» »

Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto)

Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto)

1
2
3 4 5

CoolerK ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=717...

Tole bi pa skor moglo bit dost, kajne?

-valvoline- je izjavil:

Mah,unemu audiju rs8 pobereš vso odvečno težo pa bo šel ku raketa. Zice vun (razen vozniskega),rezervno vun,vso plastiko noter vun,mehanizme za dvig stekel vun,kompletno klimo dol itn...


Kdo bo vse to nazaj sestavljal?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

SplitCookie ::

-valvoline- je izjavil:

Mah,unemu audiju rs8 pobereš vso odvečno težo pa bo šel ku raketa. Zice vun (razen vozniskega),rezervno vun,vso plastiko noter vun,mehanizme za dvig stekel vun,kompletno klimo dol itn...


S tem verjetno ne pridobiš dovolj. Je pa nekaj
Navsezadnje lahko tudi rezervoar dol snameš in lavfaš z minimalno goriva, pobereš ven vse posodice za pranje šip, brisalce ipd. sodobno navlako, šipe zamenjaš s pleksijem, ven vržeš celotno notranjost, od mašine napelješ straight-thru avspuh...
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

CoolerK ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=726...

Tale bi bla tut super.

Kaj menite?

Brane22 ::

SplitCookie je izjavil:



Ampak za toliko bi potem _vsaj_ moral spustiti kompresijsko razmerje AFAIK. Se pravi, z recimo 11:1 na kaj pa vem 7,5:1.


Zakaj že ?

Na 8.5 kompresije lahko ženeš 1.5bar nadtlaka na 100-oktancu iz petrola.


Kako se to izteče ? Če imaš v neki recimo Astri atmosfercu 11,5:1, ti to podaja tudi maksimalni tlak.
Če začneš z več zraka v štartu, ga smeš manj močno stisniti, če prav domnevam približno linearno.

Se pravi, če začneš z 2x več zraka, ti dovoljena kompresija pade cca 2x. Če začneš z 50% nadpritiskom, torej za tretjino, torej nekje 8:1, malo manj.

Za tak spust kompresije rabiš pa kar debelo dihtungo...

-valvoline- ::

Ti,saj nisi invalid.
Dej nam povej ksen bmw ma tvoj prjatu,da vemo sploh o cem se pogovarjamo. Za 5k ne verjamem da je kupu bmwja ku pospesi v 5ih sekundah

SplitCookie ::

CoolerK je izjavil:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=726...

Tale bi bla tut super.

Kaj menite?


Če se ti da menjati vsa tesnila v motorju - potem ja.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

-valvoline- ::

SplitCookie je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Mah,unemu audiju rs8 pobereš vso odvečno težo pa bo šel ku raketa. Zice vun (razen vozniskega),rezervno vun,vso plastiko noter vun,mehanizme za dvig stekel vun,kompletno klimo dol itn...


S tem verjetno ne pridobiš dovolj. Je pa nekaj
Navsezadnje lahko tudi rezervoar dol snameš in lavfaš z minimalno goriva, pobereš ven vse posodice za pranje šip, brisalce ipd. sodobno navlako, šipe zamenjaš s pleksijem, ven vržeš celotno notranjost, od mašine napelješ straight-thru avspuh...

Ce vecino zadev zmeces vun se teza zniza za najmanj 200kg ali vec. Sploh ce se pogovarjamo o premium razredu.

CoolerK ::

-valvoline- je izjavil:

Ti,saj nisi invalid.
Dej nam povej ksen bmw ma tvoj prjatu,da vemo sploh o cem se pogovarjamo. Za 5k ne verjamem da je kupu bmwja ku pospesi v 5ih sekundah


Sem povedal in še dal sliko.

A je na tale avto nekdo streljal?:D

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=713...

SplitCookie ::


Ce vecino zadev zmeces vun se teza zniza za najmanj 200kg ali vec. Sploh ce se pogovarjamo o premium razredu.


Še vedno pa maš avto ki tehta namesto 2-toni, 1.8t
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

CoolerK ::

-valvoline- ::

SplitCookie je izjavil:


Ce vecino zadev zmeces vun se teza zniza za najmanj 200kg ali vec. Sploh ce se pogovarjamo o premium razredu.


