» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
11 / 37
»»

BigWhale ::

Kak hud level of detail v igri. Totalno awesome. Jest bom cist razocaran, ce ne bo mini game-a kjer si bos moral zavezovati vezalke na cevljih. :>

Snegec ::

BigWhale je izjavil:

Kak hud level of detail v igri. Totalno awesome.


Ja, rabu boš pa i19 (38 jedrni procesor) z 460GB rama ter grafiko z 12 jedri in 36GB DDR9 rama, da boš poganjal igro z vsemi temi detajli ;)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Tribal ::

Igro imam backano že od februarja 2016, do nedavno sem samo na hitro sprobal (me ni ravno navdušila).

Po velikem pompu No mans sky igre sem le to probal, po 40 min ugasnil in zbrisal. Za tem sem ponovno naložil star citizen-a.
V igro sem vložil malo več časa kot prvič, cca 8 ur, naštudiral vse gumbe, naučil se leteti tako kot treba.

Po tem me je igra povsem zasvojila. Je v alpha stanju in je logično da so bugi prisotni.
Kar se grafične zahtevnosti tiče je igra za mojo gtx950 na high detajlih in fullhd resoluciji resnično preveč, ampak na medium je pa lepo igralna.

od takrat sem preigral že več kot 50 ur in moram priznati, da je igra točno to kar sem iskal od igranja freelancerja naprej.

Borba in letenje z ladjami je fantastična, ko enkrat premagaš začetne napake pri letenju. FPS me niti ne privlači preveč (star marine), mi je pa zelo všeč da bo v igri tudi FPS v misijah prisoten.
Iščem kopilota za misije v alpha 3.0, premišljujem o nakupu freelancerja, trenutno imam avenger stalkerja, constalation me ne mika ker rabi preveč posadke.

Igra kdo sploh kej?

Netrunner ::

Jaz žal nimam časa za igranje zdaj v alphi, pa tudi moja grafična je močno podhranjena za kakšen užitek. Če se odločaš za freelancerja ti ga lahko posodim, da ga malo sprobaš. Avenger ni več tisto kar je bil, vendar še vedno zakon ladjica.

Tribal ::

Z veseljem bi ga sprobal, kakšen se tebi zdi?
Pri avengerju mi je všeč hitrost ampak prevečkrat v nezavest padam, k ma take pospeške :D, definitivno pa veliko boljša ladica kot aurora.

Netrunner ::

Ko greš iz avengerja ipd na freelancerja se le ta zdi kar precej okoren in počasen, vendar to pokompenzira z močjo orožja, saj pirat hitro poči ko ga 2-3 zadeneš.

Pošlji mi tvoj ingame username na PM da ti dam invite in se enkrat dobimo v PU.

Tribal ::

Ovcka je moj handle, #1269212 je pa citizen record. Ne vem kerega rabiš

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

Netrunner ::

hm saj nevem kako se doda :) .. sem te dobil ven in dal follow :) bomo vidli če bo kaj

oo7 ::

Star Citizen Sneak Peek Vision Stabilization


FPS zgleda noro dobro :)

Kdaj izide ta igra?

BigWhale ::

Dej jim se mal casa. Ene tolk k Duke Nukem Forever. :>

oo7 ::

Čeprav tukaj piše http://www.starcitizenstatus.com/ da naj bi igra izšla enkrat konec leta 2016

Tribal ::

FPS pride z patchom 2.6 (star marine) baje v oktobru. Tako da hype raste.

fireX88 ::

oo7 je izjavil:

Star Citizen Sneak Peek Vision Stabilization


FPS zgleda noro dobro :)

Kdaj izide ta igra?


res zgleda dobro!
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Truga ::

Tale "vision stabilization" je men taka komedija.

Najprej grejo narest tko, da je kamera v oceh od modela, ker je to kao bol realisticno, ampak seveda nobenmu to ni niti priblizno vsec, veliko ljudi ima zaradi raznih headbobov in podobnih kozlarij celo sim sickness.

