Forum » Na cesti » IZBIRA MED AUDI A6 in A3
IZBIRA MED AUDI A6 in A3
jericho ::
K lih o a6 2.5TDI teča beseda vam povem, da so pri nas komplet vseh 4 gredi+klackalice+dročniki+podložke 1101e. Ne vem, če lahko oglašujem trgovino?
Valvoline ::
http://annunci.ebay.it/annunci/auto/rom...
Evo kdor se hoče pocen furat. Zastojn ej,bi šel takoj pojga.
Evo kdor se hoče pocen furat. Zastojn ej,bi šel takoj pojga.
Zheegec ::
Realni kilometri?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=688...
Točno tak model Audia je neuničljiv- najboljši nakup?
Cena je nenormalna. Za malo doplačila dobiš neverjetno novejši in boljši Opel Insignia (ki je isto limuzina s poudarkom na udobju, ne športnosti). Edino Audi znak moraš prilepiti gor na roko.
Neuničljiv ni pa nobena stvar, od Yugota do Bugatti Veyrona in jedrske elektrarne. Nikoli ne kupiti rabljenega avta z mislijo "saj je neuničljiv". Že to, da ima 90% avtov na našem trgu prevrtene kilometre in velikega servisa ne narediš takoj ob nakupu te lahko drago stane.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Valvoline ::
Realni kilometri?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=688...
Točno tak model Audia je neuničljiv- najboljši nakup?
Cena je nenormalna. Za malo doplačila dobiš neverjetno novejši in boljši Opel Insignia (ki je isto limuzina s poudarkom na udobju, ne športnosti). Edino Audi znak moraš prilepiti gor na roko.
Neuničljiv ni pa nobena stvar, od Yugota do Bugatti Veyrona in jedrske elektrarne. Nikoli ne kupiti rabljenega avta z mislijo "saj je neuničljiv". Že to, da ima 90% avtov na našem trgu prevrtene kilometre in velikega servisa ne narediš takoj ob nakupu te lahko drago stane.
Čeprav sem vagovec z *dušom in telesom* se morem strinjat. kar je preveč je preveč. Za takle avto realna cifra je max 4000 evrov in ne centa več. Fak še dober golf4 1.9tdi z klimo že 5 let ma isto ceno 3000-4000 evrov,nič se niso pocenili,zdi se mi da se celo dražijo. ne moreš verjet.Tudi absolutno prenašpanane cene za takle letnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Vikking ::
Kakšni čudni odgovori zato ker je en prilepil oglas dragega dizla. Majko mila, saj jih je cela serija med 4k € in 5k €. Poleg tega ne gre pozabit, da eno je oglaševana cena, druga pa za koliko se dejansko proda ob ogledu.
Če nekdo hoče dati 6.000€ za a4 b6 1.9tdi bo pač toliko dal. Nekdo ki v tej znamki in modelu ne bo našel vozila, ki bi ustrezal njegovim pogojem in seveda ceni, se bo obrnil ter iskal vozila druge znamke.
Se ni treba sekirat zaradi takšnih oglasov.
Če nekdo hoče dati 6.000€ za a4 b6 1.9tdi bo pač toliko dal. Nekdo ki v tej znamki in modelu ne bo našel vozila, ki bi ustrezal njegovim pogojem in seveda ceni, se bo obrnil ter iskal vozila druge znamke.
Se ni treba sekirat zaradi takšnih oglasov.
oracle ::
V kratkem želim svoj avto zamenjati z Audijem......ker smo v takšnih časih kot smo bi kupil rabljenega in starejšega. Zanima me če ima kdo izkušnje z Audijem A3 in A6 tam do letnika 98 in 99. Zanimajo me morebitne hibe in problemi in če je kdo mel takšen avto me zanima vse (od porabe, do vzdrževanja in podobno). Ker še študiram si ne morem privoščiti novega zato bi se odločil med tema dvema modeloma. Imam pa predvsem zahtevo da mora imeti dizel motor. Hvala za odgovore in lep pozdrav
Jaz ti svetujem da kupiš še malo starejšega. Namreč te bo vsaj streznilo, da kaj takega ne storiš več. Sploh pa ne audija.
oracle ::
;-) ::
Čudno da honde zdržijo audi pa ni torej ?
