» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
9 / 37
»»

Truga ::

Snegec ::

62 giga mi je SC zasedal na disku, pa sem ga pobrisal. ker vsakic k pozenem patcher, mi hoce se dodatnih 8giga downloadat. Kaj njim ni jasno.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Truga ::

Vsak minor patch je 20-30gb :D

BigWhale ::

To sam pomen, da ful velik delajo in da gre razvoj naprej. Lej, vesel bod zarad teh patchev!

Netrunner ::

Problem je v temu da še nimajo razvitega načina za patche in potem za vsako malenkost se vleče skoraj cela igra dol. To je bilo že večkrat omenjeno kot problem vendar rešitve še niso dali ... čeprav so že večkrat rekli da delajo na temu. Vsekakor je tečno :) .. sploh če nimaš hitre povezave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Snegec ::

BigWhale je izjavil:

To sam pomen, da ful velik delajo in da gre razvoj naprej. Lej, vesel bod zarad teh patchev!


Screw that, pobrisu sem. Dokler ne delajo optimizacije, ne grem downloadat spet cesarkol.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Netrunner ::

@Snegec => počakaj na beto.

Netrunner ::

Nekateri so že vživeli v igro :)

kimikaze ::

Ravnokar izvedel, od člana evocati PTU testne grupe(upam da je res in se ni samo pretvarjal, ker sem tako naključno naletel na njega), da bi naj bilo v 2.4 veliko optimizacije, kar bodo veseli predvsem tisti z nekaj slabšimi računalniki. Pravi tudi, da naj bi bila povsem drugačna izkušnja, ampak jaz bi to vzel z rezervo. Naj se to vzame kot govorica. Sploh ker med testom sami serverji niso niti približno tako obremenjeni kot bodo, ko bo šlo PTU in kasneje live.

Netrunner ::

Vedno se dosti govori in malo premalo naredi :) ... tako da je res najbolje počakati in upati na najboljše. Govori pa se da bo 2.4 prinesel marsikaj.

Ghenghiz ::

A je mogoce kaj omenil, kdaj bo 2.4 ven iz NDA? :)

Netrunner ::

Ghenghiz je izjavil:

A je mogoce kaj omenil, kdaj bo 2.4 ven iz NDA? :)

Vsi pravijo da bo kmalu, nihče pa ni dal nekega datuma ven. Šekulacije so, da bo še v maju vendar nič ni potrjeno... vsaj po mojih informacijah ne.

kimikaze ::

2.4 goes to second wave PTU.


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

Truga ::



Stimpire fashion at its best

Netrunner ::

Če koga zanima nov concept sale in LTI :)

The Drake Buccaneer

O verziji 2.4 pa še ni sledu :)

Truga ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

BigWhale ::

Kolk bo fora, k bodo leta 2028 koncno mel release, pol bo pa treba rebalance vseh shipov narest in bodo vsi jezni k bodo njihovi shipi nerfed down. :>

Netrunner ::

Končno je prišla verzija 2.4

Pa da vidimo :) takoj ko mi pobere teh 25gb :( ... očitno še niso porihtali boljšega upgrade sistema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

mjolnir ::

Čak mal, za vsak update mora prenest dol celo igro? :O

Netrunner ::

mjolnir je izjavil:

Čak mal, za vsak update mora prenest dol celo igro? :O


Skoraj celo ja... ker še niso pogruntali kako nadgraditi samo razlike... Očitno jim to ni prioriteta zdaj v alphi.

Dami ::

mjolnir je izjavil:

Čak mal, za vsak update mora prenest dol celo igro? :O

Pr mojih 500mbit je blo dol in poinstalirano v 10min tak da se ne sekiram.
Drgač pa rentanih (arena commander REC stuff) ladij se ne da več uporablat, rentani guni še delajo (zaenkrat). Upam, da čimprej dodajo še nabavo ladij kr cutlass je tako broken da bog pomagaj. Ne dela turret, ne delajo gimballi, leti se ko da bi bla poledica. Piratov (NPC) pri comm stationih ne morm ubit, komaj da mi rata ubit 2, ki se spawnata pr ICC misijah, pa še to ne vedno v prvem poskusu.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Netrunner ::

Hja na 500 liniji skoraj da ne opaziš da je novi patch :) ... na mojih 16 pa kar tečno čakat. Cutlass je trenutno dober samo za biti parkiran v hangarju, tako da bo treba počakat cutlass rework, da bo spet uporaben.

