» »

hardwareversand.de

hardwareversand.de

««
6 / 39
»»

m0LN4r ::

NE,
order number uporabiš samo, če jim pišeš mail v zvezi z naročilom. V zadevi mejla in v mejlu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

fireX88 ::

No danes zjutraj sem povpraševal po vaucher-jih pa mi ni nobeden odgovoril. Včeraj sem jim tudi pisal pa so mi odpisali takole:

We are sorry, but we cant give you a voucher because of a tight price calculation.


Pa sem šel še malo brskat po netu in sem naletel na forum, kjer so jamrali, da vaucherji ne delajo. En je odgovoril, naj pobriše acc in na novo naredi z isti podatki ter uporabi vaucher. To sem storil tudi jaz, uporabil vaucher + šel sem v trgovino preko idealo.de (ok, ravno obratni vrstni red je, preko idelo.de zmetal v košarico, naredil nov ass nato uporabil vaucher). Cena me je na konci prišla 320,51€ (s poštnino) namesto 341,05€ (s poštnino).

Me zanima, koliko so zaslužili od mene :)

Pa še kako sem plačal preko klika (UPN obrazec)

 UPN obrazec

UPN obrazec

ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

zunno ::

Je komu http://www.hardwareversand.de pri nakupu s Paypalom še hotel zaračunati 3% pristojbino, ki jo hoče Paypal? Ponavadi jo krije prodajalec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zunno ()

amacar ::

Jup, je vsepovsod to omenjeno.

m0LN4r ::

Za vse novince in tiste, ki imajo eno in ista vrašanja sem sestavil celoten postopek naročanja, pisanja emaila, vračila izdelka z vrnitvijo kupnine.
Povzetek:
- ta mesec sem naročil 3-4 komponente (ramov ni bilo na zalogi v nobeni nemški trgovini), izdelke dobil vseeno hitreje kot pričakovano.
- komponente sem sestavil in sprobal, ugotovil da procesor ni glih najboljši navijalec in sem vseskupaj ZELO LEPO zapakirano poslal nazaj.
- Right of revocation

You can revoke your declaration of contract within 14 days, without needing to give reasons, in text form (e.g. letter, fax, e-Mail) or - if have you received the item before expiry of the deadline - also by returning the item.


Postopek:
1. Naročiš preko idealo.de, če je možno za dodaten popust:



2. Plačaš čimprej in PRAVILNO izpolniš obrazec:



3. Če jim pišeš email v zvezi z naročilom v zadevi navedite številko naročila "Bestell-Nummmer" in vašo števiko kupca "Kunden-Nummer" oz. "Customer No."
Mail napišite pravilno in razumljivo, kratko in jedrnato in boste dobili dokaj hiter odgovor. Jaz sem ga dobil v pol ure. Seveda če pišete zjutraj, ne zvečer ob 22:00.



4. Ko je naročilo odposlano in obdelano, dobite mail s številko pošiljke. Spremljate preko dhl.de in posta.si (ponavadi ko pride v slo)
- Status naročila spremljate na spletni strani pod vašim naročilom.

Izgleda nekako takole:
2014-2-12 at 14:27 Online-Order
2014-2-12 at 15:36 We received your payment amounting to 1.315,84 EUR .
2014-2-13 at 06:49 Due to your payment the order was cleared for delivery.
2014-2-20 at 04:37 The goods are ready for collection or assembling.
2014-2-20 at 09:57 The invoice was made.
2014-2-20 at 13:31 The goods were dispatched. - 2 package(s). Identcode(s): [344989939462, 334949939478] -
2014-2-28 at 10:59 We booked your return consignment.
2014-2-28 at 11:00 A Credit note was made.


5. Vračilo poteka tako, da če ste kupili online pri njih greste pod profil na naročilo in izpolnete obrazec in potrebne podatke o vračilu. My profile / COMPLAINT / Online complaint.
+ Prikaže se vam obrazec za pošto, ki ga natisnete in odnesete s sabo na pošto. Nad 40EUR vam poštnino krijejo oni. Na pošti date paket in listek, oni poskenirajo in čao pero. Dobite tudi številko pošiljke pa lahko spremljate kak potuje.
- Kot lahko vidite, so 28.2 potrdili vračilo mojih komponent in preverili, da je pravilno poslano z orginal embalažo, vsemi šraufi.

