Forum » Na cesti » Nakup Audi A3 - mnenja
Nakup Audi A3 - mnenja
harmony ::
Moji predlogi, kako bi jaz kupoval tega audija:
1.)Na avto.net poiskal bilo katerega z isto mašino in sprobal delovanje, obnašanje na cesti
2.)Probal tudi z manj močnejšo mašino - spremljal delovanje, obnašanje na cesti
3.) Potem pa sprobal željenega in primerjal
4.) Če ti je vizualno všeč, se lotiš natančnega pregleda
5.) Naredi si spisek, kaj vse moraš pregledati. Prodajalcu pa povej, naj ti najprej da 10-15min, da ga boš sam pogledal, ne pa da ga on na veliko hvali, ko ga ti gledaš in tako zgubiš verigo in hitro spregledaš kakšne napake
6.) V kolikor misliš, da vse štima, ga odpelji k nekem mehaniku ( po tvojem izboru) in plačaj kolikor je treba pač plačati za pregled vozila
7.) Toj to.
1.)Na avto.net poiskal bilo katerega z isto mašino in sprobal delovanje, obnašanje na cesti
2.)Probal tudi z manj močnejšo mašino - spremljal delovanje, obnašanje na cesti
3.) Potem pa sprobal željenega in primerjal
4.) Če ti je vizualno všeč, se lotiš natančnega pregleda
5.) Naredi si spisek, kaj vse moraš pregledati. Prodajalcu pa povej, naj ti najprej da 10-15min, da ga boš sam pogledal, ne pa da ga on na veliko hvali, ko ga ti gledaš in tako zgubiš verigo in hitro spregledaš kakšne napake
6.) V kolikor misliš, da vse štima, ga odpelji k nekem mehaniku ( po tvojem izboru) in plačaj kolikor je treba pač plačati za pregled vozila
7.) Toj to.
b0rc ::
Super Sonic je izjavil:
Za tistega BMWja je tista avtohiša dala samo napačno sliko iz neta gor; avto drugače ni bil isti, samo podoben, enake barve.
A res, a si preverjal? Če si, a misliš da bi ti rekli: "Ja par 100k smo zbili!"
Prej len/glup prodajalec, ko mu je končno enkrat v poplavi nategov padla koncentracija in se je zajebal.
IMHO zrelo za ovadbo, pa naj organi preverjajo resničnost navedenih podatkov!
Drugače pa dober ulov letmein. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b0rc ()
Super Sonic ::
A res, a si preverjal? Če si, a misliš da bi ti rekli: "Ja par 100k smo zbili!"
Ja, sej je bila cela afera okoli tega po vseh televizijah, kasneje so kot dokaz imel celo intervju s temi ljudmi. So se nespretno lotili zadeve, ki jih je stala slabe reklame.
http://www.24ur.com/novice/slovenija/ra...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
b0rc ::
Heh, zanimivo a vseeno čudno. Ta primer me malenkost navdaja z upanjem, da se vsaj takšni sumljivi primeri preverjajo.
gruntfürmich ::
...ne želim pa porabit ogromno denarja za navaden pleh...
ist sem skos jst govoril. pa sem na koncu naročil novega (ker se na avte pač ne spoznam zelo in mi je skrb za avto 1× letno redni servis in ČISTO NIČ VEČ) za 20k
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
LeQuack ::
Lahko pogledaš na Avto.net in vidiš, da je med nekaj let starimi Audiji ali BMWji velika večina dizlov, ki so uvoženi in imajo za tak avto zelo malo kilometrov, tam 100k do 150k.
Zdaj pa moraš tukaj upoštevati še dejstvo, da so dobro ohranjeni avti z malo kilometrov v Nemčiji isto dragi ali še celo dražji, kot pri nas, to se lahko preveri če gledaš nemške oglase. Kakšen poslovni smisel bi imelo za trgovce torej uvoziti tak avto in ti ga prodati po enaki ali še nižji ceni. Se pravi samo z malo logike prideš do odgovora, zakaj se taki uvoženi avti pri nas prodajajo, brez da bi si sploh rabil ogledati avto.