Zanimivo da omeniš ravno to primerjavo. Statistično ima honda najmanj okvar, medtem ko ima audi drugi največ. Žal ne najdem linka, bil je test 30ih znamk.
Ravno to sem omenil, ker po drugih avtih kot so japonci sploh ne gledam, ker ne kupujem avta da bi ga šraufal in zabijal denar za počitnice na najem ampak da mi služi od točke a do točke b, pa še zabavaš se vmes :)
mailer ::
Ne vem, če se ti res splača kupovati 14 let starega audija. Od prvega lastnika ga tako ali tako ne boš dobil. Nisem bral vseh objav tako, da nisem zasledil koliko si sploh pripravljen dat. Na internetu imaš ogromno ponudbo pa poglej še za kakšno drugo znamko. Japonci (Toyota, Honda) so pa po zanesljivosti na prvem mestu, vsaj tako je bilo še par let nazaj.
Keyser Soze ::
Zanimivo da omeniš ravno to primerjavo. Statistično ima honda najmanj okvar, medtem ko ima audi drugi največ. Žal ne najdem linka, bil je test 30ih znamk.
Ja, to pomoje izhaja iz tega, da so napake pri nekaterih znamkah samoumevne in se jih ne odpravlja (ker takoj pridejo nazaj), pri drugih pa folk takoj leti na servis javkat, da je nekaj crknilo, kar si takšna znamka po njihovem mnenju ne bi smela privoščit.
Takle mamo.
OM, F, G!
TheJack ::
Moje mnenje: kreganje okoli znamk je brezvezno. Kupiš pač tisto, kar je v tistem trenutku zate najugodneje in kar je najboljše za tvoje potrebe. Če je to audi, naj bo audi. Če je to hyundai accent, pa naj bo. Če je to megane, tudi prav. Rabljeni avti so itak loterija. Jaz glede znamk nimam nobenih predsodkov. Razen do BMWja. BMWje vozijo skoraj izključno dušbegi in z njimi nočem imeti opravka (tole je flame, btw.). BMW je Apple med avtomobili.
Če pa postavimo teoretično predpostavko, da imamo recimo na voljo dva rabljena avta, ki sta enako dobro ohranjena, ali pa recimo izbiro med novimi avtomobili in da gre torej res za izbiro med znamkami in modeli, pa spet ni vse preprosto. Nisem prepričan, da popolnoma drži tista (slovenska) ljudska modrost, da so najboljši itak nemci, da so japonci zanesljivi in oh in sploh, francozi in italijani so pa krš (razen ferarija).
Poglejmo recimo megane II in laguno II. Oba med "poznavalci" veljata za totalen krš, še posebno laguna II. Pa ni čisto res. Pred-faceliftane verzije obeh omenjenih so bile baje res obupne, kar dokazujejo bolj ali manj vsi testi zanesljivosti. Po faceliftu (2005-2006) pa so Francozi kvaliteto obeh temeljito izboljšali, tako da so megani in lagune od letnika cca. 2006 na lestvicah zanesljivosti pri vrhu. To priznava celo Honest John ( http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/re..., http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/re... ).
Drugi primer so tule že omenjeni avtomobili koncerna VW, ki se pri nas rabljeni prodajajo za čisto zlato. Pa so bile že v temle threadu omenjene 2.0 PD TDI mašine, ki so bile milo rečeno problematične, dalo bi se pa dodati še recimo 140 konjski 1.4 bencinski motor, s katerim je imel kolega v octavii "zanimive" izkušnje.
Povedano na kratko: IMHO pri nakupu ni pametno gledati le na znamko, koncern, ali pa celo na "nacionalnost" avtomobila. Treba je gledati vsak model posebej, včasih pa celo letnik posameznega modela. Uf, sem pameten.
Če pa postavimo teoretično predpostavko, da imamo recimo na voljo dva rabljena avta, ki sta enako dobro ohranjena, ali pa recimo izbiro med novimi avtomobili in da gre torej res za izbiro med znamkami in modeli, pa spet ni vse preprosto. Nisem prepričan, da popolnoma drži tista (slovenska) ljudska modrost, da so najboljši itak nemci, da so japonci zanesljivi in oh in sploh, francozi in italijani so pa krš (razen ferarija).
