Sodelovanje so napovedali ta torek, njegov ključni del pa bo crowdsourcanje podajanja vprašanj in preverjanja odgovor nanje: študentje in profesorji na fakulteti bodo Watsonovemu algoritmu za strojno učenje pomagali do pravilnejših rezultatov. Na koncu naj bi znal odgovoriti na vsa vprašanja na državnem izpitu za pridobitev licence za opravljanje poklica zdravnika.
Vsi udeleženi seveda poudarjajo, da cilj projekta ni zamenjati zdravnika z računalnikom, ampak zgolj ponuditi asistenčni program obstoječim zdravnikom. Pomagal naj bi jim predvsem kot venomer osvežena enciklopedija medicinskih tehnik, saj le-te v povprečju zastarijo v štirih do osmih letih, čemur človeški zdravniki tudi z rednim izobraževanjem le stežka sledijo. Šele kasneje naj bi se začel vključevati tudi v diagnostiko.
Še malo pa bomo vrgli učbenike v smeti. Piflanje letnic zgodovinskih dogodkov in ostale navlake je tako brezvezno početje. Sicer znanje pomaga pri real-time pogovorih vendar sam še optika direkt v glavo manjka pa smo.
Skyneta se ne bojim, se pa resno bojim ad-supported brain chips.
Še malo pa bomo vrgli učbenike v smeti. Piflanje letnic zgodovinskih dogodkov in ostale navlake je tako brezvezno početje. Sicer znanje pomaga pri real-time pogovorih vendar sam še optika direkt v glavo manjka pa smo.
Skyneta se ne bojim, se pa resno bojim ad-supported brain chips.
Meni se je piflanje zgodovine vedno zdelo strašno neumno ... ampak ima svoj smisel, tako kot piflanje kje drugod. Pri zahtevnejših miselnih procesih, kjer prihajamo do novih spoznanj, smo zelo omejeni z našim kratkoročnim spominom ... če pa imamo kar se da veliko informacij v dolgoročnem spominu, bodo spoznanja globlja, ker se pač ukvarjamo z bolj "high level" stvarmi.
Predikcija je, da bodo zdravniki v prihodnosti bolj "svetovalci", ki bodo lahko posamezniku svetovali glede na njegovo specifiko (tudi telemedicina) in ne glede na splošna dognanja...piše v novemberskem Globalu.
Še malo pa bomo vrgli učbenike v smeti. Piflanje letnic zgodovinskih dogodkov in ostale navlake je tako brezvezno početje. Sicer znanje pomaga pri real-time pogovorih vendar sam še optika direkt v glavo manjka pa smo.
Skyneta se ne bojim, se pa resno bojim ad-supported brain chips.
Piflanje ni brezvezno početje. Tiste dolge brezvezne pesmice, ki si se jih moral učit v šoli na pamet je imelo svoj smisel. Če ne veš o čem govorim, si zgrešil cilj tega početja. Kar se pa tiče letnic, pa je je fajn če kdaj znaš v družbi kaj uporabnega povedat, da ne omenjam kakih kvizov in podobnega sranja. V kratkem, to je splošna razgledanost. tako da ne strelat kozlov. V tudi slaba stvar se lahko izkaže za koristno, le če jo znaš izkoristit.
Aja, pa jaz sem sovražil učiteljico slovenščine, ko sem moral se učit prešernove pesmi na pamet. Ampak zdaj vidim, da bi še nas bolj morala gnat.
Še malo pa bomo vrgli učbenike v smeti. Piflanje letnic zgodovinskih dogodkov in ostale navlake je tako brezvezno početje. Sicer znanje pomaga pri real-time pogovorih vendar sam še optika direkt v glavo manjka pa smo.
Skyneta se ne bojim, se pa resno bojim ad-supported brain chips.
Piflanje ni brezvezno početje. Tiste dolge brezvezne pesmice, ki si se jih moral učit v šoli na pamet je imelo svoj smisel. Če ne veš o čem govorim, si zgrešil cilj tega početja.
