Forum » Igre » Star Citizen - Squadron 42
Star Citizen - Squadron 42
Netrunner ::
Če recimo uporabil T16000m joystick bi imel:
Naprej / nazaj = zaviješ dol / gor
levo / desno = roll levo desno
"Twist" levo desno = zaviješ levo / desno
Thumbstick = strafe gor, dol, levo in desno
kar zmanjka je strafe naprej nazaj ?
Palec imaš na potencialmetru za thurster in na dosegu imaš še 6 tipk.
Sem kaj pozabil ?
Naprej / nazaj = zaviješ dol / gor
levo / desno = roll levo desno
"Twist" levo desno = zaviješ levo / desno
Thumbstick = strafe gor, dol, levo in desno
kar zmanjka je strafe naprej nazaj ?
Palec imaš na potencialmetru za thurster in na dosegu imaš še 6 tipk.
Sem kaj pozabil ?
Napajalc ::
No ja, navaden joestick ima ponavadi "gas" axo spodaj in bi bla nedosegljiva v dual joestick načinu.
Kako bi/bom imel:
Desna roka eleroni:
-joestick nazaj = sprednji spodnji truster ON in zadnji zgornji ON, in obratno
-joestick levo = levi zgornji truster ON in desni spodnji ON, in obratno
- "twist" levo = sprednji desni truster ON in zadnji levi ON, in obratno
Leva roka:
-joestick gor = vsi spodnji trusterji ON, in obratno
-Joestik levo = vsi desni trusterji ON, in obratno
Za gas in bremzo zmanjka dostopnih axs, edino če obstaja levi joesick ki ima fino zrihtano še dodatno axso na prst.
Kako bi/bom imel:
Desna roka eleroni:
-joestick nazaj = sprednji spodnji truster ON in zadnji zgornji ON, in obratno
-joestick levo = levi zgornji truster ON in desni spodnji ON, in obratno
- "twist" levo = sprednji desni truster ON in zadnji levi ON, in obratno
Leva roka:
-joestick gor = vsi spodnji trusterji ON, in obratno
-Joestik levo = vsi desni trusterji ON, in obratno
Za gas in bremzo zmanjka dostopnih axs, edino če obstaja levi joesick ki ima fino zrihtano še dodatno axso na prst.
011011100111010101100010
Tribal ::
T16000M ima twist axo tudi. Drugače pa si lahko malo nazaj preberete kako imam sam nastavljeno. Ne bom še enkrat pisal. Vsak si naj nastavi tako kot njemu paše. Kar je najbol pomembno meni (nisem igral letal) je da mam v desni roki gor dol in levo desno, joystick twist je pa roll. V levi roki je najbol pomembno joystick strafe naprej/nazaj, strafe levo/desno, strafe gor in dol (to imam na twist axis levega joysticka).
V samem arena commanderju največ uporabljam strafe levo desno ter z kombinacijo strafe naprej in nazaj izvajaš akrobacije hitrega obračanja in potem sledenja tarči. Z desno roko potrebuješ zelo malo korekcij ko se enkrat navadiš.
No ja najbolje da si na youtube mal pogledate kako igrajo z dual joysticki in vam bo vse jasno.
V samem arena commanderju največ uporabljam strafe levo desno ter z kombinacijo strafe naprej in nazaj izvajaš akrobacije hitrega obračanja in potem sledenja tarči. Z desno roko potrebuješ zelo malo korekcij ko se enkrat navadiš.
No ja najbolje da si na youtube mal pogledate kako igrajo z dual joysticki in vam bo vse jasno.
Tribal ::
BigWhale ::
Se pravi lahko vzgem main engine, razvijem nekaj hitrosti, potem se obrnem proti tarci in streljam kot zmesan, ce bi mi slucajno kdo sledil?
Napajalc ::
Jup, in uporabiš bremzo ki so vbistvu trusterji obrnjeni kontra main enginu. Levi joestick ni mišljen za korekcijo strečljanja (lahko tudi), ampak za podobne že omenjene manevre.
011011100111010101100010
Netrunner ::
Kaj strafe gre z maximalno hitrostjo?
Jaz bi strafe imel na thumbsticku desnega joysticka kjer pa je digitalen. Pri combatu analogna preciznost za strafe verjetno ni potrebna, tako da je komot na thumbsticku.
