» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
7 / 37
»»

Truga ::

Tezko je ugovarjat dejtvom, se strinjam. Najboljs da zbrises moje komentarje in se pretvarjas da s star citizenom ni nic narobe.

Two weeks.



lol

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

kimikaze ::

Evo, pa smo le dočakali ta graf hehe. S tem da se človek lahko znova vpraša o osebi, ki je delala ta graf ali sploh sledi razvoju SC. Potem bi vedel da prealphe do aprila 2014, ko je bil predstavljen dogfight modul sploh ni bilo, pa še to samo kot predstavitev in ne release. Pred tem je bil samo "technical demo of hangar" kot bi se Truga izrazil :)

Truga ::

Tech demo se tudi zgodi pred alpha verzijo, ja. Res je.

kimikaze ::

No če označuješ trenutek izdelek kot tech demo, potem nimamo kaj skrbeti:) Potem imajo tudi po grafu fore še vsaj 2 leti :)

Truga ::

Ne razumem. To da ze 4 leta skupaj pacajo tech demo je zaskrbljujoce, ne pa obratno.

NocnaShada ::

BigWhale je izjavil:

NocnaShada je izjavil:

Truga je izjavil:

Slisi se kot super workplace!


Ti samo ne razumes kako dela development!


Medtem je pa Brabem spravil celotno galaksijo na eno 3.5" disketo in naredil seamless vzletanje iz planeta, prehod v vesolje in furanje po celi galaksiji.

Pa da ne bi bil malenkosten je zraven se celo igro spakiral. :>


Bil sem sarkasticen.

Star Citizen me spominja na starega mrtvega naplavljenega kita. Kmalu bo rekel *pop* in gnilo drobovje se bo razlilo po gorecih StarCitizenih, ki za nobeno ceno (ne, tudi vec $10k ne) niso pripravljeni uporabiti tistih dveh mozganskih celic v vecinoma prazni skatli. Na koncu bodo krivi minion developerji, Derek Shart, SA gooni ... Samo nesposobni crobber ne. The "idea" guy.

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

Netrunner ::

Spet malo offtopic. Za uporabnike chroma sem dobil rešitev.

1. Namestite si extension Tampermonkey
2. Na ikono ki se vam pojavi kliknite in izberite Add new script
3. V glavno okno vpišite sledečo kodo
// ==UserScript==
// @name         TROLL REMOVAL !!
// @namespace    https://slo-tech.com/
// @version      0.1
// @description  try to clean Trolls
// @author       StarCitizen
// @match        https://slo-tech.com/*
// @grant        none
// @require https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.2/jquery.min.js
// ==/UserScript==

jQuery(function($){
    var trolls = 'Truga'; // seznam trollov ločenih z vejico brez presledka
    trolls.split(",").forEach(function(entry) {
        jQuery('h4:contains("'+entry+'")').closest(".post").remove();
    });
});

4. V spremenljivko "trolls" vnesite seznam trollov ločenih z vejico
5. V Update URL vnesite https://slo-tech.com ...kateri sicer mislim da ni obvezen vendar ne škodi :) .. nsiem bral dokumentacije
5. Shranite in uživajte v troll free slo tech forumu.

6. Če se pojavi kak nov trol, samo odprite skripto in ga dodajte v seznam in shrainite.

Skripta se bo izvajala avtomatsko na celotni slo-tech strani, tako da ste varni na vseh topic-ih.

Zgodovina sprememb…

NocnaShada ::

Daj mi pet tisocakov, pa ti bo skripta napovedala kdaj izide Star Citizen.

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Vemo kako izgleda letenje znotraj sistema in kako bo zgledalo letenje skozi Jump Point, nevem pa se še kako boš šel v in iz tega Jump Pointa. Sklepam, da čas potovanja skozi jump point bodo izkoristili za nalaganje kar te čaka na drugi strani, tega pa igralec ne bo občutil saj bo občutek kot da vedno nekaj delaš.


Tle sicer pise, da je to nek koncept video samo. V bistvu ne vemo, ce bo res tako zgledal. Vse skupaj se mi zdi pa se hujse, kot pri Elite Dangerous. Tam mas tist warp out splash, ki traja nekaj sekund, tle bos imel kr cel mini game pri katerem moras leteti skoz tunel? :) 100x na dan?

