Prijavi se z GoogleID

» »

No Man's Sky

No Man's Sky

strani: 1 2 3 4 5

M-Power ::

No Man's Sky Angry Review

BigWhale ::

Zmajc je izjavil:

To je igra kjer iščeš "the perfect planet", uživaš v ambientalni glazbi, bereš zgodbo ki ti jo večinoma servirajo monoliti, na easy cruisaš, iščeš kak dober motiv za screenshot. Če igro igraš samo zato da se "nabildaš do maksimuma" potem to ni igra za tebe.


Igra je en sam dolgocasen grind. Lej, Odiseja 2001 je v primerjavi z NMS razgibano zivahna! :>

Ambientalna glasba v resnici sploh ni tako blazno dobra. Rajs poslusam instrumentale v Stallarisu medtem k gledam kako pocasi propada moj zvezdni imperij.

Zmajc je izjavil:


Ta igra je kot meditacija, za tiste ki so fani old sci-fi novel ki se dogajajo na oddaljenih planetih. Za vse, ki so kdaj imeli željo potovati v neskočno globino vesolja.... brez omejitev.


V Elite Dangerous lahko to pocnes. Za isto denarja dobis en kup contenta vec.

Epialt ::

No, ko bo prišel ven Star Citizen bo NMS daljno pozabljen. Že sam demo povozi cel špil.

Truga ::

lol, pa je kdo od vas igral te star citizen demoje?

ahac ::

Folk je hypal NMS kot best thing ever, pa se je izkazal, da ni. Ne samo navadn folk, tudi (oz. sploh) games media. Pred izidom so vsi pisal kolk bo to nor špil, potem so mu dal pa 6/10 score.
In zdaj? Star Citizen 3.0's planetary landing blows No Man's Sky away
Hype train je šel na drug tir in drvi naprej.

Tisti pregovor "osel gre samo 1x na led" za gamerje očitno ne velja. :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

opeter ::

Dami je izjavil:

Jaz sploh ne razumem zakaj je bil tak hype in the first place. Po prvem trailerju mi je blo vse jasno kam ta špil spada: navadn indie explore & farm simulator. Če je folk pričakoval več od 10man teama, console publisherja in 60$ pricetaga, si je na žalost sam kriv. Sploh pa se smejem ko berem po netu da je NMS največji hype project in gaming history. Console peasants folk zgleda še ni slišal za starcitizen.


Eh, Duke Nukem Forever je vsaj relativno solidno izpadel.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Epialt ::

opeter je izjavil:

Eh, Duke Nukem Forever je vsaj relativno solidno izpadel.

pffffffffffffffffffff hahahahha. Hvala za tole, made my day.

Berserker ::

ahac je izjavil:

Folk je hypal NMS kot best thing ever, pa se je izkazal, da ni. Ne samo navadn folk, tudi (oz. sploh) games media. Pred izidom so vsi pisal kolk bo to nor špil, potem so mu dal pa 6/10 score.
In zdaj? Star Citizen 3.0's planetary landing blows No Man's Sky away
Hype train je šel na drug tir in drvi naprej.

Tisti pregovor "osel gre samo 1x na led" za gamerje očitno ne velja. :))


Zakaj točno bi šel z SC na led?

Tole kar so pokazali je dovolj da vrjamem v špil.

Polna interakcija med fps delom igre, space simulacijo in vesoljskim plovilom brez omejitev, ročno izdelan AAA kontent in kvaliteten govor + procedural generated vesolje, kamor se bodo kasnej širili, če seveda uspejo z špilom, medtem ko je No Man Sky indie game, ki se je preveč zanašal na random generated kontent in enostavne rešitve, nakar je vse skupaj na koncu izpadlo poceni in nezanimivo.

Truga ::

Tisti demo, ki so ga pokazali za SC, je tocno isto kot tisto kar si 2 leti nazaj od NMS videl na E3. Scripted content, ki ne bo nikoli delal zunaj tiste skripte.

Majo zdele free fly week, gres lahko pogledat kako game zares zgleda, po 4ih letih developmenta.

BigWhale ::

Truga je izjavil:

Tisti demo, ki so ga pokazali za SC, je tocno isto kot tisto kar si 2 leti nazaj od NMS videl na E3. Scripted content, ki ne bo nikoli delal zunaj tiste skripte.

Majo zdele free fly week, gres lahko pogledat kako game zares zgleda, po 4ih letih developmenta.


