Forum » Igre » Mass Effect: Andromeda (Mass Effect 4)
Mass Effect: Andromeda (Mass Effect 4)
Temo vidijo: vsi
Izi ::
Master_Yoda je izjavil:
ze imam dovolj viabilitija za outpost, medtem ko me oni security chief od angar se vedno postrani gleda. Pride kdaj "dovoljenje" za outposte ali ne ?
Na vseh planetih lahko outpost zgradiš šele potem ko popraviš Remnant reaktor, ki uredi klimo na planetu. Pa nad 80% viabilitya moraš imeti zraven, če se ne motim.
Tezaab ::
Na vseh planetih lahko outpost zgradiš šele potem ko popraviš Remnant reaktor, ki uredi klimo na planetu. Pa nad 80% viabilitya moraš imeti zraven, če se ne motim.
Na Voeldu sem nasel pozicijo bodoce kolonije, ko je imel planet nekje okrog 20% viability. IIRC mi je spil rekel, da mora biti vsaj 40% viable, da lahko zacnejo delat.
Druga stvar pa je, ali je mozno spraviti viability na 40% (ali kolikor pac ze) brez glavnega vaulta.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
Berserker ::
Naprej je potrebno opravit nekaj questov, FOB pozicij ter aktivirat Remnant artifakte na mapi.
Izi ::
Arhitekt je kot kaže na vseh planetih, edino za Havarl nisem prepričan, a sem ga zgrešil, ali ga tam ni. Na ostalih štirih glavnih planetih sem ga že sesul.
Master_Yoda ::
Nasvet Infiltratorjem: Isharay + Bio Converter augment. Z Life support Rank 6 skillom (Team Support v tech treeju) je zakon. Komaj pri lvl 35 to probal in mi je zal da nimam tega ze od samega zacetka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Master_Yoda ()
Izi ::
Tole je pa dolga zgodba, sem že level 70, pa še vedno ni videti konca.
Zanimivo je, verjetno bug, da so sovražniki odmetavali svojo opremo samo do level 60, potem pa je vsa oprema in orožja presahnila in tudi prodajalci ne prodajajo prav nobene opreme več. Zaenkrat od stopnje 7 naprej deluje smo crafting.
Nexus pa gre kot kaže samo do 20. stopnje. Se pravi lahko odkleneš samo 19 perkov.
Zanimivo je, verjetno bug, da so sovražniki odmetavali svojo opremo samo do level 60, potem pa je vsa oprema in orožja presahnila in tudi prodajalci ne prodajajo prav nobene opreme več. Zaenkrat od stopnje 7 naprej deluje smo crafting.
Nexus pa gre kot kaže samo do 20. stopnje. Se pravi lahko odkleneš samo 19 perkov.
Tezaab ::
Zanimivo je, verjetno bug, da so sovražniki odmetavali svojo opremo samo do level 60, potem pa je vsa oprema in orožja presahnila in tudi prodajalci ne prodajajo prav nobene opreme več. Zaenkrat od stopnje 7 naprej deluje smo crafting.
Mrbit bodo naprej prodajali v ng+.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
Zmajc ::
87% completion, 63 ur ko sem končal prvi playtrough.
Za finto sem štartal NG+, začetna oprema je IX
Za finto sem štartal NG+, začetna oprema je IX
Izi ::
Prvi playthrough končan
Čas: 190 ur
Heleus Cluster progression 98% (nekje sem očitno nekaj zgrešil )
Izi Ryder - level 72
Fantastičen zaključek. Očitno so se veliko naučili od tiste polomije na koncu ME3.
Pravi zaključek je "Movie Night", ki je sicer stranski quest, ki se vleče skozi celo igro in še malo po koncu igre, ampak zelo lepo zaključi igro. Da ga ne bo kdo pozabil končati.
Čas: 190 ur
Heleus Cluster progression 98% (nekje sem očitno nekaj zgrešil )
Izi Ryder - level 72
Fantastičen zaključek. Očitno so se veliko naučili od tiste polomije na koncu ME3.
Pravi zaključek je "Movie Night", ki je sicer stranski quest, ki se vleče skozi celo igro in še malo po koncu igre, ampak zelo lepo zaključi igro. Da ga ne bo kdo pozabil končati.
Berserker ::
Vidi se da sploh niso delali AI za open world. Mislim, tole se lahko ustaviš 100m od outposta, pa vse z snajperko postreljaš, pa boti niti mignili ne bodo, škoda, ker so sicer odšli v pravo smer z razvojem.
