, mnenja?

«
1
2

draciel ::

Letnik 2003. Kako se ta avto obnese? Vozi kdo? Kakšni (večji) problemi z njim? Kaj je potrebno pri alfah paziti, sploh ko se števeč premika proti 200k prevoženih?

Heavy ::

V kakor jo dobiš z znano zgodovino vzdrževanja, potem imaš 99% tegob rešenih. Kar je pa drugega, vzmetenje zna škripati (bušinge je treba menjat), vodna črpalka zna bit problematična. Elektriko testiraj pred nakupom (od klime do vseh luči). Pa motor poskusi če kadi ko je hladen in topel. Pa izpuh pri takih letih zna kakšno luknjo dobit / prerjavet.

So pa deli zelo poceni v kakor greš do Italije pogledat, še na avto odpadih dobiš karambolirane za dele, so bile kar priljubljene pri sosedih.

Na ogledu narediš standard pregled (poglej na youtube, how to buy a used car), dobiš tudi check liste za it skozi. Ali pa stakneš kolega avtomehanika, da gre z teboj v zameno za par 6-packov. Pa podvozje poglej v kakšnem stanju je, da ni preveč prerjavelo ali varjeno (karambol) - odvisno kje je bilo voženo.
#TeamFelix

shadeX ::

Mogoče bom tud sam zamenjal avto v kratkem, pa bi nekako poskusil srečo z alfami (še neodločen). Vozi kdo dizel varianto in kako ste zadovoljni s temi kočijami? :))

A je res da se splača npr dat kakšnega jurja več, pa kupit npr VW in naj bi potem imel manj problemov (z vzdrževanjem)? Gledam sicer tja do 2k - letnik med 2001-2004.

Dosedaj sem imel Renault Megane l98, pa nisem imel z njim nekih hudih problemov (minimalni stroški), ampak mam filing da več kot 1 leto ga verjetno ne bom imel več :)

dottor ::

Imam 156 1.9 JTD 2001 letnik. Alfa ima predvsem probleme z rokami (ki so potrošni material na rabljenih modelih/nevzrževanih modelih), pokrov airbagov na sovoznikovi strani odstopa v 80% primerkih, če bo potrebno menjat ležaj se pripravi da je 130€ (ampak je v pestu in samo starega odšravfaš in novega prišavfaš brez preše). Ko ga vžegeš dej 2x po gasu pa poglej da ne dimi belo (prebija tesnilo glave) ali črno (turbina). Kot so ti že rekli dobiš v Italiji rezervne dele na tone in za drobiž. So pa alfe komot za vozit in super držijo cesto. Če jo boš redno vzdrževal in ji dal dober komplet gum nimaš kaj skrbet ;)
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

shadeX ::

Dobro, sej kar si naštel niti ni tolk huda reč. Mene bolj skrbi, da bi mel skoz neke probleme. Ko sem še mel Audi 2.0, sem ga imel vsak mesec na servisu, za njega pa vrgel stran v 2 letih okol 5 jurjev (brez nafte, gum, registracije,..).

Koliko časa si jo že lastiš? A z motorjem si imel kdaj kakšne probleme v tem času? Koliko prevoženih km?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

hojnikb ::

Tko kot pr vsakem rabljenem avto, bo tut pr alfi draw of luck pr okvarah. Lahko dobiš lep primerek in boš menjaval sam potrošni material al boš pa mel v roku mesca že osebnega mehanika na speeddial :)
#brezpodpisa

dottor ::

Moja je bla kar slabo vzdrževana, tako da sem imel za menjat komplet podvozje (amortizerji, roke, 2 ležaja) in zadnje diske. Lani poleti je še turbina šla (ampak sem dobil drugo za 100EUR iz odpada). Drugače od kar sem jo porihtal nimam težav, samo redno je treba menjavat olje in filtre. Ima pa skoraj 240 tisoč. Je pa pri rabljenih avtih kar loterija. Jaz sem mojo dobil kar izpod cene, in kar sem do zdej uložil v njo sem lih nekje pokril razliko med kolkr sem plačal in kolko so se prodajale. So pa seveda večina kosi iz odpada, tisto kar ni kritično da je novo. :P

Zdej edino kar me čaka je nova sklopka in potisni ležaj, ampak to pride novo gor.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dottor ()

TOP ::

