» »

razlogi za tako vožnjo

razlogi za tako vožnjo

1
2
3

harmony ::

clothes je izjavil:

Sicer pa nič hudega če nekateri vozniki ne znajo najti globine križišča. Kot sem že dejal to s pridom izkoriščajo ljubljanski frajerji, ki se po desni peljejo mimo kolone, nato pa hop v levo na prvo mesto.

Ni samo v Ljubljani tko. Povsod po svetu imas kvazi frajercke na cesti.

GamerBoy ::

SkIDiver je izjavil:

No pa razloži, če si rdeče vozilo, ki zavija levo zakaj boš hitreje preko križišča, če nisi v globini na sredini križišča?



Tvoje čakanje na rumeni puščici, položaj v križišču... imaš težave pri spremljanju dinamike prometa okoli sebe?



Jaz govorim za večja križišča, kjer ti šibajo mimo po 2 pasovih na 3. pa čakajo tako kot ti...

Čakanje na rumeni puščici ? Mene je inštruktor učil da moram bit že skoraj bočno poravnan s črto od pasu na katerega zavijam, kar meni osebno ne ustreza najbolje. No lahko tako delam, samo bom počasneje prečkal kot pa po svoje, ko sem vseeno bolj nazaj za kakšno dolžino avtomobila.
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

dottor ::

Če bi rad kdo doživljal živčni zlom s folkom ki se ne zna razvrčat in se vrivajo ga vabim da pride v nedeljo vozit od Šmarij proti avtocesti :))

99% ljudi s ene ve razvrščat pol ko ugotovijo da so zaj*bali se pa ti vrivajo, pa še prav hočejo imet.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

SkIDiver ::

@Spovedničar, če ti tako ustreza tudi prav. Mojih 5 centov je, da si počasnejši kot ti misliš in tudi manj vozil gre v križišče v tvojem primeru. Glede preglednosti mi je jasno o čem govoriš, vendar je preglednost v globini ravno tako dobra, če se dobro postaviš v križišče. Če imaš pa kombi ali tovornjak nasproti pa ti nič ne pomaga pri pregledu na nasprotno stran.

dottor ::

Največji kamikaziji so pa dostavljavci pic. Tisti so živi obup... Specialna enota po avtocesti ki vozi po sredini z lučkami so amaterji proti dostavljavcem hrane. ;((
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Aston_11 ::

Največji kemikaze so mestni vozniki po regionalnih cestah, ker niso sposobni zvoziti ovinka, ne da bi sekali sredinsko črto. Totalno nesposobni in daleč najslabši vozniki. Druga kategorija so ženske, ki sredinske črte niti ne opazijo in imajo vozila z 0-1 položajem pedala. Tretja so italijani, za katere velja ius romanum vožnje z vozovi in mulami.

dottor ::

Za italjane ne velja nobeno CPP pravilo. Vozijo kjer in kot hočejo oni ;((

Največja nočna mora je po Trstu vozit...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Engineer_ ::

dottor je izjavil:

Za italjane ne velja nobeno CPP pravilo. Vozijo kjer in kot hočejo oni ;((

Največja nočna mora je po Trstu vozit...


kljub temu, da se strinjam s tabo, moram pripomnit da so mestni bebčki res bistveno slabši, saj kot je nekdo že omenil, ne znajo niti 1 ovinka zvozit brez sekanja sredinske črte. Če jim kdo pripelje nasproti pa so seveda nedolžni.
V trstu, kljub temu, da vozijo abnormalno čudaško, je prometnih nesreč relativno malo. Ja, avti so pobuškani, ampak to je pa večinoma to. Da bi ga povsem razbili se zgodi relativno redko.

Me zelo zanima razlog za tako vožnjo, pač kaj imajo mestni ljudeki v glavi ko to počnejo. Ostalim je seveda jasno da enostavno ne znajo vozit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

GamerBoy ::

Niso to samo mestne srajce ampak tudi lokalci. Kar sekajo črte v križiščih kot da ni nič, pa tukaj na sliki je na levi strani živa meje, torej čisto nepregledno, parkrat sem se za las izognil trčenju, parkrat pa pešcem, ki tam nimajo kaj delat, ker je pločnik na drugi strani, pa jih to ni motilo in za piko na i so kar po sredini hodili...

Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

jype ::

Men so pa všeč ljudje s periferije, ki se še niso srečali s prometno signalizacijo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: harmony ()

GrimReaper ::

Sicer nisem brez napak v prometu, ampak vedno pa:
-upočasnim in po potrebi ustavim, če vidim da ima pešec namero prečkat cesto tam kjer to ni dovoljeno
-pri zavijanju desno vedno pogledam čez ramo
-pri zavijanju levo grem vedno do sredine križišča, prav tako pogledam čez ramo, če bi slučajno prišel kak kolesar iz nasprotne smeri
-pred krožnimi vedno nagnem glavo naprej da mi pride pogled mimo stebrička in se dobro prepričam najprej za kolesarje in peščce, potem pa še za avtomobile
-prav tako pred zahrbtnimi prehodi (pač v ovinku oz. tik pred ovinkom, tam kjer po moje itak nebi smeli bit) za pešce vedno nagibam glavo tako da mi stebriček ne ovira pogleda
-vedno imam dovolj varnostne razdalje
-če je za mano hitrejši avto (pač 200KM+, itak redkost danes, 2-3x na leto), upočasnim ali se ustavim na prvem primernem mestu, da ga spustim naprej, ker nimam nobenega razloga po nepotrebnem živcirat voznika.
Enako bi se morali počasni vozniki (ter traktorji, avtobusi, tovornjaki) umikati meni, ampak se pač ne. Sicer se pa v takem primeru ponavadi sam umaknem in počakam da se promet sprazne, sovražim namreč tako promet pred sabo (razen če je enako hiter ali hitrejši) kot za mano. Za mano seveda ne če se gre za kolono, ampak recimo pozimi v snegu sem se raje umikal vsem ki so mi prišli za rit.
-vedno dam smernik toliko prej, da tistemu za sabo ne delam problemov. Ne pa tako kot ostali ko najprej nekaj brezveze na bremzo pritiskajo da ne veš kaj bodo storili, potem pa dajo smernik tik preden zavijejo.
-smernik dam vedno tudi če se umikam na sredino pasu (luknje na cesti, kolesarji, pešci)
-po ulicah vozim max 20km/h. Ravno zadnjič mi je stekel otrok na cesto in je mama pripomnila "dobro da fant pametno vozi".
-ponoči pravočasno izklapljam dolge luči
-da imam prižgane kratke mi ne treba pazit, ker so že na nuli prižgane, opažam pa da ima kar nekaj udeležencev v prometu probleme s tem.
Prav tako je problem da se jih veliko vozi dolgo časa brez ene delujoče žarnice.
-vedno imam na avtu najboljše možne gume, na prejšnjem je bil to Goodyear, zdej sem pa prešaltal na Continental.

Za popravit je pa vedno še kaj:
-danes sem se naučil da če je na kolesu starejši, moraš predvidevat, da ga lahko vsak čas odnese v stran. Sam sem tako moral na ostro zavit.
Pa enako napako sem že naredil tudi ko sem bil sam na kolesu, je starejši zapeljal direkt pred mene iz pločnika na kolesarsko.

