» »

hardwareversand.de

hardwareversand.de

««
7 / 39
»»

Machete ::

Pokliči pa je: 00491805711117
Jaz jih zmeraj pokličem, ker se mi neda na njihove maile čakat.

Machete ::

Evo ravno sem se slišal z eno simpatično bejbo gor, pola v nemščini pola v angleščini ampak korektno dala info takoj, nobenega čakanja na email odgovore.
Še en plus za to štacuno. V petek so dobili moj PSU, ki je crknil, komplet - v škatli z vsem kot je prišel, danes je na poti proti meni že nov.
Brez stroškov zame.
Skratka mogoče v razmislek, ker jih veliko ne kupuje iz tujine predvsem zaradi garancij. Zdi se mi da teče vse skupaj še veliko hitreje in enostavneje kot na sončni strani Alp in tudi v prihodnje kupujem iz tujine, čeprav bi raje doma, a žal ne znajo ali nemorejo biti konkurenčni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

m0LN4r ::

izjeme, sovsepovsod
si preveril na poloznici podatke?
oz. lahko tudi na banki povprasas o transakciji

ja jaz mam printer na servisu ze vec kot dva tedna pa sem ga osebno odnesel tja da bo hitreje, seveda kupljen pri mimovrste

pa se klic iz servisa da nic ni narobe
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

amacar ::

Mail, da so prejeli plačilo je prišel v torek, od takrat pa ni ne duha ne sluha. Izdelki so še vedno ready to dispatch.

m0LN4r ::

ah, potem je najverjetneje zmanjkal kak izdelek
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Pesimist ::

prebral celo temo in to. Do zdaj bilo samo govora o posiljanju nazaj v 14 dnevnem roku. Kako je pa kasneje z garancijo? Se posilja proizvajalcu ali tudi v trgovino?

Master_X ::

Pesimist je izjavil:

prebral celo temo in to. Do zdaj bilo samo govora o posiljanju nazaj v 14 dnevnem roku. Kako je pa kasneje z garancijo? Se posilja proizvajalcu ali tudi v trgovino?

Ne vem, če si ravno celo temo prebral, ker sva eno stran nazaj z m0LN4r-jem skoraj diplomirala iz garancije, stvarne napake itd.

Pesimist ::

ok i guess garancije od trgovine ni ce ne plačas 35€ po tvoje ker je ne pri telefonu, in nikjer drugje ne oglašujejo.

Master_X ::

Garancije trgovca ne, ker v Nemčiji ne obstaja. Je pa po vsej verjetnosti garancija proizvajalca. Zakaj je ne oglašujejo je, kot sem že povedal, beyond me, kar pa še ne pomeni, da je ni... bolj ali manj vsak proizvajalec česarkoli (če že ni ravno kak kitajec) da vsaj eno leto garancije na svoje produkte. Kako pa jo pošlješ v garancijo je pa odvisno. Nekateri proizvajalci želijo da sam pošlješ v njihov RMA center, nekateri želijo da vrneš prodajalcu in preko njih urejajo garancijo. Načeloma lahko pri prodajalcu izveš vse o tem, preko maila, telefona.

O katerih 35 evrih govoriš pa ne vem čisto točno.

Pesimist ::

o teh spodnjih dodatkih. http://www.hardwareversand.de/Android/1...

Kaj v avstriji pa je garancija trgovine? In pri nas je? sej mimovrste menda tudi te obrne na servis?

darkolord ::

V Avstriji in Nemčiji je obvezna samo stvarna napaka, obvezne garancije za brezhibno delovanje, tako kot je pri nas, ne poznajo. Seveda lahko proizvajalec nudi svojo garancijo, ki jo mora upoštevati, če jo obljublja.

Master_X ::

Pesimist je izjavil:

o teh spodnjih dodatkih. http://www.hardwareversand.de/Android/1...

Za konkretnega proizvajalca garancijski list. Če se ne motim piše, da zagotavljajo 24 mesecev garancije, naj pa kdo, ki zna nemško boljše od mene potrdi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Master_X ()

Pesimist ::

ja sej to mi je jasno. Jaz bi raje vido da v teh 24 mescih, jaz lahko zadevo nazaj v hardwerfersand pošlem in ne na RMA. Nej se oni z tem zabavajo. Mediamarkt to dela tak.

