Forum » Na cesti » Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti.
Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti.
shadeX ::
Torej,
Osebno ne delam veliko kilometrov z avtomobilom. Mogoče tja slabih 100km na teden, ampak vedno bolj opažam kako brezbrižni s(m)o slovenci za volanom. Recimo v zadnjih nekaj mesecih sem bil priča, vsiljevanju prednosti, prehitavanju v škarje, zavijanju brez smerokaza in še bi lahko našteval. Gre se predvsem za primorski konec (širša okolica Nove Gorice), kjer prometa ni tako zelo veliko kot npr v Ljubljani. O vožnji po Ljubljani sicer ne bom začel, ker je slabše kot na našem koncu, ampak v povprečju kot vozniki smo po mojem mnenju vsi tam tam, le da je v LJ več zmede ker je tam več prometa.
Izkušnje v zadnjih 2 mesecih:
1.) mirna vožnja po NG. Ustavim se pri križišču ker čakam na zeleno luč. Ura je bila taka da ni bilo večjega prometa. Nakar pridejo trije avtomobili en za drugim in meni nič, tebi nič prevozijo rdečo luč.
2.) Skoraj se zaltel v človeka ki je izsilil prednost. Na srečo mojim zakon refleksom, sem se uspel izogniti trčenju. Tip ni mel časa počakat da se njegova cesta sprazni preden pride na glavno
3) Spet čakam v istem križišču na zeleno luč in SPET pride en avto in prevozi rdečo luč kot da nebi bilo nič.
Ok, sem rekel, to ni normalno. Grem in naročim avto kamero. Po 3 tednih mirne vožnje skozi NG spet na istem križišču nekdo prevozi rdečo luč.. To je pa kamera posnela.. Ogled spodaj.
Še en dokaz da nam je vseeno kaj se po cestah dogaja. Kazni so še premajhne..
EDIT:
Ko je avto prevozil rdečo luč je druga stran najverjetneje imela še rdečo luč. V nobenem primeru pa ta ki je vozil avto ni upal tega vedeti, ker rdeča luč je bila na semaforju še preden je sploh uspel videti semafor. Če pogledate posnetek ,se vidi da je rdeča luč na semaforju še preden pride on v ovinek in zagleda semafor.
Toliko o tem. Aja in ni bil italijan.
Osebno ne delam veliko kilometrov z avtomobilom. Mogoče tja slabih 100km na teden, ampak vedno bolj opažam kako brezbrižni s(m)o slovenci za volanom. Recimo v zadnjih nekaj mesecih sem bil priča, vsiljevanju prednosti, prehitavanju v škarje, zavijanju brez smerokaza in še bi lahko našteval. Gre se predvsem za primorski konec (širša okolica Nove Gorice), kjer prometa ni tako zelo veliko kot npr v Ljubljani. O vožnji po Ljubljani sicer ne bom začel, ker je slabše kot na našem koncu, ampak v povprečju kot vozniki smo po mojem mnenju vsi tam tam, le da je v LJ več zmede ker je tam več prometa.
Izkušnje v zadnjih 2 mesecih:
1.) mirna vožnja po NG. Ustavim se pri križišču ker čakam na zeleno luč. Ura je bila taka da ni bilo večjega prometa. Nakar pridejo trije avtomobili en za drugim in meni nič, tebi nič prevozijo rdečo luč.
2.) Skoraj se zaltel v človeka ki je izsilil prednost. Na srečo mojim zakon refleksom, sem se uspel izogniti trčenju. Tip ni mel časa počakat da se njegova cesta sprazni preden pride na glavno
3) Spet čakam v istem križišču na zeleno luč in SPET pride en avto in prevozi rdečo luč kot da nebi bilo nič.
Ok, sem rekel, to ni normalno. Grem in naročim avto kamero. Po 3 tednih mirne vožnje skozi NG spet na istem križišču nekdo prevozi rdečo luč.. To je pa kamera posnela.. Ogled spodaj.
Še en dokaz da nam je vseeno kaj se po cestah dogaja. Kazni so še premajhne..
EDIT:
Ko je avto prevozil rdečo luč je druga stran najverjetneje imela še rdečo luč. V nobenem primeru pa ta ki je vozil avto ni upal tega vedeti, ker rdeča luč je bila na semaforju še preden je sploh uspel videti semafor. Če pogledate posnetek ,se vidi da je rdeča luč na semaforju še preden pride on v ovinek in zagleda semafor.
Toliko o tem. Aja in ni bil italijan.
- spremenil: shadeX ()
Aston_11 ::
Kaj nimajo na tistem križišču luči za zavijanje v levo? Menda ja, sicer v gužvi ne bi nihče zavil levo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Furbo ::
Morda je na drugi strani drugače, ne bi bilo prvič da semaforji niso povsem usklajeni.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
shadeX ::
Morda je na drugi strani drugače, ne bi bilo prvič da semaforji niso povsem usklajeni.