Kar sem pa ta teden videl je blo pa res neverjetno. Pred mano Golf TDI in pred njim traktor. On ti gre prehitevat z 2000 obrati (šparajmo pa naj stane kar hoče, četudi totalka), in precej neodločno, toliko časa je rabil da se je odločil prehitet in da je končno prehitel, da je bil že povsem zraven ovinka. Nasproti bi pa lahko priletel avto tut s 100km/h, sam imam ponavadi 90 noter pred tem ovinkom.
Na tem mestu bi blo drugače zlo na knap že če bi takoj na začetku te kratke ravnine začel prehitevat in bi šel s prvo do konca.
Kasneje pa enako počasi prehiteval enega s prikolico ki je šel 70, sam sem počakal da je bil nazaj na svojem pasu, potem sem pa prehitel v 5x krajšem času kot on, pa imam povsem enako močan motor. Ne vem kakšna umetnost je tuki, daš v drugo, počakaš da pride vsaj do 5000 in si mimo. Ne moreš pa ti s tretjo prehitevat in še spotoma gledat na računalnik za porabo.
Pač če pri prehitevanju ne znaš stopit do konca na gas, nimaš kaj prehitevat, tukaj nima bit zraven nobenega cincanja in šparanja bencina. Pa tudi če se gre za 1km pregledno ravnino, dolgotrajno prehitevanje ni v nobenem primeru pametno, v takem primeru itak nimaš dovolj moči ali pa šparaš bencin.
Je pa tako da traktor gre prehitevat vsak, tudi tisti najpočasnejši vozniki.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Yohan del Sud ::

Danes me je neka ženska iz sovoznikovega sedeža skozi okno nadrla, zakaj ne vozim bicikla na pločniku, ker delam na cesti gužvo.

Ahem, omejitev na odseku 30, ležeči policaji, na pločniku seveda ni kolesarske steze ... Je pa res, da je po tem odseku speljan začasen obvoz mnogo prometnejše ceste in ob konici gužva non stop v obe smeri, se pa itak takrat vozi 20, kot na biciklu. Se mi ni dalo niti sredinca iztegnit.
www.strancar.com

jype ::

GrimReaper> -upočasnim in po potrebi ustavim, če vidim da ima pešec namero prečkat cesto tam kjer to ni dovoljeno

Cenim in spoštujem!

Yohan del Sud> Ahem, omejitev na odseku 30, ležeči policaji, na pločniku seveda ni kolesarske steze ...

V takem primeru jaz običajno vozim 40, takrat šele zares besni postanejo.

GamerBoy ::

Je kar opazno kako jim dol pade, če držiš hitrost z njimi :D Jih polovica potem tolče po gasu, da čimprej odpeljejo, ker je očitno sramota, da jim po klancu v naselju kolesar sledi s 50kmh ali več.
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

jype ::

Tkole moraš:

lebdim ::

enkrat se mi je v krožišču pri atlantisu v smeri letališke ena peška tako naglas zahvalila, ker sem ji ustavil, da mi je takrat prav polepšala dan.

MIHAc27 ::

Jype zdej te pa imamo.. sem vedno vedel, da ti voziš motor, ne pa kolo. Ni druge razlage, kako si šel lahko tako hitro.

Yohan - Kolesar na pločniku (če ni označena kolesarska) je v prekršku. Meni osebno je to nelogično (ok razen ko gre Jype 50+ kmh mimo) ker kolesar je malce hitrejši pešec. Že hitrosti preko 20kmh niso zelo pogoste.
Govorim seveda za navadne, mestne kolesarje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIHAc27 ()

Invictus ::

Mihec, ti pa nisi veliko kolesaril ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ProGo ::

Vsak treking z dedkom na njemu gor gre z lahkoto 20kmh. Razen če ima skoz ovire v obliki pešcev, peska na kolesarski in stotine klančin, kot na primer proti Tacnu. Pol je jasno da se raje peljejo po cesti, čeprav je kolesarska zraven.

Engineer_ ::

MIHAc27 je izjavil:

Jype zdej te pa imamo.. sem vedno vedel, da ti voziš motor, ne pa kolo. Ni druge razlage, kako si šel lahko tako hitro.


doseči 50 kmh na cestnem kolesu ni ravno težko, če si v formi.
In kakorkoli mi jypov stil vožnje načeloma ni všeč, je na tem posnetku vozil čisto kulturno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

francek1 ::

harmony je izjavil:

clothes je izjavil:

Sicer pa nič hudega če nekateri vozniki ne znajo najti globine križišča. Kot sem že dejal to s pridom izkoriščajo ljubljanski frajerji, ki se po desni peljejo mimo kolone, nato pa hop v levo na prvo mesto.

