Forum » Na cesti » razlogi za tako vožnjo
razlogi za tako vožnjo
korenje3 ::
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Robi :P ::
Kako dolgo si se mu pa na rit lepil pred tvojim prehitevanjem? Malo dvomim da bi te naključen človek kar tak malo zajebaval.
Zajebavajo sploh nas, ki mamo družbeno manj priznane znamke... Sam imam Kio karavana (ceed) in rata problem ko prideš za kakega audija bmwja al kej podobnega noter je navidez ugaljen starček ki vozi 60 pa nima veze ali je omejitev 90 ali 50... Valda mi dopizdi in hočem mim ker gre on 60 predivedam da bo 4. prestava dovolj da grem mim ampak takrat mi p**** stopi po gasu in kako se konca bum v tretjo gas do podna da gre mim in pol js izpadem dvijak norec mulc in ne vem kaj še vse ki turira Prejšni teden 2krat takšna situcaija enkrat Audi A6 enkrat pa nek dolg BMW... Naključnega zajbavnja je velik audija in bmwja sm prvic vido in nobenemu se nisem lepil na rit ker bi js naj*** če bi poknal... Maš pa tudi izjeme z audiji ipd. ki te včasih kulturno spustijo mimo ne glede na to da maš Kio 1.6 in greš mim 3.0 Audija...
b3D_950 ::
Prehitevaj z višjo hitrostjo, kot se pelje tisti, ki ga hočeš prehitevat in z razdaljo, ter s smerokazi. Pa poglej, da ni kakšn izvoz kje, da ne dobiš presenečenje. Dostkrat folk prehiteva tako, da se najprej nalepi na rit in potem nekaj čarajo, kot da bi bli na dirkah.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Buggy ::
jaz sem enkrat enega z mercedesom AMG 2x želel prehitet, 2x je pospešil ko sem se ga lotil prehitevat. A po ovinkih pa 40-50km/h in 60 po ravnini, dokler ga ne probaš spet prehiteti...
kaksen AMG pa imas to ...samo plastiko ali dejansko kej mehanike od AMG da nisi mogu prehitet
Jaz imam ravno zaradi tega turbobencinca z 210KM, da se s takimi debili ne ukvarjam predolgo. Ne po ravnini niti v hrib....v takih primerih gre avto edino do rdecega polja in na armaturi se prizigajo lucke, gume pa se temu primerno radirajo, odtehta vsako minuto za takimi idioti, ki sfoje frustracije izzivljajo na cesti.
Drugace pa lagano sportskim pod 3K obrati, uzivam pri voznji znotraj omejitev in cimboljsem in hitrejsem vzemanjem ovinkov, seveda po svojem voznem pasu in s pogledom usmerjenim na cesto in se malce naprej, da lahko kaj pravocasno predvidim
šernk ::
kaksen AMG pa imas to ...samo plastiko ali dejansko kej mehanike od AMG da nisi mogu prehitet ;)
tisti ki sem ga prehiteval je imel mercedesa AMG seveda z zverino spodaj...sam po ovinkih mu ni pomagala nič, zato se je izživljal nad teboj ko si ga želel prehitet na ravnini.
saj imam recept za takšne: spustiš naprej in tempiraš hitrost da ga dohitiš ravno na začetku naslednje ravnine, potem si pa mimo njega če je ravnina prosta zaradi razlike v hitrostih preden uspe pospešit, potem se ti prilepi pri 110km/h na tvojo rit češ kaj je on in ko se spustiš v naslednji ovinek z normalno hitrostjo ga zadnjič vidiš. z 200+KM avti se pa ne mislim dajat na ravnini jih imam 120 več kot preveč za po naših cestah se dolgočasit pri 70km/h večino časa.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Spajky ::
Jest v sobotah in nedeljah ter praznikih raje ne grem na cesto z avtom, pa tudi med tednom izbegavam špice prometa če se le da ... ker rabiš duplo cajta da kam prideš ... mislim, da bi morali prepovedat promet v nasprotni smeri, da bi se lažje prehitevalo
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
šernk ::
Saj je rešitev enostavna...uzakonjeno je že, samo še več kot 1x na 5 let se mora zgoditi pa bo. Vse ki ustavarjajo za seboj kolono in jo vlačijo po 30km daleč dnevno kaznovati (na 2 min natančno ti lahko povem za 3 takšne vsako jutro kje se nahajajo in kdaj bodo šli mimo policaja...še delat mu ni treba niti 20min za vseh treh na istem mestu). Imo je nenormalno če zamudiš s štartom od doma za 1 minuto, prideš v službo 15min pozneje in če zamudiš s štartom od doma 20 min prideš v službo 17min pozneje (ja si 3 minute hitrejši ker so na cesti samo še zamudniki, ki se jim mudi kot če štartaš pravi čas,- beri pred počasneži, tiste 2 minuti pozneje pa prideš, ker si na repu 5km dolge kolone)
opažam tudi naslednje, da med vsako večjo stavko policajev ni ene prometne nesreče in promet teče tekoče (ne vem kam izginejo tisti ki konstantno delajo kolono ali peljejo 80 ker policaji ne delijo kazni za prehitro vožnjo, ali pa se drugi jih upajo prehitet ker ne bodo dobili kazni če jih prehitijo s 100km/h in zato promet bolj teče).
druga stvar, ki jo opažam pa je da med vsakim napovedanim poostrenim nadzorom policajev se ne premaknemo nikamor...tiste dni je bolje da sploh na cesto ne greš, ker več kot 40 se ne boš peljal skozi mesto in več kot 70 izven mesta tudi ne (za piko na i seveda so to hitrosti po števcu in za ziher da ne boš prehiter). Še večji čudež pri nas pa je prehitet policaje, ki se peljejo po avtocesti 120km/h in za njimi se nabere dolga kolona od cliotov do porschejev. Ne vem ali se ljudje preprosto bojijo kazni, ali ne zaupajo števcem v avtomobilu ali ne zaupajo vase?