Poglejmo recimo megane II in laguno II. Oba med "poznavalci" veljata za totalen krš, še posebno laguna II. Pa ni čisto res. Pred-faceliftane verzije obeh omenjenih so bile baje res obupne, kar dokazujejo bolj ali manj vsi testi zanesljivosti. Po faceliftu (2005-2006) pa so Francozi kvaliteto obeh temeljito izboljšali, tako da so megani in lagune od letnika cca. 2006 na lestvicah zanesljivosti pri vrhu. To priznava celo Honest John ( http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/re..., http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/re... ).
Drugi primer so tule že omenjeni avtomobili koncerna VW, ki se pri nas rabljeni prodajajo za čisto zlato. Pa so bile že v temle threadu omenjene 2.0 PD TDI mašine, ki so bile milo rečeno problematične, dalo bi se pa dodati še recimo 140 konjski 1.4 bencinski motor, s katerim je imel kolega v octavii "zanimive" izkušnje.
Povedano na kratko: IMHO pri nakupu ni pametno gledati le na znamko, koncern, ali pa celo na "nacionalnost" avtomobila. Treba je gledati vsak model posebej, včasih pa celo letnik posameznega modela. Uf, sem pameten.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
Blinder ::
dalo bi se pa dodati še recimo 140 konjski 1.4 bencinski motor, s katerim je imel kolega v octavii "zanimive" izkušnje.
bi me tut mene zanimalo, kake izkušnje je imel s tem motorjem v octavii. octavia namreč tega motorja ni imela
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
TheJack ::
dalo bi se pa dodati še recimo 140 konjski 1.4 bencinski motor, s katerim je imel kolega v octavii "zanimive" izkušnje.
bi me tut mene zanimalo, kake izkušnje je imel s tem motorjem v octavii. octavia namreč tega motorja ni imela
Eh, zajebal sem, očitno. Starost, slab spomin...itd. Bom takole rekel: bil je bencinski turbo motor, manjše prostornine (1.4 ali manj), zdi sem mi, da je imel 140 KM. Vem ,da sem o taistem motorju bral eno debato celo na tem forumu. Menda precej problematičen motor, ki je nekaj let nazaj dobil celo neko nagrado "motor leta" (kolega se je še norca delal iz tega). Njegova "zanimiva" izkušnja je bila sledeča: Z motorjem je imel precejšnje težave (kakšne točno, mi je ušlo iz spomina), avto je bil v okviru garancije menda stalno na servisu. Nazadnje so (na uradnem servisu!) težavo "rešili" tako, da so zmanjšali moč motorja za cca. 20 KM (z nadgradnjo softwera, baje). Verjetno ni treba poudarjati, da kolega z "rešitvijo" ni bil zadovoljen. Se oravičujem zaradi pomanjkanja detajlov, ampak volkswagnovih motorjev ne poznam prav dobro, poleg tega sva se s kolegom o tem menila le mimogrede.
B-Stard ::
1.8t A6 4x4 l.98 1.lastnik, vse originalno roke, sklopka, turbina, redni servisi , trenutno 483k km , 0wned?
Valvoline ::
Klemzz ::
Mamo mi tut enga fosila doma, A6 '97 2.5TDI cca. 600kkm, je še use original prva vgradnja, sam roke smo pa že menjal.
Valvoline ::
Mamo mi tut enga fosila doma, A6 '97 2.5TDI cca. 600kkm, je še use original prva vgradnja, sam roke smo pa že menjal.
Tastari model ali v6? v6 še nisem vidu da prleze do 200.000 brez dab se pol motorja zamenjalo vmes.Te ste pa mel srečo.
Na mojem a4 pri 330kkm je tudi še vse original gor na motorju,roke so že 2x menjal prej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
GrimReaper ::
Sej ste dobri da se vam da bi tolk na cest, sam nardim 20km na dan pa takoj po 2km dobim živčnega, ko se mi en kurac naserje na cesto in potem cijazi 50-70, za prehitet pa nobene šanse.
