Prijavi se z GoogleID

» »

Toptime servis

Toptime servis

missT ::

Pozdravljeni,

jaz se vam ponovno oglašam. Sem že pisala sem, ko mi je telefon (xperia T) sam pošiljal sporočila, če sem telefon ugasnila in nato ponovno prižgala. Torej nesla sem ga na servis (toptime, da se bo vedelo, o kom je govora), kjer sem v 100 stavkih povedala kaj je narobe, med drugim tudi to, da sem sama že na novo preko PC Comapaniona naložila sistem na novo in povrnila na tovarniške. Gospod butl na simobilu je v opis napake vpisal en stavek: "Telefon sam pošilja sporočila.". ni dodal tega, da se to dogaja, ko ga izkolpim in ponovno vklopim in, da ponavadi pošilja tistim ljudem, katerim sem pošiljala tudi mmse. Skratka nič druga, razen tistega enega stavka. Sem dobila telefon iz servisa, pojasnilo kaj so naredili: na novo naložen software. Se mi je skoraj zmešalo. OK, vseeno sprobam telefon, mogoče jaz nisem prav naredila. Že isti dan telefon izklopim in ponovno vklopim, spet mi folk piše, da mi telefon sam pošilja sporočila. Znorim in nesem telefon nazaj. Bumbar tam me spet ni poslušal in spet vpisal samo en stavek v pojasnilo problema. Sedaj čakam, da telefon že drugič dobim iz servisa, seveda pričakujem isti rezultat.

Moje vprašanje je, če lahko že ko drugič dobim telefon iz servisa uveljavljam stvarno napako, ker jaz več nimam živcev čakati, da mi popravijo telefon, na simobilu pa mi niti ne znajo povedati, ali je mogoče kriva moja sim kartica (ne verjamem) ali kaj druga. hočem denar nazaj, ali pa telefon DRUGE znamke, ker ne vem, če se še hočem za**** s tem, bojim se, da če bi mi dali novo Xperio T, bi tudi tista zafrkavala... Ima kdo kakšen pameten nasvet? :)
  • spremenilo: missT ()

Lakotnik29 ::

Si pomislila, da bi telefon nesla direktno na servis in se izgonila "butlom", ki ne znajo opisat napake?ć

Stvarno napako vsekakor lahko uveljavljaš, če ti jo bodo priznali je pa druga zgodba.

Duhec ::

Ne razumem zakaj nisi pri bumbarju zahtevala, da napiše tisto kar je po tvoje izpustil in na kar se zdaj že drugič sklicuješ ?
Drugič na listek napiši kratek opis napake in ga priloži reklamaciji.

koyotee ::

Zahtevaj nadrejenega in pošlji butla v 3 pm
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

misek ::

Zakaj pa to ne demonstriraš na samem servisu? Po možnosti pravemu serviserju ne "butlu".

koyotee ::

Edina stvar ki jo bom mogoče kupil od sony je ps4, vse ostalo je nakaj na pol...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

missT ::

Ne nesem direkt na servis, ker je le ta v Ljubljani, jaz pa sem iz Maribora... Zakaj nisem tega rekla naj se napiše? Ker sem videla šele doma na listu napisano, kaj je on njim sporočil. Sem šele doma pogleala list.

koyotee ::

Kdor nima v glavi ma v nogah ;)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

mirza87 ::