Kul mi je, da špil napram prejšnim špilom ne posiljuje z nekim hitenjem, kot na primer obleganje zemlje in napad na citadelo, ampak sočasno s ketth grožnjo daje prednost tudi ostalim dejavnostim za katere je patfhfinder zadolžen.
Kul mi je, da špil napram prejšnim špilom ne posiljuje z nekim hitenjem, kot na primer obleganje zemlje in napad na citadelo, ampak sočasno s ketth grožnjo daje prednost tudi ostalim dejavnostim za katere je patfhfinder zadolžen.
Master_Yoda ::
Ja je kar nekaj taksnih povrsnosti:
- se peljes z nomadom in v ogromno "rebel" kampih ni nobenega sovraga, ampak ko si dovolj blizu jih pripeljejo z shuttlom. WTF uporabljajo za tracking in kako so lahko tako dobro organizirani ?
- ko so sovrazniki v shutlu jih lahko z sniperco iz cloacka v glavo vstrelis pa se ne zgodi nic
- clearas nek kamp - > fast travel uporabis do forward stationa 100 metrov vstran -> gres po isti poti mimo in spet je baza polna sovragov (se mi je pripetilo na EOSu v glavni kett bazi).
Samo mi je vseeno spil bolj igralen od vseh treh predhodnikov - za main zgodbo pa se ne morem reci, ker trenutno bolj iscem/poseljujem planete.
- se peljes z nomadom in v ogromno "rebel" kampih ni nobenega sovraga, ampak ko si dovolj blizu jih pripeljejo z shuttlom. WTF uporabljajo za tracking in kako so lahko tako dobro organizirani ?
- ko so sovrazniki v shutlu jih lahko z sniperco iz cloacka v glavo vstrelis pa se ne zgodi nic
- clearas nek kamp - > fast travel uporabis do forward stationa 100 metrov vstran -> gres po isti poti mimo in spet je baza polna sovragov (se mi je pripetilo na EOSu v glavni kett bazi).
Samo mi je vseeno spil bolj igralen od vseh treh predhodnikov - za main zgodbo pa se ne morem reci, ker trenutno bolj iscem/poseljujem planete.
Berserker ::
Heh našel mysterious button, če se kdo spomni main quest iz ME3 misije na Sur'Kesh z onim salarijcem, ki ga spravljamo ob živce.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
Zmajc ::
Kar se tiče zgodbe je čisto preveč kritik. Občutek imamo da so po uvodnih kritikah zaradi animacij čisto vsi sledili črednemu nagonu in samo kritizirali. Kritiki še posebej.
Tiste additional "task" fetch queste nisem naredil ostali pa so bli čisto vsi solidni.
All in all je igra čisto solidna 85% imo.
Tiste additional "task" fetch queste nisem naredil ostali pa so bli čisto vsi solidni.
All in all je igra čisto solidna 85% imo.
scipascapa ::
Heh našel mysterious button, če se kdo spomni main quest iz ME3 misije na Sur'Kesh z onim salarijcem, ki ga spravljamo ob živce.
tole?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Berserker ::
Evo sem obrnil na 95% ene 80 ur.
Ostali so mi zgolj nepomembni taski, ampak večina story mode je dokončanega.
Bi jo ocenil kot dobro igro konkurenčno trenutnim AAA igram, vendar pod nivojem prejšne triologije.
pross
Gameplay je precej izboljšan, dodobra so izkoristili jetpack, ki je dodal novo dimenzijo v bojevanju in dizajnu map.
Zgodba še kar vleče, na koncu so nam pustili kar nekaj vprašanj za nadaljevanje.
Mape so precej kul, najbolj sta se mi dopadla Elaaden in Voeld, ostale so bolj meh.
Kompanjoni so zanimivi, edino Liam mi je šel na kurac. Throw him out the airlock!!!
cons
Kakšen je smisel upgrejdov orožij, če se sovragom vzporedno dviguje lvl.
Določeni dialogi so idiotsko zasnovani.
Animacije in grafika so občasno pod nivojem. Se pričakoval več od frosbita. BF1 in Horizon Zero Dawn izgledata lepše na konzolah, kot ME:A na pc.
Odprti svet je preveč mrtev, razen konstantnih dropshipov se ne dogaja skoraj nič. Lahko bi dali vsaj občasne patrulje, konvoje, napade in vozila, kot v Mad Maxu, tako pa je Nomad zgolj prevozno sredstvo od A do B.
