Forum » Igre » Kerbal Space Program
Kerbal Space Program
Truga ::
Mal premalo placa mam na disku za snemat ure in ure poletov, za direkt streamat pa tud ni primeren moj adsl :(
Upam da dobimo flight recorder, da lahko pol naknadno posnamem kar je za posnet (med zafrkavanjem z voznjo tud na screenshote pogosto pozabim..)
Upam da dobimo flight recorder, da lahko pol naknadno posnamem kar je za posnet (med zafrkavanjem z voznjo tud na screenshote pogosto pozabim..)
BigWhale ::
Jaz sem v orbito uspesno spravil svojo vesoljsko postajo, ki imas konstantno docked 'rescue vehicle'. Zdaj se trudim v orbito spravit se tanker poln goriva, ki bo stalno parkiran tam. Enkrat mi je ze uspelo, pa sem potem orbital burn zamudil in padel nazaj na Kerbin. :>
Tele posode z gorivom je tak smeh spravljat v orbito, da kr grozn. :)
Tele posode z gorivom je tak smeh spravljat v orbito, da kr grozn. :)
Truga ::
Jaz sem se odlocil da bom zacel rudarit kethane, da se mal navadim, preden pride 0.19.
Kethane je plin, ki se lahko uporablja kot jet fuel (v posebni turbini, ki pride zraven moda), lahko pa se ga s pomocjo konverterja (ki zre strom) konvertira v razlicna goriva (liquid fuel, oxidizer, mono-propellant ali xenon). http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
Da zadeva ni prelahka sem instaliral se remotetech. Remotetech je mod, ki simulira radio povezave med sateliti. Brez povezave ne mores upravljat un-manned plovil.
http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
Pa se par screenshotov...
Glowing nukular engines:
Kethane drilling:
Tanki polni, nahajalisce plina prazno...
In 8 (prakticno) polnih tankov ketana v orbiti okoli muna.
Dlje zaenkrat nisem prisel ker nisem mel cajta zadnje 2 tedna..
Kethane je plin, ki se lahko uporablja kot jet fuel (v posebni turbini, ki pride zraven moda), lahko pa se ga s pomocjo konverterja (ki zre strom) konvertira v razlicna goriva (liquid fuel, oxidizer, mono-propellant ali xenon). http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
Da zadeva ni prelahka sem instaliral se remotetech. Remotetech je mod, ki simulira radio povezave med sateliti. Brez povezave ne mores upravljat un-manned plovil.
http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
Pa se par screenshotov...
Glowing nukular engines:
Kethane drilling:
Tanki polni, nahajalisce plina prazno...
In 8 (prakticno) polnih tankov ketana v orbiti okoli muna.
Dlje zaenkrat nisem prisel ker nisem mel cajta zadnje 2 tedna..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
Truga ::
Aja, pa se satelit ki je iskal ketan..
Hm, pozabil sem, 0.19 ne bo se mel novih resursov (bo pa zato releasan prej). Odlocili so se za manjse updejte, tako da bojo releasi bolj pogosti.
http://forum.kerbalspaceprogram.com/ent...
Hm, pozabil sem, 0.19 ne bo se mel novih resursov (bo pa zato releasan prej). Odlocili so se za manjse updejte, tako da bojo releasi bolj pogosti.
http://forum.kerbalspaceprogram.com/ent...
BigWhale ::
OmegaBlue ::
Kako zavraga vam rata dockat te stvari :) jest naredim samo lep ognjemet :D
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
BigWhale ::
P...O......C...............A......................S....................I....
Drgac pa jaz sem si zdaj instaliral MechanicalJeb in HydroTech RCS AutoPilot. Prva dva addona! Prvi je fajn za vzletanje in popravljanje orbite, drugi pa za docking. Avtomatski docking mi ni delal, sem moral uporabit manual s truster translationom, pa je blo kr kul na konc.
aja pa instaliral sem ene nove docking porte. K so bolj trdni. Sam jih se nisem sprobal. :)
Drgac pa jaz sem si zdaj instaliral MechanicalJeb in HydroTech RCS AutoPilot. Prva dva addona! Prvi je fajn za vzletanje in popravljanje orbite, drugi pa za docking. Avtomatski docking mi ni delal, sem moral uporabit manual s truster translationom, pa je blo kr kul na konc.