Potem se zmislijo "vision stabilization", in kamero "stabilizirajo", in to prodajajo kot velik napredek v igri. In to dvoje so skup pacali vec kot 1 leto, zato da so naredili nic, folk jim pa ploska.

Tribal ::

Truga poglej če ti igra in razvoj le te ni všeč, ne rabiš pamet soliti vsem katerim je. Meni osebno je koncept in gameplay zelo všeč. Že v alpha fazi uživam igranje.
Vse kar so naredili so naredili z podporo ljubiteljev takih iger, kjer je veliko pomanjkanje dobrih iger. Definitivno delajo revolucijo v temu žanru. Če ti ni všeč igra enostavno rečeno "move on" in toj to.

Da ne omenjamo koliko so vsi pametni, da so dobili 128 miljonov dolarjev že backanih in oh in sploh kolk je to velik.

Poglejte rajš igro Diablo 3, 12 miljonov prodanih kopij!!! to je 700+ miljonov, da ne omenjamo 2 leti kasneje mini dodatek spet dodatnih 500 miljonov. O tem kolk so z AH zaslužil preden so jo ugasnili pa noben ne. Igra ko so jo izdali je bla bugasta in zelo majhnega obsega. Sploh ne moreš primerjati z obsegom igre star citizen, zaradi tega se tudi razvoj zavlekel. Kar so pa vsi backerji jasno dali vedeti, da želijo boljšo igro ne glede na dalši razvoj.

Meni je že to kar so pokazali v alpha 3.0 demo verziji dovolj za veliko preigranih ur. Vse ostalo so samo še plusi. Za 55€ kolikor sem dal za igro bom dobil res veliko preigranih ur in užitkov.

Netrunner ::

Nevem zakaj je potrebno stabilizirat pogled, saj dvomim, da se bo kdo streljal ure in ure kot pri battlefield seriji. Ko te bodo ustrelili oz. ubili se ne boš mogel kar enostavno vrniti v akcijo... ok razen pri star marine modulu.

Kakorkoli, FPS zgleda precej bolje kot sem pričakoval, čeprav bodo morali še malo dodelat efekt ko ustreliš nekoga ki nima armorja. Oni prodajalec na koncu videa ima samo majico oblečeno in strel v njega bi ga moral razmazat po zidu... ok malo pretiravam vendar vseeno bi pričakoval kakšno luknjo v njemu :) ... no saj je alpja.. kaj pa pričakujem :)

@Tribal ==> ne skušaj karkoli debatirat s Trugo, ker on goji neko sovraštvo do CIG in CR in bo vse obrnil tako, da bo prikazal v slabi luči. Nima smisla :)

Truga ::

Jaz ne gojim nobenega sovrastva. Se denar so mi vrnili, ker niso nicesar dostavili po 4ih letih, nimam cesa sovrazit.

Igra, ki jo oglasujejo mi je sicer zelo vsec, ampak igra ki jo oglasujejo pac ni ista igra, ki jo delajo. Ce ti je ta bugasta zmesnjava tolko vsec, super zate. Jaz sem v zadnjih 20 letih, odkar je croberts nazadnje delal igre, igral se kaj drugega, in je star citizen, kakrsen je sedaj, po pravici povedano zanic. Prvi releasi so bli super, 0.8 relis je podpiral celo VR. Zdaj pa gre vedno na slabse. VR ne dela vec, pred kratkim so ukinili celo support za head tracking. Vedno vec bugov, vedno manjsi frame rate, vedno vec crashov. Ne hvala.

Se pa skos obljublja, kako bo cez 2 tedna vse bolje in sploh zakon. Ze vec kot 2 leti.

Dami ::

Čaki mal, refundal so ti? Torej nimaš več nobenga game package? Torej je zdaj dejansko vse kar tu napišeš o špilu trolanje? Zakaj se pol sploh še kaj pogovarjamo? Admin, prosim pobriši vse njegove poste.
Če že ne druga, so pr CIG nenamerno rešili problem takih trolov in nay-sayerjev. Z dolgim razvoje se tak folk enostavno sam pobere stran iz igre:D
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::

not a cult

Ghenghiz ::

Brez pre-orderja = trol?
BRB, grem brisat svoje poste v Civ VI in ostale teme, preden me kdo sankcionira.

