» »

Nakup Audi A3 - mnenja

Nakup Audi A3 - mnenja

1 2 3
4
5

shadeX ::

Za tistega BMWja je tista avtohiša dala samo napačno sliko iz neta gor; avto drugače ni bil isti, samo podoben, enake barve.


You wish. Nikjer ne piše, slika je simbolična in tehnične lastnosti avtomobila so enake kot na oglasu iz nemške strani. Za povrh pa še piše "vozilo v prihodu".

Fak ej, ga ne kupim avta več od slovenske avtohiše.

black ice ::

TheJack: No, no, ni vse tako črno. Garrett turbine so čisto v redu, KKK so težavne. Ostalo (redni servisi) je cenovno tam-tam. Jaz sem recimo za zadnji servis plačal 50€ (menjava olja + oljni in zračni filter, filter za gorivo se menja na 30kkm - vsak drugi interval) + slaba ura časa.
Veliki servis me je stal nekje 50€ manj kot servis bencinskega ekvivalenta.

Pri vožnji je potrebno biti malo bolj pazljiv, čeprav tudi turbo bencinarja ne goniš na polno takoj, ko ga pripelješ iz garaže, ne? Strinjam se s tem, da dizli niso za krajše relacije (manj kot 15km), ker se motor takrat komaj ogreje.

dzinks63 ::

Strinjam se s tem, da dizli niso za krajše relacije (manj kot 15km), ker se motor takrat komaj ogreje.

Dizl se na delovno temperaturo ogreje po cca 3km in to sredi mrzle zime, poleti seveda še prej.

Brias ::

Marilyn je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

si je avtor prebral moj link o blogu na volan.si?


Prebral!
Torej ta teden, ko bom šel k prodajalcu in mi bo trdil, da ima avto dejansko 130,000 km (star 5 let itd.)...se mu lahko mirne vesti režim v faco?! Potem ko se bom še isti dan selil v Kranj, gledat spet drugega "lepotca"....lahko vajo ponovim!
Na koncu bom pop***l in si šel kupit novega in kasneje jamral da sem moral dati za avto 25k€, da imam zaupanje!



ce gres na avto.net ..

in kliknes

A3
nad 2008
DIESEL
slovensko poreklo

ti vrze ven 20 avtomobilov, vsi z 105HP masino, prvi ki ima 150HP masino je 2012, 23k km, 24k eur ...

tako da KARKOLI gledas 150HP je tujina ...

in ...

2012 - 70.000 km
2011 - 140.000 km
2010 - 210.000 km
2009 - 280.000 km
2008 - 350.000 km
2007 - lepih 400,000 km+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brias ()

TheJack ::

dzinks63 je izjavil:

Strinjam se s tem, da dizli niso za krajše relacije (manj kot 15km), ker se motor takrat komaj ogreje.

Dizl se na delovno temperaturo ogreje po cca 3km in to sredi mrzle zime, poleti seveda še prej.


Moj dizel se sredi zime ogreje (na 90 stopinj C) po cca. 10 - 15 km. Je pa res, da ga takrat ne tiščim, tako da običajno ne gre čez 2000 obratov. Brez dvoma bi se na delovno temperaturo ogrel še prej kot po treh kilometrih, če bi ga v prvi gonil po Tržaški ;)
Bonis nocet, qui malis parcit.

Aston_11 ::

Tole z dizli je bedarija brez primere. Dizli delajo na vseh relacijah in jim ni nič tudi če leta vozijo krajše relacije. Avtomobili na splošno, ki jih ljudje zlorabljajo, pa crkujejo. Dizle zlorabljajo z vožnjo pri 1000 obratih. Nekaj pripore tudi teranje v živo majku. Drugače jim pa nič ne bo. Imel sem ga, imam še dva in oba vožena pri normalnih obratih 2k+. In nobenega jajcanja pri nič obratih. Oba sta dobila svojo dozo kratkih relacij in oba še vedno delata bp. Ta star ima 310 kkm in dela in ga ne dam.

Raje imam avto z veliko kilometri, ki je vzdržavan in temu ustrezno ceno kot neke prevrtene kilometre, ki pa ga je folk z blesavo vožnjo uničil ravno prav, da imaš še stroške poleg cene, ki si ga plačal kao za te km.