že letel 160 mimo policajev, ker me je en na AC ravno prej razpizdil z njegovim pospeševanjem na 140 in upočasnjevanjem na 110 vsakih 500 metrov, pa niso niti trznili (osebno sem takrat že videl modre luči za mano in kazen ampak niso štartali za mano) pa gladko letim 100 po števcu kjer je 90 omejitev mimo radarja, enkrat se še spomnim enega, ki je ves presran sedel na sovoznikovem sedežu, da če nisem videl radarja...če se jim da zajebavat za 2km/h prehitro vožnjo bom pač plačal tistih 40€ in se še bolj jezil da so navadni inkasanti. Za zdaj me z radarjem še niso ustavili. Niti ljubljanskim redarjem ni uspelo, pa čeprav sem se tedensko vsaj 4x peljal po večni poti proti brdu, kjer so baje pošiljali kazni za 2 leti nazaj in se mi do pojava zadeve v medijih ni niti sanjalo, da je lahko tam kakšen radar kdaj skrit.
opažam tudi naslednje, da med vsako večjo stavko policajev ni ene prometne nesreče in promet teče tekoče (ne vem kam izginejo tisti ki konstantno delajo kolono ali peljejo 80 ker policaji ne delijo kazni za prehitro vožnjo, ali pa se drugi jih upajo prehitet ker ne bodo dobili kazni če jih prehitijo s 100km/h in zato promet bolj teče).
druga stvar, ki jo opažam pa je da med vsakim napovedanim poostrenim nadzorom policajev se ne premaknemo nikamor...tiste dni je bolje da sploh na cesto ne greš, ker več kot 40 se ne boš peljal skozi mesto in več kot 70 izven mesta tudi ne (za piko na i seveda so to hitrosti po števcu in za ziher da ne boš prehiter). Še večji čudež pri nas pa je prehitet policaje, ki se peljejo po avtocesti 120km/h in za njimi se nabere dolga kolona od cliotov do porschejev. Ne vem ali se ljudje preprosto bojijo kazni, ali ne zaupajo števcem v avtomobilu ali ne zaupajo vase?
že letel 160 mimo policajev, ker me je en na AC ravno prej razpizdil z njegovim pospeševanjem na 140 in upočasnjevanjem na 110 vsakih 500 metrov, pa niso niti trznili (osebno sem takrat že videl modre luči za mano in kazen ampak niso štartali za mano) pa gladko letim 100 po števcu kjer je 90 omejitev mimo radarja, enkrat se še spomnim enega, ki je ves presran sedel na sovoznikovem sedežu, da če nisem videl radarja...če se jim da zajebavat za 2km/h prehitro vožnjo bom pač plačal tistih 40€ in se še bolj jezil da so navadni inkasanti. Za zdaj me z radarjem še niso ustavili. Niti ljubljanskim redarjem ni uspelo, pa čeprav sem se tedensko vsaj 4x peljal po večni poti proti brdu, kjer so baje pošiljali kazni za 2 leti nazaj in se mi do pojava zadeve v medijih ni niti sanjalo, da je lahko tam kakšen radar kdaj skrit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Invictus ::
Na radarjih imajo kar precej tolerance, razen v naselju.
Na avtocesti pod 150 km/h (realnih, kar pomeni po števcu 160 - 165) sploh ne pošiljajo ...
Na avtocesti pod 150 km/h (realnih, kar pomeni po števcu 160 - 165) sploh ne pošiljajo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Lahk bi pa sel 15 minut prej od doma kot vsi ostali ane. Pa nebi zamudil na siht in se tajnico bi lahk hitr ruknu na wcju.
Ni problem v omejitvah in policajih. Ampak v ljudeh, ker vsi rinejo v neke skrajnosti brez potrebe. Zato pa cela stala.
In potem en tak majemune povzroci nesreco na AC in cakas eno uro. Seveda on nic ni kriv. Krivi so ostali k so bli pocasni in niso povzrocili nesrece.
Ce bi pa vsi, pazi, cisto vsi. Leteli kot on se nobena nesreca nikol nebi zgodila.
Jaz sem za.
Policaje dajmo za en mesec na dopust, vsakemu v roke 200KM, omejitve odstranimo ljudje itak vejo kje, koliko in zakaj. Pa za vsak slucaj na gas pedal eno 2kg utez, za pomoc tistim z lahko nogo.
Po mojem nebi blo nobenga problema in promet bi tekel hitreje kot vlaki na japonskem.
Ampak resno no. Danes prehitel cca. 20 romunov. Vsi 110kmh exactno, kot omejitev na varnostni razdalji.
Lahko pa uganes kdo se vozjo od 90 do 150 pa rinejo spredi zadi vsepovprek kak jim pase. Ti namignem Slov...ananistanci
Edit: pa vsakemu en mobitel na roke privezat. Pozabil sry.
Ni problem v omejitvah in policajih. Ampak v ljudeh, ker vsi rinejo v neke skrajnosti brez potrebe. Zato pa cela stala.
In potem en tak majemune povzroci nesreco na AC in cakas eno uro. Seveda on nic ni kriv. Krivi so ostali k so bli pocasni in niso povzrocili nesrece.
Ce bi pa vsi, pazi, cisto vsi. Leteli kot on se nobena nesreca nikol nebi zgodila.
