Forum » Igre » Kerbal Space Program
Kerbal Space Program
Truga ::
http://forum.kerbalspaceprogram.com/sho...
Tole je super zadeva ce si bl lesen z dockanjem. Ampak se ne dela z 0.20.
Drugace pa...
Tole je super zadeva ce si bl lesen z dockanjem. Ampak se ne dela z 0.20.
Drugace pa...
BigWhale ::
mi lahko kdo pove kako podockat dve ladji skupaj. Spravim jih skupaj na 100 200m potem pa stalno zgrešim vse , je kakšna trotlzihr metoda?
MechJeb 2.0 je kr ok, sam cim mas mal vecjo in nestabilno ladjo je totaln hlod in vse kar nardi je to, da ti zburna ves monopropellant. :>
Najlazje je to, da nardis dva zlo mejhna shipa in se potem naucis manually, tolk da dobis feeling kako je. Kako je prit gor v orbito in potem narest orbital transfer do drucga shipa in kako je pol z thrusterji, da prides do pozicije za docking. Jaz zlo velik uporabljam docking mode. Traja, da se mal navadis, sploh dokler ne zgruntas, da je zlo fajn ugasnit main engine, k prides dost bliz, da ne prtisnes shift ob nepravem trenutku. :)
Jaz Mech Jeba uporabljam predvsem za Hohmann orbit transfer, ker se mi ne da tega pes racunat in pol izvajat. Je pa en challenge, ce znas. :)
Truga ::
Jaz naceloma delam rendezvous tko da se postavim na prblizn isto orbito kot moja tarca. Tarco selektas na mapi tako da kliknes na eno orbito in das set target. Najprej pol popravim inclination. To se nardi pri AN ali DN (ascending/descending node). Zadeva je precej samoumevna, mal poglej mapo pa ti bo jasno kam moras burnat (naceloma sever pri DN, jug pri AN).
Pol pa zburnam AP gor alpa PE dol (ce ni orbita prenizka), da sem v elipsasti orbiti, ki je pocasnejsa/hitrejsa od tarce. Ce si za tarco in jo lovis zburnas rikverc, da si v nizji/hitrejsi orbiti in jo ujames. Ce hoces da te tarca ulovi naredis obratno, da si v visji, pocasnejsi orbiti. En kos elipse ohranis na isti tocki (ponavadi tam kjer burnas). Pol pa pospesis cajt, in cakas, da ti pokaze da bo naslednji encounter mimo (sepravi ti prehitis, ali tarca prehiti tebe), in na tocki kjer je seka zburnas orbito blizje targetovi. Burnas tolko cajta da je "target separation" na najblizji tocki. Pocakas se en krog in BAM, you're there.
Ko si enkrat blizu (~10km je ok za pocasno zadevo, z zelo okretno se da tud ~50km), bi ti moral KSP zamenjat na target display, ki ti kaze razliko med tvojo hitrostjo in hitrostjo tarce. Burnas v retrograde da spravis to hitrost na 0, potem pa burnas direkt prot tarci (pink krogec s pikco). Ko mas ene 30m/s razlike v hitrosti se spet postavis na retrograde pozicijo, in pospesis cajt. Ce si bil ze itak blizu pol ni panike, ce si pa precej dalec pa ko se tarca prevec oddalji od tvojega vektorja spet zmanjsas hitrost na 0 in ponovis vajo, dokler nisi blizu.
Ko si enkrat na 100m preklopis na RCS. wasdqe mas za vrtet ladjo, ijkl hn imas za premikat ladjo. Docking mode je zgleda enim vsec, ampak men je storast. Ce imas balansirano ladjo pol ni vec problema, z RCSji se premikas proti docking portu, in se zavrtis tko da sta poglihana. Vse _vedno_ delas pocasi. Boljs se je premikat s samo 0.5m/s prot tarci in time warpat na 50x, kot se premikat s 5m/s in zgresit tarco, ali se slabs, se skantat not.