Hmm to mi je dalo mislit. Hočeš reči da semaforji niso usklajeni in nasprotni semafor kasneje dobi rdečo luč kot ta na moji strani?
Sicer wtf, ampak to bi pojasnilo zakaj se je to zgodilo že parkrat v 3 mesecih. K dvomim da bi ljudje kar tko vozili skoz rdečo..
Duhec ::
@shadeX, od kj eti vidiš, da je na drugi strani imel rdečo luč?
ko se vklopi rdeča na tvoji strani še ne pomeni, da se istočasno tudi na nasprotni strani!
Primer prvi semafor v Medvodah iz Lj. smeri (levo se zavije preko štreke v Presko) sveti zelena cca. 4 do 5 sek. dlje kot iz smeri Medvod proti Lj.
ko se vklopi rdeča na tvoji strani še ne pomeni, da se istočasno tudi na nasprotni strani!
Primer prvi semafor v Medvodah iz Lj. smeri (levo se zavije preko štreke v Presko) sveti zelena cca. 4 do 5 sek. dlje kot iz smeri Medvod proti Lj.
Aston_11 ::
einstein :P ::
@op
Vedno bolj brezbrižni? Vožnja skozi rdečo luč ni nič novega, vsak dan vidim take.
Vedno bolj brezbrižni? Vožnja skozi rdečo luč ni nič novega, vsak dan vidim take.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
shadeX ::
@shadeX, od kj eti vidiš, da je na drugi strani imel rdečo luč?
ko se vklopi rdeča na tvoji strani še ne pomeni, da se istočasno tudi na nasprotni strani!
Primer prvi semafor v Medvodah iz Lj. smeri (levo se zavije preko štreke v Presko) sveti zelena cca. 4 do 5 sek. dlje kot iz smeri Medvod proti Lj.
Očitno je my bad. Sem mislil da mava oba rdečo. Sam pol k so zgoraj napisali da je tudi za v levo oranžna luč sem se spomnu.
Damn.. my bad res. Sam še vedno ne spremeni dejstev ki so se dejansko zgodila v zadnjih nekaj mesecih, kako folk vozi.
tony1 ::
Ne sekiraj se, nisi prvi. Znani so celo primeri policistov, ki so takole neupravičeno pisali kazni. Skratka, važno je, da se iz tega vsi kaj naučimo
GrimReaper ::
Sam imam velike probleme pri:
1. izsiljevanje prednosti
Drugače sem že kar navajen na to in imam že pripravljeno nogo na bremzi in roko na troblji, če vidim katerega da se približuje glavni cesti.
Ampak prejšnji teden mi pa eden zapelje praktično takoj pred mano, s tem da je bila cesta z 90 omejitvijo. No ja, tolk je še blo da sem lahko zabremzal.
2. dajanje smernika tik preden zavijejo
WTF je to no, kdo je te ljudi učil zakaj se smernik sploh uporablja.
Magari zato da tisti zadaj pravočasno vidi namen tistega ki vozi pred njim. Ne pa najprej malo po bremzi, da sploh ne veš zakaj bremza, potem pa na hard na bremzo in šele nato žmigavec.
Sam dam raje prej smernik kot pa prepozno, če je več izvozov, dam takoj za prvim če grem na drugem ven. S tem ne povzročim nobene zmede, ker prvi je bil že mimo, na drugega sem pa več kot dovolj hitro opozoril. Ne vem zakaj bi sploh šparal smernik.
3. daleč prepočasna vožnja na regionalkah in prehitra v naseljih
60 v naselju in potem brez gasa naprej do kvečjem 70 ni nič nenormalnega.
Vsi klanci navzgor, šparovni mode on in lepo 50, čeprav grem sam komot 80 (tretja prestava brez da bi preteral drugo).
Tovornjaka recimo tut ne bo šel noben prehitevat, gredo lepo 80 za njim. Ko enkrat nastane že kolona pa tut sam nimam neke izbire kot da vržem v peto in grem lepo počasi za njimi.
Pa to niso osamljeni primeri, to je zdej že kar stalna praksa.
Sej ne rečem, tut sam se ne držim striktno prometnih pravil in priznam da sem na cesti izredno neučakan, ampak to kar sam delam ni niti približno tako nevarno:
1. včasih se mi ne da čakat in grem desno čez rdečo
Ampak to je v USA recimo dovoljeno, tako da se mi ne zdi nek resen prekršek. Pač mislim da moraš bit res nesposoben da ne znaš pogledat na levo če je frej. Pa itak moraš to naredit če križišče ni semaforizirano. Tako da tukaj mi lahko pridigate kakor hočete, pa ne bom spremenil svojega mnenja.
Seveda pa v skladu s tistim kar sem napisal glede izsiljevanja prednosti, nikakor ne želim da bi vsi to izvajali.
2. prehitevam čez polno črto če imam dovolj preglednosti
Pač črte niso povsod zarisane 100% pravilno glede na preglednost. Sploh če bi imel precej močnejši avto, bi se dalo še marsikje čez polno prehiteti.
