Forum » Omrežja in internet » Ebay bidding poanta
Ebay bidding poanta
someone7 ::
Zdravo,
Ker sem pred nakupom nekaj stvari, ki bi jih rad imel še do konca leta sem na Ebayu naletel na bidding določenih stvari. Ena izmed želj po nakupu je tudi nek starejši dobro ohranjen prenosnik (toliko da deluje in imam na njem lahko novejši OS), zagledal pa sem ponudbe za bidding z začetno ceno 1EUR. S tem nimam izkušenj, tudi na stran se še nisem prijavil, v primeru da je zadeva dejanska se tudi bom.
Ali se ti artikli zares prodajo po takšnih cenah in v ozadju ni nekih določenih cen, ki bi jih biddi morali doseči?
Ali gre takšnim cenam (v primeru, da mi zadevo uspe zbiddati za 20EUR) in opisom, ki pravijo da so zadeve popolnoma funkcionalne verjeti?
Sem pri vsem tem kaj spregledal in sem samo preveč naiven?
Hvala!
Ker sem pred nakupom nekaj stvari, ki bi jih rad imel še do konca leta sem na Ebayu naletel na bidding določenih stvari. Ena izmed želj po nakupu je tudi nek starejši dobro ohranjen prenosnik (toliko da deluje in imam na njem lahko novejši OS), zagledal pa sem ponudbe za bidding z začetno ceno 1EUR. S tem nimam izkušenj, tudi na stran se še nisem prijavil, v primeru da je zadeva dejanska se tudi bom.
Ali se ti artikli zares prodajo po takšnih cenah in v ozadju ni nekih določenih cen, ki bi jih biddi morali doseči?
Ali gre takšnim cenam (v primeru, da mi zadevo uspe zbiddati za 20EUR) in opisom, ki pravijo da so zadeve popolnoma funkcionalne verjeti?
Sem pri vsem tem kaj spregledal in sem samo preveč naiven?
Hvala!
- zaklenil: Tilen ()
LuGi ::
Optimist. Stvar bo dosegla pravo ceno nekje 60s pred zakljuckom avkcije..
Če piše da stvar deluje potem bo. Drugace se odpre dispute in dobis denar nazaj.
Nekateri oglasi imajo določen minium - drugi pač ne in se zadeva proda po taksni ceno, ki jo zbida zadnji
Če piše da stvar deluje potem bo. Drugace se odpre dispute in dobis denar nazaj.
Nekateri oglasi imajo določen minium - drugi pač ne in se zadeva proda po taksni ceno, ki jo zbida zadnji
Dr_M ::
Ce se gre za neko vec vredno stvar, si lahko preprican, da ima doloceno minimalno ceno, ampak to ve samo prodajalec, kaksna je.
Je pa biddanje meni na ebayu malo mimo. Biddal sem ze sigurno 20x, pa samo enkrat zmagal.
Ponavadi se dogaja najvec v zadnjih sekundah zaradi avtomatskega biddinga in takrat zagotovo popusis.
Je pa biddanje meni na ebayu malo mimo. Biddal sem ze sigurno 20x, pa samo enkrat zmagal.
Ponavadi se dogaja najvec v zadnjih sekundah zaradi avtomatskega biddinga in takrat zagotovo popusis.
Pithlit ::
Ponavadi se dogaja najvec v zadnjih sekundah zaradi avtomatskega biddinga in takrat zagotovo popusis.
Hja no, ne vem zakaj meni rata v 90% primerov - takrat ko stvar hočem... v statistiko ne štejem primerov ki so bolj tipa 'testing the waters' pa čeprav tudi tukaj včasih rata kakšno stvar dobit presenetljivo poceni.
Je pa res da si vzamem čas pa sodelujem na večih avkcijah hkrati.
Life is as complicated as we make it...
Pithlit ::
Kakor za koga. Vsake oči imajo svojega malarja pravijo. Pa vsak ima svoje potrebe.
Dokler pa je cena po mojem mnenju primerna je zame povsem v redu. Če pa je zate cca 50% ceneje kot se proda pod 'buy it now' knofom preplačano... da ne govorimo da pridejo nekatere stvari tudi do 80% ceneje kot v naših trgovinah.
