Forum » Na cesti » Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti.
Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti.
einstein :P ::
No, jaz pa mislim, da je velika večina voznikov v slo odgovornih in se s to temo nebi ravno strinjal, prej bi rekel, da je preveč takih na tem forumu, ki nimajo česa za delat doma, pa tukaj jamrajo, kako slabi so drugi vozniki.
Nič osebnega...
Nič osebnega...
STAY OUT OF MY TERRITORY!
GrimReaper ::
ti si 100x večja grožnja na cesti, kot nekdo ki po zaradi napake nekoga izsili. Napake se dogajajo, to kar pa ti delaš pa je stil vožnje (in duševne motnje). Ampak razumem, glede na to da je tvoja erekcija neposredno povezana z jeklenim konjičkom, bi vsak kake 14 okoli hodil z mehkim, če bi moral zabremzat, ker ti je nekdo odvzel prednost.
Kaj ti zdaj hočeš povedat, da moram zmanjšat pri vsaki stranski cesti, pa saj nisi normalen.
Poglej na primer motoriste, za njih je potovalna hitrost 140, res bi rad videl da kdo zmanjšuje na 60-80 pri vsaki stranski cesti, še moj fotr ne, pa je dost umirjen motorist.
Pa BMW-jaše, ti gre zjutraj v popolni temi 140.
In zdej sem jest problem na cesti, ko peljem lepo 100 in ne 120 ali 140.
In zmanjšujem naj na 60 vsakič ko vidim enega ki čaka pred glavno cesto, veš kolk je takih, potem bi se lahko vedno 60 peljal.
Dobr, da daš v takih primerih iz pete v četrto ti še dam prav, kar je več je pa že debilizem.
In to da te nekdo izsili je zate samo nedolžna napaka, se naredi kot praviš, WTF no, saj nisem peljal 200 da me nebi mogel videt, če nisi 200% prepričan, nimaš kaj zavijat na glavno cesto.
Eto, na zgornjem videu pa imaš znak za nevarnost - stranska cesta pri 0:50, tu pa se seveda upočasni.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
energetik ::
StarMafijec je izjavil:
Kje imaš ti Bleiweisovo?Pejt na križišče Tržaška/Tivolska/Aškarčeva.
Sedaj je to križišče Tržaške, Tivolske in Bleiweisove. Zahodni krak (tj. od Celovške proti Z) nekdanje Tivolske se že nekaj let imenuje Bleiweisova. Le tako za intermezzo.
http://www.geopedia.si/#T105_x461299_y1...
EDIT: hm, Google je Tivolsko preimenoval v Bleiweisovo? Ali pa je Geopedia zastarana?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
SkIDiver ::
Tukaj jo ima.
EDIT:
Geopedia je zastarana. Wiki navaja;
EDIT:
Geopedia je zastarana. Wiki navaja;
Bleiweisova cesta je bila uradno poimenovana 13. junija 2009, ko so preimenovali del Tivolske ceste[8].
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
St235 ::
GrimReaper je izjavil:
ti si 100x večja grožnja na cesti, kot nekdo ki po zaradi napake nekoga izsili. Napake se dogajajo, to kar pa ti delaš pa je stil vožnje (in duševne motnje). Ampak razumem, glede na to da je tvoja erekcija neposredno povezana z jeklenim konjičkom, bi vsak kake 14 okoli hodil z mehkim, če bi moral zabremzat, ker ti je nekdo odvzel prednost.
Kaj ti zdaj hočeš povedat, da moram zmanjšat pri vsaki stranski cesti, pa saj nisi normalen.
Poglej na primer motoriste, za njih je potovalna hitrost 140, res bi rad videl da kdo zmanjšuje na 60-80 pri vsaki stranski cesti, še moj fotr ne, pa je dost umirjen motorist.
Pa BMW-jaše, ti gre zjutraj v popolni temi 140.
In zdej sem jest problem na cesti, ko peljem lepo 100 in ne 120 ali 140.
In zmanjšujem naj na 60 vsakič ko vidim enega ki čaka pred glavno cesto, veš kolk je takih, potem bi se lahko vedno 60 peljal.
Dobr, da daš v takih primerih iz pete v četrto ti še dam prav, kar je več je pa že debilizem.
In to da te nekdo izsili je zate samo nedolžna napaka, se naredi kot praviš, WTF no, saj nisem peljal 200 da me nebi mogel videt, če nisi 200% prepričan, nimaš kaj zavijat na glavno cesto.
Eto, na zgornjem videu pa imaš znak za nevarnost - stranska cesta pri 0:50, tu pa se seveda upočasni.