Ni samo v Ljubljani tko. Povsod po svetu imas kvazi frajercke na cesti.

Nobene škode ni za to, če pridejo pred nekoga, ki s svojim cincanjem zavira normalno pretočen promet....Tak cincar se ti tudi v križišču ne postavi čim bolj naprej ampak začne takoj po črti zavijat levo in tako namesto, da bi skozi križišče za tem, ko bi se z nasprotne strani promet sprostil, zapeljalo več vozil, gfre skozi le en ali dva. Ker so nesposobni razmišljat.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Engineer_ ::

clothes je izjavil:

Sicer pa nič hudega če nekateri vozniki ne znajo najti globine križišča. Kot sem že dejal to s pridom izkoriščajo ljubljanski frajerji, ki se po desni peljejo mimo kolone, nato pa hop v levo na prvo mesto.


to imho pomeni, da tisti ki je bil prej v koloni dela nekaj brutalno narobe, da se je kaj takega sploh lahko zgodilo.

jype ::

MIHAc27> Jype zdej te pa imamo.. sem vedno vedel, da ti voziš motor, ne pa kolo. Ni druge razlage, kako si šel lahko tako hitro.

V resnici vozim ribiško palico, kar je na posnetku zelo dobro vidno.

Daedalus ::

Največji kemikaze so mestni vozniki po regionalnih cestah, ker niso sposobni zvoziti ovinka, ne da bi sekali sredinsko črto.


Tipičen pojav pri ljudeh, ki nimajo pravilno nastavljenega položaja za volanom in/ali med vožnjo še telefonirajo. Pol pa ne gre volana dosti obrnit in jemljejo preveč "plitko" linijo v ovinke in križišča. Takih kao voznikov je precej. Eni pač ne vejo, kaj pomeni polna črta. Če k temu dodaš, da precej ljudi sploh nima omembe vredne prostorske orientacije in niso sposobni določiti lege vozila... pa dobiš popolnoma izpolnjene pogoje za random klatenje čez križišča in ovinke. Nasvet... pazi pri vožnji čez slabo pregledne ovinke in ustrezno upočasni vožnjo ob približevanju križišču - da lahko vsaj ti pravočasno ustaviš, če že kreten, ki ti pripelje čez tvoj pas skoz križišč, ne more. Aja, pa pravilno sedi za volanom, pa ne se ga bati malo bolj konkretno uporabit.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

MIHAc27 ::

Engineer_ je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:

Jype zdej te pa imamo.. sem vedno vedel, da ti voziš motor, ne pa kolo. Ni druge razlage, kako si šel lahko tako hitro.


doseči 50 kmh na cestnem kolesu ni ravno težko, če si v formi.
In kakorkoli mi jypov stil vožnje načeloma ni všeč, je na tem posnetku vozil čisto kulturno.


Malce sem se pošalil, ker je pač prehitel toliko vozil. Poznam Lavrico..tam je pogosto gužva.

Engineer_ ::

Daedalus je izjavil:

Največji kemikaze so mestni vozniki po regionalnih cestah, ker niso sposobni zvoziti ovinka, ne da bi sekali sredinsko črto.


Tipičen pojav pri ljudeh, ki nimajo pravilno nastavljenega položaja za volanom in/ali med vožnjo še telefonirajo. Pol pa ne gre volana dosti obrnit in jemljejo preveč "plitko" linijo v ovinke in križišča. Takih kao voznikov je precej. Eni pač ne vejo, kaj pomeni polna črta. Če k temu dodaš, da precej ljudi sploh nima omembe vredne prostorske orientacije in niso sposobni določiti lege vozila... pa dobiš popolnoma izpolnjene pogoje za random klatenje čez križišča in ovinke. Nasvet... pazi pri vožnji čez slabo pregledne ovinke in ustrezno upočasni vožnjo ob približevanju križišču - da lahko vsaj ti pravočasno ustaviš, če že kreten, ki ti pripelje čez tvoj pas skoz križišč, ne more. Aja, pa pravilno sedi za volanom, pa ne se ga bati malo bolj konkretno uporabit.