Italjan je Italjan to moraš prej spoznat.Če si prej imel Nemca potem ti bo Italjan čuden,ker notranjost ni take kvalitete,ko je že v letih se pojavljajo čudni črički razno pokanje v armaturah,ko pelješ preko kake luknje.Motorji niso slabi predusem tile JTD so veljali za najbolše leta nazaj,je pa res da ko so mrzli delajo kot traktor pa tud radi bolj pokadijo ko stisneš gas.Imajo pa Fiat ali Alfa eno veliko prednost pred ostalimi.Greš čez mejo na kak odpad in dobiš raznih delov kot želiš.Pa tud vzdrževanje je cenejše napram Nemških avtov.Jaz osebno nikoli več ne Alfe ne Fiata pa oboje je bilo skoraj novo Fiat celo prov nov pa kak liter olja v rezervi imet s sabo ni nič čudnega.Je pa vzdrževanje res pocen jaz sem še blizu meje in ni bilo panike.Sem pa kar šravfal nonstop se nekaj dogaja,ko je staro.Jaz z takim letnikom se pa ziher ne bi hecal,boš kmalu spoznal zakaj.

dottor ::

Jaz imam to srečo da je oče mehanik in da imam italijo pred nosom in ni tak problem :))
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

MadMax ::

Avto kot avto, imam malce novejšo s par poniji več.
Kar se motorja tiče so vsi ostali praktično kopirali CR (čeprav nikoli dosegli trpežnosti jtd).

Ostalo pa spet... odvisno v kakem stanju je. Če je zanemarjen imaš seveda lahko nekaj več jajcanja z njim, ampak tako je pri vseh zgarančkih, tudi pri naciwagnih ali renojih ali nevemkako renomiranih znamkah, le da npr. naciwagnovci tega ne priznajo niti če jih počasi na živo objajčiš :D

Imaš pa tudi slo alfa forum, počohaj podforum 156, 147, GT na http://forum.alfa-klub.com/viewforum.ph... . To so za vzdrževanje praktično enaki avti (enaki motorji, menjalniki, podvozje, elektronika...).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Spajky ::

TOP je izjavil:

...Greš čez mejo na kak odpad in dobiš raznih delov kot želiš...
zadnje čase se je večina avtoodpadov tudi v italiji kot pri nas pozaprla zaradi direktive o razgradnjah (eko kao standardi) ... Da ne boste bluzli naokoli, kot sem jest pred dvemi leti in iskal še delujoče odpade v okolici Trsta (prej jih je blo ko listja in trave, tudi pri nas) ... Treba prej vsaj telefonsko preverit, če še delujejo sploh ali imajo od prej še slučajno zalogo stare robe ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

TOP ::

Ja to je res veliko se jih je po zaprlo sam še vedno,kar rabiš dobiš,ker če ne drugega je takih avtomobilov na tone v Italiji.Recimo primer enemu kolegu je šel motor na Bravotu,če bi ga hotel popraviti ga bi stalo cirka 1000e pa zakaj bi dal,ko smo dobili cel motor za 600e.Tako da če že misli kupit tako staro Alfetino naj se tud mal pozanima,kje so kaki odpadi.:))

m0LN4r ::

Kolega je mel alfo....
...leto, dve, tri....
Kolega nima vec alfe...

PS:
Italija je dalec iz vzhodne strani drave
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

matobeli ::

Vsak pravi petrolhead mora imet enkrat v lajfu Alfo :))

m0LN4r ::

matobeli je izjavil:

Vsak pravi petrolhead mora imet enkrat v lajfu Alfo :))

Nene, to je rotary
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Telbanc ::

Jaz mam alfo z takim motorjem že 10 let.

Poceni gajba, v razredu avdija,stane pa manj, če maš svojega mehanika.

Zadeva vleče ko smrad, in včasih spravim v zadrego kakega v BMW ju, po kakem klancu.....res gre zadeva...Proti Logatcu 185....je treba pol bremzat da ne gremo z ovinka..


Okvare so, ker se uvažajo zgonjene iz Italije, pol se zbije kolometre .......