Sploh ni stvar v tem, da moraš upočasnit pri vsaki stranski cesti. Debilizem, ki seva iz tvojega odnosa je povzet v izjavi:
Ni se vzel kr od nekod, sej sem ga videl in malo pričakoval njegov namen (predvidevanje in to), ampak vseeno, zakaj bi moral jest na glavni cesti karkoli zmanjševat hitrost zaradi enega bedaka, ne bom.
Engineer_ ::
to ni toliko debilizem kot je izsiljevanje iz strani tistega, ki se mu nastavi na pot. izsiljevanje je če mora oseba a zaradi osebe b naglo zavirati zato da prepreči nesrečo ker se mu je nekdo nastavil na pot
je pa res da grimreaperjevih izjav nisem bral. zdaj jih berem in počasi malce spreminjam mnenje o tvoji izjavi, lakotnik.
pravkar prebra njegov prvi post "GrimReaper :: včeraj, 23:14:36". nimam kaj reči, sem brez besed. debilizem. Saj ne rečem, včasih tudi jaz prehitevam mopedista čez polno črto ampak to storim zaradi njegove varnosti. Včasih grem čez omejitev ampak brez da bi se ob tem smehljal in mislil kak car sem zaradi tega.
v glavnem se bom rajše vzdržal komentiranja.
je pa res da grimreaperjevih izjav nisem bral. zdaj jih berem in počasi malce spreminjam mnenje o tvoji izjavi, lakotnik.
pravkar prebra njegov prvi post "GrimReaper :: včeraj, 23:14:36". nimam kaj reči, sem brez besed. debilizem. Saj ne rečem, včasih tudi jaz prehitevam mopedista čez polno črto ampak to storim zaradi njegove varnosti. Včasih grem čez omejitev ampak brez da bi se ob tem smehljal in mislil kak car sem zaradi tega.
v glavnem se bom rajše vzdržal komentiranja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
first_line ::
Eno je izsiljevanje, drugo pa pravilo zadrge. Malo malo ljudi se zaveda da dejansko so oni tisti ki izsiljujejo voznike iz 'stranske' ceste. Npr, v Ljubljani se moraš vsiliti, drugače ne boš nikoli prišel na vrsto. V Italiji noben ne pizdi če skočiš iz stranske ceste na glavno, tudi če malo podrsa...
St235 ::
mešaš hruške in jabolka. Med prednostno in stransko cesto ne obstaja pravilo zadrge. Kar seveda ne pomeni, da bo komu kaj odpadlo, če odstopi prednost vozilu, ki se vključuje.
49106 ::
Ne, obstaja pa omejitev hitrosti, ki je marsikdo ne spoštuje. Nisem pravnik, pa vendar mislim, da če te nekdo na križišču nabije z neprilagojeno hitrostjo, da je krivda deljena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Aston_11 ::
Po tvoje, če te nedko nabije od zadaj, je kriv tudi tisti spredaj? Zakaj, ker ni vklopil plazme in uparil tistega zadaj?
detroit ::
mislim da cilja na majmune ki vozijo 120 tam kjer je 60 in se napokajo v enga ki je iz stranske pripeljal in ne opazil nekoga ki vozi 2x prehitro
Skero
mare87 ::
einstein :P je izjavil:
No, jaz pa mislim, da je velika večina voznikov v slo odgovornih in se s to temo nebi ravno strinjal, prej bi rekel, da je preveč takih na tem forumu, ki nimajo česa za delat doma, pa tukaj jamrajo, kako slabi so drugi vozniki.
Nič osebnega...
To je res, da večina ne vidi lastnih napak. Se pa ti pozna, da nimaš dosti km in je tudi odvisno po kakšnih cestah se voziš. Osebno sem doživel že skoraj ruski način obračuna na cesti v centru MB, kjer je en voznik cliota namerno bremzal do ABS-a če bi ga seveda imel, pred nekom, ki mu je mogoče samo nenamerno prikrižal pot (bil je en starejši gospod v manjšem citroenu). Pri rdečem semaforju je stopil z avta in se mu nekaj drl, potem pa divje odpeljal. Pa ljudi nov zakon o varnostni razdalji še tudi ni streznil, in ja me moti, ko se mi nekdo vozi zadaj na 1,5m do 2m, sploh ponoči v dežju je super.
Aston_11 ::
nov zakon o varnostni razdalji še tudi ni streznilNovo je samo to, da imajo sedaj nekaj več opreme za nadzor, pravila o varnostni razdalji so od vedno.
ko se mi nekdo vozi zadaj na 1,5m do 2m, sploh ponoči v dežju je super.Taki imajo jajca samo, če tisti spredaj vozi enakomerno. Nemudoma jih zmoti vsaka sprememba hitrosti. Recimo, če malo gibaš s pedalom, da se hitrost spreminja za 1-2 km/h. Ne rabiš več. Norca zadaj (JA, VSI TISTI, KI VOZITE V RITI, STE NORCI IN IDIOTI), je treba kontrolirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
49106 ::
Double_J ::
Tisti, ki se pritžujete nad Slovenci, si oglejte tole. Sčasoma napreduje in je vedno hujše. Me zanima kako bi jype tam shajal, neglede ali bi se vozil z avtom ali s kolesom.