To odvzemanje prednosti pri vključevanju na glavno cesto je pri nas res neverjetno velik problem (tut po 2x, 3x na dan v mojih 20km), poleg tega imaš še take ki to počnejo rikverc.
To odvzemanje prednosti pri vključevanju na glavno cesto je pri nas res neverjetno velik problem (tut po 2x, 3x na dan v mojih 20km), poleg tega imaš še take ki to počnejo rikverc.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
opeter ::
GrimReaper je izjavil:
Sej ste dobri da se vam da bi tolk na cest, sam nardim 20km na dan pa takoj po 2km dobim živčnega, ko se mi en kurac naserje na cesto in potem cijazi 50-70, za prehitet pa nobene šanse.
Tam kje je omejitev 50 ali 70 km/h, se vozi s to hitrostjo.
Ravno zaradi takih, ki se nočejo držati omejitev, se dogajajo nesreče.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Aston_11 ::
Zjahana jajca crkujejo, zjahajo jih pa temu ustrezni vozniki. Moj passat ima 310 kkm (kupljen z magičnimi 120 kkm) in 12 let. Popravljal sem vztrajnik in menjal sklopko + dva različna senzorja motorja. Če pa posplošujeta na par zjahanih vozilih, potem so vsa zjahana ali pa tisti dve, ki jih poznate.
Če pogledam fiate od očeta, pa ne bom modela, ker jih ti tudi nisi, jih je popravljal mesečno - fiat nikoli več.
100 po AC s TDI-jem ti da porabo okrog 3 litre/100. Sem že naredil 70 km s povprečno porabo 3,8, big deal, s tem da je bil na koncu klanec cca 300 metrov višinske razlike. Drugače bi bila 3,2, če ne bi bilo klanca. Če bi vozil normalno, bi bila 4,5 skupna. Tako da blodit, da imajo dizli nevem kakšno porabo - ja, če jih jahaš in zjahaš, potem so zjebani.
Če pogledam fiate od očeta, pa ne bom modela, ker jih ti tudi nisi, jih je popravljal mesečno - fiat nikoli več.
100 po AC s TDI-jem ti da porabo okrog 3 litre/100. Sem že naredil 70 km s povprečno porabo 3,8, big deal, s tem da je bil na koncu klanec cca 300 metrov višinske razlike. Drugače bi bila 3,2, če ne bi bilo klanca. Če bi vozil normalno, bi bila 4,5 skupna. Tako da blodit, da imajo dizli nevem kakšno porabo - ja, če jih jahaš in zjahaš, potem so zjebani.
Keyser Soze ::
Ni šans da roke zdržijo več k 150.000km,tudi če se sam po AC furaš.
Na mojem Audiju A3 l.98 90km, pa je imel čez 300kkm, nisem nikoli menjal nobene roke. Ne jaz, ne prejšnji lastnik (znanec). Pa sem se vozil po precej razhrebanih jahovcih. Vse kar sem menjal so sil'n bloki (kar je v bistvu potrošni material) in pa zadnji fedr, ker je počil.
Tako da, hvala bogu, da moj potrjuje pravilo.
OM, F, G!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
Valvoline ::
Keyser Soze je izjavil:
Ni šans da roke zdržijo več k 150.000km,tudi če se sam po AC furaš.
Na mojem Audiju A3 l.98 90km, pa je imel čez 300kkm, nisem nikoli menjal nobene roke. Ne jaz, ne prejšnji lastnik (znanec). Pa sem se vozil po precej razhrebanih jahovcih. Vse kar sem menjal so sil'n bloki (kar je v bistvu potrošni material) in pa zadnji fedr, ker je počil.
Tako da, hvala bogu, da moj potrjuje pravilo.
A3 ma drugačno podvozje,tam so vilice in ne roke.Veliko bolj vdžljivo kot pri a4 in a6 ku majo roke. Sam pa so zato a4 in a6 precej bolj stabilni v ovinkih kot a3 in golf4 zahvaljujoč izvedbi podvozja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Joshua ::
Nisem vsega bral, verjamem da je blo vse povedano, samo delim se svojo izkusnjo...
