» »

Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu

Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu

1 2
3
4

einstein :P ::

generator v JE Krško pa ima tudi še zaloge moči, trenutna moč je 676MW, moč generatorja pa je 707MW.

@energetik

"torej rabiš ene 2 nuklearki 2GW"

kakšno pretiravanje, JE krško ima 676MW in pokriva 40% slo porabe, se pravi, da cela slovenija nuca cca. 1.6GW, ti bi pa samo za polnjenje avtov postavil še 2GW?! 8-O
STAY OUT OF MY TERRITORY!

M-XXXX ::

Skoraj ziher sem, da obstaja podatek koliko goriva se proda v sloveniji na letni ravni? No pa se odboje recimo 20%, pa dobiš podatek koliko elektrike bi potreboval ter moč...

vorantz ::

einstein :P je izjavil:

@vorantz

zakaj pa? avto zdrži 200km in vsak dan recimo prevoziš 40km, zakaj bi potem polnil vsak dan?


Kaj če se naslednji dan kaj zgodi in moraš nujno 100km stran in maš baterijo na 50%?
Isto je s telefoni, lahko ti zdrži 3 dni ampak večina ga bo iz navade filala ponoči ne glede na polnost
jao

Človek še izpita nima pa neki pametuje o avtih :/
Ne vem zakaj mu sploh kdo odgovarja including me :P

einstein :P ::

vorantz je izjavil:

einstein :P je izjavil:

@vorantz

zakaj pa? avto zdrži 200km in vsak dan recimo prevoziš 40km, zakaj bi potem polnil vsak dan?


Kaj če se naslednji dan kaj zgodi in moraš nujno 100km stran in maš baterijo na 50%?
Isto je s telefoni, lahko ti zdrži 3 dni ampak večina ga bo iz navade filala ponoči ne glede na polnost
jao

Človek še izpita nima pa neki pametuje o avtih :/
Ne vem zakaj mu sploh kdo odgovarja including me :P


jaz ga dam filat takrat ko je še čisto malo poln :))

za pametovanje o avtih oz. natančneje energiji ne rabim čisto nobenega izpita.

"Ne vem zakaj mu sploh kdo odgovarja including me :P"

mogoče, ker je zanimiva tema? pa ne odgovarjate samo meni vendar tudi drug drugemu ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

M-XXXX je izjavil:

Skoraj ziher sem, da obstaja podatek koliko goriva se proda v sloveniji na letni ravni? No pa se odboje recimo 20%, pa dobiš podatek koliko elektrike bi potreboval ter moč...
moreš ta bencin naprej pretvorit v prevožene kilometre, te pa potem v porabljeno električno energijo kjer se orientiraš po zmogljivostih baterij. sem prepričan da večina avtomobilov v sloveniji dnevno dela (precej) manj kot 40 km in pri taki porabi je dnevno dvourno filanje baterije isto kot dve uri prižgane klime. pa še nisem slišal, da bi se hrvatom poleti omrežje kdaj sesulo, ker so vse klime laufale.

Gregor P ::

Ta debata se sedaj zares ponavlja, ker je bilo vse to že zdavnaj predebatirano v tisti drugi temi:|

-> Zakaj so električni avtomobili prava stvar
(trenutno 120 strani!)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

M-XXXX ::

moreš ta bencin naprej pretvorit v prevožene kilometre, te pa potem v porabljeno električno energijo kjer se orientiraš po zmogljivostih baterij.

Huh? Poraba bencina krat povprečni izkoristek motorja: od oka 0.3 približek za izračun, krat energijska vrednost bencina pa imaš podatek koliko energije bi potrebovali v enem letu za večino prometa na elektriki....

black ice ::

einstein :P je izjavil:


za pametovanje o avtih oz. natančneje energiji ne rabim čisto nobenega izpita.


Pravilno si se izrazil. Pametovanje, točno to je to.

einstein :P ::

@black ice

seveda sem se, pametujem, ker sem pameten. ;)

Dobro jutro vsem :)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Pametni znajo tudi poslušat, ti ne poslušaš... Je že počas čas, da dobiš kakšno oznako v avatarju.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

einstein :P ::

@magic1

pametni ne poslušamo neumnih. ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

energetik ::

einstein :P je izjavil:

generator v JE Krško pa ima tudi še zaloge moči, trenutna moč je 676MW, moč generatorja pa je 707MW.
A tako? Iz kje si pa to potegnil. Če bi malo bolj pogledal, bi videl, da ima generator 727 MW nazivne, iz NEK pa pride 696 MW, razlika je lastna raba. In to ne pomeni, da ima 30MW rezerve.