Zdaj pa moraš tukaj upoštevati še dejstvo, da so dobro ohranjeni avti z malo kilometrov v Nemčiji isto dragi ali še celo dražji, kot pri nas, to se lahko preveri če gledaš nemške oglase. Kakšen poslovni smisel bi imelo za trgovce torej uvoziti tak avto in ti ga prodati po enaki ali še nižji ceni. Se pravi samo z malo logike prideš do odgovora, zakaj se taki uvoženi avti pri nas prodajajo, brez da bi si sploh rabil ogledati avto.
Quack !
Vikking ::
Sriple Tix je izjavil:
Glede rjavenja imaš prav. Prijateljev A4 je bil po robovih blatnikov v treh letih povsem rjast. Razlog? Kao prestižni avto z ne vem kakšno opremo in quattro pogonom, je imel na notranjih blatnikih nalepljen nekakšen filc (ne me spraševati o natančni sestavi tistega sranja), da je med vožnjo po makadamu blažil ropot kamenja izpod gum, ki je sicer ropotal po njih. Seveda je bila tista tkanina ves čas vlažna in s tem ustvarjala idealne pogoje za rjo. Odkar so mu tisto odstranili in uredili rjavino, ima mir.
En problem pri tvoji razlagi. Pod robovi blatnikov ni prav nobenega filca in niti pod razno filc ne more biti kriv za rjavenje (na notranji strani se filc konča cca. 2cm pred robom). Tvoj kolega je lahko zaradi kakšnega trka (parkplac), veje, odnesel barvo z robova. Pločevina je sicer pocinkana in je pač malo porjavelo.
"Filc" je samo pri zadnjih baltnikihh, pri sprednjih kolesih tega ni in je samo plastična zaščita. Pa niti "filc" ni, ker ni ne tkanina in ne blago, zadeva je pa debelejša in trša od tiste plastike pri sprednjih kolotekih.
Ne boš verjel ampak večina teh audijev 10let+ ima manjše težave z robovi pri SPREDNJIH blatnikih, na zadnjem pa sploh ni težav. Razen če si zaradi prej omenjenih razlogov odnesel barvo z zaščito vred.
Filc 100% ni kriv.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
bdoxx ::
13kEUR za rabljen avto? resno?, za to se dobi več kot spodoben novi avto oz. testni avto, res pa je da nima zvezde oz. 4krogecov spredaj (za ene je to slabost, za ene pa prednost)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bdoxx ()
Sriple Tix ::
Vikking, podal sem njegovo razlago, ki jo je med zbadanjem o kakovosti novih Audijev podal sam, zato so napake pri interpretaciji povsem možne in predvsem nenamerne.
LeQuack ::
Kaj je naorbe s mojim A4 Avantom?
Potencialno zelo drago servis, če se kaj pokvari. Vprašanje pri teh avtih je, ali so bili uvoženi že novi ali pa pred kratkim.
Quack !
LeQuack ::
a za A3 je pa kaj manjša verjetnost, da je bil uvožen? Servisi so tak isti.
Se strinjam, prednost je samo da je A3 manjši avto in večja verjetnost, da imam manj ali realne kilometre. To je pa tudi vse, ker prav tako je lahko slabo servisiran ali kaj drugega. Drug pogled na to pa je, da naj bi bili večji in dražji avti bolje grajeni, zato bi naj se manj kvarili. Če je to res, pa ne vem.
Sam bi sicer vzel do 12k raje novega Chevrolet Cruze. Na avto.net ga dobiš novega že celo za 11k, na pogled zelo všečen avto, pa ni novi "ljudski avto" Kia, ki ga ima že vsak. Osnovnem Oplov motor 1.6 z 125KM ali pa 1.8 z 140KM, dizel pa 1.7 130KM ali 2.0 165KM. V ZDA ga kar hvalijo, pri nas je ignoriran, ker ni prave sorte.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Janac ::
Cruz je brez duše in življenja. kvaliteta chevrolejev se ne more sploh primerjat z kvaliteto novih kiij in hyundajev.