Izgovori, izgovori in še enkrat izgovori!!!
Imam tudi problem z istim serviserjem le z drugim operaterjem. Sony Xperia L, star štiri mesece, vedno v etuiju, nepoškodovan, nepokraspan, neodpiran,... Telefon NOV! Žena vzame telefon iz torbice, etuijčka odpre in zagleda en cel zmazek na ekranu,... Barve razlite al kaj že. Ker je seveda telefon v garanciji ga nesem nazaj na prodajno mesto, gospa napiše "razlit ekran", dobim potrdilo in čakam,... Čez štirinajst dni me serviser pokliče, in pravi da ne bodo uveljavljali garancije, ker je mehanska okvara in da popravilo stane 110 EUR. Vprašam kaj je narobe z telefonom, in kakšna mehanska okvara je? Pravi,... "Am,... kaj vem barve so razlite". Vprašam zakaj??? Udarec, padec??? Je telefon razbit kje, odpiran ali kje poškodovan??? Seveda on kot "SERVISER" mi ni znal pojasniti kakšna mehanska okvara je na telefonu, in ker nisem dal 110 EUR dobim telefon nazaj. Pokličem operaterja in povem kakšna je situacija in mi neka gospa pravi,... "Joj gospod nimamo mi nič z tem kar na servis pokličite"! Alo, jaz sem telefon kupil pri VAS in ne pri serviserju in VAM plačujem ne serviserju! Seveda njim je strašno žal za nastalo situacijo, in tako jim je žal ker ne morejo pomagati, ker serviser kar reče je to tko in ne more biti drugače! A zdaj se moram jaz zajebav*t in telefon pošiljat serviserju, za katerega prej niti vedel nisem da obstaja!!! Skratka,... Povedal sem, da takoj ko se pogodba poteče (meni in ženi) nas več ne vidijo! Rajši kupim telefon ebay varijante je ceneje in vem da nimam garancije in če crkne, crkne. Pa fino bi bilo, da na škatlo od telefonov napišejo "Ne uporabljaj! Telefon služi kot dodatek v regalu dnevne sobe!"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirza87 ()

feryz ::

Še eden, ki ne zna brati!!!
Poglej na garancijski list, tam je navedeno, kdo ti da garancijo in na koga se moraš obračati za te zadeve.
Ena blond gospodična v štacuni nima popolnoma nič s tem, njena vloga je zgolj posredovanje, tako kot bo kasneje poštarjeva oz. vloga GLS-ovca, ki bo dostavil telefon.
Preden obtožiš pol Slovenije in, uauuu, prebegneš k drugemu operaterju!
Jako se oni sekirajo, če jim pri par stotisoč ali celo milijonu uporabnikov eden, ki ni niti funkcionalno pismen, zbeži drugam.

Kar se pa ekrana tiče...
Lahko imaš sto etuijev, dovolj je, da telefon pade, da ekran pretisneš v žepu, torbici...
Pozna se nikjer, ekran je pa fuč. Da bi pa ekran kar tako, sam od sebe, razlil barve!? Itak.
Tako da se kar pričkaj dalje.

mirza87 ::

Ja zaradi takšnih in podobnih smo tam kjer smo ane feryz. To ti pove veliko o pismenosti. ;)

šernk ::

Ok pa sem še jaz med tistimi, ki bodo prekleli te nesposobneže.

v prvo ko oddam telefon na servis, mi sicer na telekomu ena zmedena gospa napiše v opis napake vse razen tistega kar želim ne. Ok upal sem da bodo vsaj poklicali ker je bilo vse zmedeno opisano. Nič...ponastavitev programske opreme in pošljejo nazaj. Prevzamem telefon...čez pol ure grem nazaj na telekom, saj niso naredili praktično nič. Z nekom drugim se cca 20min ukvarjava kako čimbolj podrobno opisat napako. Napiševa tudi na kateri različici programske opreme je zadeva delovala nazadnje brez težav in za dodatna vprašanja naj kontaktirajo stranko!

danes dobim mobitel nazaj:
ponastavitev programskega modula
napake nismo odkrili

se jim zahvalim na telekomu in rečem, da če tokrat ne bo zadeva urejena bom sam urejal direkt s servisom. Prižgem telefon brez sim kartice, vidim katero verzijo programske opreme imam in že vem da ne bo delovalo. Pridem domov stestiram zadevo in seveda ne deluje. Sedaj pa kako na servisu niso sposobni odkrit napake, ki jo podrobno opišeš kako nastane in je ponovljivost napake 100% (ne 99%, ne 90% ampak 100%!) od kar sem naredil upgrade androida iz 4.1 na 4.3. Napisali smo jim natančno na kateri različici androida je delovalo brez težav (12.0.A.2.254.) oni pa vztrajajo, da težava ne obstaja in 2x ponastavljajo različico 12.1.a.1.201. Če prvič ponastavitev ni delovala ali ni jasno da tudi drugič ne bo?