Ce nimas balanciranih RCSjev (ko uporabljas ijklhn se ladja zacne vrtet) uporabljaj ASAS. Pozgal ti bo sicer velik RCSja ampak boljs to kot da opletas okol in kej razbijes alpa zgresis, dokler se ne navadis. Ce poberes mechjeb ima not modul RCS balancer, ki ti zmanjsa thrust od rcsjev tako da se ladja ne zavrti.
Pol pa zburnam AP gor alpa PE dol (ce ni orbita prenizka), da sem v elipsasti orbiti, ki je pocasnejsa/hitrejsa od tarce. Ce si za tarco in jo lovis zburnas rikverc, da si v nizji/hitrejsi orbiti in jo ujames. Ce hoces da te tarca ulovi naredis obratno, da si v visji, pocasnejsi orbiti. En kos elipse ohranis na isti tocki (ponavadi tam kjer burnas). Pol pa pospesis cajt, in cakas, da ti pokaze da bo naslednji encounter mimo (sepravi ti prehitis, ali tarca prehiti tebe), in na tocki kjer je seka zburnas orbito blizje targetovi. Burnas tolko cajta da je "target separation" na najblizji tocki. Pocakas se en krog in BAM, you're there.
Ko si enkrat blizu (~10km je ok za pocasno zadevo, z zelo okretno se da tud ~50km), bi ti moral KSP zamenjat na target display, ki ti kaze razliko med tvojo hitrostjo in hitrostjo tarce. Burnas v retrograde da spravis to hitrost na 0, potem pa burnas direkt prot tarci (pink krogec s pikco). Ko mas ene 30m/s razlike v hitrosti se spet postavis na retrograde pozicijo, in pospesis cajt. Ce si bil ze itak blizu pol ni panike, ce si pa precej dalec pa ko se tarca prevec oddalji od tvojega vektorja spet zmanjsas hitrost na 0 in ponovis vajo, dokler nisi blizu.
Ko si enkrat na 100m preklopis na RCS. wasdqe mas za vrtet ladjo, ijkl hn imas za premikat ladjo. Docking mode je zgleda enim vsec, ampak men je storast. Ce imas balansirano ladjo pol ni vec problema, z RCSji se premikas proti docking portu, in se zavrtis tko da sta poglihana. Vse _vedno_ delas pocasi. Boljs se je premikat s samo 0.5m/s prot tarci in time warpat na 50x, kot se premikat s 5m/s in zgresit tarco, ali se slabs, se skantat not.
Ce nimas balanciranih RCSjev (ko uporabljas ijklhn se ladja zacne vrtet) uporabljaj ASAS. Pozgal ti bo sicer velik RCSja ampak boljs to kot da opletas okol in kej razbijes alpa zgresis, dokler se ne navadis. Ce poberes mechjeb ima not modul RCS balancer, ki ti zmanjsa thrust od rcsjev tako da se ladja ne zavrti.
BigWhale ::
En cheat za mal sparanja z monopropellantom je tud to, da reces ladji naj se rotira in k si tam kjer mors bit, vklopis in izklopis time acceleration, ki te instantly ustavi.
Vcasih to pomaga pri velikih in nestabilnih in nezbalansiranih ladjah.
Vcasih to pomaga pri velikih in nestabilnih in nezbalansiranih ladjah.
DOOM_er ::
bom poskusil. Trenutno je špil precej neigralen na linuxu, predvsem zaradi buga z zoomom, in nimam kaj čačkat prevec
Robots will steal your job. But that's OK
DOOM_er ::
ja, na linuxu ne morem približati pogledat z miškinim kolesom niti ne s katero koli drugo tipko. Več tukaj . No sej za krajšanje časa imam še vedno piratsko verzijo 0.19. Se bomo naučil dockat pa je :)
Robots will steal your job. But that's OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DOOM_er ()
DOOM_er ::
Uspelo mi je podockat dve ladji. Sem na hitro zmetal skup 2 raketi ki sta se na koncu izkazali za zelo stabilne in jih bom verjetno uporabljal še v naprej za prevoz tovora. Sem dobil prve informacije na kaj je potrebno paziti. Predvsem je to položaj RCS thrusterjev, ki morajo biti lepo razporejeni, sicer je linearno premikanje z IJKLHN nemogoče. Ter da se raketnih motorjev ne uporablja v bližini ostali raket . Next stop, MUN! Sem pa to igral na 0.19 ki jo imam skrekano, ker mi original ne dela
Robots will steal your job. But that's OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DOOM_er ()
TESKAn ::
Za dockanje je treba imet samo dovolj togo plovilo, nato pa ga zarotiraš, da je pravilno poravnano z ciljnim dock portom in aktiviraš stabilizatorje - ti ti potem držijo ladjo vedno pravilno rotirano in premikanje z IJKLHN ni problem.