Netrunner ::

Netrunner ::



Ne morem verjeti koliko se vrti okoli tega kako bo nekdo izgledal.

Tribal ::

Tudi meni to ni jasno, vidu se boš mogoče parkrat, drugi pa tud ne bodo gledal tvoj fris. Tole je brezvezno metanje časa skozi okno. Raje bi še kako ladjo nardil, ampak očitno morajo za američane še to narest ane.

sesobebo ::

Tribal je izjavil:

ampak očitno morajo za američana še to narest ane.


ftfy.
iz mogjega popolnoma obstranskega gledisca, bi sodil, da to delajo zgolj zaradi enega americana.

Netrunner ::

Ne delajo za tistega američana in niti za američane ampak za trenutne generacije gamerjev ki zahtevajo take neumnosti. Če malo slediš razvoju SC vidiš debilne želje kot so:
- Katere etnične skupine bodo vključene?
- Kdaj pride ženski karakter ?
- Rad bi bil oblečen kot oni kapitan pri firefly !
- bodo različni klobuki, bom lahko imel kavbojke, bom lahko izbiral barvo majice ?
- Bom lahko imel tatuje?
- Bom lahko imel svojo risbo na majici ?
- Bom lahko imel sončna očala? .. kar mi bodo zatemnila pogled ali bodo samo estetskega vidika
- si bom lahko sam prebaval ladjo?
- si bom lahko pobarval obrvi ?
...

Nevem ali je toliko narcistov med gamerji vendar bolj jih zanima kako bodo izgledali kot pa sama funkcionalnost igre. Pa to ni samo pri SC ampak pri večini mmorpg igrah.

Saj je prav, da si lahko prilagodiš izgled do neke mere, saj v nasprotnem primeru bi izgledalo kot da si med samimi kloni.

Netrunner ::

Pa da ne omenjam vse šare s katero si boš "okrasil" hangar. Bi prav rad videl playerja ki bo zgubljal čas z sprehajanjem po hangarju oz. se gledal v ogledalo cel čas :)

Vsa ta šminka je nepotrebna in samo čas odžira pomembnejšim zadevam. Vse te fancy zadeve bi lahko postopoma izdajali po izidu oz. jih vsaj dodajali na koncu tik pred izidom beta verzije.

No, bo kar bo :) ... tačas se bomo že zamotili s čim drugim.

Tribal ::

Same bedarije. Še dobr da ne zahtevajo še kakih 600 različnih spolov v igri.

Back on topic.
Včeri sm kupu cutlass black ladico :D lušna stvarca. Vanduul swarm cooperative brez smrti nardim in vedno on top po točkah.

Dej mi mal svetuj, pol kasnej pred izidom pa to, se odločam med dvema ladjicama:
Freelancer DUR ali Constalation Taurus

Cenovno ni neke ogromne razlike. Najbol me zanima ali se bo dalo Connie spremeniti v exploration ladjo aka aquila (predraga za kupit)? Večinoma se mi zdi da bom igral solo in me malo skrbi količina posadke potrebne pri Constalation.
Vem da boš lahko najel NPCje za igranje ampak to stane, ravno tako bo stalo da bom playerje sabo vlačil. + Freelancer je največja ladja ki gre še lahko čez najmanjše jump pointe.

Netrunner ::

Constelation Taurus-a lahko nadgradiš v explorerja in tudi NPC posadko boš lahko imel, vendar le ta ne bo tako učinkovita kot prava. Glede na to, da boš solo player bi jaz na tvojem mestu vzel freelancerja, ker stroški vzrževanja bodo manjši ter je ladja s katero lahko efektivno igraš solo. Najameš si samo enega NPC-ja da upravlja zadnji "turret" ter pomaga pri ostalem (karkoli bo). Pa v primeru da te kdo napade, četudi oni NPC ne bo imel pojma se boš lahko efektivno branil oz. ušel ... kar pa ne morem trditi za constelation-a, saj tam boš bolj odvisen od dobre posadke.

