» »

Pravila prehitevanja na avtocesti / regionalni cesti

Pravila prehitevanja na avtocesti / regionalni cesti

Temo vidijo: vsi
1 2
3
4

raufnk ::

GrimReaper je izjavil:

To da je prepovedano prehitevat kolono pa nisem vedel. Ok, 6 vozil mogoče, da jih 3 nebi smel prehitet pa ne verjamem.
...
Jebiga, eni pač imamo veliko potrebo po hitrosti.

Ja ... več kot 2 vozili naenkrat nikoli ni bilo dovoljeno prehiteti - tudi na avtocesti ne.
In pa - zelo konkretno si si izpodbil vse svoje trditve da si po 20000-40000 km dober voznik ;((
lp raufnk

jype ::

raufnk> tudi na avtocesti ne.

Ha?

JanK ::

GrimReaper je izjavil:

Če te slučajno kdo preseneti in vidiš da ne bo zneslo pa zabremzaš in se umakneš nazaj.


Totalen fail je ta, da prehitevas v situaciji, ko je sploh mozno, da te kaj preseneti! Ce moras bremzati in se vracati nazaj, si ze zamocil.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

GrimReaper ::

Se pravi moraš po pravilih prehitevat kolono dva po dva avtomobila. Prav, bom pa tako delal, samo da boste zadovoljni.
S tem da bremzaš in se vračaš nazaj pa ne vidim nič spornega, sporno je samo to da greš prehitevat v škarje ko že vidiš da ne bo zneslo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Aston_11 ::

Koliko so pa s tvojimi manevri zadovoljni tisti, ki jih prehitevaš? Najmanj kar morajo, morajo paziti še nate in tvoje vrivanje v kolono, nato morajo zavirati oni in vsi za njimi. Cela frka, zato ker prehitevaš kolono.

St235 ::

GrimReaper je izjavil:

Se pravi moraš po pravilih prehitevat kolono dva po dva avtomobila. Prav, bom pa tako delal, samo da boste zadovoljni.
S tem da bremzaš in se vračaš nazaj pa ne vidim nič spornega, sporno je samo to da greš prehitevat v škarje ko že vidiš da ne bo zneslo.


nope, kolone ne prehitevaš. pika. Če tega nisi sposoben vrni vozniško in pojdi na zdravljenje, ker gre lahko za resno psihično motnjo.

GrimReaper ::

http://www.motorevija.si/si/347/1362/Pr...
Tukaj pod Motivacija za prehitevanje. Mislim da spadam kar v vse 3 kategorije.

S prehitevanjem športni vozniki dokazujejo okolici, da so boljši in hitrejši od ostalih - takšni vozniki se zelo hitro spustijo v cestne dvoboje.

To sigurno velja, ker sem enkrat že hotel pokazati enemu za sabo kaj znam, in sem šel 50 proti krožnemu, ampak ker je bil led na cesti, lahko veste kako se je končalo. To je bila drugače edina nesreča, da ne bo kdo mislil koliko sem jih že povzročil.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

r3dkv1c4 ::

Moje mnenje je da so za take razmere na cestah v veliki meri odgovorne avtošole ki vzgajajo mlade voznike s figo v žepu.
Za skorumpirane avtošole je pomemben le en dejavnik-denar kandidatov.

Ko pa bi pri nas inštuktor še dve leti odgovarjal za početje svojega kandidata po opravljenem izpitu pa bi bilo zabave in divjanja po cestah konec.

Pojdite malo v španijo pa si poglejte kulturo po cesti...da o angliji sploh ne zgubljam besed.

SLOVENIJA JE PO KULTURNI PLATI 500 LET ZA LESENO ŽLICO V PROMETU.
In prosim ne mi nabijat tu, kako dobri vozniki in kako spuščate v kolono ljudi iz parkinga in podobna sranja, ker vsak dan gledam golazen nevzgojeno po cesti.

DA O LEZENJU V RIT SPLOH NE GOVORIM.....PAČ PROMETNI BONTON JE SAMO POVRATNA SLIKA KARAKTERJEV LJUDI.

mojca ::

Aston_11 ::

-- redkica
Na te stvari smo že navajeni in nas nekako ne presenečajo več. V bistvu nas niti ne smejo, ker se zaradi tega lahko zgubi oblast nad vozilom. Mrzel kot špricer je treba biti v prometu, spremljati kot pilot lovca za nevarnostmi od vsepovsod.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

MadMicka ::

Če prav razumem, lahko prehitevaš kolono, ne smeš pa prehitevati kolone, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu.

Se pravi, kar je pogosto, če so pred tabo trije ali štirje polni kamioni, ki vozijo po regionalki 60 km, cesta je dolga, pregledna, zakaj ne bi smel prehiteti vse kamione naenkrat? Da bi moral prehiteti najprej dva, potem pa enega, to je neumnost. Še večja neumnost pa je, da jih sploh ne bi smel prehiteti. Pač odvisno od razmer na cesti.