3. izven naselja ne upoštevam znakov za omejitev
60 zraven avtobusne postaje, se samo nasmehnem in grem 100 mimo. Seveda pa sem pozoren, če je v bližini kak pešec in temu primerno umirim.
In tudi zastopim zakaj mora omejitev veljati 24 ur, enako kot je z lučmi podnevi.
1. izsiljevanje prednosti
Drugače sem že kar navajen na to in imam že pripravljeno nogo na bremzi in roko na troblji, če vidim katerega da se približuje glavni cesti.
Ampak prejšnji teden mi pa eden zapelje praktično takoj pred mano, s tem da je bila cesta z 90 omejitvijo. No ja, tolk je še blo da sem lahko zabremzal.
2. dajanje smernika tik preden zavijejo
WTF je to no, kdo je te ljudi učil zakaj se smernik sploh uporablja.
Magari zato da tisti zadaj pravočasno vidi namen tistega ki vozi pred njim. Ne pa najprej malo po bremzi, da sploh ne veš zakaj bremza, potem pa na hard na bremzo in šele nato žmigavec.
Sam dam raje prej smernik kot pa prepozno, če je več izvozov, dam takoj za prvim če grem na drugem ven. S tem ne povzročim nobene zmede, ker prvi je bil že mimo, na drugega sem pa več kot dovolj hitro opozoril. Ne vem zakaj bi sploh šparal smernik.
3. daleč prepočasna vožnja na regionalkah in prehitra v naseljih
60 v naselju in potem brez gasa naprej do kvečjem 70 ni nič nenormalnega.
Vsi klanci navzgor, šparovni mode on in lepo 50, čeprav grem sam komot 80 (tretja prestava brez da bi preteral drugo).
Tovornjaka recimo tut ne bo šel noben prehitevat, gredo lepo 80 za njim. Ko enkrat nastane že kolona pa tut sam nimam neke izbire kot da vržem v peto in grem lepo počasi za njimi.
Pa to niso osamljeni primeri, to je zdej že kar stalna praksa.
Sej ne rečem, tut sam se ne držim striktno prometnih pravil in priznam da sem na cesti izredno neučakan, ampak to kar sam delam ni niti približno tako nevarno:
1. včasih se mi ne da čakat in grem desno čez rdečo
Ampak to je v USA recimo dovoljeno, tako da se mi ne zdi nek resen prekršek. Pač mislim da moraš bit res nesposoben da ne znaš pogledat na levo če je frej. Pa itak moraš to naredit če križišče ni semaforizirano. Tako da tukaj mi lahko pridigate kakor hočete, pa ne bom spremenil svojega mnenja.
Seveda pa v skladu s tistim kar sem napisal glede izsiljevanja prednosti, nikakor ne želim da bi vsi to izvajali.
2. prehitevam čez polno črto če imam dovolj preglednosti
Pač črte niso povsod zarisane 100% pravilno glede na preglednost. Sploh če bi imel precej močnejši avto, bi se dalo še marsikje čez polno prehiteti.
3. izven naselja ne upoštevam znakov za omejitev
60 zraven avtobusne postaje, se samo nasmehnem in grem 100 mimo. Seveda pa sem pozoren, če je v bližini kak pešec in temu primerno umirim.
In tudi zastopim zakaj mora omejitev veljati 24 ur, enako kot je z lučmi podnevi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Duhec ::
Ojoj!
Prve točke 1,2 in 3 so mi bolj jasne, ko sem izvedel, da je tolko in tolko folka na cesti, ki so vozniško kupile brez da bi dejansko opravljale izpit kot se zagre. :)
Za tadruge točke 1,2 in 3 pa že malo sumim, da si med njimi.
Prve točke 1,2 in 3 so mi bolj jasne, ko sem izvedel, da je tolko in tolko folka na cesti, ki so vozniško kupile brez da bi dejansko opravljale izpit kot se zagre. :)
Za tadruge točke 1,2 in 3 pa že malo sumim, da si med njimi.
zuz3k ::
Novo Gorico sem kar veliko prevozil, tu so problem bolj Italjani in pa krožišče pri
Qlandiji, kjer sta 2 pasa, prvi pas je samo za prvi izvoz, ampak 90% udeležencev tega ne ve
glede Italjanov pa, za njih veljajo posebna pravila, kjer se jim nikamor ne mudi, tudi sredi
ceste se bo ustavil, dal vse 4 in se pogovarjal po telefonu
še glede STOP znaka, za italjanje ta ne obstaja, četudi mu mahaš z rokami da ima prednost,
še zmeraj bo čakal.