Dokler pa je cena po mojem mnenju primerna je zame povsem v redu. Če pa je zate cca 50% ceneje kot se proda pod 'buy it now' knofom preplačano... da ne govorimo da pridejo nekatere stvari tudi do 80% ceneje kot v naših trgovinah.
Life is as complicated as we make it...
Dr_M ::
Jest sm se ze velikokrat priblizal cenam slo trgovin, pa se vedno nisem dobil. Ocitno se zanimam za precej popularne zadeve :>
50% cene buy it now, so pa kvecjemu mokre sanje malih ljudi :>
50% cene buy it now, so pa kvecjemu mokre sanje malih ljudi :>
Tilen ::
Meni je pa bidding sistem na ebayu odlično nastavljen. Nastaviš koliko bi maksimalno dal za neko stvar, istočasno pa nihče ne ve kako visoka je ta številka. Če se proda v okviru moje zastavljene cene - OK, če ne pač ne.
Začetne cene so pri 1 EUR zato, ker se v tem primeru plača manjša provizija pri oddaji oglasa. Kjer gre za pridržane cene, je to tudi jasno navedeno. Če to ne piše in zmagaš z 1 EUR, ti prodajalec pač mora zadevo poslati. To ni Bolha, kjer zmagaš in hkrati ne zmagaš, ker prodajalcu ne paše cena.
Začetne cene so pri 1 EUR zato, ker se v tem primeru plača manjša provizija pri oddaji oglasa. Kjer gre za pridržane cene, je to tudi jasno navedeno. Če to ne piše in zmagaš z 1 EUR, ti prodajalec pač mora zadevo poslati. To ni Bolha, kjer zmagaš in hkrati ne zmagaš, ker prodajalcu ne paše cena.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Alamar ::
Optimist. Stvar bo dosegla pravo ceno nekje 60s pred zakljuckom avkcije..Popravek, če gre za popularno zadevo raje v zadnjih petih sekundah.
Jaz sem dobil mnogo iskanih zadev za manj kot 10% buy it now cene. Pač izkušnje in kanček sreče.
50% cene buy it now, so pa kvecjemu mokre sanje malih ljudi :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alamar ()
kixs ::
Vse je odvisno kako zanimiva je rec na splosno. Sem bidal za en joystick in dal svojo ponudbo zadnjo minuto pred iztekom - to je bil moj prvi bid na splosno in sem se se lovil - pac nisem vedel tocno kako in kaj. No, nastavim, da dam max 10€. Izkazalo se je, da ni bilo nobenega drugega in sem zmagal s ceno 1€ - res je na to prisla se postnina cca 9€ iz Irske.
Drugic bidam za en Joystick, ki sem ga imel se v otrostvu in sem ga res hotel imeti - bil je d_best! Res se pri uporabniku pozanimam, da je vse OK in koliko pride postnina in vse... res ni, da ni - ene 10 sporocil. Bil je se en, ki je bidal. Ker mi je lastnik pravil, da je vse super duper...sem se kar zagrel. Zadnjo minuto je iz 1€ prislo na 7€ - moj max je bil spet 10€. Spet sem zmagal, vendar pa je bil joystick cista polomija in mi je zal, da sem zmagal. Ker se mi ni dalo zadeve posiljat nazaj in izgubljat cash za postnino, sem pustil samo negativen feedback in imam zdaj joystick za okras
Na bolhi nisem imel tako slabih izkusenj kot jih imam na ebayu. Pravzaprav na bolhi se nikoli nisem imel slabe izkusnje in sodelujem ze vsaj 10 let. Na ebayu sem pa res se nov, vendar je moje zadovoljstvo pri nakupu le 50% (gledam reputation, vprasam v naprej, ocitno je res vse odvisno od srece).