Aston_11 ::

Zato ne smeš prehitevati, ker zakon prepoveduje:
Ne sme prehitevati:
10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;

Prepoved prehitevanja kolone vozil pa sploh nisem našel.

šernk ::

prometni tok ni merilo za voznika, da se mora umakniti....in ne blodi nekaj o prometnem toku, ker nimaš pojma.
Ti si voznik ki si stalno na meji dovoljenega.....pa kaj ni predpisana najvišja dovoljena hitrost!!!!! z znakom.
Mislim kakšne neumnosti kvasiš pa to svet ni vidu....če se nekdo pelje 80 kjer je omejitev 90 in se za njim nabere 5 ali več takih kot si ti, bi se vam "norcem" moral umakniti.....ja pa kam smo prišli no....katastrofa.


točno tako, ali sem norec ali ne je zate nerelevanten podatek (s tem se bo že policija ukvarjala). Zakon pravi, da ko se nabere za teboj kolona vozil in ti voziš z manjšo hitrostjo od največje dovoljene se MORAŠ umaknit (sicer se s tem spet policija ukvarja a na žalost doslej le 2x videno v praksi 1x policaju na motorju odklenkalo, 1x pa providi). Če tega ne veš lahko vrneš izpit. Pa a ni bolje da se raztreščim čez 10km v zid kot vzporedno s teboj v nasproti vozeči avto?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Alamar ::

Že prav, a pozabil si omeniti prvi del, ki pravi, da se mora umakniti le voznik, ki naredi kolono brez upravičenega razloga. Na veliki večini naših luknjastih in ovinkastih regionalkah brez problema najdem upravičen razlog, da se vozim 80 km/h in naredim kolono.

šernk ::

In kateri razlog bo upravičen? Slaba cesta ki ne dovoljuje višje hitrosti? Poglej v ogledalo 10 voznikov pravi drugače.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Alamar ::

Vsak razlog, saj si pozabil tudi na zadnji del člena, ki pravi "če ga kolona ne more varno prehiteti, se mora umakniti". Torej, če regionalka omogoča, da se me lahko varno prehiti pri moji hitrosti 80 km/h, me lahko deset tebi podobnih voznikov z lahkoto prehiti.

solatko ::

redkvica79 - Situacija v kateri sem s cca 150 pripeljal v radar je zgledala pa približno takole, voznik nas je cca 15 km dobesedno vlekel skozi ovinkasto cesto, med 50-60km, cesto na kateri se vozi 90 za šalo. Ko je prišlo malo ravnine, je mojster potegnil na 80, pred ovinkom spet na 50-60. Bil sem prvi za njim, za nama pa še cca 30 vozil, eden bolj živčen kot drugi.
Ko je prišla prva daljša ravnina, sem pač pohodil gas v 2., ko sem bil vštric njega, je bilo že v tretji in preko 100, ko sem bil toliko stran, da sem se lahko umaknil desno, je bilo preko 150, pogledam in pred menoj radar. Nobene reakcije, saj sem imel takrat že predpisanih 95-100 po števcu.
Tako prehitevanje izvedem vedno, predvsem zato, da še drugim omogočim varno prehitevanje in takrat je šlo mimo njega vsaj 5 vozil, preden je nasproti prišlo vozilo.
Dejstvo je, da če prehitevaš z 90 je potrebno kar nekaj časa, da se odpelješ mimo, sploh, če tudi voznik, ki ga prehitevaš, pospeši, kar je ta debil delal takoj, ko je bilo vsaj 100 m ravnine. Če prehitiš hitro, omogočiš prehitevanje veliko voznikom, sploh če imaš vozilo z 200-250 konjev.

Opravičenega razloga za zadrževanje prometnega toka ni. Kolona so 3 vozila, torej, v primeru, da sta za teboj 2. vozili in voziš pod omejitvijo, SE MORAŠ umaknit na prvem primernem mestu, če te vozila ne morejo varno prehitet.
Nihče ne prepoveduje počasne vožnje, je pa prepovedano zadrževati vozila pod omejitvijo.
Slabo počutje, luknasta cesta, želja po počani turistični vožnji, neobvladovanje vozila, niso upravičeni razlogi za vlačenje kolone.

Kar se tiče prehitevanja kolon - stvar je taka, da se v koloni, ki vozi po omejitvi ali +5, vzdržuje varnostna razdalja, saj vozniki v taki vožnji (na žalost je to na naših cestah redkost) uživamo. Takoj, ko hitrost pade pod omejitev -5-10, se varnostna razdalja skrajša, saj bi vsak hotel v prvi priložnosti naprej. Tako se naredi kolona 5+ vozil, med katerimi je 2-5m razdalje in je prehitevanje enega ali dveh avtomobilov, nemogoče, zato tisti, ki začne prehitevati kolono, skoraj mora to početje samomorilsko nadaljevati, dokler ne pride skozi ali dokler ne poči. Skoraj vse regionalke so zadosti široke, da bi se lahko peljala 3 vozila vštric, vendar naši vozniki situacij škarij ne rešujejo na ta način, da bi se prehitevani umaknil skrajno desno, nasprotivozeči na svojo skrajno desno, ta na sredini, bi pa brez prask prišel skozi (seveda je bedak, da je z manevrom prehitevanja sploh začel, ampak, nekaterim ob počasnih kolonah popustijo živci).