Jaz sem za.
Policaje dajmo za en mesec na dopust, vsakemu v roke 200KM, omejitve odstranimo ljudje itak vejo kje, koliko in zakaj. Pa za vsak slucaj na gas pedal eno 2kg utez, za pomoc tistim z lahko nogo.
Po mojem nebi blo nobenga problema in promet bi tekel hitreje kot vlaki na japonskem.
Ampak resno no. Danes prehitel cca. 20 romunov. Vsi 110kmh exactno, kot omejitev na varnostni razdalji.
Lahko pa uganes kdo se vozjo od 90 do 150 pa rinejo spredi zadi vsepovprek kak jim pase. Ti namignem Slov...ananistanci
Edit: pa vsakemu en mobitel na roke privezat. Pozabil sry.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Buggy ::
moji otroci so v soli res zelo dobri kar se znanja in uspeha tice...ce pa jih na levo nogo dobi uciteljica pred tablo in razredom ter jih malo bolj ostro prime ali pa sami vejo da so zaradi vzgojih ukrepov pred tablo, potem se zna zgoditi, da "zmrznejo" in vse znanje, ki ga drugace premorejo ne pride do izraza pod tem "mobingom".
Kaj bi rad povedal? Morda je pri otrocih ranga 10 let ta taktika celo uspesna, da se bodo tudi ta stres naucili premagati (sola zivljenja)...da pa od odraslih ljudi na cesti zacutim tako nelagodje za volanom in mentalni kolaps, pa mi ni jasno kako so se vozniski izpiti talali. No ja sicer vemo da je bilo kar nekaj izpitov potalanih, smo tukaj je se nekaj vec.
Ce vozis avto, ki je (priznam v rokah dolocenih) morilsko orodje, potem bi pricakoval od vseh v prometu neko suverenost oz. vsaj spostovanje situacije in zmoznost upravljanja orodja, ki ga uporabljajo. To se zdalec ne pomeni, da ne zaupas sebi in v primeru potencialne policijske kontrole, ki jo dokaj azurno sporocajo po radiu, kar naenkrat vozis, kot da se nikoli nisi avta imel v rokah ter ne ves vec, koliko je kje omejitev in na kaj biti pozoren. Ko vidis da nisi zmozen (zaradi razlicnih razologov) slediti toku prometa ukrepaj! Ko se vozim po kaksni nepoznani cesti in se za menoj dela kolona me ni popolnoma nic sram zapeljati na primernem odvozu na stran (zgodilo se mi je zgolj z Rutarjevim kombijom).
A je res to tako tezko?
Ne raje drgnemo naprej in se zadovoljujemo vedoc ali pac ne da na cesti povzrocamo frustracije zaradi katerih lahko tudi sami "nasrkamo"! Firbcat na AC tudi ni potrebno, ko je nek brezvezni incident na odstavnem pasu in potem imamo par kilometrsko kolono, ker bi si vsak idiot rad napasel oci, kaj se je zgodilo, DARS kamijoncki z luckami za vsak drek tudi ne pomagajo...FFS!!!
Skratka, voznik sem ze 23 let in kultura ter populacija na cesti zadnje case je porazna. Ker je dnevna migracija na delo (vsaj na mojem koncu) tako mnozicna je vedno vec tetk v razjahanih avtih, snobovk v SUV-ih na telefonih, malo morje egotriperjev v plastificiranih kvazi dirkalnikih ter ostalih e-penis podalskih. Obstaj tudi javni prevoz, ce v dolocenih (vremenskih, tehnicnih, mentalnih) pogojih nisi primeren za na cesto.
...kaj pa vem, lahko da je to pa zgolj moja psihoza...se opravicujem za rant potem. Pod crto, kultura na cesti glede na presjsna leta je za moje pojme porazna.
Kaj bi rad povedal? Morda je pri otrocih ranga 10 let ta taktika celo uspesna, da se bodo tudi ta stres naucili premagati (sola zivljenja)...da pa od odraslih ljudi na cesti zacutim tako nelagodje za volanom in mentalni kolaps, pa mi ni jasno kako so se vozniski izpiti talali. No ja sicer vemo da je bilo kar nekaj izpitov potalanih, smo tukaj je se nekaj vec.
Ce vozis avto, ki je (priznam v rokah dolocenih) morilsko orodje, potem bi pricakoval od vseh v prometu neko suverenost oz. vsaj spostovanje situacije in zmoznost upravljanja orodja, ki ga uporabljajo. To se zdalec ne pomeni, da ne zaupas sebi in v primeru potencialne policijske kontrole, ki jo dokaj azurno sporocajo po radiu, kar naenkrat vozis, kot da se nikoli nisi avta imel v rokah ter ne ves vec, koliko je kje omejitev in na kaj biti pozoren. Ko vidis da nisi zmozen (zaradi razlicnih razologov) slediti toku prometa ukrepaj! Ko se vozim po kaksni nepoznani cesti in se za menoj dela kolona me ni popolnoma nic sram zapeljati na primernem odvozu na stran (zgodilo se mi je zgolj z Rutarjevim kombijom).
A je res to tako tezko?
Ne raje drgnemo naprej in se zadovoljujemo vedoc ali pac ne da na cesti povzrocamo frustracije zaradi katerih lahko tudi sami "nasrkamo"! Firbcat na AC tudi ni potrebno, ko je nek brezvezni incident na odstavnem pasu in potem imamo par kilometrsko kolono, ker bi si vsak idiot rad napasel oci, kaj se je zgodilo, DARS kamijoncki z luckami za vsak drek tudi ne pomagajo...FFS!!!