Seveda sem jih isti, dan ko sem se odpravil na pošto, preko emaila obvestil o vračilu, napisal številko naročila, številko ID vrnjenih artiklov in še številko za sledenje.

Opomba:
- pri vračilu se upoštevajo razni kriteriji, ki jih preverjajo. Verodostojnost izdelka, embalaža, če kaj manjka, znaki uporabe itn.
- jaz sem zadevo poslal nazaj, tako lepo kot so jo oni meni poslali. Vse zapakirano, spucano z navodili vzem priloženim itd.

6. Ker sem jim dal napačni TRR, so mi pisali email in se jim poslal pravega.
- Vaš TRR je za njih IBAN
- BIC je pa koda vaše banke na kateri imate račun

7. Vglavnem, če vse to opravite. Pa recimo izdelka ni na zalogi, ste poslali vredu nazaj. Dobite denar nakazan nazaj.
- ker sem izpolnil vse pogoje vračanja 100% meri sem dobil 100% vračila



Bi že dobil seveda prej izdelke in prej nakazano, če bi bli vsi izdelki na zalogi in bi napisal pravi IBAN (TRR).
- Ne glede na vse to gre zadeva 10x hitreje in brez stroškov, kot pri SLO AGT recimo.

Upam, da sem vas razsvetlil.

Opomba 2:
- Poštnina z ohišjem vred je bila 11EUR.
- Za vračilo poštnine nisem plačal
- Davek je 19% pa ni nobenga sranja. Kolko je na računu tolko se plača.
- Seveda razni paypalovci pa to ste si sami krivi, če mate slučajno dodatne stroške.

Še isti dan, ko sem na pošti oddal izdelke, da ji pošljem nazaj sem naročil novi procesor pa rame:

2014-2-25 at 14:15 Online-Order
2014-2-26 at 08:26 We received your payment amounting to 1.113,33 EUR .
2014-2-26 at 10:31 The goods are ready for collection or assembling.
2014-2-26 at 11:52 The invoice was made.
2014-2-26 at 13:31 The goods were dispatched. - 1 package(s). Identcode(s): [3349823439822] -


Tokrat so bili vsi na zalogi. Prevzel sem jih čez 4 delovne dni od dneva nakupa.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Pri vračilu še obvezno dodajte v škatlo kopijo računa in sprintan obrazec (seznam izdelkov, ki jih vračate) in o vrednosti vrnjenih artiklov. Sprintajte si ga tudi za sebe za vsak slučaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

aerie ::

m0LN4r je izjavil:

ugotovil da procesor ni glih najboljši navijalec in sem vseskupaj ZELO LEPO zapakirano poslal nazaj.

In je v drugo šlo kaj bolje, ali si jim spet lepo zapakirano poslal nazaj?

worteleven ::

m0LN4r odlično napisan postopek! Pohvaljeno!

Nekaj me edino zanima:
Koliko dni po tem, ko DHL prevzame paket od hardwareversand.de, ga dobiš dostavljenega?

Pri meni gre za tak primer:
Tue, 04.03.2014 17:54 h -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Tue, 04.03.2014 19:47 h Bielefeld, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin

že od včeraj se nahaja v Bielefeldu, prejšnjič ko sem naročil, so pa takoj naslednji dan poslali iz Bielefelda v Regensburg.

m0LN4r ::

@aerie
V bistvu ja samo nebom tu pisal detajle. Edino napako sem nardil, da nisem vodnega vzel.