Sicer so me pa že v avtošoli učili (70-ta leta prejšnjega stoletja), da se je potrebno na manever prehitevanja pripravit, začeti prehitevat iz primerne oddaljenosti do prehitevanega, opravit vsa dejanja, ki so potrebna, da tudi drugim nakažeš svoj namen, potem pa, če je to varno, prehitevanje opraviti čim hitreje. Ko gledam na naših cestah, se mi zdi, da večina voznikov, te lekcije ni jemala, prehitevajo v 5. ali 6. brzini, nekaj km/h hitreje od prehitevanega in to traja in traja. Nihče ne pogleda v ogledala, če bi morda še kdo želel mimo počasneta, važno je, da je prehitevajočemu uspel manever, nekaj m pred nasproti vozečimi. Na AC so modeli, ki vozijo 100 (kar je popolnoma legitimno), vendar gredo toliko tudi, ko se spravijo prehitevat nekoga, ki vozi samo 95. Gasa ne pritisnejo zaradi dveh razlogov, se bojijo, da bo šlo prehitro ali, da bo avto pokuril 2cl več bencina. Totalni idioti, neprimerni za v promet.
Delo krepa človeka

GrimReaper ::

Opravičenega razloga za zadrževanje prometnega toka ni. Kolona so 3 vozila, torej, v primeru, da sta za teboj 2. vozili in voziš pod omejitvijo, SE MORAŠ umaknit na prvem primernem mestu, če te vozila ne morejo varno prehitet.

Samo kako zdej tole povedat vsem udeležencem v prometu.
Sej glavni problem so tovornjaki in traktorji. Zdej da bi se povsem umikali iz ceste, zastopim da je izven naselja zelo malo takih priložnosti.
Sem pa doživel že par primerov ko je tovornjak dal desni smernik in upočasnil vožnjo, tolk da smo šli tisti za njim lahko mimo, ampak kaj tako uvidevnega je redko.
Traktor pa itak nima kaj narest, ker gre že dovolj počasi, je pa bilo par primerov ko je bilo ob cesti dovolj prostora, in je zapeljal dol.
Pa kakšen avto s prikolico je včasih smotan, ve da bo kmalu klanec gor z ovinki, sam bi se na njegovem mestu ustavil na avtobusni postaji, on pa lepo naprej 40-50.

Mi je pa tole dalo misliti ko bom naslednjič hotel prehitevat kolono:
http://www.advanced-driving.co.uk/forum...
Je pa res kar je napisal, da je večja nevarnost bolj kot se približuješ traktorju, ker gre malokdo prehitevat 3 ali več vozil naenkrat. Se pravi sta najbolj nevarna prva dva za traktorjem.
In mogoče je res pametno da v tem primeru mal potrobiš, kot je to storil on.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Sej glavni problem so tovornjaki in traktorji.


nikakor, slednje vsi razumejo in se jim prilagodijo, tudi počasneti bodo šli s svojih 55 mimo traktorja ki vozi 50. Nikakor pa ne moreš razumeti ko se odloči 40 tonski šlepar prehitevat avto z V6 motorjem. In šlepar ali avtobus na levem pasu v našem koncu niti ni takšna redkost. Res bi rad videl te utemeljene razloge za počasno vožnjo potem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

GamerBoy ::

JanK je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Če te slučajno kdo preseneti in vidiš da ne bo zneslo pa zabremzaš in se umakneš nazaj.


Totalen fail je ta, da prehitevas v situaciji, ko je sploh mozno, da te kaj preseneti! Ce moras bremzati in se vracati nazaj, si ze zamocil.


S tem, da komot tisti za tabo zapre tvoj prostor in če je še kak za njim se skoraj nimaš kam "vračat", kvečjemu če jih spregledaš se še zabiješ ...
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

Alamar ::

Se vam ne zdi, da je malo razlike med traktorjem in voznikom, ki se skozi ovinkasto regionalko na malce bolj tveganih odsekih vozi mogoče 80 namesto 90 in se mu zaradi tega takoj na rit nalimajo trije norci z neprimernimi vozniškimi navadami? Definicijo "toka prometa" ti tovrstni objestneži takoj podrejo, ker niso pripravljeni v takih primerih malce stopiti s plina. Ni ga policaja, ki bi me odstranil ob takšni vožnji. Nasprotno, mnogokrat so se peljali v koloni za mano in to desetine kilometrov.
Ampak to je primer, ki imho ni tako nadležen. Osebno mi gredo daleč najbolj na živce vozniki, ki konstantno vozijo z enako hitrostjo 60-70km/h ne glede na omejitve. Ravno ko ga na ravnini prehitiš, ti je malo naprej v naselju zopet ves živčen za ritjo. Takih pacientov je na naših regionalkah ob vikendih veliko.

b3D_950 ::

> Osebno mi gredo daleč najbolj na živce vozniki, ki konstantno vozijo z enako hitrostjo 60-70km/h ne glede na omejitve.

