Forum » Pomoč in nasveti » Garancija ali stvarna napaka?!
Garancija ali stvarna napaka?!
GregiB ::
Pred mesecem dni sem v Big Bangu nabavil HP dv7 Pavilion 7001em. Vanj sem naknadno vgradil SSD kot sistemski disk.
Zdaj pa so mi začeli (dr.dre!!!) zvočniki škrtati. Izvedel sem tudi, da Pavilione ne popravljajo v SLO ampak na Madžarskem... Kaj storiti. Naj kličem servis v LJ, da mi ga odpeljejo, ali naj grem v BB in uveljavljam stvarno napako...? Naj prej dam SSDja ven? In HDD nazaj v slot za sistem? Vsak nasvet dobrodošel...
Zdaj pa so mi začeli (dr.dre!!!) zvočniki škrtati. Izvedel sem tudi, da Pavilione ne popravljajo v SLO ampak na Madžarskem... Kaj storiti. Naj kličem servis v LJ, da mi ga odpeljejo, ali naj grem v BB in uveljavljam stvarno napako...? Naj prej dam SSDja ven? In HDD nazaj v slot za sistem? Vsak nasvet dobrodošel...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Silvo ::
Disk zamenjaj in pokliči spodnjo številko,opiši morebitno napako.
Imaš Pick-Up and Return Service,pridejo na dom,odpeljejo v centralni sevis na Madžarsko in pripeljejo nazaj..cca 1 teden.
"Za servis kontaktirajte HP Pavilion/ Compaq Presario klicni center na telefonski številki ++ 386 (0)1 432 20 01
Delovni čas: 8:30 do 18:00 od ponedeljka do petka (razen ob državnih praznikih in dela prostih dnevih)."
http://www8.hp.com/si/sl/hp-information...
lp
Imaš Pick-Up and Return Service,pridejo na dom,odpeljejo v centralni sevis na Madžarsko in pripeljejo nazaj..cca 1 teden.
"Za servis kontaktirajte HP Pavilion/ Compaq Presario klicni center na telefonski številki ++ 386 (0)1 432 20 01
Delovni čas: 8:30 do 18:00 od ponedeljka do petka (razen ob državnih praznikih in dela prostih dnevih)."
http://www8.hp.com/si/sl/hp-information...
lp
Silvo
GregiB ::
Zakaj bi menjal disk?
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
GregiB ::
Napaka je po ZVPot stvarna:
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Je škrtanje zvočnika stvarna napaka?
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Je škrtanje zvočnika stvarna napaka?
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Magic1 ::
Stvarna napaka? Ne, razen če se to ponavlja pri večini takšnih prenosnikih. Sej je napisal, da se je zgodilo po parih mesecih uporabe. Pač mu je ratal skurit zvočnik, ne vem zakaj bi to spadalo pod stvarno napako.
Magic
GregiB ::
Stvarna napaka? Ne, razen če se to ponavlja pri večini takšnih prenosnikih. Sej je napisal, da se je zgodilo po parih mesecih uporabe. Pač mu je ratal skurit zvočnik, ne vem zakaj bi to spadalo pod stvarno napako.
No, s tem se ne bi strinjal... Zvočnik ne deluje normalno... sicer pa, kako skuriš zvočnik na prenosniku?... Pa zgodilo se je po mesecu dni, ne parih mesecih... Nikjer tudi ne piše, da je stvarna napaka = tovarniška napaka (razlog za call back npr.)... Pa brez zamere...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
dogo ::
Sem imel nekaj podobnega pri toshibi in naj ti povem, da boš za zvočnike zelo težko uveljavljal karkoli.
darkolord ::
ne vem zakaj bi to spadalo pod stvarno napako.Ker pač blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo (npr. poslušanje glasbe).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Yolle ::
Aha, potem si tudi interpretiraš če odpove matična pl., je stvarna napaka zaradi tega, ker ga ne moreš uporabljati*? npr. zagnati
ne vem zakaj bi to spadalo pod stvarno napako.Ker pač blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo (npr. poslušanje glasbe).
Yolle
Mavrik ::
Aha, potem si tudi interpretiraš če odpove matična pl., je stvarna napaka zaradi tega, ker ga ne moreš uporabljati*? npr. zagnati
ne vem zakaj bi to spadalo pod stvarno napako.Ker pač blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo (npr. poslušanje glasbe).