Dve šivanki...
MrDelight ::
Dober voznik predvideva namere drugih, je toleranten in odpušča napake ostalih udeležencev v prometu in ne povzroča dodatnih težav s hupanjem, škodoželnostjo in nekim osebnim obračunavanjem in igranjem policaja.
GrimReaper takšnim kot si ti bi morali odvzet vozniški izpit in jim prepovedat vožnjo.
GrimReaper takšnim kot si ti bi morali odvzet vozniški izpit in jim prepovedat vožnjo.
jype ::
Double_J> Me zanima kako bi jype tam shajal, neglede ali bi se vozil z avtom ali s kolesom.
Dobro sem shajal, brez skrbi. Je enako kot pri nas - nikoli ne smeš privzeti, da imaš prednost.
(Tudi pred razširjenostjo kamer je bila situacija enaka - le ljudje zunaj Rusije niso vsak dan gledali tega.)
Dobro sem shajal, brez skrbi. Je enako kot pri nas - nikoli ne smeš privzeti, da imaš prednost.
(Tudi pred razširjenostjo kamer je bila situacija enaka - le ljudje zunaj Rusije niso vsak dan gledali tega.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
einstein :P ::
Ah, jype kar leti skozi, pa si reče, kar bo, pa bo, pa se pripravi, da bo poletel čez balanco, a?
STAY OUT OF MY TERRITORY!
jype ::
Jaz vedno ustavim, ko je treba ustavit. Nisem idiot, kot en tamle zgoraj, ki "že ne bo zaviral zaradi drugih".
GrimReaper ::
Dober voznik predvideva namere drugih, je toleranten in odpušča napake ostalih udeležencev v prometu in ne povzroča dodatnih težav s hupanjem, škodoželnostjo in nekim osebnim obračunavanjem in igranjem policaja.
GrimReaper takšnim kot si ti bi morali odvzet vozniški izpit in jim prepovedat vožnjo.
Da ne boš mislil da se ne strinjam, tega se dobro zavedam.
Kaj sem naredil včeraj, ozek most, avtobus, fak, dal v drugo in ga šel prehitevat, placa po širini komaj dovolj, nasproti iz ovinka pa že avto, ampak sem vseeno stisnil do konca. Včasih res ne vem kaj mi gre po glavi.
Ok, vedel sem da bi se v nasprotnem primeru cijazil za njim še 1-2km.
Druga opcija pa bi bila, kot sem že večkrat storil, da bi počakal na avtobusni, da se "traffic" sprazne.
Čeprav bi verjetno preživel če bi šel lepo počasi za njim. Ne vem kaj tolk vedno iščem užitek, ki ga s 105 konji itak ne bom nikol dobil. Recimo greš lahko 160, pa ne bo nič drugače kot če bi šel 100.
Če bi imel 150-200KM bi se lahko lepo po omejitvah peljal, užitek bi pa dobil že iz pospeškov.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
jype ::
GrimReaper> Ok, vedel sem da bi se v nasprotnem primeru cijazil za njim še 1-2km.
Če nimaš mentalne kapacitete za 1-2km cijazenja z avtomobilom, si kupi superge.
Če nimaš mentalne kapacitete za 1-2km cijazenja z avtomobilom, si kupi superge.
first_line ::
energetik ::
Tisti, ki se pritžujete nad Slovenci, si oglejte tole. Sčasoma napreduje in je vedno hujše. Me zanima kako bi jype tam shajal, neglede ali bi se vozil z avtom ali s kolesom.Neprilagojena hitrost, ego, vodka in zanič gume.
Pri nas zaenkrat še ni tko grozno, če bi bilo, bi pa skor raje prodal avto in se vozil z busom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
St235 ::
GrimReaper je izjavil:
Dober voznik predvideva namere drugih, je toleranten in odpušča napake ostalih udeležencev v prometu in ne povzroča dodatnih težav s hupanjem, škodoželnostjo in nekim osebnim obračunavanjem in igranjem policaja.
GrimReaper takšnim kot si ti bi morali odvzet vozniški izpit in jim prepovedat vožnjo.
Da ne boš mislil da se ne strinjam, tega se dobro zavedam.
Kaj sem naredil včeraj, ozek most, avtobus, fak, dal v drugo in ga šel prehitevat, placa po širini komaj dovolj, nasproti iz ovinka pa že avto, ampak sem vseeno stisnil do konca. Včasih res ne vem kaj mi gre po glavi.
Ok, vedel sem da bi se v nasprotnem primeru cijazil za njim še 1-2km.