lp
Drugic bidam za en Joystick, ki sem ga imel se v otrostvu in sem ga res hotel imeti - bil je d_best! Res se pri uporabniku pozanimam, da je vse OK in koliko pride postnina in vse... res ni, da ni - ene 10 sporocil. Bil je se en, ki je bidal. Ker mi je lastnik pravil, da je vse super duper...sem se kar zagrel. Zadnjo minuto je iz 1€ prislo na 7€ - moj max je bil spet 10€. Spet sem zmagal, vendar pa je bil joystick cista polomija in mi je zal, da sem zmagal. Ker se mi ni dalo zadeve posiljat nazaj in izgubljat cash za postnino, sem pustil samo negativen feedback in imam zdaj joystick za okras
Na bolhi nisem imel tako slabih izkusenj kot jih imam na ebayu. Pravzaprav na bolhi se nikoli nisem imel slabe izkusnje in sodelujem ze vsaj 10 let. Na ebayu sem pa res se nov, vendar je moje zadovoljstvo pri nakupu le 50% (gledam reputation, vprasam v naprej, ocitno je res vse odvisno od srece).
lp
Alamar ::
Se ti vidi, da si nov. Potem ni čudno, da vse več ljudi blokira pošiljanje v Slovenijo. Nikoli se ne pušča negativnega feedbacka kar tako. Lahko je 100 razlogov, zakaj je pošiljka bila poškodovana in je treba dati prodajalcu priložnost, da zadevo uredi. Zato pa je tukaj ebay support, kjer prijaviš, da stvar nisi dobil v takšnem stanju, kot je bila oglaševana in bo ebay poskrbel, da boš dobil celotno kupnino nazaj, če že prodajalec ne bo.
S pohištvom se res ne ubadam. Na mojem seznamu so knjige, filmi, igre, modelčki in podobne drobnarije... Dobil sem že zelo redke stvari zaradi uvrstitve v napačno kategorijo, napačnega glavnega opisa izdelka in podobno. Nekatere sem potem čez čas brez problema prodal za 10x ali celo 20x vrednsot nabavne cene.
Konkretni primeri? Zadnjič sem bidal mizo s stoli za 100 USD, pa so me itak povozili.
S pohištvom se res ne ubadam. Na mojem seznamu so knjige, filmi, igre, modelčki in podobne drobnarije... Dobil sem že zelo redke stvari zaradi uvrstitve v napačno kategorijo, napačnega glavnega opisa izdelka in podobno. Nekatere sem potem čez čas brez problema prodal za 10x ali celo 20x vrednsot nabavne cene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alamar ()
kixs ::
Tipa sem seveda kontaktiral in povedal, da to kar sem dobil ni to kar je on oglaseval niti govoril v sporocilih. Po parih sporocilih, ko on seveda zatrjuje da je joystick poslal brezhiben, je priznal, da ga ni probal.
Lahko bi odprl despute in kaj bi s tem dobil? Vrniti bi mu moral v vsakem primeru, kar pa kosta vec kot je joystick vreden in kolikor bi dobil nazaj, ker postnino sem mu placal posebej, torej winning bid posebej, postnino posebej. Ebay bi mi vrnil kvecjemu le winning bid. Ko sva se to menila, je tipo rekel, da gre na dopust za 1 mesec in se bova potem naprej menila. Po dobrem mesecu ni bilo nobenega glasu o njem, pa sem samo dal negativni feedback in pustil teh 15€.
Zdej, ce vsi tako delajo kot ti, da se bojijo dati negativnih, potem ni cudno, da imajo vsi rating 99,99%. Potem te pa tako napizdijo, ceprav mislis, da je ziher dober in posten!
Dej ti meni razlozi kako je lahko 100 razlogov, da nekaj ni bilo v redu? Paket je bil na zunaj brezhiben. Notranjost zelo lepo zavarovana. Ni pogojev, da potem nekaj ne dela. Pazi to. Joystick ima 4 gumbe in smerno palico. Delal je smo en gumb in smer levo in desno. Vse ostalo NI delalo. Poleg tega je bil joystick ze tako znucan, da je palica prav nesramno cvilila ob premikanju! On je kljub mojim prejsnim vprasanjem, ce je vse brezhibno, trdil, da je. Tudi v oglasu je pisalo: Super ohranjen, itd.