@worteleven
Očitno je paket padel iz letala pa ga iščejo.
Načeloma traja 2 dni, da pride v slo in še 2 dni do doma. Če nič ne pride vmes. Aja pa tisti status update ni 100% natačnen.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

worteleven ::

@m0LN4r
čudno mi je dejstvo da sem naročil grafično kartico R9 280x ki je imela status: "delivery date unknown", pa sem še isti dan dobil status: "The goods were dispatched"

m0LN4r ::

Lahko, da je nekdo preklical naročilo medtem, ko si ti naročil. Kako je stanje danes?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

worteleven ::

Danes je stanje takšno:

Thu, 06.03.2014 01:14 h Regensburg, Germany The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: http://www.posta.si/?localeid=en-EN)
Thu, 06.03.2014 01:14 h Regensburg, Germany The international shipment has been processed in the export parcel center

na strani od pošte slovenije mi paketa ne najde

m0LN4r ::

Aha, paket pričakuj v ponedeljek oz. v soboto, če privas vozi dostavna pošta.
Moraš upoštevat, da oni skenirajo pakete, dokumentirajo + lahko da ni prišlo na prvo letalo.
Pravtako mora teža, ko oddajo v nemčiji štimat z težo v slo. Dosti procedur je zadaj v resnici.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

c0RpSe ::

m0LN4r,
bi se ti dalo razložiti razliko med Artikel gefallt nicht in Kunden unzufrieden? Google translate mi ni preveč pomagal tu. Namreč, pred kratkim sem kupil napajalnik (XFX Core 650w), ki je zelo glasen (zdi se mi, kot da bi se ventilator vrtel na polno), vendar sumim da gre za okvaro, kajti moj stari noname 420w je veliko tišji napram njemu. Vendar nisem siguren da je pokvarjen. Kaj bi moral v tem primeru označiti?

Hvala vnaprej!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c0RpSe ()

worteleven ::

mislim da bi moral dobiti grafično že jutri!

Thu, 06.03.2014 15:55 h Slovenia The shipment has arrived in the destination country
Thu, 06.03.2014 15:55 h Slovenia The shipment has left the import parcel center in the destination country.

m0LN4r ::

Ja pač, ni ti všeč in nisi zadovoljen. Očitno njim to ni isto. :D

Jaz bi v tvojem primeru dal:
Aritekl defekt in čez par korakov bi se ti moralo pojavit okence za REMARK (opomba/pripoba), pa tja not napiši za kaj se gre.
ali
Artikel unvollständig (da je nepopoln) pa spet pod remark opiši za kakšen defekt gre.

Zdaj če nočeš dnarja nazaj lahko daš zamenjavo za enak artikel. 1 on 1 al kaj je že

@worter
na posta.si ti mora izpisat: pošiljka predana/oddana v dostavo
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

stroj-pralni ::

Zdravo

Sej najbrž je bilo še uprašano večkrat, sam trenutno nimam časa listat po forumu. Torej a se da plačat prek UPN naloga na pošti?

fireX88 ::

da
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Map ::

Mogoče bom kupil grafično in me zanima, kako se ureja stvari, če crkne čez recimo 3 ali 4 leta? Pa recimo še, da je ni mogoče zrihtat, so dolžni vrnit denar ali poslat novejšo kartico.

m0LN4r ::

Zgoraj imaš kako se pošilja nazaj.
Kje si ti našel grafo z 3-4 leta garancije?
Es gilt die gesetzliche Gewährleistung gemäß Bürgerlichem Gesetzbuch (BGB). Die Gewährleistungsdauer für neue Waren beträgt 24 Monate (§ 438 Abs. 3 BGB) ab Lieferungsdatum, für gebrauchte Waren zwölf Monate ab Lieferungsdatum.


2 leti garancije maš na nove izdelke in 1 leto na rabljene.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Map ::

A ti pošljejo samo komponente ali lahko tudi sestavljen PC?

m0LN4r ::

Ko sestavljaš preko konfiguratorja, imaš pod service možnost dodat, da ti ga sestavijo, instalirajo software, aktivirajo itd.
Je pa kr drago 2 mesca nazaj si dobil na mail kupon, da je bila sestava samo 5€. Mogoče če se registriraš ga dobiš.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Map ::

Če sestavljaš v konfiguratorju ne moreš dodajat cen preko idealota? Preko versanda piše add to your pc, preko idealo pa piše add to basket.

m0LN4r ::

Ne shrani se ti v cache cena?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Map ::

Zdaj je OK, sem zraven preko idealota odprl grafično in je cena enaka.

