Forum » Igre » Deus Ex: Mankind Divided (Deus Ex Universe)
Deus Ex: Mankind Divided (Deus Ex Universe)
oo7 ::
Next-Gen Deus Ex Universe Announced
http://www.ign.com/articles/2013/10/02/...
http://www.vg247.com/2013/10/02/deus-ex...
Končno spet Deus ex
http://www.ign.com/articles/2013/10/02/...
http://www.vg247.com/2013/10/02/deus-ex...
Končno spet Deus ex
- zavaroval slike: Mavrik ()
RejZoR ::
I just came. :D Kljub felerju s šefi in precej drugačnim gameplayem od izvirnika je bila zadeva nepozabna izkušnja. Naloge, čudovita okolja, interakcije z ljudmi, nepozabna glasba in kakovostni dialogi. Me pa prav zanima v kakšno smer bo zavila zgodba...
In zavoljo dobre izkušnje bom tko kot s Human Revolution ignoriral večino medijskega stuffa, sploh gameplay videote, ker si s tem samo uničiš izkušnjo. System Shock 2 mi je bil ravno zaradi tega nor, podal sem se direktno v neznani svet kibernetične groze v prvi osebi. Če bi pred tem gledal trailerje bi zadeva izgubila najmanj pol šarma. Enako z izvirnim Deus Ex. Frend ga je prinesel in sva oba čist not padla. Recimo BioShock pa sem gledal trailerje in čeprav je bil špil noro dober ni bilo tistega pravega feelinga. Tko da "SAY NO TO GAMEPLAY TRAILERS!" (razen teaserji so kul al pa trailerji, ki ne pokažejo veliko, mogoče zgolj intro video)...
In zavoljo dobre izkušnje bom tko kot s Human Revolution ignoriral večino medijskega stuffa, sploh gameplay videote, ker si s tem samo uničiš izkušnjo. System Shock 2 mi je bil ravno zaradi tega nor, podal sem se direktno v neznani svet kibernetične groze v prvi osebi. Če bi pred tem gledal trailerje bi zadeva izgubila najmanj pol šarma. Enako z izvirnim Deus Ex. Frend ga je prinesel in sva oba čist not padla. Recimo BioShock pa sem gledal trailerje in čeprav je bil špil noro dober ni bilo tistega pravega feelinga. Tko da "SAY NO TO GAMEPLAY TRAILERS!" (razen teaserji so kul al pa trailerji, ki ne pokažejo veliko, mogoče zgolj intro video)...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
opeter ::
Tko da "SAY NO TO GAMEPLAY TRAILERS!" (razen teaserji so kul al pa trailerji, ki ne pokažejo veliko, mogoče zgolj intro video)...
Lahko pa se tudi zaj*beš, če ne veš, kako zadeva izgleda/špila ... potem pa pride razoračanje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Močno dvomim, da bo Eidos Montreal zajebal. Modeli obvladajo in če se bojo držali recepta iz Human Revolution ne morejo zafrknit. In če naredijo šefe dejansko tricky bo še bolje. Da ne bo zgolj shoot till they fall...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oo7 ::
Men je tudi Deus Ex Human revolution ena najboljših iger sem jo preigral že 2x pa še jo bom. DLc Missing link mi pa ni bil tako všeč.
Drugače pa se strinjam če se bodo držali recepta z Human Revolution nimajo kaj za zafrknit. Upam pa, da ne bodo zamenjali Adama Jensen-a
Drugače pa se strinjam če se bodo držali recepta z Human Revolution nimajo kaj za zafrknit. Upam pa, da ne bodo zamenjali Adama Jensen-a
opeter ::
Baje bodo zdaj-zdaj (konec oktobra) izdali Deus Ex Human Revolution Director's Cut, ki je rahlo predelan, vsebuje vse obstoječe DLC-je in še neke bombončke ter bonuse.
Za vse štiri (obstoječe) platforme, torej Xbox 360, PS3, PC in Wii U. Sploh verzija za Wii U ima neke res hude bombončke (interaktivnost za tisti Wii U Gamepad)
http://www.gamepro.de/playstation/spiel...