kaj če bo človek prišel z isto okvaro avta 2x v enem tednu na servis mu boš obakrat lamdo sondo menjal in rekel da napake nisi odkril?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

shadeX ::

Za kateri telefon se gre in kakšna je napaka?

hojnikb ::

Xperia SP :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

šernk ::

Xperia C5303, problem pa je da če se med samim klicem vzpostavi BT povezava s slušalko klic sicer preveže a zvoka ne (na slušalki zvoni, lahko se oglasiš, lahko prekineš klic le govorit ne moreš (da je sam sistem neverjetno počasen spustim ven)). Ponovljivost napake 100%, slušalka testirana na treh drugih mobitelih in povsod deluje normalno (je pa res da na nobenem od teh mobitelov ni androida 4.3 in je ali 2.1, 2.3 ali pa 4.1). Rešitve druge kot downgrade na 12.0.A.2.254 ni in da je nazadnje delovalo na tem sistemu smo tudi napisali...zakaj dvakrat ponastavljati programski modul na identično verzijo na kateri je jasno da napaka obstaja, če že ob sami nadgradnji na tist sistem ni delovalo in če po prvi ponastavitvi spet ni delovalo, lahko vprašaš pa samo čudodelnike. Težav androida 4.3 z bluetooth povezavami je pa na tone.

ko človek na računalniškem servisu ni mogel najti napake, me je takoj poklical kdaj se je napaka pojavljala je to tako težko naredit? Pa čeprav je potem še vedno ni uspel sproducirati se nisem nič jezil.

Ali je bolje si zadevo 10x podajat po pošti? Še na listu je pisalo, za več informacij pokličite stranko ravno v izogib nesporazumom oni pa napišejo, da napaka ni prisotna in zanje je garancijski postopek zaključen.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

šernk ::

OK imam resno vprašanje...ali so na tem servisu vsi idioti ali pa se za slednje samo delajo? Prejšnji teden nesel mobitel TRETJIČ na servis zaradi iste težave, že opisane v tej temi, le da se mi je pojavila še ena dodatna težava povezana z BT, katera nikakor ni sprejemljiva (imel pot ravno blizu servisa, zato sem ga nesel osebno tja).

na zahtevku jasno piše, da stranka zahteva STAREJŠO verzijo programske opreme, danes dobim mobitel nazaj: ponastavitev programske opreme in seveda verzija še vedno najnovejša.

mobitel lahko pošljem nazaj v servis praktično brez testirat zadeve ampak se mi z njimi ne ljubi več ukvarjat, tako da gre mail na sony slovenia.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dj_uro ::

A ni tako, da ko trikrat neseš na servis zaradi iste napake,je servis primoran dati nov telefon oz. izdelek?
vw-klub.si

Lakotnik29 ::

nope, štejejo edino dnevi, ko je zadeva v popravilu.

RejZoR ::

Skupni dnevi, če skupni čas presega 45 dni, pa še to mora biti za isto okvaro, ne za različne.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

šernk ::

Nov mobitel ne pomaga nič mi, čeprav bo kmalu skupnih 45 dni. Android 4.1 reši vse težave, ker težav tam ni bilo (razen z GPS - razlog da sem se odločil za nadgradnjo ;( ).

servis je že 3x imel stroške s pošiljanjem mobitela levo desno, 3x "ponastavitev programske opreme" (za katero še vedno sumim, da je samo factory reset gumb v samem androidu), je tako jebeno težko upoštevat željo uporabnika in flashat na 4.1 nakar bi imeli mir z mano. nad nedelovanjem GPSa bi se pizdil 2x letno (pa še za slednje je bil potreben le restart mobitela in reset GPS podatkov), nad šutastim bluetoothom se pa pizdim vsak dan nekajkrat, ker je slušalka postala neuporabna (še huje je ko prebiraš po forumih, da je zaradi iste težave postala njihova sony napredna ura neuporabna). Pri vseh kjer je problem wifi & bluetooth (tudi samsungi, LG, nexusi...vsi imajo probleme) je pa skupna ena zadeva: android verzija je višja od 4.1.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

šernk ::

