» »

hardwareversand.de

hardwareversand.de

««
35 / 39
»»

xxurban ::

Okej, moja situacija je bila taka, da sem naročilo preklical po tem ko je bilo plačano, ker izdelka niso imeli na zalogi in so ga celo umaknili iz strani. Naročilo so preklicali kmalu po tem ko sem jim poslal e-mail, drug dan pa objavijo da gredo v stečaj. Ok, jim napišem kdaj bom dobil nazaj denar pa mi odgovorijo da mi tega ne morejo urediti trenutno zaradi nekih zakonov o stečaju. Upam (in verjamem) da se zadeve kmalu umirijo ker znesek ni bil majhen (zame).

Aja potem sem jim napisal če lahko namesto da mi vrnejo, dajo nekakšno dobroimetje da si izberem druge artikle in doplačam razliko in jim tudi to ni bilo všeč :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: xxurban ()

Mare2 ::

Rabijo denar za poplačilo upnikom po zakonu o stečaju. Če bo kaj ostalo, dobijo vsi enak % od dolga. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

xxurban ::

Eh sej če jim bo nekako uspelo spraviti nazaj v pogon podjetje potem bomo dobili nazaj. Garancija mislite da bo še veljala?

issak ::

xxurban je izjavil:

Eh sej če jim bo nekako uspelo spraviti nazaj v pogon podjetje potem bomo dobili nazaj. Garancija mislite da bo še veljala?


Če ne drugega velja garancija direktno pri proizvajalcih? Vsaj jaz imam tako izkušnjo s Corsair tipkovnico. Kupil sem jo v Nemčiji, garancijo sem uveljavljal pa direktno pri Corsair. Poslal sem jo na Nizozemsko, v zameno sem pa dobil ček v dolarjih iz Amerike. Verjetno tudi intel/asus/samsung/wd... nebi nič komplicirali če le imaš račun in serijsko. Vsaj upam da je tako :)
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

xxurban ::

Cooler Master mi je zelo jasno odgovoril da moram kontaktirati prodajalca in da oni nikakor ne morejo razen če bi kupil direkt od njih.

chucki ::

A ni to žalostno? Tako, kot bi kupil nov avtomobil pri prodajalcu, ki gre v stečaj, in ti garancija ne velja več. Kaj pa izdelki, ki imajo doživljensko garancijo? ( npr. rami ) Tist pa verjetno lahko pošlješ k njim, oziroma moraš...
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

SuperVeloce ::

xxurban je izjavil:

Cooler Master mi je zelo jasno odgovoril da moram kontaktirati prodajalca in da oni nikakor ne morejo razen če bi kupil direkt od njih.

Hvala, za naslednji nakup vem, da se CM izognem (kar je škoda). Če nimajo uradne servis mreže, potem morajo vzeti sami v garancijo, ko jih ****. Tako dela samsung, pa očitno lepo laufa
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

PredatorX ::

xxurban je izjavil:

Eh sej če jim bo nekako uspelo spraviti nazaj v pogon podjetje potem bomo dobili nazaj. Garancija mislite da bo še veljala?


Hm, mislim, da ni nic posebnega omenjenega na njihovi strani. Ce mas racun in serijsko ti pa morajo postimat.

CM je tako podjetje. Se mors mal pritozevat preden kej dobis.

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

xxurban je izjavil:

Okej, moja situacija je bila taka, da sem naročilo preklical po tem ko je bilo plačano, ker izdelka niso imeli na zalogi in so ga celo umaknili iz strani. Naročilo so preklicali kmalu po tem ko sem jim poslal e-mail, drug dan pa objavijo da gredo v stečaj. Ok, jim napišem kdaj bom dobil nazaj denar pa mi odgovorijo da mi tega ne morejo urediti trenutno zaradi nekih zakonov o stečaju. Upam (in verjamem) da se zadeve kmalu umirijo ker znesek ni bil majhen (zame).

Aja potem sem jim napisal če lahko namesto da mi vrnejo, dajo nekakšno dobroimetje da si izberem druge artikle in doplačam razliko in jim tudi to ni bilo všeč :(


Obrni se na zvezo potrošnikov oz. nek evropski potrošniški center (ali nekaj takega). Oni ti bodo potem pomagali pri postopku, saj je neka fora da moraš prijaviti terjatev oz. nekaj v tem stilu. Sam sem imel podoben primer cca. 7-8 let nazaj.

