» »

odbojna folija za radiatorjem

odbojna folija za radiatorjem

Vikking ::

Zanima me če z namestitvijo odbojne folije za radiatorjem, res manj porabiš na ogrevanju. Ter je izkoristek ogrevanja boljši.
Mnenja?

V mislih imam to zadevo: http://www.lidl.si/cps/rde/xchg/lidl_si...

SplitCookie ::

Nekaj se pozna
In še nekaj več, če s tako folijo polimaš tudi radiator na hrbtni strani

Tudi navadna Alu folija je efektivna. Še bolj efektivnih pa je par cm izolacije za radiatorjem.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Avenger ::

Če predpostavljamo, da je bivališče normalno izolirano, potem močno dvomim. Zid se komot lahko segreva, saj toploto vrne. Itak se pa segreva le prek toplotnega sevanja, ki ga ravno tako oddaja in se hkrati še hladi z zrakom ki kroži. Gotovo je pa že kdo pogledal s FLIRom od zunaj.

Če so neke razlike so zanemarljive.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

3man ::

No, saj je tudi vložek v alu folijo zanemarljiv.

WarpedGone ::

Če predpostavljamo, da je bivališče normalno izolirano, potem močno dvomim. Zid se komot lahko segreva, saj toploto vrne. Itak se pa segreva le prek toplotnega sevanja, ki ga ravno tako oddaja in se hkrati še hladi z zrakom ki kroži. Gotovo je pa že kdo pogledal s FLIRom od zunaj.

Zavedat se je treba par faktov:
- pretok toplote 'poganja' temperaturna razlika
- pretoku se upora t.i. toplotni upor
- temperatura je kazalnik količine akumulirane toplotne energije

Ergo, kje bo toplota najintenzivneje odtekala skozi steno? Tam kjer je je največ - za radijatorjem. In ko enkrat odteče ven, od nje nimaš več nič.
Največji učinek ima seveda ornk zunanja izolacija ampak gledano skozi efekt denarja, se najbol splača poskrbet,da ni prepiha skozi zaprta okna, zatem pa da ti zadaj radiatorjev toplota ne odteka ven brez koristi. Al folija, al pena al kak centi stiropora, kaj točno je skor vseno, vse bo pomagalo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Spajky ::

Vzameš karton velik ko radiator, pa gor zalepiš kuhinjsko ALu folijo. pol pa ga obesiš za radiatorjem, pa je ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

oemdzi ::

Mene bolj zanima ce je kdo probal ze kaksen ventilator ali 2 namestit pod radiator ? Imamo nove korado radioatorje po specifikacijah bi to mojo sobico mogli zgret v nulo pa ni ravno tako (okna ocitno ne tesnijo najboljse), temperatura je lahko skos 70-80 pa ne bi nikoli nad 20 ce je zunaj minus.

Imam na voljo 120mm fan pa bi testiral, samo nimam ideje kako ga napajat, sem sicer od nekje nek star napajalnik potegnu in prikljucil pa ni slo ... Bi moral se maticno vtaknit vmes(da ga aktiviram) ali kaj drugega ?

DimmniBurek ::

Mislim da je zelena in črna za skupaj staknit, ampak to ni sigurno. Prej kot si narediš novo frizuro pogooglaj, je dost na izi. Jest sem sponko od papirja vmes dal in je delal, samo nisem 100% na barvo žice.
There Is No Stronger Drug Than Reality

WarpedGone ::

Napajalnik ima 'enable' pin preko katerga na mamaplata štarta:

Zbogom in hvala za vse ribe

oemdzi ::

Mah tisti kabli so nametani vsepovprek(glede stroma nimam pojma), raje bom poiskal alternativo, kot pa tvegal ubijalsko frizuro :D

WarpedGone ::

Prudent.
Zbogom in hvala za vse ribe

DimmniBurek ::

Nimaš dosti kaj zajebat, konektor za matično najdi in vtakni en kos žice med prava konektorja. Potem pa plus na rumeno in minus na črno.
There Is No Stronger Drug Than Reality

oemdzi ::

http://www.nigelsecostore.com/acatalog/...

Mislite da se splača oz. kakšno mnenje imate o temu izdelku ? Kar me skrbi je to če je res dovolj močno, da potegne zrak ...

SplitCookie ::

Mene bolj zanima ce je kdo probal ze kaksen ventilator ali 2 namestit pod radiator ?


Ne dela
Ni efekta razen ropota.


Mislite da se splača oz. kakšno mnenje imate o temu izdelku ? Kar me skrbi je to če je res dovolj močno, da potegne zrak ...

Brezveze, sprobano
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

NeMeTko ::

Bolj bistveno je, da je radiator prezračen in v notranjosti ni zaprašen.