Kontaktiral sony mobile slovenija, na noben način mi nočejo omogočit legalnega downgrada programske opreme. Pod mojo IMEI številko ni zavedene nobene napake, kljub temu, da je bil mobitel na servisu 3X, zato za njih napaka ne obstaja!!!

iz servisa me niso klicali niti 1x, kako do napake pride, očitno samo resetirajo mobitel, na hitro potestirajo in pošljejo zadevo nazaj. Sedaj mi ostane čakanje, da pošljem mobitel še 1-2x v servis in da mine skupnih 45 dni. Žal me tokrat ni bilo doma, da bi lahko zadevo ob prevzemu že zavrnil.

prvi mobitel je bil sony ericsson, od takrat je bila samo 1x nokia vmes, vse ostalo od sonya, sedaj pa NIKOLI VEČ!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

facepalm ::

a si nebi sam sebi olajsal zivljenje in si sam downgradal firmware?
res je lepo in prav ce ti to uredijo na servisu, ampak osebno bi raje to naredil sam v 30min, kot pa da bi bil 3x po 1 teden brez telefona:)

šernk ::

In nato mobitel crkne in se bom moral jajcat za priznanje garancije. V email sonyu sem vključil tudi slednjo vrstico:

Vse kar želim je normalno delujoč bluetooth, ki je normalno deloval v zadnji verziji androida 4.1 (12.0.A.2.254 - če se ne motim) zato sem tudi že 3x neuspešno na servisu zahteval downgrade programske opreme. Slednjega lahko opravim tudi sam, vendar v tem primeru želim pisno potrdilo poslano po pošti, da se mi garancija ne izniči v primeru da sam posegam v programsko opremo naprave.


in dobil od njih naslednji odgovor:
Na žalost Vam ne moremo zagotoviti ohranjanja garancije v primeru, da boste sami nedovoljeno posegali v programsko opremo Android, saj vračanje na prejšnjo različico programske opreme po uradnih poteh ni možno.


najbolj me moti to, da servis se niti ne trudi najdit napake ampak grejo po najmanjši liniji odpora, če bi se serviser 1x samkrat pozanimal pri meni, kako se napako ponovi bi bila zadeva najbrž že davno rešena.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

facepalm ::

lej.. flashas s sony flashtoolom.
za flashat original firmware ne potrebujes odklenjenega bootloaderja, kar pomeni ce gre karkoli narobe so ti dolzni priznat garancijo ker nisi krsil garancijskih pogojev.
ni to nek bawbaw..
sam sem pred leti downgradal xperio arc iz 4.0 na 2.3 in se je pri tem zmesalo chipu, ki posreduje info o napolnjenosti baterije (je kazalo nonstop 0%). to je bil znan problem pri arcu ce si downgradal fw. takrat so mi pri toptimeu upostevali garancijo in zamenjali chip. cca leto pozneje sem telefon prodal za simbolicno ceno(odklenjen, rootan in navit za 40%) par mesecev kasneje je crknil in ga je nova lastnica peljala na servis. garancijo so upostevali in dobila je novo maticno :)

imam pa eno vprasanje.. si mogoce sprobal se kaksen drugi blouetooth handsfree? ker ce je slucajno problem v kompatibilnosti tvojega z androidom 4.3 nima sony nic s tem.

mimogrede... ce bi prodajalcu narekoval naj napise "zaradi tezav z bluetooth napravo se zahteva downgrade firmwarea na ver. 9.1.A.1.145"
bi verjetno ze iz prve dobil:
a) telefon z zazeljenim firmware-om
b) nedotaknjen telefon in pojasnilo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

šernk ::

imam pa eno vprasanje.. si mogoce sprobal se kaksen drugi blouetooth handsfree? ker ce je slucajno problem v kompatibilnosti tvojega z androidom 4.3 nima sony nic s tem.


seveda, če slušalka deluje na vseh preostalih (končno dobil tudi drug mobitel z androidom 4.3 v test) in je delovalo normalno tudi na mojem mobitelu pred nadgradnjo na 4.3 je problem v slušalki (kot pravim slušalka bila iz tega razloga tudi garancijsko menjana, brez komplikacij (vsa čast plantronics!)).