Audi a6, 2.4, 1999 letnik... druzinski avto, trenutno dobrih 230000 km... Avto je vredu, super prostoren, soliden za vozit (drugi fedri :P,) tako da ga bom kar s teskim srcem dal, ko se mu bom enkrat moral odpovedati zaradi absurdnih cen bencina (jebena drzava...)
Da najprej o porabi, sicer sam 1.8T nikol nisem imel, da bi racunal porabo, ampak ce meni moj pije 9-10l v povprecju, ne vem kako lahko sibkejsi, manjsi, lazji 1.8T, sploh v a3, pije enako. Pa brez skrbi, dalec od lahne noge, avto redno vidi obrate, pa tudi porabo racunam ob tankanju, vedno polno tocim, vedno poraba v teh okvirih. Edino kar ima morda kaj vpliva, pa dvomim da veliko, je to, da vedno tocim 100 oktanca. Bi se dalo se manjsati, enkrat mi je uspelo priti na 8,5, ampak to je bolj umirjena voznja.
Kar se tice vzdrzevanja:
Treba se je znajti. Originalne ploscice so bile zame cca 170€ recimo, med tem ko so trv-jeve vse skupaj cca 70€... pa absolutno primerljive kvalitete, in, kot vse kaze, enake vzdrzljivosti. Podobno velja za vse zadeve. Najvecja in ze omenjena hiba so pri teh avtih prednje roke, na vsaki strani so 4, poka pa vedno nekaj :D tako da na to se moras pripravit. Meni je sicer v zadnjih 100000 km, odkar vozim avto, shodilo se par stvari na podvozju, od amortizerjev, koncnikov, manset zglobov, lezisc amortizerjev, lezajev, nekaj tudi na volanskem mehanizmu,... nic tragicnega :D pri motorju pa ABS enota (drago za kupit, relativno poceni ce se da popravit), kar je baje znano za vec razlicnih modelov, potem termostat, visko sklopka, tesnila pokrovov glav motorjev... kaj drugega vecjega ne pomnim. Sklopka, recimo, pa tudi vztrajnik, sta se prva :P
O 2.5 TDI so ze pred mano povedali, na zalost so prevec nezanesljivi, pa tudi, kot ze receno, avtomatiki znajo biti dragi. Vse ostalo je sprejemljivo, jaz sem z avtom zadovoljen, ampak, ker si rekel, da zelis cenovno bolj dostopen avto, ti definitivno bolj priporocam a3 ali a4. Cenejse je vzdrzevanje, zavarovanje, pa konec koncev bo a3 z 1.9tdi motorjem tudi kar poskocen, medtem ko mene v a6 niti 130 konjski ni ravno preprical...
Aja, pa stoli? sicer zgledajo ko zofe, majo kljub vsemu nek osnoven bocni oprijem, ampak udobni pa na zalost niso ne vem kaj. Mogoce je z mano nekaj narobe, ampak mene dostikrat boli hrbet. Prednost je pa to, da imas ogromno prostora da se malo presedas sem in tja :D
Sicer pa... v vsakem primeru dober nakup in srecno voznjo ;)
Audi a6, 2.4, 1999 letnik... druzinski avto, trenutno dobrih 230000 km... Avto je vredu, super prostoren, soliden za vozit (drugi fedri :P,) tako da ga bom kar s teskim srcem dal, ko se mu bom enkrat moral odpovedati zaradi absurdnih cen bencina (jebena drzava...)
Da najprej o porabi, sicer sam 1.8T nikol nisem imel, da bi racunal porabo, ampak ce meni moj pije 9-10l v povprecju, ne vem kako lahko sibkejsi, manjsi, lazji 1.8T, sploh v a3, pije enako. Pa brez skrbi, dalec od lahne noge, avto redno vidi obrate, pa tudi porabo racunam ob tankanju, vedno polno tocim, vedno poraba v teh okvirih. Edino kar ima morda kaj vpliva, pa dvomim da veliko, je to, da vedno tocim 100 oktanca. Bi se dalo se manjsati, enkrat mi je uspelo priti na 8,5, ampak to je bolj umirjena voznja.
