» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
10 / 37
»»

Dami ::

Jaz se sicer ne obremenjujem z izzidom, sn že večkrat reku, da pred 2018 ne pričakujem bete. Sam 2020 se mi pa zdi mal pretirano, tak da upam da tole ne bo držalo. Govorim za PU, za film (sq42) se mi jebe:)
Updated best estimated feature completion dates
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Netrunner ::

:) Squadron42 film ? ... si kje zasledil da bo več video contenta kot pa igre ?

Jaz se ne obremenjujem kdaj kaj bo .. upam pa da čimprej predvsem zaradi tega da troli ne bodo več imeli hrane. No saj vem .. nekaj časa bodo še kritizirali ker itak SC ne bo izpolnil njihovih pričakovanj.

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Jaz se ne obremenjujem kdaj kaj bo ..


Lej, eni smo ze stari in pocas bo hand-eye coordination zacel trpet. Jebes pol game, ce bom mogu spilat na Rookie levelu... :>

Truga ::

Jaz bi tud rad igral predn bom 90 star.

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:


Lej, eni smo ze stari in pocas bo hand-eye coordination zacel trpet. Jebes pol game, ce bom mogu spilat na Rookie levelu... :>


Pa saj je toliko drugega za preigrat do izida, upam da ne čakaš samo SC. Pa če si že v letih boš raje zasedel mesto kapitana in ne pilota pa bo :)

kimikaze ::

Dami ::

Improvement. Veliko stvari so dejansko pokazali namest da bi o njih sam nakladali in to v zelo kratkem času.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

kimikaze ::

To je bil tudi namen novega formata; kratko in jedrnato, več vsebine, manj solate. Zdaj je dejansko cel šov gledljiv, brez preskakovanja

Netrunner ::

Edino prav je da so to spremenili, saj one odaje ki so jih imeli prej so bile kar tečne.

Berserker ::

Ma ja, k pogledaš thumbnail teh epizod na yt, izgleda kot da kažejo kontent, potem pa snemajo dolgočasne pogovor clickbaite, ker slučajno folk nima česar boljšega za delat.

kimikaze ::

sesobebo ::

dafuq? 8-O

kimikaze ::

Nič takega, pač baba je prodala kar je imela prodati. Je pa sedaj jasno zakaj so bila letos na novo napisana forumska pravila, predvsem 2. in 9. hehe

Tudi Argo v 2.5
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/...
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

Truga ::

Men je najbl smesno da te r/starcitizen instabana za besedo "tickle"

prav tako so zbrisali vse poste s "tickle" za eno leto nazaj

kimikaze ::

Kupit se pa video da, s tem pa Sandi očitno nima problema :)

Ghenghiz ::

Truga je izjavil:

Men je najbl smesno da te r/starcitizen instabana za besedo "tickle"

prav tako so zbrisali vse poste s "tickle" za eno leto nazaj

kimikaze je izjavil:

Kupit se pa video da, s tem pa Sandi očitno nima problema :)


:))

kimikaze ::

Netrunner ::

Spet je free flight za tistega ki hoče sprobat

kimikaze ::

Tr0n ::

Netrunner ::

Sem upal da bodo prikazali tudi že kaj vegetacije na planetih :) ... no pa drugič

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Berserker ::

Truga je izjavil:

Berserker je izjavil:

Truga je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Coop je obveza danes.

Skoda k ga SQ42 ne bo meu


In upam da ga tudi ne bo imel, zakaj bi si SP izkušnjo tratil z soigralci, ki te odvrnejo od sledenja štoriji.

Vprasaj isto v SC threadu, ti bom vse razlozil.


Evo, napiši zdaj.

Truga ::

https://www.kickstarter.com/projects/ci...

Vidis, ko na vrhu pise: "Single Player - Offline or Online(Drop in / Drop out co-op play)"

To cisto nic ni slabo zate, ko bi rad igral sam, in je super zame, ko sam nocem igrat. Nimam nobenga problema s "sledenjem storiji", ceprav igram s kolegi.

Ampak drop-in coop so ukinli, ga ne bo. Jaz sem zgubil edino motivacijo za mogoce igrat ta SQ42, zate ni ratal pa nic boljsi. Razumes?

BigWhale ::

Lej zanj je ratal 1000% boljsi. Zdej ne bodo rabl casa zgubljat z implementacijo enga bebavega co-op. Lahk recimo odpravijo druge buge. Al pa recimo nardijo boljsi VOICE ACTING!

;>

jtothek ::

Tr0n je izjavil:




Zgleda dobro ni kaj.
Vendar pa je v gaming industriji dandanes praksa, da ti razni predstavitveni gameplayi, niso gameplayi ampak bolj video. Ali pa da je končni izdelek downgradan. Ali pa ni obljubljenih funkcij.