AaBoy ::

Enako lahko tudi nekaj prišparaš preko http://geizhals.at/de/, ker včasih kake komponente preko idealo.de težje. Tukaj pa je bilo, do sedaj, vse iz trgovine tudi na tej spletni strani.

mihco ::

Je kdo imel opravka z vracilom izdelkov v 14dnevnem roku. Kaksen je strosek, ce vrnes nerabljen izdelek. Se povrne celotna kupnina? Kaj pa ce oni zmotno ugotovijo, da je izdelek bil uporabljen? Ali odbijejo neko vrednost od vracila kupnine?

stroj-pralni ::

Dubu sm status pošiljke Mail about missing parts sent. In sicer nimajo grafe na zalogi. Ne piše pa kdaj jo dobijo. Kolk časa ponavad to traja? Vidu sem da lahko menjam za kak drug izdelek.
A lahko nardim preklic sam na grafo? Pač da bi mi ostale izdelke ki sem jih naročil poslali, al morm celotno naročilo skenslat.

m0LN4r ::

@mihco
@gstevanic
vse piše: https://slo-tech.com/forum/t588643/p435...

Za bolj podrobne odgovore, se je treba obrnit na trgovino.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

less ::

Tudi jaz sem dobil vse izdelke, ki sem jih naročil, v roku 3. dni. Plačal sem preko navadnega UPN obrazca preko spletne banke. Komponent še nisem stestiral, ker čakam na ohišje iz slo trgovine :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: less ()

xxurban ::

Jaz sem naročil v sredo procesor, SSD in grafično. Opazil sem, da sedaj dostavlja UPS (prej je DHL). Zanimivo je, da so paket iz Nemčije poslali najprej v Bologno v Italiji. Sedaj je na poti v Slovenijo in pričakujem v ponedeljek.

arda ::

kje lohk vidim kuk dolg ma ker izdelek garancije

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Master_X ::

arda je izjavil:

kje lohk vidim kuk dolg ma ker izdelek garancije

Če hočeš zvedet garancijo proizvajalca, boš moral pogledat na spletni strani le tega. Ker očitno nemške trgovine to nerade pišejo zraven (zakaj sicer ne vem).

Drugače pa garancija prodajalca, kot jo imamo v Sloveniji, v Nemčiji ne obstaja. Tistih 24 mesecev je pa za stvarno napako, pri kateri se šteje, da če ugotoviš napako v prvih 6ih mesecih (obvestit jih moraš v 2 mesecih od odkritja napake) se šteje, da je napaka že obstajala pri nakupu in ni problemov z menjavo, vračilom denarja itd. Po 6ih mesecih pa moraš ti dokazat, da je napaka obstajala ob nakupu... kar je pri večini tehnične robe v bistvu nemogoče/predrago.

arda ::

m0LN4r je izjavil:

https://slo-tech.com/forum/t588643/p435...


ma kak drek je to ko jih je*e rajš plačam 50€ več v sloveniji pa mam dalšo garancijo

mihco ::

arda je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

https://slo-tech.com/forum/t588643/p435...


ma kak drek je to ko jih je*e rajš plačam 50€ več v sloveniji pa mam dalšo garancijo

Daljso garancijo?? Ne bluzi. Garancijo imas enako ne glede na drzavo nakupa. Uveljavljanje garancije je v tujini napram sloveniji painless opravilo...in to je tisto kar dejansko steje.

arda ::

mihco je izjavil:

arda je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

https://slo-tech.com/forum/t588643/p435...


ma kak drek je to ko jih je*e rajš plačam 50€ več v sloveniji pa mam dalšo garancijo