Za vse štiri (obstoječe) platforme, torej Xbox 360, PS3, PC in Wii U. Sploh verzija za Wii U ima neke res hude bombončke (interaktivnost za tisti Wii U Gamepad)
http://www.gamepro.de/playstation/spiel...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
bluefish ::
Ja, zasledil sem, da naj bi bili boji s šefi predelani in bodo omogočali alternativne pristope, ne le direktnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
RejZoR ::
Men je bil The Missing Link kar kul. Dogajanje na tovorni ladji je bil kar zanimiv, sploh tist feeling, ker se dogaja med neurjem, ko prši vodo naokoli, vsake toliko časa se zabliska in grmi itd.
Čeprav pri vseh Deus Ex-ih mi je vedno najbolj dogajal Azijski konec, Hong Kong, Kitajska itd.
Hong Kong v enki mi je bil najbolj nepozaben konec, tiste ozke ulice, kanali, tržnica, tempelj in triade, pa do bogatih high tech stolpnic, dogajanja v onem lokalu zraven VersaLife laboratorija itd.
V Human Revolution pa je bilo podobno s Kitajsko, dogajanje na ulicah je imelo nek poseben čar, sprehajanje po tistih ulicah z raznimi kuharji, trgovine, do hotelov, bordela pa vse do high tech laboratorijev visoko nad mestom.
Čeprav pri vseh Deus Ex-ih mi je vedno najbolj dogajal Azijski konec, Hong Kong, Kitajska itd.
Hong Kong v enki mi je bil najbolj nepozaben konec, tiste ozke ulice, kanali, tržnica, tempelj in triade, pa do bogatih high tech stolpnic, dogajanja v onem lokalu zraven VersaLife laboratorija itd.
V Human Revolution pa je bilo podobno s Kitajsko, dogajanje na ulicah je imelo nek poseben čar, sprehajanje po tistih ulicah z raznimi kuharji, trgovine, do hotelov, bordela pa vse do high tech laboratorijev visoko nad mestom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oo7 ::
Deus Ex: Mankind Divided
Deus Ex: Mankind Divided most likely fits under the Deus Ex Universe moniker, which was announced last year.
http://www.ign.com/articles/2014/03/28/...
Kaj to pomeni, da bo Deus Ex Universe imel več podnaslovov Deus Ex
Deus Ex: Mankind Divided most likely fits under the Deus Ex Universe moniker, which was announced last year.
http://www.ign.com/articles/2014/03/28/...
Kaj to pomeni, da bo Deus Ex Universe imel več podnaslovov Deus Ex
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
What is Deus Ex: Mankind Divided?
New trademark filing suggests a new entry in the Deus Ex universe.
Square Enix has filed a trademark for Deus Ex: Mankind Divided, but is that the title for the new Deus Ex game currently in development for Xbox One, PlayStation 4, and PC?
Deus Ex studio boss boss David Anfossi revealed in October 2013 that a title for the new consoles and PC was in the works, as part of something called Deus Ex: Universe--which would be designed to create a connected game universe across multiple titles and platforms.
"The concept behind Deus Ex: Universe is to create an ongoing, expanding and connected game world built across a generation of core games," said Anfossi at the time. The studio also released a single piece of concept art (pictured), designed to show the "ghetto city" that segregates trans-humans.
"The people in this segregated class have reshaped their environment, nostalgic for their ideal of Cyber Renaissance. This dark and dystopian vision sets the tone for things to come in Deus Ex."
"It's a commitment on our part to deliver meaningful content that expands the franchise on a regular basis," concluded Anfossi, "and to deliver a deep conspiracy that will span several connected Deus Ex games, creating a more immersive and richer experience than ever before."
http://www.gamespot.com/articles/what-i...
New trademark filing suggests a new entry in the Deus Ex universe.
Square Enix has filed a trademark for Deus Ex: Mankind Divided, but is that the title for the new Deus Ex game currently in development for Xbox One, PlayStation 4, and PC?
Deus Ex studio boss boss David Anfossi revealed in October 2013 that a title for the new consoles and PC was in the works, as part of something called Deus Ex: Universe--which would be designed to create a connected game universe across multiple titles and platforms.
