» »

POMOČ-ni pooblaščenega serviserja

POMOČ-ni pooblaščenega serviserja

hmm23 ::

Ali mi mora firma vrnit denar za izdelek, ki se je pokvaril v gar. dobi, pa ni pooblaščenega serviserja v Sloveniji, ker niso imeli uvoza uradno, ampak je šef to pri njih kupil "na črno" seveda jaz kot kupec nisem mel pojma o tem?

Hočejo da dam kar enmu, ki se ukvarja z elektroniko pa ni pooblaščenega serviser za to firmo (Enaly Shanghai), sam najbrž te pravice nimajo

Še to: izdelek sem reklamiral 24.4., a zaradi praznikov in nepreglednosti poslovanja bivšega šefa, še vedno nočejo sprejeti izdelka v "servis"

Imam pa račun in garancijsko izjavo tistega, ki je bil takrat šef. Kaj lahko naredim?

mtosev ::

semle vprašaj www.zps.si
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

šernk ::

Firma kjer si kupil ti mora zrihtat garancijo. V skrajnem primeru pa pač pošlješ na pooblaščeni servis v tujini.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Utk ::

Napiši jim, da se boš z računom oglasil na tržni in DURSu, in da upaš, da ti bojo tam kaj pomagali. Boš hitro dobil popravljeno. Ker tega računa on ziher ni prijavil.

hmm23 ::

Mislim, da se izdelka ne popravlja, le zamenja se ga (rekel takratni šef pri prodaji), torej lahko zahtevam vračilo kupnine, ker ga ne morejo zamenjat?

Pravzaprav bi res rad vračilo kupnine, ker ne verjamem, da je smiselen servis oz. menjava izdelka, ki ga ni več v prodaji. Kdaj lahko zahtevam vračilo kupnine?

Če ne bojo hoteli, jim bom seveda zagrozil ;)

kmetek ::

raje povej firmo in znesek.

St235 ::

Če je izdelek v garanciji, ga mora podjetje, ki ti ga je prodalo popravit oziroma zamenjat. Do vračila denarja načeloma nisi upravičen.

To ali je v Sloveniji pooblaščen servis ali ne nima veze z garancijo.

Pečo89 ::

Tujina nima veze... jaz recimo sem kupil Prenosnik pri eni izmed spletnih trgovin... Le ta se je pokvaril in so mi ga prisli na dom iskat (DHL) in ga direktno poslali na popravilo na Madžarsko.
Razlog so podali, da pač tega modela pri nas ne popravljajo.. Nazaj sem dobil prenosnik delujoč tako kot mora biti...

Tako da pomoje tujina (servis) tu ne igra nobene vloge)

bluefish ::

Kot rečeno, zadevo ureja podjetje, ki ti je prodalo izdelek. Na kak način so ga uvozili in kako je s servisom zate niti nima veze. Če se kaj spakujejo, pa omemba na TIRS.

...:TOMI:... ::

Zmeni se, da ti vrnejo denar. Ti pa najdi servis v tujini in pošlji njim. Skeniraj račun (če ga sploh imaš). Imel boš popravljen izdelek in denar :)
Tomi

Šimpanz ::

Če ti bojo vrnili denar bojo sigurno hoteli pokvarjen izdelek.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641779 (17304) Furbo
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615980 (12738) St235
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486981 (5524) Seljak
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6012959 (10077) solatko
»

problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24026685 (16549) lmfao

Več podobnih tem