Daljso garancijo?? Ne bluzi. Garancijo imas enako ne glede na drzavo nakupa. Uveljavljanje garancije je v tujini napram sloveniji painless opravilo...in to je tisto kar dejansko steje.


ka bluzim tam majo na vse 2 leti garancije

tule na EnaA je pa 3 leta

http://www.enaa.com/oddelki/racunalnist...

http://www.enaa.com/oddelki/racunalnist...

fireX88 ::

arda je izjavil:

mihco je izjavil:

arda je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

https://slo-tech.com/forum/t588643/p435...


ma kak drek je to ko jih je*e rajš plačam 50€ več v sloveniji pa mam dalšo garancijo

Daljso garancijo?? Ne bluzi. Garancijo imas enako ne glede na drzavo nakupa. Uveljavljanje garancije je v tujini napram sloveniji painless opravilo...in to je tisto kar dejansko steje.


ka bluzim tam majo na vse 2 leti garancije

tule na EnaA je pa 3 leta

http://www.enaa.com/oddelki/racunalnist...

http://www.enaa.com/oddelki/racunalnist...


V treh letih 3 x zamenjam tale procesor
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

m0LN4r ::

Tisto ni enaa garancija, ampak od proizvajalca.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.


Me zanima kje boš ti uveljavljal garancijo po dveh letih, saj po zakonu so oni dolžni samo za 2 leti.
Po zakonodaji EU ima vsak izdelek, ki ste ga kupili v prodajalni v EU dveletno garancijsko dobo DA, DE, EL, EN, ES, FI, FR, IT, NL, PT, SV. V tem obdobju je za kakršno koli napako izdelka odgovoren prodajalec.

Pravna garancija velja dve leti po vsej EU, vendar pod določenimi pogoji.

Zajema vse napake, ki so že bile navzoče pri dostavi izdelka in ki se pojavijo v obdobju dveh let. Najpomembnejše je obdobje prvih šest mesecev po nakupu:

Vse napake, ki se pojavijo v tem obdobju, se bodo štele, kot da so bile navzoče že pri dostavi. Prodajalec mora nato brezplačno popraviti ali nadomestiti "telefonski aparat" (ali vrniti kupnino, če popravilo ali nadomestilo ni mogoče).
Po šestih mesecih je prodajalec še vedno lahko odgovoren za napake, ki se pojavijo v dveletnem garancijskem obdobju. Če prodajalec temu ugovarja, morate dokazati, da je napaka obstajala že pri dostavi izdelka. To je pogosto težko dokazljivo in verjetno mora pri tem sodelovati tudi tehnični strokovnjak.


Samo v vednost, to je EU garancija. Imam že take pametne izkušnje v slo, da ti majo prenosnik po 2 mesca na "popravilu" potem pa dobiš takega nazaj kot si jim dal. Ko pa zahtevaš kupnino nazaj, ker ga ni možno popravit čakaš pol leta in jih strašiš z tržno inšpekcijo itd.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

To pa obvezno preberi, da boš prepričan kaj delaš (iz strani tržnega inšpektorata):

Proizvajalci pogosto na embalaži električnih proizvodov navajajo npr. 3 letno garancijo v tujem jeziku (3 jahre garantie, 3 anni garanzia, 3 years guarantee...), k proizvodu pa je priložen garancijski list slovenskega distributerja/uvoznika, v katerem je navedena samo enoletna garancija.

Slovenski distributer/uvoznik je v tem primeru ravnal skladno s slovensko zakonodajo, ki v Pravilniku o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje, predpisuje garancijski rok, ki ne sme biti krajši od enega leta. Ker je v Sloveniji uradni jezik slovenščina, mora biti garancijski list podan v slovenskem jeziku in v njem napisani garancijski rok, ki je predpisan v Sloveniji. Torej potrošnik pri slovenskem dajalcu garancije ne more uveljavljati 3 letne garancije razen v primeru, da je navedena na slovenskem garancijskem listu ali pa jo trgovec javno obljublja.Odgovor.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Master_X ::

1.) Fajn da zamenjujete pojma garancija in stvarna napaka na veliko. Saj vam ni za zamerit, ker prevajalec, ki je prevajal "evropsko dvoletno garancijo" na EU strani tudi nima razjasnenih pojmov.