Kot receno, lahko bi dal despute, dobil nekaj povrnjeno, se vec bi dal za posiljanje nazaj in tak prodajalec bi se vedno imel samo pozitivne izkusnje! Kje ti je logika?!? Takega bi moral bannat iz ebaya, ne pa jih ujcakat, kako so se zmotili!
Damn!
Lahko bi odprl despute in kaj bi s tem dobil? Vrniti bi mu moral v vsakem primeru, kar pa kosta vec kot je joystick vreden in kolikor bi dobil nazaj, ker postnino sem mu placal posebej, torej winning bid posebej, postnino posebej. Ebay bi mi vrnil kvecjemu le winning bid. Ko sva se to menila, je tipo rekel, da gre na dopust za 1 mesec in se bova potem naprej menila. Po dobrem mesecu ni bilo nobenega glasu o njem, pa sem samo dal negativni feedback in pustil teh 15€.
Zdej, ce vsi tako delajo kot ti, da se bojijo dati negativnih, potem ni cudno, da imajo vsi rating 99,99%. Potem te pa tako napizdijo, ceprav mislis, da je ziher dober in posten!
Lahko je 100 razlogov, zakaj je pošiljka bila poškodovana in je treba dati prodajalcu priložnost, da zadevo uredi.
Dej ti meni razlozi kako je lahko 100 razlogov, da nekaj ni bilo v redu? Paket je bil na zunaj brezhiben. Notranjost zelo lepo zavarovana. Ni pogojev, da potem nekaj ne dela. Pazi to. Joystick ima 4 gumbe in smerno palico. Delal je smo en gumb in smer levo in desno. Vse ostalo NI delalo. Poleg tega je bil joystick ze tako znucan, da je palica prav nesramno cvilila ob premikanju! On je kljub mojim prejsnim vprasanjem, ce je vse brezhibno, trdil, da je. Tudi v oglasu je pisalo: Super ohranjen, itd.
Kot receno, lahko bi dal despute, dobil nekaj povrnjeno, se vec bi dal za posiljanje nazaj in tak prodajalec bi se vedno imel samo pozitivne izkusnje! Kje ti je logika?!? Takega bi moral bannat iz ebaya, ne pa jih ujcakat, kako so se zmotili!
Damn!
Alamar ::
Tako mogoče ti razmišljaš. Sam pač drugače, saj v 500+ ebay transakcijah še nikoli nisem dal ali dobil nevtralen feedback, kaj šele negativen. Vse probleme in teh je bilo kar nekaj, sem rešil preko maila ali v skrajnem primeru preko ebay supporta. Na izgubi si pa itak ti, ker če mu feedback kaj pomeni lahko vloži vlogo za izbris negativnega, ker mu nisi dal priložnost rešitve preko resolve centra. Tega postopka se mnogi poslužujejo.
kixs ::
Seveda sem na izgubi, kdo pa?
Sem preveril in ima se vedno negativnega od mene.
Skoda samo, da je zelo omejeno za vpisat razlago ocene. Ker v enem stavku ne moram napisat kaj vse je narobe in kaj vse je on pred tem meni napisal.
Sem preveril in ima se vedno negativnega od mene.
Skoda samo, da je zelo omejeno za vpisat razlago ocene. Ker v enem stavku ne moram napisat kaj vse je narobe in kaj vse je on pred tem meni napisal.
Tilen ::
Seveda sem na izgubi, kdo pa?
Sem preveril in ima se vedno negativnega od mene.
Skoda samo, da je zelo omejeno za vpisat razlago ocene. Ker v enem stavku ne moram napisat kaj vse je narobe in kaj vse je on pred tem meni napisal.
Običajno ob negativnem feedbacku dobiš nanj tudi uraden odgovor prodajalca. Kaj je napisal?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
kixs ::
Tisto, kar mi je odgovoril prvic, ko sem mu pisal, da mi je poslal pokvarjeno robo, da je pri njemu vse delovalo.
