Forum » Na cesti » Pravila prehitevanja na avtocesti / regionalni cesti
Pravila prehitevanja na avtocesti / regionalni cesti
Temo vidijo: vsi
Aston_11 ::
Težko oceniti brez poznavanja ceste - prehitevanje s prvo mi je pa sploh čudno. Pa kolona pa to.
tony1 ::
Se pravi lahko dejansko predvidiš nepredvideno? Danny, si to ti?
če vozi z manj kot 50% max dovoljene hitrosti je dovoljeno na preglednem delu tudi ostale. Ker itak morajo imeti vse štiri smerokaze vklopljene in se štejejo bolj kot ne za oviro na cesti.
Čez polno črto nikakor ne.
St235 ::
GrimReaper je izjavil:
Še nikoli se mi ni zgodilo, da bi me po prehitevanju (tudi do 150) na regionalki, ustavil policaj (nekajkrat sem bil v taki situaciji), čeprav so merili hitrost (omejitev 90). Takoj po prehitevanju sem hitrost normalno zmanjšal na 95-100. S takim manervrom (seveda morajo bit za to pogoji - preglednost, varnost), sem omogočil, da je mimo počasnega voznika (cca 70-80), lahko peljalo še kakšno vozilo. Če bi ga prehitel z 90, bi ga lahko samo jaz, ostali bi morali čakati na naslednjo prosto ravnino. Seveda počasnetu na misel ni prišlo, da ovira prometni tok in, da je njegova dolžnost, da se na primernem kraju umakne in spusti kolono mimo (cca 20 vozil).
Tole zame res ni nič spornega. Očitno imaš zelo hiter avto, ker s povprečnim si lahko vesel če prideš do 100 med prehitevanjem vozila ki gre 70-80.
Hitreje prideš mimo, bolj varno je, tudi če je hitrost za par sekund 150. Vseeno dosti bolje kot če se počasi vlečeš mimo.
To da bi pri nas kdo pogledal v ogledalo da se nabira kolona, pa da bi se ustavil na primernem mestu, ali pa da če ga kdo prehiteva, da bi to opazil in po potrebi zmanjšal hitrost, to je pri nas španska vas.
Pri nas je itak promet nenormalno počasen. Zadnjič sem se peljal s fotrom proti Jesenicam, in je šel lepo za ostalima dvema 60-70 (še en sportak z vsaj 100 konji ne vem kaj je čakal več kot 2km, čez čas je dal potem v drugo in je bil takoj mimo), sam v takem primeru prehitim takoj ko je priložnost in naprej vozim 100, če se mi mudi ali ne sploh ni razlike, v bistvu se mi mudi nikol ne, ampak se hitro vozi že zato da ti ne postane dolgčas. Samo glasna glasba zame ni dovolj, se mora tudi motor dret.
Pa kar je zanimivo je to, da niti traktorja, kaj šele tovornjaka ne zna noben več prehitet. Ne vem kakšna znanost je tuki, v prvem primeru s prvo potegneš do konca, v drugem pa z drugo, ne vidim druge rešitve, sej zato pa ima avto 6500 obratov. Zadnjič sem moral tako najprej celo kolono vozil prehitet, nato tovornjak, potem pa še traktor. Seveda ker ostali niso znal niti tovornjaka, tovornjak potem čez ovinke tut traktorja ni mogel, in so se najbrž še lep čas vsi vozil za traktorjem, sam se bil pa že vsaj km spredaj.
kup nakladanja in vožnje s sovoznikovega sedeža. Prehtevanje s prvo, pa daj ne seri buč, saj traktorji ne vozijo 5km/h na uro. Da o temu kako kamion, ki vozi 60-70 km/h prehitevaš z drugo sploh ne govorim.
WarpedGone ::
Politično nekorektno: pozabi pravila, naredi to 100% varno.
Zbogom in hvala za vse ribe
GrimReaper ::
Drugače vozim že 5 let. Na sovoznikovem sedežu proti Jesenicam sem bil zaradi poškodbe noge.
Ravno tukaj se zdej vidi kaj se večina ljudi boji, velikih obratov v avtu. Sam se jih ne bojim že od prvega dne ko sem dobil prvi avto. Velikokrat kot sem omenil zgoraj pa so nujni za preprečitev kolone.