Jaz bi strafe imel na thumbsticku desnega joysticka kjer pa je digitalen. Pri combatu analogna preciznost za strafe verjetno ni potrebna, tako da je komot na thumbsticku.
BigWhale ::
Ne ne. Jaz nocem bremzati.
Vidim, da je nasprotnik mogoce premocen in bi mu rad pobegnil. Uzgem main engine, pustim, da ladja leti v smeri X, se obrnem in ce mi nasprotnik sledi, samo z vsem kar imam uzgem po njemu.
Vidim, da je nasprotnik mogoce premocen in bi mu rad pobegnil. Uzgem main engine, pustim, da ladja leti v smeri X, se obrnem in ce mi nasprotnik sledi, samo z vsem kar imam uzgem po njemu.
Truga ::
to kr gre ja.
Saj pravim, game je descent z malo visjimi hitrostmi. Pa se to zgleda ne za dolgo, ker jih bojo kmalu prepolovili. Vesoljske ladje, ki letijo s hitrostjo ww1 fighterjev aww yeah
Saj pravim, game je descent z malo visjimi hitrostmi. Pa se to zgleda ne za dolgo, ker jih bojo kmalu prepolovili. Vesoljske ladje, ki letijo s hitrostjo ww1 fighterjev aww yeah
Napajalc ::
Ne bit omejen samo na majhen lovec vs majhen lovec, velika vloga bo majhen lovec vs "big gun" na veliki ladiji (recimo bordanje ladije), in takrat pride zadeva vpoštev, recimo klasičen scenari, imaš že predhodno naštudirano kje nima velika ladija pokrito z defensom, ponavadi priletiš odzadaj v to območje in nadaljuješ bočno v isti smeri, torej gre komanda z desne roke avtomatsko v levo roko, da so trusterji analogni je ključnega pomena da loviš z bočnimi trusterji brzino velike ladije.
011011100111010101100010
BigWhale ::
to kr gre ja.
Saj pravim, game je descent z malo visjimi hitrostmi. Pa se to zgleda ne za dolgo, ker jih bojo kmalu prepolovili. Vesoljske ladje, ki letijo s hitrostjo ww1 fighterjev aww yeah
Aha, to so v ED tud nardil. S to razliko, da gres v rikverc lahk samo z 70% al kolk maximalne hitrosti. Pokazal se je, da so taksni boji zlo nezanimivi, ker lahko vsak zlo hitr pobegne, ker lahko tudi 'nazaj strelja' in potem je vse odvisno od tega kdo ima boljse shielde in vec armorja.
BigWhale ::
V Elite se obrnes in ti avtomatsko odvzame hitrost. To je namerno narejeno tako. Dogajalo se je, da je bilo prevec lahko pobegniti iz boja.
Netrunner ::
Načeloma ko želiš zbežati še vedno lahko pospešiš do max. hitrosti, sklopiš flight assist (ED) ter se obrneš in letiš z nespremenjeno hitrostjo rikverc. Nekaj podobnega je tudi v SC oz vseh sci-fi simulacijah v vesolju. Ko enkrat dobiš hitrost ne potrebuješ več motorojev.
BigWhale ::
Načeloma ko želiš zbežati še vedno lahko pospešiš do max. hitrosti, sklopiš flight assist (ED) ter se obrneš in letiš z nespremenjeno hitrostjo rikverc.
V ED je boost omejen na nekaj sekund tudi ce izklopis flight assist. Ravno zaradi tega, da ni moc kar od povsod pobegniti.
Nekaj podobnega je tudi v SC oz vseh sci-fi simulacijah v vesolju. Ko enkrat dobiš hitrost ne potrebuješ več motorojev.
Oh, reeaaallly?!
Temu eni recejo Newtonian physics in to ni v vseh sci-fi simulacijah v vesolju. V resnici je to v zlo majhnem stevilu space simov. :) Pa se v teh kje to imamo, je stvar omejena samo na letenje v vesolju, vpliv planetov in drugih teles se pa ne uposteva.
Netrunner ::
Nisem vseh igral zato ne morem trditi. Pa normalno da je omejena na vesolje, saj govorimo o dogfightu v vesolju in vpliv gravitacije drugih teles je na takem nivoju zanemarljiv.