Tu sicer pise tak
Bitte senden Sie niemals Geräte ohne vorherige Rücksprache mit einem Wiko
Techniker ein. Einen Garantiefall können Sie, wie gewohnt, auch direkt über Ihren
Händler abwickeln


Samo to le wiko podal ne pa hardwerfersand. Sicer pa zgleda dovol simple tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Master_X ::

Iz mojih izkušenj (sicer ne ravno s to trgovino) pošlješ trgovini, oni pošljejo proizvajalcu (ker ta očitno to podpira). Samo razen tega, da bodo oni posrednik med tabo in proizvajalcem (torej te bodo obveščali o odločitvah in rokih servisa/zamenjave), se oni ne bodo nič kaj izdatno s tem "zabavali". Ker garancija je proizvajalčeva, ne njihova in oni niso tebi nič dolžni. Gre pa to kot že večkrat povedano ponavadi bolj gladko/hitreje skozi kot v Sloveniji.

Pesimist ::

Oz drugace povedano, vem da nobena trgovina ne daja svoje garancije. Pustimo zdaj te placniske se zgodi fore.
Ampak jaz se vedno izogibam narocevat v trgovinah do katerih se ne moram osebno zapelat in oddat pokvarjen izdelek, da oni garancijo uveljavijo na mestu mene pa tudi ce je izdelek 20EUR drazji. Vedno seveda negre.
Ta tema pa je posebna sej je vse v detailu razlozeno kak in kam poslati stvar, zato nimam tudi takega straha in se samo cakam na youtube review telefona, ker je dans komaj sel v prodajo. Tak da ja anyway.
Hvala za pomoč.

p.s naj se en amazon.de temo odpre in tak dodela kot to ker tam mi tudi ni marsikaj jasno, kot vračila, kdo sploh prodaja tam (ebay kopija) itd, pa tudi če samo teoretično. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

rfmw ::

Ali mi lahko kdo na hitro oceni, koliko bi prišli celotni stroški pošiljanja/dostave v SLO za kompletni računalnik, vendar po komponentah (torej pošiljka bi vsebovala: škatla z midi ohišjem, škatla matične plošče, škatla napajalnik, proc, rami, vodno hlajenje, ssd, ...) [brez monitorja]. Kilaža bi bila kar konkretna. Skupna vrednost komponent pa okoli jurja.

Hvala!
Legendary 8RDA+ (reCAPed ;), XP1700+ 2108 @ 1.84 V, SLK900A AS3 @ 2500 rpm
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5

amacar ::

Zmečeš v košarico pa vidiš, kaj ti v koraku pred potrditvijo izpljune kalkulator.

m0LN4r ::

Sem že stokrat napisal, da sem jaz za kompleten komp z konkretno kilažo plačal 11€. Lahko pa da sem bil še glih na meji.
Sicer pa ja, ti izpiše na zadnjem koraku, kot pri vsakitrgovini.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Machete ::

Ma računaj od 11 - 40 € pa si na varni strani. 30€ ni malo denarja, ampak pri celem kompu pa ni to tolkšen strošek.

Pesimist ::

Par minut nazaj naroco in plačo. Potrditve plačla se niso v status izdali.
Upam da nebojo iz kitajske prej 1evro stvar poslali

Pesimist ::

dans je v italiji. Jutri zvecer lahko komaj pricakujem? upam da ne ki res da bom cel dan cako poštara.

amacar ::

Jaz sem prejel okoli pol enih naslednji dan, pa sem doma v okolici Pristave pri Mestinju. (ob 6 je bilo na brniku)

Pesimist ::

aha na brniku ob 9tih slo out. Zdaj se v MB upam da do 15 najkasneje.

radmannsdorf ::

Pesimist, a si naroču Wiko Rainbow pol?

Zgodovina sprememb…

Pesimist ::

Ja lihkar ga dobil. :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Runnagain ::

A pa tile pošiljajo v Slovenijo? Vedno sem bil prepričan, da ne.

broken/link ::

seveda pošiljajo :) mal po temi poglej, če ti ni odveč ;)

Runnagain ::

broken/link je izjavil:

seveda pošiljajo :) mal po temi poglej, če ti ni odveč ;)


A pa res. Vidim, da nekateri kar pogosto kupujete pri njih. Bom pa še sam kaj kupil tu.