Da razložim zakaj je treba it v obrate. Če imaš ti pred sabo kolono 6 vozil in pred njimi tovornjak, ki gredo okol 70, boš seveda s švoh bencinarjem (1.0-1.6 sem imel do sedaj sam, z 1.0 se seveda težko prehiteva, med 1.2 in 1.6 pa ni neke razlike) začel v drugi, ki gre tam do 95km/h (pri 1.0 mi je šla samo do 80), v tretjo pa prestavil čim pozneje, se pravi pri 6500. Ne vem zakaj bi v tem primeru razmišljal o kakršnemkoli šparanju motorja in bencina, tukaj je prva varnost. V tretji začet nebi mogel, ker se avto nebi nikamor premaknil, če že bi v najslabšem primeru potegnil z drugo do 80, potem pa dal v tretjo.
Potem ko sem prišel mimo teh 6 vozil, sem na nasprotnem pasu že zagledal vozila, zato sem začel upočasnjevat in se probat umaknit za tovornjak, seveda mi kratke varnostne razdalje pri tem niso pomagale.
Ko se je nasprotni pas sprostil, sem dal nazaj v drugo in prehitel tovornjak.
Čez čas vidim pred sabo traktor, ker je nasprotni pas zaseden, downshiftam v drugo, nato še v prvo (bremz sam ne uporabljam ne vem kolk). Ko se sprosti, potegnem s prvo do 50.
Tut v tem primeru ne vem kako ste mislili da bom štartal z drugo, bencinar iz 10 na uro ne potegne nikamor v drugi. Do 50 pa zato, ker kot sem rekel, moraš prehitet čimhitreje oz. čimbolj varno, pusti zdej porabo bencina.
Pa sej tako bi vsi vozili (razen starih mam, ki se na splošno bojijo gasa), če bi bil bencin zastonj. Meni osebno se 10EUR na mesec za bencin, ki bi jih prišparal če bi se počasi vozil (7l namesto 8,5l porabe), ne zdi velik.
Ravno tukaj se zdej vidi kaj se večina ljudi boji, velikih obratov v avtu. Sam se jih ne bojim že od prvega dne ko sem dobil prvi avto. Velikokrat kot sem omenil zgoraj pa so nujni za preprečitev kolone.
Da razložim zakaj je treba it v obrate. Če imaš ti pred sabo kolono 6 vozil in pred njimi tovornjak, ki gredo okol 70, boš seveda s švoh bencinarjem (1.0-1.6 sem imel do sedaj sam, z 1.0 se seveda težko prehiteva, med 1.2 in 1.6 pa ni neke razlike) začel v drugi, ki gre tam do 95km/h (pri 1.0 mi je šla samo do 80), v tretjo pa prestavil čim pozneje, se pravi pri 6500. Ne vem zakaj bi v tem primeru razmišljal o kakršnemkoli šparanju motorja in bencina, tukaj je prva varnost. V tretji začet nebi mogel, ker se avto nebi nikamor premaknil, če že bi v najslabšem primeru potegnil z drugo do 80, potem pa dal v tretjo.
Potem ko sem prišel mimo teh 6 vozil, sem na nasprotnem pasu že zagledal vozila, zato sem začel upočasnjevat in se probat umaknit za tovornjak, seveda mi kratke varnostne razdalje pri tem niso pomagale.
Ko se je nasprotni pas sprostil, sem dal nazaj v drugo in prehitel tovornjak.
Čez čas vidim pred sabo traktor, ker je nasprotni pas zaseden, downshiftam v drugo, nato še v prvo (bremz sam ne uporabljam ne vem kolk). Ko se sprosti, potegnem s prvo do 50.
Tut v tem primeru ne vem kako ste mislili da bom štartal z drugo, bencinar iz 10 na uro ne potegne nikamor v drugi. Do 50 pa zato, ker kot sem rekel, moraš prehitet čimhitreje oz. čimbolj varno, pusti zdej porabo bencina.
Pa sej tako bi vsi vozili (razen starih mam, ki se na splošno bojijo gasa), če bi bil bencin zastonj. Meni osebno se 10EUR na mesec za bencin, ki bi jih prišparal če bi se počasi vozil (7l namesto 8,5l porabe), ne zdi velik.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Smurf ::
Se pravi, ce porabis 10EUR za bencin na mesec pri porabi 8.5L, naredis 80km na mesec. Vozis 5 let, torej si naredil 5*12*80km, kar je slabih 5kkm. Prehitevanje kolone 6 vozil je ze samo po sebi fail, da pa to dela nekdo brez izkusenj je pa double fail, me kar zmrazi. Prosim vrni izpit.
Aston_11 ::
Nah, enih 25kkm že ima, pa še vedno "downshifta" v prvo. Ej, v prvo in jo "stisne" do 50.