Netrunner ::

V bistvu letiš skozi njega ročno samo prvič ko ga mapiraš, zatem pa te bo avtopilot peljal skozi. Jump pointi se s časoma spreminjajo, zato jih je potrebno vsake toliko časa na novo pregledat. To je delo za 315p in podobne okretne ladje.

Lahko boš kupoval inf. o JP ter uporabljal avtopilota za prehod ali pa jih sam mapiral in to inf. prodal naprej.

BigWhale ::

Ampak to pol se zmeri ni seamless. Se zmeraj je vmes transition, ki traja nekaj casa.

NocnaShada ::

Netrunner je izjavil:

V bistvu letiš skozi njega ročno samo prvič ko ga mapiraš, zatem pa te bo avtopilot peljal skozi. Jump pointi se s časoma spreminjajo, zato jih je potrebno vsake toliko časa na novo pregledat. To je delo za 315p in podobne okretne ladje.

Lahko boš kupoval inf. o JP ter uporabljal avtopilota za prehod ali pa jih sam mapiral in to inf. prodal naprej.


Bollocks. Med tem bos pa miksal koktejle NPCjem in razmisljal kaksno razmerje zeleza/titana/aluminija moras dat da bo popravilo ladje optimalno. Vsi so obljubljeni featureji, ker je Sandi pozabila dat ballgag na svojega moza. Vsi bodo koncali na smetiscu, ko ideaguy sreca goro v oblakih med katermimi frfota.

Zgodovina sprememb…

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Ampak to pol se zmeri ni seamless. Se zmeraj je vmes transition, ki traja nekaj casa.


Odvisno kako si razlagaš. Kakorkoli obrneš nekaj časa traja če greš iz sistema v sistem, kar je logično saj se ne moreš kar instant nekje pojavit. Jaz si "seamless" razlagam podobno kot vožnja z avtomobilom skozi predor. Lepše izpade da poletiš iz sistema v sistem, kot pa da bi ob skoku v JP pojavila neka vedno enaka animacija.

Meni sta načeloma ok obe opciji, ne vidim neke bistven prednosti z to "seamless" varjanto pri skakanju iz sistema v sistem. Ta "seamless" pa pride bolj do izraza znotraj enega sistema.

bomo videli kako bodo to izvedli. Pustimo se presenetit.

BigWhale ::

Emm, seamless pomeni, da ni teh tranzicij. Seamless je imel to narjen Frontier. Tam ni blo nobenih animacij, nobenih avtopilotov in kaj vem kakih jump tranzicij.

Jasno je, da je tezko pricakovati, da se bo instanca igralca prestavljala iz enega serverja na drug brez kakrsnegakoli zamika, vendar je tezko reklamirati, da se bo to v resnici dogajalo. :)

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Emm, seamless pomeni, da ni teh tranzicij. Seamless je imel to narjen Frontier. Tam ni blo nobenih animacij, nobenih avtopilotov in kaj vem kakih jump tranzicij.


Saj jih ne bo. Načeloma če ne boš uporabil avtopilota boš vzletel iz postaje, uporabil q drive da boš prišel do JP, se zapeljal noter, letel skozi in prišel ven. Letenje skozi JP bo zahtevno, zato je smiselna uporaba avtopilota (seveda če je JP predhodno mapiran). Nihče te ne bo silil uporabo AP vendar z ročnim letenjem je riziko da zadeneš stranice tunela, kar pomeni BUM.

BigWhale je izjavil:

Jasno je, da je tezko pricakovati, da se bo instanca igralca prestavljala iz enega serverja na drug brez kakrsnegakoli zamika, vendar je tezko reklamirati, da se bo to v resnici dogajalo. :)


Če sem prav razumel bodo vmesne instance katere bodo posredovale podatke o tvojem prihodu naslednji, tako da se bodo izognili zamiku. Če jim bo le uspelo to izpeljati :)

Zgodovina sprememb…

NocnaShada ::

Netrunner je izjavil:

Če jim bo le uspelo to izpeljati :)


Glede na to, da ne znajo sestaviti skupaj delujocega space sima ...
Glede na to, da ne znajo sestaviti skupaj FPS modula v enginu napisanem *za* FPSje ...
Glede na to, da vse kar jim je uspelo izdati v zadnjih 4ih letih je pateticen techdemo, ki ga pol-kompetenten indie velikosti < 5 developerjev naredi v enem tednu ...