AI je nesposobna, saj popolnoma pogori v odprtih mapah, nič taktičnega ni v tem, če jo lahko posnajpaš od daleč brez da reagira.
Opazi se da so poizkušali popravit, kar ME1 ni uspelo, ampak so se preveč držali starega recepta, kot pijanec. plota. Nexus je zgolj nova Citadela, Kadara port pa Omega.
Vrjetno bi še kaj našel.
Ostali so mi zgolj nepomembni taski, ampak večina story mode je dokončanega.
Bi jo ocenil kot dobro igro konkurenčno trenutnim AAA igram, vendar pod nivojem prejšne triologije.
pross
Gameplay je precej izboljšan, dodobra so izkoristili jetpack, ki je dodal novo dimenzijo v bojevanju in dizajnu map.
Zgodba še kar vleče, na koncu so nam pustili kar nekaj vprašanj za nadaljevanje.
Mape so precej kul, najbolj sta se mi dopadla Elaaden in Voeld, ostale so bolj meh.
Kompanjoni so zanimivi, edino Liam mi je šel na kurac. Throw him out the airlock!!!
cons
Kakšen je smisel upgrejdov orožij, če se sovragom vzporedno dviguje lvl.
Določeni dialogi so idiotsko zasnovani.
Animacije in grafika so občasno pod nivojem. Se pričakoval več od frosbita. BF1 in Horizon Zero Dawn izgledata lepše na konzolah, kot ME:A na pc.
Odprti svet je preveč mrtev, razen konstantnih dropshipov se ne dogaja skoraj nič. Lahko bi dali vsaj občasne patrulje, konvoje, napade in vozila, kot v Mad Maxu, tako pa je Nomad zgolj prevozno sredstvo od A do B.
AI je nesposobna, saj popolnoma pogori v odprtih mapah, nič taktičnega ni v tem, če jo lahko posnajpaš od daleč brez da reagira.
Opazi se da so poizkušali popravit, kar ME1 ni uspelo, ampak so se preveč držali starega recepta, kot pijanec. plota. Nexus je zgolj nova Citadela, Kadara port pa Omega.
Vrjetno bi še kaj našel.
Master_Yoda ::
Lahko pri New Game+ spremenis zacetno classo ? Npr. Igro obrnil kot infiltrator, New game + bi pa igral kot biotic. Mislim ze pred zacetkom igre - vem da drugace lahko v medbayu respeccas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Master_Yoda ()
scipascapa ::
Izi ::
Težki časi za igričarje, po Deus Ex je sedaj na "čakanju" še Mass Effect.
Prišel pa je nov Mega popravek, Patch 1.06
Prišel pa je nov Mega popravek, Patch 1.06
dolenc ::
Jaz sem pred kratkim štartal in zaenkrat mi je zelo všeč. Sicer špil vleče naprej dobra atmosfera in dodelana okolja, tko da upam, da me ne vrže v kak fetch quest loop.
Čeprov se je blo težko izzognit vsem posnetkom in ostalim spoilerjem(no razen obraznim animacijam :D), pa se je splačal. Kar nekaj wow momentov je že od začetka, drugače bi bli pa verjetno bolj.. eh to, momenti.
Od štarta sem odmislil vse kar vem o mass effect in dragon age in šel s prazno glavo v izkušnjo in moram rečt, da je špil res posrečen, ta občutek neznanega s kančkom optimizma, so kar zadeli. Ko raziskuješ notranjost neznanih "alien" struktur, kjer je vse nekak živo in skrivnostno, ti pa okoli skačeš s skenerjem, dobiš tist pravi filmski Alien občutek. Da ni zmeraj samo z nogo skozi vrata in šibrovko v roki pa ma da padajo
Vsaj zaenkrat, trenutno sem spucal atmosfero eos-a. Upam, da drži isti tempo še naprej.
Edin gameplay/combat me je malo razočaral, mogoče ker špilam na gamepad, sem kar rabil da sem se ga privadil, pa še nisem glih nek sniper. Sej deloma razumem, ker so v combat dodali rpg elemente in bo z upgrejdanjem postal bolj odziven(upam), pa razumem, da Ryder glih ni ravno Shepard. Tud nadzorovanje "spremljevalcev" je okrnjeno in njihov ai, da ne govorim o nasprotnikih, ni najbolj posrečen :).