Kar se pa tiče letnic, pa je je fajn če kdaj znaš v družbi kaj uporabnega povedat, da ne omenjam kakih kvizov in podobnega sranja. V kratkem, to je splošna razgledanost. tako da ne strelat kozlov. V tudi slaba stvar se lahko izkaže za koristno, le če jo znaš izkoristit.
Aja, pa jaz sem sovražil učiteljico slovenščine, ko sem moral se učit prešernove pesmi na pamet. Ampak zdaj vidim, da bi še nas bolj morala gnat.
Jaz jo pa se vedno sovrazim. OK, zakaj moramo imeti denimo armado uciteljev zgodovine? Preverjanja bi obdrzali, ne vem pa zakaj je treba prepisovati po nareku ucitelja (zgodovine).
PS. Kaj je ze bil tisti proti-argument ob prihodu (mnozicnega) tiska knjig? Da nam bodo mozgani zakrneli?
PPS. Ce je bil tvoj odgovor sarkazem se opravicujem vnaprej. :)
Ne, ne vem (kaj se dogaja na ravni nevronov ob tem pocetju, npr. ucenju pesmi na pamet). Prosim razlozi. In sploh ni offtopic v tej temi (ko se govori o 'expertnih sistemih', ki so, kljub imenu, pogosto lazje izvedljivi kot pa denimo prepoznavanje objektov s strani razvijajocega se otroka).
Učenje pesmice je tako kot obisk gora. Če se boš naučil pesmico ne boš postal genij ampak boš pa malenkost izboljšal svoje mentalne sposobnosti in če imaš tako mentalno telovadbo 12 let se vsaj nekaj pozna.
Da ne omenjam, da se lahko iz pesmic marsikaj naučiš. Preberi par kratkih pesmic, katere se spomniš iz SŠ (pri meni je to cca 5 let nazaj) in boš videl, da na drugačen način dojameš besedilo.
Kar se pa tistih letnic pri zgodovini tiče... je že fajn vedeti kdaj je bilo rimsko cesarstvo, kdaj srednji vek, kdaj so odkrili ameriko... npr. da Nemčija, ki je zdaj industrijska velesila in motor Evrope, kot taka obstaja dobrih 100 let... npr Velika Britanija pa že 1000 let... v kontekst lahko umestiš Hitlerja. Je pa res, da nam je že profesor za zgdovino v SŠ rekel, da je zgodovina v gimnaziji tako sestavljena, da je zgolj podajanje dejstev, da je bil včasih program sestavljen bolj tako, da se je zgodovina predavala kot neka zgodbica in ne... leta 1000 to, leto kasneje uno.
Kot ultimativen uspeh SŠ nasploh bi pa izpostavil, da po 3 letih od spoznanja s trigonometričnimi funkcijami večina še vedno ne ve kako je definiran kosinus (priležna kateta / hipotenuza), sinus, tangens, ctg...
In zakaj se čudite da naše fakultete producirajo diplomante brez znanja? Ravno zaradi takih zadev, da bo folk splošno razgledan! In to je največji fail našega šolskega sistema, splošna razgledanost je pred dejanskim znanjem.
Zgodovina z letnicami in vse ostalo podobno je zgolj za splošno razgledanost, ki ti razen na kakšnih kvizih ne bo kej dost pomagalo v življenju. Ti pa bo pomagalo če veš kaj so določene osebe v zgodovini dosegle. Če veš po kakšnih postopkih oz vsaj osnove so uporabljali za doseg nekega milestona pa je ogromnega pomena.
In zakaj se čudite da naše fakultete producirajo diplomante brez znanja? Ravno zaradi takih zadev, da bo folk splošno razgledan! In to je največji fail našega šolskega sistema, splošna razgledanost je pred dejanskim znanjem.