Drugače se pa ne čudim, da so podjetje pripravili do stečaja, kakršni šalabajzerji so bili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

SuperVeloce ::

Saj to podjetje dejansko ni krivo za stečaj, ampak njihova krovna firma. Šalabajzerstvo pa se je v veliki meri začelo pred kratkim, očitno je bila panika v podjetju.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

mailer ::

Podobno je bilo pri Hoh-u. Očitno se balkanski način poslovanja seli na zahod...
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

lava ::

Zanimo je to, da čeprav so v stečajnem postopku "poslujejo normalno".
Drugače pa novica v nemščini: http://www.discountfan.de/artikel/c_ver...

xxurban ::

Garancijo še sprejemajo, vendar mora poštnino plačati kupec. Ima kdo izkušnje kako najceneje poslati napajalnik v nemčijo? Aja pa še za nazaj rabijo 5€ :|

bormarb ::

Moja zgodba glede Hardwareversand:
1. Naročil sem dve stvari (vodno hlajenje cpu, disk) plačal, oni so preklicali naročilo, češ da niso postavili prave cene - obljubili vračilo denarja (147€)
2. Naročil komponente za cel Pc+ monitor, plačal, dobil vse razen graficne kartice (325€) ker je ni na zalogi- zdaj po 1mesecu in pol dobim mail:

ehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde,
wir möchten uns nochmals für Ihre Bestellung und Ihr Vertrauen bedanken. Es ist uns ein Anliegen, Sie über die derzeitige Situation zu informieren.
Die ATELCO Computer AG ( - bzw. andere Gesellschaften der ATELCO-Unternehmensgruppe) hat am 23.07.2015 beim Amtsgericht Arnsberg die Eröffnung des Insolvenzverfahrens mit dem Ziel einer langfristigen Sanierung bzw. Restrukturierung beantragt. Herr Rechtsanwalt Dr. Christoph Schulte-Kaubrügger, White & Case, wurde zum vorläufigen Insolvenzverwalter bestellt. Der Vorstand und der vorläufige Insolvenzverwalter werden in den nächsten Wochen die Chancen und Möglichkeiten für eine langfristige Sanierung bzw. Restrukturierung ausloten.
Die ATELCO-Unternehmensgruppe setzt ihren Geschäftsbetrieb unverändert fort.
Was bedeutet das für Sie?
Sie haben Ihre Bestellung vor dem 23.07.2015 getätigt und bezahlt. Inzwischen haben Sie diese storniert . Für die bereits geleistete Zahlung besteht für Sie ein Rückforderungsanspruch, der derzeit aufgrund insolvenzrechtlicher Vorschriften nicht erfüllt werden kann. Sie können ihre Ansprüche nach der Eröffnung des Insolvenzverfahrens (voraussichtlich am 01.10.2015) beim sodann bestellten Insolvenzverwalter anmelden.
Gerne hätten wir Ihnen eine positivere Information zukommen lassen und möchte für die derzeitige Situation unser Bedauern ausdrücken.
Mit freundlichen Grüßen

ker nemško ne znam sem si prevedel z google translate in kolikor razumem sem dobil prst v rit.

Dr_M ::

Balkan se seli v njemacko.
Evo, cim se zacnejo dobavno roki podaljsevat, samo stran od stacune.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

user-pass ::

bormarb, a sedaj razumes? Dobis denar nazaj ... AMPAK: sele oktobra, predvidoma seveda. Moras pa podati zahtevek za povracilo pri stecajnem upravitelju.

Popravljam: sele po prvem oktobru lahko sele podas zahtevek. Ujej.

Zgodovina sprememb…

bormarb ::

Lej kolegici je bla ena firma dolzna 20k € in po prisilni poravnavi je dobila 420 €. Tko da močno dvomim, do bo karkoli iz tega.

user-pass ::

Ne bom nic pameten. Nahebu si ga, upam da dobis cimvec nazaj, bo pa vsak dobil isti delez terjatve.

BRBR ::

Pogledal sem za MX800 --> 124 EUR shipping excluded
pri nas internet naplavi MX800

Ni potem neke blazne razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

user-pass ::

Ne ni, pri tej tipkovnici ni. Pri celem pc-ju pa nanese za en ssd, veckrat videno v hyper-temi Nakup namiznega pc-ja.

pixelzgaming ::

Nov update iz njihovega FBja:
https://www.facebook.com/hardwareversan...