Tvoja povprečna hitrost bi bila verjetno podobna njegovi, sploh če je bolj čudna cesta (stop&go), kjer imaš po vsakem kilometru naselje, skozi katerega ne moreš ravno 89,9999km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()

šernk ::

Povprečna ja, vendar vsekakor vozniki kluba 60 niso varni vozniki. Varni voznik bo namreč v naselju upočasnil, medtem ko vozniki kluba 60 peljejo skozi naselja z nezmanjšano hitrostjo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

tony1 ::

b3D_950 je izjavil:

> Osebno mi gredo daleč najbolj na živce vozniki, ki konstantno vozijo z enako hitrostjo 60-70km/h ne glede na omejitve.

Tvoja povprečna hitrost bi bila verjetno podobna njegovi, sploh če je bolj čudna cesta (stop&go), kjer imaš po vsakem kilometru naselje, skozi katerega ne moreš ravno 89,9999km/h.


Ne, povprečna hitrost "nedeljskih" voznikov je seveda ustrezno nižja.

jype ::

mojca> Hočeš reči takole?

Tudi. Nikoli nikomur ni treba prilagajati vožnje zaradi mene, ker se vedno umaknem (razumem pa, da nekatere voznike s hudo psihično motnjo strašansko jezi, da kolesarji vozijo hitreje od njih).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

GrimReaper ::

tony1 je izjavil:

Ne, povprečna hitrost "nedeljskih" voznikov je seveda ustrezno nižja.

Po vsej logiki bi morala bit, sam vozim 50 po naselju in 100 izven, pa imam povprečno hitrost okol 45. Stanja na mestu je kakšne 2 minuti od 15-ih.
Če bi vozil konstantno 60 bi imel tam 30. Po času bi pa prišel na cilj po nekje 20 minutah, kar je 30% več, tko da se kar pozna.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Aston_11 je izjavil:

Zato ne smeš prehitevati, ker zakon prepoveduje:
Ne sme prehitevati:
10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;

Prepoved prehitevanja kolone vozil pa sploh nisem našel.


Imaš dve možnosti. Kolona vozil vozi v skladu z omejitvijo. Ne smeš prehitevat, ker to pomeni prekoračitev omejitve hitrosti.
Kolona vozi pod omejitvijo. Ne smeš prehitevat, ker gre za vozila, ki zaradi gostote prometa vozijo z manjšo hitrostjo od dovoljene.

V nobenem primeru pa ne smeš prehitevat kolone.

SkyEye90 ::

Kup kreganja (kot ponavadi) in še vedno bi rad izvedel odgovor o smernikih. V zakonu piše naprimer "..Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak.." Kaj pa je predpisan znak??

Torej, ali je sploh kje določeno, ali mora biti med prehitevanjem vozila na regionalni cesti levi smernik vklučen cel čas, dolkler se ne vrneš na desni vozni pas? Ali ga vmes izključiš in pri vračanju na desni pas vključiš desnega?

Na avtocesti smo upam da ugotovili, da je potreben smernik za vsako spremembo pasu, nato ga ugasnemo. Torej tudi za vračanje na desni pas je desni smernik obvezen?

Ali je možno da teh pravil res ni zapisanih?

jype ::

SkyEye90> Kaj pa je predpisan znak??

Levi smernik.

SkyEye90> Torej tudi za vračanje na desni pas je desni smernik obvezen?

Ja, je.

SkyEye90> Torej, ali je sploh kje določeno, ali mora biti med prehitevanjem vozila na regionalni cesti levi smernik vklučen cel čas, dolkler se ne vrneš na desni vozni pas? Ali ga vmes izključiš in pri vračanju na desni pas vključiš desnega?

Kadar je pas samo en (in torej ne menjaš pasu, temveč zgolj prehitevaš), moraš imeti ves čas vključen levi smernik, po zaključku prehitevanja pa ga izključiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

redkvica79 - Prometni tok je mišljena vožnja po omejitvi - torej če je ta 90, pomeni 80 oviranje prometnega toka, če sta za teboj dve vozili (trije namreč tvorite kolono). Tvoja DOLŽNOST in stvar tvoje prometne kulture je, da se na prvem možnem kraju umakneš in jih spustiš mimo.
V Nemčiji je to prekršek, za katerega dobiš tudi kazenske pike, če je kolona za teboj večja.
Ravno tako je vožnja za ritjo (prekratka varnostna razdalja), prekršek, ki v Nemčiji spada med najdražje (AC, odprta cesta....).
Če vlečeš za seboj kolono, sta lahko samo dva razloga
- do kraja nesramen in nekulturen voznik/ca
- ne opazuješ prometa v vzratnih ogledalih

Oboje pomeni, da nisi usposobljena za bivanje v prometu, torej je zate in za druge udeležence v prometu bolje, da te vozi nekdo, ki teh dveh/ ali ene od njih, nima.