Druga opcija pa bi bila, kot sem že večkrat storil, da bi počakal na avtobusni, da se "traffic" sprazne.
Čeprav bi verjetno preživel če bi šel lepo počasi za njim. Ne vem kaj tolk vedno iščem užitek, ki ga s 105 konji itak ne bom nikol dobil. Recimo greš lahko 160, pa ne bo nič drugače kot če bi šel 100.
Če bi imel 150-200KM bi se lahko lepo po omejitvah peljal, užitek bi pa dobil že iz pospeškov.
bistveno vprašanje pri tem je kolk si star. Če tako voziš pri 30+ potem imaš problem, če pri 20 potem pa srčno upam, da te bo srečala pamet preden boš komu kaj naredil. Močnejša mašina ne bo ničesar spremenila, razen da se boš zaradi lažnega občutka superiornosti še večkrat znašel v situacijah kot je zgoraj. Ker pač z 200KM si hitro domišljaš, da se lahko teleportiraš mimo avtomobila pred sabo. Sam jeba pri tem je to, da se fizika nič ne spremeni samo zato, ker imaš močnejši avto. Tako, da rajši probaj z ene 70KM potem veš, da ne gre nikamor in lepo pelješ za avtobusom tudi 10km.
b3D_950 ::
Opažam, da jih veliko seka ovinek čez polno črto, čeprav se vozijo tam 50-60km/h, ko sploh ni potrebe po sekanju ovinku. Še večji pacienti so pa tisti z meglenkami: ob jasnem vremenu ali v dežju se z vsemi reflektorji vozijo okrog kot da se jim sanja. Najdeš tudi paciente, ki gredo prehitevat tovornjak čez železniški prehod. Sicer je najbolj pametno, da take spustiš naprej ali pa da se jim umakneš, ker jih ponavadi itak dohitiš čez kakšno minuto ali pa še manj v kakšni koloni.
bzzero ::
Ne vem zakaj se delate norca z Rusov. Če bi imeli pri nas take razmere, bi bile ceste zaprte od konca oktobra do aprila. Pri nas ene trikrat na sezono zapade malo več snega in je vsakič prometni kolaps, število nesreč v tistem dnevu pa najbrž mnogo večje kot pri Rusih (v enem dnevu). Da o tem, kakšne cvetke gledam na cesti vsak dan, sploh ne bi. Če bi imel kamero v avtu, bi komot nalepil en slovenski video bedakov.
Zadnjič naprimer, se zjutraj peljem v službo... sportski lagano 115 km/h po gorenjski avtocesti. Dohitim tovornjak (prehitevalni pas prazen - vsaj kolikor daleč se je videlo) in ga začnem prehitevat. Potem opazim v daljavi avto na prehitevalnem, ki se mi hitro približuje. Jasno mi je bilo, da je zelo hiter, zato sem pohodil plin, da bi bil ja čim hitreje nazaj na voznem pasu. Ni bilo dovolj. Voznik za mano je že divje blendal in prižgal levi smernik (btw... kot da mi to kaj pomaga in bo šel ženin 1.0 mlinček zaradi tega kaj hitreje ). Ko sem ravno prehitel tovornjak in se hitro umikal nazaj na vozni pas (nisem zavlačeval in sem se res vrinil kak meter pred tovornjak), je imel voznik za menoj največ 0,5 m varnostne razdalje. Jaz sem preklinjal, saj sem tudi sam (v želji da bi ga spustil čim prej mimo) izvajal nevarne in sunkovite manevre. No nestrpnega voznika, ki me je medtem že prehitel sem očitno rzjezil in mu pokvaril jutro. Zapeljal je pred mene na vozni pas in sunkovito zavrl. Ne vem zakaj ampak nekje globoko v sebi sem to pričakoval in sem uspel zmanjšat hitrost in se umaknil na (ponovno prazen) prehitevalni pas - če bi vztrajal za voznem, bi se v mene zaletel tovornjak. Razjarjeni voznik je pospešil in se tudi sam postavil na prehitevalni pas in spet zaviral. Meni je bilo jasno, da ga prehiteti ne morem (50hp vs +200hp) zato sem zmanjšal hitrost in vozil za njim. Šofer tovornjaka je očitno sočustvoval z menoj, saj je s hupanjem, blendanjem in kretnjami jasno kazal kaj si misli o vsem skupaj. Jaz sem se pomiril, hitrost zmanjšal toliko, da mi je uspelo vozit nekaj metrov za šerifom pred menoj, ki je na vsake toliko časa še vedno poskušal srečo z močnim zaviranjem. Tako smo se vozili vsaj 7 kilometrov - za menoj se je nabrala že kar konkretna kolona, saj so naju (mene in šerifa) morali prehitevati tudi tovornjaki in avtobusi. Jaz sem se mu smejal, si zapisal registrsko in počakal, da se je naveličal. Potem je odbrzel naprej, najbrž se mu je mudilo v pomembno službo.