"The concept behind Deus Ex: Universe is to create an ongoing, expanding and connected game world built across a generation of core games," said Anfossi at the time. The studio also released a single piece of concept art (pictured), designed to show the "ghetto city" that segregates trans-humans.
"The people in this segregated class have reshaped their environment, nostalgic for their ideal of Cyber Renaissance. This dark and dystopian vision sets the tone for things to come in Deus Ex."
"It's a commitment on our part to deliver meaningful content that expands the franchise on a regular basis," concluded Anfossi, "and to deliver a deep conspiracy that will span several connected Deus Ex games, creating a more immersive and richer experience than ever before."
http://www.gamespot.com/articles/what-i...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Ahead of a possible showcase at E3 2014, Eidos Montreal's logo for Deus Ex Universe has been revealed. As you can see, it appears to be a play on the Illuminati symbol, except without the eye in the center. Instead, three Triforce-like shapes form into a single triangle.
Read more at http://gamingbolt.com/deus-ex-universe-...
Upam, da bodo kaj pokazali letos na E3 v zvezi s to igro
oo7 ::
Eidos Montreal has announced its new Dawn Engine which it says will be the "cornerstone" to the development of its Deus Ex: Universe projects.
A screenshot accompanied the press release, and while it doesn't claim to be from the next Deus Ex game, it sure looks like it to us.
The new engine is a heavily modified version of IO Interactive's Glacier 2 engine, and allows for "improved rendering capabilities, real-time physics, and advanced artificial intelligence programming."
"The technology behind any game is a key component in ensuring that gamers are able to develop both an emotional and visceral connection to what they are experiencing within the game world," said studio head David Anfossi in a prepared statement.
"We've worked tirelessly over the last few years developing this engine, building upon and improving both the visual and immersive artistry in our games. We truly believe that our engine will help us to strengthen both the gameplay and storytelling experiences we strive to create."
Eidos Montreal has said its next Deus Ex title is part of the studio's plan to expand the franchise on a regular basis and to "deliver a deep conspiracy that will span several connected Deus Ex games."
Games set in the Deus Ex: Universe will arrive on both PC and current-gen consoles while additional Deus Ex games and experiences will be made available on tablets and smartphones.
http://www.vg247.com/2014/12/04/deus-ex...
Torej se obeta serija iger Deus Ex z imenom Universe
A screenshot accompanied the press release, and while it doesn't claim to be from the next Deus Ex game, it sure looks like it to us.
The new engine is a heavily modified version of IO Interactive's Glacier 2 engine, and allows for "improved rendering capabilities, real-time physics, and advanced artificial intelligence programming."
"The technology behind any game is a key component in ensuring that gamers are able to develop both an emotional and visceral connection to what they are experiencing within the game world," said studio head David Anfossi in a prepared statement.
"We've worked tirelessly over the last few years developing this engine, building upon and improving both the visual and immersive artistry in our games. We truly believe that our engine will help us to strengthen both the gameplay and storytelling experiences we strive to create."
Eidos Montreal has said its next Deus Ex title is part of the studio's plan to expand the franchise on a regular basis and to "deliver a deep conspiracy that will span several connected Deus Ex games."
Games set in the Deus Ex: Universe will arrive on both PC and current-gen consoles while additional Deus Ex games and experiences will be made available on tablets and smartphones.
http://www.vg247.com/2014/12/04/deus-ex...
Torej se obeta serija iger Deus Ex z imenom Universe
RejZoR ::
Can't wait. Čeprav Human Revolution (in tud Missing Link) ni bil tako radikalen kot izvirnik je bil še vedno neverjetna izkušnja in komaj čakam, da okusim še več tega. Kateri engine bo gnal igro me niti ne briga, ker grafika nikoli ni bila najvišja prioriteta igre, je pa fajn, če je napredna. Osebno bi najraje videl to naprednost uporabljeno v sami igralnosti, torej koriščenje fizike, real-time senc in podobnih stvari za dejanski gameplay.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oo7 ::
Square Enix's sequel to Deus Ex: Human Revolution may have just leaked. Kanobu revealed imagery and information on Deus Ex: Mankind Divided, developed by Eidos Montreal, which is allegedly coming to Xbox One, PlayStation 4, and PC, and stars returning hero Adam Jensen fighting across the globe, including Czech Republic.
http://www.ign.com/articles/2015/04/07/...