Hayabusa ::

dzinks63 je izjavil:

Strinjam se s tem, da dizli niso za krajše relacije (manj kot 15km), ker se motor takrat komaj ogreje.

Dizl se na delovno temperaturo ogreje po cca 3km in to sredi mrzle zime, poleti seveda še prej.

Haha, na Veneri ?
V 3 km se bencinar, parkiran zunaj pozimi NE segreje brez Webasta.
Dizel ? Min pol ure.
1x se mi ni navaden dizel 1.9d segrel (novi dizel turbinci imajo še boljši izkoristek, torej se še počasneje segrejejo) niti po dobrih 45 minutah vožnje po hitri cesti 8-) (parkiran je bil zunaj na -15C čez noč).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

r3dkv1c4 ::

Marilyn je izjavil:

bolj me zanima odgovor na vprašanje, če je za AUDIJA preveč dati 12.000EUR, glede nato da ima že 130.000 prevoženih km. Nevem no, upam na odgovore bolj tistih ki ga imajo. Seveda nisem pa eden tistih, ki mu ne moreš spremenit menenja in vztraja na svojem. Zanimajo me tudi drugi avtomobili - ampak na livelu AUDIJA...

kot pa slišim glede vrtenja števcev nazaj ni to tako enostavno početi in če se ne motim lahko to odkriješ če ga greš priključit na rač. Se morda motim?

ne morem da ne bi komentiral....ampak tebi ni niti najman jasno kaj hočeš, razen da bi bil rad "jack" z audijam.
Bolano!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

Unknown_001 ::

@Aston11

Sorry, ampak dizli pri 2000 vrtljajih že kr orng tuljo. 1200-1300 je glih nekje najbolj optimalno in to pri vseh ki sem jih vozil do sedaj.

Aston_11 ::

Nič ne tulijo. In pri 1200 ni optimalno. Za uničit motor pa je ravno prav.

Hayabusa ::

Unknown_001 je izjavil:

@Aston11

Sorry, ampak dizli pri 2000 vrtljajih že kr orng tuljo. 1200-1300 je glih nekje najbolj optimalno in to pri vseh ki sem jih vozil do sedaj.

Ja, na takem



Kaj misliš s tulijo ? Žvižganje turbine ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

r3dkv1c4 ::

Aston_11 je izjavil:

Nič ne tulijo. In pri 1200 ni optimalno. Za uničit motor pa je ravno prav.

ne pametuj, niso vsi dizli enaki.

Aston_11 ::

Klump od vwja ne tuli. Morda kakšen SDI da malo ropota, tuli pa ne nobeden. Malo si tehniko poglej, potem pa pametuj o tem, kateremu motorju koristijo nizki obrati. Niti enemu.

Unknown_001 ::

Enim se res vid, da kj več ko bicikl niste vozil, al pa ne veste če mate dizl al pa bencinarja ;(( "facepalm"

r3dkv1c4 ::

Aston_11 je izjavil:

Klump od vwja ne tuli. Morda kakšen SDI da malo ropota, tuli pa ne nobeden. Malo si tehniko poglej, potem pa pametuj o tem, kateremu motorju koristijo nizki obrati. Niti enemu.

vsakemu razen tvojemu ne.....predvidevam da imas megana, ker le-te so imeli težave z mazanjem odmične gredi pri nizkih obratih.

Unknown_001 ::

V stvari ok, spet je odvisno kok navora ma motor od avtomobila, ampak razpon je glih med 1000 pa 2500 v povprečju drgač pa res ne vem ka vi delate iz avta.

Unknown_001 ::

@Redkvica79 Ne ni megan. Je Audi in po zvoku se pri 2000 vrtljajih čuje kako se motor napreza. Tud sam računalnik v avtomobilu mi pod 1100 ne signalizira potrebe po šaltanju, tak da zdj pa ne vem.

Cliota ka sem ga prej vozu sem mu pa stalno nekje pri 1600 vrtljajih. Tak da mi ne neki klamfat u tri PM.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Hayabusa je izjavil:

dzinks63 je izjavil:

Strinjam se s tem, da dizli niso za krajše relacije (manj kot 15km), ker se motor takrat komaj ogreje.

Dizl se na delovno temperaturo ogreje po cca 3km in to sredi mrzle zime, poleti seveda še prej.