Tako, da jaz se ne bom hypeal dokler ne vidim stvari na release day.

Netrunner ::

Nekateri posvečajo preveč časa sledenju vsake malenkosti in se zapičijo v vsako stvar ki ni tako kot je bilo omenjeno da bo. Folk se ne zna relaxirat in se zabavat s čim drugim do izida.

Drugače coop je za moje pojme obveza za igre kot je No Man's Sky, Space Engineers, ... pa druge sandbox igre, saj veliki svetovi postanejo dolgočasni če si sam. Za igre kjer je zgodba pomembnejša, pa je single player boljša izbira, čeprav pri Squadronu42 bi bila dobrodošla opcija da ti kolega pomaga v dogfight-ih, pri vsem ostalem pa je coop bolj moteči faktor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Berserker ::

Truga je izjavil:

https://www.kickstarter.com/projects/ci...

Vidis, ko na vrhu pise: "Single Player - Offline or Online(Drop in / Drop out co-op play)"

To cisto nic ni slabo zate, ko bi rad igral sam, in je super zame, ko sam nocem igrat. Nimam nobenga problema s "sledenjem storiji", ceprav igram s kolegi.

Ampak drop-in coop so ukinli, ga ne bo. Jaz sem zgubil edino motivacijo za mogoce igrat ta SQ42, zate ni ratal pa nic boljsi. Razumes?



Tapravi coop pride šele z persistent universe, kjer imaš precej več svobode pri odločanju in skupnem igranju, zame skriptane misije to niso, kjer se raje posvetim zgodbi in sekvencam, razno cmokanje in smejanje frendov mi nekako uniči da bi sploh resno igral špil.

Zame je pravi coop trenutno to kar dela Frontier v Elite s powerplay, eventi in lore ki so odvisni od kreativnosti igralcev, da igralci tvorijo naloge in jih izvajajo v smislu nadaljevanje zgodbe.

Truga ::

Kaj tocno bi bilo narobe, ce men lahko kolega nadomesti glupe AI wingmene v kampanji? Samo to so obljubili, in to je dost simpl za narest. V L4D, naprimer, deluje super, in dela za narest to je minimalno. Wingmene bos mel v vsakem primeru, odvzet AI kontrolo enemu in jo dat playerju pa je tud zelo osnoven programerski problem.

Berserker ::

Truga je izjavil:

Kaj tocno bi bilo narobe, ce men lahko kolega nadomesti glupe AI wingmene v kampanji? Samo to so obljubili, in to je dost simpl za narest. V L4D, naprimer, deluje super, in dela za narest to je minimalno. Wingmene bos mel v vsakem primeru, odvzet AI kontrolo enemu in jo dat playerju pa je tud zelo osnoven programerski problem.


L4D je bil narejen kot coop igra, SQ42 je mišljen vrjetno kot nek lore, oz. kot tutorial/uvod v SC svet, sej pravijo da bo PU tisto zares tapravo. Tale misija, ki so jo prikazali, je bolj kot ne prikaz coop v PU, kot SQ42.

Z mojega vidika je v SQ42 smiselno tolk tišat coop, kot v kakšen rpg oz. teltale naslov.

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Cist nobene veze nima to kar si ti napisal s tem kar sem jaz rekel. Opravicujes slamparijo brez razloga. Zakaj je tebi vazno ce hocem jaz "tutorial" igrat s kolegi, ker so mi prodal coop tutorial? Pa tudi, kaj mislis z "rpg naslov"? Bos rekel da je mass effect boljsi game, ker ne mores imet kompanjonov ki jih upravljajo tvoji prijatelji? No, ti jaz povem da ni, ker je AI zabit k sterna. Na sreco se zgleda to pocasi spreminja. Zal ne po zaslugi star citizena.

Aja pa se: z mojega vidika so igre ki ne omogocajo igranja z mojimi kolegi nesmiselne. Complete waste of time. Tisto malo ko ga imam, raje igram s kolegi.

Berserker ::

Nima smisla komentirat če si deliva popolnoma drugačno vizijo do igranja špilov. Zame je SP kot gledanje filma, čitanje knjige, kar počnem večinoma sam, nisem proti če kdo prisostvuje, a nima ravno nobene vrednosti v izkušnji.:)

buttplugs ::

Truga je izjavil:

No, ti jaz povem da ni, ker je AI zabit k sterna.

TL;DR Counter Strike je golden era glede AIja.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BigWhale ()

Berserker ::

Coop ki ga iščem je v PU, kjer bo igra namensko omogočala večjo svobodo, kot pa potikanje po koridorju v duo ali četvero.

BigWhale ::

Berserker je izjavil:

Coop ki ga iščem je v PU, kjer bo igra namensko omogočala večjo svobodo, kot pa potikanje po koridorju v duo ali četvero.