Pastebin link za tiste ki ne prebavljate FBja: http://pastebin.com/rd1hupk8
Komp: 2600X | 16GB DDR4 | 500GB NVMe | 10 + 10 + 6 + 4 TB HDD | GTX 1060 6GB
Telefon: S23 Ultra
Avto: Megane MK4 GTLine

DarwiN ::

Tole je naravnost grozljivo, da tako vplačaš denar, kot že ničkolikokrat poprej, in zdaj lahko čakaš na oktobersko obravnavo, da boš videl, kdaj in koliko denarja boš dobil vrnjenega..

Jaz sem nazadnje naročil tam sredi junija in dobil dostavljeno sredi julija, torej tik pred zdajci.. Še najhuje je pa to, da sem naročil za drugo osebo in bi potemtakem danes jaz odgovarjal za to "krajo"...

Res kriza.

Pa zanimivo, da danes bojda normalno poslujejo. Zamrznjena so samo naročila pred 23.7.2015, nova naročila pa potekajo normalno.. Go figure.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Lonsarg ::

Tut jaz sem iskreno mislil da je Nemška stečajna zakonodaja kaj bolj stroga. To da gre krovno podjetje v stečaj ne bi smelo pomenit NIČ za podružnico hardwareversand.de. To podružnico bi stečajni upravitelj bodisi vodil dalje bodisi v celoti prodal najbolšemu kupcu, ne pa da z izčrpavanjem uničuje bizniz in z tem znižuje neto količino denarja, ki ga bodo upniki dobili nazaj...

Bomber7 ::

DarwiN je izjavil:


Jaz sem nazadnje naročil tam sredi junija in dobil dostavljeno sredi julija, torej tik pred zdajci.. Še najhuje je pa to, da sem naročil za drugo osebo in bi potemtakem danes jaz odgovarjal za to "krajo"...


Isto sm jest kar ene par kompov naroču za kolege s tam. In pol lahko takole najebeš samo zato, ker si hotu enmu uslugo narest...
Na srečo sm se tud jest samo za par tednov izognu, ampak me je useen izučilo :)
Upam samo da ne bo kašnih problemov z morebitnim uveljavljanjem garancije.

Aphanisis ::

Jaz sem imel tudi rečo, mesec pred zlomom sem dobil robo in to za sorodnika, ki sem mu sestavljal gaming pc ...skoraj bi ga nategnil za slabega jurčka.

Naročal pa sem čisto po starih izkušnjah, sploh nisem preverjal forumov pa FBja ... ko pa sem čakal in čakal, pa robe od nikoder, sem videl vse tiste negativne commente... Očitno je treba vedno sproti pregledat, kako podjetje posluje, ime podjetja se lahko očrni v enem dnevu.

Magic1 ::

Samo eno vprašanje, zakaj ne plačujete preko paypala?
Magic

Aphanisis ::

Magic1 je izjavil:

Samo eno vprašanje, zakaj ne plačujete preko paypala?


A bi v tem primeru dobili vrnjen denar?

Dr_M ::

Magic1 je izjavil:

Samo eno vprašanje, zakaj ne plačujete preko paypala?


Jest placujem preko PP, pa ko to tukaj omenim, me vedno grdo gledajo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

chucki ::

Preko paypal v vsakem primeru dobiš denar vrnjen, če izdelkov nisi dobil. Mislim, da ti oni nakažejo in se potem z njimi ukvarjajo.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

xxurban ::

Jaz sem odprl dispute in upam da dobim denar čeprav ne verjamem.

PredatorX ::

Ja no lahko si malo bolj samozavesten. Firma zdaj deluje normalno naprej... verjetno boš dobil nazaj, ampak boš moral počakati.

SuperVeloce ::

Vsekakor se bo za upnike končalo bolje, kot bi se, če bi se to zgodilo v sloveniji :)). Koliko mislite, da jih je kaj AGT nategnil... v stečaj so že šli in to ne samo enkrat.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

Bomber7 ::

Magic1 je izjavil:

Samo eno vprašanje, zakaj ne plačujete preko paypala?