Zdaj ga redno opažam na vsakodnevni poti v službo. Vsak dan ob približno istem času, nestrpno prehiteva - konstantno vozi po prehitevalnem pasu s prižganim levim smernikom . Jaz pa samo čakam, da bo naletel na sebi enakega . Avto je nov bmw 7 s koprskimi registrskimi oznakami. Voznik je debel (nabildan?) tip z obrito glavo.
In danes ob jutranji kavi berem, kako je še en tak na isti cesti povzročil nesrečo in pobegnil. Bedak! Link
Zadnjič naprimer, se zjutraj peljem v službo... sportski lagano 115 km/h po gorenjski avtocesti. Dohitim tovornjak (prehitevalni pas prazen - vsaj kolikor daleč se je videlo) in ga začnem prehitevat. Potem opazim v daljavi avto na prehitevalnem, ki se mi hitro približuje. Jasno mi je bilo, da je zelo hiter, zato sem pohodil plin, da bi bil ja čim hitreje nazaj na voznem pasu. Ni bilo dovolj. Voznik za mano je že divje blendal in prižgal levi smernik (btw... kot da mi to kaj pomaga in bo šel ženin 1.0 mlinček zaradi tega kaj hitreje ). Ko sem ravno prehitel tovornjak in se hitro umikal nazaj na vozni pas (nisem zavlačeval in sem se res vrinil kak meter pred tovornjak), je imel voznik za menoj največ 0,5 m varnostne razdalje. Jaz sem preklinjal, saj sem tudi sam (v želji da bi ga spustil čim prej mimo) izvajal nevarne in sunkovite manevre. No nestrpnega voznika, ki me je medtem že prehitel sem očitno rzjezil in mu pokvaril jutro. Zapeljal je pred mene na vozni pas in sunkovito zavrl. Ne vem zakaj ampak nekje globoko v sebi sem to pričakoval in sem uspel zmanjšat hitrost in se umaknil na (ponovno prazen) prehitevalni pas - če bi vztrajal za voznem, bi se v mene zaletel tovornjak. Razjarjeni voznik je pospešil in se tudi sam postavil na prehitevalni pas in spet zaviral. Meni je bilo jasno, da ga prehiteti ne morem (50hp vs +200hp) zato sem zmanjšal hitrost in vozil za njim. Šofer tovornjaka je očitno sočustvoval z menoj, saj je s hupanjem, blendanjem in kretnjami jasno kazal kaj si misli o vsem skupaj. Jaz sem se pomiril, hitrost zmanjšal toliko, da mi je uspelo vozit nekaj metrov za šerifom pred menoj, ki je na vsake toliko časa še vedno poskušal srečo z močnim zaviranjem. Tako smo se vozili vsaj 7 kilometrov - za menoj se je nabrala že kar konkretna kolona, saj so naju (mene in šerifa) morali prehitevati tudi tovornjaki in avtobusi. Jaz sem se mu smejal, si zapisal registrsko in počakal, da se je naveličal. Potem je odbrzel naprej, najbrž se mu je mudilo v pomembno službo.
Zdaj ga redno opažam na vsakodnevni poti v službo. Vsak dan ob približno istem času, nestrpno prehiteva - konstantno vozi po prehitevalnem pasu s prižganim levim smernikom . Jaz pa samo čakam, da bo naletel na sebi enakega . Avto je nov bmw 7 s koprskimi registrskimi oznakami. Voznik je debel (nabildan?) tip z obrito glavo.
In danes ob jutranji kavi berem, kako je še en tak na isti cesti povzročil nesrečo in pobegnil. Bedak! Link
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bzzero ()
kriko1 ::
Pokliči policijo naslednjič, pač prijavi kar dela ter da sumiš vožnjo pod vplivom substanc.
Boš imel hitro policijo na cesti.
To se mi je že zgodilo, vendar ni bilo še psihopata da bi potem bremzal spredaj. Ker bremze od cliota tudi ne primejo tako dobro kot npr. njegovi diski.
Boš imel hitro policijo na cesti.
To se mi je že zgodilo, vendar ni bilo še psihopata da bi potem bremzal spredaj. Ker bremze od cliota tudi ne primejo tako dobro kot npr. njegovi diski.
matobeli ::
A takemu vozniku se po splošnih etičnih normah že lahko vrže jogurt v avto ali ne?
Pa ne mislim zmznjen jogurt, jogurt napolnjen z cementom, jupol-jogurt,.. čisto navaden mu-jogurt.
Pa ne mislim zmznjen jogurt, jogurt napolnjen z cementom, jupol-jogurt,.. čisto navaden mu-jogurt.
St235 ::
right... ker zavorna pot je odvisna predvsem od diskov?