Hehe, lahko za slovence trdiš, da so splošno razgledani? Dobra fora. Pa tudi dejanskega znanja ne morejo naši vrli diplomanti kaj dost pokazat. Poglej naše vrle ekonomiste. Predvsem tiste v vladi :D
In zakaj se čudite da naše fakultete producirajo diplomante brez znanja? Ravno zaradi takih zadev, da bo folk splošno razgledan! In to je največji fail našega šolskega sistema, splošna razgledanost je pred dejanskim znanjem.
To je problem vsakega posameznika. Ljudje ne znajo več razmišljati. Zakaj se gre na faks? Zato, da pridobiš neko znanje, veščino, konkurenčno prednost, da boš zaradi tega bolj iskan in zaposljiv. Večina slovenskih študentov se gre na faks bolj zato da bodo imeli diplomo. Potem imajo izobrazbo nimajo pa znanja in se pritožujejo zakaj ne dobijo službe.
Te bom jaz razsvetlil. Učenje pesmic na pamet pomaga otrokom pri izboljšanju koncentracije.
Pa pri zgodovini (na maturi) ne zahtevajo znanje letnic (najde se kakšno vprašanje, da razporediš kronološko zaporedje dogodkov). Zahtevajo pa znanje razvoja ekonomije, mest, politike, znanosti ... To vse spada pod splošno razgledanost. Poznavanje zgodovine (če se jo učiš z zanimanjem in če si vedoželjen) ti pove marsikaj. Na primer: kako nastane neka nova ideja (kot posledica nekih preteklih dogodkov) in kako se ta ideja razvija in kaj iz nje nastane. Iz zgodovine lahko razbereš vzorce, ki se skozi čas ponavljajo in načine s katerimi so jih ljudje skušali spremeniti, izboljšati ... vzpone in padce in tako se lahko naučimo, kako naj ravnamo v prihodnje.
Drugače pa ne nasprotujem takšnim projektom, kot je ta. Zato imamo računalnike, da nam pomagajo pri veliki količini informacij. Naše delo bo znati te informacije pravilno interpretirati in uporabiti.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
In zakaj se čudite da naše fakultete producirajo diplomante brez znanja? Ravno zaradi takih zadev, da bo folk splošno razgledan! In to je največji fail našega šolskega sistema, splošna razgledanost je pred dejanskim znanjem.
Mislim da smo Slovenci dovolj splošno razgledani. Bolj je problem v specializaciji, saj gredo ljudje na fakse katerega znanja se ne potrebuje in ne plačuje.
Zgodovina z letnicami in vse ostalo podobno je zgolj za splošno razgledanost, ki ti razen na kakšnih kvizih ne bo kej dost pomagalo v življenju. Ti pa bo pomagalo če veš kaj so določene osebe v zgodovini dosegle. Če veš po kakšnih postopkih oz vsaj osnove so uporabljali za doseg nekega milestona pa je ogromnega pomena.
v osnovni šoli si moral računat na pamet(govorim o matematiki), brez kalkulatorja. V srednji šoli so ti dovolili kalkulator v določenih primerih. Na faksu ti priporočajo kalulator. Ko boš to razumel zakaj je tako, ti bo tudi jasno zakaj je včasih se dobro kaj naučit, kar ne rabiš.
Aja, pa še ena misel, katero mi je profesor na faksu reko: kakšna je razlika med tehnikom(recimo, da je to kočana 4 letna šola) in inženirjem(7. stopnja približno, ne bodimo pikolovksi), ki oba dobita v službi isto nalogo? odgovor: tehniku boš moral rečt tako in tako to naredi, torej mu daš cel postopek kako naj neko delo opravi. In ga bo, brezhibno po navodilih. inženirju pa poveš, da mora to naredit. On bo pa to naredil enako dobro(mogoče celo bolje), brez navodil.
Te bom jaz razsvetlil. Učenje pesmic na pamet pomaga otrokom pri izboljšanju koncentracije.