Še vedno pa maš avto ki tehta namesto 2-toni, 1.8t

Kar je vsaj 10% nizja teža. Podobna primerjava je ku se sam furas z avtom in ku mas se 4 osebe zravn. Se kar pozna.

Brane22 ::

Kaj pa kaj s turbino, kar bi predelal na metan ?

Metan je kar nekaj energijsko bogatejši od benza in ima IIRC bistveno višje oktansko število, torej bi moral biti sposoben prenašati bolj agresivno polnjenje.

CoolerK ::

dejte avte predlagat ne turbin

-valvoline- ::

CoolerK je izjavil:

S3

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=721...

IMPRESA

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=710...


Za 5s do 100 rabis minimum 300 konjev,razen ce je avto res neki liliputancek. Torej je brezveze gledat vse kar ima manj k 300-350 konjev pod pokrovom.

Zgodovina sprememb…

SplitCookie ::

Brane22 je izjavil:

SplitCookie je izjavil:



Ampak za toliko bi potem _vsaj_ moral spustiti kompresijsko razmerje AFAIK. Se pravi, z recimo 11:1 na kaj pa vem 7,5:1.


Zakaj že ?

Na 8.5 kompresije lahko ženeš 1.5bar nadtlaka na 100-oktancu iz petrola.


Kako se to izteče ? Če imaš v neki recimo Astri atmosfercu 11,5:1, ti to podaja tudi maksimalni tlak.
Če začneš z več zraka v štartu, ga smeš manj močno stisniti, če prav domnevam približno linearno.

Se pravi, če začneš z 2x več zraka, ti dovoljena kompresija pade cca 2x. Če začneš z 50% nadpritiskom, torej za tretjino, torej nekje 8:1, malo manj.

Za tak spust kompresije rabiš pa kar debelo dihtungo...


Max. tlak ki ga preseže mašina je večji od max. tlaka za avto-detonacijo. Imaš nekaj rezerve v sami konstrukciji + rezerva je v tem, da max. tlak v motorju pada glede z večanjem obratov. Tukaj s turbino lepo prideš notri ko ti pri visokih obratih mašina slabše diha.
S turbo-polnjenjem pa se ti zamakne sama krivulja tlakov / navora - max. navor se pomakne proti izpušnemu taktu (tam kjer je največja ročica) in ni več tako blizu TDC, seveda pa moraš tudi zamaknit vžig - tako da je to silno težko loviti.

Sicer se bom vrnil na tvojo osnovno vprašanje - Če začneš z 2x več zraka ti dovoljena kompresija pade za 2x - samo 2x več zraka pomeni 2x več energije (- penal na padec izkoristka). Pač žrtvuješ izkoristek za pretok. Ko enkrat zadeva zgori pa je vseeno kaj delaš z njo in je najbolje najhitreje jo spravit ven.
S tem da moraš upoštevati da tlačenje 2L zraka, ki ima 2 bar pri enakem končnem tlaku (ekvivalentno znižana kompresija) vrača nižje temperature, kakor če 2L zraka stiskaš iz 1bar na enak nadtlak samo na račun večje kompresije.

Na 11.5 ali 12 kompresije pa nekega error-margina nimaš. Lahko boostaš, samo rabiš hlajenje in višanje oktanskega števila + zamik predvžiga za res minimalni performance gain. In ja, kmalu sfukaš mašino že pri 0.4bar nadtlaka.




Se pravi, če začneš z 2x več zraka, ti dovoljena kompresija pade cca 2x.

Ne bom zdaj govoril o 'dovoljeni' kompresiji ampak samo o istem tlaku. V bistvu ti pade še za nekaj več zaradi slabega prezračevanja mašine - turbo ustvari tlak na izpuhu.

Na kratko - there is no replacement for displacement.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

Ja, OK. Moj point je bil, da ti pri solidnem vhodnem nadpritisku dovoljeno kompresijsko razmerje bistveno pade.

Če _bistveno_ pade, je vprašanje, če to lahko rešiš samo z debelo dihtungo. Vprašanje tudi, kaj se dogaja na ventilih, sploh izpušnih, kako to prenesejo obstoječi ležaji itd itd.

SplitCookie ::

Brane22 je izjavil:

Kaj pa kaj s turbino, kar bi predelal na metan ?