mimogrede... ce bi prodajalcu narekoval naj napise "zaradi tezav z bluetooth napravo se zahteva downgrade firmwarea na ver. 9.1.A.1.145"
bi verjetno ze iz prve dobil:
a) telefon z zazeljenim firmware-om
b) nedotaknjen telefon in pojasnilo


pisal mail na toptime in so rekli da bodo uredili. Pošljem mobitel na servis...reset programske opreme, ostaja android 4.3. Drugič izrecno zahtevam naj me serviser pokliče, da se lahko napako dejansko odkrije (zapisano na nalogu, tako kot je bilo zapisano tudi natančno verzijo kdaj je zadeva še delovala in kdaj je crknila) klica ni bilo, tretjič izrecno zahtevam starejšo programsko opremo (zapisano na nalogu) ostaja android 4.3. Vedno so pa kljub temu telefon vsakič resetirali na tovarniške nastavitve.

bom pa v kratkem testiral za še en bug povezan z bluetooth, za katerega sem slučajno izvedel in danes se mi je zadeva ko sem bil pozoren tudi zgodila. Moram pa na boljši signal da lahko z gotovostjo potrdim ugotovitve.

iz sony mobile slovenija sem dobil pa naslednje pojasnilo:
Na žalost Vam ne moremo zagotoviti ohranjanja garancije v primeru, da boste sami nedovoljeno posegali v programsko opremo Android, saj vračanje na prejšnjo različico programske opreme po uradnih poteh ni možno.

skratka s sonyem sem zaključil za vedno, žalostno je da se fantje na XDA devs bolj trudijo z reševanjem problemov in uspejo izdelat mod, ki deluje bolje od originala, pa tudi če ne deluje se posvetijo problemu bolj kot firma katera služi na tebi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

wini ::

Še moja osebna izkušnja s toptime.
Na morju mi je crknil sony xperia z5 dne 28.6.
Telefon sem imel v rukzaku v senci pod dežnikom. Ko sem želel potegniti ven je bil cel ruzak topel kot da bi bil na soncu. Na otip je telefon imel preko 50stopinj, saj sem ga lahko držal v rokah le s pomočjo brisače.
Vol down + power za 10sec, se je resetiral tako da je 3x zavibriral.
Ko se je ohladil sem ga poskušal vklopit pa je samo 3x na kratko zasvetila rdeca ledica in 1krat na dolgo (notification led)
Ko sem prišel iz dopusta sem naslednji dan 5.7. nesel telefon na telekom (kjer je bil kupljen novembra) in so ga poslali na servis,
Včeraj so me klical iz telekoma da lahko pridem po aparat.
Danes grem iskat, in me je pričakal nov z5 z garancijo 24mesecev od 19.7. naprej.
Olajšanje, ker sem bil prepričan da bo kriv "vdor vode", pa garancije ne bo :)

shadeX ::

No super. Vsaj ena pozitivna zgodba.

papa962 ::

Se oproščam ker sem nova tukaj in ne vem kako tole deluje....
Imam tudi sama problem s telefonom Sony Experia Aqua in ko berem tole o TOPTIME servisu.....Podobno kot je že nekdo prej zapisal, se je tudi meni zgodilo kar na lepem(brez razloga), da telefona ne morem več napolnit....Ko priklopim polnilec se ne zgodi nič, zgoraj se na telefonu prižge 3x lučka, na ekranu se potem pokaže baterija in to je to...Polni se pa telefon ne oz. ga nikakor ne morem usposobit za delovanje. Telefon je star 1 leto in še v garanciji, kupljen na Tušmobilu...
Kaj svetujete ? Naj ga nesem na servis ali uveljavljam stvarno napako? V čem je razlika?
Hvala že vnaprej za odgovor!

scipascapa ::

za stvarno napako si načeloma že prepozna, saj je eno leto že mimo. razlika je samo v hitrosti odgovora s strani servisa - 8 dni pa še odločiš se lahko kako ti rešijo ipd.
ti imaš klasično garancijo, kjer neseš telefon na telemach ali toptime direktno.

papa962 ::

Hvala za odgovor. Zanima me pa še kakšno mnenje....
Kaj je s tem, da običajno na servisu samo "apgrejdajo" softwer (ali hardware?) in s tem UNIČIJO vse podatke, ki jih imam na telefonu (kontakti, slike, pošta....)? Se da to kako preprečit??
Hvala ponovno za odgovore :)

Sami ::

Se da to kako preprečit??