Zgleda boljs, kot bi ti naredil v stirih letih! Tko da ne tez, a prou? ;>

Smurf ::

BigWhale je izjavil:


Igra je en sam dolgocasen grind. Lej, Odiseja 2001 je v primerjavi z NMS razgibano zivahna! :>

Manjka samo se "I'm sorry Dave I'm afraid I cannot do that" vsakic ko crashne igra :).

#000 ::

BigWhale je izjavil:

Truga je izjavil:

Tisti demo, ki so ga pokazali za SC, je tocno isto kot tisto kar si 2 leti nazaj od NMS videl na E3. Scripted content, ki ne bo nikoli delal zunaj tiste skripte.

Majo zdele free fly week, gres lahko pogledat kako game zares zgleda, po 4ih letih developmenta.


Zgleda boljs, kot bi ti naredil v stirih letih! Tko da ne tez, a prou? ;>


LOL ... imam skripto ki mi odstranjuje komentarje od Trollov kot je Truga ... v citatu pa jih žal še vedno prikazujejo, in vidim, in očitno še vedno neumorno vztraja z svojo anti SC kampanijo :D ... Bom moral dodelati skripto, da bo pometala ven še citate teh trollov, ker smetijo forum.

ahac ::

Zakaj točno bi šel z SC na led?
Zakaj?
Tole kar so pokazali je dovolj da vrjamem v špil.
Zato! ;)

Ne pravim, da bo SC slaba igra.
Ampak kar vidm na netu je pa spet hype na obljube in želje. Pri tem smo se pa gamerji že dostkrat opekli. Se je tud že zgodil, da je kakšen AAA studio izdal nekaj kar je na začetku izgledal super in so se problemi pokazal šele kasneje.
Zato ne nasedat na hype. #justsayin


še vedno neumorno vztraja z svojo anti SC kampanijo :D
Če SC ne bo dosegel hypa, bo spet polno smeha in "I told you so"... tko kot je pri NMS. :))
Če ga bo pa good for you.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Chuapoiz ::

Kje so dobri stari časi, ko je ven prišel Elder Scrolls pa si si slinil nekaj tednov po špilu in ga preigraval. Sedaj pa dobivaš same polizdelke za mastne pare. Vsebina pa bo ko bo.

Virjan ::

Nateg leta, Sean Murray pa kot laznivec leta v glavni vlogi, mediji go bojo raztrgal, ampak vazno je, da je zblefiral do konca in pobasal tist denar od prodaje in nategnil 3/4 ljudi s svojimi obljubami, kako bo spil zgledal. FAil of the year po mojem mnenju...

#000 ::

SC ne more izpolnit pričakovanja vseh, kar pa načeloma ni nič narobe, če bo le vrhunska igra. Kaj bo bo pa čas pokazal in si v naprej ne morem nič trditi. Za No Man's sky pa sem imel wow faktor ko sem prvič videl napoved, vendar bolj kot sem spremljal razvoj in preveliko generirano vesolje sem vedno bolj dvomil v uspeh. Pri takih generiranih zadevah ne more biti drtugače kot to da se začne vse ponavljat ... pa bi še šlo če bi le dali coop možnost, ne pa da sam blodiš med triljoni planetov. Meni je hvaljen Skyrim postal po par urcah dolgočasen ker sem bil sam v velikem svetu ... Coop je obveza danes.

Škoda .. upam da bodo s patchi spravili bolj na nivo in predvsem spusitili ceno vsaj za 40%.

Truga ::

#000 je izjavil:

Coop je obveza danes.

Skoda k ga SQ42 ne bo meu

M-Power ::

Nisem prav veliko spremljal pa ne vem točno zakaj se gre. Glede česa so razvijalci lagali?

dolenc ::

Vse razen nabiranja surovin :P

Berserker ::

Truga je izjavil:

#000 je izjavil:

Coop je obveza danes.

Skoda k ga SQ42 ne bo meu


In upam da ga tudi ne bo imel, zakaj bi si SP izkušnjo tratil z soigralci, ki te odvrnejo od sledenja štoriji.

ahac je izjavil:

Zakaj točno bi šel z SC na led?
Zakaj?
Tole kar so pokazali je dovolj da vrjamem v špil.
Zato! ;)

Ne pravim, da bo SC slaba igra.
Ampak kar vidm na netu je pa spet hype na obljube in želje. Pri tem smo se pa gamerji že dostkrat opekli. Se je tud že zgodil, da je kakšen AAA studio izdal nekaj kar je na začetku izgledal super in so se problemi pokazal šele kasneje.
Zato ne nasedat na hype. #justsayin


še vedno neumorno vztraja z svojo anti SC kampanijo :D
Če SC ne bo dosegel hypa, bo spet polno smeha in "I told you so"... tko kot je pri NMS. :))
Če ga bo pa good for you.