GrimReaper ::
OMG, izkušenj pri prehitevanju imam sam skoraj največ od vseh. Sej vsak dan prehitim 5-10 vozil, in to ne lahkih prehitevanj, takih ki zahtevajo veliko znanja.
Če je ravnina in dovolj preglednosti pa komot prehitiš tud 10 vozil naenkrat.
10EUR sem mislil da je razlike na mesec iz 7l na 8,5l porabe. Vse skupaj imam nekje 40.000km, tam 20.000 je povsem dovolj da pridobiš dovolj znanja. Na mesec naredim 600km, povsem dovolj da se naučiš prehitevat, in veliko bolje kot nekdo ki v 5000km na mesec ne prehiti niti 1x.
Izpit zaradi mene lahko vrnejo vsi ostali ki mi vsak dan delajo dren po cesti.
Če hočete lahko traktor prehitevate v peti. WTF no, valda boš šel s prvo če nimaš zaleta, če bi vprašal kateregakoli inštruktorja vožnje bo rekel tako. Tut pri vključevanju na AC rečejo da potegni z drugo in tretjo do konca. Varnost prva, bencin drugi.
Če je ravnina in dovolj preglednosti pa komot prehitiš tud 10 vozil naenkrat.
10EUR sem mislil da je razlike na mesec iz 7l na 8,5l porabe. Vse skupaj imam nekje 40.000km, tam 20.000 je povsem dovolj da pridobiš dovolj znanja. Na mesec naredim 600km, povsem dovolj da se naučiš prehitevat, in veliko bolje kot nekdo ki v 5000km na mesec ne prehiti niti 1x.
Izpit zaradi mene lahko vrnejo vsi ostali ki mi vsak dan delajo dren po cesti.
Če hočete lahko traktor prehitevate v peti. WTF no, valda boš šel s prvo če nimaš zaleta, če bi vprašal kateregakoli inštruktorja vožnje bo rekel tako. Tut pri vključevanju na AC rečejo da potegni z drugo in tretjo do konca. Varnost prva, bencin drugi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
GupeM ::
Prehitevanje s prvo... ti pa si majster :D Meni avto sploh ne pusti dati v prvo če hitrost ne pade pod 10-15 km/h. Traktorji, razen pacualijev, pa grejo vsi več kot 25, "novejši" pa celo 40 oz. 60 če imajo vzmeteni obe premi.
energetik ::
In kaj točno je narobe, če prehitiš traktor ali kolesarja s prvo prestavo? Stari traktorji grejo kakšni tudi samo 10-15km/h in takrat boš v drugi pospeševal ko crknjen konj. Pri prehitevanju moraš izcuzat iz mašine vse kar ima, da čim hitreje prideš mimo.
Sicer pa jaz prehitevam le v primeru, da je res varno, torej da je cesta naprej pregledna, da ni nobenih stranskih cest ali hiš. Ampak folk se tudi tam ne upa prehitevat, čeprav vozi pred njimi nekdo s polovično hitrostjo.
Sicer pa jaz prehitevam le v primeru, da je res varno, torej da je cesta naprej pregledna, da ni nobenih stranskih cest ali hiš. Ampak folk se tudi tam ne upa prehitevat, čeprav vozi pred njimi nekdo s polovično hitrostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
garamond ::
Če prebereš zelo natančno, te varovalke sploh ni. Zakon da samo pogoje hitrosti vožnje in da ga kolona sicer ne more varno prehiteti ter da se lahko umakne na primernem kraju.Fail zakonodajalca je, da zahteva, da se vozilo, ki vozi prvo v koloni, umakne, zato da lahko nato vozila, ki vozijo za njim, vozijo hitreje od dovoljenje hitrosti, ki jo prepoveduje.Kje si to pobral, še enkrat si preberi zakon.
Umaknit se mora LE, če vozi počasneje od največje dovoljene hitrosti na tistem odseku. In to le če se za njim nabere kolona, ki je po definiciji mislim da 3 vozila. In to ne pomeni, da morajo biti te trije natlačeni kot sardine, ampak lahko in morajo imeti med sabo predpisano varnostno razdaljo.
Je pa res, da je napisana tudi varovalka, in sicer da se moraš umaknit, če neupravičeno voziš počasneje. Velikokrat pa se lahko najde razlog, da počasne vozi počasneje od omejitve.
TehDucky ::
Tudi meni avto ne pusti dat v prvo če nisem pod 10km/h, zgleda si mogu res peljat 5km/h za tem traktorjem, kar je pa že skor nepremična ovira v primerjavi z 90km/h, ki jih naj bi imeli ostali udeleženci na tej cesti.