jaz ne vem, oni sigurno kupijo izpit, ker so res posebneži
na posnetku pa jaz ne vidim nobene rdeče luči, lepo ravno je iz zelene luči prešla v
rumeno - torej je vozilo še imelo čas it skozi križišče
ne vem kaj delaš iz muhe slona, če sploh ni šel skozi rdečo
Qlandiji, kjer sta 2 pasa, prvi pas je samo za prvi izvoz, ampak 90% udeležencev tega ne ve
glede Italjanov pa, za njih veljajo posebna pravila, kjer se jim nikamor ne mudi, tudi sredi
ceste se bo ustavil, dal vse 4 in se pogovarjal po telefonu
še glede STOP znaka, za italjanje ta ne obstaja, četudi mu mahaš z rokami da ima prednost,
še zmeraj bo čakal.
jaz ne vem, oni sigurno kupijo izpit, ker so res posebneži
na posnetku pa jaz ne vidim nobene rdeče luči, lepo ravno je iz zelene luči prešla v
rumeno - torej je vozilo še imelo čas it skozi križišče
ne vem kaj delaš iz muhe slona, če sploh ni šel skozi rdečo
Life is a psychological game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zuz3k ()
matejm1994 ::
Hehehe :)
Pa še pri policijski postaji je to. No, to križišče je tako, da je druga stran malo kasneje prižge rdeča luč kot na tej strani. Samo vidim, da ste že pogruntal.
Sem pa tudi jaz že nekajkrat doživel, da je v krožišču v rožni dolini kakšen avto stal, ali pa vozil kontra... :) Registersko tablico lahko le ugibate :D "I"
Pa še pri policijski postaji je to. No, to križišče je tako, da je druga stran malo kasneje prižge rdeča luč kot na tej strani. Samo vidim, da ste že pogruntal.
Sem pa tudi jaz že nekajkrat doživel, da je v krožišču v rožni dolini kakšen avto stal, ali pa vozil kontra... :) Registersko tablico lahko le ugibate :D "I"
49106 ::
Ampak prejšnji teden mi pa eden zapelje praktično takoj pred mano, s tem da je bila cesta z 90 omejitvijo.
Od kod se je vzel? Lahko podrobneje opišeš situacijo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
einstein :P ::
Ojoj!
Prve točke 1,2 in 3 so mi bolj jasne, ko sem izvedel, da je tolko in tolko folka na cesti, ki so vozniško kupile brez da bi dejansko opravljale izpit kot se zagre. :)
Za tadruge točke 1,2 in 3 pa že malo sumim, da si med njimi.
O kakšnih točkah govoriš? Govoriš meni?
Aja, zdaj vidim, zakaj gre :P
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: einstein :P ()
GrimReaper ::
Od kod se je vzel? Lahko podrobneje opišeš situacijo?
Ni se vzel kr od nekod, sej sem ga videl in malo pričakoval njegov namen (predvidevanje in to), ampak vseeno, zakaj bi moral jest na glavni cesti karkoli zmanjševat hitrost zaradi enega bedaka, ne bom.
Je pa zavil desno, počasi kakor se le da, kaj več tukaj ne morem opisat. Kolk metrov pred mano nimam pojma, verjetno okol 20, pač tolk da sem lahko še zmanjšal iz 90 na njegovo hitrost (več kot 10 ni imel, še pozneje ni šel več kot 40). Šparanje bencina je danes v prometu za večino na prvem mestu, četudi gre za situacijo življenje-smrt.
Bom malo bolj pozoren na take, pa če bo šel res nasproti avto bom zmanjšal za 10. Kaj več pa sam storit ne morem, tukaj ima glavno nalogo tisti na stranski cesti, in to je da tako kot moram sam VEDNO v takem primeru, počaka, potem pa z gasom speljat, ne pa z nogo kot s pereščkom na gasu.
Res, men se v šestih letih ni zgodilo da bi katerega tako zajebal da bi moral bremzat. Če je bla res gneča pa priznam da sem se parkrat vključil s polnim gasom, ampak še vedno drugim ni bilo treba niti malo po bremzi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
jype ::
GrimReaper> zakaj bi moral jest na glavni cesti karkoli zmanjševat hitrost zaradi enega bedaka, ne bom.
The fuck? Se ti je mudil k psihiatru, al kaj?
GrimReaper> Res, men se v šestih letih ni zgodilo da bi katerega tako zajebal da bi moral bremzat. Če je bla res gneča pa priznam da sem se parkrat vključil s polnim gasom, ampak še vedno drugim ni bilo treba niti malo po bremzi.
Meni tudi ne, pa to ne pomeni, da sem tak idiot, da bi si mislil, da je vožnja z motornim vozilom z nezmanjšano hitrostjo moja pravica, ker se zelo dobro zavedam, da je moja dolžnost skrbeti za varnost _vseh_ udeležencev v prometu.
The fuck? Se ti je mudil k psihiatru, al kaj?
GrimReaper> Res, men se v šestih letih ni zgodilo da bi katerega tako zajebal da bi moral bremzat. Če je bla res gneča pa priznam da sem se parkrat vključil s polnim gasom, ampak še vedno drugim ni bilo treba niti malo po bremzi.
