Forum » Na cesti » Manjši poskočen avto za na stezo.
Manjši poskočen avto za na stezo.
krneki0001 ::
ikst
210 konjev "high preasure" turbo (skoraj vsi ostali imajo mid ali low preasure turbo) v 2004 letnik saabu 9-3 2.0T daje dovolj moči da mu mazda v pospeških ne seže do kolen, če govorimo o serijskih avtomobilih brez predelav. 0-60km/h je mazda 1.3 sekunde počasnejša 6.5 vs 7.8, 0-140km/h je mazda že 4 sekunde zadaj, kljub 35cm daljšemu avtu in skoraj 600kg večji teži avta (na račun varnosti).
V ovinkih je problem prednji pogon, vendar z znanjem in dobrimi amortizerji tudi tukaj lahko veliko pokompenziraš. Ni pa to RWD avto.
Še vedno sta pa to dost primerljiva avtomobila.
210 konjev "high preasure" turbo (skoraj vsi ostali imajo mid ali low preasure turbo) v 2004 letnik saabu 9-3 2.0T daje dovolj moči da mu mazda v pospeških ne seže do kolen, če govorimo o serijskih avtomobilih brez predelav. 0-60km/h je mazda 1.3 sekunde počasnejša 6.5 vs 7.8, 0-140km/h je mazda že 4 sekunde zadaj, kljub 35cm daljšemu avtu in skoraj 600kg večji teži avta (na račun varnosti).
V ovinkih je problem prednji pogon, vendar z znanjem in dobrimi amortizerji tudi tukaj lahko veliko pokompenziraš. Ni pa to RWD avto.
Še vedno sta pa to dost primerljiva avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
iKst ::
210 konjev nima popolnoma nobenega vpliva na handling. Saab je pač težka, luksuzna krava, namenjena kruzanju in udobju. Nima pa prav veliko skupnega s športnimi avtomobili.
krneki0001 ::
Lih tukaj se motiš.
900, 93 in 9-3 so bili vedno športni avtomobili. Uporabljali so jih na GHD, na rallyju, na cestnohitrostnih, na pistah. Od tukaj tudi poznanost saaba 900 turbo kot športnika, pa potem njegovega naslednika 93 AERO in kasneje 9-3 black edition z 272 konji. To niso bili udobni "cruiserji", vedno športniki.
big brother 9000, 95 in 9-5 je bil pa namenjen kruzanju in udobju. In je tudi zelo opazna razlika med tema dvema modeloma.
900, 93 in 9-3 so bili vedno športni avtomobili. Uporabljali so jih na GHD, na rallyju, na cestnohitrostnih, na pistah. Od tukaj tudi poznanost saaba 900 turbo kot športnika, pa potem njegovega naslednika 93 AERO in kasneje 9-3 black edition z 272 konji. To niso bili udobni "cruiserji", vedno športniki.
big brother 9000, 95 in 9-5 je bil pa namenjen kruzanju in udobju. In je tudi zelo opazna razlika med tema dvema modeloma.
iKst ::
Ja, Chevrolet Cruze je tudi zmagoval v touring car prvenstvih, pa ti povem, da civilna verzija ni prav nič športna.
ziga1990 ::
Eh kupi Renault R5 Turbo pa bo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
d4vid ::
GTT pade ven iz njegovega budgeta. Zadnje ko sem jo videl na avto.net je bila cena 11.500€
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
krneki0001 ::
Ja, Chevrolet Cruze je tudi zmagoval v touring car prvenstvih, pa ti povem, da civilna verzija ni prav nič športna.
saab 9-3 2004 letnik ima 3 verzije 2.0T motorjev, 150, 175 in 210KM. Prvi je low preasure turbo in len, ampak res len, drugi je malo bolj odziven, še vedno pa ga teža še zmatra in oba sta delana v GM-ju, tretji je pa športnik z high preasure turbom, ki so ga izdelovali na švedskem v sodelovanju s TWR(Tom Walkinshaw Racing), vgrajeno naj bi imel pa mitsubishijevo turbino. ESP in TCS sta bila serijska oprema že takrat, največji problem avtomobila pa naj bi bil "torque steering" in ne "understeer".