Kar se tice vzdrzevanja:
Treba se je znajti. Originalne ploscice so bile zame cca 170€ recimo, med tem ko so trv-jeve vse skupaj cca 70€... pa absolutno primerljive kvalitete, in, kot vse kaze, enake vzdrzljivosti. Podobno velja za vse zadeve. Najvecja in ze omenjena hiba so pri teh avtih prednje roke, na vsaki strani so 4, poka pa vedno nekaj :D tako da na to se moras pripravit. Meni je sicer v zadnjih 100000 km, odkar vozim avto, shodilo se par stvari na podvozju, od amortizerjev, koncnikov, manset zglobov, lezisc amortizerjev, lezajev, nekaj tudi na volanskem mehanizmu,... nic tragicnega :D pri motorju pa ABS enota (drago za kupit, relativno poceni ce se da popravit), kar je baje znano za vec razlicnih modelov, potem termostat, visko sklopka, tesnila pokrovov glav motorjev... kaj drugega vecjega ne pomnim. Sklopka, recimo, pa tudi vztrajnik, sta se prva :P
O 2.5 TDI so ze pred mano povedali, na zalost so prevec nezanesljivi, pa tudi, kot ze receno, avtomatiki znajo biti dragi. Vse ostalo je sprejemljivo, jaz sem z avtom zadovoljen, ampak, ker si rekel, da zelis cenovno bolj dostopen avto, ti definitivno bolj priporocam a3 ali a4. Cenejse je vzdrzevanje, zavarovanje, pa konec koncev bo a3 z 1.9tdi motorjem tudi kar poskocen, medtem ko mene v a6 niti 130 konjski ni ravno preprical...
Aja, pa stoli? sicer zgledajo ko zofe, majo kljub vsemu nek osnoven bocni oprijem, ampak udobni pa na zalost niso ne vem kaj. Mogoce je z mano nekaj narobe, ampak mene dostikrat boli hrbet. Prednost je pa to, da imas ogromno prostora da se malo presedas sem in tja :D
Sicer pa... v vsakem primeru dober nakup in srecno voznjo ;)
RejZoR ::
Heh, prva reakcija frenda, ko sem kupil novega Hyundai i30 je bila zakaj nisem raje vzel rabljenega Audija...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
pirlo ::
Zheegec ::
3 ali 4 leta stari so pa že preslabi in niso dober nakup. Resno si poglejte opel insignio, za svoj namen je na ravni audija A6.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ttommy ::
Eno levo vprašanje- vozim 13 let starega Daewoo Lanosa. Bi menjal za nekaj drugega rabljenega. In ravno zaradi te teme so mi padli v oči A4 1.9 TDi. Tudi kak 2000 letnik bi bil najbrž zadetek na loteriji proti zdajšnemu vozilu? Pa registracija najbrž tudi ni precej dražja?
Gamer
RejZoR ::
Proti Lanosu je že prvi Hyundai i30 letnik 2007 zadetek na loteriji. Je pa meja mislim da 82kW (običajno 1.4L mašina), kar je več od tega pride vse dražje. Samo ne vem za koliko točno...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
black ice ::
RejZoR ::
Računaj da je ta Audi star 13 let. Je Audi ampak je še vedno 13 let stara "gajba". Osebno bi kadarkoli vzel novega Hyundai-a namesto zelo starega Audi/BMW/Mercedes.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
black ice ::
Da dopolnim svoj prejšnji post: Prej ali slej bo nekaj crknilo. Čeprav bi naj TDi mašine bile bulletproof, na žalost ne vidiš v notranjost motorja.
Vikking ::
Mogoče še en plus glede starejših audijev. Audi ima akcijo "vedno vredno". Kar pomeni da je kar lep popust pri servisu starejših vozil. Tako če pač ne znaš sam doma, zna biti ugodno oz. ceneje kot kakšen popoldanec. Redni servis (olje, oljni filter original audi seveda) z delom 80EUR.
Velik servis: menjava zobatega jermena s črpalko in delom 320EUR.
Lahko je govoriti o novem vozilu, ampak če je proračun omejen na 2.000 EUR, je konec debate o novem avtu.
Začnite primerjat audija l.2000 1.9tdi, za 2.000EUR, z vozilom ki bo nudil enako udobnost, z nakupom ohranjenega da bo brez večjih izrednih stroškov naredil 200k km, pa čeprav je vozilo skozi dalo že 200k km, ima vozilo majhno porabo..