Ta del igre bi lahko bil veliko bolj zabaven, glede na to, da so imeli v 3jki že spedenano igralnost.(pa še zdej maš jetpack, ki pa je dober)
Čeprov se je blo težko izzognit vsem posnetkom in ostalim spoilerjem(no razen obraznim animacijam :D), pa se je splačal. Kar nekaj wow momentov je že od začetka, drugače bi bli pa verjetno bolj.. eh to, momenti.
Od štarta sem odmislil vse kar vem o mass effect in dragon age in šel s prazno glavo v izkušnjo in moram rečt, da je špil res posrečen, ta občutek neznanega s kančkom optimizma, so kar zadeli. Ko raziskuješ notranjost neznanih "alien" struktur, kjer je vse nekak živo in skrivnostno, ti pa okoli skačeš s skenerjem, dobiš tist pravi filmski Alien občutek. Da ni zmeraj samo z nogo skozi vrata in šibrovko v roki pa ma da padajo
Vsaj zaenkrat, trenutno sem spucal atmosfero eos-a. Upam, da drži isti tempo še naprej.
Edin gameplay/combat me je malo razočaral, mogoče ker špilam na gamepad, sem kar rabil da sem se ga privadil, pa še nisem glih nek sniper. Sej deloma razumem, ker so v combat dodali rpg elemente in bo z upgrejdanjem postal bolj odziven(upam), pa razumem, da Ryder glih ni ravno Shepard. Tud nadzorovanje "spremljevalcev" je okrnjeno in njihov ai, da ne govorim o nasprotnikih, ni najbolj posrečen :).
Ta del igre bi lahko bil veliko bolj zabaven, glede na to, da so imeli v 3jki že spedenano igralnost.(pa še zdej maš jetpack, ki pa je dober)
Magic1 ::
Kako da ne, že za 36$ se jo dobi, še Battlefield 1 je dražji pa je že več kot pol leta star.
https://www.g2a.com/mass-effect-androme...
https://www.g2a.com/mass-effect-androme...
Magic
ahac ::
Čudno, da igri cena ne pada.
Na Originu je 33% off:
https://www.origin.com/irl/en-us/store/...
--- ---
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
ahac ::
When Mass Effect Andromeda's Alpha Build Looked Better..
To menda niti ni alpha, ampak nek interni video narejen z namenom, da pokaže kako si želijo, da bi nekoč izgledala cela igra. Ni nič nenavadnega, če izgleda veliko boljše kot končni izdelek.
Take stvari izgledajo dobro v posnetku, ampak niso playable.
Še Witcher 3 je imel enako "težavo":
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
scipascapa ::
nehaj brisati ahac, mi smo skupnost, ne vi.
https://www.igabiba.si/mass-effect-andr...
Mass Effect: Andromeda 45EUR PS4 // PC je 36EUR
vpišite kodo infinite in dobite igro za 41EUR, gratis ptt !!!! PC potem 32EUR?
https://www.igabiba.si/mass-effect-andr...
Mass Effect: Andromeda 45EUR PS4 // PC je 36EUR
vpišite kodo infinite in dobite igro za 41EUR, gratis ptt !!!! PC potem 32EUR?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Leprechaun ::
Če kdo kupuje, prodajam PS4 ključ za igro za 20€.
Drugače pa je igra solidna in je bila tudi neopravičeno tako popljuvana - čredni nagon.
Drugače pa je igra solidna in je bila tudi neopravičeno tako popljuvana - čredni nagon.
*************************************************************
dolenc ::
Tko zdej sem že globoko notri :)
Ker sem začel z 1.05 patchem, mi je blo verjetno velik napak prišparanih, sploh zdej ko kakšen yt video pogledam, so ble kar divje.
Kljub temu, da se koker se da držim sam glavnih misij in previdno izbiram stranske, je špil izgubil nekaj momenta. Vizualno, ko prideš na kak nov planet je še zmeraj wow, bi pa lahko veliko bolj izkoristli ta občutek neznanega in bolj dali povdarek raziskovanju (pa ne sam hoji po odprtem terenu) ampak bolj odkrivanju čudes, tako kot se počutiš v prvem trezorju. Tud same misije(recimo ko najdeš Asari barko) , začnejo se dobro, potem pa kar zgubijo moment, 2-3 vala sovražnikov in to je to, gremo nazaj Peebe pecat. Škoda, da jih niso bolj razvili, tako kot je bil epilog narejen in prvi trezor.