Dokler motor ni na delovni temperaturi, je treba do 2500 obratov, pol ni problema.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

dottor ::

Moja je uvožena iz nizozemske in ima realne kilometre, ampak se vedno najde kej za porihtat na njej. Kot se je že reklo, je full odvisno kako ohranjeno dobiš in kolko sreče imaš ;)
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Telbanc ::

dottor je izjavil:

Moja je uvožena iz nizozemske in ima realne kilometre, ampak se vedno najde kej za porihtat na njej. Kot se je že reklo, je full odvisno kako ohranjeno dobiš in kolko sreče imaš ;)


Tko, ja, to je pri vseh znamkah, mal je treba met srečo...sam pri rabljenem avtu je tko, se zgoni in pol prodaš, ane, še nisem slišal, da bi en avto porihtal u nulo, in ga pol prodal....
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

shadeX ::

Zagotovo je odvisno od sreče in kako se je avto prej vzdrževal. Ampak alfe nimajo dobrega slovesa kar se delovanja tiče. Sem omenil kolegu da kupujem alfo oz. je na izbirni listi, in je rekel da lahko ampak k njemu naj jo ne vozim popravljat.

Lol..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Telbanc ::

shadeX je izjavil:

Zagotovo je odvisno od sreče in kako se je avto prej vzdrževal. Ampak alfe nimajo dobrega slovesa kar se delovanja tiče. Sem omenil kolegu da kupujem alfo oz. je na izbirni listi, in je rekel da lahko ampak k njemu naj jo ne vozim popravljat.

Lol..


Jaz mam dobrega mehanika, nomalnega, avto je star 13 let....in gre.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

m0LN4r ::

Nevem kako je z alfami, ampak na svojem naciwagnu sem znal prakticno vse popravit,
samo orodje sem si moral sposodit pa it na youtube in to 15 let starega pa se kr gre in gre, nikoli se ga ni sparalo.

Crickov pa se tudi ni. V novem jih je vec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Telbanc ::

Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

shadeX ::

Jaz mam dobrega mehanika, nomalnega, avto je star 13 let....in gre.


Povej še ti malo več, če lahko prosim :). Rabim čimveč mnenj in informacij. Kateri motor, koliko km, kolikorat pri mehaniku in zakaj..?

dottor ::

Jaz sem se full zaljubu v novo Gulio, sploh 2.2 mJTD z 180 konji, semiautomatic :)) Čakam če jo dobijo za testno vožnjo, pa ko pade na ene 8-12k€ (rabljena) si jo mogoče omislim (in ko bojo znane in odpravljene napake).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Telbanc ::

shadeX je izjavil:

Jaz mam dobrega mehanika, nomalnega, avto je star 13 let....in gre.


Povej še ti malo več, če lahko prosim :). Rabim čimveč mnenj in informacij. Kateri motor, koliko km, kolikorat pri mehaniku in zakaj..?



Iz dveh alf smo naredli eno, 1.9 dti. Vse skupaj me je prišlo 1400 evrov (600 druga alfa), prodaja stare kripe (400evrov, po delih..), premontaža, in popravila.

Zdaj mam 290.000km, sam mam nov hladilnk, novo slopko, košapo, roke , stabilizatorje...jermenico iz starega avta, tud dokaj novo, nove zadnje bremze, novo zajlo za ročno....

evo se furam...računam še tri leta, ko pride do novega glavnega servisa, pol gre od hiše, ker se ne bo splačalo več pedenat. Zdej mam eno leto mir, nisem bil pr mehaniku.

Pol računam, da bi vzel alfo 159, ali kaj večjega.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

shadeX ::

Zdaj mam 290.000km, sam mam nov hladilnk, novo slopko, košapo, roke , stabilizatorje...jermenico iz starega avta, tud dokaj novo, nove zadnje bremze, novo zajlo za ročno....


To si pa kar dost stvari zamenjal. V kolikšnem časovnem razmaku si vse to menjal? Praviš da jo imaš 10 let. Verjetno 2. lastnik?

Telbanc ::

ja, popravila so me prišla več, ko pa avto, pri popoldancu, deli, pa mal tu, mal tam...Olja ne pije nič, se mi zdi čudno. K ma tolko kilometrov, sam prej je bil lastnik, ki sem ga poznal, , pa jemenjal olje na 10.000 ker jo je precej gonil. Na avtu smo delali 4 mesece, vse porihtali.

Vsak se izbere svojo varijanto. Moraš pa met svojega mehanika, in zbit začetno ceno.....pol nekak prideš skoz..