Haha, na Veneri ?
V 3 km se bencinar, parkiran zunaj pozimi NE segreje brez Webasta.
Dizel ? Min pol ure.
1x se mi ni navaden dizel 1.9d segrel (novi dizel turbinci imajo še boljši izkoristek, torej se še počasneje segrejejo) niti po dobrih 45 minutah vožnje po hitri cesti 8-) (parkiran je bil zunaj na -15C čez noč).

Moj pride na 90C pozimi v cca 4km vožnje. O avtomobilih s pokvarjenim termostatom pa raje nebi :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Marilyn ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Marilyn je izjavil:

bolj me zanima odgovor na vprašanje, če je za AUDIJA preveč dati 12.000EUR, glede nato da ima že 130.000 prevoženih km. Nevem no, upam na odgovore bolj tistih ki ga imajo. Seveda nisem pa eden tistih, ki mu ne moreš spremenit menenja in vztraja na svojem. Zanimajo me tudi drugi avtomobili - ampak na livelu AUDIJA...

kot pa slišim glede vrtenja števcev nazaj ni to tako enostavno početi in če se ne motim lahko to odkriješ če ga greš priključit na rač. Se morda motim?

ne morem da ne bi komentiral....ampak tebi ni niti najman jasno kaj hočeš, razen da bi bil rad "jack" z audijam.
Bolano!


Ne skrbi, nimam 15 let...nobenih frustracij in nikakršne potrebe po dokazovanju. Zato se ne obremenjuj z mojimi željami. Ravno zato ker vem kaj si želim vztrajam pri temu avtomobilu, želel sem samo širše spoznati ta avto. Pri čemer so mi tukaj fantje pomagali - z razliko od tebe. Pa upam, da ti nisem pokvaril dneva ker si eni lahko privoščimo take avte ...
LP

dzinks63 ::

V 3 km se bencinar, parkiran zunaj pozimi NE segreje brez Webasta.
Dizel ? Min pol ure.


Do AC imam ravno cca 3km in je dizel motor že na delovni temperaturi, v pol ure sem iz CE v MB, če si ti motor ne ogreje po 3km vožnje na delovno temperaturo imaš nekaj pokvarjeno ali pa se voziš v strogem centru mesta in večinoma stojiš pred semaforji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Aston_11 ::

Kaj imaš to za eno čudo, ki se segreje v 3 km?

Buggy ::

vozim turbobencinarja pa se mi pozimi pri -10 stopinjah voda motorja na 80 stopinj po stevcu ogreje po cca 10km voznje vecinoma v klanec...je pa res da toplo iz zracnikov pa ze prej piha...upam da nisi to mislil :P

r3dkv1c4 ::

Marilyn je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

Marilyn je izjavil:

bolj me zanima odgovor na vprašanje, če je za AUDIJA preveč dati 12.000EUR, glede nato da ima že 130.000 prevoženih km. Nevem no, upam na odgovore bolj tistih ki ga imajo. Seveda nisem pa eden tistih, ki mu ne moreš spremenit menenja in vztraja na svojem. Zanimajo me tudi drugi avtomobili - ampak na livelu AUDIJA...

kot pa slišim glede vrtenja števcev nazaj ni to tako enostavno početi in če se ne motim lahko to odkriješ če ga greš priključit na rač. Se morda motim?

ne morem da ne bi komentiral....ampak tebi ni niti najman jasno kaj hočeš, razen da bi bil rad "jack" z audijam.
Bolano!


Ne skrbi, nimam 15 let...nobenih frustracij in nikakršne potrebe po dokazovanju. Zato se ne obremenjuj z mojimi željami. Ravno zato ker vem kaj si želim vztrajam pri temu avtomobilu, želel sem samo širše spoznati ta avto. Pri čemer so mi tukaj fantje pomagali - z razliko od tebe. Pa upam, da ti nisem pokvaril dneva ker si eni lahko privoščimo take avte ...
LP

hahahahaha....meni ljudje s takimi izjavami edino popestrijo dan

če nimaš 15 let potem pa sploh ne razumem tvoje teme, ali:

si totalen butl o avtih
al pa se delas butla.
In ja, ti si kar privošči....meni je statusni avto zadnja stvar v življenju in tebe lahko s cashom kupim z audijem vred.
Pa ne hvali se kaj si lahko privoščiš, ker ne veš kaj si lahko drugi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

black ice ::

Zheegec je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

dzinks63 je izjavil:

Strinjam se s tem, da dizli niso za krajše relacije (manj kot 15km), ker se motor takrat komaj ogreje.