Meni je prva prestava ravno tolk, da se začnem premikat potem pa v drugo in to je to. Tam ima največ moči, brez da bi rabu zašaltat v 0.3 sekunde (je pa res da je dizelaš in ne morm turerat v visoke obrate)
Sem dobil za vikend Peugeot 208 nadomestn avto, športno verzijo s 94 konji pa je imel nenormalno dolge prestave vsaj za moje pojme v primeravi z dizelaši. V prvi ga je fotr enkrat na neki čez 50 clo dau, v drugi pa tut 90.
Zadnjič sem imel prehitevat en avto, vidim da je lepo prazno, ura je bila pol enih zjutraj, nakar ko bi se spravil prehitevat se "zaletim" v zid megle in nisem vidu nič. Pa sem potem rajši počakal, da se megla razkadi in sem nato prehitu ta avto.
Meni je prva prestava ravno tolk, da se začnem premikat potem pa v drugo in to je to. Tam ima največ moči, brez da bi rabu zašaltat v 0.3 sekunde (je pa res da je dizelaš in ne morm turerat v visoke obrate)
Sem dobil za vikend Peugeot 208 nadomestn avto, športno verzijo s 94 konji pa je imel nenormalno dolge prestave vsaj za moje pojme v primeravi z dizelaši. V prvi ga je fotr enkrat na neki čez 50 clo dau, v drugi pa tut 90.
Zadnjič sem imel prehitevat en avto, vidim da je lepo prazno, ura je bila pol enih zjutraj, nakar ko bi se spravil prehitevat se "zaletim" v zid megle in nisem vidu nič. Pa sem potem rajši počakal, da se megla razkadi in sem nato prehitu ta avto.
energetik ::
Če prebereš zelo natančno, te varovalke sploh ni. Zakon da samo pogoje hitrosti vožnje in da ga kolona sicer ne more varno prehiteti ter da se lahko umakne na primernem kraju.Kaj pa je potem to:
45. Člen:
4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu.
Upravičen razlog so recimo nepregledni ovinki, mokra cesta, luknjasta cesta...
GrimReaper ::
Prehitevanje s prvo... ti pa si majster :D Meni avto sploh ne pusti dati v prvo če hitrost ne pade pod 10-15 km/h. Traktorji, razen pacualijev, pa grejo vsi več kot 25, "novejši" pa celo 40 oz. 60 če imajo vzmeteni obe premi.
Sej če gre traktor 20-30 (ta v mojem primeru je šel 20), ti pa si za njim ker čakaš da je nasprotni pas frej, kr probaj štartat v drugi. Sej če je spredaj dovolj ravnine bo šlo, drugače pa vsaj še mal moraš it s prvo, tolk da dobiš mal zagona, recimo do 40, da ima druga potem dovolj obratov.
Tut nisem rekel da sem pri 50 dajal v prvo, vem da če je nad 20 da ne gre kar tako.
Tistim ki imajo dizla je lahko govorit, sem tud že sam dostikrat vozil dizla, in tam imaš res dosti bolj normalne prestave, večinoma vedno po eno višjo od bencinarja, tko da lahko komot tud iz 60 začneš prehitevat v tretji. Ne se mi pa zdej ne vem kako čudit če moraš pri bencinarju v tem primeru začet v drugi. Načeloma je pod 3000 bencinar mrtev, včasih je pa tud 3500 premal.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
GrimReaper ::
(4) Voznik prehitevanega vozila ne sme povečevati hitrosti. Po potrebi mora zmanjšati hitrost in se pomakniti k desnemu robu vozišča in s svojim ravnanjem omogočiti vozniku, ki prehiteva čimprejšnjo zaključitev prehitevanja.
Tega da bi kdo upočasnil pri nas ne boš videl. Ampak sam sem še vedno, ko sem videl da nekdo hoče prehitet, tolk povečal varnostno razdaljo do tistega pred sabo, da sam nisem bil ovira pri prehitevanju.
Mislim da ni bilo od ostalih udeležencev niti enkrat tako, kvečjem jih je šlo par celo po gasu.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
šernk ::
Se pravi lahko dejansko predvidiš nepredvideno? Danny, si to ti?
če vozi z manj kot 50% max dovoljene hitrosti je dovoljeno na preglednem delu tudi ostale. Ker itak morajo imeti vse štiri smerokaze vklopljene in se štejejo bolj kot ne za oviro na cesti.