Skratka, voznik sem ze 23 let in kultura ter populacija na cesti zadnje case je porazna. Ker je dnevna migracija na delo (vsaj na mojem koncu) tako mnozicna je vedno vec tetk v razjahanih avtih, snobovk v SUV-ih na telefonih, malo morje egotriperjev v plastificiranih kvazi dirkalnikih ter ostalih e-penis podalskih. Obstaj tudi javni prevoz, ce v dolocenih (vremenskih, tehnicnih, mentalnih) pogojih nisi primeren za na cesto.
...kaj pa vem, lahko da je to pa zgolj moja psihoza...se opravicujem za rant potem. Pod crto, kultura na cesti glede na presjsna leta je za moje pojme porazna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
BigWhale ::
da pa od odraslih ljudi na cesti zacutim tako nelagodje za volanom in mentalni kolaps, pa mi ni jasno kako so se vozniski izpiti talali. No ja sicer vemo da je bilo kar nekaj izpitov potalanih, smo tukaj je se nekaj vec.
Ce moras zaradi tistih, ki vozijo pocasneje od tebe, napisati tak rant, potem nevem ce je nelagodje in mentalni kolaps pripisan pravim voznikom. :)
Ce ne znas potrpeti za pocasnezem, ki te ovira in ga potem za vsako ceno prehitevas in na koncu totalno popenis, ker te 'zajebava' na ravninah in rabis turbo bencinarja z 210KM, da se s takimi pacienti ne ukvarjas, potem nevem ce je res problem samo v teh pacientih.
Kdor ni sposoben strpnosti na cesti, ni za na cesto.
Buggy ::
Ce ne znas potrpeti za pocasnezem, ki te ovira in ga potem za vsako ceno prehitevas in na koncu totalno popenis, ker te 'zajebava' na ravninah in rabis turbo bencinarja z 210KM, da se s takimi pacienti ne ukvarjas, potem nevem ce je res problem samo v teh pacientih.
zgleda da nekateri nimajo tezav samo z voznjo ampak tudi z bralnim razumevanjem. Tvoje napacno sklepanje, podtikanje in zakljucki pa so miloreceno nevredni komentarja, se bolj zato ker nisi uporabnik foruma ampak moderator.
GrimReaper ::
Kar mene najbolj moti pri ostalih je pa vključevanje na cesto. Polovica jih tega ne zna.
Sam se že takoj pred šihtom, kjer gredo mimo samo 60, čimbolj dobro postavim, ker ni nič določeno kje, je to na par 10m nekje na sredini. Večina se jih za zavijanje levo postavi povsem na levo, kjer nimaš nobenega pregleda.
Potem pa ravno prav gasa da ne vrti v prazno kot to delajo babe, pa tolk da speljem odločno. Potem pa v prvi do ene 4000, pa v drugi enako. Tega sicer od drugih ne zahtevam vedno, nujno pa če že zapeljejo tik pred nekoga, potem ne moreš pri 2000 šaltat.
Sam vedno dobro ocenim hitrost ostalih, in vedno počakam da gredo mimo, kot pa da se vključujem s pospeševanjem na polno. Se ne spomnim da bi imel enkrat v 7 letih kakšen problem pri tem.
Časovne omejitve pri čakanju ni nikjer napisane, kot mislijo nekateri, če ni prosto, ne smeš zapeljat na cesto, pa če moraš čakat 5min, sploh je problem da to delajo tudi na 90 cestah.
Da o vzvratnem vključevanju ne govorim, tudi na 90 cestah ni nič neobičajnega.
Kar se pa policajev tiče, 50 v naselju ne vozim zaradi policajev, izven pa če zagledam policaja, upam it do tam 110 (seveda bi ga pri tem moral prehitet, ker policaji v teh starih Astrah G ne vem če imajo več kot 100 konj, pa tudi teh ne izkoriščajo niti pol), nimam pa pojma kaj ti sploh lahko napišejo, če samo na oko ocenijo da si šel naprimer 140.
Zadnjič se je eden cijazil s prižganimi modrimi lučmi (verjetno pomotoma) ene 60 po ovinkih, ki jih sam precej bolj dinamično zvozim, in bi tudi prehitel, če nebi bil še eden pred mano.
Sam se že takoj pred šihtom, kjer gredo mimo samo 60, čimbolj dobro postavim, ker ni nič določeno kje, je to na par 10m nekje na sredini. Večina se jih za zavijanje levo postavi povsem na levo, kjer nimaš nobenega pregleda.
Potem pa ravno prav gasa da ne vrti v prazno kot to delajo babe, pa tolk da speljem odločno. Potem pa v prvi do ene 4000, pa v drugi enako. Tega sicer od drugih ne zahtevam vedno, nujno pa če že zapeljejo tik pred nekoga, potem ne moreš pri 2000 šaltat.
Sam vedno dobro ocenim hitrost ostalih, in vedno počakam da gredo mimo, kot pa da se vključujem s pospeševanjem na polno. Se ne spomnim da bi imel enkrat v 7 letih kakšen problem pri tem.
Časovne omejitve pri čakanju ni nikjer napisane, kot mislijo nekateri, če ni prosto, ne smeš zapeljat na cesto, pa če moraš čakat 5min, sploh je problem da to delajo tudi na 90 cestah.
Da o vzvratnem vključevanju ne govorim, tudi na 90 cestah ni nič neobičajnega.
Kar se pa policajev tiče, 50 v naselju ne vozim zaradi policajev, izven pa če zagledam policaja, upam it do tam 110 (seveda bi ga pri tem moral prehitet, ker policaji v teh starih Astrah G ne vem če imajo več kot 100 konj, pa tudi teh ne izkoriščajo niti pol), nimam pa pojma kaj ti sploh lahko napišejo, če samo na oko ocenijo da si šel naprimer 140.