2.)
Tisto ni enaa garancija, ampak od proizvajalca.
Če je 3 letna garancija oglaševana na strani trgovine, jaz to štejem kot garancijo prodajalca, ki jo lahko uveljavljam pri njih. Pa me v bistvu ne zanimajo floskule, ki jih imajo nekje napisane. Problem je samo v tem, ker verjetno oglašujejo 36 mesecev, na računu pa dobiš 12 mesecev garancije, ki je obvezna s strani prodajalca.

3.) Tržni inšpektorat... hmmm, kaj točno mene kot končnega kupca, zanima koliko garancije ponuja uvoznik/distributer. Kolikor vem se pri garanciji upoštevata proizvajalec ter prodajalec in pri teh dveh uveljavljaš (v SLO) garancijo. Kaj ima distributer pri tem je beyond me. Nek proizvajalec, ki daje triletno garancijo na svoj izdelek, ti bo nedelujočega zamenjal v tem roku, če pošlješ direktno v njihov RMA (ki ponavadi ni lociran v naši dvomiljonski vasi).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Master_X ()

m0LN4r ::

Sam sem kupil tistkalnik z 3 leta garancije navedeno na spletni strani (v slo). Uradno na računu spodaj drobni tisk je bil 2 leti v trgovini.
Tisto dodatno leto pa je od proizvajalca in lepo piše na gar. listu, da izven tistega roka (2 leti) je garancijo možno uveljaviti samo neposredno pri proizvajalcu.
Pod pogojem, da sem ob nakupu v roku nekaj dni izdelek registriral v njihovo bazo. Posredovati pa sem moral svašta. Kraj nakupa, datum, naziv trgovine, SN izdelka, pa še mogoče kako malenkost.

Sem še preveril za en usb ključ, ki ga mam pri roki. Na strani piše garancija 5 let.
Na listu od distributerja (asbis) pa lepo z velikimi tiskanimi piše: "GARANCIJA VELJA 24 MESECEV"

Torej lahko pošlješ izdelek gor k njim po dveh letih.
Tak da si na istem. Distribucijska pogodba:


Servisiranje proizvodov in zagotavljanje rezervnih delov
12. člen
Pogodbeni stranki ugotavljata, da je po slovenskih predpisih dobavitelj dolžan zagotoviti servisiranje proizvodov in rezervne dele tudi po prenehanju proizvodnje prodaje blaga. Distributer je dolžan dobavitelju pravočasno sporočiti vse morebitne spremembe obveznosti dobavitelja v zvezi s tem.
Pogodbeni stranki soglašata, da bo servisiranje proizvodov izvajal dobavitelj pod pogoji, določenimi v Pogodbi o servisiranju in dobavi originalnih rezervnih delov, ki je priloga in sestavni del te pogodbe.

Odgovornost dobavitelja/proizvajalca za napake in škodo ter garancijo za brezhibno delovanje proizvodov
17. člen
Dobavitelj je odgovoren za napake proizvodov, če proizvodi, ki jih dobavi distributerju, nimajo lastnosti in ne dosegajo kvalitete v skladu s to pogodbo.
V primeru očitnih napak mora distributer o napaki obvestiti dobavitelja takoj, to je najpozneje v osmih dneh od dne, ko je končni distributer prevzel proizvod. V primeru skritih napak, ki se pokažejo najpozneje v enem letu od dne, ko je končni kupec prevzel proizvod, a najpozneje v petnajstih mesecih od dne, ko je bilo blago dobavljeno distributerju po tej pogodbi, mora distributer ali končni kupec o napaki obvestiti dobavitelja takoj, to je najpozneje v osmih dneh od dne, ko je distributer ali končni kupec odkril napako.
Dobavitelj bo reševal reklamacije v rokih, ki jih določajo slovenski predpisi, v nasprotnem primeru odgovarja za vso nastalo škodo.
Podrobnejše določbe o vsebini zahtevka za reklamacijo o postopku, načinu in rokih reklamiranja napak so navedene v prilogi, ki je sestavni del te pogodbe.