Metan je kar nekaj energijsko bogatejši od benza in ima IIRC bistveno višje oktansko število, torej bi moral biti sposoben prenašati bolj agresivno polnjenje.


Jep. Samo je brezveze ker je delati plinsko aplikacijo - težje kakor preprosto povečat injektorje, pumpo in furat etanol

(je pa res da pri metanu odpade pumpa, saj je s svojimi 100bari nadtlaka - precej super zadevca)
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

CoolerK ::

Mislim .......Get real folk,pa odgovarjajte v nekih mejah vprašanja.....

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

-valvoline- ::

bmw 545i /5.8s
http://autokatalog.autoscout24.de/bmw/5...
audi rs8 4.2 quattro /5.5s
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/...

Ce je to ta model bmwja,un rs8 če je v redu bo pometel z njim,sploh pa ker ima 4x4.
Se pravi 5.8s vs 5.5s(4x4)

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

SplitCookie je izjavil:



Jep. Samo je brezveze ker je delati plinsko aplikacijo - težje kakor preprosto povečat injektorje, pumpo in furat etanol

(je pa res da pri metanu odpade pumpa, saj je s svojimi 100bari nadtlaka - precej super zadevca)


Zakaj ? Injektorji so poceni in praktično isti kot za butan/propan, računalnik je večinoma lahko isti itd.

Vse kar je drugače, je rezervoar, ki tudi ni več stratosfersko drag, sploh ne tak za par drag-receov, cevi so jeklene pa reduktor pritiska rabiš namesto uparjalnika.

Če to montiraš na ustrezen avto, ki je _že_ turbač in če ima zadosti "mesa" za agresivno nastavitev, je to lahko to.

2loud4u ::

@CoolerK

Preprosto nabavi majhen in lahek avto za 1k€ vzemi tisti 500kg težak motor ven in vgradi en poceni ampak orenk elektromotor, pa vrzi še par akumulatorjev zadaj v prtljažnik in si zmagal, če gre samo za 0-100 race...
c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

blackbfm ::

očino tale stava ne bo tako enostavna hehe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Eureka ::

Človk postavi tako obično vsakdanje vprašanje za neko normalno situacijo, vi pa offtopic ...

p.s. :)):D:))

SplitCookie ::

Brane22 je izjavil:

Ja, OK. Moj point je bil, da ti pri solidnem vhodnem nadpritisku dovoljeno kompresijsko razmerje bistveno pade.

Če _bistveno_ pade, je vprašanje, če to lahko rešiš samo z debelo dihtungo. Vprašanje tudi, kaj se dogaja na ventilih, sploh izpušnih, kako to prenesejo obstoječi ležaji itd itd.


Če spuščaš kompresijo za večanje nadtlaka nisi naredil veliko + dihtunga dela težave - raje greš portat mašino, in pobrusiš bate ter delaš podobne hece s odstranjevanjem emisijskih zahtev. S dodajanjem turbota ne rešiš veliko pri v nulo optimirani mašini in samo narediš 'sranje'.

Najbolj hvaležni avtočki za tunanje so 'švoh' atmosferci z nizkimi kompresijami, tam se da doseči veliko.

Pri dobrih mašinah kar tisti v8 je - nimaš kaj veliko čarati

Kaj se dogaja na ventilih ? - na kratko - nič dobrega - zato pa obilica injektiranja ustreznih substanc in je zadeva rešena - samo taka vožnja ni poceni.
Ležaji - prenesejo če že niso v osnovi poddimenzionirani.
Upoštevaj da ne računaš toliko na večje obremenitve (ja, dejansko turbo naredi mašino _šibkejšo_) ampak na račun raztegovanja krivulje navora pri delovnem taktu

Je na mašinah dosti rezerve - samo ni za pričakovati, če jo boš vsak dan gonil do kraja - da bo dolgo zdržala.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

Eureka je izjavil:

Človk postavi tako obično vsakdanje vprašanje za neko normalno situacijo, vi pa offtopic ...

p.s. :)):D:))



Sori, ker se ne sekiram toliko za "težave" kosa človeškega mesa, ki bi rad v zakrivljenem kosu pločevine prehitel drugi kos mesa in ker sem si drznil spotoma vprašati pač kar me zanima. ;((

SplitCookie ::

Še tako - npr. primer

Iz dekompresije 1L mešanice 100bar na 2 bar dobiš ven manj energije kakor iz 2L 100bar na 20 bar.