Jest zato, ker sploh nism nikol meu opcije za paypal. Zmer sm lahko samo prepayment označu.
Zakaj je nism meu, pa nevem...

Sam tud v tem primeru nebi blo glih simpl dnarja nazaj dobit pomoje.

konspirator ::

Marjan518
Dispute, item not delivered.
--

Magic1 ::

konspirator je izjavil:

Marjan518
Dispute, item not delivered.

Točno tako, le to moraš naredit in potem paypal kontaktira prodajalca za dokaz, da je zadeva bila poslana. Sam moraš pred pretekom dvajsetih dni po disputu eskalirat, ker prej je vse avtomatika. Šele po eskalaciji bo nekdo pogledal zadevo. Ker pa zadeva ni poslana, ti potem takoj vrnejo denar.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Bomber7 ::

Aja pol pa kul. Sm mislu da so v primeru stečaja tud kašne dodatne komplikacije še. (ker majo neke čudne zakone v primeru stečaja, kukr sm brau na njihovi FB strani)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bomber7 ()

Magic1 ::

Nekdo je tukaj napisal, da ni imel problema s vračilom v primeru, ko je šel Hoh v stečaj.
Magic

amacar ::

S paypalom je bila cena 3% visja.

Magic1 ::

amacar je izjavil:

S paypalom je bila cena 3% visja.

Tisti, ki so popušil to pot, bodo nasljednjič z veseljem plačali dodatnih 3%.
Magic

pixelzgaming ::

Je kdo sedaj kasneje še kaj naročal; izkušnje? Ali bomo sedaj menjali na mindfactory/caseking/CU
Komp: 2600X | 16GB DDR4 | 500GB NVMe | 10 + 10 + 6 + 4 TB HDD | GTX 1060 6GB
Telefon: S23 Ultra
Avto: Megane MK4 GTLine

darkolord ::

Bi nekoga lepo prosil, da mi razloži - kaj vas še vedno tako vleče k hardwareversand?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

pixelzgaming ::

ne vleče, samo zanima :D Naslednjic naročam zagotovo iz mindfactory.
Komp: 2600X | 16GB DDR4 | 500GB NVMe | 10 + 10 + 6 + 4 TB HDD | GTX 1060 6GB
Telefon: S23 Ultra
Avto: Megane MK4 GTLine

darkolord ::

Jaz toplo priporočam CU... Vedno brez problema, pa sem jim že kar nekaj 10k eur pustil.

Imajo v redu cene, support je prima (vsaj za b2b), na firmo dajo takoj brez davka, ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

driver_x ::

darkolord je izjavil:

Jaz toplo priporočam CU...


Computer Universe?

Jaz za firmo kupujem preko Cyberporta. Za privat pa pogledam na idelao.de, kdo ima največ dobrih ocen.

Mitch ::

Se mi zdi, da so nekaj porihtali pri hwversand, ker se spet njihovi artikli pojavljajo na idealo.de in cene so tudi zdaj konkretno nižje kot pred parimi tedni...

fireX88 ::

če imajo še vedno paypal, potem bi rekel da je nakup dokaj varen, saj se bo paypal z njimi zajebaval, če ne potem zame ne obstajajo...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

xxurban ::

Jaz sem ravno včeraj dobil vrnjen denar. Sicer ga še nimam na TRR ampak bo kmalu.

Mitch ::

Evo zdaj so še malo spremenili spletno podobo trgovine. Se pravi, da le ne gredo v likvidacijo?

Leprechaun ::

Sem tudi sam ravnokar opazil njihovo novo stran. Zadnji čas, da so jo posodobili.
*************************************************************

Mitch ::

Na tej strani naj bi pisalo, da je poštnina za hardwareversand.de do 30.8. zastonj ob naročilu nad 100€ tako za nove kupce kot tudi za obstoječe. Vendar ko pridem do zadnjega koraka pri naročilu mi zastonj poštnine ne upošteva. Čeprav nikjer ne piše, da bi bilo to samo za nemške kupce...
««
35 / 39
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
833181842 (1385) Machete
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Kaj kupiti
2733469196 (5838) darkolord
!

Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
806390494 (57091) Nwanko
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507276451 (111237) darkolord
»

Grafična kartica R9 280x

Oddelek: Kaj kupiti
255516 (4877) PeroM3

Več podobnih tem