18. člen
Dobavitelj kot proizvajalec zagotavlja pravilno delovanje proizvodov in daje na proizvode dvanajstmesečno garancijo za brezhibno delovanje proizvodov, pod pogojem, da uporabnik – končni kupec uporablja proizvod za namen, za katerega je izdelan, v skladu z navodili za uporabo in da proizvod v času trajanja garancije servira pooblaščeni servis.
Rok teče od dne izročitve proizvoda končnemu kupcu.


Kaj hočem povedat je, da je čisto vseeno kje se kupi glede garancije. Razen, če misliš it v kako tožbo, bo v slo mal lažje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Master_X ::

Ja tole je distribucijska pogodba, ki se tiče strank, ki so v njo vključene - dobavitelja in prodajalca. Mene kot končnega uporabnika pa ne kaj preveč.

Da ne bomo diplomirali, treba je pač ločit med garancijo prodajalca (ki jo imamo v SI, nimajo je pa v DE), garancijo proizvajalca (ki jo ponavadi lahko uveljavljaš worldwide pri normalnih firmah) in stvarno napako, ki se uporablja na območju EU.

Je pa iz lastnih izkušenj tako... recimo Asrock matična kupljena iz Nemčije: vem, da lahko na njo uveljavljam stvarno napako, če je z njo kaj narobe v prvih 6 mesecih, potem je stvarna napaka bolj ali manj neuporabna. Garancije proizvajalca ne morem ugotovit, razen če pišem direkt na Asrock da mi povejo kako pa kaj ali pa da pišem prodajalcu pa se on pozanima (ker v DE trgovinah so ponavadi prijazni pa skrbijo za stranke). Ker uradno pri Asrocku piše 1 leto garancije distributerju, pa še to velja v USA. Kaj velja v EU ne vem. Predvidevam pa, da dajejo 2 leti, ker imajo slovenske trgovine 2 leti garancije. Tak da Asrock je že eno tako podjetje, ki bolj bogo informira potrošnika. Vsemu temu bi se pa dalo izognit, če bi spletne trgovine uspele izdavit, koliko garancije daje proizvajalec (ker tako in tako ponavadi oni posredujejo med tabo pa RMA oddelkom proizvajalca - mogoče še kje vmes uvoznik nastopa). Nekak se mi zdi, da je garancija ljudem kar pomembna in bi jo bilo fajn dopisat kot prodajni atribut.

Za zaključek, pa ja čeprav je garancija nekoliko strožje in za končnega uporabnika bolje definirana v Sloveniji, je sama storitev v Nemčiji boljša... beri kot: ne prepucavaš se s prodajalcem/servisom dva meseca, če je zadeva sploh pokvarjena, pa če si jo sam pokvaril, pa kam morajo zdaj oni to vse poslat, ko pa končno dobiš zadevo nazaj, pa še zmeraj ne deluje.

m0LN4r ::

Master_X je izjavil:


Za zaključek, pa ja čeprav je garancija nekoliko strožje in za končnega uporabnika bolje definirana v Sloveniji, je sama storitev v Nemčiji boljša... beri kot: ne prepucavaš se s prodajalcem/servisom dva meseca, če je zadeva sploh pokvarjena, pa če si jo sam pokvaril, pa kam morajo zdaj oni to vse poslat, ko pa končno dobiš zadevo nazaj, pa še zmeraj ne deluje.