Ciljal sem na besno nesmiselno tavtološko izražanje citiranega posameznika. V stilu: če ne veš, potem ne veš. Ko boš vedel, boš vedel. Ali: ko boš razumel, kar razumem jaz, boš razumel. To pač ničemur ni podobno.
politiki so naši prijatelji, oni se žrtvujejo za nas in poleg slabega plačila, so venomer pod stresom in vsak dan prenašaja velikanske napore, predvsem psihične, ki se jih ne moreš znebiti ... vsekakor Watsona ne morejo naučiti biti politik
mk818764 kako sploh lahko govoriš kaj ti je šola dala, če ne zmoreš osnov? Kot je recimo "kultura" tukaj (p.rudis) in pa uporabnisko ime ki ni fonetično nič? Pa kako ti je sploh uspelo dobiti "značko" v parih mescih?
Watson je fajn, ker bomo na koncu dobili enako, kot majo zdej strani tiste "virtualne asistente" ki so neuporabni, samo da bodo potem uporabni. Tako da vse ok, samo za počakat je malo.
Za teorijo skynet, sej ma dovolj informacij. "Access nuke silos, fire"
Naš zdr. sistem bi potreboval v vsaki bolnici enega Watsona, da bi naše zdravnike česa naučil. Ne pa, da ljudje krepajo kot muhe. Eklatanten primer Nekrepovih....
Aja, pa še ena misel, katero mi je profesor na faksu reko: kakšna je razlika med tehnikom(recimo, da je to kočana 4 letna šola) in inženirjem(7. stopnja približno, ne bodimo pikolovksi), ki oba dobita v službi isto nalogo? odgovor: tehniku boš moral rečt tako in tako to naredi, torej mu daš cel postopek kako naj neko delo opravi. In ga bo, brezhibno po navodilih. inženirju pa poveš, da mora to naredit. On bo pa to naredil enako dobro(mogoče celo bolje), brez navodil.
da, to je res samo misel... v realnosti pa ne tehnik ne inžinir te random zadeve še nista videla. žal...
btw glede novice; taki računalniši pripomočki so mišljeni zgolj in samo kot pripomočki. in kot taki nam bodo v zelo veliko pomoč. kdor pa misli da bodo kar nadomestili človeka pa je malo veliko pred časom...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina z letnicami in vse ostalo podobno je zgolj za splošno razgledanost, ki ti razen na kakšnih kvizih ne bo kej dost pomagalo v življenju. Ti pa bo pomagalo če veš kaj so določene osebe v zgodovini dosegle. Če veš po kakšnih postopkih oz vsaj osnove so uporabljali za doseg nekega milestona pa je ogromnega pomena.
v osnovni šoli si moral računat na pamet(govorim o matematiki), brez kalkulatorja. V srednji šoli so ti dovolili kalkulator v določenih primerih. Na faksu ti priporočajo kalulator. Ko boš to razumel zakaj je tako, ti bo tudi jasno zakaj je včasih se dobro kaj naučit, kar ne rabiš.
Aja, pa še ena misel, katero mi je profesor na faksu reko: kakšna je razlika med tehnikom(recimo, da je to kočana 4 letna šola) in inženirjem(7. stopnja približno, ne bodimo pikolovksi), ki oba dobita v službi isto nalogo? odgovor: tehniku boš moral rečt tako in tako to naredi, torej mu daš cel postopek kako naj neko delo opravi. In ga bo, brezhibno po navodilih. inženirju pa poveš, da mora to naredit. On bo pa to naredil enako dobro(mogoče celo bolje), brez navodil.
Al pa da ti dovolijo kalkulator, ker je skor nemogoče računat na roke? Recimo če rabiš številko pi, ki je bolj natančna kot 3,14 (torej na precej več decimalk kot samo na 2). Koliko od vas ve vsaj naslednjih 5 decimalk Pi vrednosti?
Tud tistole z inženirjem in tehnikom je mal iz riti potegnjeno. V vsaki službi ti rečejo to in to moraš naredit, noben te ne vodi za rokco skozi vsak postopek. Mogoče če si pripravnik oz delaš nanovo in recimo še ne poznaš mašinerije, ki je v vsaki firmi drugačna.