Pa se naj prikaže realno stanje primerjave.
Ko pa začnemo govoriti o 4x4 pa konkurenca takorekoč skopni na mogoče še kakšnega subaruja, pa še takrat težko primerjaš z 1.9tdi motorjem (poraba, vzdrževanje, ni kopij).
Tako da prosim realne primerjave v rangu 2.000EUR. Pa da vidim kaj boste našli. Lahka Hyundai l.2007 primerjamo, samo moraš dati še skor enkrat toliko da dobiš getza (lepo prosim no niti bilzu 7 let starejšemu audiju, v nobenih pogojih) Getz bo prej sprhnel preden bo na audiju večja krasta rje. Niti pod razno Hyundai l.2007 v cenovnem razredu 2.000EUR nikdar in nikoli. Nima osnovnih pogojev kakorkoli obrneš z audijev 1.9tdi
Velik servis: menjava zobatega jermena s črpalko in delom 320EUR.
Lahko je govoriti o novem vozilu, ampak če je proračun omejen na 2.000 EUR, je konec debate o novem avtu.
Začnite primerjat audija l.2000 1.9tdi, za 2.000EUR, z vozilom ki bo nudil enako udobnost, z nakupom ohranjenega da bo brez večjih izrednih stroškov naredil 200k km, pa čeprav je vozilo skozi dalo že 200k km, ima vozilo majhno porabo..
Pa se naj prikaže realno stanje primerjave.
Ko pa začnemo govoriti o 4x4 pa konkurenca takorekoč skopni na mogoče še kakšnega subaruja, pa še takrat težko primerjaš z 1.9tdi motorjem (poraba, vzdrževanje, ni kopij).
Tako da prosim realne primerjave v rangu 2.000EUR. Pa da vidim kaj boste našli. Lahka Hyundai l.2007 primerjamo, samo moraš dati še skor enkrat toliko da dobiš getza (lepo prosim no niti bilzu 7 let starejšemu audiju, v nobenih pogojih) Getz bo prej sprhnel preden bo na audiju večja krasta rje. Niti pod razno Hyundai l.2007 v cenovnem razredu 2.000EUR nikdar in nikoli. Nima osnovnih pogojev kakorkoli obrneš z audijev 1.9tdi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Valvoline ::
Jah sej res,pametnjakovičev kolk češ,kaj boš kupu z klimo,extra vzdržjivo in varčno dizel mašino,pocinkanim plehom itn za 2000?
Nimaš kej gledat,če je turbo ok do 500.000km res nimaš kej gledat.To je najmanj kar lahko naredi vsak partizanski tdi tut če ga fura največji butl na planetu.
Da dopolnim svoj prejšnji post: Prej ali slej bo nekaj crknilo. Čeprav bi naj TDi mašine bile bulletproof, na žalost ne vidiš v notranjost motorja.
Nimaš kej gledat,če je turbo ok do 500.000km res nimaš kej gledat.To je najmanj kar lahko naredi vsak partizanski tdi tut če ga fura največji butl na planetu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
black ice ::
Jah sej res,pametnjakovičev kolk češ,kaj boš kupu z klimo,extra vzdržjivo in varčno dizel mašino,pocinkanim plehom itn za 2000?
Da dopolnim svoj prejšnji post: Prej ali slej bo nekaj crknilo. Čeprav bi naj TDi mašine bile bulletproof, na žalost ne vidiš v notranjost motorja.
Nimaš kej gledat,če je turbo ok do 500.000km res nimaš kej gledat.To je najmanj kar lahko naredi vsak partizanski tdi tut če ga fura največji butl na planetu.
Turbo, dvomasni vztrajnik... pa si že prek jurja. Oboje je rak rana PD mašin.
