» »

HTC HD7 nakup????

HTC HD7 nakup????

jasko1501 ::

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu, zanima me pa omenjen mobitel htc hd7, kje ga je mozno kupiti v prosti prodaji, ponavadi kupujem pri www.mobisvet.com ,trenutno ga nimajo na zalogi in tudi ne vedo kdaj bo na zalogi oz ce sploh bo. Ali si ze kdo lasti hd7 in kaksne so izkusnje (dobra/slaba stran), nakup me zanima predvsem v ljubljani ali Vrhniki? Hvala

dvihtelic ::

Kaj pa preko bolhe si pogledal kaj?

jasko1501 ::

vsaj 20 eur drazji kot novi :S

DMX ::

Čimdalje stran od teh nategatorjev v Mobisvetu! Pravkar se nategujem z njimi okoli stvarne napake na HTC Desire S, saj je telefon nov (1 teden), ta izgublja signal, model (šef) pa mi noče vrniti kupnine in mi na vsak način hoče uveljavljati garancijo, kr pa jaz nočem, saj imam po 37 členu pravico do vračila kupnine.

PS: to sem napisal le dobronamerno in vedi, da nisem prva nezadovoljena stranka! Tudi na tržni inšpekciji jim ta firma (s.p.) ni tuja...

Rajši daj 100€ (cinično) pa vsaj veš, da ne boš imel težav pri uveljavljanju garancije (stvarne napake), ker s temi smradi imet opravka je res naporno...

blaz87 ::

DMX, kakem členu? :) Potrošniki so že malo preveč razvajeni s tem vračanjem izdelkov.
Tudi prav je tako, da ti hoče uveljavljat garancijo. Kaj pa če si ti v tem ENEM TEDNU ta tvoj desire polil, ti je padel iz rok, si fizično kaj zbrkal pod pokrovom, ...?

Poleg tega ti je napisal, da ponavadi jemlje tam. Torej je zadovoljna stranka.
Saj na tržno inšpekcijo se pa ponavadi tak obračajo samo pacienti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blaz87 ()

DMX ::

37.c zakona o varstvu potrošnikov, če že hočeš vedet ;)

zakaj pa bi uveljavljal garancijo, če je na telefonu stvarna napaka??? A zato, ker mi pri 1 teden starem telefonu hočejo menjat vse razen ohišja???

jaz mu dam možnost 37.a, on pa 37.c (zadnja alineja) in je stvar rešena....je vse lepo napisano, samo prebrat je treba ;)

I. STVARNA NAPAKA

Zakon o varstvu potrošnikov - 37. člen

- Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne
napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako potrošnik uveljavlja svoje pravice? (37. a. člen)
- Če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
- Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
- Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.


Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. - Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Izbirna pravica potrošnika (37. c. člen)
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik ima enake pravice, če je bila storitev opravljena nepravilno.

Naloga prodajalca ob sprejemu reklamacije (39. člen)
- Ko prodajalec dobi informacijo o stvarni napaki, mora potrošniku izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
- Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi.
- Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
- Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
- Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz prvega odstavka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DMX ()

blaz87 ::

Vendar zavedaj se, da si zadevo uporabljal. Dobro folije žez ekran nima, ampak stavr je že rabljena. Kaj hočeš da pol on kot prodajalec s tem izdelkom naredi? Tvojemu nasledniku ga poturi kot novega??

Tudi če uveljavljaš stvarno napako, mora telefon poslati na servis, ti pa moraš dobiti odgovor s strani pooblaščenega servisa v roku 8 dni. Polek tega ti nimaš pojma kaj je stvarna napaka. O stvarni napaki odloča servis, da,ne. Če ni, ti izdelek lahko garancijsko popravijo, kar je po večini tako. Če pa je, ti ga pa že servis menja oz. dobi prodajalec od servisa pisno potrdilo, da lahko tebi menja ta izdelek, in bo za "tvojega pokvarjenega", dobil dobropis oz. mu bodo poslali novega.

O vračilu kupnine pri rabljeni zadevi ti kar sanjaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blaz87 ()

DMX ::

na zvezi potrošnikov govorijo malo drugače in če prodajalec ne pristane na vračilo kupnine, ga lahko prijavim na zavod o varstvu potrošnikov, kateri potem prevzame primer...skratka, če jaz uveljavljam stvarno napako, mi servis nima kaj uveljavljati garancije, če jaz tega ne želim, saj sem uveljavljal stvarno napako in ne garancije.
Kaj pa naj prodajalec s takšnim telefon pa meni dol visi, ker če ga nima zavarovanega al kaj pač mora imet, da v takšnem primeru dobi dobropis, pa je njegova stvar...

jaz pač vztrajam pri zadnji alineji 37.c člena in je stvar rešena, če pa ni, pa jo bodo reševali pristojni organi....žal....

Izbirna pravica potrošnika (37. c. člen)
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

filip007 ::

Saj imajo pa LG E900 OPTIMUS 7 black so spustili ceno za 56% na 189EUR kar poceni za 3.8", ne hvala. Pucle pa ne mislim setavljat vsaj tako izgledajo mobilna Polkna7.

Pri nakupu preko on-line so dobi papirje zraven in se samo zadevo pošlje nazaj na svojo stroške in se v papirje napiše TRR in je pol to to in bodo nakazali, tako pač je, če ne se pa osebno to uredi, samo pamet v roke nič drugega.
Vivaldi in Ubuntu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: filip007 ()

blaz87 ::

Še enkrat rečem. O stvarni napaki ne odločaš ti, paš pa pooblaščeni servis. Ti si ne moreš kar tako izmislit stvarne napake.