@energetik

"torej rabiš ene 2 nuklearki 2GW"

kakšno pretiravanje, JE krško ima 676MW in pokriva 40% slo porabe, se pravi, da cela slovenija nuca cca. 1.6GW, ti bi pa samo za polnjenje avtov postavil še 2GW?! 8-O
Ne, ne pokriva 40%, ker je pol energije iz NEK Hrvaške. Pokriva tam nekje dobrih 20% slo porabe. Poleg tega sem ti napisal, kaj je upoštevano pri izračunu, ampak ti trolaš naprej.

Magic1 ::

Kako lahko on trola, saj je pameten. Mi smo pa neumni. Najbolj žalostno je, da otrok sploh ne dojame.
Magic

WarpedGone ::

Huh? Poraba bencina krat povprečni izkoristek motorja: od oka 0.3 približek za izračun, krat energijska vrednost bencina pa imaš podatek koliko energije bi potrebovali v enem letu za večino prometa na elektriki....

Če bi ga blo pa 5x več kot ga je danes, bi nucal pa še 5x več energije!! Ful problem.

Od kje si pršu na idejo, da bo kej v kratkem večina prometa na elektriki?
Je premalo realnih problemov, da se je treba ubadat z imaginarnimi?
Poglej kako narašča delež dizelsko gnanih avtomobilov pa ti bo jasno kaj se mogoče da pričakovati glede uvajanja EVjev, kaj je pa čisti FUD.
Zbogom in hvala za vse ribe

einstein :P ::

@energetik

"Jedrska elektrarna Krško je edina jedrska elektrarna v Sloveniji ter ena izmed 211 v Evropi in predstavlja približno 40 odstotkov skupne proizvedene električne energije v državi."
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Magic1 ::

Dej pomisli. Proizvedemo 100%(ddd, kar ni poraba). Od tega kar proizvedemo, je 40% od JE. Od teh 40% je polovica elektrike, ki gre na Hrvaško.... No koment.
Magic

einstein :P ::

@magic1

pa če gre vsa energija od JE na hrvaško se sistem ne bo sesul zaradi polnjenja avtov.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Magic1 ::

Seveda, ker ti veš koliko elektrike bi bilo potrebne za to in od kje pride. Človek pejdi v šolo in tam pridno poslušaj, mogoče se boš še kaj naučil v parih letih. Do takrat se pa ne delaj, kod da vse veš, ker si si v tej temi naredil tako blamažo, da ni sploh več smešno.
Magic

einstein :P ::

@magic1

najbolj zanimivo pa je, da me nekateri tudi zagovarjajo ;) kot pa, da ti veš, koliko elektrike imamo zdaj in ali bi elektrarne zdržale ali ne.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Magic1 ::

Pejdi na filo faks ali pa na FDV pa boš dobil še kakšnega zagovornika, samo oni te bodo tudi prepričal, da je JE zelo bad. Ne moreš pričakovati, da ti bo nekdo, ki nima pojma o elektriki, kaj pametnega povedal. Če jaz prav sklepam, je energetik končal energetiko na elektro faksu(ali pa vsaj dela na področju vsaki dan). Kaj je pa WarpedOne?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

einstein :P ::

@magic1

dokler ne pride do eksplozije je JE najčistejša elektrarna. ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

einstein :P ::

"Če jaz prav sklepam, je energetik končal energetiko na elektro faksu(ali pa vsaj dela na področju vsaki dan). Kaj je pa WarpedOne?"

pa očitno še po vseh faksih,... znate nekateri trolat.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

magic1:
Seveda, ker ti veš koliko elektrike bi bilo potrebne za to in od kje pride. Človek pejdi v šolo in tam pridno poslušaj, mogoče se boš še kaj naučil v parih letih. Do takrat se pa ne delaj, kod da vse veš, ker si si v tej temi naredil tako blamažo, da ni sploh več smešno.