Če prisilno poganjaš zrak skozi radiator, bo na vrhu prihajal ven zgolj bolj hladen zrak, ker se ne bo imel časa ogreti.
Da bi lahko prišel do večjega 'izkoristka' precej dvomim (vsaj ne do takšnega, ki bi ga občutil).

Predvidevam, da proizvajalci radiatorje ne delajo kar tako na pamet in že pri projektiranju predvidijo optimalne parametre rež v radiatorju. Karkoli potem čaraš tam okoli z ventilatorji, ne moreš bistveno izboljšati rezultatov, ki so posledica designa radiatorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NeMeTko ()

SplitCookie ::

Je tako. Če rebra niso iz alu, s prepihavanjem samo povečaš pretok, rebra pa se ustrezno ohladijo, radiator pa še manj toplote izseva in te tako zebe.

Izkoristek radiatorja je pa enak, al dela s prepihom ali brez.

Če ti rabiš 5kW ogrevanja in radiator ima le 2kW toplotne moči - nima veze s čim se greješ in kaj probavaš delati z radiatorjem.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

T0RN4D0 ::

Am, to da s prepihovanjem ne moreš dobit več energije iz radiatorja ne kupim čisto. Po neki logiki bi se moral hitreje ohladit, se pravi v mrzli vod vračaš bolj mrzlo vodo, ali po domače, več energije si pobral iz njega. Glede na to da so rebra običajno bolj redka ne gre za kakšne bistvene spremembe (sploh glede na to kako si zakomplciraš dizajn), ampak neke razlike bi morale biti.

To da z radiatorjem, ki je planiran za določeno moč ne moč ne moreš nič storiti tudi ni čisto res. Lahko jih ogrevaš s paro pa se jim kar lepo spremeni grelna moč, samo malo moraš pazit kam se naslanjaš potem :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T0RN4D0 ()

SplitCookie ::

Ok, tako

Imaš 100L tople vode.

Lahko jo ohlajaš 1 dan lahko pa 1 uro na isto temperaturo.

Odvedena toplota bo natanko enaka.


In pri radiatorju, ko ga podpihuješ, samo povečaš del, kjer je mrzel.

Prava rešitev je povečanje hitrosti obtoka in povečanje temperature dvižnega voda
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

WarpedGone ::

Ne razumeta se čist od tornado ima point.

Prehajanje toplote 'poganja' temperaturna razlika. Dvakrat večja temperaturna razlika pomeni dvakrat večji toplotni tok (če na viru seveda ne upade moč). In njegov dodatek, da z ventilatorjem usmerjenim v radiator dosežeš da iz radiatorja odhaja nekaj hladnejša voda je vse kar je res pomembno in je hkrati povsem res.

Je pa tut res, da ima tak radiator bol hladna rebra, ker preko železa toplota 'prepočasi' prehaja, da bi sproti nadomeščala odpihnjeno z ventilator. Je pač radiator zdimenzioniran da z njega toplota odhaja le s pasivno konvekcijo, kjer železo 'folga' nadomeščat večino oddane. In na takšnih radiatorjih dodaten ventilator ne scuza tolk več energije iz tople vode kot bi jo scuzal iz kakega alu radiatorja z zelo gostimi rebrami.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

Radiator že po defaultu v omrežje ne vrača vodo s isto temperaturo, kakor ima dovod, saj ni navadna cev.

In tako kot pri procesorju, večji vent, samo zniža njegovo temperaturo, kište pa ne ogreje čisto nič več, je enako kot pri radiatorju.

Zadeva je skonstruirana za pasivno delovanje in to je vse kar rabiš vedeti.

Vse ostalo je samo mučkanje in metanje keša skozi okno.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

WarpedGone ::

In tako kot pri procesorju, večji vent, samo zniža njegovo temperaturo, kište pa ne ogreje čisto nič več, je enako kot pri radiatorju.

Seveda veš da si tule ustrelil kozla.

Če se zniža temperatura radiatorja (magari pretežno le površinska) to pomeni močnejši toplotni tok iz radiatorja v prostor hence več toplote energije v prostoru in njegovo višjo 'povprečno' temperaturo. Kolk pa to razliko dejansko občutiš na koži je tut svoj problem (mirujoči zrak občutiš 'topleje' kot premikajočega se).

Če pa zaradi mešanja zraka v prostoru hkrati iz prostora tut odteče več toplote je pa že drug del enačbe.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

In s nižjo temperaturo radiatorja pada tudi IR izsev (4-ta potenca), tako da nisi naredil nič.


Če bi tvoja trditev delovala o močnejšem toku, bi potem s povečevanjem pretoka zraka praktično neskončno lahko povečal moč radiatorja. Pa tako preprosto ne gre.