Meni tudi ne, pa to ne pomeni, da sem tak idiot, da bi si mislil, da je vožnja z motornim vozilom z nezmanjšano hitrostjo moja pravica, ker se zelo dobro zavedam, da je moja dolžnost skrbeti za varnost _vseh_ udeležencev v prometu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
detroit ::
@poster, jst v gorici zadnji dve leti nism imel problemov takih ali drugačnih, se mi zdite goričani čist ok....v vožnji;)
Sicer se ne bova več srečala v gorici ampak v lj in sem prepričan da ne bova v zmedi, ki si jo omenil. No mogoče imam jst samo srečo ker sem skoraj na avtocesti takorekoč iz šihta domou.
Sicer se ne bova več srečala v gorici ampak v lj in sem prepričan da ne bova v zmedi, ki si jo omenil. No mogoče imam jst samo srečo ker sem skoraj na avtocesti takorekoč iz šihta domou.
Skero
St235 ::
Ni se vzel kr od nekod, sej sem ga videl in malo pričakoval njegov namen (predvidevanje in to), ampak vseeno, zakaj bi moral jest na glavni cesti karkoli zmanjševat hitrost zaradi enega bedaka, ne bom.
ti si 100x večja grožnja na cesti, kot nekdo ki po zaradi napake nekoga izsili. Napake se dogajajo, to kar pa ti delaš pa je stil vožnje (in duševne motnje). Ampak razumem, glede na to da je tvoja erekcija neposredno povezana z jeklenim konjičkom, bi vsak kake 14 okoli hodil z mehkim, če bi moral zabremzat, ker ti je nekdo odvzel prednost.
60 zraven avtobusne postaje, se samo nasmehnem in grem 100 mimo.
Srčno upam ,da boš spregledal policaje z radarjem in ne otrok, ki čakajo na avtobus.
Zgoraj opisano hvalisanje in domišljavost je to kar nas slovence dela objestne in neodgovorne voznike.
FlyingBee ::
še niste vozili v Grčiji? res, da imajo absolutno preveč dvojnih polnih črt, ampak ljudje prehitevajo tam kot, da je prekinjena na vsake pol metra
ali pa prehitevanje kolone, ki čaka na zeleno luč in takoj ko se zelena prižge je seveda frajer na prvem mestu in gre v škarje s prvim na nasprotni strani
gleden a NG pa je velika možnost, da se ne gre toliko o Slovencih
ali pa prehitevanje kolone, ki čaka na zeleno luč in takoj ko se zelena prižge je seveda frajer na prvem mestu in gre v škarje s prvim na nasprotni strani
gleden a NG pa je velika možnost, da se ne gre toliko o Slovencih
matobeli ::
Tudi jaz nisem imel problemov po primorskem. Problem je nastal takoj ko sem zavil čez mejo, 3/4 vseh znakov je "izginilo".
Me pa totalno nervira če te na avtocesti nekdo prehiti po desni in se ti vštuli v tvojo težko izborjeno pol prekratko varnostno razdaljo.
Potem pa se isti človek spet prestavi na vozni pas in "cruza" naprej in izvede isto nekomu drugemu.
Me pa totalno nervira če te na avtocesti nekdo prehiti po desni in se ti vštuli v tvojo težko izborjeno pol prekratko varnostno razdaljo.
Potem pa se isti človek spet prestavi na vozni pas in "cruza" naprej in izvede isto nekomu drugemu.
Looooooka ::
po 3 tednih?
Jst lahko tlele na Dunajski skor vsak dan posnamem folk, ki vozi cez rdeco. In to v trenutku, ko pesci eno nogo postavijo na cesto.
Si ze eno leto govorim, da bi blo fino met kamen v zepu, da ga lahko vrzem idiotu v steklo ce bo kdaj tkole priletel mimo mene...pa da ga vidim frajerja ce si bo potem upal stopit ven.
Jst lahko tlele na Dunajski skor vsak dan posnamem folk, ki vozi cez rdeco. In to v trenutku, ko pesci eno nogo postavijo na cesto.
Si ze eno leto govorim, da bi blo fino met kamen v zepu, da ga lahko vrzem idiotu v steklo ce bo kdaj tkole priletel mimo mene...pa da ga vidim frajerja ce si bo potem upal stopit ven.
TheJack ::
Danes zjutraj v razponu 5 minut:
- V naselju sem vozil 50 km/h (celo malo čez, po mojem). Res sem bil predrzen! Za mano je tovornjak blendal in trobil.
- Malo naprej, izven naselja (omejitev je torej 90 km/h): pred mano vozi tovornjaček cca. 70 km/h. Nasproti vozeči avto mu poblenda (češ, da je nekje naprej policijska kontrola). Upočasni na 40 km/h. Prispeva v naselje. Upočasni na 30 km/h. In tako dalje. Tako je vozil, dokler mi ga ni uspelo prehiteti. Verjetno tako vozi še sedajle, saj dvomim, da je že prispel na cilj.