Tako je - odpoved, ki ni povzročena s strani uporabnika pred rokom dveh let (za elektroniko in podobne stvari) se lepo v EU da vrniti pod stvarno napako. Stvari pač morajo dve leti delati brez težav tako kot so oglaševane in izdelane.
The truth is rarely pure and never simple.
Janac ::
Aha, potem si tudi interpretiraš če odpove matična pl., je stvarna napaka zaradi tega, ker ga ne moreš uporabljati*? npr. zagnati
ne vem zakaj bi to spadalo pod stvarno napako.Ker pač blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo (npr. poslušanje glasbe).
Tako je - odpoved, ki ni povzročena s strani uporabnika pred rokom dveh let (za elektroniko in podobne stvari) se lepo v EU da vrniti pod stvarno napako. Stvari pač morajo dve leti delati brez težav tako kot so oglaševane in izdelane.
A ni to garancija, da garantirajo da bo delovalo v roku garancijskega časa?
GregiB ::
Na spletni strani Tržnega inšpektorata piše naslednje:
Ste kupili hlače, čevlje, bundo ali kateri koli drugi izdelek, za katerega se ne podeljuje garancija* za brezhibno delovanje, in se je na njemu v roku dveh let od nakupa pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oziroma ta napaka ni posledica vašega dejanja?
Če je temu tako, potem lahko v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot dve leti (oziroma eno leto, če gre za nakup rabljenega izdelka) pri PRODAJALCU uveljavljate enega izmed naslednjih zahtevkov, ki si ga izberete sami:
odpravo napake ali
zamenjavo blaga ali
vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
vračilo plačanega zneska.
Prodajalca morate seveda o napaki obvestiti, v tem obvestilu napako natančno opisati in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Prodajalca lahko obvestite tudi osebno, pri čemer vam mora prodajalec izdati potrdilo.
Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če je napaka sporna, pa mora podjetje v istem roku pisno odgovoriti na potrošnikovo zahtevo.
Več o stvarni napaki in pristojnostih Tržnega inšpektorata RS na tem področju si lahko preberete na naših spletnih straneh v rubriki Vprašanja in odgovori.
* Če pa gre za izdelek, za katerega je bila podeljena garancija, pa imate na izbiro tako zahtevke iz naslova garancije, kot tudi zahtevke iz naslova stvarne napake, pri čemer seveda velja, da ne morete uveljavljati zahtevkov iz obeh naslovov hkrati.
Iz tega naslova mislim, da sem vsekakor upravičen do sklicevanja na stvarno napako, saj zvočnik ne šrkta zaradi nepravilne uporabe...?!
Ste kupili hlače, čevlje, bundo ali kateri koli drugi izdelek, za katerega se ne podeljuje garancija* za brezhibno delovanje, in se je na njemu v roku dveh let od nakupa pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oziroma ta napaka ni posledica vašega dejanja?
Če je temu tako, potem lahko v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot dve leti (oziroma eno leto, če gre za nakup rabljenega izdelka) pri PRODAJALCU uveljavljate enega izmed naslednjih zahtevkov, ki si ga izberete sami:
odpravo napake ali
zamenjavo blaga ali
vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
vračilo plačanega zneska.
Prodajalca morate seveda o napaki obvestiti, v tem obvestilu napako natančno opisati in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Prodajalca lahko obvestite tudi osebno, pri čemer vam mora prodajalec izdati potrdilo.
Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če je napaka sporna, pa mora podjetje v istem roku pisno odgovoriti na potrošnikovo zahtevo.
Več o stvarni napaki in pristojnostih Tržnega inšpektorata RS na tem področju si lahko preberete na naših spletnih straneh v rubriki Vprašanja in odgovori.
* Če pa gre za izdelek, za katerega je bila podeljena garancija, pa imate na izbiro tako zahtevke iz naslova garancije, kot tudi zahtevke iz naslova stvarne napake, pri čemer seveda velja, da ne morete uveljavljati zahtevkov iz obeh naslovov hkrati.
Iz tega naslova mislim, da sem vsekakor upravičen do sklicevanja na stvarno napako, saj zvočnik ne šrkta zaradi nepravilne uporabe...?!
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
darkolord ::
Stvari pač morajo dve leti delati brez težav tako kot so oglaševane in izdelane.To je garancija za brezhibno delovanje, stvarna napaka je nekaj drugega.
(1) Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne.