To niti slučajno ni res. 1. Računalnik dobiš, ker se predvideva, da že znaš osnovne računske operacije in da potem lahko rešuješ kompleksne probleme ne pa se pol ure ubadaš z deljenjem šestih petmestnih števil. 2. Tole z inženirjem in tehnikom ne velja za čisto vse ljudi, za zelo velik del pa.
Hm... mogoče bi to zmanjšalo gužvo v čakalnicah, ki je, če ste kdaj šli kamorkoli k zdravniku, čist obupna. Kadarkoli se pojavim v ambulanti je kot da je pol Slovenije bolne, pol zdravnikov pa štrajka.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
In zakaj se čudite da naše fakultete producirajo diplomante brez znanja? Ravno zaradi takih zadev, da bo folk splošno razgledan! In to je največji fail našega šolskega sistema, splošna razgledanost je pred dejanskim znanjem.
To je problem vsakega posameznika. Ljudje ne znajo več razmišljati. Zakaj se gre na faks? Zato, da pridobiš neko znanje, veščino, konkurenčno prednost, da boš zaradi tega bolj iskan in zaposljiv. Večina slovenskih študentov se gre na faks bolj zato da bodo imeli diplomo. Potem imajo izobrazbo nimajo pa znanja in se pritožujejo zakaj ne dobijo službe.
Deloma imaš prav. Motivacija je pomembna. Ampak to ne spremeni dejstva, da so programi določenih faxov zastavljeni totalno neproduktivno, kar je omenjal kolega zgoraj.
Za primer, ekonomski fax v mojih časih (10 let nazaj)..50 let stare teorije,makroekonomija, mikroekonomija, vse z ogromno matematike... V praksi ti vse to ne pomaga nič. Diplomiran ekonomist po faxu ne zna nič, razen če je ob študiju pridobival praktične izkušnje. Večna neznanka mi je, zakaj novinarji po mnenja o ekonomskih vprašanjih odhajajo k raznoraznim doktorjem, ki v celem življenju nimajo nonenega praktičnega stika z katerimkoli poslom.
Na drugi strani so Američani sicer relativno nerazgledani, delamo se norca iz njih, ampak če greš skozi najbolj kmečki bussines school na nekem college-u v USA, je tvoje znanje po opravljenem programu primerno za večino managerskih služb, da ne govorim o tem, da si sposoben vodit lastno podjetje.
Splošna razgledanost nima toliko veze z šolo, kot jo ima z prirojeno radovednostjo, sploh v zdajšnjih časih, ko so informacije na dosegu tipke.
Na drugi strani so Američani sicer relativno nerazgledani, delamo se norca iz njih, ampak če greš skozi najbolj kmečki bussines school na nekem college-u v USA, je tvoje znanje po opravljenem programu primerno za večino managerskih služb, da ne govorim o tem, da si sposoben vodit lastno podjetje.
točno tko!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
mk818764 kako sploh lahko govoriš kaj ti je šola dala, če ne zmoreš osnov? Kot je recimo "kultura" tukaj (p.rudis) in pa uporabnisko ime ki ni fonetično nič? Pa kako ti je sploh uspelo dobiti "značko" v parih mescih?
haha, samo na slo-tech vidiš osebni napad zavoljo "nefonetičnega" usernama
mk818764 kako sploh lahko govoriš kaj ti je šola dala, če ne zmoreš osnov? Kot je recimo "kultura" tukaj (p.rudis) in pa uporabnisko ime ki ni fonetično nič? Pa kako ti je sploh uspelo dobiti "značko" v parih mescih?
haha, samo na slo-tech vidiš osebni napad zavoljo "nefonetičnega" usernama
Raje preberi kaj je pisal, pa boš vedel na kaj se nanaša. Ja samo na slo-techu je ogromno pametnjakovičev, ki bluzijo v novicah kar neki, pa tudi ne da se jim niti tiste tri linke kliknt z orignal novico ali bohnedaj kaj še pogooglat.
Če pa tebi tisti moj hec pomeni osebni napad, potem pa ne hodi ven, kak napadi so šele tam! Joj
Oznako sem dobil kar tja ven dan, ker je imel nekdo slab dan.