- V naselju sem vozil 50 km/h (celo malo čez, po mojem). Res sem bil predrzen! Za mano je tovornjak blendal in trobil.
- Malo naprej, izven naselja (omejitev je torej 90 km/h): pred mano vozi tovornjaček cca. 70 km/h. Nasproti vozeči avto mu poblenda (češ, da je nekje naprej policijska kontrola). Upočasni na 40 km/h. Prispeva v naselje. Upočasni na 30 km/h. In tako dalje. Tako je vozil, dokler mi ga ni uspelo prehiteti. Verjetno tako vozi še sedajle, saj dvomim, da je že prispel na cilj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
first_line ::
po 3 tednih?
Jst lahko tlele na Dunajski skor vsak dan posnamem folk, ki vozi cez rdeco. In to v trenutku, ko pesci eno nogo postavijo na cesto.
Si ze eno leto govorim, da bi blo fino met kamen v zepu, da ga lahko vrzem idiotu v steklo ce bo kdaj tkole priletel mimo mene...pa da ga vidim frajerja ce si bo potem upal stopit ven.
Jaz bi lepo izstopil ven in te pridržal do prihoda policistov. Zakaj bi se te bal ali kaj, a znaš kung fu?
energetik ::
po 3 tednih?Skoraj vsak dan ni še nič. Pejt na križišče Tržaška/Tivolska/Aškarčeva. Tam redno, pri vsaki menjavi luči na semforju vsaj eden resno ogroža pešce in kolesarje. Vsaj 1/minuto prevozi rdečo luč. Policija pa nič, pa bi lahko mastno služili. Me resno mika, da bi sporočil na anonimno cifro.
Jst lahko tlele na Dunajski skor vsak dan posnamem folk, ki vozi cez rdeco. In to v trenutku, ko pesci eno nogo postavijo na cesto.
FlyingBee ::
first_line je izjavil:
po 3 tednih?
Jst lahko tlele na Dunajski skor vsak dan posnamem folk, ki vozi cez rdeco. In to v trenutku, ko pesci eno nogo postavijo na cesto.
Si ze eno leto govorim, da bi blo fino met kamen v zepu, da ga lahko vrzem idiotu v steklo ce bo kdaj tkole priletel mimo mene...pa da ga vidim frajerja ce si bo potem upal stopit ven.
Jaz bi lepo izstopil ven in te pridržal do prihoda policistov. Zakaj bi se te bal ali kaj, a znaš kung fu?
kakšen kung-fu, že to, da je s kamnom v roki hodil in ga zabrisal v avto nekaj pove o tem človeku, tako da kar v naprej trditi, da bi ga pridržal do prihoda policistov je malo ... Freud bi znal to bolje napisat
WarpedGone ::
ShadeX:
To pomeni le da nisi več tako zelo zanič voznik kot si bil nekoč.
"Zelo zanič" obsega:
- slabo dojemanje dogajanja okoli vozila
- pomanjkanje izkušenj kaj se v realnem prometu res dogaja in lahko zgodi
- občutek kaj "imam prednost", "zelena", "omejitev", ... dejansko pomeni
- ...
Kakšen je prvi, drugi, tretji odvod te naraščajoče krivulje brezbrižnosti?
-- sarcasm
ampak vedno bolj opažam kako brezbrižni s(m)o slovenci za volanom.
To pomeni le da nisi več tako zelo zanič voznik kot si bil nekoč.
"Zelo zanič" obsega:
- slabo dojemanje dogajanja okoli vozila
- pomanjkanje izkušenj kaj se v realnem prometu res dogaja in lahko zgodi
- občutek kaj "imam prednost", "zelena", "omejitev", ... dejansko pomeni
- ...
Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti.
Kakšen je prvi, drugi, tretji odvod te naraščajoče krivulje brezbrižnosti?
-- sarcasm
Zbogom in hvala za vse ribe
pegasus ::
StarMafijec je izjavil:
Če imaš kamero v avtu, ali lahko to služi kot dokaz ali to pač na sodišču pade?To bi zanimalo tudi mene. Sem že razmišljal o vgradnji, po ruskem vzoru :)
matobeli ::
tudi jaz bi imel nekaj takega. Čisto zaradi lažjega dokazovanja, če te nekdo dobro izsili zgleda kot da si se mu v rit parkiral.
A obstaja kakšna kamerica, ki bi vedno snemala ampak pomnila bi samo zadnjih npr 10min. Ob pritisku na gumb bi se pa teh 10min trajno zapomnilo.
Mogoče celo za android kakšna taka aplikacija?
A obstaja kakšna kamerica, ki bi vedno snemala ampak pomnila bi samo zadnjih npr 10min. Ob pritisku na gumb bi se pa teh 10min trajno zapomnilo.