Kako ti kaj dela 2.4? Jaz še nisem imel prilike testirat.

Dami ::

Prej je delalo kr ok. Sem bil dolgo not predn mi je crashnal. Tam od 17 dalje je pa začel crashat in štekat nonstop. Trenutno pa niti port olisarja ne morm izbrat ker vrže error že prej in zapre špil. So se amričani zbudli pa zabasal server.
Drgač pa ko je delalo, nisem opazu kake izboljšave glede fps. Ni razlike al mam na low-med-high. Vsako minuto (ali več) frizne screen za ene 5s.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Netrunner ::

Jaz sem ravnoakr prišel domov in mi stalno meče ta problem: code-10003

Očitno se niso dobro pripravili na naval :)

Berserker ::

Netrunner je izjavil:

Hja na 500 liniji skoraj da ne opaziš da je novi patch :) ... na mojih 16 pa kar tečno čakat. Cutlass je trenutno dober samo za biti parkiran v hangarju, tako da bo treba počakat cutlass rework, da bo spet uporaben.

Kako ti kaj dela 2.4? Jaz še nisem imel prilike testirat.


Srečnež, jaz sem matram z 4mb linijo.

kimikaze ::

Netrunner ::

Bengal carrier je videt zakon in UI za starmap zgleda res vrhunsko.

kimikaze ::

Njihova glavna in daleč najbolj pomembna skrb je ta trenutek performans in s tem povezana optimizacija serverjev, kjer kar precej škriplje, kadar so serverji polni. Nova network koda pa bo pokazala ali bodo dovolj uspešno to oviro tudi premagali. Za vse ostalo mislim da se ni treba bati, da ne bi bilo vsaj na nivoju ostalih iger. Seveda pričakujemo/upamo še na kaj več :) Bo pa seveda še trajalo. Za razvedrilo med tem časom pa priporočam https://twitter.com/dsmart

Netrunner ::

Ja performans je res katastrofalen. Komaj čakam da zaključijo Squadron 42 zato, da se bo lahko celotna ekipa posvetila PU.

Truga ::

lol "playable in 2.4"

Zlo cudno definicijo playable majo oni tole

kimikaze ::

Dovolj igralna za sprobat funkcije, preslabo za lansirat kot končen produkt(v1.0) . Pa saj tega se oni dovolj dobro zavedajo, verjetno pa ne bodo srali v lastno skledo, če so odvisni od crowfundinga. Sicer pa skoraj ni podjetja, organizacije, ki ne bi olepševala dejanskega stanja. Itak skoraj vsak produkt na svetu pade proti svojemu PR-u :)

Truga ::

Jaz sem pa mislil da je to open development.

Red_Mamba ::

da se jim ne bo nardilo to kar se je planetside2. K so zaceli comunity poslusat in modad igro.
Par dni nazaj sem pa bral da je PS2 dead in je Sony zaprl pipco :D
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Zmajc ::

Ko enkrat začneš poslušat community vsaka online igra gre u k***c.

Truga ::

LOL

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Ja performans je res katastrofalen. Komaj čakam da zaključijo Squadron 42 zato, da se bo lahko celotna ekipa posvetila PU.


Ja, pismo no. Kolk jih pa je? Pet? :))

Truga ::

2 programerja majo, pa 298 concept artistov

BigWhale ::

Truga je izjavil:

2 programerja majo, pa 298 concept artistov


Zgleda, da sta part timerja. :>

kimikaze ::

Ekipa ki dela na SQ42, bo po zaključku prve epizode, nadaljevala delo kar na drugi. UK je zaposlen na polno z offline in ni od njih odvisno, kako hitro podo posodobili network kodo. Je pa problem ta, da tudi UK dela na contentu, ampak 3/4 od tega je namenjena za epizode, kar pomeni da pred izplavitvijo določene epizode, content verjetno ne bo na voljo v PU, z namenom da se ohrani zanimivost epizod.