ED to ima oz. je imel .. nevem kako je trenutno. Kako bo imel SC bomo še videli. Nazadnje kar sem igral space simov pa je bil freelancer pa x3 serija če se ne motim. Pa kakorkoli, kot si omenil je to "newtonian physic" in bi moralo biti prisotno v vseh space flight simulacijah.
ED to ima oz. je imel .. nevem kako je trenutno. Kako bo imel SC bomo še videli. Nazadnje kar sem igral space simov pa je bil freelancer pa x3 serija če se ne motim. Pa kakorkoli, kot si omenil je to "newtonian physic" in bi moralo biti prisotno v vseh space flight simulacijah.
BigWhale ::
saj govorimo o dogfightu v vesolju in vpliv gravitacije drugih teles je na takem nivoju zanemarljiv.
Ugh, ni. :) Dogfight, kot ga vidimo v SC, ED in ostalih igrah, ne glede na to, kak 'flight model' uporablja, je prakticno nemogoc. Kadarkoli si v blizini nekega telesa, si pod vplivom gravitacije tega telesa. Lahko se das v orbito tega telesa in potem tam malo telovadis sem in tja ali pa pades na to telo.
Za vsaj priblizno predstavo, kako te stvari delujejo se splaca poigrati s Kerbal Space Program. Vse skupaj je desetkrat bolj dolgocasno, predvidljivo in za 'dogfight' nezanimivo. :))
Netrunner ::
Postaja kot je Port Olisar je izven gravitacijskega polja bližnjega planeta in vsak boj, kateri bi potekal na tej ali večji razdalji gravitacija ne bi imela vpliva na smer letenja brez pogona. Tako bi lahko brez težav pospešil na max, sklopil glavne motorje in se obrnil za 180 stopinj in streljal nazaj.
Gravitacijsko polje je sicer zelo veliko, vendar ni dovolj močno, da bi te potegnilo na planet. Ta šibka gravitacija se pozna samo na zelo velikih preletenih razdaljah, kar pa je za primer dogfight-a nerelevantno.
Primerjat kaj in kako točno bi to potekalo v resnici ter kaj je smiselno in realno pa je stvar druge debate. Tukaj govorimo predvsem o mehaniki vesolja in letenja v igri Star Citizen.
Gravitacijsko polje je sicer zelo veliko, vendar ni dovolj močno, da bi te potegnilo na planet. Ta šibka gravitacija se pozna samo na zelo velikih preletenih razdaljah, kar pa je za primer dogfight-a nerelevantno.
Primerjat kaj in kako točno bi to potekalo v resnici ter kaj je smiselno in realno pa je stvar druge debate. Tukaj govorimo predvsem o mehaniki vesolja in letenja v igri Star Citizen.
Berserker ::
V Elite se obrnes in ti avtomatsko odvzame hitrost. To je namerno narejeno tako. Dogajalo se je, da je bilo prevec lahko pobegniti iz boja.
Dokler sam ne zmanjšaš hitrosti se boš zelo počasi obračal brez spremembe hitrosti, zato pa imaš tisti plavi indikator, kjer je hitrost obračanja najbolj optimalna, proji bodo seveda uporabljali kombinacijo asistence in afterburna.
Še vedno je lahko pobegnit z boja, nekatere manjše ladje imajo modifikacijo, ki jim doda do 720m/s boosta in nad 500m/s navadne hitrosti, dovolj da spizdiš in sprožiš FSD.
Načeloma ko želiš zbežati še vedno lahko pospešiš do max. hitrosti, sklopiš flight assist (ED) ter se obrneš in letiš z nespremenjeno hitrostjo rikverc. Nekaj podobnega je tudi v SC oz vseh sci-fi simulacijah v vesolju. Ko enkrat dobiš hitrost ne potrebuješ več motorojev.
Težko izvedljivo, ker je ritensko letet in zraven streljat brez asistence kr zajebano, se bolj splača zmagat z čim manjšim obračalnim krogom.
Nisem vseh igral zato ne morem trditi. Pa normalno da je omejena na vesolje, saj govorimo o dogfightu v vesolju in vpliv gravitacije drugih teles je na takem nivoju zanemarljiv.