Najhujše nesreče, na magistralkah so posledica prehitevanj kolon, ki so počasnejše, kot je na tem odseku omejitev in se prvi v koloni, ne zna ali noče umaknit.

V koloni, ki vozi na zgornji meji omejitve, na posameznem odseku, so varnostne razdalje med vozili tolikšne, da se lahko prehiteva vozilo za vozilom, pri počasni koloni pa te varnostne razdalje, enostavno ni, pa še vsi se držijo sredinske črte, ker bi radi vozili po omejitvi, torej prehiteli tistega, ki zadržuje normalni prometni tok.
Delo krepa človeka

šernk ::

Solatko zate smo že ugotovili, da si norec, sedaj smo pa še zame! :P
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkolord ::

Prometni tok je mišljena vožnja po omejitvi
Ne, hitrost prometnega toka NI najvišja dovoljena hitrost.

solatko ::

darkolord - razloži prosim, nisem vedel, da poleg omejitev po zakonu, obstojajo še kakšne druge, govorimo namreč o normalnih razmerah na cesti in ne na prilagajanju zaradi vremenskih ali kakšnih drugih vzrokov.
Delo krepa človeka

šernk ::

Hitrost prometnega toka je toliko kot vozi večina avtomobilov. V kolikor se za teboj nabere nabere kolona, pomeni da voziš z manjšo hitrostjo od prometnega toka.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

Večina vozil v počasni koloni vozi pod hitrostjo, s kakršno bi vozili v normalnem prometnem toku. Normalni prometni tok, je dovoljena hitrost (omejitve so postavljene tako - ali naj bi bile - da povprečni voznik ali celo podpovprečni voznik, ne predstavlja nevarnosti na odseku).
Če so vozne razmere normalne, bi to hitrost moral varno peljati vsak voznik, ki je opravljal vozniški izpit in ga uspešno opravil.
Zaradi tega, ker so sposobnosti voznikov različne, je poleg členov o omejitvah, tudi člen o oviranju normalno usposobljenih voznikov.

Iz tega je popolnoma jasno, da tisti, ki za seboj vlečejo kolone, niso za na cesto in bi morali svoje vozniške sposobnosti peljati še enkrat v preverjanje.

Ravno tako, kot divjaki, ki norijo na mestih, kjer ogrožajo druge udeležence v prometu.
Policija bi morala skrbeti, da bi se prometni tokovi gibali normalno, pa bi samo s tem, zmanjšali število težkih prometnih nesreč, ne pa, da se grejo inkasante na mestih, kjer so omejitve hitrosti nesmiselne, kjer desetletja ni bilo težjih nesreč, so pa to mesta, kjer proračun največ zasluži.
Ravno tako, bi morali biti v bližini kritičnih točk, pa jih tudi slučajno ni tam.
Cestna podjetja, bi morala nevarne odseke popravit, ne pa da dajo tablo "nevarni odsek" pa omejitev 40 in so oni naredil za varnost v prometu vse.
Delo krepa človeka

darkolord ::

(omejitve so postavljene tako - ali naj bi bile - da povprečni voznik ali celo podpovprečni voznik, ne predstavlja nevarnosti na odseku).
Ni res, niti približno. V bistvu bolj daleč od resnice ne bi moglo biti.

Ko berem tvoje poste, se mi zdiš vedno bolj nevaren.

solatko ::

Madona, maš pa argumente, da kar poka.
V prometu sem cca 53 let (samostojno) - pešec, kolesar, mopedist, motorist, avtomobilist, včasih tudi 12 in več urno prisotnostjo v prometu, z nekaj MIO prevoženimi km, brez ene nevarne situacije, katero bi povzročil jaz.
Do sedaj 59 let, sem vedno prišel domov brez praske in brez krvi kakega drugega prometnega udeleženca na avtu, motorju, mopedu, kolesu in peš in to bi lahko že bil znak, da se v prometu znam obnašat, kulture mi pa v prometu ni itak nikoli manjkalo (sem pač vedno, najprej pazil svoje zdravje, tako da sem bil prisiljen izničevati napake drugih).
Tudi znanja reagirati v kočljivih situacijah imam verjetno več, kot večina občasnih voznikov, kazni razen dveh napačnih parkiranj, v življenju še nisem imel, nikoli v življenju nisem imel in nimam vozil kasko zavarvanih, saj grem vedno na cesto z namenom, da na cilj pridem nepoškodovan (po lastni krivdi). Nikoli v življenju nisem vozil pod vplivom opojnih substanc, niti enkrat v življenju, nisem prehiteval v škarje, parkiral na kolesarski stezi, pločniku, nekomu pred vhodom....., zaradi mene, nebi bila potrebna zakonodaja, niti inkasantov na cesti. Kolikor je možno se držim pravil, predvsem pa vidim znake in tudi vem kaj pomenijo, tako da mene v enosmerni ulici v kontra ne boš srečal, po AC vozim VEDNO v pravo smer, vedno se prilagodim razmeram, tudi v počasni koloni omogočim umik tistega, ki bi rad prehiteval, ko opazim motoriste, se pomaknem skrajno desno (da me varno prehitijo, brez da bi šli čez črto), skratka, že celo življenje, sem v prometu zbran in skrbim za svoje zdravje, s tem, da pazim na druge.
Zato si tudi privoščim komentarje na temo prometa in sem med tistimi, ki bi pijane voznike zapiral (kaznivo dejanje, ne samo prekršek), sem zainteresiran, da bi sprejeli zakon, po katerem bi lečeči zdravnik predlagal hrambo vozniškega, takrat, ko zdravstveno stanje ne omogoča varne in zbrane vožnje, sem med tistimi, ki bi uvedli BREZPLAČNO preverjanje voznih sposobnosti vseh voznikov (povdarek na obvladanju vozila - tisti, ki niso sposobni opazovat promet, tudi zadaj, preizkusa nebi opravili).....