In to je tisto kar šteje.

To da zmečeš ven 50% več energije skozi avspuh pomeni samo večjo porabo (kar lahko kompenziraš s debelejšo denarnico)
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Swift gti,to je prava legenda če ga dobi pravi majster v rokah.
:)

Brane22 ::

OK, ampak če imaš solidnega turbača, potem prehod na metan ni nič drugačen od najnavadnejše predelave, namenjene šparanju.

Golfa smo na testu predelali na plin v enem popoldnevu, pa smo se zraven učili.

Se pravi, opraviš predelavo z dvema ciljema:

1. da prideš do visokoktanskega goriva, ki ti bo dovolilo veliko agresivneje načipati motor in turbopolnjenje in dobiti stavo

2. Da se lahko ceneje voziš za tem, ko stavo že dobiš, če se seveda odločiš obdržati avto.

2loud4u ::

c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

SplitCookie ::


OK, ampak če imaš solidnega turbača, potem prehod na metan ni nič drugačen od najnavadnejše predelave, namenjene šparanju.

Nope

Čeprav ne vem kako se metan obnese namesto bencina. Višja energijska vrednost ni najbolj zaželena pri visokih tlakih.


1. da prideš do visokoktanskega goriva, ki ti bo dovolilo veliko agresivneje načipati motor in turbopolnjenje in dobiti stavo

Ceneje je preprosto zamenjati gorivo za kakšno nitro zadevo.

Saj je to once-in-a-lifetime dogodek.

Je pa ? kako se tak avto obnese v RL pri pospeških saj so te velike zadeve mnogokrat narejene za udobje in ne pospeške - ergo, siiiiiiiiilno dolge brzine. Tisti v8 je treba menjati iz 1 v drugo šele pri 100-ki


2. Da se lahko ceneje voziš za tem, ko stavo že dobiš, če se seveda odločiš obdržati avto.

S takim avtom se ne boš vozil poceni.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

2loud4u ::

2loud4u je izjavil:

Kaj takega? http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=710...



Mislim, da ima 5.8 ali celo 4.6s do 100km/h (ne vem, če sem gledal za pravi letnik)
c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W

SplitCookie ::



Npr. kaj se da spravit iz take mašinice.

Je pa vprašanje če je kaj razen bloka tu original

Npr. pri tistem 4.2 bi veliko dobil že če bi zamenjal feltne z manjšimi. Dolge prestave ti onemogočajo izkoristiti max. moč mašine
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

2loud4u ::

@splitcookie

mimogrede, tega ne boš dobil za 6keur
c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W

2loud4u ::

Sicer ne vem, koliko tole stane ampak, če ti uspe dobiti za 6k€, potem je to stvar zate:



pa kakšno pločevino N.O.S.-a si nabavi ;)
c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

2loud4u ::

c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

2loud4u ::

c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W

[D]emon ::

Ste pa nardil znanost iz merjenja kurcev...
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Zheegec ::

Kakšna že predelana Impreza ali Evo. Predelana Lancia Delta. Ostalo bolj ali manj odpade. Problem je, da tudi če kupiš 10 let star avto, ki ima originalni podatek 5.5s do 100, bo še dosti drugih ovir. Kot prvo to, da ima sedaj prej kakšnih 6.0s do 100. Kot drugi, da ima najbrž tisti BMW kakšen launch control, boljšo elektroniko (da gre manj v prazno), gume, menjalnik,... Rabiš vsaj pol sekunde rezerve.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

bdoxx ::

-valvoline- je izjavil:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=726...

Si sploh pogledal tole? Mislim da boljšega ni,za to kar iščeš.

pri temle bi znal tisti bmw kar pošteno zašvicat ja

malo čez budget http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=717...

Messiah ::

https://tinyurl.com/y6a33u76

marvin42 ::

Ta tema je ali trollanje ali pa en velik fail s strani avtorja. Za 6 jurjev lahko dobi boljši in hitrejši avto, ampak slabemu vozniku to nič ne pomaga. Novejši in počasnejši bmw z veliko elektronskimi pomagali bo zmagal.
Sploh pa tisti pogoj, da mora biti zmerna cena vzdrževanja...
Mostly Harmless

dzinks63 ::

lahko pa povem, da je njegovo znanje o avtomobilih zelo švoh.