Zdaj pa ne vem ali bo naslov Deus ex universe ali Deus Ex Mankind Devided
http://www.ign.com/articles/2015/04/07/...
Zdaj pa ne vem ali bo naslov Deus ex universe ali Deus Ex Mankind Devided
oo7 ::
Kot kaže se bo igra imenovala Deus Ex Mankind DIvided pa če lahko eden od moderatorjev popravi naslov teme.
Hvala
Pa še nekaj o zgodbi: Mankind DIvided will take place two years after Human Revolution. It focuses on humanity's fear of augmented people after the conclusion of the previous game. No release date is set yet, but it's coming to PS4, Xbox One, and PC.
Hvala
Pa še nekaj o zgodbi: Mankind DIvided will take place two years after Human Revolution. It focuses on humanity's fear of augmented people after the conclusion of the previous game. No release date is set yet, but it's coming to PS4, Xbox One, and PC.
oo7 ::
So bili že omenjeni kakšni okvirni datumi izida?
Na wikipediji piše 2016
Več podrobnosti o igri pa bo znano naslednji mesec. Gameinformer Maj 2015
Še dve nove slike.
synopsis:
Adam Jensen returns and joins forces with an Interpol-funded task force aiming to hunt down and capture augmented terrorists in a world that now hates and fears transhumans. Jensen has a new suite of augmentations that allow him to cleverly navigate stealth, combat, and social interactions, but how Jensen chooses to solve every problem is entirely up to you.
Deus Ex: Mankind Divided Game Informer Coverage Trailer
Snackbarru ::
Ah, izgleda kot kup prenapihnjenega generičnega AAA igrovja. Call of Duty : Never asked for this.
Original je bil dober, Human Revolution je bil njegov retardiran otrok, tole pa sklepam da bo isti špil v drugi mapi. Invisible war je pa posvojenec.
Original je bil dober, Human Revolution je bil njegov retardiran otrok, tole pa sklepam da bo isti špil v drugi mapi. Invisible war je pa posvojenec.
oo7 ::
scipascapa je izjavil:
tole je day 1 zame.
Enako
Jaz sem dal igro na Steamu že pod wishlist takoj, ko bo možno jo kupim, ker Deus Ex Human Revolution mi je ena od najboljših iger tako, da tole je 1000% nakup
Izi ::
Sploh ni kaj razmišljati, zame ena najboljših serij sploh.
Deus Ex: Human Revolution iz leta 2011 je bila odlična igra, ki sem jo z užitkom preigral kar trikrat Igra je imala tudi ene najboljših DLC-jev, ki niso bili samo neke stranske zgodbe, ampak so bistveni za zgodbo.
Tudi ocene so bile ene najboljših, saj je bila igra skoraj povsod ocenjena preko 90%
Deus Ex: Mankind Divided je direktno nadaljevanje Human Revolution in ker je odlična zgodba bistvo te serije bo poznavanje zgodbe iz prvega dela verjetno nujno.
Zgodba se dogaja 2 leti kasneje z istim glavnim junakom (Adam Jensen).
V Human Revolution smo začeli kot normalen človek in se skozi zgodbo tako "nadgradili" da od originalnega Adama ni ostalo praktično nič drugega kot samo še možgani
Dogajalo se je leta 2027, ko je skrivna organizacija Illuminati poskusila prevzeti kontrolo nad vsemi nadgrajenimi ljudmi s pomočjo novega čipa, ki so ga dali na trg ravno za to priložnost. Mi (Adam Jensen) jim sledimo po celem svetu in jih na koncu premagamo.
Nadaljevanje Mankind Divided se dogaja leta 2029, ko največja grožnja postane neka teroristična organizacija, katere člani so vsi do zob nadgrajeni z robotsko tehnologijo. Mi kot Adam Jensen se odpravimo na lov za teroristi...
Da je igra tako uspešna se ima zahvaliti tudi posebni mešanici kar treh različnih žanrov.