Na alfa forumu si lah pogledaš, katere so najpogostejše okvare ....ker tle ni pravila.

Jaz vozim čez "ležeče policaje" 30 na uro, pa mam roke 7 let in mi jih ni blo treba menjat, to je to. treba pazit na podvozje, ker je podimenzionirano. Ostalo maš na alfa forumu.

Na avtostradi pa pol uživaš...


Okvare niso tko pogoste, ker drgač bi bla avtostrada polna alf, ki bi čakale na odstavnem pasu, jaz recimo v zadnjih 10 letih nisem videl niti ene..
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Veron ::

imel AR147 za 2leti, sicer 2008 letnik, poleg šripajočih sprednjih rok in EGR ventila nič težav.
- roke so že ratale poceni (komplet material nekje manj kot 200eur)
- EGR se da popolnoma razstavit in spucat, par eur za čistilo

Ampak problem je dobit dobro in ohranjeno. Jst sm mel srečo in sem kupil slovenski avto od prve lastnike z vso serisno zgodovino na pooblaščencu.

shadeX ::

To da je težko dobit ohranjeno bo kar držalo. Gledam avto.net, gor so večinoma alfe med 150-250k km (2001-2004), kar se mi ne zdi realno, glede na npr autoscout (italjanski), kjer imajo tam tako stare alfe nad 270k km.

Tako da verjetno karkoli bom kupil, bo imelo zbite kilometre.

Na hitro gledam nekaj takega. Se mi zdi mal draga, ampak če bi se dalo mal znižat ceno bi mogoče še vzel :)

Je pa pizdarija, ker ne vem (in nikol ne bom), koliko so sploh realni km. Že zaradi vzdrževanja samega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

kixs ::

Pri meni je bila Alfa vsak drugi avto. Zadnja je bila 145 JTD. Ko sem jo prodal, je imela realnih 495.000km in starost "zgolj" 11 let. Z motornim sklopom nobenih tezav. Edino koncnike sem moral skoraj vsako leto menjat. Po moje Alfa ni za takega, ki pricakuje, da bom vse BP ali pa za picajzlarja, ki ga vsaka manjsa napaka zelo moti.

So pa ti poceni avti zdaj ze v letih in noben ne ve kako se bo obnesla za naprej. To velja za vse avte.

Za kilometrino racunaj med 20 in 40kkm letno. 13 let stara bo imela kar lepo stevilo kilometrov za sabo.

OmegaM ::

Vidim, da je nekaj poznavalec AR v stilu baba cula, baba rekla.
Sam si lastim 166 2.4 JTD , z krepko več kot 300k km,prej sem imel 156 Sw 2.4 JTD, katero je prevzel brat in ima cca 530k km.
Še en tretji brat si je lastil prav tako AR 156 z 2.4 motorjem, vednar z tuningom in z cca 215 konjev.
Pri teh so znale bit težave z polosovinami.
Leta 2000 sem si lastil AR 33 1.3 boxer motor. tudi nobenih tezav.
Roke, vilice so sibke ravno pri vecjih motorjih, torej npr, kot pri 2.4 JTD v mojem primeru.
To pa samo zaradi tega, ker so sparali in imajo AR 147, 156 ter 166 ogromno skupnih delov.
Torej pri 1.9 motorju ne bi smel imet teh tezav, s tem da je 147 kar lazji ze proti 156. Moja 156 je tehtala nekaj cez 1500 kg.
Zavedati se je potrebno, da ce kupis rokico, katera je obnovljena/neoriginal, dobis za kaksnih 20EUR vec original, in se splača vzet original!
Če nekdo omeni problem z EGR ventili, mnja, res so, ampak ga komot blindiras, ali menjas za 100EUR.
Sam imam blindiraneg.
Glede, da je to starejši model, pa moras vseeno imeti malo sreče z ohranjenjostjo.
Če ti prodajalec omenja v smislu da alfa motorji dizli pač pijejo olje, to ni res. Sicer so motorji Fiatovi.
Če ne bo otrok prej prilezel je v planu AR 159 z 2.0 JTD motorjem :)
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OmegaM ()

shadeX ::

Super, še en ki si lasti alfo :). Dost si napisal ampak nič o tem koliko si kaj imel problemov s tvojimi alfami. Kolikokrat pri mehaniku, zakaj, itd :)

OmegaM ::

A mislis da je AR sinonim za servis?
Pri AR 33 letnik 1994 sami redni servisi + zavore. Z njim naredil kaksnih 100k km.