Mogoče celo za android kakšna taka aplikacija?
matobeli ::
off: Eni pa res ne pomislite 2x preden oddate neuporaben post.
on: našel sem en Android program: "AutoGurad", dela že, ampak iščem naprej, nekaj z malo manj vsiljivim vmesnikom.
on: našel sem en Android program: "AutoGurad", dela že, ampak iščem naprej, nekaj z malo manj vsiljivim vmesnikom.
jype ::
Povezano z diskusijo: http://www.minds.com/blog/view/24821546...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
SkIDiver ::
Brezbrižni in objestni.
1. Več kot polovica resnično ne ve kaj so smerokazi in čemu služijo. Še manj kako se jih pravilno uporablja. Vklopi smerokaz medtem, ko že zavija ali pa neposredno preden začne zavijat. Škoda truda.
2. Ogledala so. To pa je tudi vse. Da bi nekdo 2x pogledal ali ocenil kako hitro se mu nekdo približuje? Se šalim. Tega ne počnemo. Pogled, zavijam levo, smerokaz. Car.
No takim pilotom se čudim, da ne naredijo več nesreč zaradi mrtvega kota kot se jih sicer zgodi. Mora biti nekaj s srečo IMO...
3. Na AC tiščijo za ritjo. Voziš zadnji v koloni, ki si jo dohitel pa se pricedi majster za tabo, da bi ti lahko zadnjo tablico obrisal, če bi imel viledo pri roki in divje blenda z dolgimi lučmi. Nekako se počutiš kot zadnji bedak, ki ga oviraš, da bi lahko preskočil preostanek kolone, ki je pred vama.
4. Po LJ uporabljam javni prevoz in opažam, da prehod za pešce nima več svojega pomena. Prideš do prehoda za pešce in čakaš na prvi praznik, da bo nekdo nakazal in ustavil, da lahko prečkaš prehod. Ko ta del že uspe pa se ustavi na sredini vozišča. Nasproti vozeči imajo očitno še manj časa, da bi ustavili in čakaš na sredi kot bedak; da se vozišče sprazne, počakaš na drugi praznik in nekdo ustavi ali pa izsiliš, da ustavijo.
Si ne pridružujem ekskluzivne pravice nad prehodi in tudi ne izsiljujem, ker bi najbolj mene bolelo. Bi pa pričakoval, da ne bom čakal na sredini vozišča, da bo nekomu prijalo ustaviti, da grem laho varno preko.
5. Izsiljevanje na prehodu za pešce je dnevna stalnica. Prečkaš prehod na priključku stranske ceste na glavno. Mojstri se suvereno zapeljejo na prehod brez ozira kdo ima prednost. Včasih me mika, da bi namesto strpnega obhoda okoli vozila šel kar preko vozila. To bi bilo pestro
6. Cestni šerifi. Ti so tudi svoja rasa. Zavestno peljem po AC 150km/h. Vem, da sem v prekršku in vem, da potencialno ogrožam tistih nekaj vozil, ki jih vmes prehitim na AC v času večera. Se najde mojster, ki se odloči igro šerifa in se podi za mano, blenda z dolgimi, prehiti in zavira pred mano, ga prehitim in me začne prehitevat po desni, nakazuje naj zavijem na odstavni pas, itd... Resno? Sedaj smo vsi zakon? In potem sem nevaren jaz z 20km/h več kot je omejitev?
7. Bočna varnostna razdalja? Kaj pa je sploh to? Na srečo imam še cele rokave kot pešec in kolesar. Upam, da bo tako ostalo tudi v bodoče, ker bočna varnostna razdalja ne obstaja.
1. Več kot polovica resnično ne ve kaj so smerokazi in čemu služijo. Še manj kako se jih pravilno uporablja. Vklopi smerokaz medtem, ko že zavija ali pa neposredno preden začne zavijat. Škoda truda.
2. Ogledala so. To pa je tudi vse. Da bi nekdo 2x pogledal ali ocenil kako hitro se mu nekdo približuje? Se šalim. Tega ne počnemo. Pogled, zavijam levo, smerokaz. Car.
No takim pilotom se čudim, da ne naredijo več nesreč zaradi mrtvega kota kot se jih sicer zgodi. Mora biti nekaj s srečo IMO...
3. Na AC tiščijo za ritjo. Voziš zadnji v koloni, ki si jo dohitel pa se pricedi majster za tabo, da bi ti lahko zadnjo tablico obrisal, če bi imel viledo pri roki in divje blenda z dolgimi lučmi. Nekako se počutiš kot zadnji bedak, ki ga oviraš, da bi lahko preskočil preostanek kolone, ki je pred vama.
4. Po LJ uporabljam javni prevoz in opažam, da prehod za pešce nima več svojega pomena. Prideš do prehoda za pešce in čakaš na prvi praznik, da bo nekdo nakazal in ustavil, da lahko prečkaš prehod. Ko ta del že uspe pa se ustavi na sredini vozišča. Nasproti vozeči imajo očitno še manj časa, da bi ustavili in čakaš na sredi kot bedak; da se vozišče sprazne, počakaš na drugi praznik in nekdo ustavi ali pa izsiliš, da ustavijo.