V glavnem se ne sekiram vec. Samo opozarjam druge, da ni nujno, da bo nakup uspesen kljub 99,99% pozitivnem feedbacku in prejsnjem dodatnem sprasevanju o kvaliteti izdelka. Kaj takega se mi se ni zgodilo ob 10+ let na bolhi (kot kupec in prodajalec). In naj si nekam vtaknejo to ocenjevanje, ce lahko potem to celo izpodbijajo.
lp
V glavnem se ne sekiram vec. Samo opozarjam druge, da ni nujno, da bo nakup uspesen kljub 99,99% pozitivnem feedbacku in prejsnjem dodatnem sprasevanju o kvaliteti izdelka. Kaj takega se mi se ni zgodilo ob 10+ let na bolhi (kot kupec in prodajalec). In naj si nekam vtaknejo to ocenjevanje, ce lahko potem to celo izpodbijajo.
lp
Pithlit ::
Vrniti bi mu moral v vsakem primeru, kar pa kosta vec kot je joystick vreden in kolikor bi dobil nazaj, ker postnino sem mu placal posebej, torej winning bid posebej, postnino posebej.
Ah dej. Že to da ti poštnino posebej zaračunajo je en tak ogromen STOP znak. Pol pa daš negativen feedback zato ker si si sam na prste stopil. Meni v kakih 10ih letih ni bilo potrebno nobenemu dati negativen feedback. Kvečjemu skrajno pozitivne. Niti dispute mi ni bilo potrebno odpirat ker se z normalnim pogovorom da rešit praktično vse. V skrajnem primeru ti pač vrnejo denar.
Life is as complicated as we make it...
Tilen ::
Vrniti bi mu moral v vsakem primeru, kar pa kosta vec kot je joystick vreden in kolikor bi dobil nazaj, ker postnino sem mu placal posebej, torej winning bid posebej, postnino posebej.
Ah dej. Že to da ti poštnino posebej zaračunajo je en tak ogromen STOP znak. Pol pa daš negativen feedback zato ker si si sam na prste stopil. Meni v kakih 10ih letih ni bilo potrebno nobenemu dati negativen feedback. Kvečjemu skrajno pozitivne. Niti dispute mi ni bilo potrebno odpirat ker se z normalnim pogovorom da rešit praktično vse. V skrajnem primeru ti pač vrnejo denar.
Imam podobne izkušnje. Enkrat sem po cca 42 dneh preventivno proti Kitajcu vložil dispute, ker mi je napisal, da bo kao še enkrat poslal izdelek in da naj še malo počakam. Seveda ni bilo niti prve, niti druge pošiljke. Če bi čakal, kot je predlagal Kitajec, bi ostal tudi brez denarja, ker dispute po 45 dneh ni več mogoč. Paypal (Ebay) mi je vrnil denar, čeprav je prodajalec zatrjeval, da so pošiljko na poti 2x izmaknili (v dispute postopku si je dejansko prizadeval rešiti problem). Innocent until proven guilty sem mu dal tudi pozitiven feedback s komentarjem, da pošiljke sicer nisem prejel, vendar zaradi Ebaya ni prišlo do oškodovanja kupca.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Pithlit ::
Jaz po 40ih dneh prijazno razložim da bom odprla dispute če se izdelek ne pojavi na mojem pragu v naslednjih 4ih dneh. Nakar sledi odgovor da bodo izdelek poslali še enkrat. S tem se jaz, seveda, prijazno ne strinjam... drugi odgovor pač ponuja vračilo kupnine. Jaz se lepo zahvalim za korektno opravljeno transakcijo ter po vračilu kupnine pustim pozitivem feedback... hkrati pa prodajalcu povem da bom v primeru pozno prispelega izdelka kupnino poravnala na njegov paypal račun (dejansko se je to enkrat celo zgodilo da se je nek izdelek pojavil po malenkost več kot dveh mesecih).
Volk sit, koza cela. Nekatere stvari se pač nepojasneno izgubljajo. 'Preventivno' vlagat dispute se mi zdi pretirano... Vložiš ga kadar zadeve ni več mogoče drugače rešit (torej zadnji dan, s tem da je treba dati prodajalcu par dni časa da zadevo reši kakor ve in zna).