Prvoosebna streljačina, RPG in Skrivalščina. Iz vseh treh žanrov je pobrano najboljše in združeno v odlično igro.
Datum izida:
Na nekaterih straneh s prednaročilom se pojavlja datum december 2015. Verjetno res ciljajo na božične in novoletne praznike ampak splošno mnenje je, da jim verjetno ne bo uspelo in bo igra najverjetneje na voljo v začetku leta 2016.
Deus Ex: Human Revolution iz leta 2011 je bila odlična igra, ki sem jo z užitkom preigral kar trikrat Igra je imala tudi ene najboljših DLC-jev, ki niso bili samo neke stranske zgodbe, ampak so bistveni za zgodbo.
Tudi ocene so bile ene najboljših, saj je bila igra skoraj povsod ocenjena preko 90%
Deus Ex: Mankind Divided je direktno nadaljevanje Human Revolution in ker je odlična zgodba bistvo te serije bo poznavanje zgodbe iz prvega dela verjetno nujno.
Zgodba se dogaja 2 leti kasneje z istim glavnim junakom (Adam Jensen).
V Human Revolution smo začeli kot normalen človek in se skozi zgodbo tako "nadgradili" da od originalnega Adama ni ostalo praktično nič drugega kot samo še možgani
Dogajalo se je leta 2027, ko je skrivna organizacija Illuminati poskusila prevzeti kontrolo nad vsemi nadgrajenimi ljudmi s pomočjo novega čipa, ki so ga dali na trg ravno za to priložnost. Mi (Adam Jensen) jim sledimo po celem svetu in jih na koncu premagamo.
Nadaljevanje Mankind Divided se dogaja leta 2029, ko največja grožnja postane neka teroristična organizacija, katere člani so vsi do zob nadgrajeni z robotsko tehnologijo. Mi kot Adam Jensen se odpravimo na lov za teroristi...
Da je igra tako uspešna se ima zahvaliti tudi posebni mešanici kar treh različnih žanrov.
Prvoosebna streljačina, RPG in Skrivalščina. Iz vseh treh žanrov je pobrano najboljše in združeno v odlično igro.
Datum izida:
Na nekaterih straneh s prednaročilom se pojavlja datum december 2015. Verjetno res ciljajo na božične in novoletne praznike ampak splošno mnenje je, da jim verjetno ne bo uspelo in bo igra najverjetneje na voljo v začetku leta 2016.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
mr1two ::
Nice!
Ena redkih iger, ki sem jo kupil po dolgem času je bla ravno DX-HR, tako da komaj čakam na izdajo nadaljevanja :)
Ena redkih iger, ki sem jo kupil po dolgem času je bla ravno DX-HR, tako da komaj čakam na izdajo nadaljevanja :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
PARTyZAN ::
Po pravici povedano mi ni bilo jasno zakaj je Deus Ex: HR tako hitro cena absurdno padla. Mislim, da je to moj najljubši naslov, ki je izšel v zadnjih petih letih.
Izi ::
Deus Ex: Mankind Divided: The Story So Far
Verjetno najboljša zgodba v zgodovini igričarstva je tudi precej kompleksna in potrebuje osvežitev.
Na Gamespotu so naredili pregled celotne dosedanje Deus Ex zgodbe in tudi razlago Mankind Divided trailerja.
Verjetno ni treba opozarjati, da so članek in videi namenjeni samo tistim, ki so že preigrali vse dosedanje Deus Ex igre.
SPOILER
Na koncu Human Revolution je moral naš Jensen odločiti o nadaljnji usodi človeštva na 4 popolnoma različne načine.
Mankind Divided je pač morala izbrati enega izmed teh štirih različnih koncev in zgodba se nadaljuje kot da smo izbrali samouničenje tsitega celotnega kompleksa, kar seveda pomeni, da resnica ni nikoli prišla na dan, in se je moralo človeštvo samo odločiti o nadaljnji usodi uporabe mehanskih nadgradenj.
Dve leti po tej težki odločitvi se začne Mankind Divided ...
Verjetno najboljša zgodba v zgodovini igričarstva je tudi precej kompleksna in potrebuje osvežitev.