Word. Ne prenesem ljudi, ki ležijo za volanom tako daleč da niti ne dosežejo vrha volana.
Naj vam mazdine inštrukcije pomagajo:

(edina pravilna lega za volanom z obema rokama na volanu)

in profi race driverji imajo tudi tako postavljene sedeže, da se 18 letni mulci ne bodo počutili prizadete

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

SkIDiver ::

Eh ti pa res nič ne veš! Če se z glavo ne butaš v zadnjo šipo imaš sedež v preveč pokončnem položaju. V takem položaju pa ja samo babice in dedki vozijo:))

/sarcasm: off

Engineer_ ::

lol :D

ja, tale recimo leži na dormeotu z glavo v zadnji šipi, nogami pa v vodoravnem položaju :D


ps.: sam kaj k ogromno ljudi dejansko tako vozi, kot sva sarkastično napisala. posebno kaki "frajerji". Ne dojamejo da moraš sedeti pokonci. V glavnem ljudje, prosim, nastavite si sedeže da boste sedeli točno tako kot prikazano na slikci. ker je to edino pravilno.

potem se pa takole nagibajo po ovinkih, ker slabo sedijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

SkIDiver ::

Na žalost je res tako, da večina spi na sedežu, namesto da bi vozili.

GrimReaper ::

Če smo že pri naklonu sedeža. Sem vozil Rapida z opremo Active.
Ok, seveda je prvi udarec, da je vse iz poceni plastike, kot bi se v Lado Samaro usedel.
Ampak, wtf, nima gumba za nastavljat naklon sedeža. In še default položaj je skoraj na 90°, tako da se sam sploh nisem mogel normalno peljat.
2km do trgovine in nazaj, za kaj več ta avto zame ni uporaben. Še 106-ka je bila bolj komot za vozit, vsaj naklon sedeža je imela, če že ne servo volana.
Da od 1.6 TDI 90KM motorja ne govorim, pod 2500rpm v peti prestavi sploh ni pospeševal, ne da ni takoj, sploh nikoli, preprosto ne gre naprej če ne daš v nižjo. 1.6 bencinar se ti vsaj počasi premika.
Zvok motorja pa itak slabši kot pri 20 let starem bencinarju.

Sem pa pri mojem porajtal da ima še nastavljanje ledvenega dela, poleg naklona sedalnega dela. Slednji je tudi skoraj nujen. Recimo pri Astri J Cosmo - tretja oprema po vrsti (sam imam H Enjoy - druga oprema po vrsti) tega ni in je enako default položaj na 180°.
Ne vem zakaj ne morejo uporabit neke srednje vrednosti, če že nimajo za nastavljat.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

SkIDiver ::

@GrimReaper si prepričan? Sem vozil Rapida SB z Active opremo pa je imel nastavitev naklona naslona. Če govoriš o nastavitvi naklona sedalnega dela...ja to je pa že druga zgodba.

PS: Če bi mal prebral po netu bi hitro našel, da je 90KS 1.6 TDI poden, ampak to ni predmet te teme...

GrimReaper ::

Gumba na običajnem mestu ni imel, samo plastični pokrov. Ker sem vozil že druge Škode, bi skoraj moral bit gumb na spodnji levi strani hrbtnega dela sedeža. Itak ne vem če ima sploh kateri avto drugje.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

SkIDiver ::

Sem preveril pri Elegance opremi, ki ima vzvod katerega premakneš in naslon lahko prosto premikaš naprej/nazaj.
Če mi uspe v petek bom preveril pri Active opremi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

FTad ::

To, da avto ne bi imel možnosti naklona sedeža, se mi zdi popolna neumnost. Verjetno je avto imel na kakšnem netipičnem mestu gumb za nastavljanje naklona in ga nisi takoj opazil.

St235 ::

naklon hrbtnega dela sedišča imajo nastavljiv vsi avtomobili zadnjih 30 let.

