» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
8 / 37
»»

Truga ::

Concern forum na star citizenovi strani je forum kamor grejo threadi, ki niso dovolj pozitivni za general discussion umret.

Vsak negativen thread moderatorji premaknejo v concern forum, ko je enkrat tam pa ga prej ali slej zaprejo ker ne vsebuje polla "do you think this is a serious issue yes/no", ali kaksen podoben glup izgovor.

Glugy ::

Nevem kaj je fora da se pesimisti ukvarjajo s takimi zadevami. Ja ok izrazu si dvom. V redu. Posvaril si fane Star Citizen. Ampak to kr naprej govorit pa ni več samo izražanje mnenja, gre za vsiljevanje mnenja. Na vsak način želiš biti nad argumentacijo fenov. Ne bit egoist. Kdor hoče verjet naj verjame, naj feni verjamejo. Sej si jih posvaril. Če bo Star Citizen padel v vodo jim boš lahko pametoval: glej sj sm vam govoru. Sam zdele pa paniko zganjat ne dela nobene koristi nikomur. Pust ljudem da se veselijo. Če ostaneš ujetnik strogega realizma ustaneš ujetnik večnega pomanjkanja sreče in veselja. Ker strogi realizem je dolgočasen. In mislm da se ti sploh ne gre toliko za sam izid igre kot se ti gre za to da trgaš ljudi iz normalnega ralizma v strogi realizem. Ker si pač tud sam iz strogega realizma pač ne privoščiš drugim da bi bili na bolj življenjski ravni kot si sam.
Nared novo temo: Star Citizen propada / je iluzoren / nima prihodnosti pa tm izlij svoja čustva. Tale tema je pa posvečena Star Citizen fanom ki se ne obremenjujejo toliko z realnostjo kot ti ampak uživajo v zasnovi ki se dogaja že zarad ideje same. Ne zarad tehnikalij, ki ja strogo gledano so prekoračene, ampak idealisti so tisti ki premikajo svet, ki verjamejo ko vsi drugi govorijo da se neki neda in premikajo meje. Točno to je ta igra. Želi premikati meje in to radikalno zato strogi realisti pač ne boste verjeli vanjo. Ni rečeno da bo vsak idealist uspel ampak sej so vsi ljubitelji igre sprejel njim sprejemljivo tveganje. Pust jih.

Ghenghiz ::

8-O

Samo preverjam, da je tukaj govora o igri in ne o religiji?

Meni je super, da dobim na enem mestu informacije iz obeh strani - tiste, ki pridejo pozegnane (heh) od CIG PR in bolj smrdljive izpuste iz ozadja (derek shart ipd.). Itak so iz obeh strani napihnjene, se mi pa za ustvarit si sliko zdi brez dvoma bolje, da imas vec informacij. Kadar se lotis nekaj raziskovat seveda ne uporabis samo enega vira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghenghiz ()

NocnaShada ::

Ghenghiz je izjavil:

Samo preverjam, da je tukaj govora o igri in ne o religiji?


Zal te moram razocarati.

On the plus side, at least it's something.

Netrunner ::

Ghenghiz ::

Danes bom sel na youtube brskat, kaj je novega v 2.3. Na newsletter sem videl samo, da je bugfix list dolg nekaj strani, kar je vsekakor prava smer.
Do zdaj se nisem zbral poguma, da bi sel brodit med vse najedljive 'yutub personality-je'.

Truga ::

Glugy je izjavil:

Tale tema je pa posvečena Star Citizen fanom ki se ne obremenjujejo toliko z realnostjo kot ti ampak uživajo v zasnovi ki se dogaja že zarad ideje same.


Quoting for posterity

Glugy je izjavil:

Ni rečeno da bo vsak idealist uspel ampak sej so vsi ljubitelji igre sprejel njim sprejemljivo tveganje.


No no, lagat se pa res ni treba




https://forums.robertsspaceindustries.c...

In tako dalje. Ljudje so zasvojeni, in CIG marketing in sales ciljata direktno na take ljudi ki so lahko zasvojljivi. In oni to vejo, in jim ni ocitno noben problem. In jim ni problem da imajo enega najbolj strupenih communityjev na internetu, kljub tezki konkurenci.

Je pa hecno, ce ti nekdo proda drogo na cesti je to slabo, ce pa to dela biznis in vlece not miljone na mesec prek interneta, je pa vse ok. Ker ni dobesedna droga. Ker ni dobesedno protizakonito. lmao

So pa zgubili ze kar dober sop sposobnih ljudi, ki jim to ni vsec.

sesobebo ::

Glugy je izjavil:

... idealisti so tisti ki premikajo svet ...


mhm. in g. chris roberts bo crowdfunding svet premaknil tocno ene 10 let v preteklost. ((:

kimikaze ::

Takšnih pacientov z zmešanimi prioritetami imaš vsepovsod polno, nekateri ne izgubljajo ali dajejo samo denar ampak celo umirajo.