Čez polno črto nikakor ne.
enkrat sem že razlagal. Eno je teorija, drugo je pač realnost. Ni ga policaja, ki te bo kaznoval ker si na preglednem mestu prehitel traktor čez polno črto, to se zaveda cel svet razen nekaterih papežev seveda.na CPP sem bil opozorjen na to, pred glavno vožnjo sem bil opozorjen na to zadevo iz strani inštruktorja in na glavni vožnji sem zadevo tudi uporabil. V vsaki dobri avtošoli ti to tudi povejo. Enojna polna črta nikakor ne pomeni da je ne smeš prevozit in predmet ki vozi pod 50% max dovoljene hitrosti v praksi lahko prehitiš.
tisti ki pa prehiteva s prvo prestavo: Prva prestava pri sinhronskem menjalniku ima zaščito da nad neko hitrostjo sploh ne gre vanjo, pod to hitrostjo pa tudi precej težko. Prva prestava je namreč namenjena izključno speljevanju, tako kot je 6. prestava namenjena izključno zbijanju obratov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
garamond ::
Že, toda v naslednjem stavku upravičenost ni več omenjena. Umakneš se (pod naštetimi pogoji) ne glede na upravičeno ali neupravičeno počasnejšo vožnjo.Če prebereš zelo natančno, te varovalke sploh ni. Zakon da samo pogoje hitrosti vožnje in da ga kolona sicer ne more varno prehiteti ter da se lahko umakne na primernem kraju.Kaj pa je potem to:45. Člen:
4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu.
Upravičen razlog so recimo nepregledni ovinki, mokra cesta, luknjasta cesta...
jype ::
GrimReaper> Tega da bi kdo upočasnil pri nas ne boš videl.
Jaz vedno upočasnim, če me kdo prehiteva.
Jaz vedno upočasnim, če me kdo prehiteva.
St235 ::
GrimReaper je izjavil:
Vse skupaj imam nekje 40.000km, tam 20.000 je povsem dovolj da pridobiš dovolj znanja.
Si vse povedal o svojem neznanju in neizkušenosti.
para! ::
GrimReaper> Tega da bi kdo upočasnil pri nas ne boš videl.
Jaz vedno upočasnim, če me kdo prehiteva.
Js tud. Sej, da me briga al se prehitevajoci zaleti u drevo, mi menda ni treba posebej omenjat, gre bolj za mojo varnost. Vecina ljudi, ki me prehiteva, sprejme neko cudno odlocitev, zaradi katere ne morejo bit ziher ce bojo preziveli podvig. Vsakemu svoje.
Death before dishonor!
Aston_11 ::
Jah, jaz tudi z biciklom, če me kdo prehiteva, najprej zapeljem na sredino pasu, nato ko ga slišim, da prihaja blizu, grem skrajno desno, upočasnim pa ne, ker grem že itak počasi, verjetno bi pa vozniki raje videli, da bi pospešil. Pa mi nekako rata, da mi vozniki ne vozijo 10 cm mimo balance.
jype ::
Aja, ne, kadar vozim avto. Kadar vozim kolo in me kdo poskuša prehitet običajno izvlečem bridko sabljo in začnem mahat po havbi.
para! ::
Kolesarji ste nesramne pizde, to ste. Ampak to seveda ne pomeni, da vam karkoli hocem. Mamice in ockati na kolesih so kultivirani, se prilagodijo situaciji, tako kot vsak normalen udelezenec v druzbi. Tako kot se tud jaz prilagodim in vozim za druzino kolesarjev 8kmh, ce pac ne gre drugace, dokler ne gre drugace.
Ampak dirkaci ste pa idioti, ni druge. Pri voznikih redkokdaj vidis tako ignoranco do vseh ostalih. Pa ja, imate pravico in vam je ne odrekam, ampak prilagajate se pa ne nikomur. In zato ste nesramne pizde!
Ampak dirkaci ste pa idioti, ni druge. Pri voznikih redkokdaj vidis tako ignoranco do vseh ostalih. Pa ja, imate pravico in vam je ne odrekam, ampak prilagajate se pa ne nikomur. In zato ste nesramne pizde!
Death before dishonor!
jype ::
para!> ampak prilagajate se pa ne nikomur.
Kolesarji, ki se niso prilagodili, so na britofu.
S kolesom ne moreš izsiljevat prednosti, ker nimaš tehničnih sredstev za kaj takega.
Kolesarji, ki se niso prilagodili, so na britofu.
S kolesom ne moreš izsiljevat prednosti, ker nimaš tehničnih sredstev za kaj takega.
para! ::
Kolesarji, ki se niso prilagodili, so na britofu.