Začni z malim, potem si boš že kupil kar si boš ćelel v sami igri.

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Ne delajo za tistega američana in niti za američane ampak za trenutne generacije gamerjev ki zahtevajo take neumnosti. Če malo slediš razvoju SC vidiš debilne želje kot so:
- Katere etnične skupine bodo vključene?
- Kdaj pride ženski karakter ?


Kaj tocno je neumnega, ce bi nekdo rad, da je njegov karakter v igri istega spola in iste etnicne skupine? Res me zanima. Zenska bi rada igrala zenski lik. Res, total neumno.

Netrunner je izjavil:


- Rad bi bil oblečen kot oni kapitan pri firefly !
- bodo različni klobuki, bom lahko imel kavbojke, bom lahko izbiral barvo majice ?
- Bom lahko imel tatuje?
- Bom lahko imel svojo risbo na majici ?
- Bom lahko imel sončna očala? .. kar mi bodo zatemnila pogled ali bodo samo estetskega vidika
- si bom lahko sam prebaval ladjo?
- si bom lahko pobarval obrvi ?
...

Nevem ali je toliko narcistov med gamerji vendar bolj jih zanima kako bodo izgledali kot pa sama funkcionalnost igre. Pa to ni samo pri SC ampak pri večini mmorpg igrah.

Saj je prav, da si lahko prilagodiš izgled do neke mere, saj v nasprotnem primeru bi izgledalo kot da si med samimi kloni.


V zadnjem stavku celo pokazes, da se ti pa mogoce sanja v cem je catch. Ljudje imajo radi customizacijo. Ne gre za narcisoidnost ampak za izrazanje. Po drugi strani gre pa tudi za immersion. Kaj ti pomaga nevem kak level realizma in podrobnosti, ce je pa karakter, ki predstavlja tebe arijski moski, ti si pa aziatka. Zenski lik in barva koze je se najmanj kar lahko naredijo in proizvajalec iger, ki dandanes ne naredi tega je glup.

Truga ::

end-game v vseh popularni MMOjih je pretty princess. Brez tega MMO propade.

Truga ::

hello

no 3.0 this year (duh), release date is now "after [a significant portion of] SQ42 is released"
ship sales will continue
there's yet another new studio involved (most likely contractors/outside dev pool) for planet artwork/maps
"The Squadron 42 [Prelude] has to hit its [Q1 2017] goal. No more excuses." unsure who, just listed as "top exec"
a lot of mocap issues with translating them directly into the game, mostly due to character and players size (?? not sure what this means)
"Expect a lot of cutscenes."
mocapped characters are fine stationary (sitting, standing, etc) but currently anything involving complex animation makes the models freak out, mostly clipping and clothes problems (still)
certain characters have several (reported up to six!) different models, as certain scenes had to use entirely different models for the same character due to model size, lod and poor mocap translation
specific reshoots using stand ins for A list actors are ongoing, mostly animation, actions and poses (still occurring as of q3 2016)
FPS AI still murders everything through walls, doors, whatever
certain departments continue to pump out work at an incredible rate while others snail behind, causing back up and necessary "refactoring" when certain elements do not work or had scope change
heads of department told to "turtle" and avoid outside influences (?? wtf)
they can't get the intricate damage model to work in SP/MP at all yet, ships continue to randomly jumble themselves to death


citcon

crunch time continues for all studios, many people are working seven days a week for the citcon showing
companion app with $ to ingame currency purchases, chat, etc (design phase only, citcon slide)
new A list cutscene, wrapped shooting july 2016 (majority of overtime is spent working on this)
touting multiple SQ42 endings on one citcon slide, also says it directly affects SC world/player character
FPS purchasable classes still a thing and one of the major things they are revealing
SQ42 prelude still listed as march 2017
^ "no way we'll hit that deadline" ^
Roberts: 2.6 should be playable at Citcon
nothing playable at this time, live streams still using 2.5


horns.aiff

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:


Kaj tocno je neumnega, ce bi nekdo rad, da je njegov karakter v igri istega spola in iste etnicne skupine? Res me zanima. Zenska bi rada igrala zenski lik. Res, total neumno.