Zadnjič se je eden cijazil s prižganimi modrimi lučmi (verjetno pomotoma) ene 60 po ovinkih, ki jih sam precej bolj dinamično zvozim, in bi tudi prehitel, če nebi bil še eden pred mano.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
BigWhale ::
Ce ne znas potrpeti za pocasnezem, ki te ovira in ga potem za vsako ceno prehitevas in na koncu totalno popenis, ker te 'zajebava' na ravninah in rabis turbo bencinarja z 210KM, da se s takimi pacienti ne ukvarjas, potem nevem ce je res problem samo v teh pacientih.
zgleda da nekateri nimajo tezav samo z voznjo ampak tudi z bralnim razumevanjem. Tvoje napacno sklepanje, podtikanje in zakljucki pa so miloreceno nevredni komentarja, se bolj zato ker nisi uporabnik foruma ampak moderator.
Res je, tisti del tvojega teksta sem vzel rahlo iz konteksta. Moje pisanje je bil pa bolj general rant in ni bilo namenjeno izkljucno tebi osebno. My bad. Lahko bi bolj nazorno napisal vse skupaj in citiral koga drugega.
BigWhale ::
GrimReaper je izjavil:
Zadnjič se je eden cijazil s prižganimi modrimi lučmi (verjetno pomotoma) ene 60 po ovinkih, ki jih sam precej bolj dinamično zvozim, in bi tudi prehitel, če nebi bil še eden pred mano.
ZPrCP 101. clen. vozil, ki so na nujni voznji se ne sme prehitevati. Prehitel bi policaja s prizganimi modrimi lucmi? Od kje vam take ideje? :))
šernk ::
Lahk bi pa sel 15 minut prej od doma kot vsi ostali ane. Pa nebi zamudil na siht in se tajnico bi lahk hitr ruknu na wcju.
ni problem v zamujanju na šiht. Za tisto se mi je takrat jebalo ker je bilo vseeno ali sem prišel ob 6:59 ali ob 7:05 zaradi dinamičnega urnika. problem je če nimaš tega urnika, ker potem imaš opcijo prist zadnji moment ali zamudit kakšno minuto, ali pa prist 20min prej.
in seveda je razlika če si na cesti namesto 25min, 40min vsako jutro. (zame je sramota, da če rečem da sem nekaj pozabil in rečem bom v eni urci nazaj (vzameš si debelih 10min rezerve) potem te pa ni skoraj uro in pol. Pa ne govorim o gužvi na cesti, o semaforjih...ker jih skoraj ni več na naših koncih, promet skozi krožno teče, dokler se ne odloči en pametnjakovič da bo naredil prekršek in nekoga izsilil, potem se pa cel sistem poruši in ustavi za 10 sekund spredaj in 30 sekund na zadnjem koncu kolone. Promet po regionalki teče dokler ne naletiš na nekoga ki pelje 60 (za njegovo ritjo pa 5 živčnih 40 tonskih tovorjnakov, ker bi radi peljali 80). Ne to zame ni normalno in nikoli ne bo.
Ampak resno no. Danes prehitel cca. 20 romunov. Vsi 110kmh exactno, kot omejitev na varnostni razdalji.
Lahko pa uganes kdo se vozjo od 90 do 150 pa rinejo spredi zadi vsepovprek kak jim pase. Ti namignem Slov...ananistanci
ti se sedaj ukvarjaš s problematiko na avtocestah...jaz se ukvarjam s problematiko na regionalkah, kjer prehitevanje PRAKTIČNO NI MOGOČE.
Policaje dajmo za en mesec na dopust, vsakemu v roke 200KM, omejitve odstranimo ljudje itak vejo kje, koliko in zakaj. Pa za vsak slucaj na gas pedal eno 2kg utez, za pomoc tistim z lahko nogo.
ne rabiš...kaznovat ljudi ki ustvarjajo kolone pa bo rešeno. Z enim zamahom se boš znebil norcev na cesti (to so tisti, ki se jim strga na koncu kolone in prehitevajo celo kolono), živčnih ljudi ne bo več toliko, telefoniranja ne bo več toliko, ker se ljudje za volanom ne bodo dolgočasili ampak bodo vozili...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
ali pa prist 20min prej.
Odlično, lih prav za en čik, kofe, sendvič pa pogovor z sodelavci.
ti se sedaj ukvarjaš s problematiko na avtocestah...jaz se ukvarjam s problematiko na regionalkah, kjer prehitevanje PRAKTIČNO NI MOGOČE.
Lej moraš se sprijaznit, da ima izpit danes čisto VSAK. In enim se pač nikoli ne mudi. Naprimer starejši ljudje v penziji, ki kruzajo po regionalkah.
Al se boš ti expertn šofer prilagodil, slabšim, počasnejšim in butastim je edina možnost. Druge ni oz. obratno ni možno.
Raje vidim nesposobneža z počasnim avtom se počasi vozit, kot nasprotno in še naredi kaj hujšega, kot kolono 5 vozil za 10 minut.
Resno misliš, da lahko kaznuješ takega človeka? Oprosti ampak neboš dosegel nič.
Vem, ker sem se s takimi peljal. Naprimer g.Avstijc gre v Podčetrtek v toplice.
Mudi se mu ne, uživa v pokrajini, dnarja za prekrške ma 10x več kot ti. Enostavno se mu ne ljubi ne prestavt ne umaknit. Pa ga lahko policaj ustavi po želji.