(2) Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.
(3) Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Fora je pa v tem, da se v prvih 6 mesecih šteje, da je napaka obstajala že ob "prevzemu", kasneje je pa na kupcu, da dokaže, da je res tako.
(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
GregiB ::
@ darklord... torej, stvarna napaka... ne ( < 6 mesecev)?!?
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GregiB ()
darkolord ::
Ne vem kaj si s tem mislil, ampak glede na to, da si prenosnik kupil pred 1 mesecem bi moral stvarno napako uveljavljati brez težav.
Silvo ::
A je res težko nesti ali poklicat na servis kot v tem primeru in uveljavit garancijo..ufff
Silvo
Mavrik ::
To je garancija za brezhibno delovanje, stvarna napaka je nekaj drugega.
Odpoved naprave pred iztekom 2-letnega roka direktive 1999/44/EC se lepo kar šteje kot stvarna napaka (tudi po naši zakonodaji pod točko 2, ki si jo citiral), če lahko kupec dokaže, da ni prišlo do odpovedi zaradi njegove krivde. V tem primeru se predpostavi da je naprava imela napako pri izdelavi.
Razlika glede na garancijo je predvsem v tem, kdo se ukvarja z odpravo napake (prodajalec vs. proizvajalec).
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
darkolord ::
če lahko kupec dokaže, da ni prišlo do odpovedi zaradi njegove krivde... oz da je napaka obstajala, "ko je nevarnost prešla na kupca, oz. da je posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem."
Še direkt iz direktive:
If a defect appears during the first six months following purchase the consumer will not have to prove the product was defective at the moment of delivery.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
St235 ::
spet se mešate buče in jabolka. Ni vsaka okvara stvarna napaka. Je pa vsaka okvara, ki se pojavi v šestih mesecih avtomatično stvarna napaka, ker se privzame, da so ti že prodali pokvarjen izdelek in kot tak nima oglaševanih lastnosti.
Pri napaka, ki se pojavijo kasneje, pa je v primeru stvarne napake dokazno breme za nastanek napake na kupcu in je uveljavljanje garancije enostavnejši postopek. Ravno tako se kot stvarne napake ne morejo definirat kar vse okvare, ampak zgolj tiste, ki jih je imel izdelek že "prirojene".
Pri napaka, ki se pojavijo kasneje, pa je v primeru stvarne napake dokazno breme za nastanek napake na kupcu in je uveljavljanje garancije enostavnejši postopek. Ravno tako se kot stvarne napake ne morejo definirat kar vse okvare, ampak zgolj tiste, ki jih je imel izdelek že "prirojene".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Glugy ::
A je slučajno že kdo najprej brez uspeha poskušal uveljavljati "stvarno napako" kasneje po postopku pa je uspel z garancijo?
Šimpanz ::
Sem imel podobno izkušnjo (ventilator na notesniku je nehal delati v dveh tednih po nakupu). Servis je zavrnil uveljavljanje stvarne napake (in zamenjave notesnika), ker je vrednost ventilatorja minorna proti vrednosti notesnika. Inšpektor je nato izjavil da ne more nič in svetoval sodno pot, ker je itak brezveze. Tako so samo zamenjali ventilator in to je to.
BladE_ ::
Nikakor ne gre za stvarno napako! Menjava zvočnika je najmanjši problem in je na nek način tudi potrošni material... Kaj če bi se ti izbrisala črka iz tipkovnice ker si jo "gonil napolno"? Potem bi tudi za to lahko uveljavil stvarno napako, zakaj pa je potem garancija, če bi kar za vsako stvar uveljavil stvarno napako?
Nesi na servis, par dni boš brez računalnika, boš že preživel...
Nesi na servis, par dni boš brez računalnika, boš že preživel...
Akcija - Reakcija
medenko ::
Tole je stvarna napaka, kaj nima HP DOA 1 mesec? So Pavilioni izzveti? Za PB in ostale modele vem, da je DOA 1 mesec.
BladE_ ::
Pa o kakšnem DOA ti govoriš? Računalnik je ob nakupu delal, napaka se je pojavila naknadno pri "normalni"(tega ne more vedeti nihče) uporabi...
Ne gre za stvarno napako, izgubljal boš samo čas in živce, ker ti ne bodo priznali še manj pa ti dali nov računalnik zaradi okvare zvočnika!!!