Poleg tega, s nižjo izhodno temperaturo dejansko ohlajaš krogotok tople vode, zate je mnogo bolje da imaš dovodno temperaturo radiatorja 90°C in izhodno 40°C kakor pa dovodno 70°C in izhodno 20°C
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

T0RN4D0 ::

Se strinjam, da je na železnih radiatorjih učinek majhen (ne vem od kje ti neskončna moč radiatorja sedaj). Kar se tiče moči, predvidevam da je radiator priklopljen na dovolj močan izvor, torej dvižni vod vrača konstantno enako vročo vodo v radiator ne glede na to ali nazaj pošlješ 10 stopinj hladnejšo ali pa 30.

Mislim da najino nestrinjanje tule prihaja predvsem iz tega da jaz predpostavljam da radiator ni priklopljen 500W električni grelec, ki stalno tera na polno ampak na centralno, kjer imaš na voljo 10x večjo moč kot jo en radiator poje, in če ga hitreje hladiš pač poješ več toplote iz sistema, na samo temperaturo vročega voda pa ne vpliva.

Analogija s procesorjem je tako zgrešena, saj procesor pač proizvede tistih svojih x watov in tam pretok zraka na temperaturo kište nima večjega vpliva. Kaj pa če imaš procesor, ki prilagaja svojo moč tako, da se stalno greje na 60C. Kaj se pa sedaj zgodi s temperaturo sistema, če povečaš ali znižaš pretok zraka skozi hladilnik?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

oemdzi ::

Jaz sem nekako isto razmisljal kot tornado, vednar ce SplitCookie pravi, da je ze sprobal to zadevo in mu ni delovala, je potem skoda denarja za to rec ...
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

SplitCookie ::


Mislim da najino nestrinjanje tule prihaja predvsem iz tega da jaz predpostavljam da radiator ni priklopljen 500W električni grelec, ki stalno tera na polno ampak na centralno, kjer imaš na voljo 10x večjo moč kot jo en radiator poje, in če ga hitreje hladiš pač poješ več toplote iz sistema, na samo temperaturo vročega voda pa ne vpliva.


Če je tak problem v centralni, da radiator ne greje ustrezno (in ni poddimenzioniran), potem samo dvignem temperaturo dvižnega voda iz 60 na 95°C ali še malenkost več, samo na ta način se proizvaja kar veliko plinov, ali še raje, prestavim pumpo na večjo hitrost.


Če imaš fiksni mešalni ventil, pa s večanjem odjema, samo spustiš temperaturo obtoka.

S ventilatorjem se da malenkostno povečat moč radiatorja, je res, vendar pa pri meni ni bilo absolutno nobenega efekta. Pod njim sem zarukal kalorifer, ki je bil nastavljen na hladen zrak.
Na vrhu se čuti le to da je zraka več in je hladnejši.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

oemdzi ::

Na koliko stopinj pa se sploh lahko varno segreje voda pri centralnem ogrevanju ?
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

SplitCookie ::

105°C je nekje meja, več pa rabiš že močno dvigovati tlak, kar se ti ne izplača
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

dzinks63 ::

Več kot na 70°C ni potrebe, tudi če je zunaj -20°C, ponavadi se voda za ogrevanje suče na 60°C, če ni preveč mrzlo, je dovolj že 50°C. To seveda velja za lastno ogrevaneje, kjer imaš takojšen odvzem , kakšna toplarna za ogrevanje vasi, mesta, pa bolj segreva vodo.

T0RN4D0 ::

Kaj pa vem, termična varovala ponavadi hladijo peči pri 95 °C, pri odprtem sistemu ti tudi ven vrže ko zavre, tako da veliko sistemov ki laufajo čez 100 ne boš našel.

IMO je 80ish že precej polna kapa, nad 90 ne bi poskušal sploh.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

SplitCookie ::

Zakaj ne? Sej para sama po sebi ne naredi nič.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

clothes ::

Ker lahko na nekaterih spojih prične spuščati vodo. Zato ne.
Centralne, ki imajo razvod do radiatorjev speljan z alumplast cevmi so še posebno občutljive na previsoke temperature

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: clothes ()

SplitCookie ::

Aluplast cevi so bolj za nizkotemperaturne načine ogrevanja, bakrene cevi brez problema zdržijo 200°C, spoji pa pri taki temperaturi začno rahlo popuščati.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

energetik ::

dzinks63 je izjavil:

Več kot na 70°C ni potrebe, tudi če je zunaj -20°C, ponavadi se voda za ogrevanje suče na 60°C, če ni preveč mrzlo, je dovolj že 50°C. To seveda velja za lastno ogrevaneje, kjer imaš takojšen odvzem , kakšna toplarna za ogrevanje vasi, mesta, pa bolj segreva vodo.
Tole je pa hudo posploševanje. Če imaš poddimenzionirano peč (majhna moč), ti lahko tudi 100°C ne bo pomagalo segreti bajte v hladnem vremenu. Dajte ločevat tempraturo, toploto in moč.
Torej če imaš majhno peč in nič izolacije, boš morda moral kuriti peč na polno, torej bo imel izvod tudi 95°C in več.