Seveda, preden ga daš na servis shrani vse kar potrebuješ, uradni servis ne odgovarja za podatke na aparatu.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

papa962 ::

Sem zgoraj napisala, da telefona NE MOREM NITI NAPOLNIT NITI USPOSOBIT ZA DELOVANJE.... kar pomeni da tudi podatkov ne morem nikakor shranit, ali....?!?

Sami ::

papa962 je izjavil:

Sem zgoraj napisala, da telefona NE MOREM NITI NAPOLNIT NITI USPOSOBIT ZA DELOVANJE.... kar pomeni da tudi podatkov ne morem nikakor shranit, ali....?!?


Odnesi aparat k kakšnemu "štručkotu" ali direktno na uradni servis, brez fizičnega aparata pri sebi težko rečem kaj bi bilo mogoče.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

radmannsdorf ::

Podatki ki so na telefonu, bodo najverjetneje izbrisani, če nisi delala varnostnih kopij nekam na drugo napravo ali v oblak.
Če pa imaš v telefonu SD kartico, jo pa le vzemi ven in lahko stvari z nje recimo s čitalcem kartic skopiraš na računalnik. Če ima telefon režo za SD kartico, si drugič uredi tako, da bo fotke shranjeval samo na SD kartico.
Če si imela vklopljeno sinhronizacijo, imaš verjetno imenik s številkami v Gmailu.

loveJDM ::

Preden neseš na servis,daj nekomu da ti s kompresorjem spiha konektor za polnjenje pa hard reset naredi...Če ne bo pomagalo ga še vedno lahko neseš na servis.

papa962 ::

ODG. Sami : h kakšnemu "stručkotu"aparata ne bi nosila, ker potem preneha veljat garancija....

ODG. Radmannsdorf : najprej se oproščam ker sem ženska in se na tehniko(in telefone)bolj malo spoznam...:( Res pa je, da imam v telefonu SD kartico, samo ne vem nikoli kaj se shranjuje nanjo avtomatično in kaj ne, oz kaj bi morala shranjevati sproti (in kako)...
Verjetno je zdaj pač za kaj takega prepozno(ker telefona ne morem vklopit?), bom pa se to naučila za naprej:)

ODG. LoveJDM : kje pA JE KDO TAK KI BI MI S "KOMPRESORJEM"SPIHAL KONEKTOR ??? %-)

loveJDM ::

papa962 je izjavil:

ODG. Sami : h kakšnemu "stručkotu"aparata ne bi nosila, ker potem preneha veljat garancija....

ODG. Radmannsdorf : najprej se oproščam ker sem ženska in se na tehniko(in telefone)bolj malo spoznam...:( Res pa je, da imam v telefonu SD kartico, samo ne vem nikoli kaj se shranjuje nanjo avtomatično in kaj ne, oz kaj bi morala shranjevati sproti (in kako)...
Verjetno je zdaj pač za kaj takega prepozno(ker telefona ne morem vklopit?), bom pa se to naučila za naprej:)

ODG. LoveJDM : kje pA JE KDO TAK KI BI MI S "KOMPRESORJEM"SPIHAL KONEKTOR ??? %-)


Tisti ko ti auto rihta :)


Ziher imaš kje kakega mehanika v rangu 500m...Samo to zdaj ne pomeni da bo fix delalo,samo lej glede na to da je zastonj bi jaz to naredil prvo.

Sami ::

ODG. Sami : h kakšnemu "stručkotu"aparata ne bi nosila, ker potem preneha veljat garancija....


@papa962: Nisem mislil, da ti ga "štručko" servisira, lahko pa pogleda če se da kaj programsko storiti (da boš ohranila podatke), potem pa servis če nebi bilo bolje.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

papa962 ::

Sami: baje da tudi na servisu TOPTIME lahko ohranijo podatke, le da moram baje to plačat 30 Eur ?!? Haloo, telefon je v garanciji ! Sem jaz kriva da ne dela ?