Od tebe pa razne bedastih dvostavkov, brez argumentov, nisem zasledil v prometnih temah, nič pametnega.
Delo krepa človeka

MadMicka ::

Lakotnik29, spet si brcnu v temo. Ampak to ni problem, problem je, ker vztrajaš v zmoti.

Ni res, da se kolone vozil v nobenem primeru ne sme prehitevati. To je tvoja izmišljotina. Če bi namreč to veljalo, potem bi v zakonu pisalo, da se kolone vozil (tri ali več) ne sme prehitevati. Pa tega ne piše.

Zdej, zakaj ti točno to tumbaš po svoje, to je pa čisto drug problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()

darkolord ::

solatko: to da si 53 let v prometu še vedno ne pomeni, da ne govoriš neumnosti. Pač pišeš nekaj, v resnici pa ravnaš drugače.

Da ti bolj konkretno odgovorim - me prav zanima, kako se ti varno pelješ 90 km/h (omejitev izven naselij) po 180 stopinjskih ovinkih, makadamih, kolovozih, itd. Ali pa 50 km/h (omejitev v naseljih) po parkiriščih.

Ali živiš v iluziji ali pa samo ne pomisliš, preden nekaj butneš na tipkovnico.

dzinks63 ::

Kdorkoli vozi po postavljenih omejitvah +-5km/h, bo preverjenov vsakdanjem prometu za njim nastala kolona, pri nas je nacionalni sport voziti nad omejitvijo, če ni policistov in radarjev kateri bi nadzirali hitrost, je to splošno sprejemljivo med ljudmi in se s tem celo hvalijo med prijatelji. Kdor ne vozi vsaj 20% nad omejitvijo je počasnež, mevža in cokla v prometu, pri nas je v prometu toliko nestrpnežev, kateri bi prehitevali kot za stavo vse kateri ne vozijo 20%+, da je že kar hudo, to se najbolj opazi po premajhni varnostni razdalji, saj malo morje voznikov in voznic vozi par metrov za avtomobili, tik za ritjo po domače.

Dokler ne bo vpeljanega sateltskega cestninjenja in satelitskega nadzora hitrosti v prometu, bo ta nacionalni šport še naprej vladal. S satelitsko kontrolo bo tega 90%+ manj, saj se ti bo opozorilo za kršenje prevelike hitrosti izpisalo takoj na veliko neposredno na računalniškem avtomobilskem ekranu, kdor ne bo hitro prilagodil hitrosti glede na omejitve, bo dobil položnico naslednji dan v poštni nabiralnik. Torej red enkrat bo, do takrat, pa bo prevladovalo kavbojsko in balkansko obnašanje na naših cestah.

Aston_11 ::

Iz gornjih dvobojem sklepam, da je konsenz, da vožnja z največjo dovoljeno hitrostjo pred kolono torej ne postavlja zahteve po umiku (rezen bontonske) - kar mi liči tudi na zakonsko določilo.

r3dkv1c4 ::

Aston_11 je izjavil:

Iz gornjih dvobojem sklepam, da je konsenz, da vožnja z največjo dovoljeno hitrostjo pred kolono torej ne postavlja zahteve po umiku (rezen bontonske) - kar mi liči tudi na zakonsko določilo.



se pravi jaz vozim po omejitvah in mi eno tele tišči v rit in potem takem po tvojem bontonskem pravilu bi se moral umakniti.......MALO MORGEN.

Pri nas so 15x premile kazni!!!!!

Kje je varnostna razdalja kje je strpnost in uvidevnost ter spoštovanje ranljivega in nemočnega v prometu.....temu se reče bonton.

Še premalo je mrtvih!!!

St235 ::

MadMicka je izjavil:

Lakotnik29, spet si brcnu v temo. Ampak to ni problem, problem je, ker vztrajaš v zmoti.

Ni res, da se kolone vozil v nobenem primeru ne sme prehitevati. To je tvoja izmišljotina. Če bi namreč to veljalo, potem bi v zakonu pisalo, da se kolone vozil (tri ali več) ne sme prehitevati. Pa tega ne piše.