Unknown_001 ::

Pozdrav, me zanima, če je kdo kaj podobnega na cesti doživlja. Namreč dostikrat doživim naravnost smešno, če ne že žalostno situacijo ko nekdo cijazi 60-70 po ravnici kjer je omejitev 90. Ampak gre se za dokaj pregledno ravnico kjer je na kilometer pregledno. Seveda gremo lepo pogled zadej, mrtvi kot, žmigavec obvozimo in s primerno varnostno razdaljo zapeljemo nazaj in žmigavec ugasnemo. Ok vse lepo in prav, čez par sto metrov tabla naselje, spustimo gas, pribremzamo do 50 in lepo mogoče igla števca malo čez ali malenkost pod črtico ker se vozi na občutek. In glej ga zlomka, v retrovizorju lahko ugledamo prehitevanega, ok, grmo dalje, in čez čas ti le ta že vozi čisto za ritjo. Več kot očitno ziher ni niti malo spremenil hitrosti dokler se ni prilimal na zadek. Pa kaj je to zaena sorta ljudi, ki ti ob taki priliki po možnosti še blenda če ima očitno slab dan???

Pravtako opažam prav kavbojske podvige nekaterih avtobusarjev. Od tega da je eden skoraj popenil ker sem pred njim v naselju vozil 50 in je imel skoz levi smerokaz prižgan. Potem majster ki je kar čez križišče z določeno prednostjo kar poletel čeprav sem imel jaz prednost, potem pa še en patron ki je bil v križišču razvrščen na pasu za naravnost in je pred mene kar zavil levo, ko sem čakal na sredi križišča.

Zdaj pa jaz ne vem al se to sam meni dogaja (ker sem tak srečko) al je pa res na naših cestah tak Texas, ker marsikdo samo debelo gleda ko kdaj kako zanimivo opaženje s ceste opišem.

Ima kdo kakšne podobne izkušnje?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Texas, samo da tega nihče več ne opazi (moraš imeti slab dan, da to opaziš). V bistvu, če se ti nič ne zgodi, že čudno gledaš.

b3D_950 ::

Večkrat videno in testirano. Je pa tud res, da je večina cest v katastrofalnem stanju in niti ne moreš normalno peljat po omejitvah. Ampak to nima veze s tem.

Kolesarje pa prehitevam po drugem pasu, če se le da oziroma čim dlje od njih.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Roadkill ::

Eh 70 driverji so klasika, ravno ljubljanske trole velikokrat uveljavijo t.i. pravilo večjega™.
Če si zarad tega jamranja rabil eno leto star post resurrectat... ok.
Ü

šernk ::

Ima kdo kakšne podobne izkušnje?


ne ker sem enostavno obupal in se ne sekiram več za voznike na cestah. Če pizdim nad unimi ki vozijo 60 drugega sploh ne počnem več, ker ne naredim niti 2km preden naletim na novega. torej se ne izplača pizdit.

kdo ima prednost in kdo je nima v križišču to precej bolj pomeni v sosednji italiji kot pa pri nas (pa baje so italijani slabi vozniki ampak pri njih vsaj vem...če imam prednost bo tip ustavil, če da levi žmiguc bo zavil levo, pri nas je žmiguc luksuz pa tudi polovica najprej pohodi zavoro potem žmiguc (že skoraj nabasal pajaca od zadaj zaradi tega...jaz pospešim da ga prehitim, on po zavori in čez sekundo še žmiguc, pa tudi to se mi je že zgodilo da je tip vozil s prižganim levim žmigucom cca 10km, pol ga pa prehiti če se ga upaš), prednost v križišču pa ima tist ki nima pojma ali jo ima ali ne, drugače je boom)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Olórin ::

lebdim je izjavil:

živjo,
mene pa zanima, kaj mislite, zakaj se ljudje pri vožnji ne ozirajo na ostale udeležence v prometu? kakšni so razlogi za to? pretiran egoizem?


gre večinoma za ljudi, ki se tudi pri vsakdanjem življenju ne ozirajo na druge ljudi. Ker so bili slabo vzgojeni.