In tako dalje. Ljudje so zasvojeni, in CIG marketing in sales ciljata direktno na take ljudi ki so lahko zasvojljivi. In oni to vejo, in jim ni ocitno noben problem. In jim ni problem da imajo enega najbolj strupenih communityjev na internetu, kljub tezki konkurenci.


Lol, to si sedaj opisal, kako deluje kapitalizem, zakaj bi bil CIG drugačen. Imajo ljudi katere je treba plačati sedaj ne čez pet let in če se greš crowfundinga v obliki kot se ga gredo oni, je treba denar pobrati v naprej in če imaš visoke cilje, ga je potrebno pobrati veliko. Če si pri tem pač sposoben narediti najboljše dizajne vesoljskih plovil ki so bili kadarkoli predstavljeni v katerikoli igri, potem jasno da uspeh ne bo izostal. Ljudje so pač vedno in bodo bili "sužnji" vizualnih podob/predstavitev. In ne samo CIG, to ve celotna gospodarska industrija, katera na tem tudi sloni. Neko ciljanje kako je sedaj CIG tukaj grdi pacek je brezpredmetno.

Truga ::

Aja, ce je kapitalizem, pol je pa vse ok. Carry on.

Glugy ::

Ne da se mi razlagat. Kdor je hotel je razumel poanto mojga sporočila kdor pa noče pa ne bo razumel. Itak imate že vnaprej odločena verjetja in jih ne boste spreminjal zarad mojega preprostega mnenja. Sam mislm pa da vam kanček sočutja ali pa vsaj obzira ki bi ga lahko poleg dvomov izkazal ne bi škodil. Ne morš skoz sam depreserat fane z negativizmom znova pa znova no. Nekaj je nepotrebna ostrina neki je pa preprosto dobronamerno kazanje na napake v nastajanju igre.

Truga ::

Ce bi meli ze v naprej odlocena verjetja bi se vedno verjeli v star citizena hth

Napajalc ::

Počakte na uraden izid, in potem poglejte kak komentar od igralca ki ni opran z raznoraznimi špekulacijami, naprimer Elite je ultra First impression, ampak po nekaj 10 urah dojameš da je to ubistvu delujoče vesolje z dobrim potencialom.
011011100111010101100010

BigWhale ::

Elite je mal manj shallow, kot je bil Elite iz leta 1983. A vendar, meni je tak shallow nacin igranja vsec. Sam si v sirnem vesolju in ce srecas nekoga moras imeti ze kr sreco. :)

J3nc ::

/sarkastični beli vitez

Kaj blatite, SC je BDSS EVER, CR je bog. Še kej grdga reč pa greš kuj u peč.

/sarkastični beli vitez


Še vedno upam da jim uspe uresničiti vsaj del njihovih vizij, da se le ne podere kupček kart.

300EUR res ni malo denarja ampak vem zakaj sem ga doniral. Sicer sem si rekel da dokler ne izide SQ42 jim ne dam niti centa več.

PS. Elite je dolgočasen *yawn* BEST DAMN SPACE TRUCKER SIM EVER

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J3nc ()

Netrunner ::

Danes se je začel spet free teden ki traja do 22 aprila. Kdor še ni ima sedaj priliko sprobat SC.

Ghenghiz ::

Kolk pa zasede instalacija? SSDji se zal hitr zafilajo :S

Netrunner ::

Ghenghiz je izjavil:

Kolk pa zasede instalacija? SSDji se zal hitr zafilajo :S


slabih 30gb

Truga ::

Nekdo je pognal tcpdump na star citizenu:


lmaoooooo plaintext xmlji v netcode no wonder nothing fucking works ahahahahahahahahaha

BigWhale ::

Truga je izjavil:

lmaoooooo plaintext xmlji v netcode no wonder nothing fucking works ahahahahahahahahaha


Don't feed the troll.

Sej so napisal, da to zdej optimizirajo! ;>

Truga ::

Netrunner ::

Nova hrana za naše slo tech trolčke:

Če koga zanima SC ima nov koncept sale: Prospector mining ship.

Ghenghiz ::

A je to prva specializirana ladja za rudarjenje?

kimikaze ::

Ni prva (prva je bila Orion) bo pa najmanjša(one man), najbolj kompaktna te vrste. Bo pa verjetno po velikosti še kakšna vmesna različica med orionom in prospectorjem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

Netrunner ::

Prospector "je entry level mining ship". Verjetno bodo izdali še kaj vmesnega, saj z Orionom ne moreš rudarit na planetih.