aja pa instaliral sem ene nove docking porte. K so bolj trdni. Sam jih se nisem sprobal. :)
Truga ::
zanimiv špil..škoda ker še ni dodelanSej bi se strinjal, ampak ko pogledam proti novem simcityju... :P
Fora je v tem da imajo super API za modding, in SDK lahko poberes iz njihove strani, in si brez problema namodas not svasta, z minimalnim mono/C# znanjem. (I'm looking at you, Minecraft)
Poleg tega zelo dobro hodijo po crti med simulacijo in igro. Recimo, planeti so pomanjsani (kerbin ima gravitacijo na povrsu 9.81m/ss, enako kot na zemlji, radij pa ima samo 600km..), prav tako razdalje med planeti, da ne cakas ko budala v orbiti za vsak krog, in da ne vozis do joola 2 tedna na 100000x warpu, ob enem pa igra neusmiljeno sledi Newtnovim zakonom (Newtonian physics).
Drugace pa toolsi ki jih priporocam:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
Te 3 reci so skoraj must have, IMO. EdTools doda par precej zakon reci v VAB (vertical snap, mirror mode kot v SPH, symmetry do 100x...), Dynamic warp je physical warp, ki ti ne razbije ladje, in omogoca slow-mo, Stock parth expansion pa doda par reci ki "manjkajo", npr 2.5m nuke, 1.25m ion, quadcoupler, okrogel un-manned pod, malo manj potraten (in z manj thrusta kot mainsail) 2.5m rocket engine, ipd.
BigWhale ::
Nagi Bator ::
Sicer ne spilam tega, sem pa videl posnetke, kjer so nekateri sestavili celo ladjo v orbiti in jo bolj ali manj uspesno lansirali od tam.
Je pa precej dela s taksnim sestavljanjem.
Je pa precej dela s taksnim sestavljanjem.
BigWhale ::
Nagi Bator je izjavil:
Sicer ne spilam tega, sem pa videl posnetke, kjer so nekateri sestavili celo ladjo v orbiti in jo bolj ali manj uspesno lansirali od tam.
Je pa precej dela s taksnim sestavljanjem.
Aja, to lahko nardis ja, samo moras za to uporabit docking porte, ki pa niso ravno blazno trdni in ti lahko kaksna vecja ladja razpade.
Aja, pa sedaj je v Early Access KSP dostopen tudi na Steamu za vse tri platforme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Truga ::
Docking porti so precej trdi, (dost boljs drzijo kot decouplerji). Je pa res da wobblajo, tako da jih moras postavit vec kot enega, in cim bolj narazen.
Naprimer... :P
Also, http://store.steampowered.com/app/220200
Naprimer... :P
Also, http://store.steampowered.com/app/220200
BigWhale ::
Ma to je cist insane combo. :))
Aja, btw, kako je s tistimi girderji in beami. Kako to v orbito spravis? Vidim, da folk dela cele konstrukcije. A lahko to kaj kasneje sestavljas?
Aja, btw, kako je s tistimi girderji in beami. Kako to v orbito spravis? Vidim, da folk dela cele konstrukcije. A lahko to kaj kasneje sestavljas?
Truga ::
Zaenkrat se ne mores (enkrat kasneje bojo dodal da bojo lahko kerbali sli EVA in sestavil alpa zasvasal stvari skup), tako da mors konstrukcijo sestavit v vabu, pol pa vso zadevo spravit v orbito. Tele reci niti ni blo tezko, ker kethane tanki startajo prazni, in so posledicno precej lahki. Za tezje reci pa.. More struts, more boosters!
BigWhale ::
Joj, tale EVA je fail. Mene zadnjic Jakob klice: "ati ati, en astronavt mi je ponegnu v vesolje." In k pridem je bil tko ze 3km stran od ladje, pa vrtel se k zmesan.
No, po pol ure sem sem ga uspel spravit v ladjo nazaj. Ostal mi je se 4% goriva. Zdaj bi mi mogoce ze prej ratal, to je blo se preden sem zacel z dockingom. :))
No, po pol ure sem sem ga uspel spravit v ladjo nazaj. Ostal mi je se 4% goriva. Zdaj bi mi mogoce ze prej ratal, to je blo se preden sem zacel z dockingom. :))
Truga ::
Berserker ::
Tole ima potencial, recimo kolonizacijo osončja, postavljal bi baze po planetih, pa še kakšen coop da ne delaš vsega sam.
Truga ::
To je vse planirano (kolonizacija osoncja, mogoce nekoc celo tudi sosednjih sistemov). Na planetih bos lahko gradil rudnike in podobno za pobirat resurse, iz katerih bos lahko zgradil bilokaj (vkljucno z novim launchpadom/hangarjem).