Je pa za docking fajn mod Laor docking cam, ki ti da sliko iz docking porta.
Je pa za docking fajn mod Laor docking cam, ki ti da sliko iz docking porta.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
BigWhale ::
Lazor Docking cam ti poleg slike izrise se center, orientacijo ladje in vektor kam se premikas. Stvar je kr uporabna.
Drgac pa pr vsaki mal vecji ladji ti ASAS tezko drzi ladjo umirjeno, ker je vse prevec wobbly.
Drgac pa pr vsaki mal vecji ladji ti ASAS tezko drzi ladjo umirjeno, ker je vse prevec wobbly.
TESKAn ::
Bolje kot da se nekontrolirano suče...najbrž .
Za take primere lahko poskusiš tudi z modom, ki ti da robotsko roko. Parkiraš ladjo dovolj blizu, jo zagrabiš in zmanevriraš na port.
Za take primere lahko poskusiš tudi z modom, ki ti da robotsko roko. Parkiraš ladjo dovolj blizu, jo zagrabiš in zmanevriraš na port.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Netrunner ::
Trenutno je na steamu -33% pa me je zamikalo da bi jo nabavil .. vendar sem igral trial pa mi ni uspelo priti v orbito ... pa me zanima .. je oni trial tako omejen ali bi se mroal bolj potrudit :) ... pa še to .. se splača nabavit to zadevo ? ... ne rata malo booring dokaj hitro ?
hvala
hvala
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
jype ::
Demo je dovolj za prit na Mun, pristat tam in odletet nazaj (in orbitirat okoli Kerbala, Muna in Kerbola).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Netrunner ::
uf... se moram še marsikaj navadit potem.... saj mi je ratalo prit do roba .. potem sem pa padel dol :)
pa kaj ono zadevo je treba konstanto vsmerjat in popravljat ali se jo da narediti tako da sama pride do gor ?
pa kaj ono zadevo je treba konstanto vsmerjat in popravljat ali se jo da narediti tako da sama pride do gor ?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
jype ::
Advanced SAS daš pod kapsulo, pritisneš T, pa plovilo drži smer.
To seveda ni dovolj za orbito - ko prideš iz atmosfere (oziroma že prej) zaviješ (prej izklopi SAS) in začneš pospeševati v smeri orbite. Približne hitrosti za orbite na posameznih višinah (na začetku je orbita skoraj vedno elipsasta, popravljaš jo na apogeeju) imaš v razpredelnici na http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki...
Aja, vedno pozabim, da začetniki pogosto ne vedo tega: M vključi "map view", kjer lahko klikneš na držalo spodaj in dobiš gimbal - umetni horizont, s katerim lahko v tem načinu upravljaš s plovilom in popravljaš orbite, nastavljaš pospeševanja, klikaš manevre in pripravljaš docking rendez-vouse.
To seveda ni dovolj za orbito - ko prideš iz atmosfere (oziroma že prej) zaviješ (prej izklopi SAS) in začneš pospeševati v smeri orbite. Približne hitrosti za orbite na posameznih višinah (na začetku je orbita skoraj vedno elipsasta, popravljaš jo na apogeeju) imaš v razpredelnici na http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki...