Ja, saj vem, krut je ta svet. Zadnjič so nekoga pretepli varnostniki. Ob treh ponoči je šel po cesti, govoril s staro mamo po telefonu in si zapisoval recept za potico. In kar od nekje, meni nič tebi nič, pride varnostnik bližnjega lokala in ga razbije ko psa. Ker je imel slab dan ;) Saj gre tako nekako zgodbica, kajne?
In zakaj se čudite da naše fakultete producirajo diplomante brez znanja? Ravno zaradi takih zadev, da bo folk splošno razgledan! In to je največji fail našega šolskega sistema, splošna razgledanost je pred dejanskim znanjem.
To je problem vsakega posameznika. Ljudje ne znajo več razmišljati. Zakaj se gre na faks? Zato, da pridobiš neko znanje, veščino, konkurenčno prednost, da boš zaradi tega bolj iskan in zaposljiv. Večina slovenskih študentov se gre na faks bolj zato da bodo imeli diplomo. Potem imajo izobrazbo nimajo pa znanja in se pritožujejo zakaj ne dobijo službe.
Deloma imaš prav. Motivacija je pomembna. Ampak to ne spremeni dejstva, da so programi določenih faxov zastavljeni totalno neproduktivno, kar je omenjal kolega zgoraj.
Za primer, ekonomski fax v mojih časih (10 let nazaj)..50 let stare teorije,makroekonomija, mikroekonomija, vse z ogromno matematike... V praksi ti vse to ne pomaga nič. Diplomiran ekonomist po faxu ne zna nič, razen če je ob študiju pridobival praktične izkušnje. Večna neznanka mi je, zakaj novinarji po mnenja o ekonomskih vprašanjih odhajajo k raznoraznim doktorjem, ki v celem življenju nimajo nonenega praktičnega stika z katerimkoli poslom.
Na drugi strani so Američani sicer relativno nerazgledani, delamo se norca iz njih, ampak če greš skozi najbolj kmečki bussines school na nekem college-u v USA, je tvoje znanje po opravljenem programu primerno za večino managerskih služb, da ne govorim o tem, da si sposoben vodit lastno podjetje.
Splošna razgledanost nima toliko veze z šolo, kot jo ima z prirojeno radovednostjo, sploh v zdajšnjih časih, ko so informacije na dosegu tipke.
Kaj torej, imamo slovenci zanič fakse ali so američani butasti, ne razumem. Vsi jamrajo in vzdihujejo Harward, Yale pa ostala jajca, ampak roko na srce, je večina faksov v Sloveniji težja od teh dveh, ko delajo izpite preko seminarjev.
Pa tudi če znaš to kar si se naučil na faksu, pri čemer predpostavim da iščeš eno leto službo, boš med tem časo večino zadev pozabil. Tako, da se v službi začne vse na novo. Odvisno je samo kako dojemljiv si.
Jaz lahko govorim za ekonomijo in ta je dejansko crap. Težja je lahko samo zaradi nepotrebno velike količine informacij ki ti jih tumpajo v glavo. Ne naučijo te kako se it biznis. Ne naucijo te kako vodit firmo. Ko v SLO naredis ekonomski fax ne znaš praktično nič. Nič uporabnega. Kaj ti bojo kot bodočemu podjetniku 50 let stare ekonomske teorije? Kako ti bojo pomagale?
Po drugi strani imam prijatelja, ki je naredil nek čisto običajen bussines school. Njegova prva služba je bila "direktor marketinga". Za podružnico svetovno znane multinacionalke, Človek je sicer sposoben, ni pa nek extra talent.
Na drugi strani imaš tajnice z SLO ekonomskim faxom.
Zakaj pa bi mene kaj bolelo? Ti govoriš samo o ekonomiji, kaj pa medicina, kemija, pravo, gradbeništvo... Gre za fakultete, ki se brez problema lahko kosajo z ameriškim standardom faksov tistih plačljivih, ki so znamke seveda. Državni faksi v zda pa se lahko primerjajo s slovenskim fdv-jem.