Se pravi, ko se najde osem stricov z vampi v pro-cycling dresih s spoznorji in zavzamejo cel pas, ter se seveda ne umikajo, kot da so na tour de france, temu ti pravis prilagajanje?
Ker jaz bi v njihovi kozi cutil dolznost se umakniti. "Ni se mi treba umikati, zato se ne bom" ni prilagajanje ampak idotizem. Jaz sam tega ne zmorem (bit tak idiot, pa mi marsikaj rata sicer).
Death before dishonor!
Aston_11 ::
Jaz pa jih popolnoma razumem in čakam za njimi, tako da lahko varno prehitim. Kolesar me še ni spravil na živce, vozniki avtomobilov pa.
para! ::
A js jih pa zbijem kot kegle medtem pa samaram zensko, ker sem cist zivcen? Ne, mirno vozim za njimi. Lahko (ali ne?) pa menda opazim, da so popolnoma neprilagodljivi, ravno tisti, ta pro bajkerji.
Death before dishonor!
jype ::
para!> Se pravi, ko se najde osem stricov z vampi v pro-cycling dresih s spoznorji in zavzamejo cel pas, ter se seveda ne umikajo, kot da so na tour de france, temu ti pravis prilagajanje?
Ne, britof.
I will perform beyond my duties.
Ne, britof.
I will perform beyond my duties.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
para! ::
Imaš nek zapoznel efekt razburjanja nad njimi.
Ja, jasno. Ce bi se razburil v trenutku dogodka, se ne bi dobro koncalo :>
Death before dishonor!
darkolord ::
Tudi če voziš 160 kjer je omejitev 40 in je za tabo kolona, se moraš umakniti.No, v takem primeru bi tudi bilo prav, da se, ko se umakneš, nikoli več ne vrneš na cesto.
Ne zaradi zakona, zaradi bontona.
r3dkv1c4 ::
Še nikoli se mi ni zgodilo, da bi me po prehitevanju (tudi do 150) na regionalki, ustavil policaj (nekajkrat sem bil v taki situaciji), čeprav so merili hitrost (omejitev 90). Takoj po prehitevanju sem hitrost normalno zmanjšal na 95-100. S takim manervrom (seveda morajo bit za to pogoji - preglednost, varnost), sem omogočil, da je mimo počasnega voznika (cca 70-80), lahko peljalo še kakšno vozilo. Če bi ga prehitel z 90, bi ga lahko samo jaz, ostali bi morali čakati na naslednjo prosto ravnino. Seveda počasnetu na misel ni prišlo, da ovira prometni tok in, da je njegova dolžnost, da se na primernem kraju umakne in spusti kolono mimo (cca 20 vozil).
nekaj tu mi ne diši....mi zaupaš, koliko se je peljalo vozilo pred teboj, da si ti pohodil do 150 km/h, da si ga prehitel???????
Meni se zdi, da spadaš v kategorijo nestrpnih voznikov....ker vse kar si napisal je skregano s pravili.
In koliko po tvoje se mora peljati vozilo, da po tvoji teoriji zavira promet????
Kolesarji, ki se niso prilagodili, so na britofu.
Se pravi, ko se najde osem stricov z vampi v pro-cycling dresih s spoznorji in zavzamejo cel pas, ter se seveda ne umikajo, kot da so na tour de france, temu ti pravis prilagajanje?
Ker jaz bi v njihovi kozi cutil dolznost se umakniti. "Ni se mi treba umikati, zato se ne bom" ni prilagajanje ampak idotizem. Jaz sam tega ne zmorem (bit tak idiot, pa mi marsikaj rata sicer).
kje piše da se jim ni treba...pokliči policijo pa jim bodo z veseljem pisali listke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
šernk ::
In koliko po tvoje se mora peljati vozilo, da po tvoji teoriji zavira promet????
počasneje od prometnega toka. Če je prometni tok 100 torej ne sme počasneje od 100, če je 80 ne sme počasneje od 80. Zanimivo da kjer je omejitev 90 in če se voziš med 95 in 100 po števcu te nihče ne prehiteva (realna hitrost je med 87 in 95, torej nisem v prekršku, ker ko me bo policaj dobil na radar bo kvečjemu 90 lahko napisal) pride sicer kakšen norec, vendar varnostna razdalja se edino takrat drži.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
raufnk ::
Je res da kolesarji včasih ne spoštujejo CPP. So tudi zanje točno določena pravila, ki se jih nekateri žal ne držijo.
para! je pa pač kreten...
para! je pa pač kreten...
lp
raufnk
GrimReaper ::
GrimReaper je izjavil:
Vse skupaj imam nekje 40.000km, tam 20.000 je povsem dovolj da pridobiš dovolj znanja.