Neumno je, če se gre preveč v skrajnosti.

BigWhale je izjavil:


V zadnjem stavku celo pokazes, da se ti pa mogoce sanja v cem je catch. Ljudje imajo radi customizacijo. Ne gre za narcisoidnost ampak za izrazanje. Po drugi strani gre pa tudi za immersion. Kaj ti pomaga nevem kak level realizma in podrobnosti, ce je pa karakter, ki predstavlja tebe arijski moski, ti si pa aziatka. Zenski lik in barva koze je se najmanj kar lahko naredijo in proizvajalec iger, ki dandanes ne naredi tega je glup.


Očitno znaš brati, škoda da ne znaš tudi razumeti. Nič nimam proti customizaciji, vendar kot sem že omenil do neke mere. Sploh pa zato, ker vseh detajlov sploh ne bo opazit, saj te ne bo nihče gledal 10cm stran, da bo lahko videl kako imaš počesane obrvi. Pa če bi bolj pozorno bral bi videl, da sem napisal:

Vsa ta šminka je nepotrebna in samo čas odžira pomembnejšim zadevam. Vse te fancy zadeve bi lahko postopoma izdajali po izidu oz. jih vsaj dodajali na koncu tik pred izidom beta verzije.


To pomeni da po mojem mnenju so vsi ti dodatki nepotrebni in me ne motijo če so v igri, vendar le ti ne bi smeli imeti prioritete in bi se lahko dodajali v kasnejši fazi razvoja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Truga ::

Ghenghiz ::

Netrunner je izjavil:

Nevem ali je toliko narcistov med gamerji vendar bolj jih zanima kako bodo izgledali kot pa sama funkcionalnost igre. [...] Saj je prav, da si lahko prilagodiš izgled do neke mere, saj v nasprotnem primeru bi izgledalo kot da si med samimi kloni.


Hear, hear!
Zadnje case povsod vidim samo 'form over content'...
Ceprav zenski liki in barva koze so pa res osnova.

Truga je izjavil:

http://www.kotaku.co.uk/2016/09/23/insi...

http://www.pcgamer.com/eight-month-inve...

Holy fuq


UUU! Domace branje :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghenghiz ()

kimikaze ::

Ravno nekje na polovici "kotaku" članka. Zanimivo čtivo za vse, ki se sprašujejo zakaj tako dolgo.

Dami ::

Hud članek ja. Jim nimam kaj za očitat. Tak je to, če hočeš gradit universe iz nule brez predhodnih smernic in orodij. Sam upam, da so se naučili iz vseh napak in da dokončajo vse kar so si zadali. Kdajkoli že bo, samo da bo.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Berserker ::

Nisem še prebral kotaku članka, a pri pcgamer članku je problem, da se fokusira na probleme iz obdobja 2012-2014, kaj pa o tem, kar se je dogajalo v obdobju 2014-danes?

BigWhale ::

TL;DR verzija clanka je v bistvu: Nimamo pojma kaj je project management in kako naj bi se igre delale. Na zalost. VSE bi radi nardil naenkrat in VSE mora bit perfect. Na konc se jim zna zgodit, da ne bo nic od nicesar.

Berserker ::

Štirje različni studiji na enem špilu. What could possibly go wrong?

Pesimist ::

je že izšlo to?

Berserker ::

Squadron 42, konec leta ali pa Q1 2017, ostali moduli tam nekje 2020.

BigWhale ::

Berserker je izjavil:

Squadron 42, konec leta ali pa Q1 2017, ostali moduli tam nekje 2020.