ED to ima oz. je imel .. nevem kako je trenutno. Kako bo imel SC bomo še videli. Nazadnje kar sem igral space simov pa je bil freelancer pa x3 serija če se ne motim. Pa kakorkoli, kot si omenil je to "newtonian physic" in bi moralo biti prisotno v vseh space flight simulacijah.
V Elite lahko letiš v newtonian physic vesolju, oz. zgolj v bubble instanci, zaradi igralne vrednosti nad realizmom, izjema so instance, ki so blizu planeta, takrat bo špil upošteval gravitacijo, planeta, drugače pa izven tega območja pa ne. Kot ti je Bigwhale napisal, sta Kerbal in Orbiter najboljši približek realizmu, dogfight nebo nikoli mogoč, zaradi načina letenja in hitrosti.
Postaja kot je Port Olisar je izven gravitacijskega polja bližnjega planeta in vsak boj, kateri bi potekal na tej ali večji razdalji gravitacija ne bi imela vpliva na smer letenja brez pogona. Tako bi lahko brez težav pospešil na max, sklopil glavne motorje in se obrnil za 180 stopinj in streljal nazaj.
Gravitacijsko polje je sicer zelo veliko, vendar ni dovolj močno, da bi te potegnilo na planet. Ta šibka gravitacija se pozna samo na zelo velikih preletenih razdaljah, kar pa je za primer dogfight-a nerelevantno.
Primerjat kaj in kako točno bi to potekalo v resnici ter kaj je smiselno in realno pa je stvar druge debate. Tukaj govorimo predvsem o mehaniki vesolja in letenja v igri Star Citizen.
Dejstvo je, da naše osončje ni statično, planeti oz. vsi objekti z maso ne krožijo zgolj okoli sonca, ampak sočasno z zvezdo krožijo okoli galaktičnega jedra, statičnega območja brez delovanje gravitacijske sile preprosto NI.
Evo tukaj imaš gif kako zadeva v resnici deluje.
http://imgur.com/E9Uoc0H
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
BigWhale ::
Postaja kot je Port Olisar je izven gravitacijskega polja bližnjega planeta in vsak boj, kateri bi potekal na tej ali večji razdalji gravitacija ne bi imela vpliva na smer letenja brez pogona.
Stvari so sicer dokaj preproste, ko jih enkrat razumes, vendar ne tako zelo preproste.
Nikjer v vesolju ni tocke v kateri ne bi bil pod gravitacijskim vplivom nekega telesa. Od Zemlje se lahko v ravni crti oddaljis za 1mio kilometrov, pa te bo Zemlja se vedno privlacila s silo cca 2.8*10^-2 N. Kar sicer ni dost ampak je dovolj, da pades nazaj na Zemljo. Vmes te sicer zna prestreci Luna ampak to je ze druga zgodba.
Pod vplivom Zemljine gravitacije bos vse dokler se ne oddaljis toliko, da prides pod vpliv kaksnega drugega planeta. V obeh primerih bos pa se vedno pod vplivom gravitacije sonca.
Napajalc ::
V ED je otročje lahko pobegniti, brezvezen pvp. Pričakujem v SC, da bo vsaj par nivojev pomagal letenja in seveda popolnoma brez pomagal, ker to je poezija potem ko enkrat obvladaš.
011011100111010101100010
Netrunner ::
Pa kakorkoli obrneš so te sile zanemarljive v primeru dogfighta. Pa pustimo bojevanje, recimo da letiš mimo planeta na tvoji desni v ravni črti in sklopiš vse motorje. bližje kot boš planetu močnejša bo gravitacija in posledično tvoja ravna črta ne bo več ravna ampak krivulja proti planetu. Vse to je logično, vendar če pa ti hočeš streljati tako, da z ritjo letiš naprej potem gravitacija ne bo vplivala na to kako uspešen boš. Pač namesto da boš šel ravno boš zavijal za delček stopinje v smer proti planetu.
Kako bo končen dogfight v SC bomo videli, pri ED vemo ... Kako pa bi bilo v resnici pa so samo ugibanja.
Kako bo končen dogfight v SC bomo videli, pri ED vemo ... Kako pa bi bilo v resnici pa so samo ugibanja.