AR 156 SW 2.4 JTD, 140 km, letnik 2001, kupljena 2005 z 142000km, vozena do cca 460000km, jo predal bratu oktobra 2013:
- 2x sklopka
- 1x vsi amortizerji
- 2x EGR ventil
- 1x ventil z cevjo za klimo. Zaradi vibracij ali dotrajane plastičnega nosilca sta se dve cevi drgnili ena ob drugo, zaradi česar je na cevi za klimo nastala luknja.
- 1x cev za visokotlacna cev za zrak ter za intercooler,torej 2 komada
- 1x senzor vrtljajev
- 1x menjani diski
- ploscice par krat
- 2x menjane zgornje roke, spodnje roke, vilice ter vilice od zadaj 1x
- 1x prednji stabilizator
- 3x veliki servis
Avto se ni šparalo in še sedaj služi, vendar je sedaj odpovedal kompresor klime.

AR 166 2.4 JTD 150km letnik 2005, trenuto prevozenih nekaj pod 340k km.
- veliki servis ob nakupu
- 1x zadnji diski + ploščice
- 1x prednji diski + ploščice
- 1x zgornji roki
- 1x zadnji motorček za pomik stekel
- 1x zadnji amortizerji.
- Ni še, ampak v roku dveh mesecev se bo menjala sklopka
- v bliznji rihodnosti menjava motorcka za pomik stekel na voznikovi strani.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OmegaM ()

borisk ::

sam imam zadnje 4 leta 159 z 1.9jtdm (110kw) avto je super, se pa zgodi kakšna neprijetnost, ampak se oddolži z vožnjo. trenutno imam slabih 240kkm.

za OP pa še nasvet, 2003 in manj kot 200kkm je signal za zbite kilometre.

shadeX ::

@OmegaM

Hvala za info. Zlata vredno iz prve roke :)

borisk je izjavil:

avto je super, se pa zgodi kakšna neprijetnost, ampak se oddolži z vožnjo. trenutno imam slabih 240kkm.


Kakšne neprijetnosti si imel? :)

MadMax ::

Neprijetnosti so največkrat v stilu počenega panta kljuke, lučke za airbag, zaribanega zadnjega brisalca, počenega vodila šipe, zaštekanega EGR, master cilinder sklopke, zaštekanih ploščic zavor...
Nič kar ne bi bilo poznano tudi pri drugih avtih pri 10+ letih.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Looooooka ::

156 1.9 jtd 2002. Problem samo z rokami(športno podvozje na naših cestah...najbolj nemna poteza ever). Levo sprednjo luč moral zamenjat 2x pa hladilnik 1x. Pa zdele bom moral zamenjat ploščice in filter za prezračevanje(ta zna baje pri teh letnikih ratat vlazen in potem maš...meglo). Tle sem že mislil, da mi kje kaj pušča po toliko letih...
Za 147 ne vem ampak mehankar je rekel, da so meli pri 2001-2003 letnikih serijsko napako na aneteni na strehi. Zna puščat tako, da preveri če se kaj pozna na notranjosti(mal zasilikonaš pa si good to go). To je blo pa to. Avtovleke nisem rabil klicat na nobeni vožnji :)

borisk ::

MadMax je izjavil:

Neprijetnosti so največkrat v stilu počenega panta kljuke, lučke za airbag, zaribanega zadnjega brisalca, počenega vodila šipe, zaštekanega EGR, master cilinder sklopke, zaštekanih ploščic zavor...
Nič kar ne bi bilo poznano tudi pri drugih avtih pri 10+ letih.


nič od tega, zadnjega brisalca sploh nima, včasih mi šteka kljuka na voznikovih vratih, pa lučka za airbag se včasih vklopi zaradi dotrajanega stikala v vtikaču za varnostni pas.

lp, boris

m0LN4r ::

Uff, kolko stvari je za menjat... za pol tega se nikol slisal, pa mamo 4 avte v druzini.