Resnično je namenjen bolj športni vožnji ne pa cruisanju. In tega, kakor sem razbral, ima Red Drake. Tudi podvozje je v tem modelu športno (vsaj moralo bi biti tudi v njegovem avtu), kar pomeni nastavljivi amortizerji in še dodatnih par stvari
negotiator ::
Škatlic z 900kg in 90KM je kar jih češ, ampak bi rabli vsaj ene 120KM da bi bili poskočni.
A kdo ve kako se kakšen Suzuki Baleno 1.6, 100KM, 4AWD obnese? Z nekih 950kg se sliš kot fun car.
Ali pa swift 1.3 gti, 750kg in 100KM. Leteča krsta :)
Bi rekel, da kar v redu, sicer sem ga dobil s popolnoma izrabljeno sklopko (tako ga vozim že več, kot leto), ne vem, pa kako gre, če bi bila sklopka nova. Če se spomnim, sporočim, ko jo zamenjam. Avto ima drugače 1100kg s polnim tankom, rezervno gumo in ostalimi stvarmi (ne vem pa, ali je to z voznikom, ali brez - najbrž z voznikom). 0-100 naj bi sicer imel 11.2s, a na youtubu se najde kdo, ki mu je uspelo priti tudi na 9-10s z nepredelanim avtomobilom.
All easy problems have already been solved.
d4vid ::
Weight reduction, bro!
zmeces ven vse kar se da, torej gumo, sedeze, radio s zvocniki, tapete, ... pa takoj dobis nekaj na pospeskih.
zmeces ven vse kar se da, torej gumo, sedeze, radio s zvocniki, tapete, ... pa takoj dobis nekaj na pospeskih.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
krneki0001 ::
Baleno gre odlično. Enak motor je v vitari, pa glede na to, da je vitara avto z zračnim uporom cegla, gre presenetljivo dobro tudi z gumami 245/80/15 (ki so nekje 18% višje kot serijske, kar pomeni da poberejo ogromno moči, da jih motor zavrti).
negotiator ::
Pozabil sem še dopisat, da pri meni deluje samo sprednji pogon (kar sicer pride prav, glede porabe goriva). Dokler ni zdrsa je v redu, ampak skupaj z zadnjim pogonom bi gotovo bil tudi pospešek boljši, saj bi najbrž lahko gas že od štarta stisnil do konca, brez vrtenja koles v prazno.
All easy problems have already been solved.
loveJDM ::
wini ::
Še en glas za 1.6 vti hondo. Vrhunska lega na cesti, pospeški super, glas vtec motorja vrhunski. Ko doseže 6000rpm motor dobesedno po*iz*di.
Sem imel leta nazaj clio williams pa kolega civic vti 1.6 (160km). Ko sem peljal vti je po občutku imel boljše pospeške napram stock cliotu williams.
Nisva pa nikoli poskušala drag race, jst sm pa kasneje precej predelav delal na cliu.
Še boljša varjanta je pa honda integra type r, samo je težko najdi kakšno nerazbito. Honda motorji so praktično neuničljivi.
Sem imel leta nazaj clio williams pa kolega civic vti 1.6 (160km). Ko sem peljal vti je po občutku imel boljše pospeške napram stock cliotu williams.
Nisva pa nikoli poskušala drag race, jst sm pa kasneje precej predelav delal na cliu.
Še boljša varjanta je pa honda integra type r, samo je težko najdi kakšno nerazbito. Honda motorji so praktično neuničljivi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wini ()
Buggy ::
krneki0001 je izjavil:
Lih tukaj se motiš.
900, 93 in 9-3 so bili vedno športni avtomobili. Uporabljali so jih na GHD, na rallyju, na cestnohitrostnih, na pistah. Od tukaj tudi poznanost saaba 900 turbo kot športnika, pa potem njegovega naslednika 93 AERO in kasneje 9-3 black edition z 272 konji. To niso bili udobni "cruiserji", vedno športniki.
big brother 9000, 95 in 9-5 je bil pa namenjen kruzanju in udobju. In je tudi zelo opazna razlika med tema dvema modeloma.