Love JDM : kompresor kot se jaz(laično)razumem piha zrak ven,....torej če mi gre s kompresorjem nad mobi, mi bo zabil eventuelno "svinjarijo" še bolj v notranjost ?!? Bi potem raje poskusila z močnim sesalcem....Si to mislil?

Sami ::

@papa962: Seveda lahko ohranijo proti plačilu, njihova dodatna storitev. Če telefon ne deluje kot je treba imaš zato uradnega serviserja...ne razumem :D

Tukaj imaš samo dve možnosti, daš telefon pogledati (ne servisirati) nekomu, ki se malo bolje spozna in posledično k uradnemu serviserju, druga možnost pa takoj na servis.

Si probala že vsaj restart?

Link: http://sony-xperia.mobi/eng/sony-xperia...
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

SaXsIm ::

Ne, najverjetneje nisi ti kriva, da ne dela. Si pa kriva, da nimaš backupa podatkov. Glede na to, da je prva stvar, ki jo človek pri takšni napaki poskusi narediti, je hard reset, pri katerem se podatki izgubijo, je pač logično, da ti na podatke ne bojo pazili. Je pa pohvalno, da imajo storitev, pri kateri ti jih dejansko lahko potegnejo dol. Pri računalniških diskih se reševanje podatkov iz pokvarjenih nosilcev podatkov ceni na stotine evrov, tako da še dobro prideš skozi.
SaXsIm

Scorpia ::

Nisem zasledil ce si probala drugi polnilec? konektor lahko ocistis brez kompresorja, npr. Plasticna igla ali kaj podobnega, kovini se izogibaj.
////

Sami ::

@papa962: Še en nasvet...na google account poglej, če imaš shranjene kontakte, če praviš da si imela SD kartico v telefonu poglej kaj imaš vse shranjeno....če imaš vse potrebno nesi na servis ali samo poizkušaj narediti factory restore.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

papa962 ::

Sami: Restart?? ne vem kako ga narediti, če NOBENA tipka na mobiju "ne prime"...:(
Ostali : Poskusila tudi z drugim polnilcem in ne dela....

radmannsdorf ::

papa962 je izjavil:


ODG. Radmannsdorf : najprej se oproščam ker sem ženska in se na tehniko(in telefone)bolj malo spoznam...:( Res pa je, da imam v telefonu SD kartico, samo ne vem nikoli kaj se shranjuje nanjo avtomatično in kaj ne, oz kaj bi morala shranjevati sproti (in kako)...
Verjetno je zdaj pač za kaj takega prepozno(ker telefona ne morem vklopit?), bom pa se to naučila za naprej:)

SD kartico še vseeno vzameš lahko ven in na račaunalniku(če imaš čitalec kartic) ali v drugem telefonu pogledaš kaj je gor. Stane te nič.

Sami ::

Sami: Restart?? ne vem kako ga narediti, če NOBENA tipka na mobiju "ne prime"...:(


Predvidevam, da linka nisi odprla in prebrala?

Pa napiši prosim točen model aparata.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

papa962 ::

Hvala za pomoč....če ne bo po navodilih ki ste mi jih dali nič uspelo, mi verjetno ne preostane drugega kot servis....Toptime.....Ve še kdo za katerega, ki servisira Sony-jeve mobitele? Dobrega seveda!:)

Sami ::

Svetoval bi ti uradni servis...bo vsaj brezplačno (če bo v okviru garancije), sicer pa TopTime niti ni tako napačen, poznam dosti ljudi, ki ima dobre izkušnje.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

papa962 ::

ok hvala....bomo videli in poročali:)
Dobrodošli vsi predlogi.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
32954133 (4501) Han
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
40676402 (25436) next3steps
»

Težave s telefonom Xperia Go (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
17427792 (15020) Vajenc
»

Servis Telefona - nepotreni stroški (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
516342 (4950) Sandi204
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
455771 (4412) PINki

Več podobnih tem