Si ne pridružujem ekskluzivne pravice nad prehodi in tudi ne izsiljujem, ker bi najbolj mene bolelo. Bi pa pričakoval, da ne bom čakal na sredini vozišča, da bo nekomu prijalo ustaviti, da grem laho varno preko.
5. Izsiljevanje na prehodu za pešce je dnevna stalnica. Prečkaš prehod na priključku stranske ceste na glavno. Mojstri se suvereno zapeljejo na prehod brez ozira kdo ima prednost. Včasih me mika, da bi namesto strpnega obhoda okoli vozila šel kar preko vozila. To bi bilo pestro
6. Cestni šerifi. Ti so tudi svoja rasa. Zavestno peljem po AC 150km/h. Vem, da sem v prekršku in vem, da potencialno ogrožam tistih nekaj vozil, ki jih vmes prehitim na AC v času večera. Se najde mojster, ki se odloči igro šerifa in se podi za mano, blenda z dolgimi, prehiti in zavira pred mano, ga prehitim in me začne prehitevat po desni, nakazuje naj zavijem na odstavni pas, itd... Resno? Sedaj smo vsi zakon? In potem sem nevaren jaz z 20km/h več kot je omejitev?
7. Bočna varnostna razdalja? Kaj pa je sploh to? Na srečo imam še cele rokave kot pešec in kolesar. Upam, da bo tako ostalo tudi v bodoče, ker bočna varnostna razdalja ne obstaja.
pegasus ::
Igram se z mislijo, da bi razdrl eno mikrovalovko in magnetron zmontiral nekam na levo stran, tako da bi svetil pravokotno na smer vožnje. Ko bi me kdo pri 50km/h začel prehitevat v naselju, bi samo stisnil en knof ... sam bi blo pol več tem po forumih, kaj jim avto cuka in duši in crkuje :D
BALAST ::
SkIDiver nekaj iztočnic si podal, čeprav nisi pretirano izpostavil sebe te vidim v vsaj polovici primerov kot začudenega opazovalca, ki se upa pizdit nad kulturo udeležencev v prometu in je prepričan v svoj prav.
Vidiš tu je že en problem imeti CPP in svoj prav, svobodno voljo kršit CPP in obenem še skrbeti za lastno varnost.
Ja, tudi sam občasno kršim te pravila, in če že pride do kake nesreče bom seveda kriv v teh primerih, ne pa vedno!
Vidiš tu je že en problem imeti CPP in svoj prav, svobodno voljo kršit CPP in obenem še skrbeti za lastno varnost.
Ja, tudi sam občasno kršim te pravila, in če že pride do kake nesreče bom seveda kriv v teh primerih, ne pa vedno!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
StarMafijec ::
StarMafijec ::
German town abolishes traffic lights and codes. Accidents are now almost non-existent!
http://www.minds.com/blog/view/24821546...
http://www.minds.com/blog/view/24821546...
SkIDiver ::
BALAST sebe bi lahko izpostavil, če bi napisal o kršenju omejitve hitrosti. Počnem tudi sam na AC in na regionalnih cestah.
V kakšni meri počnejo ostali, ko priletijo mimo nimam predstave zato tudi ne pišem o tem. Sem pa prepričanja, da na naših cestah ni težava v hitrosti ampak v kulturi in potentnosti. Če nekdo vozi hitreje kot je dovoljeno in se zaveda vseh parametrov v danem trenutku je precej velika razlika z voznikom, ki je prepričan, da ga bo pritisk na zavoro ustavil na mestu. Na žalost ga običajno na koncu ustavi drugo vozilo, drevo ali pa graben.
Opazovalec kot udeleženec sem v vseh primerih.
Če bi bil sveto prepričan v svoj prav bi igral šerifa na takšen ali drugačen način. Ampak kdo sem jaz, da bom zakon na cesti in v prometu? Nihče. Udeleženec kot ostali. Za to imamo policijo, ki je IMO premalo prisotna v prometu v vseh oblikah.
V kakšni meri počnejo ostali, ko priletijo mimo nimam predstave zato tudi ne pišem o tem. Sem pa prepričanja, da na naših cestah ni težava v hitrosti ampak v kulturi in potentnosti. Če nekdo vozi hitreje kot je dovoljeno in se zaveda vseh parametrov v danem trenutku je precej velika razlika z voznikom, ki je prepričan, da ga bo pritisk na zavoro ustavil na mestu. Na žalost ga običajno na koncu ustavi drugo vozilo, drevo ali pa graben.
Opazovalec kot udeleženec sem v vseh primerih.
Če bi bil sveto prepričan v svoj prav bi igral šerifa na takšen ali drugačen način. Ampak kdo sem jaz, da bom zakon na cesti in v prometu? Nihče. Udeleženec kot ostali. Za to imamo policijo, ki je IMO premalo prisotna v prometu v vseh oblikah.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69473 (61193) | BigWhale |
» | razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21589 (13660) | šernk |