Buggy ::
Cruz je brez duše in življenja. kvaliteta chevrolejev se ne more sploh primerjat z kvaliteto novih kiij in hyundajev.
ja to bo...verjetno zato ne ker je to bivsi Daewoo al zakaj imajo ostali korejci kao "duso"
od vseh mi je tale Cruz se najbolj vsecen (ce nebi imel tistega velikega zlatega znaka spredaj) ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Marilyn ::
jaz nevem kaj naj si mislim o takih primerkih (ki pa jih je veliko)...5, 6 let stari avti in pa 53.000km
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=728...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=728...
gruntfürmich ::
mešanica chevroleta in opla... je teba še sploh kaj dodati kar se tiče zanesljivosti???
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
LeQuack ::
No ja, dejstvo je da ima nov avto pač garancijo, tako da si vsaj tistih nekaj let brez večjih finančnih vložkov. Vseeno je nov avto, katerikoli že, bolj zanesljiv kot nekaj let star uvožen avto z vprašljivo zgodovino, servisi in kilometri. Ampak nekateri so gamblerji po duši, včasih se tudi jackpot zadane.
Quack !
Buggy ::
mešanica chevroleta in opla... je teba še sploh kaj dodati kar se tiče zanesljivosti???
ne vem na sicer kaj ciljas, Opel Insignia je bila lani ali predlani na vrhu lestivice med zanesljivostjo rabljenih avtomobilov...al ti mogoce se zivis v casih kadettov?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
LeQuack ::
Opel je sicer pod lastništvom General Motors že od leta 1931, Chevrolet pa od 1911.
Quack !
gruntfürmich ::
ne vem na sicer kaj ciljas, Opel Insignia je bila lani ali predlani na vrhu lestivice med zanesljivostjo rabljenih avtomobilov...al ti mogoce se zivis v casih kadettov?
ali pa ti živiš v času neinformiranosti...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Buggy ::
gruntfürmich je izjavil:
ne vem na sicer kaj ciljas, Opel Insignia je bila lani ali predlani na vrhu lestivice med zanesljivostjo rabljenih avtomobilov...al ti mogoce se zivis v casih kadettov?
ali pa ti živiš v času neinformiranosti...
dej ne delaj se vecjega bebca iz sebe in drugih...tvoje "sank" informacije, ki jih tukaj stresas bos moral malo posodobiti, lahko koga se nehote zavedejo...
Opel Astra with fewest faults is overall winner
Third successive victory for Opel
Insignia scores best result for mid-size cars again
pa se cel DEKRA 2012 report, da se bos lazje informiral
vorantz ::
problem oplov pa chevroletov (vsaj bencinci) je visoka poraba
me je nekaj cajta mikal cruze pa me je to odvrnlo
me je nekaj cajta mikal cruze pa me je to odvrnlo
gruntfürmich ::
dej ne delaj se vecjega bebca iz sebe in drugih...tvoje "sank" informacije, ki jih tukaj stresas bos moral malo posodobiti, lahko koga se nehote zavedejo...
http://www.adac.de/infotestrat/unfall-s...
po pregledu adac podatkov sem malo manj navdušen kot ti...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Buggy ::
gruntfürmich je izjavil:
dej ne delaj se vecjega bebca iz sebe in drugih...tvoje "sank" informacije, ki jih tukaj stresas bos moral malo posodobiti, lahko koga se nehote zavedejo...
http://www.adac.de/infotestrat/unfall-s...
po pregledu adac podatkov sem malo manj navdušen kot ti...
...res? Kje tukaj pa sem spregledal informacijo, ki bi podkrepila tvojo trditev, da je ta avto "junk", ki se ga je treba ogibati...morda ravno nasprotno?
gruntfürmich :: danes, 15:16:20
citiraj
#
mešanica chevroleta in opla... je teba še sploh kaj dodati kar se tiče zanesljivosti???
Sicer pa zaradi takih in podobnih ljudskih izrocil cene rabljenih avtomobilov na SLO trgu, kar lepo padejo kar je tistemu, ki ve kaj isce in zna to izkoristiti sebi v prid, kot naroceno...tako da, keep doing good job
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
gruntfürmich ::
Kje tukaj pa sem spregledal informacijo, ki bi podkrepila tvojo trditev, da je ta avto "junk", ki se ga je treba ogibati...morda ravno nasprotno?
tudi jst se sprašujem kje sem to izjavil?