Glede ventilatorja na radiatorju - seveda mu na tak način večaš moč (če je dovod dovolj močan, torej dovaja stalno temperaturo). Moč konvekcije se povečuje s hitrostjo pretoka zraka skozi radiator, torej bi teoretično lahko izcucal precej več kot ima nazivno moč brez prisilne konvekcije. Seveda izkoristek samega radiatorja ostaja enak v vseh primerih (če zanemarimo izgube na ceveh od radiatorja do peči).

Brane22 ::

Če bi to z venti pametno speljal, bi najjbrž dosegel boljšo izkoristitev segretaga zraka, ki bi ga vent vsesal nad radiatorjem in izpljunil pod njim vzporedno s tlemi nekam proti sredini sobe.

Tako ti topel zrak ne bi skočil nad radiator in se šel hladit na okno ampak bi imel več od njega.

T0RN4D0 ::

energetik je izjavil:

Če imaš poddimenzionirano peč (majhna moč), ti lahko tudi 100°C ne bo pomagalo segreti bajte v hladnem vremenu. Dajte ločevat tempraturo, toploto in moč.
Torej če imaš majhno peč in nič izolacije, boš morda moral kuriti peč na polno, torej bo imel izvod tudi 95°C in več.


Kaj ima moč peči pri tem veze? Pri enakih radiatorjih in izolaciji ti temperaturo določa temperatura vode in pretok te vode. Kakor ti pišeš bi bilo z veliko peč dovolj 60C da ogreješ bajto, z manjšo pečjo pa 90°. (Je pa res da z premajhno pečjo vode ne boš spravil na 90°C)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

dzinks63 ::

Če je peč premala, je pač premala, z malo pečjo ne moreš vode segret bolj kot z veliko, torej če je zunaj recimo -20°C bo s premalo zmogljivo pečjo v hiši mrzlo, vodo bo premalo segrevala, torej jo ne boš spravil na 70°C, ampak na manj. Peč za ogrevanje mora biti primerna, ne premala , ne prevelika moč. Za premalo sem že napisal kaj je problem, če je prevelika, bo pa izgorevanje slabo, se bodo drva dušila in mašil dimnik, ali pa bo preveč grelo in tudi pokurilo preveč, kar nima pomena, ker bi bilo potrebno odpirati okna.

SplitCookie ::

Če imaš oljno peč je čisto vseeno kako je dimenzionirana.

Za drva pa je še bolje da je predimenzionirana.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

zmaki ::

Ne spomnim se več, kje sem prebral, da na temperaturah vode nad 70°C se hitreje izloča apnenec, in posledično čez nekaj let zamaši cevi.
Ne vem če je to res, ampak jaz ne rizkiram in ne dvigam temperaturo grelne vode nad 70°C, in še to samo pri res hudi zimi zunaj, drugače pa do 60°C.

SplitCookie ::

To velja za bojlerje, ne centralno.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

JanK ::

Res je, ker je sistem zaprt. Vanj enkrat natocis vodo, kar je apnenca, se nalozi v ceveh (verjetno pretezno v samem bojlerju), potem pa ga ni vec in je vseeno kaksne so temperature.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

SplitCookie ::

Exactly that (razen če pušča;P)
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

zmaki ::

Vsaj pri meni, v večstanovanjski zgradbi, kjer vsako stanovanje ima svoj zaprt sistem, torej plinski števec in bojler za toplo vodo + centralno ogrevanje, moram nadotočit vodo (par litrov) vsaj enkrat na par mesecev. Ne vidim, da bi kjerkoli kaj odtekalo, ampak sistem le ni neprodušno zaprt, in se količina apnenca le nabira.
Jaz bom še vedno pazil na temperaturo, vi pa kakor želite.

SplitCookie ::

Lahko ti pušča bojler.
Preveri, da te monoksid ne pobere
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Toplotna črpalka katero izbrati (strani: 1 2 3 474 75 76 77 )

Oddelek: Loža
3837546926 (383) feryz
»

Cena ogrevanja s klimo (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21655070 (30189) facepalm
»

Izkušnje s toplotno črpalko regija, moč, delovanje, vrsta izolacije etc. - samo eno m (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8733486 (30379) konspirator
»

nakup radiatorjev

Oddelek: Loža
3111247 (10415) Anney
»

Toplotna črpalka zrak-voda TERMOTEHNIKA

Oddelek: Loža
2615035 (14490) clancy

Več podobnih tem