Pesimist ::

Pošiljajo seveda, 11EUR

tu pa mas popustne kode. http://www.gutscheinsammler.de/gutschei...
3 dni pa mas ze doma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

c0RpSe ::

Sam imam z njimi odlične izkušnje. Enkrat sem pošiljal matično nazaj, ker je nekaj piskala in PSU, ker se mi je zdel preglasen (takrat sem mislil da je kaj fuč). Ko sem dobil nova izdelka (menjava 1 za 1) sta imela identičen problem. Ko sem poslal mail (v nemščini sicer), smo se brez problemov dogovorili, da lahko izdelka pošljem nazaj in mi vrnejo kupnino. In res, čez par dni je bil denar na računu.

Jaz bom definitivno še naprej naročeval pri njih in isto priporočam vsem. Tudi nova matična in napajalnik sta že na poti iz Munstra.

xxurban ::

Mene pa moti, da velikokrat njihova stran ne dela/ ni dosegljiva :(

m0LN4r ::

Si prepričan? Jaz dnevno večkrat gledam pa vedno dela. Shrani si jo :D
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

samo1991 ::

Mene pa zanima, kako je z njihovimi "Delivery more than 7 days" in "Delivery date unknown"... Skratka, sem v dilemi in ne vem, če je pametno nakazovati denar, če določenega artikla ni (več) na zalogi (v tem primeru te grafične kartice: http://www.hardwareversand.de/articlede.... Naročilo sem že oddal, plačal pa še ne.

Če se čaka do dva tedna, mi sicer ni problem, kar je pa več, pa že zna najedati.. Nočem imeti problemov v smislu, da bi se stvar zavlekla kot npr. pri naši znani spletni trgovini AGT... Nočem čakati po 1 ali 2 meseca..

Če ima kdo izkušnje z njihovimi "out of stock" artikli, naj prosim poroča. Hvala.

m0LN4r ::

samo1991 je izjavil:

Mene pa zanima, kako je z njihovimi "Delivery more than 7 days" in "Delivery date unknown"... Skratka, sem v dilemi in ne vem, če je pametno nakazovati denar, če določenega artikla ni (več) na zalogi (v tem primeru te grafične kartice: http://www.hardwareversand.de/articlede.... Naročilo sem že oddal, plačal pa še ne.

Če se čaka do dva tedna, mi sicer ni problem, kar je pa več, pa že zna najedati.. Nočem imeti problemov v smislu, da bi se stvar zavlekla kot npr. pri naši znani spletni trgovini AGT... Nočem čakati po 1 ali 2 meseca..

Če ima kdo izkušnje z njihovimi "out of stock" artikli, naj prosim poroča. Hvala.

V koliko sem jaz opazil, dokler ne plačaš naročilo ne gre v postopek. Tak ti povem. 7day glej delovne dni. Unkown je pa isto kot pri dugih trgovinah, kjer piše 14dni do 1mesec.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

AaBoy ::

Najbolj važno je, da pogledaš zaloge pri drugih trgovinah. V primeru da ga drugje imajo ne bi smel čakati predolgo. Jaz sem imel tako za napajalnik in je čez 5 (3 delovne) dni bil že pri njih in poslan.

samo1991 ::

AaBoy je izjavil:

Najbolj važno je, da pogledaš zaloge pri drugih trgovinah. V primeru da ga drugje imajo ne bi smel čakati predolgo. Jaz sem imel tako za napajalnik in je čez 5 (3 delovne) dni bil že pri njih in poslan.


Saj to je to, skoraj povsod je na zalogi, samo pri HWS ne... Kaj pa pravite na Mindfactory.de?? Ali oni tudi pošiljajo v Slovenijo? So zanesljivi?

@m0LN4r:
Tega se zavedam, da zadeva ne gre v postopek, dokler ne plačaš. Verjetno bi bilo najbolje, da počakam par dni, če zadeve ne bo na zalogi, prekličem naročilo, oz. sploh ne plačam, pa bo verjetno samo zastaralo... Samo kako je pa to s kuponi potem? Ali lahko še zmeraj koristim 5€ popusta (do 500 EUR), čeprav sem ga že pri tem naročilu (seveda v primeru, da se naročilo prekliče)?

roko11111 ::

js sm naročilo oddal, sm mislil da bom tudi istočasno lahko kar plačal prek Paypala, da bom imel opcijo preusmeritve na Paypal, ampak ni bilo noč. na mail sem dobil potrdilo naročila in pa:


Payment type: prepayment

Please pay on credit transfer to successional account.
Please use exclusively one of these accounts, even if you know further admits of accounts.
Financial institution Deutsche Postbank AG Dortmund
Remittee: hardwareversand.de GmbH
Remittee account: 731239469
Bank code: 44010046
Amount: 1.001,04 EUR
Intended purpose: V2350320-1803531
for international payment:
B.I.C. S.W.I.F.T.: PBNKDEFF
IBAN No: DE73440100460731239469

oder

Financial institution Sparkasse Soest
Remittee: hardwareversand.de GmbH
Remittee account: 50014018
Bank code: 41450075
Amount: 1.001,04 EUR
Intended purpose: V2350320-1803531
for international payment:
B.I.C. S.W.I.F.T.: WELADED1SOS
IBAN No: DE30414500750050014018
Please be appreciative of this restriction. We refer to the instance,
that the procedure was automated therewith the transaction will be done as fast as can.

kako zdaj to plačam prek Paypala? sicer sem jim tudi že pisal in dobil odgovor da mi bojo čim prej odgovorili...

Nwanko ::

A si označil pri zadnjem postopku paypal?

roko11111 ::

js nisem videl nobene opcije nikjer, edino na začetku v košu sm dal pač 'order' in sm lahko samo zbral ali pridem osebno po paket ali naj pripeljejo, potem pa naprej naslov za dostavo, preveri naročilo,...na koncu pa je samo bla skupna vsota in da če sm vse preveril naj dam 'order now'. seveda sm to prtisnil in dobil na mail to potrdilo o naročilu.

amacar ::

Mene je še vedno preusmerilo na paypal. Očitno nisi pravilno izbral ali pa so v zadnjem času spremenili (ampak v to dvomim).

roko11111 ::

pojma nimam, zdej je najbolš počakat da mi odgovorijo ane kako pa kaj, kakor da še enkrat zmečem vse v koš in še enkrat probam?

Nwanko ::

Jaz imam vedno opcijo,cash on prepayment ali paypal.

FlyingBee ::

pač zmotil se je in pustil cash on prepayment

roko11111 ::

aja, pol mi je pa čist ušlo tole očitno. je bolš počakat zdej da odgovorijo ali še enkrat zmetat vse v koš in zbrat paypal in kr plačat?

mitja73 ::

Tile Nemci so pa precej počasni, odgovarjajo na email po 2 dnevih, nimajo pojma kdaj bodo dobili naročeno in plačano robo in še premikajo po nekajkrat datum dobave. Grrrrr
Odsvetujem.

Pesimist ::

mitja73 je izjavil:

Tile Nemci so pa precej počasni, odgovarjajo na email po 2 dnevih, nimajo pojma kdaj bodo dobili naročeno in plačano robo in še premikajo po nekajkrat datum dobave. Grrrrr
Odsvetujem.


jaki komentar in nasvet. I choose to ignore.

FlyingBee ::

čisto možno, so veliki in čeprav sorazmerno imajo tudi to bolj poštimano, je vseeno od dobaviteljev odvisno in glede na raznolikost ponudbe jim le-teh ne manjka ... kaj pa si naročil? kakšne posebnosti?

mitja73 ::

FlyingBee je izjavil:

čisto možno, so veliki in čeprav sorazmerno imajo tudi to bolj poštimano, je vseeno od dobaviteljev odvisno in glede na raznolikost ponudbe jim le-teh ne manjka ... kaj pa si naročil? kakšne posebnosti?


Asus tablico, ni glih neka eksotika.
Če so odvisno od dobaviteljev je bolje da dobavitelji začnejo direktno prodajati, če ne se HV ne drži datumov ki jih sam objavi.

m0LN4r ::

Kakšen mail in kako si ga napisal?

3. Če jim pišeš email v zvezi z naročilom v zadevi navedite številko naročila "Bestell-Nummmer" in vašo števiko kupca "Kunden-Nummer" oz. "Customer No."
Mail napišite pravilno in razumljivo, kratko in jedrnato in boste dobili dokaj hiter odgovor. Jaz sem ga dobil v pol ure. Seveda če pišete zjutraj, ne zvečer ob 22:00.



Meni so vedno hitro odpisal kot lahko vidiš.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

roko11111 ::

js sm 35ur nazaj spregledal pri naročilu in nisem zbral paypal, jim pišem, če bojo zbrisali naročilo ali kaj bojo nardil, dam tut to ticket number v zadevo in cust.number in še nič odgovora...
««
7 / 39
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
833182106 (1649) Machete
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Kaj kupiti
2733469901 (6543) darkolord
!

Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
806391258 (57855) Nwanko
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507276976 (111762) darkolord
»

Grafična kartica R9 280x

Oddelek: Kaj kupiti
255530 (4891) PeroM3

Več podobnih tem