Si vse povedal o svojem neznanju in neizkušenosti.
In kaj zdej, ker imam komaj 40k km nebi smel prehitevat? Prehitevat sem začel na veliko že prvi mesec po izpitu, in to z 1.0 motorjem.
Ne vem kaj imajo kilometri tukaj veze, vidiš frej, šaltaš v nižjo, prehitiš, vsa znanost. Če te slučajno kdo preseneti in vidiš da ne bo zneslo pa zabremzaš in se umakneš nazaj. Ali je potrebna še kakšna raketna znanost?
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
GrimReaper ::
Kilometri so tud relativni, če vedno voziš 70-80 in nič ne prehitevaš, se iz tega ne naučiš popolnoma nič, in boš po 100k km na istem.
Pa kaj imate s tem vračanjem izpita tukaj, če bi tako gledal, bi lahko vsem vzel izpit, že tistemu ki se zadnji trenutek spomni dati smernik, ali pa tistemu ki se vključi na cesto direkt pred tabo in še brez gasa.
Pa kaj imate s tem vračanjem izpita tukaj, če bi tako gledal, bi lahko vsem vzel izpit, že tistemu ki se zadnji trenutek spomni dati smernik, ali pa tistemu ki se vključi na cesto direkt pred tabo in še brez gasa.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Utk ::
Ma dej, ti si še mlad pa neumen, minilo te bo. Jaz sem se tudi s 60 konji vozil hitreje kot danes s 140, tudi bencina sem najbrž več porabil, ampak počasi te to mine. Sej se še zmeraj vozim 90-100, ampak ni se mi pa niti problem vozit za nekom 80, tudi za takim, ki ga bi včasih s 60 konji prehitel tam, kjer mi danes niti na pamet ne bi padlo. Pa nisem doživel nobene travme, da bi me kaj izučilo, vseeno, brez veze. Tisto kar se ti danes zdi varno, se ti čez čas več ne bo. Tudi če je.
šernk ::
Kilometri so tud relativni, če vedno voziš 70-80 in nič ne prehitevaš, se iz tega ne naučiš popolnoma nič, in boš po 100k km na istem.
manjka ti še precej km
cesta je eno samo učenje, ljudje s par mio km še vedno pridejo do situacije, ki je še niso imeli.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
raufnk ::
Očitno se večinoma strinjamo, da še ne veš dovolj o vožnji :)
...v 40000 km se že res lahko naučiš upravljanja avta, ampak o vožnji pa še nimaš pojma.
...v 40000 km se že res lahko naučiš upravljanja avta, ampak o vožnji pa še nimaš pojma.
lp
raufnk
St235 ::
GrimReaper je izjavil:
GrimReaper je izjavil:
Vse skupaj imam nekje 40.000km, tam 20.000 je povsem dovolj da pridobiš dovolj znanja.
Si vse povedal o svojem neznanju in neizkušenosti.
In kaj zdej, ker imam komaj 40k km nebi smel prehitevat? Prehitevat sem začel na veliko že prvi mesec po izpitu, in to z 1.0 motorjem.
Ne vem kaj imajo kilometri tukaj veze, vidiš frej, šaltaš v nižjo, prehitiš, vsa znanost. Če te slučajno kdo preseneti in vidiš da ne bo zneslo pa zabremzaš in se umakneš nazaj. Ali je potrebna še kakšna raketna znanost?
in? jaz sem pa začel drkat pri 11 letih, pa zato pri 16 nisem bil nič boljši pri seksu.
Že samo dejstvo, da izkušnje in znanje enačiš s tem kako pogosto prehitevaš vse vse o temu, da si neizkušen zaletav voznik o kakršnih dnevno beremo v črni kroniki. Mogoče boš pri 100k kilometrov dojel kaj ti dopovedujemo, mogoče boš pri 40.001 km na prvi strani slovenskih novic. Nikakor pa ne boš nikogar, ki ima več kot tri možganske celice prepričal v to, da je prehitevanje kolone 6 vozil z 90km/h v drugi prestavi varno in pametno ravnanje.
gumby ::
(1) Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.
(2) Po desni je dovoljeno prehiteti le:
...
Pravniki in njihovo pomanjkanje logike
my brain hurts
jype ::
Letalska šola človeka nauči resnosti precej bolje kot katerakoli avtošola.
Priporočam - vam ne bo več težko vozit po omejitvah.
Priporočam - vam ne bo več težko vozit po omejitvah.