Ja, vsak modul posebi. Leta 2025 jim bo pa uspel jih zdruzit v eno igro. :>

Netrunner ::

Dejstvo je to, da razvoj take igre zahteva svoj čas. Kaj je CR skadil na začetku, ko je postavljal prve roke nevem. Verjetno je mislil, da bo delal s tehnologijo v kateri je bil wc narejen.

Glavno je kaj bodo zložili skupaj ko bo končano. To da hočejo da bi bilo vse popolno ob izidu zveni ok, vendar je za moje pojme neizvedljivo. Vseh pričakovanj ne bodo mogli izpolnit.

BigWhale ::

Dejstvo je, da v sploh ne vedo kaj sploh delajo, zato pa imajo tolk tezav s project managementom. :)

Netrunner ::

Ne pretiravaj

Tribal ::

Jest sem za svoj vložen denar že preigral veliko veliko. Zanimivo koliko malo je šele v igri in je že tako zanimiva.

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Ne pretiravaj


A nisi prebral Kotaku clanka? Ce ti od tam ni jasno, da imajo konkretne probleme s project managementom in razvojem ... :) Obnasajo se kot osnovnosolec, ko dobi za narediti prvo seminarsko nalogo. Confused as fuck.

Truga ::

Moj najljubsi citat iz te sage so far:
As an aside, I have noticed a lot of parallels between Chris Roberts and Elon Musk.

Hmm, ja, en je sel v vesolje za 100 miljonov, drugi pa za 100 miljonov paca igro ze 5 let. Zelo podobne zadeve.

Drugi najljubsi:
"All of the developers who had worked on inventory systems said 'OK, well, that's why this works in their game and
why it won't work in this game'," a source told me. "We spent four months having to prove ourselves right because that's the way it works
with Chris Roberts. He will never believe you if you say you can't do something. You have to actually spend the time to make the entire thing and then show him when you push the button it doesn't work. That was a persistent issue. The team lost four months on that, a lot of manpower and hours, proving that, yes, in fact that doesn't work."

Truga ::

Spet novice:
Ben got kicked off ATV because one of Sandi's friends told her he acted more naturally than her on camera

btw the leaks have begun to flow again, there's some serious shit going down

the leaker back in august told me there was new mocap going to be put in after citcon in october
but! sandi has been getting paid to do the fill in mocap for the female models for the last few months
and! sandi will also be in the new scenes in october/november
these are not technically "reshoots" since its new material, but had to be added since some actors are no longer available or desire to work with roberts and the script was rewritten (again, for the 3rd time after principle shooting)
the last leak on mocap shooting was $29m, is now a projected $40m+ (one person said 60m but I dont believe that)

unconfirmed:
ortwin is now distancing himself from the project, requesting a buyout


confirmed:
legal ramifications for unpaid overtime due to an "anonymous letter" sent to the california labor commissioner

the last one everyone is basically confirming

Ghenghiz ::

To mi kaze (in kotaku clanek se strinja) na to, da za SP+MMO del tudi teh 125M ne bo dovolj (OMG Bubrek Smart was rite all along!) in da je financni nacrt narest dobro prodajan SP del in s tem financirat razvoj MMO. Po edinih stevilkah, ki so dane, bi stroske razvoja SP dela ocenil na ~60M, torej bodo rabili ~1M novo prodanih iger ob izidu SP dela samo, da pokrijejo stroske razvoja SP. To sicer pomeni, da so imeli navidezno 125M izkljucno za razvoj MMO dela, po drugi strani pa bolje, da je SP del narejen 'do jaja', ker ce bo cringefest limonada od storije z globino bazencka za znodravcke, potem je orto space-sim popolnoma prevec nisni zaner, da bi se zadovoljivo prodajal.
V luci tega ima nek filmsko rezisersko masturbantski smisel tretjic pisat scenarij (in potem nazalost spet delat mocap), saj ce SP flopne, potem lahko crobberts kar ugasne bong in zakljuci s sanjami.
««
11 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538302 (1518) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152293 (437) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128705 (7262) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727139693 (104201) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816598 (13265) Tr0n

Več podobnih tem