Invictus ::

Olórin je izjavil:


gre večinoma za ljudi, ki se tudi pri vsakdanjem življenju ne ozirajo na druge ljudi. Ker so bili slabo vzgojeni.

Pravzaprav so tako slabi vozniki, da jim vožnja predstavlja stres.

Zato nimajo časa gledat okoli, ampak jim je vožnja v ravni črti velik miselni napor ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

francek1 ::

jype je izjavil:

dottor> Jaz od kar pomnem še nisem vidu nobenega, ki bi se z avtomobilom vozu po kolesarski pa sem vsak dan na cesti ali ob njej (pešec).

Jaz tudi še nikoli nisem videl nikogar, ki bi s kolesom vozil po cesti, ob kateri je speljana kolesarska steza, pa vsak dan s kolesom vozim po cesti, ob kateri je speljana kolesarska steza.

Resno razmisli o obisku optika...mimo mojega doma je speljana lepa nova kolesarska steza, pa redno opažam primerke, ki s kolesi vozijo po (preozki) cesti.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Buggy ::

Invictus je izjavil:

Olórin je izjavil:


gre večinoma za ljudi, ki se tudi pri vsakdanjem življenju ne ozirajo na druge ljudi. Ker so bili slabo vzgojeni.

Pravzaprav so tako slabi vozniki, da jim vožnja predstavlja stres.

Zato nimajo časa gledat okoli, ampak jim je vožnja v ravni črti velik miselni napor ...


tocno tako, ceprav bi sam rekel da so to vozniki ki imajo prevec casa gledati okoli ampak ne na cesto in okolico, kamor bi morali in predidevati stvari...raje gledajo v kurceve telefone - SMS ali pa gobcajo, sencnike oz. raje zrcala v sencniku, na navigacije, spremljajo porabo na BC, pa take finte...vmes pa brezveze prebrmzavajo ko gre kdo nasproti njih, ker seveda niso skoncentrirani na voznjo in prometne znake.
Ponavadi tudi nimajo prizganih luci, smerokazi so za to da avto lepse zgleda...imas pa take, ki krcevito ozemajo volan in jim predtavlja oporno tocko, da se ne zvrnejo s sedeza.

Kot je ze en napisal, jaz se tudi vec ne sekiram za take "varne voznike"...ob prvi priloznosti jih na hitro prehitim, saj zame predstavljajo nevarnost...in nestresno in skoncentrirano vozim naprej ter uzivam.

Kaj vse se zadnje case kotali po cestah je res bruh...in ko berem se dolocene komentarje v avtomobilisticnih temah na ST, me to stanje nic vec ne preseneca.

m0LN4r ::

Je že kdo šel na sprehod po recimo partizanski, tržaški vse do bauhausa, ko je mal večji promet
ali pa se z avtom peljal pa prešteval koliko žensk piše/bere smse, kliče, v torbici ruva za telefon itd. ?

Neverjetno. Še celo v krožnem vidu mamo z telefonom v roki se peljat ravno skozi njega -> krožni proti EU parku.

Koliko jih pa to počne pred ali po semaforju, ko se zravn nje pelješ in ti je kristalno jasno, zakaj je kolona za njo, zakaj vedno zadnja speljuje, zakaj prepozno bremza, ne da smerokaza volan cuka od ene črte do druge črte ???

Ravno to je zadnje kar se mi je zgodilo (začetek marca). Gospa se pelje po "hitri cesti" tržaški od Baumaxa pa vse do semaforja pri lidlu v Hočah lepo lagano telefonira.
Potem pa še skriva telefon, da jo slučajno kdo ne vidi. lol. Bi partnerka lahko kr fotošuting nardila.

Glede pešcev, se je malo izboljšalo stanje v Mariboru. Predvsem v centru, kjer so zdaj ležeči in 30cone.