Na Gamespotu so naredili pregled celotne dosedanje Deus Ex zgodbe in tudi razlago Mankind Divided trailerja.
Verjetno ni treba opozarjati, da so članek in videi namenjeni samo tistim, ki so že preigrali vse dosedanje Deus Ex igre.
SPOILER
Na koncu Human Revolution je moral naš Jensen odločiti o nadaljnji usodi človeštva na 4 popolnoma različne načine.
Mankind Divided je pač morala izbrati enega izmed teh štirih različnih koncev in zgodba se nadaljuje kot da smo izbrali samouničenje tsitega celotnega kompleksa, kar seveda pomeni, da resnica ni nikoli prišla na dan, in se je moralo človeštvo samo odločiti o nadaljnji usodi uporabe mehanskih nadgradenj.
Dve leti po tej težki odločitvi se začne Mankind Divided ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
Komaj čakam na tole igro.
Je pa v trailerju vidno, da bo Jensen dobil kar nekaj novih augmentov
Je pa v trailerju vidno, da bo Jensen dobil kar nekaj novih augmentov
Izi ::
Port iz konzol na PC bo tudi tokrat delala firma Nixxes, ki je naredila že port za Human Revolution
Mislim, da je to kar dobra novica, saj jim je v Human Revolution port kar dobro uspel in je igra zgledala precej manj konzolno kot običajne današnje igre.
Mislim, da je to kar dobra novica, saj jim je v Human Revolution port kar dobro uspel in je igra zgledala precej manj konzolno kot običajne današnje igre.
mr1two ::
Po pravici povedano mi ni bilo jasno zakaj je Deus Ex: HR tako hitro cena absurdno padla. Mislim, da je to moj najljubši naslov, ki je izšel v zadnjih petih letih.
Enostavno samo zato, ker je single player- nima dodane vrednosti multiplayerja, ki bi ljudi držal pri tej igri. Meni se je tudi zdela ena boljših iger, ki sem jo preigral 3x ali 4x.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Snackbarru ::
Ne skrbite, z Mankind Divided bodo že poskrbeli za visoke cene in pa seveda obilico DLC-ja.
TESKAn ::
Hm, deja vu...svet poln neenakosti, teroristi, delas za organizacijo, za katero sumis, da nima najboljsih namenov...storija ponavlja deus ex?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Izi ::
storija ponavlja deus ex?
Saj to je Deus Ex. Ker gre za direktno nadaljevanje je jasno, da se večina stvari ponovi, samo izboljšano je vse skupaj.
Edino kar me skrbi je omemba v gornjem videu, da bo sedaj "Rambo still" enakovreden "tiholazenju" . To je po moje slabo, celo zelo slabo, saj Deus Ex v osnovi temelji na skrivanju, hackanju in napadih iz zasede. To je tisto, kar ga je naredilo legendarnega.
Vse to je sicer še vedno mogoče, ampak ponavadi igralci izberemo najlažjo pot in kot kaže bo to tokrat Rambo still. Nikomur se ne bo ljubilo skrivati, če pa se lahko skozi celo igro sprehodiš z mitraljezom v roki.
Bojim se, da bodo igro poneumili na stopnjo streljačine. Kje so tisti časi, ko sem četrt ure opazoval premikanje stražarjev, da sem do potankosti naštudiral njihovo pot in jih potem tiho odstranil enega za drugim brez da bi me opazili. In to v vsaki sobi posebej. Če se je sprožil alarm je bilo igre konec. Sedaj pa samo mitraljez v roke in gasa. Pha
oo7 ::
storija ponavlja deus ex?
Saj to je Deus Ex. Ker gre za direktno nadaljevanje je jasno, da se večina stvari ponovi, samo izboljšano je vse skupaj.
Edino kar me skrbi je omemba v gornjem videu, da bo sedaj "Rambo still" enakovreden "tiholazenju" . To je po moje slabo, celo zelo slabo, saj Deus Ex v osnovi temelji na skrivanju, hackanju in napadih iz zasede. To je tisto, kar ga je naredilo legendarnega.