Ti pa pojdi v ono drugo temo in si preberi kolk elektrike je potrebno za neko realno pričakovano rast deleža EVjev in kako se to primerja z dosedanjo stopnjo rasti porabe.
Nisi čisto nič bolši od einsteina. On je navdušenc, ti pa FUDster?
Zbogom in hvala za vse ribe

einstein :P ::

@WarpedOne

:)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Magic1 ::

Kje sem pa omenil, da sem proti? Jaz sel le odgovarjal na ajnštajnove poste, v katrih piše, da bi se menjalo vse za EV. V začetku sem naštel razloge, zakaj do občutnejše menjave še kmalu ne bo prišlo. Smotrnost! Zakaj menjat avte na goriva za električna, če že sedaj večino elektrike pridelamo iz premoga, plina, nafte. Draga so pa še vedno laufajo na isto sranje samo posrednik je elektrika. WTF?!? Glede cene bencina, mislite da so takse zaradi okolja? Ne, zaradi proračuna.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Strastni razpravljalci, tukaj imate uradne podatke o porabi in proizvodnji energije v SLO za leto 2011 (da imate številke, s katerimi lahko operirate)

http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?...

LP

Jože

einstein :P ::

v mojih postih nikjer ne piše, da bi se vse menjalo na EV. jaz sem samo hotel pokazat EV z izjemnim pospeškom in nato so začeli nekateri odgovarjat s tem, kako bi se menjalo na ev in, da to ni eko... jaz sem jim pa samo odgovarjal.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

first_line ::

Z električnim avtom bi že to soboto komaj naredil 50km.

Eni res ne bi smeli razglabljati o tehniki, fiziki če niti ne razumejo od kje jim elektrika v vtičnici, kaj šele koliko energije se je izgubilo na poti od elektrarne do njih.
Taki tudi zagovarjajo gretje na štrom, nič ne smrdi, torej je EKO pa še poceni je. Ne razumejo pa kako se elektriko naredi: izgube ko kuriš premog-> izgube ko para goni turbino -> izgube v turbini -> izgube v generatorju -> izgube v omrežju -> izgube v kaloriferju in pazi to, izgube se množijo! In nato jokajo kako kdo onesnažuje ker kuri premog :(

PS: med izgubami sem še marsikaj izpustil.

einstein :P ::

first_line je izjavil:

Z električnim avtom bi že to soboto komaj naredil 50km.

Eni res ne bi smeli razglabljati o tehniki, fiziki če niti ne razumejo od kje jim elektrika v vtičnici, kaj šele koliko energije se je izgubilo na poti od elektrarne do njih.
Taki tudi zagovarjajo gretje na štrom, nič ne smrdi, torej je EKO pa še poceni je. Ne razumejo pa kako se elektriko naredi: izgube ko kuriš premog-> izgube ko para goni turbino -> izgube v turbini -> izgube v generatorju -> izgube v omrežju -> izgube v kaloriferju in pazi to, izgube se množijo! In nato jokajo kako kdo onesnažuje ker kuri premog :(

PS: med izgubami sem še marsikaj izpustil.


se strinjam, da nebi smeli nekateri razglabljati o tem. (med njimi nisem jaz)

gretja na štrom pa ne zagovarjam, ker je preveč potratno. ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

M-XXXX ::

Od kje si pršu na idejo, da bo kej v kratkem večina prometa na elektriki?
Je premalo realnih problemov, da se je treba ubadat z imaginarnimi?
Poglej kako narašča delež dizelsko gnanih avtomobilov pa ti bo jasno kaj se mogoče da pričakovati glede uvajanja EVjev, kaj je pa čisti FUD.

Vsaj meni se zdi lažje (pa tudi firbec me matra) kakšna bi bila ta številka pri praktično vseh prevoznih sredstvih na elektriki (čisto zgolj teoretična številka).

Ko pa imaš to številko pa je premetavanje in prilagajanje glede na realno porabo pa otroško lahko in nazorno...

einstein :P ::

@M-XXXX

Ravno porast deleža dizelskih vozil je težaven, ker dizelska vozila še bolj onesnažujejo, kot bencinska in tudi izdelava motorja je bolj komplicirana, itak pa nobenega ne briga za okolje, vsi kupujejo dizle zato, da "privarčujejo".
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Sej je energetik okvirno zračunal glede na porabo goriv.
Magic

einstein :P ::

Magic1 je izjavil:

Sej je energetik okvirno zračunal glede na porabo goriv.



Ja in splača se bolj štrom.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

M-XXXX ::

Magic1 je izjavil:

Sej je energetik okvirno zračunal glede na porabo goriv.

Aha potem ranga cca slab GW. Sem mislil, da so bile tisto zgolj iz riti potegnjene številke, hvala za informacijo.