Je pa še vedno na maistrovi, cviljenje gum pred prehodom in trk v spredaj vozeče vozilo na tedenski ravni.
Vzrok je ponavadi to, ker se tukajnšni domačini niso vajeni ustavljati na tem križišču in po novem se marsikdo ustavi (pešču,kolesarju) in seveda vozilo za njim pa 20kmh več in po bremzi, včasih prepozno.

Se pa še spomnim gospoda na, ki je zavijal iz prešernove na razlagovo, vklopil vse 4 smerokaze in začel parkirati. Zatrobili so mu pa vsi trije za njim, češ kaj dela.
Gospod je lepo pohodil bremzo, ustavil avto, stopil iz avta in se začel dret na šoferja za njim.
V smislu, da če človek v Mariboru še parkirat ne more in če ne vidi smerokaze kako utripajo.

Jaz že zelo dolgo načrtujem, nabavo gopro kamere, pa bom začel snemat te idiote, ker jih je ogromno. Celo če si dan za dnem peš ali z avtom na malo bolj prometnih cestah.

Edit: 4 dnji nazaj spet trk na maistrovi, tokrat je gospa prehitro zavila, imela prevelik lok in zadela avto na sosednjem pasu v bok.
Bila je že starejša in verjetno vajena tega starega režima v tem križišču. Še policajem se je zagovarjala, da ona nič ni kriva, ker ni možno normalno zavit.
Heh ja, mogoče naj proba prek ležečega it 20kmh in potem zavijat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GrimReaper ::

Danes se mi eden vozi 60-70, začnem prehitevat, seveda je dal potem gas, ampak ker je bilo še precej ravnine, sem vztrajal in potegnil.
Potem pa vozim dalje 100-110, ampak sem v ogledalu takoj videl da sem ga užalil (ni bil BMW, ampak P308), pa je začel še on pospeševati in je bil do naselja tik za mano.

Zadnjič pa tudi začnem prehitevat, in ko sem bil ob njem, je dal gas, potrobim da ve da to ni prav, potem mu pa čisto odtrga in gre poln gas tudi čez zožanje.
Ne vem kaj je tak problem spustit naprej. Sam po potrebi še na bremzo pritisnem, če vidim da me kdo hoče prehitet, ne vem zakaj bi ga jebal v glavo.
Tako da sem ugotovil da nekateri vsaj so sposobni vozit hitro, ampak očitno v tem ne vidijo takega užitka kot sam.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Mavrik ::

Kako dolgo si se mu pa na rit lepil pred tvojim prehitevanjem? Malo dvomim da bi te naključen človek kar tak malo zajebaval.
The truth is rarely pure and never simple.

Invictus ::

Verjemi, da to ni tako redek pojav.

Sploh ko s slabšim avom prehitiš boljšega. Poznam občutek iz časa ko sem imel Fiat Punto :).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GrimReaper ::

Pri prvem nisem nič vozil za njim, ker sem ga lahko takoj začel prehitevat, pri drugem pa kvečjem 200m, ampak mu nisem nič za ritjo vozil, potem ko sem dobil priložnost, sem pa začel prehitevat.
Saj za prvega ne vem če me je sploh opazil, ker to je tudi problem pri voznikih, da ne gledajo v levo ogledalo, ampak da bi kar vsakemu potrobil pred prehitevanjem pa tudi ne gre.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

šernk ::

Kako dolgo si se mu pa na rit lepil pred tvojim prehitevanjem? Malo dvomim da bi te naključen človek kar tak malo zajebaval.


jaz sem enkrat enega z mercedesom AMG 2x želel prehitet, 2x je pospešil ko sem se ga lotil prehitevat. A po ovinkih pa 40-50km/h in 60 po ravnini, dokler ga ne probaš spet prehiteti...

ni tako redek pojav...se mi podobne stvari zgodijo vsaj 2-3x letno, kaj imajo ljudje od tega sicer najbrž ne bom nikoli ugotovil, ker je vsem ki vozijo za takim več kot jasno da je nesposoben Idiot (z veliko začetnico).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740568 (35439) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18349729 (45682) floyd1

Več podobnih tem