Vse to je sicer še vedno mogoče, ampak ponavadi igralci izberemo najlažjo pot in kot kaže bo to tokrat Rambo still. Nikomur se ne bo ljubilo skrivati, če pa se lahko skozi celo igro sprehodiš z mitraljezom v roki.
Bojim se, da bodo igro poneumili na stopnjo streljačine. Kje so tisti časi, ko sem četrt ure opazoval premikanje stražarjev, da sem do potankosti naštudiral njihovo pot in jih potem tiho odstranil enega za drugim brez da bi me opazili. In to v vsaki sobi posebej. Če se je sprožil alarm je bilo igre konec. Sedaj pa samo mitraljez v roke in gasa. Pha
Nima te kaj skrbet
You Can Complete Deus Ex Mankind Divided Without Killing Anyone, Even The Bosses
http://www.rockpapershotgun.com/2015/04...
HighBane ::
storija ponavlja deus ex?
Saj to je Deus Ex. Ker gre za direktno nadaljevanje je jasno, da se večina stvari ponovi, samo izboljšano je vse skupaj.
Edino kar me skrbi je omemba v gornjem videu, da bo sedaj "Rambo still" enakovreden "tiholazenju" . To je po moje slabo, celo zelo slabo, saj Deus Ex v osnovi temelji na skrivanju, hackanju in napadih iz zasede. To je tisto, kar ga je naredilo legendarnega.
Vse to je sicer še vedno mogoče, ampak ponavadi igralci izberemo najlažjo pot in kot kaže bo to tokrat Rambo still. Nikomur se ne bo ljubilo skrivati, če pa se lahko skozi celo igro sprehodiš z mitraljezom v roki.
Bojim se, da bodo igro poneumili na stopnjo streljačine. Kje so tisti časi, ko sem četrt ure opazoval premikanje stražarjev, da sem do potankosti naštudiral njihovo pot in jih potem tiho odstranil enega za drugim brez da bi me opazili. In to v vsaki sobi posebej. Če se je sprožil alarm je bilo igre konec. Sedaj pa samo mitraljez v roke in gasa. Pha
Eh igraš kakor hočeš. Pri Human Revolution me je motilo, da je bilo nonlethal skrivanje veliko bolj nagrajeno, proti lethal takedown, ki je opozorilo stražarje in manj exp. "Shooting guns blazing" je bilo še težje zaradi še manj expeja za nujno nadgraditve, ki jih pri tiholazenju manj rabiš, malo metkov, manj inventorja, tako uporabljaš osnovna orožja, ker za druga nisem imel prostora.
Take igre rad končam tiholazno in v Rambo stilu, pa še kakšne variacije le teh, ko imam več občutka za AI in mehanike. Pacifist, hackanje robotov, Hulk...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: HighBane ()
oo7 ::
You can defeat bosses in Deus Ex: Mankind Divided by talking to them
http://www.vg247.com/2015/07/25/deus-ex...
http://www.vg247.com/2015/07/25/deus-ex...
Izi ::
Deus Ex Mankind Divided lets you defeat bosses with combat, stealth or a chat
Še ena potrditev, da so se tokrat šefovskih bojev lotili z večjo resnostjo kot v prejšnjem delu.
Na splošno pri Deus Ex, kot se spodobi za RPG, ne moreš biti dober v vsem. Specializirati se moraš na en sam način, ali pa si slab v vsem.
Velik problem pri sicer odličnem Human Revolution je bil, da tisti, ki smo bili specializirani za tiho odstranjevanje sovražnikov brez da nas ti opazijo, smo povsem odpovedali ko se je pred nas postavil divji Boss z mitraljezom v eni roki in metalcem granat v drugi roki. Mi pa v roki eno slabotno pištolico, vsi skilli pa vloženi v skrivanje
Kot piše je v Human Revolution vse šefovske boje izdelala ena druga firma in zato niso bili ravno najbolj kompatibilni z ostalo igro, ki jo je izdelal Eidos Montreal.
V Mankind Divided pa je Eidos Montreal prevzel celotno produkcijo in bodo tudi šefovski boji prilagojeni za vsak različni build posebej.