Sicer pa zakaj bi te nekaj učili v Sloveniji kar je že v štartu nemogoče, sploh to da boš nek menedžer po koncu šolanja. Japajade, what's the point. Gor se to lahko igrajo, podoben sistem imajo tudi v skandinaviji, kjer ti dejansko fakulteta pomaga pri tvojem start - upu.
Tudi če ti v Sloveniji fakulteta zagotovi vso potrebno znanje, kaj potem? Če je pa okolje tako naravnano, da:
- si premlad za vodenje podjetja - premalo izkušen - nimaš nikakršnih vez etcetera, etcetera
Kar se pa watsona tiče, je pa zadeva takšna da bodo še zdravniki kmalu ostali brez služb. Imeli bodo preprosto komoro, te dali tja pregledali in dali kar ti manjka. Če boš imel seveda denar.
Sem pa že večkrat razmišljal kako tisti 50 let stari dohtarji sledijo sodobnim trendom razvoja v medicini in vse bolj se mi zdi da je takšnih ki dejansko znanje želijo bore malo, saj gre preprosto prehitro naprej. IT je pa še hujši, če eno leto ne slediš trendom: you're out.
Kot rečeno, iz osebnih izkušenj lahko govorim samo za ekonomijo, ostalo raje ne bi komentiral.
Sicer pa zakaj bi te nekaj učili v Sloveniji kar je že v štartu nemogoče, sploh to da boš nek menedžer po koncu šolanja. Japajade, what's the point. Gor se to lahko igrajo, podoben sistem imajo tudi v skandinaviji, kjer ti dejansko fakulteta pomaga pri tvojem start - upu.
To ni nemogoče. Kot rečeno poznam konkreten primer in ni point v temu, da bi moral bit po končanem faxu manager. Point je v temu da bi moral biti ekonomski fax inkubator podjetnikov. Podjetništvo je tisto kar premika trende navzgor. Moje osebno mnenje je, da je direktna povezava med rigidnim in zastarelim ekon. programom in med državno birokracijo, previsokimi davki...skratka tistimi zadevami, ki ubijajo nova podjetja že v štartu.
Tudi če ti v Sloveniji fakulteta zagotovi vso potrebno znanje, kaj potem? Če je pa okolje tako naravnano, da:
- si premlad za vodenje podjetja - premalo izkušen - nimaš nikakršnih vez etcetera, etcetera
Tvoje vprašanje nima smisla. Zakaj pa greš na fax, če ne zato da si priučiš potrebna znanja? Sigurno ne greš na fax zato da boš poznal ekonomske teorije in jih znal razlagat z matematiko. Ja?
Kot rečeno, iz osebnih izkušenj lahko govorim samo za ekonomijo, ostalo raje ne bi komentiral.
Sicer pa zakaj bi te nekaj učili v Sloveniji kar je že v štartu nemogoče, sploh to da boš nek menedžer po koncu šolanja. Japajade, what's the point. Gor se to lahko igrajo, podoben sistem imajo tudi v skandinaviji, kjer ti dejansko fakulteta pomaga pri tvojem start - upu.
To ni nemogoče. Kot rečeno poznam konkreten primer in ni point v temu, da bi moral bit po končanem faxu manager. Point je v temu da bi moral biti ekonomski fax inkubator podjetnikov. Podjetništvo je tisto kar premika trende navzgor. Moje osebno mnenje je, da je direktna povezava med rigidnim in zastarelim ekon. programom in med državno birokracijo, previsokimi davki...skratka tistimi zadevami, ki ubijajo nova podjetja že v štartu.
Tudi če ti v Sloveniji fakulteta zagotovi vso potrebno znanje, kaj potem? Če je pa okolje tako naravnano, da:
- si premlad za vodenje podjetja - premalo izkušen - nimaš nikakršnih vez etcetera, etcetera
Tvoje vprašanje nima smisla. Zakaj pa greš na fax, če ne zato da si priučiš potrebna znanja? Sigurno ne greš na fax zato da boš poznal ekonomske teorije in jih znal razlagat z matematiko. Ja?