Daj povej še, a ti za 1 teden rabljeno stvar resno pričakuješ celotno vrnjeno kupnino?
Kupil si zadevo, sigurno si prej preštudiral kaj kupuješ, sedaj pa kar hočeš denar nazaj, ne popravila, ne zamenjave, kaj še le delnega vračila ker je tvoj izdelek že rabljen.

S takimi modeli kot si ti, ni težko poslovati. Prodajalec, pa se tako ali tako smeji tvojim smešnim zahtevam. Ga k... briga, če jim pošlješ urad, ker ne boš nič dosegel, zato ker ima prodajalec v tem primeru prav.

Trinitron ::

Uveljavljanje stvarne napake gre vedno po tem postopku (sem ga že dal skozi): telefon prineseš nazaj, prodajalec ga pošlje na servis z opisom napake, brez telefona si kakšen teden, nazaj dobiš dopis, kjer piše ali gre/ne gre za stvarno napako. Šele potem lahko uveljavljaš pravice ki ti pripadajo po nevemkerem členu.

Kar se pa tiče dejanske teme: HD7 je vredu telefon, razen zaslon je malo slabši in baje je kar nekaj počasnejši od ostalih telefonov z WP7 (sam nisem opazil, ker nimam nič za primerjat).

Zgodovina sprememb…

Vanquish ::

blaz87 - kateri del tebi ni jasen? Ce servis ugotovi stvarno napako, dobi denar nazaj ne glede na to kaj bi prodajalec rad, ce to stranka zeli.

Kaj pa mislis, da naredijo trgovine z zakonom v navezi s katalosko prodajo, kjer imas pravico vrnit zahtevek brez razloga in zahtevat denar?
Ce ima izdelek stvarno napako imas pac pravico zahtevat denar nazaj, ne glede na to kak se tebi zdi glupo...

blaz87 ::

Pa saj dmx, nima dokazane stvarne napake. O tem govorim.
Pravim, da si ne more stranka kar zmislit in prinesti izdelka nazaj ter še v istem trenutku zahtevati nazaj kupnine, ali novega aparata.
Čim je izdelek že odprt(škatla še ni problem), če so pa odstranjene nalepke pa te stvari iz naprave, pa mora telefon najprej na servis.

Trinitron je vse lepo in prav povedal. Kaj pa če servis ugotovi, da ni stvarna napaka?
Ne more kar tak nek konj zahtevati nazaj kupnine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blaz87 ()

DMX ::

bom počakal na izvide servisa, potem pa bomo dalje ugotavljali člene ipd. ;)

PS: konj te je naredil :))

filip007 ::

Če ima GSM napako, pač to izkoristiš za vzračilo izdelka in povračilo, ne pa garancija. Sem nabavil HP Mini pa sem ga odpakiral pozimi, prižgal in dobil mrtvi fiksel, potem sem še disk pregonil s HDtune, pa sem poslal nazaj kot vračilo kupnine, kaj tukaj kaj čudnega.
Vivaldi in Ubuntu.

DMX ::

filip007 je izjavil:

Če ima GSM napako, pač to izkoristiš za vzračilo izdelka in povračilo, ne pa garancija.


točno to želim tudi sam...zato pa sem prodajalcu napisal da uveljavaljam stvarno napako in ne garancije

Vanquish ::

blaz87 - kolikor sem jaz razumel je tezava v tem, da tudi ce je priznana stvarna napaka prodajalec ne zeli vrnit denarja, ker nima kaj pocet s "starim telefonom", ti govoris o cisto tretji zadevi.

Ali bo prodajalec, da bo zadovoljil stranko priznal stvarno napako takoj ali pa bo poslal na servis je odvisno cist od njega samega in politike poslovanja.
To ali pa bo povrnil sredstva v kolikor je na strani servisa bila stvarna napaka identificirana pa ni odvisno od njega ampak od stranke, ki ima pravico zahtevati povracilo.

telen ::

DMX je izjavil:

filip007 je izjavil:

Če ima GSM napako, pač to izkoristiš za vzračilo izdelka in povračilo, ne pa garancija.


točno to želim tudi sam...zato pa sem prodajalcu napisal da uveljavaljam stvarno napako in ne garancije

Uveljavljanje stvarne napake ni isto kot vračilo izdelka v x dneh od nakupa.

blaz87 ::

DMX, se opravičujem nerodnemu izrazu, ni letel direktno na tebe.

Vanquish, ja smo malo zgrešili zadeve. Izdelek se lahko vzame nazaj v kolikor je brezhiben in v takem stanju kot ga je stranka prejela. Če je pa stvarna napaka pa tak ali tak ni problema.

Upam, da se bo zadeva ugodno rešila. Prodajalec bo aparat tako ali tako že zriktal.

DMX ::

@blaz87 .... oproščeno ;)

Jaži ::

Se lahko ponovno vrnemo na temo HTC HD7?? ene pač zanima kakšen je telefon no..
pa brez zamere :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8011003 (931) TOP
»

Uveljavljanje stvarne napake?

Oddelek: Mobilne tehnologije
322328 (1903) MadMicka
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
919054 (7704) bobby
»

LCD in mrtvi piksli (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
544804 (3808) Hux
»

Zamenjava izdelka in najem izdelka in potrosniki in zakoni

Oddelek: Loža
243386 (3111) goba

Več podobnih tem