Sem probal PTU, dovolj da so pridobili mojo pozornost.

Ne pričakujem čudeža, a tole kar so predstavljali je preprosto igra, o kateri sem že vsaj deset let nazaj razmišljal in RSI je prvi, ki bo to poizkušal napravit v AAA slogu, medtem ko se ostali raje držijo plota kot pijanci (blizzard/activision/ubisoft/EA kreh kreh ;) ).

Zgodovina sprememb…

Virjan ::

Vse je bolj ali manj en let down glede na videno, predstavljeno v njihovih trailerjih, multiplayer, boring planeti, velike bitke v vesolju, kompleksno obnasanje zivali, tale video bolj ali manj povzame, kaj se je pricakovalo in kaj na koncu dobilo ;)

opeter ::

@Virjan: haha, skoraj sem dol padel (s stolca). Hvala za video. :)

Nekdo je zgoraj - mensezdi - linkal še eno zadevo: klik

:D

Pa tole?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Truga ::

Berserker je izjavil:

Truga je izjavil:

#000 je izjavil:

Coop je obveza danes.

Skoda k ga SQ42 ne bo meu


In upam da ga tudi ne bo imel, zakaj bi si SP izkušnjo tratil z soigralci, ki te odvrnejo od sledenja štoriji.

Vprasaj isto v SC threadu, ti bom vse razlozil.

Chuapoiz ::

Jaz sem pa solist, zato mi velike igre ne potegnejo, edino diablo 3 mi sede, ampak je bolj community, pa da ni podjebavanja kot pri streljačinah. :)

Dami ::

Razlika med NMS in SC
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Chuapoiz ::

Evo ena na to temo:

Scientists discovered a revolutionary material with infinite length and zero depth
... but then they realized No Man's Sky was invented already.

BigWhale ::

#000 je izjavil:

LOL ... imam skripto ki mi odstranjuje komentarje od Trollov kot je Truga ... v citatu pa jih žal še vedno prikazujejo, in vidim, in očitno še vedno neumorno vztraja z svojo anti SC kampanijo :D ... Bom moral dodelati skripto, da bo pometala ven še citate teh trollov, ker smetijo forum.


Glede na tvoje uporabnisko ime in fanaticno zagovarjanje reci iz tvojega uporabniskega imena je glavni problem samo to, da si ti totalno butthurt zarad objav Truge. :> Ti se vec pritozujes nad njim, kot on trolla. :) Se v popolnoma drugih temah. :)

#000 je izjavil:

Coop je obveza danes.


Obveza? Marsikdo bi rabil kako obvezo ja ...

Co-op je nice to have. Vse je odvisno od igre in predvsem igralca. Meni recimo je se najmanjsi problem to, da sem sam. Eni smo v Elite uzival. :)

V No Man's Sky bi bil coop obvezen zato, da bi lahko skupi s kolegom jamru kolk je dolgcas in kolk se ti nic ne da delat.

"Stari, benza mi je zmanjkal."
"Pejt ga naminirat."
"K se mi pa tooolk ne da, pa se pet minut moram hodit do plutonija."
"Ej, a greva uno opico ustrelt?"
"Jaaa!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

#000 ::

@BigWhale => nisem noben SC fanatik in mi prav dol visi kaj Truga govori, vendar njegovi posti so prav annoying (v vsaki temi) in zato sem jih odstranil. Boli me k... za SC kritike in tudi ne bom jokal če bo SC ob izidu FAIL.

Uporabniško imam tako, samo zaradi tega ker ob spreminjaju se nisem spomnil nič pametnejšega in ne zato ker živim za SC, pa očitno to zavaja nekatere tako da si ga komot spremenim. Daj predlog!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

Truga ::

Ce ni echo chamber je annoying.

Tipicen cultizen.

BigWhale ::

#000 je izjavil:

@BigWhale => nisem noben SC fanatik in mi prav dol visi kaj Truga govori, vendar njegovi posti so prav annoying (v vsaki temi) in zato sem jih odstranil. Boli me k... za SC kritike in tudi ne bom jokal če bo SC ob izidu FAIL.