Nimaš kaj, idioti so in idioti bodo. Jaz bi v zgornji situaciji nedvomno klical policijo in podal prijavo zaradi kaznivega dejanja. Ker to krepko presega prometne prekrške. Če bi imel posnetek vožnje pa še toliko boljše.
Nimaš kaj, idioti so in idioti bodo. Jaz bi v zgornji situaciji nedvomno klical policijo in podal prijavo zaradi kaznivega dejanja. Ker to krepko presega prometne prekrške. Če bi imel posnetek vožnje pa še toliko boljše.
kriko1 ::
Ne, ampak recimo da na takem dražjem avtu ima tudi boljše gume. No ja... razen če ga je oče kupil in potem gor montira tiste kitajske...
Anyway, čemu snemanje sploh pomaga? Če prav razumem ne more bit dokazno gradivo?
Anyway, čemu snemanje sploh pomaga? Če prav razumem ne more bit dokazno gradivo?
St235 ::
zakaj ne more bit dokazno gradivo?
Kar se pa gum tiče, bi bil pa presenečen kolk takih preseratorjev potem vozi na noname kitjaskih gumah šest let skupaj, ker gre vse za bencin in leasing.
Kar se pa gum tiče, bi bil pa presenečen kolk takih preseratorjev potem vozi na noname kitjaskih gumah šest let skupaj, ker gre vse za bencin in leasing.
kriko1 ::
@Lakotnik29: Ja, sem slišal da je ~90% takih avtomobilov na leasing. Ampak če avto ni niti še tvoj, a ga ne potem še bolj paziš?
Ob takih primerih se spomnem kako je prometni sistem odpuščujoč - se mi zdi da je relativno malo nesreč glede na frekvenco dogodkov.
Bi mogoče pa bilo fanj za izpit polagat nek psihotest - tako kot se to počne za orožje.
Ob takih primerih se spomnem kako je prometni sistem odpuščujoč - se mi zdi da je relativno malo nesreč glede na frekvenco dogodkov.
Bi mogoče pa bilo fanj za izpit polagat nek psihotest - tako kot se to počne za orožje.
jype ::
first_line> Enkrat pri rampi si pozabil da ima prednost, tako da je ta tvoja izjava čista laž!
Spregledal sem slabo vidno rampo. Glede na to, da so jo do danes že več kot dvajsetkrat odlomili, bo bržkone res nekaj na tem, da je neustrezna. Prejšnji teden sem se peljal mimo in je že spet "začasno izključena".
Spregledal sem slabo vidno rampo. Glede na to, da so jo do danes že več kot dvajsetkrat odlomili, bo bržkone res nekaj na tem, da je neustrezna. Prejšnji teden sem se peljal mimo in je že spet "začasno izključena".
l0g1t3ch ::
first_line> Enkrat pri rampi si pozabil da ima prednost, tako da je ta tvoja izjava čista laž!
Spregledal sem slabo vidno rampo. Glede na to, da so jo do danes že več kot dvajsetkrat odlomili, bo bržkone res nekaj na tem, da je neustrezna. Prejšnji teden sem se peljal mimo in je že spet "začasno izključena".
No no, ko kdo drug napiši da je kje kaka omejitev neustrezna/neumna se mi zdi da nisi tako razumevajoč, kot pri sebi kjer je pač kriva rampa.
sem skoraj gotov da če bi tole napisal kdo drug, da bi se ti obregnil obenj, da pač rampa je tam in da naj spremlja cesto.
Engineer_ ::
first_line> Enkrat pri rampi si pozabil da ima prednost, tako da je ta tvoja izjava čista laž!
Spregledal sem slabo vidno rampo. Glede na to, da so jo do danes že več kot dvajsetkrat odlomili, bo bržkone res nekaj na tem, da je neustrezna. Prejšnji teden sem se peljal mimo in je že spet "začasno izključena".
Vsekakor bi se ob tem dalo izjaviri: vsakodnevno ljudje izgubljajo živce zaradi kolesarjev, ki menijo da je cesta njihova in pri svoji vožnji ne upoštevajo pravil. Vozniki avtov menijo da so kolesarji brez glave, pameti njihova vožnja pa ves čas adrenalinska izsiljiva in polna cik-cakanja po cesti med avti in pešci.. Bržkone bo res nekaj na tem.
khm... ali pa morda sklepanje ne gre tako? je ta način sklepanja drugačen, kajne?
TI si vedno prvi v vrsti kjer z vsem možnim streljaš na ljudi ki si drznejo neupoštevati pravila in zakone češ da nimajo pravice. V zakoniku tako piše in tako morajo voziti.
Prosim, to upoštevaj tudi pri svoji vožnji, če že misliš igrati sodnika na forumu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Aston_11 ::
Nah, ne gre. Ljudje so živčni zaradi drugih stvari, ne zaradi kolesarjev. Pa še ko vidijo kolesarja, začno upravljati svoja vozila kot otroci z vrtca.