Kar se tice coop, neki plani so, ampak letos bojda official multiplayerja ne bo. Dela pa nekdo multiplayer mod. Kdaj to pride ne vem, verjetno pa enkrat te mesece.
Je pa ETA za koncen release igre "vsaj" 2 leti... :P
Kar se tice coop, neki plani so, ampak letos bojda official multiplayerja ne bo. Dela pa nekdo multiplayer mod. Kdaj to pride ne vem, verjetno pa enkrat te mesece.
Je pa ETA za koncen release igre "vsaj" 2 leti... :P
BigWhale ::
Jaz sem se vceraj fino zabaval, ko sem docking port dal na zadnjo stran ladje. Tak Galactica design, kjer po vtirjanju v orbito stranska dela deattachnes in ostane samo sredinski, brez glavnega motorja samo s thrusterji. Na zadnjem in sprednjem delu pa docking port, zato, da lahko stvar vmestis na space station.
Vse lepo in prav, samo potem mors 'parkirat' v rikverc. Fun je blo. :))
Vse lepo in prav, samo potem mors 'parkirat' v rikverc. Fun je blo. :))
Truga ::
Ce kliknes desn gumb na docking port ki je zadaj se ti obrne navball in kontrole, pa ni treba parkirat v "rikverc".
Jaz sicer cist podzavestno ze kompenziram, in tega zato ne pocnem, ker se sam skantam.
Jaz sicer cist podzavestno ze kompenziram, in tega zato ne pocnem, ker se sam skantam.
Aramis ::
zanimiv špil..škoda ker še ni dodelanSej bi se strinjal, ampak ko pogledam proti novem simcityju... :P
Fora je v tem da imajo super API za modding, in SDK lahko poberes iz njihove strani, in si brez problema namodas not svasta, z minimalnim mono/C# znanjem. (I'm looking at you, Minecraft)
Poleg tega zelo dobro hodijo po crti med simulacijo in igro. Recimo, planeti so pomanjsani (kerbin ima gravitacijo na povrsu 9.81m/ss, enako kot na zemlji, radij pa ima samo 600km..), prav tako razdalje med planeti, da ne cakas ko budala v orbiti za vsak krog, in da ne vozis do joola 2 tedna na 100000x warpu, ob enem pa igra neusmiljeno sledi Newtnovim zakonom (Newtonian physics).
Drugace pa toolsi ki jih priporocam:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
Te 3 reci so skoraj must have, IMO. EdTools doda par precej zakon reci v VAB (vertical snap, mirror mode kot v SPH, symmetry do 100x...), Dynamic warp je physical warp, ki ti ne razbije ladje, in omogoca slow-mo, Stock parth expansion pa doda par reci ki "manjkajo", npr 2.5m nuke, 1.25m ion, quadcoupler, okrogel un-manned pod, malo manj potraten (in z manj thrusta kot mainsail) 2.5m rocket engine, ipd.
kako namestiš te mode?
Truga ::
kako namestiš te mode?
Naceloma skopiras v plugins. Ponavadi pise v kaksnem readmeju kaj tocno je treba narest.
Nagi Bator je izjavil:
Kaki đek. Iz kokpit pogleda pristajas
Na temni strani lune je tezje iz zunaj, ce nimas montiranih luck. V kokpitu je namrec radio altmeter.
Junnky ::
zanima me, če se mogoče tudi vam igra sesuva med igranjem? meni se sesuje po vsakem drugem vzletu. težave sem imel že v verziji 0.18.4 in sedaj v 0.19.0.
Truga, zasledil sem, da uporabljaš RemoteTech dodatek. v času vikenda sem se malo mučil s tem dodatkom oz. postavitvami satelitov v orbito, a žal brez uspeha. satelit, ki sem ga poslal v orbito je bil brez posadke. to pomeni, da sem kaj kmalu izgubil signal s komunikacijskim centrom na tleh in izgubil nadzor nad satelitom.
sedaj me zanima, koliko satelitov in oddaljenost imaš ti v orbiti Kerbal-a, da pokriješ signal?
Truga, zasledil sem, da uporabljaš RemoteTech dodatek. v času vikenda sem se malo mučil s tem dodatkom oz. postavitvami satelitov v orbito, a žal brez uspeha. satelit, ki sem ga poslal v orbito je bil brez posadke. to pomeni, da sem kaj kmalu izgubil signal s komunikacijskim centrom na tleh in izgubil nadzor nad satelitom.
sedaj me zanima, koliko satelitov in oddaljenost imaš ti v orbiti Kerbal-a, da pokriješ signal?