Dizl se na delovno temperaturo ogreje po cca 3km in to sredi mrzle zime, poleti seveda še prej.

Haha, na Veneri ?
V 3 km se bencinar, parkiran zunaj pozimi NE segreje brez Webasta.
Dizel ? Min pol ure.
1x se mi ni navaden dizel 1.9d segrel (novi dizel turbinci imajo še boljši izkoristek, torej se še počasneje segrejejo) niti po dobrih 45 minutah vožnje po hitri cesti 8-) (parkiran je bil zunaj na -15C čez noč).

Moj pride na 90C pozimi v cca 4km vožnje. O avtomobilih s pokvarjenim termostatom pa raje nebi :)

S tem gremo že konkretno offtopic.
Če je termostat pokvarjen (ponavadi) obtiči v odprtem položaju. Kaj to pomeni? Motor se skorajda nikoli ne segreje na delovno temperaturo. Če obtiči v zaprtem položaju se motor pregreje.
Po kakšnih 20km bi verjetno že opazil, da nekaj ne štima.

Zheegec ::

Ja, to se najbrž dogaja tistemu uporabniku, katerega sem citial in se mu motor ne ogreje na 90C tudi po 10km.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

chrush ::

tudi nov avto ni nujno, da bo imel recimo prvo barvo, tako da...
Avto dilerji avtomobilov ne kupujejo v tujini od fizičnih oseb, ampak jih kupujejo od lizing hiš, ali pa avtomobile od zavarovalnic, taksije in policijske avtomobile. Če je avto vožen na dolge relacije, lahko ima precej več kilometrov, kot avto, ki ima malo kilometrov in je vožen na kratke razdalje. Konkreten primer. Sam sem uvozil 2 leti star avto Opel Astra in je imel 160.000km. Avto je bil kupljen v Franciji in je bil ohranjen kot nov. Prva barva, vsa oprema, notranjost odlična. Ker nisem zbijal kilometrov in sem ga prodal takega kot je v resnici bil, so mi ga vsi zbijali, češ glej ta pa ta ima enak avto z manj kilometri ,... bla bla bla. In sem ga prodal pod ceno (še vedno sem na njem zaslužil). Lahko bi mirne vesti zbil kilometre na 55.000km in ga prodal kot takega.
Kolega je imel pri nas kupljeno enako astro. Jo je kupil novo. Sicer z manj opreme, pa je bil pri 150.000km tak, kot če bi imel 400.000km.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

LeQuack ::

Torej noben ne uvaža kvalitetnih avtov z malo kilometrov? Kako nepričakovano.
Quack !

chrush ::

Saj pravim, lahko si ga vsak sam uvozi, ampak to ne pomeni, da pogledaš autoscout in se ti en avto dopade in ga greš iskat. Treba si je na določenem okolju ogledati več avtomobilov in potem na lov.
Če koga zanima postopek uvoza, pa tudi lahko napišem.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

LeQuack ::

V katero mesto se najbolj splača iti, Munchen je sicer nekje najbližje ampak dvomim da najceneje? Se da dobiti nek leto ali dve star avto z malo kilometri in zelo ohranjen kaj ceneje kot pri nas?
Quack !

Janac ::

Unknown_001 je izjavil:

Enim se res vid, da kj več ko bicikl niste vozil, al pa ne veste če mate dizl al pa bencinarja ;(( "facepalm"


A ti si pa s 16 leti vozil že vse živo?

black ice ::

Janac, že imaš izpit za kaj drugega kot kolo?

D3m ::

Za avto še nima izpita. Bo pa malo trajalo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

chrush ::

Ceneje ga ne boš dobil v Nemčiji, saj so tam tudi novejši dražji. Dobil ga boš pa z več opreme in ne rabiš se bati, da ti bodo zbijali kilometre. Izogibati se je potrebno edino turkov, ki so podobni našim, ne bom rekel komu. Zanimiva mesta pa so Munchen, Freiburg, Stuttgart in Frankfurt.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

Super Sonic ::

You wish. Nikjer ne piše, slika je simbolična in tehnične lastnosti avtomobila so enake kot na oglasu iz nemške strani. Za povrh pa še piše "vozilo v prihodu".