Engineer_ ::
daj preberi cel post in dojami kaj sem mu hotel napisat.
on je trdil da je čisto ok če on naredi prekršek ker ga je naredilo še 20 drugih. pa to ne gre tako.
on je trdil da je čisto ok če on naredi prekršek ker ga je naredilo še 20 drugih. pa to ne gre tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Aston_11 ::
Spremljam post. Dojel sem tudi. Vendar sem zanalašč zavil v drugo smer, ki ni povezana s postom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Engineer_ ::
sicer pa je stanje res zelo čudno na cestah. dobiš ljudi ki divjajo kot da so sami na cesti prav tako dobiš ljudi ki vozijo poočasi oziroma stojijo na cesti kot da so sami. Nihče se ne umakne nikomur, nihče ne da prednosti nikomu. Posebno v kakšnih večjih mesti..ni pogoja da bi te nekdo kar izpustil na cesto. Vsak se bori za tiste svoje 3 metre ceste kot da bo sodni dan če pokaže malo prijaznosti.
obenem pa vsakodnevno vidim na cestah kako ignorantsko primitiven je folk. Vozi 30 tam kjer je omejitev 50, za njim 20 avtomobilov dolga kolona in ni pogoja da bi se umaknil na avtobusni. Gužvo dela še naprej ker on pa zdej išče nek naslov in on pa zdej ima pravico tako počas vozit pa četudi brez vseh 4 smerokazov.
Na avtocesti po prehitevalnem 100, ker on pa pač ima pravico vozit 100 po prehitevalnem in bi mu krona iz glave padla če bi se umaknil koloni, ki jo je naredil za seboj medtem ko je 2 minuti prehiteval tovornjak. primitivec, ki ga ščiti zakon, kulture pa nobene.
obenem pa vsakodnevno vidim na cestah kako ignorantsko primitiven je folk. Vozi 30 tam kjer je omejitev 50, za njim 20 avtomobilov dolga kolona in ni pogoja da bi se umaknil na avtobusni. Gužvo dela še naprej ker on pa zdej išče nek naslov in on pa zdej ima pravico tako počas vozit pa četudi brez vseh 4 smerokazov.
Na avtocesti po prehitevalnem 100, ker on pa pač ima pravico vozit 100 po prehitevalnem in bi mu krona iz glave padla če bi se umaknil koloni, ki jo je naredil za seboj medtem ko je 2 minuti prehiteval tovornjak. primitivec, ki ga ščiti zakon, kulture pa nobene.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Aston_11 ::
Jup, glede tega so me presetili italijani v Trstu, ki pri nas veljajo za nesposobne voznike. Imajo pa na 7 potenco več kulture kot vsi naši sposobneži skupaj.
Engineer_ ::
to pa se ne strinjam. vožnja po Trstu je nemogoča. tisto ni vožnja. te cigani prehitevajo tudi po pločniku, če voziš 100% po omejitvi in ne malce več.
Morda si se vozil po avtocesti mimo Trsta. Ampak v dejanskem mestu je pa katastrofa.
Borba vsako sekundo zato da si dejansko edini na svojem pasu je neizogibna, sicer se takoj zgodi da kak ciganček hoče voziti poleg tebe na 1 voznem pasu.
Da ne govorimo o tem kako prikladno se jim zdi avto ustavit sredi ceste, zaklenit in preprosto oditi nekam.
Morda si se vozil po avtocesti mimo Trsta. Ampak v dejanskem mestu je pa katastrofa.
Borba vsako sekundo zato da si dejansko edini na svojem pasu je neizogibna, sicer se takoj zgodi da kak ciganček hoče voziti poleg tebe na 1 voznem pasu.
Da ne govorimo o tem kako prikladno se jim zdi avto ustavit sredi ceste, zaklenit in preprosto oditi nekam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Aston_11 ::
Vozil po Trstu, ne skrbi. Imajo svoj način, ki ga prvič težko dojameš, potem pa vidiš, da je extremno fleksbilen in tekoč in so sposobni zaustaviti celo kolono, da se tisti s stranske ceste vključi na glavno (pri nas nekaj nedoumljivega brez da bi kdo naletel v rit).
Engineer_ ::
oni so sposobni ustavit celo kolono da gredo v trafiko nekaj kupit. ali pa da parkirajo avto...sredi ceste.. in gredo nekam za par ur.
in ja, tam so vsi avti več ali manj razbiti. težko v koloni 10 vozil ne dobiš vsaj 2, ki imata stolčene odbijače in boke. Večinoma je povprečje vsaj tam pri 50%, bi si zelo upal trditi da še precej več.
sumim da tiste, ki niso razbiti, vozijo zamejski slovenci :D
No pa kaj bi govoril. Boš rekel da se ti še ni zgodilo da bi kak italijan kar tako malo ustavil avto sredi ceste zato da je šel nabirat regrad na travniku ob cesti? Ali pa rikverc po uvozu na avtocesto ker ne zna brat table in je narobe zavil?