GrimReaper ::
Nikakor pa ne boš nikogar, ki ima več kot tri možganske celice prepričal v to, da je prehitevanje kolone 6 vozil z 90km/h v drugi prestavi varno in pametno ravnanje.
Povsem odvisno od situacije, v mojem primeru je bilo dovolj varno ker je bila pregledna ravnina. Seveda pa tega ne morš narest pred ovinkom.
Če bi imeli vozniki normalno varnostno razdaljo, sploh ni problem začet prehitevat tud kolone z 20 vozili, tako se potem tudi sredi kolone brez problema vključiš nazaj.
Zadnji teden sem sicer začel prehitevat tut v primeru če vozijo zelo strnjeno, sej se da prerint vmes, ampak to se pa res strinjam da se moram vzdržat takega ravnanja.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Utk ::
Sej gre meni tudi na živce ko se cela kolona vozi za enim bedakom 45 in nihče ni sposoben prehitet, ampak če si sam v avtu, glih tako zaleže glasno pizdenje, morda tudi blendanje, če nisi predaleč zadaj, in veselo pričakovanje trenutka, ko boš prišel do prvega v koloni in ga verbalno posilil. Dosti bolj varno kot prehitevanje na blef in upanje, da se boš imel kam vrinit. Če nisi sam v avtu je pa odvisno koga imaš zraven...
šernk ::
prvo kot prvo je prehitevanje kolone vozil prepovedano. Kot drugo, kaj boš naredil če se nekdo odloči prehitevati in te seveda kot je slovenski nacionalni šport ne vidi v ogledalu?
osebno če se že kdaj lotim prehitevat kolono daljšo od 3 avtov grem avto po avto, ker ljudje premalo gledaj okoli sebe.
osebno če se že kdaj lotim prehitevat kolono daljšo od 3 avtov grem avto po avto, ker ljudje premalo gledaj okoli sebe.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
GrimReaper ::
To da je prepovedano prehitevat kolono pa nisem vedel. Ok, 6 vozil mogoče, da jih 3 nebi smel prehitet pa ne verjamem. Na prejšnji strani kjer so členi nisem nič pametnega našel, razen tole:
Pa sej to kaj je prepovedano ali ne mi v bistvu nič ne pomaga. Če imam sam spredaj kolono, v nasprotju z ostalimi ki jim je to povsem običajno, nekaj moram naredit, če se že na da prehitet pa ponavadi ustavim in počakam 2min. Tut nisem edini ki to stori, ampak je pa res malo takih, recimo tisti ki radi potegnejo v klanec kjer se ostali cijazijo 50. Jebiga, eni pač imamo veliko potrebo po hitrosti.
10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;
Pa sej to kaj je prepovedano ali ne mi v bistvu nič ne pomaga. Če imam sam spredaj kolono, v nasprotju z ostalimi ki jim je to povsem običajno, nekaj moram naredit, če se že na da prehitet pa ponavadi ustavim in počakam 2min. Tut nisem edini ki to stori, ampak je pa res malo takih, recimo tisti ki radi potegnejo v klanec kjer se ostali cijazijo 50. Jebiga, eni pač imamo veliko potrebo po hitrosti.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
St235 ::
in ti se potem hvališ da imaš dejansko opravljen vozniški izpit?
Zakonska definicija kolone:
15. kolona vozil so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;
Prepoved prehitevanja:
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;
jebiga, prijavi se na psihiatrično zdravljenje ali pa se spravi na dirkališče. Na cesti nimaš kaj počet ker nimaš pojma kaj delaš in ogrožaš druge udeležence.
Zakonska definicija kolone:
15. kolona vozil so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;
Prepoved prehitevanja:
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;
Jebiga, eni pač imamo veliko potrebo po hitrosti.
jebiga, prijavi se na psihiatrično zdravljenje ali pa se spravi na dirkališče. Na cesti nimaš kaj počet ker nimaš pojma kaj delaš in ogrožaš druge udeležence.
jype ::
GrimReaper> Jebiga, eni pač imamo veliko potrebo po hitrosti.
Drugi pa po genocidu, pa redko vidim, da bi kdo z davkoplačevalskim denarjem gradil koncentracijska taborišča.
Drugi pa po genocidu, pa redko vidim, da bi kdo z davkoplačevalskim denarjem gradil koncentracijska taborišča.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: medenko ()
Smurf ::
Jaz lahko samo upam, da bos izlocen iz prometa brez posledic ostalih udelezencev v prometu :/.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24077 (20467) | facepalm |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35630 (33382) | Heavy |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34161 (28389) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17597 (13997) | solatko |