Aja, vedno pozabim, da začetniki pogosto ne vedo tega: M vključi "map view", kjer lahko klikneš na držalo spodaj in dobiš gimbal - umetni horizont, s katerim lahko v tem načinu upravljaš s plovilom in popravljaš orbite, nastavljaš pospeševanja, klikaš manevre in pripravljaš docking rendez-vouse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Truga ::
Jaz sem se zadnje case navadil da naredim "gravity turn" sorazmerno zgodaj. Ponavadi sem ze pred 30km vzporedno s tlemi, tako da dobim apoapsis skoraj na drugi strani planeta. Prispara malo fuela, je pa tecno ker pod 69km nemores timewarpat hitreje kot 4x.
BigWhale ::
uf... se moram še marsikaj navadit potem.... saj mi je ratalo prit do roba .. potem sem pa padel dol :)
pa kaj ono zadevo je treba konstanto vsmerjat in popravljat ali se jo da narediti tako da sama pride do gor ?
Pades dol? Pri petih kilometrih zacnes popravljati smer in ne letis vec navpicno navzgor ampak se zacnes pocasi nagibati v desno. Nekako tako, kot pravi truga, da je pri cca 30km-50km raketa vzporedna s tlemi. Potem pa preklopis v map view in opazujes kako ti AP leze pocasi navzgor. Ko pride AP na 100km naredis main engine cut-off, odklopis naslednji stage, ce je to potrebno in pocakas, da prides na AP, na APju pa spet uzges full power in naredis cim bolj okroglo orbito.
BigWhale ::
A, se en MechJeb hater? ;>
Po tem, ko ene 300x nardis vse v igri manual, se ti ne da vec tega poceti. Zato imas pa potem mechjeba, da ti vzleta in izpisuje podatke o poletu. Pa sem ter tja kak rendezvous nardi. Docking pa itak izvajas rocno, ker porabis desetkrat manj goriva za to.
Sicer pa, ce ne letis vsega iz cockpita, pol si itak pussy. Maneuvering nodes? To je za otroke! ;>
Po tem, ko ene 300x nardis vse v igri manual, se ti ne da vec tega poceti. Zato imas pa potem mechjeba, da ti vzleta in izpisuje podatke o poletu. Pa sem ter tja kak rendezvous nardi. Docking pa itak izvajas rocno, ker porabis desetkrat manj goriva za to.
Sicer pa, ce ne letis vsega iz cockpita, pol si itak pussy. Maneuvering nodes? To je za otroke! ;>
Nagi Bator ::
Eh, nisem hejter, tud sam ga uporabljam iz enakega razloga. Ko nekaj rata dolgocajtno in se ti s tem vec ne da ukvarjat na roke.
Ampak mi je pac padel v oke, ker si predstavil Slovence na Mun-u kot dosezek. Mi pa je vsec, da so zeleni. Slovenci, mislim ;)
Ampak mi je pac padel v oke, ker si predstavil Slovence na Mun-u kot dosezek. Mi pa je vsec, da so zeleni. Slovenci, mislim ;)
bzzero ::
Huh... mene je tale špil čist zasvojil A mi mogoče kdo lahko svetuje kak dober mod za postavljanje modulov na planetih ali pa za orbitalne postaje. Sem malo gledal po njihovi strani, pa nimam pojma kaj bi bilo najboljše za začetnika kot sem jaz - pravkar poslal prvo odpravo na Mun . Pa nekaj satelitov imam v orbiti.
Truga ::
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-h-o-m...
Zacnes lahko s temle. Za postaje pa je stock cist dost. No, ubistvu je tud za baze, sam gradit baze s stock elementi je epic pain, pa hitr vse zacne stekat zarad stevila kosov..