Mogoce pa se nekateri vozite po zelo slabih cestah ? Veliko po snegu ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

OmegaM ::

Sem doma iz vasi, prlekija.
Avto konstantno kjer v rovtah v prlekiji in Haloze, ter vsakodnevno Avstrija, ter ostale lokalne ceste.
Prav tako je avto več krat na poti Slovenija - Bih, Slovenija - Srbija.
Nismo vsi v mestih ali v okolici večjih mest.

A ti naštejem težave iz vw koncerna? In ne prepisanih, ker imam namreč kar nekaj kolegov, ko delajo vw-audi ter mercedes vozilih.

Marsikaj je odvisno od prejšnjega/ih lastnikov, to je eno.
Drugo kak sam delaš servise.

dejstvo je da pri nas nimas neke izbire, kot drugo sam ne gledam km, če so zbiti, ok, rajši da vem to, zanima me motor ter ostala mehanika.
Če je to v redu, potem naredim veliki servis pa sem bolj ziher.

Dva kolega sta si nr. istočasno kupila Audi, en a3, drug a4, ter nove.
a3 je imel težave:
- 7x je počla glava
- odpoved računalnika
- težave z hladnim vžigom

A4:
- šobe
- težave z toplim vzigom

Doma renault megan:
- turbina
- odmična gred
- intercooler
In ne eno z drugim

Dober kolega na Škodi Octaviji 1.9, letnik 2010.
Po velikem servisu:
- odpoved turbine,
- cca. 20000 km od velika seervisa utrgalo glavni jermen, torej generalka,
- odzadaj ni deloval niti en motorček za pomik stekel.

znanec z novim Golfom 1.6 TDI
- 35000 km, vtzrajnik,

ŠE ti znam naštevati.

Lahko potrdim, da je pri Nemcu najboljša sigurno notranjost, kjer ni čričkov.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

Veron ::

imam VW Scirocco (2011), pa imam črička v armaturi : )

Zheegec ::

Nazaj na prvotno temo - JTD motor je na splošno zelo dober, občutljiv je na prepozne menjave olja, tako da je zelo važno kako je bil vzdrževan. Klasični problemi z EGR in podobnim so na praktično vseh dizlih. Imel sem dva JTD motorja dosedaj (Alfa 145 in Alfa 159) in oba sta naredila 300k km+.

Če dobiš JTDm (MultiJet) Alfo 147 si zmagal. Dosti boljši motor glede vseh karakteristik, podoben kot je v Alfi 159.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

MadMax ::

m0LN4r je izjavil:

Uff, kolko stvari je za menjat... za pol tega se nikol slisal, pa mamo 4 avte v druzini.

Mogoce pa se nekateri vozite po zelo slabih cestah ? Veliko po snegu ?

Počenemu pantu kljuke se izogneš če vsaj 1x letno malce popipsaš zadevo.
Za lučko za airbag je kriv konektor pod voznikovim sedežem (imajo tudi druge firme težave s tem...), če ti res najeda žice zaspajkaš skupaj.
Zariban zadnji brisalec rešiš v slabi urisam, če nimaš dveh levih, pa je mir za par let.
Počenega vodila šipe sicer večina ne popravlja, ampak spet, če nimaš dveh levih popraviš v 2÷3 urah in je za vekomaj.
Zaštekanega EGR se ponavadi itak ne menja (menjajo zlatarji) ampak se ga očisti, ura-dve dela in je spet kot nov, sicer se ga pa itak največkrat blindira in si spet rešen za veke vekov.
Master cilinder sklopke res nimaš kaj popravljat,te stane kakih 100eur.
Zaštekanih ploščic zavor imaš set polno pri različnih znamkah, lahko rešiš sam ali pa lokalni serviser/amzs v 20 minutah, zgolj delo...
Našteto velja za 147 (brisalci, kljuke), 156 imajo malce drugače.
Sneg z navedenim nima kaj dosti. Mimogrede, če ni izjemno zanemarjena ali bila karambolirana, ne rjavi niti približno tako kot golf3...