Glasba tud nekak ne pride do izraza, kljub temu, da ima serija odlično. Mi je pa Ryder bolj všeč od Sheparda. Lažje se poistovetim s karakterjem, ki se še malo lovi, pa sem pa tja kako sarkastično poči :)
Na kombat, oz sam nadzor, predvsem merjenje, se nisem mogu navadit na gamepad, tko da sem prešaltal na miša in tipkovnico. Kako kdo z gamepadom koga posnajpa mi ni jasno .
Samo bojevanje mi je sicer zelo všeč, Vseeno pa to pomajkanje natančnosti in kombinacija rahlo spužvastih(vsrkajo naboje) sovražnikov in ne najbolj dodelanega AI, vzame delček zabave.
Stil bojevanja imam čisto drug kot v prejšnih špilih, coverja skoraj ne uporabljam, špilam kot adept, tako da uporabljam tist vanguard charge, ki te vrže v sovraga, par nabojev iz šibrovke, kak udarec v pleksus, če se vmes premislem vklopem tist backlash(biotik ščit) in hiter z jetpackom drugam.... Dejansko skočem direkt v akcijo, povsod me je dost in po par sekundah in pokih se več al manj vse umiri
Tale lepo pokaže, kar se vsaj men zdi najbl zabavno za igrat.
S staro trilogijo se glih ne more primerjat, če pa bi primerjal samo z prvim delom, pa bi rekel da je tale špil boljši. In postavi dovolj dobre temelje, da bi lahko naprej razvijali zadevo. Škoda, ker jo verjetno ne bodo.
Ker sem začel z 1.05 patchem, mi je blo verjetno velik napak prišparanih, sploh zdej ko kakšen yt video pogledam, so ble kar divje.
Kljub temu, da se koker se da držim sam glavnih misij in previdno izbiram stranske, je špil izgubil nekaj momenta. Vizualno, ko prideš na kak nov planet je še zmeraj wow, bi pa lahko veliko bolj izkoristli ta občutek neznanega in bolj dali povdarek raziskovanju (pa ne sam hoji po odprtem terenu) ampak bolj odkrivanju čudes, tako kot se počutiš v prvem trezorju. Tud same misije(recimo ko najdeš Asari barko) , začnejo se dobro, potem pa kar zgubijo moment, 2-3 vala sovražnikov in to je to, gremo nazaj Peebe pecat. Škoda, da jih niso bolj razvili, tako kot je bil epilog narejen in prvi trezor.
Glasba tud nekak ne pride do izraza, kljub temu, da ima serija odlično. Mi je pa Ryder bolj všeč od Sheparda. Lažje se poistovetim s karakterjem, ki se še malo lovi, pa sem pa tja kako sarkastično poči :)
Na kombat, oz sam nadzor, predvsem merjenje, se nisem mogu navadit na gamepad, tko da sem prešaltal na miša in tipkovnico. Kako kdo z gamepadom koga posnajpa mi ni jasno .
Samo bojevanje mi je sicer zelo všeč, Vseeno pa to pomajkanje natančnosti in kombinacija rahlo spužvastih(vsrkajo naboje) sovražnikov in ne najbolj dodelanega AI, vzame delček zabave.
Stil bojevanja imam čisto drug kot v prejšnih špilih, coverja skoraj ne uporabljam, špilam kot adept, tako da uporabljam tist vanguard charge, ki te vrže v sovraga, par nabojev iz šibrovke, kak udarec v pleksus, če se vmes premislem vklopem tist backlash(biotik ščit) in hiter z jetpackom drugam.... Dejansko skočem direkt v akcijo, povsod me je dost in po par sekundah in pokih se več al manj vse umiri
Tale lepo pokaže, kar se vsaj men zdi najbl zabavno za igrat.
S staro trilogijo se glih ne more primerjat, če pa bi primerjal samo z prvim delom, pa bi rekel da je tale špil boljši. In postavi dovolj dobre temelje, da bi lahko naprej razvijali zadevo. Škoda, ker jo verjetno ne bodo.
BigWhale ::
The Story Behind Mass Effect: Andromeda's Troubled Five-Year Development
(That new IP’s code-name, a source said, came because Hudson and team wanted to make the Bob Dylan of video games—one that would be referenced for years to come.)