Dajte ze nehat sanjarit ljudje.

Truga ::

Netrunner je izjavil:

Če sem prav razumel bodo vmesne instance katere bodo posredovale podatke o tvojem prihodu naslednji, tako da se bodo izognili zamiku. Če jim bo le uspelo to izpeljati :)

Kaj pa mislis da se dogaja pri Elite? Eve online? World of Warcraft? Ragnarok Online? Everquest?

Tocno in samo to kar si ti ravnokar napisal. To da mas neko fancy animacijo za loading screen se vedno ne spremeni dejstva da je loading screen.

videc ::

Meni je samo žal, da bo zadeva "umrla" oziroma izpadla kot nateg. Močno upam, da ne.
Pa sem velik fan Wing Commanderja od 1. naprej. Preigral sem vse, vključno s Prophecy-jem, Privateerjem.
Tudi Freespace in bi z velikim veseljem tudi tole, ampak slabo kaže.
Pa še nekaj...
A kdo res misli, da je CryEngine ustrezen za tak tip igre? Tako ogromen?

Netrunner ::

@videc => Kako veš da bo umrla ? Čas po pokazal kaj bo in kaj ne bo. Nekaj špekulirat in ugibat nima smisla.

CryEngine ni mišljen za tak tip igre in zato ga v sodelovanju z CryEngine Team-om prilagajajo Star Citizen-u.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Saj jih ne bo. Načeloma če ne boš uporabil avtopilota boš vzletel iz postaje, uporabil q drive da boš prišel do JP, se zapeljal noter, letel skozi in prišel ven. Letenje skozi JP bo zahtevno, zato je smiselna uporaba avtopilota (seveda če je JP predhodno mapiran). Nihče te ne bo silil uporabo AP vendar z ročnim letenjem je riziko da zadeneš stranice tunela, kar pomeni BUM.


Torej, medtem k se instanca seli iz serverja na drug server imas vmes en mini-game, ki lepo zgleda. Ok, resno me zanima zakaj se tko neumorno trudis olepsevati ene stvari? :))

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Ok, resno me zanima zakaj se tko neumorno trudis olepsevati ene stvari? :))


Olepšavat ?? ... brez skrbi, nisem vložil nič truda, saj sem samo posredoval inf. katere sem zasledil na uradnem forumu.

kimikaze ::

Dajte ze nehat sanjarit ljudje.

Ker je nekoč nekdo sanjal o določeni vrsti komunikacije, lahko ti danes tukaj pišeš določene neumnosti.

Od realistov nikoli ni bilo nobenih koristi in se še nič pametnega ni zgodilo, ko se je šlo za napredek. So pa odlični pri ohranjanju statusa.

NocnaShada ::

kimikaze je izjavil:

Dajte ze nehat sanjarit ljudje.

Ker je nekoč nekdo sanjal o določeni vrsti komunikacije, lahko ti danes tukaj pišeš določene neumnosti.

Od realistov nikoli ni bilo nobenih koristi in se še nič pametnega ni zgodilo, ko se je šlo za napredek. So pa odlični pri ohranjanju statusa.


That's the dumbest thing I've heard this year. Congratulations.

Zgodovina sprememb…

kimikaze ::

Itak od tebe drugega ne moreš pričakovati, znaš pa očitno šlogat in vidiš v prihodnost. Zato res ne vidim razloga zakaj takšni ki vidite v prihodnost, ne vzamete kredita na hipoteko in stavite ali začnete na kak drugačen način uporabljati to darilo. Takšne power moči imate pa nimate nobene ideje, res ne razumem :)

Smurf ::

kimikaze je izjavil:

Dajte ze nehat sanjarit ljudje.

Ker je nekoč nekdo sanjal o določeni vrsti komunikacije, lahko ti danes tukaj pišeš določene neumnosti.

