» »

Garancija

Garancija

LFInfo ::

Lp. danes je 43. dan ko sem v garancijo oddal mojo misko logitech. ker ne verjamem da jo bodo vrnili v roko naslednjih 2 dni bi potreboval pomoč in sicer: na garancijski izjavi piše citiram " izjavljamo da bomo v garancijskem roku odpravili okvare in pomankljivosti v roku, ki nebo daljši od 45 dni. v nasprotnem primeru vam bomo proizvod na vašo zahtevo zamenjali z novim oz. vrnili vplačani znesek"
zdaj pa me zanima ko poteče teh 45 dni lahko enostavno prikorakam na pooblaščeni servis kjer sem miško pustil in zahtevam da mi vrnejo denar ali morajo biti izpolnjeni kakeršnikoli pogoji. ( da nebodo ko bom prišel enostavno rekli mehanska poškodba, garancija ne velja ker ste jo povzročili sami (ceprav nisem to je samo primer) tu imate vašo miško pa lep dan). je tu kdo ki je že uveljavljal garancijo po 45 dneh in ve iz lastnih izkusen kako to deluje? hvalezen bom za vsak uporaben komentar.

dodal sem še fotografijo njihove izjave:


lp in se zahvaljujem za pomoč
  • spremenilo: LFInfo ()

St235 ::

če garancija ni sporna potem 46 dan prikorakaš v servish in zahtevaš denar oziroma nov izdelek.

LFInfo ::

hvala problem pa je v tem da je na miski stranski gumb obtical noter sredi uporabe... pa me skrbi da bi zdej po 46 dneh prisel na servis pa bi mi oni enostavno rekli da sem to na nevem kaksen nacin povzrocil sam in adijo a prej pa ni nobeden sporocil da ne velja garancija ( v primeru da se to zgodi)... ma gdo kaksno idejo na koga se ubrnit za natancne informacije?

hvala v naprej

Zheegec ::

Ko je rok 45 dni mimo si upravičen do vračila kupnine, razen, če so ti 45-ti dan poslali na dom priporočeno pismo, da zavračajo garancijo.

LFInfo ::

ok najlepša hvala. v soboto bo 45 dan v zacetku naslednjega tedna pa grem do njih in vam sporocim kako bo slo. hvala za informacije

Assass1n ::

Jaz sem tudi čakal na rame 45 dni, vmes sem 2x klical kaj se dogaja, pa so rekli da piše da so na servisu...46 dan sem klical in sem rekel hočem nove rame, je rekla pridi jih iskat :) konec dober vse dobro
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

LFInfo ::

evo sem dobil odgovor. rekli so mi : Garancijsko popravilo smo zavrnili zaradi fizične poškodbe.Dne 30.10.2013 je bil delovni nalog zaključen, poskušali smo vas dobiti na telefon, vendar se do danes niste javili.Svojo miško lahko prevzamete v našem servisu, vrnjena vam bo v enakem stanju, kot ste nam jo prinesli. miske NISEM poskodoval prav tako nisem dobil nobenega obvestila ali klica tako da se bom zdaj ubrnil na ZPS.

Skyman ::

nc novega od elkota :D nesi na eventus po moznosti..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

LFInfo ::

to je bilo na eventus ( eventus sistemi, pisarna center rudnik ljubljana blizu leclerka)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641743 (17268) Furbo
»

Koliko časa ima trgovina časa, da zamenja izdelek pod garancijo?

Oddelek: Pomoč in nasveti
192705 (2209) beethoven
»

garancija - postopek

Oddelek: Pomoč in nasveti
222457 (1510) grobijan
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615961 (12719) St235
»

problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24026663 (16527) lmfao

Več podobnih tem