Ravno porast deleža dizelskih vozil je težaven, ker dizelska vozila še bolj onesnažujejo, kot bencinska in tudi izdelava motorja je bolj komplicirana, itak pa nobenega ne briga za okolje, vsi kupujejo dizle zato, da "privarčujejo".

Jst moram priznat, da se ne sekiram preveč za okolje, oziroma se zavedam, da razlika ki bi jo naredil s sekiranjem ali zdaj nebi bila omembe vredna. Pa kot kaže je državi še bolj vseeno, drugače bi po tej logiki znižala trošarine bencina in bi vožnja na bencin postala ugodnejša od vožnje na dizel: problem solved.

einstein :P ::

@M-XXXX

Jah, bencin je težje dobiti in je zato tudi dražji. Državo pa itak ne briga za okolje, samo da denar dobijo.(s katerim ne znajo ravnati)

ja, ti sam nebi veliko spremenil, če pa bi vsi prešli na elektro, pa bi se to precej poznalo v izboljšavah.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

M-XXXX ::

Jah, bencin je težje dobiti in je zato tudi dražji. Državo pa itak ne briga za okolje, samo da denar dobijo.(s katerim ne znajo ravnati)

Govoril sem o cenah trošarine, ki nimajo veze s proizvodnjo ceno!

einstein :P ::

M-XXXX je izjavil:

Jah, bencin je težje dobiti in je zato tudi dražji. Državo pa itak ne briga za okolje, samo da denar dobijo.(s katerim ne znajo ravnati)

Govoril sem o cenah trošarine, ki nimajo veze s proizvodnjo ceno!


aha
STAY OUT OF MY TERRITORY!

einstein :P ::

Komaj čakam, da država propade, da končno lahko cel svet vidi akšno glupo vlado imamo. Goriva se samo dražajo in dražajo, država pa nas samo še globje v drek vleče s svojim neznanjem o zapravljanju denarja.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Magic1 ::

S kje si pa to zdaj povlekel? Imamo poceni bencin v primerjavi s večino Evropskih držav. Se pa strinjam, da ga država svira.
Magic

energetik ::

M-XXXX je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Sej je energetik okvirno zračunal glede na porabo goriv.

Aha potem ranga cca slab GW. Sem mislil, da so bile tisto zgolj iz riti potegnjene številke, hvala za informacijo.
No, zdj sm šel pa prou v Excel gledat, kjer sem to računal. To je bilo že dolgo nazaj, podatke o porabi tekočih goriv v prometu sem vzel za leto 2006 je nekako takole:
leto 2006	v 1000 ton
benz 95	        583
benz 98	        57
dizel	        897


Upošteval sem povprečno 20% izkoristek ICE motorjev in dobiš rezultat 409 MW na kolesih. To moč moraš spraviti na kolesa, kar pomeni na pragu elektrarne vsaj 600MW (24/7), če upoštevaš izkoristke prenosa, transformacije, polnenja, močnostne elektronike in elektromotorja v avtu. Seveda to, če se avti polnijo povsem enakomerno, ves čas. Če vsi priklopijo čez noč, lahko to moč pomnožiš z 2-3x.
Sem pa že napisal, da je notri upoštevan tudi dizel od tovornega prometa, ki zelo verjetno ne bo prešel na elektriko.

einstein :P ::

@Magic1

:)) ampak druge države imajo tudi temu primerno višje plače :))
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Magic1 ::

In kaj ima to veze? Saj je že dolgo tako. Vsi trenutno dvigajo cene bencina, ti pa izjavlaš, kot da samo naši to delajo.
Glede tvoje izjave o bankrotu države: takrat se bo porabilo v šusu vsaj 50% manj bencina in elektrike... In večina bo sanjala o kruhu, ne pa o EV.
Magic

first_line ::

Magic1 je izjavil:

In kaj ima to veze? Saj je že dolgo tako. Vsi trenutno dvigajo cene bencina, ti pa izjavlaš, kot da samo naši to delajo.
Glede tvoje izjave o bankrotu države: takrat se bo porabilo v šusu vsaj 50% manj bencina in elektrike... In večina bo sanjala o kruhu, ne pa o EV.


Eni se hinavsko hihitajo ko se draža bencin in se sami ne vozijo z avtom. Kaj češ, tko je.

einstein :P ::

@Magic1

Naši še najbolj dvigajo, saj vidiš, da vse propada, bolje bi bilo brez vlade, kot pa s tako, kot jo imamo.