Nisi edini lastnik naziwagna na tem forumu. ;)
Klemzz ::
Komplet sklopka in dvomasni vztrajnik "neoriginal" 470EUR, turbino dobiš sestavljeno po želji že za 300EUR z garancijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Klemzz ()
Valvoline ::
Zato pa kupiš 90 konjskega ku ma navadni vztrajnik in navadni turbo ki je praktično neuničljiv. Če je dvomasni vztrajnik noter ko pride čas za menjavo ga zamenjaš z enomasnim kompletom pa maš mir,v bistvu kupiš rabljen enomasni vtrajnik ter novi kuplung set za 80-90 evrov. To je to.
Zato mam jaz 90 konjski a4,pa še registracija je cenejša.
Zato mam jaz 90 konjski a4,pa še registracija je cenejša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Klemzz ::
Nevem če si že probu na kakšni A6 menjat dvomasnga za navadnga... Se ne obnese dobr, avto trese k hudič, če ti je useen je to to.
Valvoline ::
Nevem če si že probu na kakšni A6 menjat dvomasnga za navadnga... Se ne obnese dobr, avto trese k hudič, če ti je useen je to to.
Samo zjutraj ku je mrzu motor,drgač k se ogreje ni panike.Pa sej dobiš rabljen dvomasni vtrajnik za cc 100 evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
black ice ::
RejZoR ::
Fora zakaj Hyundai-ev ne dobiš kaj dosti je predvsem v tem, da je folk z njimi zadovoljen, nimajo težav in jih vozijo. Zato imaš izbiro rabljenih i30 zelo slabo. Sicer se zdej zaradi starosti počasi spreminja ampak 5 let po prvi izdaji modela i30 jih praktično ni bilo za dobit rabljenih. Podobno z Getz-i.
Bo pa jih občutno več na voljo okoli leta 2017, ko bojo stari okoli 10 let in takrat se jih folk načeloma začne losat. Pa niti ne zaradi okvar ampak ker si večina po 10 letih enega in istega avta enostavno zaželi nekaj novega.
Npr Golfov pa je vedno kot dreka, ker vsi računajo, da odlično drži ceno ker je VW (samo zato in nič drugega) in jih itaq menjajo po 4 letih or so.
Bo pa jih občutno več na voljo okoli leta 2017, ko bojo stari okoli 10 let in takrat se jih folk načeloma začne losat. Pa niti ne zaradi okvar ampak ker si večina po 10 letih enega in istega avta enostavno zaželi nekaj novega.
Npr Golfov pa je vedno kot dreka, ker vsi računajo, da odlično drži ceno ker je VW (samo zato in nič drugega) in jih itaq menjajo po 4 letih or so.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
D3m ::
Seveda jih nisi dobil, ker so šli direktno na smetišče. Isto velja za Kia Sephia in podobne tistega časa.
|HP EliteBook|R5 6650U|
GrimReaper ::
Nevem če si že probu na kakšni A6 menjat dvomasnga za navadnga... Se ne obnese dobr, avto trese k hudič, če ti je useen je to to.
Na to se hitro navadiš, prvo speljevanje, mogoče drugo še potrese. Sam imam sicer enomasnega na Astri 1.6, ampak je tut problematičen.
@Joshua:
Vsaj eden ki je po pravici povedal. Ne pa nekateri tukaj ko lažejo da gre en Audi do 200/300k s samo rednimi servisi. V bistvu bi zlo rad videl avto, ki pride do 150k brez menjave enega dela.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
RejZoR ::
Seveda jih nisi dobil, ker so šli direktno na smetišče. Isto velja za Kia Sephia in podobne tistega časa.
Ja itaq. In pol si se ves prešvican zbudil. Mal poglej kolk je na cestah še vedno prvih Accentov in prvih Coupejev, ki so sedaj stari po 17 let... Poleg tega pa sem govoril o mnogo mlajših Getz in i30 modelih. Če ti misliš da te vozijo na odpad se bolj ne bi mogu motit... Sam eni ste itaq zaplankani, če je znamka X, pol mora bit garantirano crap. Fauve (grupa) pa rox čeprav je povsem isti drek...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 50869 (27172) | krneki0001 |
» | Nakup rabljenega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15446 (11348) | Netrunner |
⊘ | AUDI A3 1.9 TDI- nasvet (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24755 (22450) | bambam20 |
» | Nakup Audi A3 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62471 (57130) | SkIDiver |
» | Diesel ali bencinar (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 132035 (116048) | parus |