Truga ::
Imel sem 6 satelitov na 200km visine (6kotnik) na ekvatorju, ampak ce gres visje so 3je dovolj. Seveda tako ne mores pokrit celotne povrsine planeta, ampak naceloma na polih ne pristajas tko da to ni prevelik problem IMO. Ce hoces pokrit celotno povrsino planeta rabis minimalno 4 satelite (jaz temu recem "tetrapak"), in je zadeva mal bol tecna za vtirit: http://www.google.com/patents/EP0213355...
Kar pa se tice izstrelitve prvega satelita imas 2 moznosti.
Prva, lazja, je da enostavno prvi satelit gor vrzes s pomocjo live posadke, ker oni ne rabijo signala.
Druga varjanta je, da najprej spravis AP na zeljeno visino tako da burnas iz launchpada direkt gor, potem pa sele nardis okroglo orbito. Na ta nacin sicer porabis precej vec goriva, ampak ne zgubis signala dokler nimas Ap in Pe kjer jih hoces met.
Pol ko mas enkrat satelit v orbiti pa naslednji niso vec tako tezki za vtirit, ker lahko izstrelis naslednjega tako da bo imel signal dlje s pomocjo prejsnjega satelita.
Edit: Meni se igra skoraj nikoli ne sesuje, pa igram, kadar igram, po vec ur skupaj.
Kar pa se tice izstrelitve prvega satelita imas 2 moznosti.
Prva, lazja, je da enostavno prvi satelit gor vrzes s pomocjo live posadke, ker oni ne rabijo signala.
Druga varjanta je, da najprej spravis AP na zeljeno visino tako da burnas iz launchpada direkt gor, potem pa sele nardis okroglo orbito. Na ta nacin sicer porabis precej vec goriva, ampak ne zgubis signala dokler nimas Ap in Pe kjer jih hoces met.
Pol ko mas enkrat satelit v orbiti pa naslednji niso vec tako tezki za vtirit, ker lahko izstrelis naslednjega tako da bo imel signal dlje s pomocjo prejsnjega satelita.
Edit: Meni se igra skoraj nikoli ne sesuje, pa igram, kadar igram, po vec ur skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
BigWhale ::
... igram, kadar igram, po vec ur skupaj.
A to lahko sploh manj casa igras? Jaz fizicno ne zmorem, ker mi iz nog pozenejo ene take lovke in se priklopijo direkt na HDMI feed na monitorju in USB input.
Drgac pa na Ubuntu 13.04 se obcasno zadeva sesuje. Pa iz precej nejasnih razlogov.
BigWhale ::
Najbrz si mislil kaj je pocel z vec stopenjsko raketo pri deorbitiranju?
V orbito se vtirjas, ne vracas. No, lahko se tudi vrnes, ce si najprej bil v orbiti, potem si sel iz orbite in si se vrnil nazaj. :))
V orbito se vtirjas, ne vracas. No, lahko se tudi vrnes, ce si najprej bil v orbiti, potem si sel iz orbite in si se vrnil nazaj. :))
Truga ::
To so slike iz Joola in Laythe. Pol sem seveda moral prit se nazaj do Kerbina:
Zato sta 2 stopnje. Ena je bla za ke, druga za nazaj.
Zato sta 2 stopnje. Ena je bla za ke, druga za nazaj.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: OmegaBlue ()
BigWhale ::
Se ene par stvari so popravil. Zdaj lahko recimo zamenjas command section od shipa. Ne rabis znova zacet delat. Pa koncno so dodal vecji docking clamp.
DOOM_er ::
mi lahko kdo pove kako podockat dve ladji skupaj. Spravim jih skupaj na 100 200m potem pa stalno zgrešim vse , je kakšna trotlzihr metoda?
Robots will steal your job. But that's OK
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Na svidenje, Pluton, pozdravljen Kuiperjev pas (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27091 (21796) | bMozart |
» | Krstni polet Oriona uspel (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 31938 (27764) | BigWhale |
» | Orion Flight Test - danes 13.05Oddelek: Znanost in tehnologija | 10477 (9469) | PrimozR |
» | Rusija ob izstrelitvi izgubila tri satelite Glonass (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 32478 (28096) | CaqKa |