Zdej, zakaj ti točno to tumbaš po svoje, to je pa čisto drug problem.


A razen brezveznega nakladanja znaš tudi konkretno utemeljit svoje stališče, al pač tumbaš po svoje brez enega argumenta?

MadMicka ::

Težko ti kaj zapopadeš drugače, ko si že enkrat ustvariš mnenje, mar ne?

Praviš, da kolone vozil v nobenem primeru ne smeš prehitevati, saj če vozijo počasneje od omejitve, je to zaradi gostote prometa.

Kar seveda še zdaleč ni nujno res. Kot sem že navedel primer, trije polni kamioni vozijo en za drugim po regionalki na gradbišče robo in vozijo 60 km in to ne zaradi gostote prometa, ampak ker so pač polno naloženi in je to njihova max. hitrost.

No, v tem primeru lahko prehitiš, seveda, če to razmere na cesti dopuščajo. Zakon takega prehitevanja ne prepoveduje. Če bi zakon to prepovedoval, bi enostavno zapisal...kolono se ne sme prehitevati...., pa tega nikjre ne piše!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()

Aston_11 ::

Mimogrede - zakon pri prehitevanju vedno uporablja ednino. Prehitiš vozilo, ne pa vozila.

Ne sme prehiteti:

10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

St235 ::

MadMicka je izjavil:

Težko ti kaj zapopadeš drugače, ko si že enkrat ustvariš mnenje, mar ne?

Praviš, da kolone vozil v nobenem primeru ne smeš prehitevati, saj če vozijo počasneje od omejitve, je to zaradi gostote prometa.

Kar seveda še zdaleč ni nujno res. Kot sem že navedel primer, trije polni kamioni vozijo en za drugim po regionalki na gradbišče robo in vozijo 60 km in to ne zaradi gostote prometa, ampak ker so pač polno naloženi in je to njihova max. hitrost.

No, v tem primeru lahko prehitiš, seveda, če to razmere na cesti dopuščajo. Zakon takega prehitevanja ne prepoveduje. Če bi zakon to prepovedoval, bi enostavno zapisal...kolono se ne sme prehitevati...., pa tega nikjre ne piše!


Daj ti meni razloži kako lahko vozila v koloni medsebojno ne vplivajo na hitrost vožnje, če pa sama definicija kolone pravi: »kolona vozil« so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;

Torej če pogledamo tvoj hipotetičen primer. Če drugi in tretji kamion morata prilagajat hitrost prvemu kamionu, potem govorimo o koloni in ker morata vozit počasneje od tega kot bi če ne bi bilo prvega kamiona jih ne smeš prehitevat, kar jasno pove zakon, saj vozita počasnje zaradi gostote prometa oziroma drugih razmer v prometu - prvega kamiona.

Če pa so trije kamioni neodvisni eden od drugega potem pa ne govorimo o koloni in seveda lahko prehitevaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

WarpedGone ::

Lol, torej je treba najprej pogledat vsaj če so vsi kamioni od iste firme, in še potem intervjuvat šoferje al je njihova hitrost omejena s hitrostjo prvega ali ni in čisto slučajno furajo en za drugim ker se to pač splača, šparanje nafte itd. Nujen absurd, če hočeš bit po reglcih.

Vrš to stran in odpri oči - prehitevanje je dovoljeno vedno razen kadar pridem jaz nasproti. In jaz ne pomeni mene pisca ampak mene bralca teh vrstic.
Zbogom in hvala za vse ribe

solatko ::

redkvica79 - Predlagal sem izbris posta, ker se niti slučajno ne znaš obnašat na forumu. Ko nimaš kaj dodati, pričneš z žalitvami, če prav je tema čisto o normalnem prometu in nenormalnih razmerah v tem segmentu.
Tako kot nimam navade žalit na forumu, se kolikortoliko kulturno obnašam tudi v vseh ostalih porah življenja.
Če je tvoje obnašanje v prometu tako, kot so tu tvoji posti, potem sploh nisi za na cesto.

Veš nekateri smo kilometre nabirali tudi v prometno bolj urejenih državah od naše kokoši. Dejstvo je, da v Nemčiji vidijo vsak tvoj prekršek in, če je le malo nevaren, te tudi obravnavajo. Za manjše prideš skozi z opominom, za nekatere, ki so največji povzročitelj nesreč, pa zna bit kazen, zelo boleča.
Varnostna razdalja je bila v Nemčiji pred leti, zelo visoko med vzroki hudih nesreč, predvsem na magistralkah in AC, zato so kazni za ta prekršek od smešnih 20€ do gromozanskih 5k€, ko za tabo na AC vozi provida in se ti taka vožnja dogaja na več kilometrih (čisto slučajno je tako kazen dobil sodelovec, ko je z A8 nekaj 100 km, konstantno držal prekratko).
Ravno tako so precej visoke kazni na področju, o katerem se ravno sedaj prepiramo - oviranje prometa. Če te večkrat zasledijo pri takem načinu vožnje, dobiš domov pozdravček, s povabilom za preverjanje tvojih vozniških sposobnosti.