Gre predvsem za to, da so obljubili nekaj in potem to pozrli. A bo kdo Trugi vrnil izgubljeni cas, ki ga je porabil za refund in se tist kar je porabil za to, da je backnil zadevo, ker so mu obljubili tudi co-op play? Verjetno nihce. A je to res tako velik deal? Samo po sebi ne, se pa clovek vprasa, kaj vse bodo se pozrli, kar so obljubili. :)

Truga ::

Za co-op se mi je slo sam kar se tice SQ42, ampak lej tole komedijo:


Nemors tko no. Pa za VR so tud rekli, da sploh ne bo prioriteta, kar tudi verjetno pomeni da ga nikoli ne bo.

Ghenghiz ::

Jst ssm se tud veselil coop in se tukaj popolnoma strinjam s Trugo. Ce imas squadron, ga seveda raje napolnis s prijatelji, kot pa z AI. Sploh, ce mas ze tako ali tako multi-crew ladje (sem upal, da bojo v SQ42, zdaj nisem vec tako zagret, ravno zaradi umika coop).
Tako je bilo tudi v vseh infinity engine igrah, pa so to ene univerzalno najbolj cislanih SP iger.

Upam, da umik coop ne pomeni to, da je SP kampanja skriptana AF...

Netrunner ::

Jaz se bojim, da bo pri Squadronu preveč vmesnih video vsebin ipd, umik coop-a me ne toliko moti, čeprav bi ta opcija bila zaželjena. Problem pri igrah je ta, da ideja in želja je eno, ko se pa začne razvoj ugotovijo da so si zadali prevelik zalogaj in zato se začnejo obljube izgubljati.

Kar moteče, če pričakuješ točno določeno zadevo in ti jo potem umaknejo. Meni je glavno to, da bodo na koncu naredili dobro igro, četudi ne bo imela vsega kar bi lahko. Problem je, da ob napovedi je imel CR malo glavo v oblakih.

Bo kar bo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Dami ::

Mi lahk naštejete par novejših AAA single player FPS špilov, ki imajo co-op?
Mene sicer PU bolj zanima, vendar če bi imel SQ42 co-op, bi ga zagotovo s kom preigral. Sploh ker imam par kolegov, ki jih multiplayer ne zanima sploh, singleplayer kampanijo bi pa v dvoje brez problema preigrali. Pač škoda. Vsega pač ne moremo imeti in zaradi tega nič slabše ne gledam na CIG.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

sesobebo ::

Dami je izjavil:

Mi lahk naštejete par novejših AAA single player FPS špilov, ki imajo co-op?


a tisih, k so rekl, da ga bojo mel, pa ga pol niso mel? q:

Berserker ::

Dami je izjavil:

Mi lahk naštejete par novejših AAA single player FPS špilov, ki imajo co-op?
Mene sicer PU bolj zanima, vendar če bi imel SQ42 co-op, bi ga zagotovo s kom preigral. Sploh ker imam par kolegov, ki jih multiplayer ne zanima sploh, singleplayer kampanijo bi pa v dvoje brez problema preigrali. Pač škoda. Vsega pač ne moremo imeti in zaradi tega nič slabše ne gledam na CIG.


Mislim da vas večina ne razume, da je SQ42, na nek način mišljen campaign v stilu vojaškega roka /tutorial po katerem dobiš status citizena, nakar se začne persistant universe oz. za nekatere mmo izkušnja, ki vključuje od PVE in PVP hkrati, sicer dokaj podobno Elite Dangerous.

Truga ::

lol: https://robertsspaceindustries.com/pled...

Dami je izjavil:

Mi lahk naštejete par novejših AAA single player FPS špilov, ki imajo co-op?

Ni jih, ker so glupi. Zakaj mislis, da se 3 mesce po izidu doom 4 igra komaj kaj vec kot serious sam serija, ki je stara n let. :P

Netrunner je izjavil:

Jaz se bojim, da bo pri Squadronu preveč vmesnih video vsebin ipd.

Menda je scenarij preko 1000 strani.

Okoli 10 ur cutscen, upam da so ti vsec. Vse motion captured in voice acted! To se je tok dobro obneslo za SWTOR.

Dami ::

Truga je izjavil:

Okoli 10 ur cutscen, upam da so ti vsec. Vse motion captured in voice acted! To se je tok dobro obneslo za SWTOR.

Ne vem no, men je bil swtor ql. Seveda v primerjavi z wow. Všeč mi je blo kako so upeljali te vmesne sekvence in odločanja če si bil v partyu. Upam, da bo za PU tud opcija group misij ali česa podobnega, da lahk en za par folka ki so skupaj tam konča, ne da rabi vsak za sebe kliknat na nek objekt.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Netrunner ::

Berserker je izjavil:


Mislim da vas večina ne razume, da je SQ42, na nek način mišljen campaign v stilu vojaškega roka /tutorial po katerem dobiš status citizena, nakar se začne persistant universe oz. za nekatere mmo izkušnja, ki vključuje od PVE in PVP hkrati, sicer dokaj podobno Elite Dangerous.