Multijet... Jah, pri 2003 tega ne bo dobil. 2005+ je pa procentualno kar dražji od 2003, že FL nanese...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

TOP ::

Imel Fiata Bravota in kar naenkrat se je dogajalo,da ni hotelo špricat vode na zadnje steklo in en dan sem opazu,da nekaj kaplja na zadnjo polico,pogledam vidim voda za zadnjo šipo.Potem raskopam tapiserijo in vidim cevka počena,ker je bil pretrd materjal,potem sem tole popravu.Imel Alfo 146 bila je isto 1.6 motor sam boxer,mater je imela bombastičen zvok,še zdaj dobim kurjo polt kak lep glas je imela sam malo bolj športna vožnja in sem moral že menjat roko,zdaj nej nekdo pove,če se je tole mu sploh kdaj zgodilo pri Nemškem avtu.Italjan je pač Italjan rečemo prinas.Italjan ni bil nikdar vojak,kakor tud ni znal avta naredit.Čeprav sem jih imel kar nekaj sam včasih je bilo tako stanujem blizu meje in pač večina je imela Fiata ali pa Alfo,sosed ki je kupu naprimer nekaj drugega smo se mu vsi smejali,češ kaj tole kupuješ sam mi smo vedno imeli havbo gor.:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TOP ()

MadMax ::

Nemški avto je narejen šparovno...
Zato pa imajo vsi tdi-ji porabo pod 5.
Da so zaradi tega vedno prvi v koloni se seveda ne sme na glas povedat :)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zheegec ::

MadMax je izjavil:

Nemški avto je narejen šparovno...
Zato pa imajo vsi tdi-ji porabo pod 5.
Da so zaradi tega vedno prvi v koloni se seveda ne sme na glas povedat :)

"Poraba pod 5" je neumnost. Pri mirni vožnji po ravnini ima tudi moja Alfa 159 s 170 konji porabe pod 5. Kot tudi večina ostalih dizlov. Povprečno porabo imam 6, pa se vozim čez Trojanski klanec (iz smeri Izlake/Zagorje) in se ne vozim ravno počasi. Ampak z normalno vožnjo po omejitvah (130AC, 90 regionalka) pa po klancih ima vsak dizel porabo okoli 6-7l.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

MadMax ::

Drži kar praviš, le sarcasm detection limit imaš previsoko nastavljen :D
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

m0LN4r ::

Voznja na siht vsak dan in slovenijo, ter nazaj (98% AC):
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
Hitrosti so pretezno med 100 in 200, zato tako nihanje. Ce bi se pa vozil kulturno po regionalki in vaseh pa bi blo 1L manj.
Ne zdrzim pa, da bi se vozil strogo 130 po AC vsak dan, ker je promet tukaj veliko hitrejsi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Telbanc ::

Zheegec je izjavil:

MadMax je izjavil:

Nemški avto je narejen šparovno...
Zato pa imajo vsi tdi-ji porabo pod 5.
Da so zaradi tega vedno prvi v koloni se seveda ne sme na glas povedat :)

"Poraba pod 5" je neumnost. Pri mirni vožnji po ravnini ima tudi moja Alfa 159 s 170 konji porabe pod 5. Kot tudi večina ostalih dizlov. Povprečno porabo imam 6, pa se vozim čez Trojanski klanec (iz smeri Izlake/Zagorje) in se ne vozim ravno počasi. Ampak z normalno vožnjo po omejitvah (130AC, 90 regionalka) pa po klancih ima vsak dizel porabo okoli 6-7l.



Jaz mam najlažjo verzijo 156, ma sam 1270 kg, prejšnja le mela 1350, prazna.

Se pozna pri porabi, če ne tiščim, gre okol 5 litrov. Računalnik sicer v koloni na avrtocesti kaže tud 3,8-4,5L, tud manj... sam takrat je brzina okol 95 na uro.

1.9 dti so eni najboljših dizlov na svetu, to mi je rekel delavec letos na tehničnem pregledu.

Ko pa tiščim, pol smo na 8 litrih, da se razume. ampak gre pa...ko satan. še tole...

Kot je enkrat napisal en na alfa forumu, za alfo moraš skrbet, drgač te prevara z mehanikom.....
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

MadMax ::

Od kje vam dti kot referenca? :|
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10914613 (11507) mr_chai
»

Alfa Romeo 159 JTD - si kdo lasti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7715075 (11653) kixs
»

Lahko alfa sploh zajebe z dizajnom? kaj izbrati? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6315374 (13035) c00L3r
»

Rabljen avtomobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10622852 (18050) amigo_no1
»

Nakup avtomobila Alfa Romeo 156 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10825700 (23650) Valvoline

Več podobnih tem