A je tolk težko še mal naprej po temi poskrolat? Je link, zadeva je bila medijsko zelo odmevna, še moja 80-letna babica ve za ta primer.

Sicer pa nič se bat, zadeva je diametralna. V EU so ena iz med najmanj zaželenih vozil, vozila iz naše države (oz. nam bližjih bivših republik). Samo potrošnik pri nas je tako tumpast, da je zanj potrebno vrteti kilometre nazaj, da je srečen. Mislim, da novi Citroen promovira prevoženih 4 miljone km, tudi v raznih revijah pišejo o dosežnik posameznih vozil na daljavo, vendar to Janeza na tej strani alp ne premakne. On hoče vozilo okoli 100 jurjev km, še rajš manj.

Pod črto: zaradi narave delovanja sistemov v drugih državah, pa tudi mentalitete posameznikov v drugih državah, so k nam uvoženi avtomobili praviloma bistveno bolje vzdrževani od teh naših, kar je pa tudi ključno, ko kupujemo rabljena vozila. Še vedno se ubadamo z logiko - velik za avto, malo za vzdrževanja, skoraj nič za gume. Če pa že najdeš koga, ki to počne na nivoju, ki ga osebno pričakuješ, ta Janez to ceni na "miljon" (od oka). Tako greš potem bodisi po nov avto, ali pa ravno po tega iz tujine, ki ga, posebno za naše potrebe, morajo prevrtet nazaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

-valvoline- ::

Big deal če ima ksen tdi 200.000km. To je še vedno nov avto in my book. Moj a4 je že pr 330.000 pa je še vedno kot nov.

Zgodovina sprememb…

PINki ::

Daj poslikaj ga (tudi notranjost), ko ga tako opevaš, da vidimo tudi to čudo, čeprav je offtopic.

LeQuack ::

Zakaj potem ne prodajajo novih avtov s starimi mašinami. Ko bi VW vedel, kaj zamuja, tako pa vgrajujejo nove nezanesljive motorje, ki se toliko kvarijo.

Nekaj težav jim očitno dela tudi menjalnik:
http://www.bloomberg.com/news/2013-03-2...
http://www.zurnal24.si/vw-jev-dsg-ne-pr...
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

D3m ::

Zato, ker strmijo, da bo avto čedalje bolj comfort tako pri mašini, kot pri materialih.
|HP EliteBook|R5 6650U|

gruntfürmich ::

Super Sonic je izjavil:

...posebno za naše potrebe, morajo prevrtet nazaj...

to je izjava leta:)) (in popolnoma resnična)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Unknown_001 ::

Janac je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Enim se res vid, da kj več ko bicikl niste vozil, al pa ne veste če mate dizl al pa bencinarja ;(( "facepalm"


A ti si pa s 16 leti vozil že vse živo?

Traktor, viličar, kombi, kakšega cliota, golfa, puntota, pa ene dva terenca. Misim da je čist dost, da si ustvarim neko mnenje o takih stvareh
Aja, pa dok smo pr bajt mel avprevoznštvo sem lahk tud kamion po dvorišču obračal 8-) sam ne bi to štel kot vožnjo.

Ti je dost dober argument?

Isotropic ::

Če je termostat pokvarjen (ponavadi) obtiči v odprtem položaju. Kaj to pomeni? Motor se skorajda nikoli ne segreje na delovno temperaturo.


kaj je pa tle lahko narobe scasoma?
visja poraba benza?

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Večja obremenitev in obraba praktično vseh sklopov motorja, ker ne delujejo na optimalni temperaturi. Poraba goriva je še najmanjši problem.

Vikking ::

Isotropic je izjavil:

Če je termostat pokvarjen (ponavadi) obtiči v odprtem položaju. Kaj to pomeni? Motor se skorajda nikoli ne segreje na delovno temperaturo.


kaj je pa tle lahko narobe scasoma?
visja poraba benza?


Poleg večje porabe, je seveda tudi večja obraba motorja. Pelji se z avtom po avtocesti 100km ali 200km daleč, motor pa ni ogret na delovno temperaturo. Še lepše če ima motor turbino. Večjega stroška si zaradi nekaj € vrednega termostata, ne moreš narediti na vozilu.