Sem sele zdej videl in se oproscam za offtopic, sam tole pa ne bo ravno drzalo.
Saab 9-3 2003-2011 deli isto platformo kot Fiat Chroma in Opel Vectra v tem obdobju. Res da imam sam Vectro karavan s tem motorjem 2.0T kjer je sasija se malo daljsa kot od zgoraj omenjenih (ista kot Signum) sam navkljub sport vzmetenju serijsko je to dalec od sportnika kot zelis ti povedati. Tudi kabriolet je se dosti manj sportnik kot limuzina, ker je kot je za cabriolete znacino so praviloma tezji in sasija manj toga v ovinkih. Torej dalec od nekega sportnika oz nekaj primerljivega Mazdi MX-5.
Pa za Saab 9-3 rally ali pa touring avto v tej generaciji kot je govora (2003-2011) tudi se nisem slisal.
Sam motor v Saab-u B207L/R je isti kot pri Vectri Z20NET (175KM) in je cisto vsak (tudi 150KM) tunable samo z mapo na okol 200KM. V novejsih Z20NET so celo vecji injektorji (zeleni) kot v Aero in Mitshubishi turbina (sicer 11 namesto 15) in se avte tuna tudi krepko nad 250KM...samo navkljub temu to niso bili misljeni sportniki in tudi nikoli ne bojo s svojimi 1700kg...vsaj ne ranga MX5 oz avta za dirkalisce kot sprasuje OP.
aja pa to me je tudi zmotilo glede fedrov in amortizerjev.
Zakaj bi menjal fedre na 2-3leta ce ni pocen ali poseden? Amortizerji morajo "normalne" ceste tudi zdrzati vsaj 120Kkm...jaz sem na moji Vectri pri 150Kkm menjal serijske plinske za sicer nadomestek Monroe plinske pa je dost majhen strosek...bolj so problem zarad cest luft v rokah. Ravno zdej moram po 40Kkm spet menjat zadnje stabilizatorje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
GrimReaper ::
To s 3 leti si rekel na splošno, kot da bi bilo to povprečje za Slovenijo. Ampak ni:
http://tinyurl.com/zy465ed
Pri prostornini 1500-2000ccm je 12.000km za bencin in 17.500km za dizel. pri 1000-1500ccm pa 9.500 oz. 14.500km.
Tako da z 10% da menjajo na 2-3 leti si dal že kar veliko številko, še 1% je verjetno veliko.
http://tinyurl.com/zy465ed
Pri prostornini 1500-2000ccm je 12.000km za bencin in 17.500km za dizel. pri 1000-1500ccm pa 9.500 oz. 14.500km.
Tako da z 10% da menjajo na 2-3 leti si dal že kar veliko številko, še 1% je verjetno veliko.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
bambam20 ::
bambam20 ::
krneki0001 ::
GrimReaper je izjavil:
To s 3 leti si rekel na splošno, kot da bi bilo to povprečje za Slovenijo. Ampak ni:
http://tinyurl.com/zy465ed
Pri prostornini 1500-2000ccm je 12.000km za bencin in 17.500km za dizel. pri 1000-1500ccm pa 9.500 oz. 14.500km.
Tako da z 10% da menjajo na 2-3 leti si dal že kar veliko številko, še 1% je verjetno veliko.
Lej sej če avto stoji, se lih tako materiali "zmatrajo". Enako moraš jermen menjat na 100k kilometrov ali pa 5 let. Ravno tako moraš menjat olje v mašini, ravno tako moraš menjat zavorno olje in ravno tako moraš zamenjat amortizerje in fedre.
Pa olje v menjalniku tudi ni večno, čeprav ga večina nikoli ne zamenja. (jaz ga na 60k kilometrov v menjalniku in obeh diferencialih).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Top sport family car (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 14000 (9783) | Reaper |
» | "gokard" za slabe 10k? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 72630 (60969) | Unknown_001 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44637 (34744) | matobeli |
» | naporno iskanje novega avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33737 (28373) | Buggy |