Je pa res da je hitrost od S.Bistrice do podčetrka res 70kmh, predvsem zaradi kamionov, ki navzdol po hribu nemorejo hitreje in na vsakih 500m imaš zaradi križišča, ceste ali avtobusne tablo 60, kjer zelo radi stojijo policaji.
Tako da 60 plusminus 100 in si tam.
Nazadnje sem probal nažigat samo tam, kjer je 90 tudi po 120-130 kokr je pač šlo in sem do maribora profitiral celih 15 minut od drugače običajnih 1:30. Mislim brezveze. Potrošil pa za 3€ več benza.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
šernk ::
Resno misliš, da lahko kaznuješ takega človeka? Oprosti ampak neboš dosegel nič.
Vem, ker sem se s takimi peljal. Naprimer g.Avstijc gre v Podčetrtek v toplice.
razumem vse turiste, razumem tovornjake, avtobuse ampak slednjih ob 6:30 zjutraj praktično ni. Ne morem razumeti ljudi ki vozijo nespremenjeno že 30 let. Svojih 60. Sem bil tudi sam včeraj na "turistični" vožnji, ko se mi ni nikamor mudilo (pač šel mal na opazovanje pokrajine). Na prvem primernem mestu sem se umaknil edinemu avtu, ki je prišel za mano (pa je bil nek 15 let stara džip). Čeprav spadam med dinamične voznike, na cesti ki je ne poznam ali pa iz drugih razlogov vozim počasneje se umaknem. Konec koncev tudi sam vozim kdaj kakšno stvar v prtljažniku, ki se je ne da pritrditi in moram zaradi tega počasneje skozi ovinke, pa spet ponavadi pridem v kolono...
Raje vidim nesposobneža z počasnim avtom se počasi vozit, kot nasprotno in še naredi kaj hujšega, kot kolono 5 vozil za 10 minut.
ne vem...raje vidim "norca", ki pelje 110 izven naselja in 40 skozi strjeno naselje, kjer ti lahko otrok skoči zdaj zdaj izza hiše, kot pa nesposobneža ki pelje 60 izven naselja in 60 skozi strjeno naselje. Zame to ni varen voznik in nima na cesti kaj počet.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Veron ::
- škoda žarnice za žmigavc (smernik)
- škoda bencina za ustavljanje in ponovno pospeševanje, ker avto največ porabi ravno pri pospeševanju
Torej zaključek, zakaj so ljudje čudaki na cesti? Ker slovensko gospodarstvo v kurcu in majhnega človeka vsak "šefe" izkoristi kokr se le da, zato mora ta izkoriščen revček šparat na vsaki drobtinici
Pa da ne bo kdo narobe razumel karikirano, vendar vsebuje veliko resnice
edit: sem še malo teme prebral pa je kar zanimivo kaj se vse prebere.
Sicer pa sem bil velikokrat v vlogi kot ga nekdo opisuje kot "AMG". Se mi je že velikokrat zgodilo, da se mi ljudje (govorim o popolnoma normalni vožnji po omejitvah) prilimajo na zadek. In ob popolnoma lepi priliki niti ne prehitijo, kljub temu da se jim konkretno umaknem, da bi lahko celo v štric prehiteval brez težav (verjetno ne upa hitreje vozit sam, se boji radarja). Nevem a je zato kriv avto, ki ni ravno vsakdanji (veliko več kot 200hp). Tako da ta mi ta zgodba, slišana enostransko, malo sirarska, torej manjkajo verjetno kaki detajli.
- škoda bencina za ustavljanje in ponovno pospeševanje, ker avto največ porabi ravno pri pospeševanju
Torej zaključek, zakaj so ljudje čudaki na cesti? Ker slovensko gospodarstvo v kurcu in majhnega človeka vsak "šefe" izkoristi kokr se le da, zato mora ta izkoriščen revček šparat na vsaki drobtinici
Pa da ne bo kdo narobe razumel karikirano, vendar vsebuje veliko resnice
edit: sem še malo teme prebral pa je kar zanimivo kaj se vse prebere.
Sicer pa sem bil velikokrat v vlogi kot ga nekdo opisuje kot "AMG". Se mi je že velikokrat zgodilo, da se mi ljudje (govorim o popolnoma normalni vožnji po omejitvah) prilimajo na zadek. In ob popolnoma lepi priliki niti ne prehitijo, kljub temu da se jim konkretno umaknem, da bi lahko celo v štric prehiteval brez težav (verjetno ne upa hitreje vozit sam, se boji radarja). Nevem a je zato kriv avto, ki ni ravno vsakdanji (veliko več kot 200hp). Tako da ta mi ta zgodba, slišana enostransko, malo sirarska, torej manjkajo verjetno kaki detajli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Veron ()
Robi :P ::
ne vem...raje vidim "norca", ki pelje 110 izven naselja in 40 skozi strjeno naselje, kjer ti lahko otrok skoči zdaj zdaj izza hiše, kot pa nesposobneža ki pelje 60 izven naselja in 60 skozi strjeno naselje. Zame to ni varen voznik in nima na cesti kaj počet.
S tem si me spomnil še na nekaj dokaj rednih situacij in sicer zunaj naselja prehitiš enga ki vsepovsod vozi 60 pa recimo cez slab kilomter prideš v naselje in se ti ta isti model cel zivcn prbije na rit češ prehitevaš v naselju pa ne upaš in spet jaz izpadem idiot ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Robi :P ()
m0LN4r ::
Ja pač to so stalni pacienti, imaš jih vsepovsod nekaj. Ampak kazni tega nebodo nič spremenile.
So spremenili radarji v mb, to da se skozi center (mestno jedro) več ne naganjajo? Niso.