Tole jim je kr ratal... ;>
ahac ::
Tisto je bilo menda planirano za release, ampak so pred izidom izklopil. Scott je imel tako samo 1 male romance option in še to z nekim stranskim likom (nobenega med squad memberji). To so verjetno samo dokončal kar so itak že imel na pol narejeno...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zmajc ::
The Story Behind Mass Effect: Andromeda's Troubled Five-Year Development
Tipične EA jajce iz katerih se kot vedno en bojo naučili nič.
oo7 ::
The Mass Effect Andromeda Story DLC Might Have Been Canceled - Rumor
http://wccftech.com/mass-effect-androme...
http://wccftech.com/mass-effect-androme...
ahac ::
To je hoax, Sinclair Networks ne obstaja.
https://www.reddit.com/r/masseffect/com...
https://www.reddit.com/r/masseffect/com...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
nooby ::
Živjoo
Par mesečni premor. Danes spet zaženem Andromeda, a save game pobrisan.
Ali obstaja kakšen SAVE GAME EDITOR za Mass Effect Andromeda?
Sem bil že kar precej daleč -_-
Hvala Lp
Par mesečni premor. Danes spet zaženem Andromeda, a save game pobrisan.
Ali obstaja kakšen SAVE GAME EDITOR za Mass Effect Andromeda?
Sem bil že kar precej daleč -_-
Hvala Lp
i7 9990k | Msi 2080ti |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
oo7 ::
BioWare is dropping support for Mass Effect: Andromeda's single-player
http://www.pcgamer.com/bioware-is-dropp...
Since the release of Mass Effect™: Andromeda, we've worked hard to address feedback from our community. From improving animations to expanding customization options, we looked to respond to your concerns, and build on what you loved.
With each patch, you let us know we were heading in the right direction, and we're grateful to everyone who joined us on this journey. We're proud of what we created, and we hope you enjoyed it as well.
Early in development, we decided to focus Mass Effect: Andromeda's story on the Pathfinder, the exploration of the Andromeda galaxy, and the conflict with the Archon. The game was designed to further expand on the Pathfinder's journey through this new galaxy with story-based APEX multiplayer missions and we will continue to tell stories in the Andromeda Galaxy through our upcoming comics and novels, including the fate of the quarian ark.
Our last update, 1.10, was the final update for Mass Effect: Andromeda. There are no planned future patches for single-player or in-game story content.
In the coming weeks, our multiplayer team will provide details of their ongoing support and upcoming content, including new multiplayer missions, character kits, and what's in store for N7 Day.
We appreciate all the millions of people who came with us to the Andromeda galaxy. We hope to see you again in the Mass Effect universe.
The Mass Effect Andromeda Team
https://www.masseffect.com/news/mass-ef...
http://www.pcgamer.com/bioware-is-dropp...
Since the release of Mass Effect™: Andromeda, we've worked hard to address feedback from our community. From improving animations to expanding customization options, we looked to respond to your concerns, and build on what you loved.
With each patch, you let us know we were heading in the right direction, and we're grateful to everyone who joined us on this journey. We're proud of what we created, and we hope you enjoyed it as well.
Early in development, we decided to focus Mass Effect: Andromeda's story on the Pathfinder, the exploration of the Andromeda galaxy, and the conflict with the Archon. The game was designed to further expand on the Pathfinder's journey through this new galaxy with story-based APEX multiplayer missions and we will continue to tell stories in the Andromeda Galaxy through our upcoming comics and novels, including the fate of the quarian ark.
Our last update, 1.10, was the final update for Mass Effect: Andromeda. There are no planned future patches for single-player or in-game story content.
In the coming weeks, our multiplayer team will provide details of their ongoing support and upcoming content, including new multiplayer missions, character kits, and what's in store for N7 Day.
We appreciate all the millions of people who came with us to the Andromeda galaxy. We hope to see you again in the Mass Effect universe.
The Mass Effect Andromeda Team
https://www.masseffect.com/news/mass-ef...
veqlargh ::
Dobr, potem sem pravi čas zbrisal in sprostil plac. Gonijo naj se nekam. Nobenga DLC-ja... ah well.
ahac ::
To, da ne bo patchov ni pa nič nenavadnega. Veliko developerjev izda nekaj patchov, da popravijo glavne buge in to je to. Kasneje se patcha samo skupaj z DLCjem. Razlika je samo v tem, da drugi tega ne objavijo na blogu in ne postana novica dneva...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mass Effect 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17144 (375) | Zmajc |
» | Anthem (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 23398 (11105) | dolenc |
» | Mass Effect 3 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Igre | 126335 (41072) | oo7 |
» | Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14480 (13094) | nooby |
» | Mass Effect 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 38794 (25029) | lopov |