Pri nas je pač tako, da oviranja prometa policija niti ne obravnava resno, saj se ne zavedajo nevarnosti takega početja. Obravnavajo raje prehitre voznike, čeprav je realno zaradi dobrih hitrejših voznikov, statistika prometnih nesreč prazna (govorim o voznikih, ki vozijo hitro takrat, ko je to varno, o voznikih, ki se sicer v naselju držijo omejitev, voznikih, ki znajo predvidevat dogajanja, skratka o tistem malem procentu dobrih voznikov, ki dnevno popravljajo napake drugih udeležencev). Sicer pa dobri vozniki, kadar ne morejo vozit hitro, tudi v počasnih kolonah ne vozijo za ritjo, ne blendajo in pizdakajo po cesti, znajo pa v kritičnih situacijah reševati druge, sicer počasne in varne voznike.

Pri koliko km/h se je potrebno umaknit, pri vsaki, ki je pod omejitvijo in je kolona za teboj strnjena, brez varne razdalje. Če kot prvi pelješ po omejitvah, te na še tako dolgi relaciji, razen kakšnega lokalnega mulca, ne bo prehitel noben normalen voznik. Tudi 50 in več vozil sem v normalni koloni pripeljal iz Zidanega mosta do Šentjakoba - vožnja omejitev +5. Nobenega prehitevanja, kolona lepo razpotegnjena, skratka vožnja, ki si jo želi vsak normalen voznik.

Drugače pa razni vzdevki, največ povedo o tebi.
Delo krepa človeka

Alamar ::

solatko je izjavil:

Večina vozil v počasni koloni vozi pod hitrostjo, s kakršno bi vozili v normalnem prometnem toku. Normalni prometni tok, je dovoljena hitrost (omejitve so postavljene tako - ali naj bi bile - da povprečni voznik ali celo podpovprečni voznik, ne predstavlja nevarnosti na odseku).
Če so vozne razmere normalne, bi to hitrost moral varno peljati vsak voznik, ki je opravljal vozniški izpit in ga uspešno opravil.
Zaradi tega, ker so sposobnosti voznikov različne, je poleg členov o omejitvah, tudi člen o oviranju normalno usposobljenih voznikov.

Iz tega je popolnoma jasno, da tisti, ki za seboj vlečejo kolone, niso za na cesto in bi morali svoje vozniške sposobnosti peljati še enkrat v preverjanje.
Ti si že prav smešen. Zgleda si eden tistih, ki vedno vozijo z največjo dovoljeno hitrostjo v naselju in zunaj njega in se takoj nalimajo za rit nekomu ki celo upošteva očitno nepomembne stvari kot so recimo: nevarni ovinki brez znaka za nižjo hitrost, neoznačene izreznine na asfaltu, skupina otrok na kolesih, selitev žab čez cesto...
Človek se sprašuje, kaj so zate nenormalne vozne razmere? A samo 5 centimetrska toča in megla, ko ne vidiš pet metrov pred sabo?

Daj si še enkrat preberi člen zakona in skušaj razumno razmisliti.

"Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo."
"Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;"

solatko ::

Alamar - Če sem prvi v koloni, se probam držat omejitve +5, brez nevarnosti za druge, sicer pa vozim z normalno varnostno razdaljo, ker se mi med vožnjo ne da živet v stalnem pričakovanju, zaviranja in pospešvanja. Tudi v toči in megli, bi nekateri z boljšimi gumami in boljšo razsvetljavo, morda vozili hitreje. Če si pameten, boš ravno v takem, želel da nisi prvi, saj je vsem drugim lažje, ker spremljajo samo tovoje zadnje luči.
Sem že doživel v času, ko je bila Lj.kotlina večkrat v gosti megli, da sem se skoraj ustavil, pa ni hotel noben mimo mene, ker se mi slučajno ni dalo ubadat z meglo, pa še meglenk nisem imel.

Razumno mora razmišljat tisti, ki se mu za ritjo, s kratko varnostno razdaljo, nabira kolona. Torej je z njegovo vožnjo nekaj narobe, bi pa tisti, ki jih slabše razmere na cesti ne motijo toliko, vseeno peljali nekaj hitreje. Če je kolona za teboj v normalni varnostni razdalji, je znak, da voziš toliko, kot bi v danih razmerah vozili tisti za teboj.

Da pa to opaziš, moraš vsekakor uporabljat ogledala ali, da sopotnik vsake toliko pogleda nazaj in ti referira, kaj je zadaj.
Ne bodi smešen, čim je za teboj, nekaj vozil, ki so praviloma pomaknjeni proti sredini, na precej kratki oddaljenosti, ti mora zdrava pamet (jo moraš seveda imeti) povedat, da si prepočasen in, da bi bil čas, da spizdiš z vozišča.
Delo krepa človeka
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224077 (20467) facepalm
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335628 (33380) Heavy

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334159 (28387) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517597 (13997) solatko

Več podobnih tem