Volk sit, koza cela. Nekatere stvari se pač nepojasneno izgubljajo. 'Preventivno' vlagat dispute se mi zdi pretirano... Vložiš ga kadar zadeve ni več mogoče drugače rešit (torej zadnji dan, s tem da je treba dati prodajalcu par dni časa da zadevo reši kakor ve in zna).
Life is as complicated as we make it...
Tilen ::
'Preventivno' vlagat dispute se mi zdi pretirano... Vložiš ga kadar zadeve ni več mogoče drugače rešit (torej zadnji dan, s tem da je treba dati prodajalcu par dni časa da zadevo reši kakor ve in zna).
S prodajalcem sva se žogala preko Ebaya od 30. dneva naprej. Prelagal je datum dospetja s tedna v teden in ker sem imel občutek, da paketa dejansko ne bo, sem odprl dispute. Mimogrede, ti lahko zapreš dispute in se ne zgodi nič.
Pomembno je le, da ti pravočasno odpreš dispute. Recimo 42. dan odpreš dispute, preko uradnega postopka se s prodajalcem dogovoriš, da boš počakal še 2 tedna in če arikla ne bo, predaš zadevo Ebayu.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Pithlit ::
Pol pa nekako ni več preventivno... Sej ponavadi se v dveh, treh mailih pogrunta kam pes taco moli.
Life is as complicated as we make it...
Tilen ::
Pol pa nekako ni več preventivno... Sej ponavadi se v dveh, treh mailih pogrunta kam pes taco moli.
Ni vedno tako. Sploh pri pošiljkah iz Kitajske. Nemalokrat paketi pridejo kak teden pred iztekom časa za dispute.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
para! ::
Če to ne piše in zmagaš z 1 EUR, ti prodajalec pač mora zadevo poslati.
Kaj pa se zgodi, če je ne pošlje? A mu ukinejo ebay račun?
Death before dishonor!
Pithlit ::
Če se to prevečkrat zgodi... ja.
Pa nekako nihče noče poslovat s folkom ki ima prenizek feedback. Tako da se večina prodajalce kar fajn trudi feedback obdržat čim bolj visoko.
Pa nekako nihče noče poslovat s folkom ki ima prenizek feedback. Tako da se večina prodajalce kar fajn trudi feedback obdržat čim bolj visoko.
Life is as complicated as we make it...
kixs ::
Vrniti bi mu moral v vsakem primeru, kar pa kosta vec kot je joystick vreden in kolikor bi dobil nazaj, ker postnino sem mu placal posebej, torej winning bid posebej, postnino posebej.
Ah dej. Že to da ti poštnino posebej zaračunajo je en tak ogromen STOP znak. Pol pa daš negativen feedback zato ker si si sam na prste stopil. Meni v kakih 10ih letih ni bilo potrebno nobenemu dati negativen feedback. Kvečjemu skrajno pozitivne. Niti dispute mi ni bilo potrebno odpirat ker se z normalnim pogovorom da rešit praktično vse. V skrajnem primeru ti pač vrnejo denar.
No, no... postnino je posebej racunal zato, ker je imel v oglasu zapisano, da poslje le po Nemciji in to zastonj. Po mojem vprasanju, ce poslje tudi k nam, mi je sporocil, da ja in ceno postnine. Winning bid torej ni vseboval in niti ni mogel vsebovati postnine. Placilo preko eBaya pa gre samo na winning bid. Zato sem mu po PayPalu posebej nakazal za postnino.
Sej celoten postopek je bil skos fer. Na vsa moja vprasanja je odgovoril dokaj hitro - se isti dan. Nisem imel slabega obcutka.
Dej mi razlozi kako sem sam sebi na prste stopil? Da si drugic morda ne bom?!
lp
Tilen ::
Placilo preko eBaya pa gre samo na winning bid. Zato sem mu po PayPalu posebej nakazal za postnino.
Ne delat tega. Prodajalec lahko pred končno prodajo ročno (individualno) vnese ceno poštnine v Ebay in ti plačaš normalno preko Paypala.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Pithlit ::
Dej mi razlozi kako sem sam sebi na prste stopil? Da si drugic morda ne bom?!