Zacnes lahko s temle. Za postaje pa je stock cist dost. No, ubistvu je tud za baze, sam gradit baze s stock elementi je epic pain, pa hitr vse zacne stekat zarad stevila kosov..
ziga1990 ::
mene je tud not potegnila
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Nagi Bator ::
Zaenkrat je en soncni sistem. Tezko bo neka efektivna crna luknja v obstojecem soncnem sistemu. Je pa fajn ideja
Zero0ne ::
Neverjetno zanimiva igra, kupil včeraj, ko je bila na steam sale. Moti sicer pomanjkljiva simulacija orbitalne mehanike (upošteva se samo vpliv telesa, ki na plovilo trenutno proizvaja največjo gravitacijsko silo) ter nerealistično gosti planeti in lune. Po mojih izračunih iz orbitalne hitrosti in višine ima začetni planet radij ca. 600km in maso ca. 5.3e22kg, kar da povprečno gostoto okoli 60 ton/m3. Predvidevam, da je masa nastavljena tako zato, da je težnostni pospešek na površju približno enak zemlji, ampak tako gosta normalna snov preprosto ne obstaja - najbolj gost naravni material, Osmij, ima gostoto 22.6 ton/m3, najbolj gost planet v našem osončju - zemlja - pa ima povprečno gostoto 5.5 ton/m3.
Če koga zanima bolj realističen simulator vesoljskih poletov, priporočam Orbiter.
Če koga zanima bolj realističen simulator vesoljskih poletov, priporočam Orbiter.
uname -o
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zero0ne ()
Truga ::
Radij je tocno 600km, gravitacija na povrsju pa je 9.81m/s. Zadeva je modelirana po nasem sistemu, ampak vse je priblizno 11x manjse, zato da ni treba cakat ko budalo ko nekam letis.
In ja, planeti imajo sredice iz neutroniuma. :P
In ja, planeti imajo sredice iz neutroniuma. :P
ziga1990 ::
kako vam uspe na luno pristat men se do nje ne gre
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Nagi Bator ::
ziga1990 ::
orbito sm že usvoju am luna je pa zdaj na vrsti
kako das pajaca v kapsulo?
kako das pajaca v kapsulo?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
BigWhale ::
kako vam uspe na luno pristat men se do nje ne gre
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki...
Tle pogledas kolk je Delta V za na Mun in pol nardis tako ladjo, k ma v stabilni orbiti se dost goriva, da pride do Muna in nazaj. :)
Zero0ne ::
Teoretičen dV za orbite in prenosne tirnice zavaja. Upoštevaj, da realne rakete niso sposobne impulznih sprememb hitrosti, ampak manever potiska traja dlje, odvisno od razmerja med potiskom in težo lahko tudi nekaj minut, kar blazno poveča teoretičen dV, ki ga za manever potrošiš.
uname -o
ziga1990 ::
a je še kateremu raketoplan žarel pri vzletu?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
jype ::
Pospeševanje skozi atmosfero je strahotno neučinkovito, ker upor raste s kvadratom hitrosti.
Počakaj, da prideš vsaj iz prve tretjine atmosfere, potem pa odvrzi prvo stopnjo in pogumno naprej.
Počakaj, da prideš vsaj iz prve tretjine atmosfere, potem pa odvrzi prvo stopnjo in pogumno naprej.
Zero0ne ::
Če ti rakete med izstrelitvijo žarijo, pomeni, da imajo prve stopnje preveč potiska in zapravljaš gorivo proti zračnemu uporu. Uporabi manj močne, lažje rakete.
uname -o
ziga1990 ::
kako pa ti električni motorji delujejo?
pa kje dobim neki gas mislim da je xenon?
pa kje dobim neki gas mislim da je xenon?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
jype ::
To je Ion thruster @ Wikipedia in se ti ne bo pomagal odlepiti od tal. Primeren je za dolgotrajno pospeševanje pri potovanju na ogromne razdalje, ker je zelo masno in prostorsko učinkovit.
Truga ::
Xenon in thruster sta oba pod utility, se mi zdi. Neka taka cudna kantica je. Jaz sem od zacetka nucal ion thrusterje, sam so trenutno brezveze, ker jih ne mores nucat skupaj z time warpom nad 4x.
dottor ::
Par dni nazaj sem za rojstni dan od kolega dobil to igro in me je že zdej zasvojila. Pridem do 640km ampak se pol vrnem nazaj na planet. Zanima me, kako postaviš nekaj v orbito brez da pade nazaj dol?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
jype ::
Kidaš ulijevo.