Točno to. Maš prinas garancijo to še ni garancija, da nebo zajebancije. Naše trgovine si marsikaj upajo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

arda ::

torej majo vsi izdelki 2 leti garancije pri prodajalcu po dveh letih pa lohk uveljavljam garancijo pri pooblaščenem servisu proizvajalca aja ka pa to rečmo da kupim procesor pri hardwareversand pa mi crkne po 1 letu a lohk uveljavljam garancijo kr pr slovenskem pooblaščenem servisu proizvajalca al morm poslat v nemčijo hardwareversand-u če se pokvar v roku 2 let

Master_X ::

torej majo vsi izdelki 2 leti garancije pri prodajalcu
Ne. Vsaj ne pod pojmom garancija, ki ga poznamo v Sloveniji. Sem že dvakrat pojasnjeval, pa ne bom več.

...uveljavljam garancijo pri pooblaščenem servisu proizvajalca
Ja, pri proizvajalcu lahko uveljavljaš garancijo kadarkoli znotraj roka garancije, ki ga proizvajalec da na izdelek.

aja ka pa to rečmo da kupim procesor pri hardwareversand pa mi crkne po 1 letu a lohk uveljavljam garancijo kr pr slovenskem pooblaščenem servisu
Načeloma ne in moraš poslat na pooblaščeni servis/RMA oddelek v državi kjer si kupil. Ponavadi lahko pošlješ kar (nemškemu) prodajalcu in oni pošljejo proizvajalcu, ker imajo nekateri proizvajalci tak dogovor. Pač ko imaš težavo vprašaš prodajalca ali proizvajalca. Če pa hočeš vedeti vnaprej, pa jih boš moral vprašat pred nakupom.

Machete ::

m0LN4r je izjavil:


5. Vračilo poteka tako, da če ste kupili online pri njih greste pod profil na naročilo in izpolnete obrazec in potrebne podatke o vračilu. My profile / COMPLAINT / Online complaint.
+ Prikaže se vam obrazec za pošto, ki ga natisnete in odnesete s sabo na pošto. Nad 40EUR vam poštnino krijejo oni. Na pošti date paket in listek, oni poskenirajo in čao pero. Dobite tudi številko pošiljke pa lahko spremljate kak potuje.
- Kot lahko vidite, so 28.2 potrdili vračilo mojih komponent in preverili, da je pravilno poslano z orginal embalažo, vsemi šraufi.

Seveda sem jih isti, dan ko sem se odpravil na pošto, preko emaila obvestil o vračilu, napisal številko naročila, številko ID vrnjenih artiklov in še številko za sledenje.

Opomba:
- pri vračilu se upoštevajo razni kriteriji, ki jih preverjajo. Verodostojnost izdelka, embalaža, če kaj manjka, znaki uporabe itn.
- jaz sem zadevo poslal nazaj, tako lepo kot so jo oni meni poslali. Vse zapakirano, spucano z navodili vzem priloženim itd.


Ali to velja tudi če želiš samo uveljavljati garancijo? Torej a moram poslati PSU, ki je crknil nazaj v kompletni original škatli, z vsemi kabli itd.. Ne gre za vračilo.
Ali lahko samo v glavni penasti škatli in nekem svojem paketu zgolj PSU pošljem?
Prioriteta mi je da se zadeva čimprej reši, torej poslal bi magari ekspresno ali nekaj..
Lahko kdo ugiba v kolikem času dobim nazaj novega oz. popravljenega.. ?

amacar ::

Prejšnji torek so prejeli plačilo za izdelke, ki so ready to dispatch, pa do danes še ni nič, na dva maila niso odgovorili. Zanima me, kakšen je strošek, če kličem na njihovo številko, ker imajo napisano 0.14€ za minuto, pa ne vem če je to za nemške državljane ali za vse.

m0LN4r ::

A ni bil nekajdnevni protest na letališčih v nemčiji?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

amacar ::

Niti maila, da je odposlano še nisem prejel, tudi pod my orders ni nobene tracking številke. Ni problem počakat, ampak lahko pa pojasnijo kaj se dogaja.
««
6 / 39
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
833181822 (1365) Machete
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Kaj kupiti
2733469139 (5781) darkolord
!

Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
806390411 (57008) Nwanko
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507276358 (111144) darkolord
»

Grafična kartica R9 280x

Oddelek: Kaj kupiti
255508 (4869) PeroM3

Več podobnih tem