Ti je Tilen razložil. Ni noben problem prodajalcu spremenit poštnine. Če se mu pa ne da... se lepo zahvališ za sodelovanje in greš drugam.
Life is as complicated as we make it...
kixs ::
Jah, tega nisem vedel.
A vseeno ne vidim fore, da mu ne bi smel dati negativnega feedbacka? Z moje strani je bilo vse fer, placano takoj in vse. Z njegove pac ne in zato dam brez tezav negativno oceno, ne vem zakaj ne bi smel - pa ceprav nekateri pravite, da sem sam kriv.
A vseeno ne vidim fore, da mu ne bi smel dati negativnega feedbacka? Z moje strani je bilo vse fer, placano takoj in vse. Z njegove pac ne in zato dam brez tezav negativno oceno, ne vem zakaj ne bi smel - pa ceprav nekateri pravite, da sem sam kriv.
Tilen ::
Lahko mu daš vendar se pričakuje, da se pred tem izkoristi praktično vse možnosti. Negativni feedback je na Ebayu za prodajalca slabše, kot če ti vrne denar.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
kixs ::
Negativni feedback je za prodajalca slabše, kot če ti vrne denar.
Edino pravilno!
Ce on nekaj oglasuje, kar ni res. In ce je taksna stvar, ki se med potjo ne more poskodovati, potem ni mogoc 100 in 1 izgovor in prerekanje in ne vem kaj se... da potem na koncu dobis svoje in mu das pozitivno oceno.
Ce ne gre gladko - brez tezav, je to, po moje, ze dovolj za negativno oceno.
Ce bi folk tole prav uporabljal, bi se tudi prodajalci bolj resno tega lotili. Ne pa, da najprej proba, ce te lahko nategne, pa potem sele po parih tednih dobis kar si hotel. Na koncu pa mu das se plus!! In naslednji kupec vidi feedback 99++% pozitiven!! Namesto 60% ali se manj.
Ko tole berem, vidim, da je ta ocena cisto brez veze!!
Ce ocene niso realne, potem je boljse, da jih ni.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
Pithlit ::
Mah... včasih mi je kar slabo ko berem tiste negativne feedback-e. "čakam že 3 teden pa pošiljke nikjer... goljuf!!!" (pri zastonj poštnini nekje iz kitajske). "I had this checked by a jeweler, it's no gold/silver. AVOID!!" (za nek random kitajski nakit za manj kot dolar)... in tako naprej. Veliko je negativnih feedback-ov danih brez da bi sploh kakorkoli probali rešit težavo pred tem. Še najmanj smešni so tisti negativni feedbacki ki pravijo "everything was perfect. thank you!".
Prav imaš. Ocene večinokrat niso realne... je treba pač kak feedback tudi prebrat da vidiš kje je fora. Večina negativnih feedbackov je povsem neosnovanih. Zelo malo je takih ki so upravčeni, pa še tiste se lahko pripiše takšni ali drugačni nesreči ke te pač lahko doleti kadarkoli. Pol se pa na podlagi tega odločiš a boš reskiral ali ne.
Še ena cvetka. Negative feedback: "Never got the item, got refund" Halo?!?
Prav imaš. Ocene večinokrat niso realne... je treba pač kak feedback tudi prebrat da vidiš kje je fora. Večina negativnih feedbackov je povsem neosnovanih. Zelo malo je takih ki so upravčeni, pa še tiste se lahko pripiše takšni ali drugačni nesreči ke te pač lahko doleti kadarkoli. Pol se pa na podlagi tega odločiš a boš reskiral ali ne.
Še ena cvetka. Negative feedback: "Never got the item, got refund" Halo?!?
Life is as complicated as we make it...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4 … 109 110 111 112 )Oddelek: Kaj kupiti | 1005727 (1771) | predi |
» | nakup kitajske tablice? (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 13511 (11211) | Morenov |
» | eBay - presenečenje v kuverti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 27886 (22488) | Samson |
» | eBay - "zmaga" na avkciji (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12646 (7324) | Okapi |
» | Paypal in "case closed" (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 11331 (8647) | mn |