Ne gre za stvarno napako, izgubljal boš samo čas in živce, ker ti ne bodo priznali še manj pa ti dali nov računalnik zaradi okvare zvočnika!!!
Akcija - Reakcija
D3m ::
Napaka se je pojavila, ko je stranka naknadno vgradila SSD disk. In ne pred tem.
|HP EliteBook|R5 6650U|
francek1 ::
In SSD ima direktno povezavo z okvaro zvočnikov, kajne?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
medenko ::
nisem videl podatka pred mesecem dni, torej je mesec dni mimo.
HP ima za določen rang prenosnikov 1 mesec DOA.
HP ima za določen rang prenosnikov 1 mesec DOA.
BladE_ ::
Glej ga... kakšen DOA??????? Garancija, DOA, stvarna napaka so čisto različne stvari in nehaj že s tem DOA, ker še bolj zavajaš OPja, ki že tako ne ve kaj in kako...
Akcija - Reakcija
Šimpanz ::
HP daje možnost menjave notesnika z novim če se okvari v mesecu dni po nakupu. Zamenjavo izvede pooblaščeni servis. Traja pa vsaj dva tedna da dobiš nov notesnik, tako da bi jaz šel v popravilo notesnika.
Zheegec ::
HP ima možnost DOA v cca 1 mesecu po nakupu. Namesto, da se piše po forumu je bolje stvar takoj odnesti v trgovino in če je cca 1 mesec od nakupa (včasih odobrijo tudi, če je malo čez 1 mesec) lahko trgovina NA MESTU zamenja prenosnik za nov originalno zapakiran brez vprašanj. Če je okoli 1 mesec od nakupa pojdi v trgovino, bodo poklicali dobavitelja in če še gre zamenjali na mestu za novega.
Res ste preveč živčni glede teh garancij in stvarnih napak, tudi v trgovini raje čim prej zamenjajo če se le da in tako rešijo težavo za vse vpletene. Prenosnik gre pa potem nazaj na HP.
Res ste preveč živčni glede teh garancij in stvarnih napak, tudi v trgovini raje čim prej zamenjajo če se le da in tako rešijo težavo za vse vpletene. Prenosnik gre pa potem nazaj na HP.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
GregiB ::
Ama ste se razpisali... Meni načeloma ni v interesu, da dobim nov, ampak delujoč notesnik... V kolikor mi bodo menjali zvočnik, prav, v kolikor bo nov računalnik, prav... V končni fazi se tudi ca$ha ne branim... Gre se mi za to, da zadevo nesem prodajalcu, ker je servis v LJ in potem baje gre zadeva na Madžarsko... naj se prodajalec s tem ukvarja...
Da pa bi bila vgradnja SSDja kriva za napako, pa ne more držati. Spodna stran notebooka (Disk slot) je dostopna uporabniku, kakor npr. odstranitev baterije. Vgradnjo SSDja smatram, kot "običajno uporabo"...
Da pa bi bila vgradnja SSDja kriva za napako, pa ne more držati. Spodna stran notebooka (Disk slot) je dostopna uporabniku, kakor npr. odstranitev baterije. Vgradnjo SSDja smatram, kot "običajno uporabo"...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Zheegec ::
Gre se mi za to, da zadevo nesem prodajalcu, ker je servis v LJ in potem baje gre zadeva na Madžarsko... naj se prodajalec s tem ukvarja...
HP ima možnost DOA v cca 1 mesecu po nakupu. Namesto, da se piše po forumu je bolje stvar takoj odnesti v trgovino in če je cca 1 mesec od nakupa (včasih odobrijo tudi, če je malo čez 1 mesec) lahko trgovina NA MESTU zamenja prenosnik za nov originalno zapakiran brez vprašanj. Če je okoli 1 mesec od nakupa pojdi v trgovino, bodo poklicali dobavitelja in če še gre zamenjali na mestu za novega.
Če se pa ne da več zamenjati takoj pa pokličeš HP klicni center, pridejo iskati tvoj prenosnik na dom in ti potem popravljenega na dom pripeljejo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakon o varstvu potrošnikov in rabljen avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21162 (11599) | bambam20 |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 48292 (43086) | Okapi |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16663 (15203) | St235 |
» | Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?Oddelek: Pomoč in nasveti | 7547 (7016) | Ziga Dolhar |
» | HTC HD7 nakup????Oddelek: Mobilne tehnologije | 2996 (2634) | Jaži |