Ghenghiz ::

Entry level = $140? :8) Sem vesel, da je moja Aurora samo 30...

project ::

Še malo pa bodo začeli planete prodajat, kar pripravite se ;)

Netrunner ::

Ghenghiz je izjavil:

Entry level = $140? :8) Sem vesel, da je moja Aurora samo 30...


Entry level za mining proffesion, komur je preveč naj ostane na aurori. Za moj okus je predraga, vendar tam zunaj je dovolj fanatikov z preveč denarja.

BigWhale ::

Ok, a folk tole se zmeri kupuje?! Mislim, dnarja so dobil tolk, da bi tale game moral spacat skupi, brez da se karkoli prodajo v prihodnosti. Marketinga ne rabjo nobenga vec.

Netrunner ::

@BigWhale => Vedno se bo dobil folk ki bo to kupoval. Denarja ni nikoli preveč.Za igro ga imajo dovolj, vendar po izidu bo veliko stroškov z serverji, tako da nekaj rezerve ne škodi. Pa še poletje prihaja in bo treba team oeljati na dopust :)

kimikaze ::

Cig računa 10+ let po izidu v1.0, tako da če je to crowfunding projekt in resnici na ljubo space igre ne zanimajo tako velikega kroga ljudi kot nekateri drugi žanri, torej ima na voljo manjše tržišče, potem jasno da cene ne morejo biti nizke, če je pač cilj, da večinski delež financirajo igralci. Sicer pa je to čisto ekonomska zadeva. Povpraševanje po teh igrah ni bilo nikoli primerljivo proti nekaterim drugim žanrom, gledano absolutno na celotno tržišče. Zato bodo v takšnih primerih tudi igralci povprečno skoraj vedno morali plačati nekaj več, če bodo hoteli, da se nek "proizvajalec" odloči narediti nekaj kar je bolj nišna zadeva, gledano celotni trg. In recimo, da jih bo nekje okrog 2 milijona, od katerih imajo mnogi podvojene račune, potem to res ni nek strašanski trg. Zraven tega pa CIG igro že prodaja in ta denar(kdor pač verjame) gre direktno nazaj v razvoj, torej ko bo igra izšla kot verzija v1.0, bi naj bil ves denar do tega trenutka namenjen poplačlu "stroškov". Torej bodo na čisti nuli če malo posplošujem in večina igralcev bo že imela igro. Torej ostala bo relativno mala baza igralcev ki še oklevajo. To pa bodo jasno delno kompenzirali z večjimi cenami( prvzaprav to delajo že sedaj, saj je jasno da tistih, ki si res želijo space igro ni več kot dober milijon, ker če bi jih bil, bi bili sedaj že najmanj pri številki 2 milijona +), tako da iz tega čimveč izvlečejo kot čisti dobiček. Bodo pa plačevali tisti, ki se jim ne ljubi igrati. Tisti, ki so igro kupili, da jo bodo igrali pa jim ne bo potrebno dati niti centa več.

Netrunner ::

Ko bo igra končana načeloma ne bi smeli biti na nuli. Zadnji stretch goal je bil pri 65mil (če se ne motim), kar bi moralo zadostovati za končati igro. Do sedaj so zbrali nekaj več kot 112mil, kar v teoriji pomeni, da bi morali imeti 47mil v dobrem... Če so pametni bdo večino tega deanrja namenili infrastrukturi serverjev in ne izdelavi koncept ladij... čeprav le te prinašajo dodaten denar :)

meni je načeloma prav vseeno... da le zložijo skupaj soliden izdelek v normalnem času.

kimikaze ::

Kolikor je meni znano, je že nekaj časa nazaj ko je bil intervju, je izjavil, da naj bi ves denar do uradnega releasa bil namenjen razvoju in da bo šele po tem ustvarjal dobiček za sebe. Zdaj če si je pa kaj premislil, pa ne vem

Netrunner ::

@kimikaze => možno... ne sledim tako natančno. Zasledil sem samo, da se bodo potem financirali z prodajo UEC, kar pa dvomim da bo dovolj za pokrivanje stroškov, tako da bi bilo pametno si pustit nekaj rezeve od trenutnega dobička.

Nov patch bo baje prinesel persistance, kar zna biti zanimivo in predvsem bo manj namernega zaletavanja :)

kimikaze ::

PTU patch 2.4 mogoč prihajajoči teden. Zna pa bit to PTU obdobje tokrat pričakovano nekoliko daljše, saj bo ob dodajanju nove mehanike za persistence in ostalega contenta, ki bo s tem povezan, možnost za buge precej povečana.