in kje si ti argumentiral da je ta avto super zanesljiv?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Buggy ::
gruntfürmich je izjavil:
Kje tukaj pa sem spregledal informacijo, ki bi podkrepila tvojo trditev, da je ta avto "junk", ki se ga je treba ogibati...morda ravno nasprotno?
tudi jst se sprašujem kje sem to izjavil?
in kje si ti argumentiral da je ta avto super zanesljiv?
jaz sem ti zgoraj podal link na test od DEKRE, kjer to zagotavljajo...ti pa prosim obrazlozi na kaj si sugeriral s tem
mešanica chevroleta in opla... je teba še sploh kaj dodati kar se tiče zanesljivosti???pa bo konec sprasevanja in sprenevedanja...
bolj simpl ne more bit...a ne?
WarpedGone ::
Če že sprašuješ glede avdijev... če že avdi, potem TT. Za 12k dobiš že drugo generacijo.
A3 je overpriced golf, obstaja le zato, da si lahk tut reveži kupijo audi.
A3 je overpriced golf, obstaja le zato, da si lahk tut reveži kupijo audi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Hayabusa ::
A3 je overpriced golf, obstaja le zato, da si lahk tut reveži kupijo audi.
A1, A2 anyone ?
manniac ::
Janac ::
Marilyn ::
A1, A2 in TT vsekakor odpadejo....niti najmanj mi niso všeč...bom kar trmasto iskal za A3, morda A4....
Marilyn ::
Ne potrebujem ravno velikega avta..saj ne da se jih bojim, sem jih imel že..še večje kot je A4!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Marilyn ()
dzinks63 ::
2009 A3 sportback: dolžina 4.292 mm - širina 1.765 mm - višina 1.423 mm
2006 A4: dolžina 4586 mm - širina 1772 mm - višina 1427 mm
Razlike v dolžini je za 30cm, praktično zanemarljivo, v širini in višini je sploh ni.
2006 A4: dolžina 4586 mm - širina 1772 mm - višina 1427 mm
Razlike v dolžini je za 30cm, praktično zanemarljivo, v širini in višini je sploh ni.
Vikking ::
Pri a4 bodo imeli potniki zadaj več prostora za noge, ki pa še vedno ni "zelo" prostoren.
Razlika v prostornini prtljažnega prostora je v prid A4. Je pa hec pri limuzini A4, čeprav je prtljažni prostor veliko večji od A3, je odprtina pri A4 zelo ozka. V bistvu če podreš zadnje sedeže v A3 spraviš več in večje stvari v A3 kot v prtljažnik A4 limuzine. S tem da seveda izgubiš sedišče, kar je problem če voziš več kot 2 potnika. A verjemi da je v A4 limo, že problem dati malo večjo hladilno torbo, ker ne gre skozi odprtino.
1. Če hočeš imeti malo več mira pri nakupu rabljenega, pa iščeš takšnega ki ima potrjeno servisno in je prodajalec pripravljen iti s tabo iskati izpis zgodovine na pooblaščeni servis.
2. Drugače pa že priklop na računalnik pove marsikaj, sploh če napak niso brisali po popravilih, se zna zgodit da dobiš lep seznam okvar ki so se dogodile na vozilu.
Če prodajalec zavrne prvo in drugo točko, čeprav oglašuje oz. pove kako je vozilo redno servisirano na pooblaščenem, kilometri so realni, z vozilom pa nikoli ni bilo nič narobe. Se obrneš in greš.
Se pravi sestaviš si sklop pomembnih vprašanj, potem pa testiraš prodajalca. Ko se začne zgovarjat, servirat različne izgovore, včasih postanejo prav sovražni ko jih sprijazniš z dejstvom, da če je z vozilom 100% top vse ok, zakaj je problem priklopit na računalnik, dobiti izpis zgodovine iz pooblaščenca...
Ko pri iskanju odstraniš vse znane preprodajalce in nategovalce. Nimaš skoraj nič vozil na izbiro. Čeprav so njihove cene tako prijetne za denarnico, vozila pa se bleščijo od maxibrila.
Razlika v prostornini prtljažnega prostora je v prid A4. Je pa hec pri limuzini A4, čeprav je prtljažni prostor veliko večji od A3, je odprtina pri A4 zelo ozka. V bistvu če podreš zadnje sedeže v A3 spraviš več in večje stvari v A3 kot v prtljažnik A4 limuzine. S tem da seveda izgubiš sedišče, kar je problem če voziš več kot 2 potnika. A verjemi da je v A4 limo, že problem dati malo večjo hladilno torbo, ker ne gre skozi odprtino.