Netrunner ::

kimikaze je izjavil:

Ekipa ki dela na SQ42, bo po zaključku prve epizode, nadaljevala delo kar na drugi


Vir ? Kar jaz vem bo narejena samo prva epizoda in nato PU in zatem še druga in tretja oz, nekaj podobnega. Mislim da glih na predzadnjem Around the verse ali reverse the verse so rekli je nekdo vprašal zakaj ni novih reklam za ladje. Odgovorili so mu da bodo, takoj ko ekipa zaključi z Squadron 42.

kimikaze je izjavil:

Je pa problem ta, da tudi UK dela na contentu, ampak 3/4 od tega je namenjena za epizode, kar pomeni da pred izplavitvijo določene epizode, content verjetno ne bo na voljo v PU, z namenom da se ohrani zanimivost epizod.


PU se bo odvijal po Squadronu42 tako, da dvomim da bo isti content za obe zadevi. Nevem pa kdaj se bo dogajala epizoda 2.

kimikaze ::

Ne vem več kje sem slišal je že nekaj časa nazaj, bi se zlagal(10ftc, atv, rtv), mislim da je celo Erin nekaj razlagal. Vem pa da sem slišal :) Sicer je pa logično, da bo večina UK ekipe nadaljevala kar na naslednjo epizodo, glede na to da bodo utečeni in nima smisla prekinjat ritma, za katerega so potrebovali leta, da je zagnal tako kot treba. Se bo pa verjetno na začetku del za epizodo 2 zgodilo da bo nekaj ljudi več na voljo za pomoč drugim studijem, ker takrat v nekem obdobju morda še ne bo potreba po max delovni sili za izvedbo epizode 2. Odvisno kako so optimizirali celoten razvoj. Pa tudi nemški studijo se precej razširja, tako da je pričakovati, da bo zraven tehnične podpore, kmalu nudil tudi precejšno content podporo ostalim studijem.

Truga ::

Pesimist ::

both look fckiing ugly right?

Netrunner ::

Za tiste ki želijo testirat igro: Free flight vikend

kimikaze ::

Berserker ::

Netrunner je izjavil:

Za tiste ki želijo testirat igro: Free flight vikend


Kaj boš sprobal, če niti na spodobnih mašinah in primernih nastavitvah špil ne zmore polnih 30fps.

Netrunner ::

Dovolj dobro deluje za test, tiste pa ki to grozno moti še vedno lahko igrajo AC kjer je FPS zadovoljiv.

Snegec ::

Netrunner je izjavil:

Dovolj dobro deluje za test, tiste pa ki to grozno moti še vedno lahko igrajo AC kjer je FPS zadovoljiv.


Dovolj dobro za test, nakar bo po koncu vsega potrebno se leto in pol, da bodo graficno zahtevnost prilagodili masinam (The Division in space) ali pa pac izdali spil, k bo na 3/4 masinah delal slabs kt super mario kart. Crysis in space anyone?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Snegec ()

Netrunner ::

Kako ste annoying s temi vašimi prerokbami in kdaj oz. kakšen bo SC ob izidu.... 99% iger ki ste jih preigrali niste videli niti v beta verziji, kaj šele alpha. Večino razvoja, časa in resourcev za eno igro se zgodi preden sploh slišite prvo napoved!! Pri CIG pa so vam dali možnost spremljati razvoj korak za korakom in omogočili, da ste alpha testerji... v zameno pa samo nekaj kritizirate in jokate kako dolgo se vleče...

A working alpha state game is the game itself with all the basic core concepts in place (and most likely some still being developed or drawn up) allowing players the base freedoms that allow the game to resolve gameplay issues, early exploits, small bugs, major bugs, early balancing and many other issues that you won't see in a fully released game that does not state that its an alpha or beta state game.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Truga ::

SC niti priblizno nima "basic core concepts in place", koga kle zafrkavas zdej

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Netrunner ()
««
9 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538637 (1853) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152327 (471) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128897 (7454) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727141112 (105620) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816740 (13407) Tr0n

Več podobnih tem