So ležeči kaj pripomogli k temu? Mogoče nekaj malega.
Hrup, trobljenje, cviljenje, nepotrebno pospeševanje, izsiljevanje, pa nenazadnje nesreče.
V starem mestnem jedru, pri vznožju piramide je še vedno vse po starem.
Edina sprememba je, da zdaj še zaradi ležečega bom celo poletje poslušal še več cviljenja in
drgnjenja ob asfalt pa ropotanje pleha čez njega.
Ni ga dneva, ko ne slišiš vsaj 2-3 izmed zgornjih stvari. Nesreč v 3 letih pa cirka 40 komadov.
Edino kaj pomaga tu je, da tak človek ne dobi avta v roke.
Je pa tak, da žal tudi če se nekdo pelje 60-70 izven naselja ima vso pravico to naredit. Vozilo za njim pa se mora temu primerno in varno odzivati.
Ja to pa je lepo, ampak to je tko subjektivne narave, kje se boš ustavil in kje je primerno mesto,
kot v merkatorju, ko te nekdo spusti naprej na blagajno.
Ni primerjava, da nebo pomote. Je samo način razmišljanja ljudi, ki se pa nebo spremenil kar tako.
So spremenili radarji v mb, to da se skozi center (mestno jedro) več ne naganjajo? Niso.
So ležeči kaj pripomogli k temu? Mogoče nekaj malega.
Hrup, trobljenje, cviljenje, nepotrebno pospeševanje, izsiljevanje, pa nenazadnje nesreče.
V starem mestnem jedru, pri vznožju piramide je še vedno vse po starem.
Edina sprememba je, da zdaj še zaradi ležečega bom celo poletje poslušal še več cviljenja in
drgnjenja ob asfalt pa ropotanje pleha čez njega.
Ni ga dneva, ko ne slišiš vsaj 2-3 izmed zgornjih stvari. Nesreč v 3 letih pa cirka 40 komadov.
Edino kaj pomaga tu je, da tak človek ne dobi avta v roke.
Je pa tak, da žal tudi če se nekdo pelje 60-70 izven naselja ima vso pravico to naredit. Vozilo za njim pa se mora temu primerno in varno odzivati.
Na prvem primernem mestu sem se umaknil edinemu avtu, ki je prišel za mano
Ja to pa je lepo, ampak to je tko subjektivne narave, kje se boš ustavil in kje je primerno mesto,
kot v merkatorju, ko te nekdo spusti naprej na blagajno.
Ni primerjava, da nebo pomote. Je samo način razmišljanja ljudi, ki se pa nebo spremenil kar tako.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zenith1 ::
šernk ::
Je pa tak, da žal tudi če se nekdo pelje 60-70 izven naselja ima vso pravico to naredit. Vozilo za njim pa se mora temu primerno in varno odzivati.
ima vso pravico in mu je tudi nimam namena odvzeti. Po zakonu ima pa tudi dolžnost se na prvem primernem mestu umaknik koloni vozi, slednja je točno določena, da to pomeni 3 ali več vozil, ki so po hitrosti medsebojno odvisne. In takemu bo prej ali slej postal avtobus cenejše prevozno sredstvo ali pa mu bo zaradi kazni zmanjkalo denarja za bencin.
Ja to pa je lepo, ampak to je tko subjektivne narave, kje se boš ustavil in kje je primerno mesto,
subjektivne narave? Vsako jebeno parkirišče ob cesti je primerno, z avtobusnimi postajami vred ali ti moram še narisat? (ustavljanje na avtobusnih ni prepovedano, če s tem ne oviraš avtobusa!).
in ne govorim, da se moraš umaknit takoj ko se naberejo trije avti za teboj (čeprav zakonsko se že moraš) ampak ko se nabere jebeno 5km dolga kolona je pa morda čas da se umakneš? Ravno sedaj preveril na google maps (sem že želel 1x pa pozabil potem), nazadnje sem se vozil v vsaj 3,5km dolgi koloni (točka kjer sem videl začetek in kjer sem videl za menoj še avte je 3,5km narazen, za menoj je lahko bilo pa tudi še xy avtomobilov, ki jih nisem videl v vzratnem ogledalu. Človek ki naredi takšno kolono mu ni za dat kazen, ampak enostavno mu je direktno za pobrat izpit, ker je ali ignorant ali slep ali pa obojno in več kot očitno ni sposoben upravljat svojega vozila. V nobenem primeru na cesti nima kaj počet.
seveda, tisti ki drugega kot avtoceste in mest ne poznate ne poznate situacij na regionalkah.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Robi :P ::
Na regionalnikah ga zmagajo tut redki primeri z temi Microcari pa axiami (tiste male jajčke do 45km/h)... Vedno ampak res vedno naredijo kolono od 4 razlicnih se bo mogoce en na busni ustavil pa spustil naprej kolono ostali ne jebejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Robi :P ()
GrimReaper ::
Sam se umaknem že če je eden za menoj, recimo v snegu, če sem videl da je eden za menoj hitrejši, sem se vedno takoj umaknil na kraj, da se pa umaknit praktično vsakih 500m.
Na suhi cesti si pa ne predstavljam, da bi se moral komu umikat, je par tistih z 200KM+ avtomobili, katerim pa ni noben problem prehitet. 150KM avtomobili so pa na moji cesti še bolj redki, na spomin mi ne pade niti eden, oz. so neopazni, ker vozijo tako kot če bi imeli pol manj.