1. Če hočeš imeti malo več mira pri nakupu rabljenega, pa iščeš takšnega ki ima potrjeno servisno in je prodajalec pripravljen iti s tabo iskati izpis zgodovine na pooblaščeni servis.
2. Drugače pa že priklop na računalnik pove marsikaj, sploh če napak niso brisali po popravilih, se zna zgodit da dobiš lep seznam okvar ki so se dogodile na vozilu.
Če prodajalec zavrne prvo in drugo točko, čeprav oglašuje oz. pove kako je vozilo redno servisirano na pooblaščenem, kilometri so realni, z vozilom pa nikoli ni bilo nič narobe. Se obrneš in greš.
Se pravi sestaviš si sklop pomembnih vprašanj, potem pa testiraš prodajalca. Ko se začne zgovarjat, servirat različne izgovore, včasih postanejo prav sovražni ko jih sprijazniš z dejstvom, da če je z vozilom 100% top vse ok, zakaj je problem priklopit na računalnik, dobiti izpis zgodovine iz pooblaščenca...
Ko pri iskanju odstraniš vse znane preprodajalce in nategovalce. Nimaš skoraj nič vozil na izbiro. Čeprav so njihove cene tako prijetne za denarnico, vozila pa se bleščijo od maxibrila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
TheJack ::
Ne vem, če ti bodo moje izkušnje kaj pomagale, saj gre za starejši model, ampak vseeno....
Januarja letošnjega leta sem kupil A3 l. 1998, 1.9 TDI 110 KM (za sicer skoraj 10.000 EUR manj, kot je tvoja cena). Od nakupa sem naredil 15.000 km. Avto ima trenutno prevoženih 212.000 km. Kupil sem od znanega lastnika (prvega), s potrjeno servisno knjižico in vsemi računi. Avto je bil (prej) večinoma vožen po mestu.
Zaenkrat sem zelo zadovoljen. Avto je robusten in še po petnajtih letih daje vtis prestiža (avtomatska klima, alcantara, ogrevani špegli...). No ja, vsaj meni se tako zdi, ker sem prej vozil zgonjeno staro fiesto ;). Vidi se, da pri izdelavi niso šparali. Avto leti, še posebej se občuti količina navora. Na cesto je kot prilepljen, voziš lahko zelo hitro.
Slabosti:
- Turbina se že precej sliši. Dobil sem par različnih mnenj (od mehanikov). Eni pravijo, da je to pri toliko prevoženih kilometrih normalno in da naj se ne sekiram, drugi svetujejo menjavo. Ne vem še, kaj bom.
- Črpalka za servo se sliši, če do konca obrneš volan.
- Avto rjavi na tistem blatniku, kjer je bil enkrat v preteklosti udarjen in barvan. Drugje ne.
- Glasen, še posebej ko je mrzel in pri hitrostih od 140 km/h dalje. Pri tem je treba reči, da je izolacija kabine sicer fantastična, ampak čudežev ne more delati. Motor je res glasen.
- Premalo odlagalnih površin v kabini. Plastenke ali piksne nimaš kam dati. Upam, da so to pri naslednjih modelih zrihtali.
- Tri vrata. Res nepraktično. Če lahko, vzemi petvratni model.
Kot rečeno, gre za stareši model. Vseeno so verjetno nekatere lastnosti iste. Npr. kvalitetna izdelava in dobra lega na cesti.
Januarja letošnjega leta sem kupil A3 l. 1998, 1.9 TDI 110 KM (za sicer skoraj 10.000 EUR manj, kot je tvoja cena). Od nakupa sem naredil 15.000 km. Avto ima trenutno prevoženih 212.000 km. Kupil sem od znanega lastnika (prvega), s potrjeno servisno knjižico in vsemi računi. Avto je bil (prej) večinoma vožen po mestu.