Hayabusa ::

Unknown_001 je izjavil:

Janac je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Enim se res vid, da kj več ko bicikl niste vozil, al pa ne veste če mate dizl al pa bencinarja ;(( "facepalm"


A ti si pa s 16 leti vozil že vse živo?

Traktor, viličar, kombi, kakšega cliota, golfa, puntota, pa ene dva terenca. Misim da je čist dost, da si ustvarim neko mnenje o takih stvareh
Aja, pa dok smo pr bajt mel avprevoznštvo sem lahk tud kamion po dvorišču obračal 8-) sam ne bi to štel kot vožnjo.

Ti je dost dober argument?

Vse to si vozil celo po dvorišču ?
Potem si že skoraj veteran med vozniki :)).

Unknown_001 ::

A ne znaš brat?
Tisto z obračanjem po dvorišču je blo mišleno samo za kamion in nč drugega, če sem se nerodno izrazil ti ni treba po men pluvat.
Po cesti mam že lepo okroglih 7000km in ti se bi norca delal, ker sem še mladi voznik?

SVAŠTA

Hayabusa ::

RF16
Nasveti za Republiške teste (avtošola)
Pred 4 meseci si delal republiške, kaj se sedaj repenčiš ?


St235 je izjavil:

Večja obremenitev in obraba praktično vseh sklopov motorja, ker ne delujejo na optimalni temperaturi. Poraba goriva je še najmanjši problem.

Problem nezadostnega mazanja + katalizator se ne segreje na delovno temperaturo, pri dizlih se zapaca egr ventil.


Vikking je izjavil:

Isotropic je izjavil:

Če je termostat pokvarjen (ponavadi) obtiči v odprtem položaju. Kaj to pomeni? Motor se skorajda nikoli ne segreje na delovno temperaturo.


kaj je pa tle lahko narobe scasoma?
visja poraba benza?


Poleg večje porabe, je seveda tudi večja obraba motorja. Pelji se z avtom po avtocesti 100km ali 200km daleč, motor pa ni ogret na delovno temperaturo. Še lepše če ima motor turbino. Večjega stroška si zaradi nekaj EUR vrednega termostata, ne moreš narediti na vozilu.

Direktno na AC in gas do konca s takim vozilom je seveda bedarija, vendar če se prvih nekaj km po AC pelješ 70-80 v najvišji prestavi ne bo nobene katastrofe.
Boljše kot ogrevati motor na mestu z obrati prostega teka, idealno bi bilo vgraditi grelec (webasto ipd), ki se vključi npr pol ure pred tvojim odhodom.

Boljši športni avti imajo na armaturi opozorilne lučke na obratomeru, da se ne spozabiš pri hladnem motorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

eric_cartman ::

Mladi voznik si tako ali tako za policaje 2 leti, za zavarovalnice pa 3 leta. Kar pa se tiče prevoženih km je 7000 km res malo. Je pa vseeno če si norc na cesti, jih maš lahko tut 200.000 pa boš še vseen norc.

Kar se mene tiče, sem jih že dosti videl, ki pri 10.000 opravljenih km lepše vozijo kot tisti, ki jih imajo 80.000 km za sabo.

black ice ::

eric_cartman je izjavil:


Kar se mene tiče, sem jih že dosti videl, ki pri 10.000 opravljenih km lepše vozijo kot tisti, ki jih imajo 80.000 km za sabo.

Tam po 30000km začne krivulja 'lepote' vožnje padati.

Unknown_001 ::

Lej, 7000km v 3 mesecih od pridobitve dovoljenja...

eric_cartman ::

No pa saj to sodi v povprečje. Jaz jih delam cca. 28.000 letno.

Me pa to o prevoženih km spomni na mojga soseda, ki je pred kratkim izpit dobil.. Od takrat dalje vedno trikrat pogledam levo in desno, ker je tamal nor. Po ulci, kjer je omejitev 30 se gospodič pelje 90. Samo še prašanje časa kdaj bodo zarad njega namontirali ležeče.

Zgodovina sprememb…

1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

nakup rabljenga AUDI A4 1.6 (2006) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8114099 (12362) gddr85
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13828058 (23913) D3m
»

IZBIRA MED AUDI A6 in A3 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13131260 (25722) miraldi
»

Rabljen avtomobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10621765 (16963) amigo_no1
»

Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12227196 (24805) amigo_no1

Več podobnih tem