Znanje je tisto kar premika vse navzgor. V končni fazi moraš vedno nekaj ponuditi za denar ki ga zahtevaš. Lahko ponudiš neko mnenje, z kar je trg 10 javnih agencij v Sloveniji, lahko pa ponujaš custom softwere za pospeševalike delcev, NASO... sicer imaš še vedno majhen trg ampak če si dober imaš zaslužek zagotovljen.
Tvoje vprašanje nima smisla. Zakaj pa greš na fax, če ne zato da si priučiš potrebna znanja? Sigurno ne greš na fax zato da boš poznal ekonomske teorije in jih znal razlagat z matematiko. Ja?
Da in da pridobiš papir skupaj z nazivom. Ker je v Sloveniji stanje tako slabo ne more človek pričakovati da bodo službe kar ležale za vogalom, še manj da bo nek meneđer no mogoče čez 40 let če se mu userje, vendar prvih 10 let čaka bodočega diplomanta v Sloveniji delo v skladišču, če ima sploh srečo da ga dobi. Moje mnenje je, da je papir vreden nič, učis se samo med delovnim procesom. To je znanje, ki ga dejansko pridobiš in uporaljaš.
Službo dobiš če imaš dokončano medicino, a hudič je ker je v tujini bolje kot pri nas, hkrati pa moraš imeti srečo da te starši do 30 ega leta podpirajo pri študiju.
Znanje je tisto kar premika vse navzgor. V končni fazi moraš vedno nekaj ponuditi za denar ki ga zahtevaš. Lahko ponudiš neko mnenje, z kar je trg 10 javnih agencij v Sloveniji, lahko pa ponujaš custom softwere za pospeševalike delcev, NASO... sicer imaš še vedno majhen trg ampak če si dober imaš zaslužek zagotovljen.
Sam gledam vedno s perspektive average Joe, če on nima službe in dela je zelo težko kaj prodati in moraš biti nuklearni znastvenik oziroma top of the top, pa še to je v Sloveniji jeba ker smo res rigidni.
Hja, problem pri nas je, da bo average Joe zelo kmalu oseba z magisterijem iz neke obskurne smeri FDVja. Za take služb že zelo dolgo ni, kljub temu pa je vsako leto ogromno ljudi, ki gre študirat tja (pa še kam drugam seveda, na enako nezaposljive smeri). Tisti dobri z ekonomsko bolj zanimivih področij imajo službo že med študijem, večina ostalih diplomantov, 200 parapsihologov letno, gre pa lahko delati samo za tekoči trak, ker jih toliko trg pač ne rabi.
Znanje je tisto kar premika vse navzgor. V končni fazi moraš vedno nekaj ponuditi za denar ki ga zahtevaš. Lahko ponudiš neko mnenje, z kar je trg 10 javnih agencij v Sloveniji, lahko pa ponujaš custom softwere za pospeševalike delcev, NASO... sicer imaš še vedno majhen trg ampak če si dober imaš zaslužek zagotovljen.
Da in da pridobiš papir skupaj z nazivom. Ker je v Sloveniji stanje tako slabo ne more človek pričakovati da bodo službe kar ležale za vogalom, še manj da bo nek meneđer no mogoče čez 40 let če se mu userje, vendar prvih 10 let čaka bodočega diplomanta v Sloveniji delo v skladišču, če ima sploh srečo da ga dobi. Moje mnenje je, da je papir vreden nič, učis se samo med delovnim procesom. To je znanje, ki ga dejansko pridobiš in uporaljaš.
Službo dobiš če imaš dokončano medicino, a hudič je ker je v tujini bolje kot pri nas, hkrati pa moraš imeti srečo da te starši do 30 ega leta podpirajo pri študiju.
In služb ni zakaj? Iz kje pridejo službe? Papir in naziv sta v kapitalizmu praktično nepomembna. V to ne štejem naravoslovnih faxov.