Ok, ti verjamem. Ker se mi ne ljubi it iskat mnozice tvojih hvalospevov igri. :> Od hvaljenja flight modela, ki je bil tako glup na zacetku, do damage modela in seamless tranzicij v hyperspace, za katere se je pol izkazalo, da niso seamless, pa do velikosti galaksije, ki jo je Braben ze leta 1993 stlacil na dve 3.5" disketi. :)

#000 ::

@BigWhale => za koga si me ti zamenjal ?

SLO_Robert ::

#000 ::

Kaj je res ta igra v tako katastrofalnem stanju da je kao že 90% uporabnikov zahtevalo refund ?

Epialt je izjavil:

No, ko bo prišel ven Star Citizen bo NMS daljno pozabljen. Že sam demo povozi cel špil.


Ne bo pozabljen, ampak se bo zapisal v zgodovino eden največjih FAIL projektov :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

scipascapa ::

kje si dobil ta podatek?

#000 ::

scipascapa je izjavil:

kje si dobil ta podatek?


Nekaj sem bežno poslušal na youtube:

ahac ::

Ni 90%, ampak na SteamSpy se 2 tedna po izidu vidi padec št. lastnikov igre:
http://steamspy.com/app/275850

O 90% bi lahko govoril edino, če gledaš kolk je igralcev istočasno:
http://steamcharts.com/app/275850#All
Največ je bilo 200k, včeraj pa 5k max.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zmajc ::

Število lastnikov ni padlo kaj dosti. Najbolj je padlo število aktivnih igralcev igre.

#000 ::

Kjerkoli sem bral o NMS se je govorilo o masovnih refundih igre. No sem spremljal bolj bežno, tako da ne morem trditi.

Pa bo še kaj iz te igre ali je to kar je? ... precej se govori o sesutjih in raznih bugih ipd...

Berserker ::

Naj bi refundalo 4-5% lastnikov igre, kar je statistično še vedno veliko, glede na to, da ima večino iger ratio pod 1%.

BigWhale ::

Jaz sem refundal in potem zagonil za Paradox Interactive sale. :)

Jst ::

Koliko časa po nakupu na Steamu lahko refundaš igro?

Od kdaj se šteje ta čas? Ob 100% downloadu, prvem zagonu igre ali kar ob nakupu?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zmajc ::

Jst je izjavil:

Koliko časa po nakupu na Steamu lahko refundaš igro?

Od kdaj se šteje ta čas? Ob 100% downloadu, prvem zagonu igre ali kar ob nakupu?


http://store.steampowered.com/steam_ref...

scipascapa ::

base

s ptt nova dobrih 39€ PS4

Jst ::

Torej refund za steamu je 14 dni, vendar je polno izjem. Večino teh izjem je logičnih in s tem poštenih. Dobro vedeti.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BigWhale ::

Whoops... Advertising Standards Authority vzel No Man's Sky pod drobnogled. :)

http://www.eurogamer.net/articles/2016-...

Zmajc ::

Kar ne pomeni čisto in absolutno nič. V najslabšem primeru bodo mogli oglase za reklamiranje igre spremeniti.

BigWhale ::

To v bistvu precej pomeni. Pomeni to, da se ne pritozujejo samo 'grumpy gamers'. NMS so obljubljali en kup zadev. Ob izidu smo dobili en prdec tega kar so obljubljali. :)

ahac ::

Vseeno se jim je zelo splačalo skrivat igro in obljubljat preveč.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Berserker ::

Da, ampak jim me to uspelo le enkrat in nikoli več, dvomim da se bo Sean še sploh lahko kdaj pojavil v javnosti, sam studio pa je izgubil na kredibilnosti.

Matev ::

nomans sky je tok brezvezna igra

upgradu sem vse slote na ladji, obleki in multitoolu

sedaj pa ne vem več kaj naj

vsi planeti so enaki - sami hribi povsod

brezveze

čist nič naravnega terena ni

prideš na planet in v prvem pogledu vidiš vse kar je gor
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 429 30 31 32 )

Oddelek: Igre
1563138859 (5193) #000
»

For Honor (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
14110732 (913) M-Power
»

E3 2015 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
576817 (1322) M-Power
»

Se obeta kakšna revolucionarna igra?

Oddelek: Igre
383540 (1694) nokkj
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
72776877 (41385) Truga

Več podobnih tem