Se strinjam. Problem je, da so rekli da bo opcija coop, katero so pa umaknili in to nekatere zelo moti.

Drugače pa zadnja coop igra ki sem jo igral in se mi je dopadla je bila battlefield 4 (tistih par coop misij)

Ghenghiz ::

Netrunner je izjavil:

Problem pri igrah je ta, da ideja in želja je eno, ko se pa začne razvoj ugotovijo da so si zadali prevelik zalogaj in zato se začnejo obljube izgubljati.


Po novem majo 120M... I call bullshit on 'prevelik zalogaj'.
Se pa strinjam, da me niti priblizno nebi toliko motilo, ce nebi to bil del originalne crowdfunding kampanje in bi bilo ze od zacetka povedano, da bo zgolj SP.

Pri SWTOR je bilo res veliko jamranja in skoraj katastrofalen upad igralcev, ko so ljudje koncali kampanje, samo se mi ne zdi posrecena primerjava. SWTOR je bil oglasevan kot MMO, za katerega se je potem izkazalo, da je bil zgolj swingerski coop. Pri SQ42 pa gre prav za SP igro, od katerih tipicno ni pricakovati, da po koncu kampanje nudijo neka blazna zadovoljstva (CIV serija spet svetla izjema). Za SWTOR se holivud mogoce ni dobro obnesel, za ME1/2/3 pa zelo dobro.
Speaking of Biowhore... nazalost ne verjamem, da bo kvaliteta pisanja pri CIG kaj blizu BW (pa ze tam je postala obupno klisejska).

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Problem pri igrah je ta, da ideja in želja je eno, ko se pa začne razvoj ugotovijo da so si zadali prevelik zalogaj in zato se začnejo obljube izgubljati.

Kar moteče, če pričakuješ točno določeno zadevo in ti jo potem umaknejo. Meni je glavno to, da bodo na koncu naredili dobro igro, četudi ne bo imela vsega kar bi lahko. Problem je, da ob napovedi je imel CR malo glavo v oblakih.


Problem je, da so obljubili 'vse' in da se obnasajo, kot da nihce se nikoli ne bi delal racunalniske igre. Izkuseni vedo kaj se lahko naredi, kaj je smiselno narediti in koliko casa bo trajalo, da nekaj naredijo.

Berserker ::

Ghenghiz je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Problem pri igrah je ta, da ideja in želja je eno, ko se pa začne razvoj ugotovijo da so si zadali prevelik zalogaj in zato se začnejo obljube izgubljati.


Po novem majo 120M... I call bullshit on 'prevelik zalogaj'.
Se pa strinjam, da me niti priblizno nebi toliko motilo, ce nebi to bil del originalne crowdfunding kampanje in bi bilo ze od zacetka povedano, da bo zgolj SP.

Pri SWTOR je bilo res veliko jamranja in skoraj katastrofalen upad igralcev, ko so ljudje koncali kampanje, samo se mi ne zdi posrecena primerjava. SWTOR je bil oglasevan kot MMO, za katerega se je potem izkazalo, da je bil zgolj swingerski coop. Pri SQ42 pa gre prav za SP igro, od katerih tipicno ni pricakovati, da po koncu kampanje nudijo neka blazna zadovoljstva (CIV serija spet svetla izjema). Za SWTOR se holivud mogoce ni dobro obnesel, za ME1/2/3 pa zelo dobro.
Speaking of Biowhore... nazalost ne verjamem, da bo kvaliteta pisanja pri CIG kaj blizu BW (pa ze tam je postala obupno klisejska).





Če si fundal preden so razdelili igro na dva modula, imaš v paketu SQ42 in PU, slednji ima MP.

SQ42 je uvod v PU, ki je glavni del igre, kjer boš imel na voljo PVE, PVP.

Ker bo igra prihajala ven po modulih, je možno da bodo coop kasneje dodali.

Zgodovina sprememb…

Netrunner ::

Nekateri me imajo za SC fanatika, ker sem si nadel username "StarCitizen", zato sem se odločil za menjavo da ne bo pomote.

BigWhale ::

Od zdej naprej te imamo eni tudi za nekoga, ki ne razume vsega kar je napisano. :>

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Od zdej naprej te imamo eni tudi za nekoga, ki ne razume vsega kar je napisano. :>

Tudi prav :D ... Mislim, da nisem edini saj dosti postov je zelo nerazumljivih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

kimikaze ::

««
10 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538300 (1516) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152292 (436) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128704 (7261) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727139654 (104162) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816597 (13264) Tr0n

Več podobnih tem