Orbitalna hitrost je vedno horizontalna. Najbolj učinkovito je nagniti raketo proti vzhodu (90 stopinj) ko prideš iz najgostejšega dela atmosfere (približno 12km, najbolje ga je preletet skoraj navpično in potem stopnjo vreči proč). Ko vidiš, da je šel vrh orbite preko željene hitrosti z X ugasneš motorje in počakaš, da se raketa temu vrhu približa, potem pa pospešiš horizontalno in orbito razširiš okrog planeta.
Najnižja točka orbite mora biti nad 70km, da ne izgubljaš hitrosti.
Orbitalna hitrost je vedno horizontalna. Najbolj učinkovito je nagniti raketo proti vzhodu (90 stopinj) ko prideš iz najgostejšega dela atmosfere (približno 12km, najbolje ga je preletet skoraj navpično in potem stopnjo vreči proč). Ko vidiš, da je šel vrh orbite preko željene hitrosti z X ugasneš motorje in počakaš, da se raketa temu vrhu približa, potem pa pospešiš horizontalno in orbito razširiš okrog planeta.
Najnižja točka orbite mora biti nad 70km, da ne izgubljaš hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
dottor ::
Hvala. Bomo poskušali. Dejansko 640km dosežem brez modulov, z navpično ravno raketo. Ob vzletu imam 4 "prazne" module, da mi držijo raketo v sredini in pol gre sama lepo navpično gor. Ima kdo kakšno priporočitev o sami raketi?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Nagi Bator ::
SAS modul ti bo "v glavnem" drzal raketo v zeleni smeri. Ce bos teral navpicno gor, bos padel nazaj dol na planet tudi,
ce ti nekako rata doterat vse tja do kroznice Minmusa in se naprej, v kolikor ti ne bo Mun in pa Minmus ter njujina gravitacija prekrizala poti.
ce ti nekako rata doterat vse tja do kroznice Minmusa in se naprej, v kolikor ti ne bo Mun in pa Minmus ter njujina gravitacija prekrizala poti.
Berserker ::
Jaz sem prvič uporabil štiri bacc bosterje ter letel horizontalno, pri tem sem seveda imel dovolj hitrosti da sem se rešil gravitacije. Ta raketa zdaj kroži okoli sonca.
Seveda sem se po tem yt kanali naučil satelite spravljat v orbito. Tip ima kar zanimive plane. Vse kar rabiš je malo spretnosti pri urejanju orbite na merilcu umetnega horizonta.
Tnx tole sem ravno iskal. Torej za tale ion pogon se uporablja xenon. Je tole dovolj močno za spreminjanje orbite satelitov ?
Ali trusterji jemljejo gorivo in ali jih jih lahko pritrdim zgolj na tank ?
Seveda sem se po tem yt kanali naučil satelite spravljat v orbito. Tip ima kar zanimive plane. Vse kar rabiš je malo spretnosti pri urejanju orbite na merilcu umetnega horizonta.
To je Ion thruster @ Wikipedia in se ti ne bo pomagal odlepiti od tal. Primeren je za dolgotrajno pospeševanje pri potovanju na ogromne razdalje, ker je zelo masno in prostorsko učinkovit.
Tnx tole sem ravno iskal. Torej za tale ion pogon se uporablja xenon. Je tole dovolj močno za spreminjanje orbite satelitov ?
Ali trusterji jemljejo gorivo in ali jih jih lahko pritrdim zgolj na tank ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Na svidenje, Pluton, pozdravljen Kuiperjev pas (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27232 (21937) | bMozart |
» | Krstni polet Oriona uspel (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 32115 (27941) | BigWhale |
» | Orion Flight Test - danes 13.05Oddelek: Znanost in tehnologija | 10542 (9534) | PrimozR |
» | Rusija ob izstrelitvi izgubila tri satelite Glonass (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 32751 (28369) | CaqKa |