BigWhale ::
Pa kakorkoli obrneš so te sile zanemarljive v primeru dogfighta. Pa pustimo bojevanje, recimo da letiš mimo planeta na tvoji desni v ravni črti in sklopiš vse motorje.
Dejmo rajs nehat, a prav? :) Mimo planeta, v nasem vesolju, ne mores leteti v ravni crti. Kako zanemarljive so pa te sile pa lahko pogledas enkrat, ko bo kaksna izstrelitev rakete. :)
Netrunner ::
Pa kaj ti bereš kaj ali sam pametuješ ??!!
Izstrelitev rakete je na zemlji in potem normalno da so gravitacijske sile velike. Jaz govorim o letenju proč od planeta kjer so minimalne.
Pa saj nima veze .. ne nameravam več razpravljat o tem ker nima smisla.
bližje kot boš planetu močnejša bo gravitacija in posledično tvoja ravna črta ne bo več ravna ampak krivulja proti planetu.
Izstrelitev rakete je na zemlji in potem normalno da so gravitacijske sile velike. Jaz govorim o letenju proč od planeta kjer so minimalne.
Pa saj nima veze .. ne nameravam več razpravljat o tem ker nima smisla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
Ghenghiz ::
Gravitacijo se res povsod cuti, samo gravitacija je tudi najsibkejsa sila, kar jo poznamo; primer: en majhen magnetek lahko s svojo mizerno magnetno silo premaga gravitacijski privlak cele zemlje na en zebelj.
To seveda ne pomeni, da je povsod zanemarljiva; primer: real life.
Gravitacijski pospesek je v geostacionarni orbiti zemlje okoli 3% tistega na tleh (ce se tam ustavis pades na zemljo v ~2.5h), kar nebi zelo opazno vplivalo na fizikalne zakone v lokalnem neinercialnem koordinatnem sistemu, tudi ce spopad traja nekaj minut.
Nekje na sredi LEO (~1000km nad tlemi) pa je ze 75% pospeska na tleh, kar bi se moralo kar konkretno poznati. ISS, npr., krozi pri 89%.
Pa tukaj je seveda govora o zemlji. Pri zvezdah in tezjih planetih je ze tistih 3% popolnoma dovolj za fizikalno ekstremne razmere, pri lunah pa te tudi nizka orbita ne bo zelo prizadela.
Gravitaciji res nikjer ne mores pobegnit, vendar, ce nate deluje s pospeski, ki bi bili vidno zaznavni sele v nekaj urah/dneh/2 tednih/letih/pre-alpha ciklih, potem jo z mirno vestjo lahko zanemaris za en dogfight quickie :)
Bom pa kar razocaran, ce se ne bo dalo izkoriscat coriolisa za manevrirat.
To seveda ne pomeni, da je povsod zanemarljiva; primer: real life.
Gravitacijski pospesek je v geostacionarni orbiti zemlje okoli 3% tistega na tleh (ce se tam ustavis pades na zemljo v ~2.5h), kar nebi zelo opazno vplivalo na fizikalne zakone v lokalnem neinercialnem koordinatnem sistemu, tudi ce spopad traja nekaj minut.
Nekje na sredi LEO (~1000km nad tlemi) pa je ze 75% pospeska na tleh, kar bi se moralo kar konkretno poznati. ISS, npr., krozi pri 89%.
Pa tukaj je seveda govora o zemlji. Pri zvezdah in tezjih planetih je ze tistih 3% popolnoma dovolj za fizikalno ekstremne razmere, pri lunah pa te tudi nizka orbita ne bo zelo prizadela.
Gravitaciji res nikjer ne mores pobegnit, vendar, ce nate deluje s pospeski, ki bi bili vidno zaznavni sele v nekaj urah/dneh/2 tednih/letih/pre-alpha ciklih, potem jo z mirno vestjo lahko zanemaris za en dogfight quickie :)
Bom pa kar razocaran, ce se ne bo dalo izkoriscat coriolisa za manevrirat.
Netrunner ::
Nisem zasledil kaj dosti govora o temu kaj vse in kako se bo upoštevalo. Bo treba počakat na prvo verzijo planetov.
BigWhale ::
Ce so pametni, potem ne bodo upostevali nicesar. Nazadnje, ko so prikazali gameplay, je bila tista gromozanska vesoljska postaja vidna s povrsine planeta.