Smo mi še dobri v primerjavi z njimi :D
in ja, tam so vsi avti več ali manj razbiti. težko v koloni 10 vozil ne dobiš vsaj 2, ki imata stolčene odbijače in boke. Večinoma je povprečje vsaj tam pri 50%, bi si zelo upal trditi da še precej več.
sumim da tiste, ki niso razbiti, vozijo zamejski slovenci :D
No pa kaj bi govoril. Boš rekel da se ti še ni zgodilo da bi kak italijan kar tako malo ustavil avto sredi ceste zato da je šel nabirat regrad na travniku ob cesti? Ali pa rikverc po uvozu na avtocesto ker ne zna brat table in je narobe zavil?
Smo mi še dobri v primerjavi z njimi :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> on je trdil da je čisto ok če on naredi prekršek ker ga je naredilo še 20 drugih. pa to ne gre tako.
Ne, to ne drži. Jaz trdim, da za kolesarje predpisi ne veljajo. To drži in ni povezano s tem, da morajo vsi skrbeti za varnost drugih. V primeru biciklistov je to lažje, ker bicikli ne pobijajo ljudi tako učinkovito kot to počno avtomobili.
Ne, to ne drži. Jaz trdim, da za kolesarje predpisi ne veljajo. To drži in ni povezano s tem, da morajo vsi skrbeti za varnost drugih. V primeru biciklistov je to lažje, ker bicikli ne pobijajo ljudi tako učinkovito kot to počno avtomobili.
Engineer_ ::
Engineer_> on je trdil da je čisto ok če on naredi prekršek ker ga je naredilo še 20 drugih. pa to ne gre tako.
Ne, to ne drži. Jaz trdim, da za kolesarje predpisi ne veljajo. To drži in ni povezano s tem, da morajo vsi skrbeti za varnost drugih. V primeru biciklistov je to lažje, ker bicikli ne pobijajo ljudi tako učinkovito kot to počno avtomobili.
eh to me ne gane. zanimalo me je le če boš sposoben dojeti smisel posta. žal si pogrnil na testu.
Rajši se sklicuješ na odtrgano rampo samo da bi izpadel kot da lepo voziš. ne gre to tak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> No pa kaj bi govoril. Boš rekel da se ti še ni zgodilo da bi kak italijan kar tako malo ustavil avto sredi ceste zato da je šel nabirat regrad na travniku ob cesti? Ali pa rikverc po uvozu na avtocesto ker ne zna brat table in je narobe zavil?
Tvoja zmota je v tem, da se ti zdi, da si zaradi takšnega početja Italijanov do česarkoli upravičen. Nisi, počakaj.
Engineer_> eh to me ne gane. zanimalo me je le če boš sposoben dojeti smisel posta. žal si pogrnil na testu.
Smisla tvoj prispevek nima nikakršnega.
Tvoja zmota je v tem, da se ti zdi, da si zaradi takšnega početja Italijanov do česarkoli upravičen. Nisi, počakaj.
Engineer_> eh to me ne gane. zanimalo me je le če boš sposoben dojeti smisel posta. žal si pogrnil na testu.
Smisla tvoj prispevek nima nikakršnega.
Engineer_ ::
Engineer_> No pa kaj bi govoril. Boš rekel da se ti še ni zgodilo da bi kak italijan kar tako malo ustavil avto sredi ceste zato da je šel nabirat regrad na travniku ob cesti? Ali pa rikverc po uvozu na avtocesto ker ne zna brat table in je narobe zavil?
Tvoja zmota je v tem, da se ti zdi, da si zaradi takšnega početja Italijanov do česarkoli upravičen. Nisi, počakaj.
zahtevam takojšen citat kjer sem navedel da pričakujem, da sem do biločesa upravičen. Razen tega da si mislim da so italijanski vozniki tipični cigani za katere zakoni ne obstajajo. Zaradi česar moramo seveda ostali vozniki toliko bolje paziti saj če se bilokaj zgodi, bomo pač krivi mi. Saj je isto pri kolesarjih. Iskreno povedano se mi jebe če obstajajo kolesarji ali ne. mi ni mar. pač ovira na cesti ki jo moram varno prehiteti kot vsako drugo. Se zame kolesarji ne razlikujejo od starih traktorjev. Hitrost imajo več ali manj isto, prehiteti jih je treba s pravo varnostno razdaljo o upravitelju tistega prevoznega sredstva pa si misliš svoje in greš dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70716 (62436) | BigWhale |
» | razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21805 (13876) | šernk |