@first line

ja s čem se pa vozi moj oče? :))
STAY OUT OF MY TERRITORY!

first_line ::

einstein :P je izjavil:

@Magic1

Naši še najbolj dvigajo, saj vidiš, da vse propada, bolje bi bilo brez vlade, kot pa s tako, kot jo imamo.

@first line

ja s čem se pa vozi moj oče? :))


Aha, še izpita za avto nimaš pa že pametnuješ kako so električna vozila cenovno in ekološko ugodna.
Še daleč boš prilezel sine.

Sploh pa ker se zavedaš da podražitev goriva vpliva izključno na to koliko tvojga fotra stane tank benza ko gre na šiht al pa tebe k varuški pelje.

einstein :P ::

first_line je izjavil:

einstein :P je izjavil:

@Magic1

Naši še najbolj dvigajo, saj vidiš, da vse propada, bolje bi bilo brez vlade, kot pa s tako, kot jo imamo.

@first line

ja s čem se pa vozi moj oče? :))


Aha, še izpita za avto nimaš pa že pametnuješ kako so električna vozila cenovno in ekološko ugodna.
Še daleč boš prilezel sine.

Sploh pa ker se zavedaš da podražitev goriva vpliva izključno na to koliko tvojga fotra stane tank benza ko gre na šiht al pa tebe k varuški pelje.




No, tako pa neodraslo razmišljajo odrasli ljudje. Jaz ne rabim nobenega izpita, pa lahko še vseeno pametujem o EV in ekologiji, za to ne rabiš izpita. Verjetno bo tebe treba malo peljat k varuški, ker se preveč nezrelo za odraslega obnašaš.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

einstein :P ::

"Še daleč boš prilezel sine."

Sicer nisem tvoj sine ampak verjamem, da bom še daleč prilezel. ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

WarpedGone ::

Upošteval sem povprečno 20% izkoristek ICE motorjev in dobiš rezultat 409 MW na kolesih. To moč moraš spraviti na kolesa, kar pomeni na pragu elektrarne vsaj 600MW (24/7), če upoštevaš izkoristke prenosa, transformacije, polnenja, močnostne elektronike in elektromotorja v avtu. Seveda to, če se avti polnijo povsem enakomerno, ves čas. Če vsi priklopijo čez noč, lahko to moč pomnožiš z 2-3x.
Sem pa že napisal, da je notri upoštevan tudi dizel od tovornega prometa, ki zelo verjetno ne bo prešel na elektriko.

In kolk je tega dizla? Glih zarad tega boš na takle način težko dobil kakšno vsaj približno pametno številko.

Pfrecej bolši pristop je iz druge strani - na elektriko bo šel predvsem osebni promet, ta dela v povprečju tolk km na leto, osebni EV na km ponuca tolk Wh, letna prodaja novih osebnih vozil je skupno tolk pa tolk, od tega bo EVjev recimo tolk. To zmnožiš še z 1,5 do 2 da pokriješ polnilne in prenosne izgube in imaš dodatne MWh na pragu elektrarne. Hkrati pa pogledaš še, kolk je pričakovana rast MWh brez teh EVjev da vidiš kolk je ubadanje z EVji s tega vidika sploh smotrno.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Ne vem no, meni se zdi veliko bolj natančno računanje glede na letno porabo goriv. Samo odšteti bi moral dizel za transport. Bom poskusil izbrskati, kolikšen delež je tega.
Ali pa da izračunam samo za bencin in se potem doda recimo faktor x2, da še tiste osebne dizle zajameš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Magic1 ::

Pa odbijmo 50% stran, še vedno potrebujemo 300MW, ponoči x2. Torej bi potrebovali, da se v večini rešimo fosilne elektrike, vsaj dve močnejši JE, ki bi proizvajale elektriko le za Slovenijo. Poleg tega, bi bilo potrebno nadgradit komplet električno omrežje(dvomim da imajo toliko rezerve). Šele potem se lahko pogovarjamo o kakšni smotrnosti večjega EV voznega parka.
Magic
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

prihodnost avtov v naslednjih 10 letih (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
685644 (4101) b3D_950
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27778879 (70803) AštiriL
»

Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25571972 (60667) PredatorX
»

Prototip baterije, ki se napolni v pol minute (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13131349 (26130) Redneck
»

Kako ravnati z litij-ionskimi baterijami (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6020147 (16774) MrStein

Več podobnih tem