Zaenkrat sem zelo zadovoljen. Avto je robusten in še po petnajtih letih daje vtis prestiža (avtomatska klima, alcantara, ogrevani špegli...). No ja, vsaj meni se tako zdi, ker sem prej vozil zgonjeno staro fiesto ;). Vidi se, da pri izdelavi niso šparali. Avto leti, še posebej se občuti količina navora. Na cesto je kot prilepljen, voziš lahko zelo hitro.
Slabosti:
- Turbina se že precej sliši. Dobil sem par različnih mnenj (od mehanikov). Eni pravijo, da je to pri toliko prevoženih kilometrih normalno in da naj se ne sekiram, drugi svetujejo menjavo. Ne vem še, kaj bom.
- Črpalka za servo se sliši, če do konca obrneš volan.
- Avto rjavi na tistem blatniku, kjer je bil enkrat v preteklosti udarjen in barvan. Drugje ne.
- Glasen, še posebej ko je mrzel in pri hitrostih od 140 km/h dalje. Pri tem je treba reči, da je izolacija kabine sicer fantastična, ampak čudežev ne more delati. Motor je res glasen.
- Premalo odlagalnih površin v kabini. Plastenke ali piksne nimaš kam dati. Upam, da so to pri naslednjih modelih zrihtali.
- Tri vrata. Res nepraktično. Če lahko, vzemi petvratni model.
Kot rečeno, gre za stareši model. Vseeno so verjetno nekatere lastnosti iste. Npr. kvalitetna izdelava in dobra lega na cesti.
Bonis nocet, qui malis parcit.
Marilyn ::
@Vikking, The Jack hvala za te izčrpne odgovore.pri nakupu bom imel se dva kolega zraven, ki se dokaj dobro spoznata na avte, slednji bo tudi poskrbel da bo avto priklopljen na rac. in bo pokazal dejanske km in pa napake. Kupujem pa audija z 5 vrati, bo pa to najverjetneje A3, ker vecjega ne rabim. Splosno mnenje o temu avtu je pa precej dobro tako da se bom kar drzal pri tej izbiri. A4 pa ne potrebujem, ker edini moj sopotnik bo doberman, kolegi pa naj kar potrpijo ko/ce bodo sedeli zadaj :-)
WarpedGone ::
- Turbina se že precej sliši. Dobil sem par različnih mnenj (od mehanikov). Eni pravijo, da je to pri toliko prevoženih kilometrih normalno in da naj se ne sekiram, drugi svetujejo menjavo. Ne vem še, kaj bom.
To dvoje se ne izključuje :)
Glasnost turbine sama po sebi ne pove nič, bol je pomembno kakšne sorte je zvok - al samo piska al ima tudi kovinski prizvok. Ko se tut ta priduži, turbina ni več le glasna ampak se dere ko avijon.
Včasih motor rahlo utiša frišno olje ampak ta trik prime le prvič.
Zbogom in hvala za vse ribe
TheJack ::
WarpedGone je izjavil:
- Turbina se že precej sliši. Dobil sem par različnih mnenj (od mehanikov). Eni pravijo, da je to pri toliko prevoženih kilometrih normalno in da naj se ne sekiram, drugi svetujejo menjavo. Ne vem še, kaj bom.
To dvoje se ne izključuje :)
Glasnost turbine sama po sebi ne pove nič, bol je pomembno kakšne sorte je zvok - al samo piska al ima tudi kovinski prizvok. Ko se tut ta priduži, turbina ni več le glasna ampak se dere ko avijon.
Včasih motor rahlo utiša frišno olje ampak ta trik prime le prvič.
Ni kovinskih prizvokov. Sliši se kot pihanje zraka. Avto ne kadi (menda avto kadi belo, če je turbina fuč) in mu ne zmanjkuje moči (tudi menda simptom odpovedujoče turbine). Kar se tiče same odpovedi, sem dobil (spet) dvoje mnenj. 1. Če (ko) turbina dokončno odpove, se ne zgodi nič hudega, motor sicer izgubi moč, turbino je treba zamenjati, škodljivih posledic pa ni. 2. Ko turbina odpove, jo raznese, škoda na motorju je lahko precejšnja, menjati je treba tudi katalizator. Ne vem, kaj je res. Me pa slednje skrbi.
Se opravičujem za off-topic.
Bonis nocet, qui malis parcit.