Realno je tko, da tam kjer imamo sedaj stvari v orbiti je dogfight, kot ga gledamo v SC in ED precej nerealen. Nekaj minut preganjanja sem ter tja in imas lahko konkretno tezavo. Ajd, ce privzamemo, da imajo ladje dovolj energije in dovolj mocne motorje za vzletanje in pristajanje na planetih potem to niti ni taka huda tezava, je pa problem za balisticne izstrelke.
Bi pa vsekakor bilo zanimivo videti dogfight, ki se zacne v vesolju, nadaljuje pa se v ozracju planeta.
Realno je tko, da tam kjer imamo sedaj stvari v orbiti je dogfight, kot ga gledamo v SC in ED precej nerealen. Nekaj minut preganjanja sem ter tja in imas lahko konkretno tezavo. Ajd, ce privzamemo, da imajo ladje dovolj energije in dovolj mocne motorje za vzletanje in pristajanje na planetih potem to niti ni taka huda tezava, je pa problem za balisticne izstrelke.
Bi pa vsekakor bilo zanimivo videti dogfight, ki se zacne v vesolju, nadaljuje pa se v ozracju planeta.
Netrunner ::
Hja pogled na tisto postajo ni ravno realen, je pa zanimiv. Večina ladij bo načeloma lahko vstopla v atmosfero in pristala na planetu. Vsekakor bi bilo zanimivo videti potek bitke ki bi se iz vesolja selil v atmosfero.
Zdaj je težko še karkoli debatirat dokler ne dobimo planeta v PU.
Zdaj je težko še karkoli debatirat dokler ne dobimo planeta v PU.
Truga ::
BigWhale mislim da si zamesal infinity battlescape in star citizen. Jaz se v SC ne spomnim da bi bla vesoljska postaja vidna iz planeta... :P
Berserker ::
Tista vesoljska ladja bi morala po vseh zakonih lepo krožit s konkretno hitrostjo, da bi sploh obstala v orbiti, ampak vidimo da statično stoji, razen če trusterji stalno preprečujejo padec na planet in je hitrost tidal locked na planet.
Lep prikaz delovanja fizike v Elite, ki v bubble instanci nima vpliva na plovilo.
http://i.imgur.com/AE6veHA.mp4
Lep prikaz delovanja fizike v Elite, ki v bubble instanci nima vpliva na plovilo.
http://i.imgur.com/AE6veHA.mp4
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
BigWhale ::
Je mogoce, samo bi morala biti gromozanska, da bi se jo videlo. Geostacionarna orbita okrog zemlje je na 35.000km in nekaj drobiza. :)
Truga ::
Sq42 ep 1.01 is coming out around feb/march next year. Brace yourselves, it looks like a mid term submission off a half competent student on a games design course that has learnt to use Cry engine. I cannot wait to see the reviews
Seveda, ce ne bo spet kaksnega delaya.
Grega255 ::
Če se še kdo nagiba k nakupu dveh joystickov mu predlagam naj si ogleda naslednji video
Predstavljen je tudi osnovni tutorial za nastavitev osi joystickov ter nastavitev osnovnih gumbov.
Lp,
G
Predstavljen je tudi osnovni tutorial za nastavitev osi joystickov ter nastavitev osnovnih gumbov.
Lp,
G
Berserker ::
Se pravi razlog za joystick je analogno premikanje na levi roki, ker na tipkovnici ne moreš uravnavat moči trusterja?
Netrunner ::
V bistvu trusterja niti ne uporabljaš ampak samo strafe naprej / nazaj. In ja ... to imaš analogno tako, da lahko natančneje uravnvaš in popravljaš hitrost. Jaz si bom za začetek nabavil en joystick in mislim, da bo več kot dovolj. Dva ti prideta prav če se hočeš posvetit bojevanju, moje prioritete pa so drugje.
Tribal ::
Ma ni samo za bojevanje. Za boljšo kontrolo ladje je. V crusaderju za pristajanje in manevriranje ni boljšega. Priletiš in pristaneš tako mojstersko, da vsi samo gledajo. Ko pa voziš več ljudi pa vsi sam gledajo in se čudijo kako tako dobro vozim, vsi samo hvalijo.