Ne ni m3 je serija 5 nevem ker motor.

Čas prve prijave: 03.05.2013 00:05:10

Tole ni ravno vspodbudno, vse skupaj diši na troll temo, tema je pa res primerna za osnovno šolo , očitno je pivo in zelena zavist naredila svoje.

Osnova za primerjavo je razmerje kW/Kg za posamezen avtomobil, če si že po tem kriteriju slabši, je že več kot pol zamujenega. Kje bosta merila moči, po kataloških podatkih, na dyno testerju, na Race landu, na Grobniku, na črno na neki zakotni ravnini na 400m, na kakšni gorski cesti, ... , vse to je toliko dejavnikov, da je zelo različno, kakšen avtomobil postaviš ob bok temu BMW-ju, očitno se bosta morala poslovit od plače in pol, plus še petih jurjev koliko jih bosta vložila v bilo kakšen avtomobil.

#000000 ::

Itak trol tema, ampak vseeno, če je tip vrgu na mizo 5 čukov tkole mimgrede, verjamem da je ziheraš, ta njegov BMW ni serijski grem skor stavit. Spasi te edino M5 dodatno napiljen if ?

DexterBoy ::

Samo eno vprašanje;
kaj je cenejše, pušnit eno in pol plačo ali pa kupovati avto na hitro in se iti neki racing, ki se lahko posledično na koncu še konča z zvito pločevino?
Skoraj ne verjamem, da take debate danes še obstajajo. Tole mora biti pa zelo stabilna firma, da sinček od šefa fura 545, pa da se greste neke stave za 5 čukov in več dobrin...
Naj povem še drugače; četudi vam uspe, kar vam seveda želim, da zmagata, se ne bo zgodilo nič drugega kot to, da bo po povešeni spodnji čeljusti sinček prijokal k svojemu očiju in mu bo ta kupil samo še hitrejši in močnejši avto...
In še nekaj; premagati V8 motor ni mačji kašelj... pri 4 cilindrih je turbo najmanjša vstopna stopnička... Pa fso srečo.

[Se la vie, če imaš preveč denarja]
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

SplitCookie ::

Novejši in počasnejši bmw z veliko elektronskimi pomagali bo zmagal.

Jajaja
Tista biturbo zverca s dvignjenimi boost-i poseka tako bemflo tako da se je za zjokat.
Notri 100-oktanca, odstraniš cat, dvigneš boost na 1.5bar in adijo miki.

545 ima 200 konjev na tono, s 170 nisi tako daleč, sploh če odstraniš vso kramo.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

ttommy ::

A sin direktorja je tak frajer? Pol bo pa po parih pirih nekoga ubil na cesti. Pa še vi pol zraven, ko boste meli par pirov v riti kdo bo hitrejši.
Mularija- spravite se dirkat na dirkališče.
Tema je pa itak na nivoju osnovnošolskih mulcev, ki so gledali Fast&furious....
Spomnite se:
http://www.dolenjskilist.si/2013/05/01/...

Da pa še gre direktor svojega sinčka vzpodbujat, ma nimam besed za tak folk. Pa pijete pivo v čajni kuhinji????
Gamer

MKC00 ::

TEGA malo prebarvaš, da ne bo tako upadljiv.
ali
TA
ali
TA

tintorel ::

Tale otročarija je odlična ideja za razne reality-avto-tuning-show. Ponudi idejo discovery-ju in podobnim kanalom.

JayKay ::

za 5k dobis nissan skyline

http://mobilebeta.autotrader.co.uk/clas...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

mailer ::

Da greš tako dobro plačano službo reskirat za tako bedarijo maraš bit pa prav posebne sorte butl. Če že rineš z glavo skozi zid pa uporabi vsaj 4-kolesni pogon.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Renault Grand Scenic predvideni servisi?

Oddelek: Na cesti
72391 (2184) GrimReaper
»

Iscem avto do 2500€

Oddelek: Na cesti
315545 (4837) IvoJan

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23744859 (41914) Castiel
»

Avto za manjše pare

Oddelek: Na cesti
363338 (2123) chucki
»

Supermini do 3k€?

Oddelek: Loža
142426 (1953) RejZoR

Več podobnih tem