Brias ::
se dva kolega zraven, ki se dokaj dobro spoznata na avte, slednji bo tudi poskrbel da bo avto priklopljen na rac. in bo pokazal dejanske km in pa napake.
ok napake lahko vidi, tudi zgodovino, ampak ce je vse lepo pobrisano, bo tvoj kolega se vedno videl enake kilometre prek diagnostike in enake kilometre na stevcu ...
EDINI NACIN ( in se ta ni vedno mozen ) da se ugotovi ali so bili kilometri spremenjeni je:
ce je bil avto uradno servisiran od nakupa in servisni posegi belezeni v sistem in to ne sistem od avta ampak sistem od AUDIJA...
in tudi ta del ti lahko preprogramirajo, kot imei od mobitela... kot mac adresso ... in ni vec sledljivosti posegov/historija od avta ...
to pomeni:
.de kupljen avto 5/2008
7/2008 prvi servis pri 15k
9/2008 pri 30
11/2008 pri 45
etc
etc
5/2010 zadnji .de pri 270.000km
avto se prodaja
avto se proda v SLO
kilometri se popedenajo na .... 90.000km
diagnostika ti pokaze 90.000
pripeljes servis na ... porsche verovskova
priklopijo v sistem
sistem ( .log VAG-a in ne .log skrit v tvojem avtu ) ti pokaze: 5/2010 zadnji .de pri 270.000km
ce je preprogramiran ... ti ne pokaze history-ja ...
Unknown_001 ::
OP
Glede na to, da kupuješ razmeroma manjši avtomobil, bi bilo pametno razmisliti tudi o kakem Golfu od 5ke dalje.
Drugače pa tudi Audi ni švoh izbira, sam mal več te bo prišlo. To ko eni pravjo, kako use rusta po blatnkih pa ob robovih, se ti ni glih treba kj preveč sekirat, ker jst ne vem ka so z njim delal, da je zaščita na blatnku odstopila, marsikater pa kj več kot moped al pa bicikl še ni vozil. Lej stvar je taka. Mam dost kolegov ka majo Audije, tud pri nas smo par let nazaj imel audija in spet ga mamo. Nikoli ni bilo nobenih problemov. Mislim, da je prejšnji bil A4 ka letnik nekje okol 1995, ko smo ga prodajal je meu ene 4 leta pa je bil še zmeri ko nov. Pol smo na VW šaltal pa je tud use u redu.
Tak da po naših izkušnjah s tem nakupom ne boš falil, ampak jaz bi se vseeno na tvojem mestu raje odločil za golfa ker neke razlike posebne ni, bi pa mislim da ceneje prišel v večih pogledih.
LP!
Glede na to, da kupuješ razmeroma manjši avtomobil, bi bilo pametno razmisliti tudi o kakem Golfu od 5ke dalje.
Drugače pa tudi Audi ni švoh izbira, sam mal več te bo prišlo. To ko eni pravjo, kako use rusta po blatnkih pa ob robovih, se ti ni glih treba kj preveč sekirat, ker jst ne vem ka so z njim delal, da je zaščita na blatnku odstopila, marsikater pa kj več kot moped al pa bicikl še ni vozil. Lej stvar je taka. Mam dost kolegov ka majo Audije, tud pri nas smo par let nazaj imel audija in spet ga mamo. Nikoli ni bilo nobenih problemov. Mislim, da je prejšnji bil A4 ka letnik nekje okol 1995, ko smo ga prodajal je meu ene 4 leta pa je bil še zmeri ko nov. Pol smo na VW šaltal pa je tud use u redu.
Tak da po naših izkušnjah s tem nakupom ne boš falil, ampak jaz bi se vseeno na tvojem mestu raje odločil za golfa ker neke razlike posebne ni, bi pa mislim da ceneje prišel v večih pogledih.
LP!
D3m ::
Recimo
Golf V
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=731...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=709...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=727...
Golf V
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=731...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=709...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=727...
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nakup rabljenga AUDI A4 1.6 (2006) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15204 (13467) | gddr85 |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30025 (25880) | D3m |
» | IZBIRA MED AUDI A6 in A3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33142 (27604) | miraldi |
» | Rabljen avtomobil (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22982 (18180) | amigo_no1 |
» | Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28396 (26005) | amigo_no1 |