Truga ::

BigWhale je izjavil:

Ok, a folk tole se zmeri kupuje?! Mislim, dnarja so dobil tolk, da bi tale game moral spacat skupi, brez da se karkoli prodajo v prihodnosti. Marketinga ne rabjo nobenga vec.

kimikaze ::

Kako rečejo ob abrahamu? Še enkrat toliko:)

sesobebo ::

in pri tem seveda misljo na leta.

kimikaze ::

BigWhale ::

Cak, nimajo se narejene moske izvedenke karakterja, zato se niti zacel niso z zenskom modelom, igra pa izide letos? :)

Netrunner ::

Kaj pa je naredit eno žensko. Trenutnemu modelu seširijo boke, dodajo prsi in popravijo obraz in dajo drugo frizuro. Brezveze komplicirat z izgledom sedaj na začetku, to lahko implementirajo po izidu. Meni je prav ravno če vsi izgledajo enako :)

Truga ::

Sean Tracy:
I don't see ANY REASON why we wouldn't have
[...]
ABSOLUTELY there's NO REASON why we can't do this.
[...]
...the procedural tech will be capable of generating the flora and fauna at the fidelity that we are... uh... uhm... YEAH ABSOLUTELY...
[...]
We wanna have, we wanna have, uhm... ANIMALS and things like that WITHIN THEM uhm... absolutely we want it to be at that exact same fidelity...
[...]
And do I think it's possible, ABSOLUTELY




Scam Shitizen! Kupi zdaj! VSE mamo!

kimikaze ::

BigWhale je izjavil:

Cak, nimajo se narejene moske izvedenke karakterja, zato se niti zacel niso z zenskom modelom, igra pa izide letos? :)

Ženski model je kar se tiče modeliranja in textur že precej v razvoju in precej bliže koncu kot začetku. Če si poslušal kaj, bodo(so) na "kritičnih" mestih ženskega modela lepe 4k teksture :). Razlog, zakaj ženskega modela še ni, pa je preprosto, ker želijo da ko bo model enkrat zunaj, da bo to finalna verzija(končane animacije, modeli, teksture, dodatki, različna oblačila, ki bodo na voljo preko PU, itd.) vsaj za nekaj časa. Da pa to dosežejo, bodo najprej finalizirali moški model in potem, vse stvari ki se dajo, samo prenesli.

Truga ::

Ghenghiz ::

A je kdo kle PU tester z druge strani NDA? A se kej ve, kolk casa bo NDA trajal?

Dami ::

Tudi če ima kak slovenc 2.4 ptu in po možnosti celo bere s-t sem 100% da v ta s troli zabasan thread ne bo pisal :)
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Netrunner ::

Ghenghiz je izjavil:

A je kdo kle PU tester z druge strani NDA? A se kej ve, kolk casa bo NDA trajal?

Dvomim. Pravijo pa da bo 2.4 kmalu zunaj ... pravijo :) .. pa recimo da bo kmalu.

Dami je izjavil:

Tudi če ima kak slovenc 2.4 ptu in po možnosti celo bere s-t sem 100% da v ta s troli zabasan thread ne bo pisal :)

Na žalost imaš prav... ti priporočam uporabo one skripte ki sem jo objavil par postov nazaj. Jaz jo imam aktivno in lahko rečem da je slo tech postal precej bolj berljiv. Sploh da ne vidim več postov od one Truge in še par drugih modelov... ne vidim jih nikjer na slo techu .. v nobeni temi :) ...

Zgodovina sprememb…

Truga ::

http://starmon.shin0by.com/structure/ht...

changelog. heh, "changelog"

in to je kao za najvecji update letos ever!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Berserker ::

Jaz resno ne razumem, zakaj ne izdajo vsaj Squadron 42, pa naj potem pocajo vse ostalo.

Ghenghiz ::

@Berserker
Saj to bodo naredili, samo ocitno S42 trenutno se ni v stanju, ki bi bil primeren za izdajo. So pa refunde ze dolgo nazaj nehal dajat, ker naj bi bila igra v dovolj dobrem stanju, da lahko v skrajni sili pozira za koncni izdelek. Mene niso preprical.

@PotencialniNeznaniPUTester
Sej nisem spraseval po zvizgastvu; samo, koliko casa bo NDA trajal, kar nima prav nobene veze s kakrsnokoli zabasanostjo. PM acceptable; no dickpics, plz.

Tale tema je drugace se najbolj uravnotezena, kar jo poznam - 2-3 yay sayers, 2-3 nay sayers, ostalo enakomerno porazdeljeno po spektru skepse in indiference.
Zabasana v nobenem pogledu ni.
««
8 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538661 (1877) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152328 (472) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128915 (7472) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727141190 (105698) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816744 (13411) Tr0n

Več podobnih tem