Šefe bomo še vedno lahko sesuli z grobo silo, lahko pa jih bomo potiho odstranili brez da bi nas sploh opazili. Možna pa bo še tretja pot, kjer se bomo pogovorili z njimi in jih poskusili prepričali v mirno rešitev. Ta tretja pot se bo lahko končala mirno ali pa krvavo, pač glede kako spretni bomo pri pogovoru oziroma izbiranju naših odgovorov.
Pri Human Revolution je bilo v zgodbi določeno, da vsak boss mora umreti. V Mankind Divided pa se bo zgodba spreminjala glede na naše odločitve pri vsakem šefu bo šla zgodba svojo pot če bomo šefa ubili v velikem masakru, kjer bodo vsi vedeli, da smo bili mi, drugače bo če ga bomo odstranili na skrivaj, kje bo vse skupaj morda zgledalo kot nesreča, spet drugače pa bo če ga bomo uspeli pridobiti na svojo stran.
Kot je že M-Power omenil nekje zgoraj bo menda celo igro možno končati brez da bi ubili enega samega sovražnika vključno s šefi. To bo verjetno posebni izziv za najbolj potrpežljive.
Edit: Damn, malo sem zamudil z objavo. M-Power me je prehitel
Še ena potrditev, da so se tokrat šefovskih bojev lotili z večjo resnostjo kot v prejšnjem delu.
Na splošno pri Deus Ex, kot se spodobi za RPG, ne moreš biti dober v vsem. Specializirati se moraš na en sam način, ali pa si slab v vsem.
Velik problem pri sicer odličnem Human Revolution je bil, da tisti, ki smo bili specializirani za tiho odstranjevanje sovražnikov brez da nas ti opazijo, smo povsem odpovedali ko se je pred nas postavil divji Boss z mitraljezom v eni roki in metalcem granat v drugi roki. Mi pa v roki eno slabotno pištolico, vsi skilli pa vloženi v skrivanje
Kot piše je v Human Revolution vse šefovske boje izdelala ena druga firma in zato niso bili ravno najbolj kompatibilni z ostalo igro, ki jo je izdelal Eidos Montreal.
V Mankind Divided pa je Eidos Montreal prevzel celotno produkcijo in bodo tudi šefovski boji prilagojeni za vsak različni build posebej.
Šefe bomo še vedno lahko sesuli z grobo silo, lahko pa jih bomo potiho odstranili brez da bi nas sploh opazili. Možna pa bo še tretja pot, kjer se bomo pogovorili z njimi in jih poskusili prepričali v mirno rešitev. Ta tretja pot se bo lahko končala mirno ali pa krvavo, pač glede kako spretni bomo pri pogovoru oziroma izbiranju naših odgovorov.
Pri Human Revolution je bilo v zgodbi določeno, da vsak boss mora umreti. V Mankind Divided pa se bo zgodba spreminjala glede na naše odločitve pri vsakem šefu bo šla zgodba svojo pot če bomo šefa ubili v velikem masakru, kjer bodo vsi vedeli, da smo bili mi, drugače bo če ga bomo odstranili na skrivaj, kje bo vse skupaj morda zgledalo kot nesreča, spet drugače pa bo če ga bomo uspeli pridobiti na svojo stran.
Kot je že M-Power omenil nekje zgoraj bo menda celo igro možno končati brez da bi ubili enega samega sovražnika vključno s šefi. To bo verjetno posebni izziv za najbolj potrpežljive.
Edit: Damn, malo sem zamudil z objavo. M-Power me je prehitel
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
opeter ::
Zakaj se kamera tago nagiba oz. niha, ko glavni protagonist beži? Ravno zaradi tega se moram takih iger ognit.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najboljše igre tega desetletja ? (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13049 (11095) | jype |
» | Dishonored 2: Darkness of Tyvia (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 21098 (11002) | ahac |
» | Geforce 1050 ti 4GB ali Amd Rx 560 4GBOddelek: Kaj kupiti | 1487 (1237) | alucard001 |
» | Najzahtevnejše PC igre.Oddelek: Pomoč in nasveti | 3663 (2787) | cebelar123 |
» | Deus Ex: Human Revolution (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Igre | 84892 (46866) | Bor H |