Na suhi cesti si pa ne predstavljam, da bi se moral komu umikat, je par tistih z 200KM+ avtomobili, katerim pa ni noben problem prehitet. 150KM avtomobili so pa na moji cesti še bolj redki, na spomin mi ne pade niti eden, oz. so neopazni, ker vozijo tako kot če bi imeli pol manj.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
m0LN4r ::
Ti veš koliko avtov spraviš v kolono na 4km? Tega res ne vidim vsak dan. Pa si sigurn da je en bogi avto bil kriv?
Prej bi rekel, da tisti trije ki so bli za njim nesposobni ga prehitet, če je tko zelo počasn.
Pa ne jemlji iz konteksta samo prvi del, ker to ni bil moj point napisanega.
Kakor pogosto vidiš folk z polno košarco na hitri blagajni telovadit in kolkokrat te nekdo spusti v merkatorju na blagajni naprej.
Isto je na cesti in bo ostalo, dokler ne bodo vozili računalniki.
Res na podeželju nimamo regionalk, svašta. Se redno vozim po bizeljskem in prekmurju pa 4km dolgih kolon ne srečujem, maximalno 10 avtov pa še to zarad tovornjaka in unih nesposobnih za prehitevat, ki rabjo 3km ravnine da si upa mim njega.
V prekmurju je 5km od ene vasi do druge.
Prej bi rekel, da tisti trije ki so bli za njim nesposobni ga prehitet, če je tko zelo počasn.
Pa ne jemlji iz konteksta samo prvi del, ker to ni bil moj point napisanega.
Kakor pogosto vidiš folk z polno košarco na hitri blagajni telovadit in kolkokrat te nekdo spusti v merkatorju na blagajni naprej.
Isto je na cesti in bo ostalo, dokler ne bodo vozili računalniki.
seveda, tisti ki drugega kot avtoceste in mest ne poznate ne poznate situacij na regionalkah.
Res na podeželju nimamo regionalk, svašta. Se redno vozim po bizeljskem in prekmurju pa 4km dolgih kolon ne srečujem, maximalno 10 avtov pa še to zarad tovornjaka in unih nesposobnih za prehitevat, ki rabjo 3km ravnine da si upa mim njega.
V prekmurju je 5km od ene vasi do druge.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
šernk ::
Ti veš koliko avtov spraviš v kolono na 4km? Tega res ne vidim vsak dan. Pa si sigurn da je en bogi avto bil kriv?
pojma nimam in bolje da ne vem, ker me bo kap. Pač ene 5 sem jih lahko preštel za mano, pa 10 pred mano, potem sem pa videl do kje se kolona vije...
da avto je bil na čelu in nesposobneži za njim ki ne znajo prehitet nimajo veze tu. Prej ali slej dobiš v taki koloni tudi par 40 tonskih tovornjakov, ki ne morejo prehitet. Skratka iščeš vse ostale krivce samo tisti ki ustvarja kolono ni kriv?
no sedaj pa pridi na severno primorsko v hribe in govori o možnosti prehitevanja. 2km dolga kolona pri nas ob 7 zjutraj ni nobena redkost.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
Ja če 99% folka hodi ob 7mih po isti cesti na šiht se ne čudim. Ozko grlo se ustvari zelo hitro.
Je kriv ja. Nisem rekel, da ni. Moraš pa razumet, da ima izpit danes VSAK, nažalost.
Kolono ustvari več nesposobnežev en za drugim.
Je kriv ja. Nisem rekel, da ni. Moraš pa razumet, da ima izpit danes VSAK, nažalost.
Kolono ustvari več nesposobnežev en za drugim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Spajky ::
Zadosti samo eden in nasproti ravno dovolj prometa, da ne moreš varno prehitet ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
BigWhale ::
no sedaj pa pridi na severno primorsko v hribe in govori o možnosti prehitevanja. 2km dolga kolona pri nas ob 7 zjutraj ni nobena redkost.
Ce je 30 metrov med avtomobili je to 66 avtomobilov. Daj ne trapaj, no.
V jutranjih (in popoldanskih) konicah bodo _vedno_ kolone. Ze samo zato, ker je prakticno ni ceste (regionalne), ki bi vedno omogocala voznjo s 100km/h. Dovolj je samo kak ovinek sem ter tja in se naredi kolona. Ta kolona se bo naredila tudi ce _vsi_ vozijo 100km/h in samo pred ovinkom zmanjsajo na 70km/h.
šernk ::
Seveda se bo naredila tudi pri 100km/h kolona ampak bo kolona lepo tekla.
your point? Na 40km dolgi poti kjer se ne da prehitevat je to nekaj normalnega. 10-15 avtov v koloni dobim če grem sedaj na cesto, ne ob 7 zjutraj.
Ce je 30 metrov med avtomobili je to 66 avtomobilov. Daj ne trapaj, no.
your point? Na 40km dolgi poti kjer se ne da prehitevat je to nekaj normalnega. 10-15 avtov v koloni dobim če grem sedaj na cesto, ne ob 7 zjutraj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
Evo. Bo treba cesto prilagodit, očitno ne zadovoljuje potrebam. Isto je bilo od Radgone do MB, dokler ni bilo AC. Enostavno gužva in kolone 24/7.
Ovinki in naselja ustvarijo zamik pri enem avtu in če jih je vmes vsaj 15 naselij in 50 ovinkov dobiš ozko grlo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
šernk ::
Bo treba cesto prilagodit, očitno ne zadovoljuje potrebam.
hja ceste iz prejšnjega stoletja zagotovo ne zadovoljujejo potrebam, a da bodo v Sloveniji v naslednjih 50ih letih kaj širili ali delali dodaten pas je nemogoče pričakovati.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41021 (35892) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50291 (46244) | floyd1 |