Berserker ::
V bistvu trusterja niti ne uporabljaš ampak samo strafe naprej / nazaj. In ja ... to imaš analogno tako, da lahko natančneje uravnvaš in popravljaš hitrost. Jaz si bom za začetek nabavil en joystick in mislim, da bo več kot dovolj. Dva ti prideta prav če se hočeš posvetit bojevanju, moje prioritete pa so drugje.
Na nek način bi potem tole lahk počel že s gamepadom, sam dvomim da se da gamepad in miško hkrati uporabljat.
A mogoče misliš tole:
Vem da je mal nenavadno, ampak sploh nisem navajen merjenja z joystickom, zato bi v desni roki uporabil kar miš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
Netrunner ::
Kar vem, lahko uporabljaš vse kar imaš pritaknjeno na PC, saj z joystick ni ravno primeren za premikanje ko nisi v ladji.
Kar se dual joystick setup-a nisem še razmišljal kako bi si tipke natavil. Pa kakorkoli obrneš so uporabne samo tiste katere imaš na palici saj one spodaj so praktično nedosegljive. Dual joystick ti res da popolno kontrolo nad letenjem, vendar meni teži da bi imel dva na mizi, saj že eden se zadeva :) Zato bom poskusil joystick + gamepad, saj gamepad ima tudi analogen thumbstick in dovolj preciznosti za strafe. Pogruntat moram samo še kam roll dati, saj če ga imaš na desnem "twistu" je moteče ko meriš.
Kaj mogoče kdo ve ali ima ta T16000m "twist" analogen ali digitalen ?
Malo se bom poigral z kombinacijami kaj mi bo najbolj ustrezalo. Čas še imam. Drugače pa ena najboljših kombinacij se mi zdi joystick + 3d miška vendar je cena miške več kot 2x T16000m ... tako da odpade :)
Na Joystick + miš sem tudi pomislil, vendar joystick bi moral imeti v desni, z levo pa ne morem kontrolirati miši. Obratno pa spet ne gre :) .. Namesto miši bi načeloma bil bolj praktičen kakšen tuchpad oz. se mi zdi da s prsti leve roke bi bil bolj natančen kot pa z mišjo v levi.
... pojma nimam kaj bom uporabljal :)
Kar se dual joystick setup-a nisem še razmišljal kako bi si tipke natavil. Pa kakorkoli obrneš so uporabne samo tiste katere imaš na palici saj one spodaj so praktično nedosegljive. Dual joystick ti res da popolno kontrolo nad letenjem, vendar meni teži da bi imel dva na mizi, saj že eden se zadeva :) Zato bom poskusil joystick + gamepad, saj gamepad ima tudi analogen thumbstick in dovolj preciznosti za strafe. Pogruntat moram samo še kam roll dati, saj če ga imaš na desnem "twistu" je moteče ko meriš.
Kaj mogoče kdo ve ali ima ta T16000m "twist" analogen ali digitalen ?
Malo se bom poigral z kombinacijami kaj mi bo najbolj ustrezalo. Čas še imam. Drugače pa ena najboljših kombinacij se mi zdi joystick + 3d miška vendar je cena miške več kot 2x T16000m ... tako da odpade :)
Na Joystick + miš sem tudi pomislil, vendar joystick bi moral imeti v desni, z levo pa ne morem kontrolirati miši. Obratno pa spet ne gre :) .. Namesto miši bi načeloma bil bolj praktičen kakšen tuchpad oz. se mi zdi da s prsti leve roke bi bil bolj natančen kot pa z mišjo v levi.
... pojma nimam kaj bom uporabljal :)
Tribal ::
Ti pa si posebne vrste človek. Na youtubu so že vse mogoče posneli in prišli do zaključka kaj je najboljše in kaj ni uporabno. Samo ti pa izumljaš vse vrste možnih bedarij.
p.s. ja t16000m ima analogen twist.
p.s. ja t16000m ima analogen twist.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elite dangerous (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 31126 (925) | DJ-DUST |
» | No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 42627 (2398) | BigWhale |
» | EverspaceOddelek: Igre | 2655 (799) | Izi |
» | Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Novice / Igre | 153434 (117942) | Truga |
» | Skupnostno financiranje in povratek stare gardeOddelek: Novice / Igre | 17895 (14562) | Tr0n |