Od realistov nikoli ni bilo nobenih koristi in se še nič pametnega ni zgodilo, ko se je šlo za napredek. So pa odlični pri ohranjanju statusa.

Izumitelji so realisti, ne sanjaci, kot jih vidis v filmih.

Netrunner ::

Lahko prosim ta vrtec spremenimo spet v topic o Star Citizen-u ?!

Pri zadnjem Around the Verse (2.26) so omenili nekogagi ki je naredil stran z vsemi vprašanji in odgovori iz "10 for the chairman". Zanimivo za tiste ki se šele spoznavajo z Star Citizen-om

kimikaze ::

Izumitelji so realisti, ne sanjaci, kot jih vidis v filmih.


To je pač samo tvoje mnenje. Filme gledam pa zelo redko, gledam pa že skoraj 30 let kaj nastaja pod taktirko sodobnih realistov izumiteljev.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Netrunner ()

NocnaShada ::

kimikaze je izjavil:

Izumitelji so realisti, ne sanjaci, kot jih vidis v filmih.


To je pač samo tvoje mnenje. Filme gledam pa zelo redko, gledam pa že skoraj 30 let kaj nastaja pod taktirko sodobnih realistov izumiteljev.


You just one-upped yourself.

kimikaze ::

So then i'm like you :)

Ghenghiz ::

kimikaze je izjavil:

Od realistov nikoli ni bilo nobenih koristi in se še nič pametnega ni zgodilo, ko se je šlo za napredek. So pa odlični pri ohranjanju statusa.


What a load of BS. Ampak, "To je pač samo tvoje mnenje".
Kot je moje, da sanjacem nikakor ni za zaupat budgeta, casovnih ocen in planiranja - ga je veliko bolje realistom.

@StarCitizen hvala za 10FTC link.

kimikaze ::

Kot je moje, da sanjacem nikakor ni za zaupat budgeta, casovnih ocen in planiranja - ga je veliko bolje realistom.


Torej zakaj že se sedaj oglašaš v tej temi? Pa menda nisi tudi ti eden tistih, ki je po vsem tem izrečenem, po tako močnem prepričanju na koncu naredil nekaj povsem obratnega, v tem primeru kupil vizijo nekega sanjača, katerega projekt "bo" propadel?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Netrunner ()

oo7 ::

Je že znano kako dolga bo kampanija? Bo igra prišla na Steam?

Ghenghiz ::

kimikaze je izjavil:

Kot je moje, da sanjacem nikakor ni za zaupat budgeta, casovnih ocen in planiranja - ga je veliko bolje realistom.


Torej zakaj že se sedaj oglašaš v tej temi? Pa menda nisi tudi ti eden tistih, ki je po vsem tem izrečenem, po tako močnem prepričanju na koncu naredil nekaj povsem obratnega, v tem primeru kupil vizijo nekega sanjača, katerega projekt "bo" propadel?


Ne, nisem. Dal sem ga za projekt, ki je imel, po moji oceni (ne oceni presvitlega CR) vse moznosti, da uspe. In to oceno bi zgolj z upostevanjem zbranega budgeta jaz podal vedno. To, kako lahko stanje sedaj niti priblizno ne odraza katerihkoli ocen podanih na zacetku pa ni vprasanje zame, amapk vprasanje, ki ga vsaj posredno postavljajo Truga, NocnaShada, BigWhale in kot zgleda tudi velik del interneta. Moj odgovor je to, kar sem napisal in si ti citiral.

Ne bos verjel, amapk star citizen ni one-man-band projekt; CR ni edini ki svica pred racunalnikom in programira kot blesav, kot mi ti tukaj probas implicitno prodat. Firme naj bi imele usposobljene ljudi za managiranje budgeta in resourcov - to pac ni neka divja in nora predpostavka. Lepo je, ce ima glorious leader super ideje, kaj bi blo dobro, ampak dokler ne zivimo v despotizmu, mora tak clovek met tud nekoga, ki bo vedel, kako zadevo speljat.

Torej, ne. Nisem dal denarja za vizijo. Dal sem ga za projekt z izjemno dobrim izhodiscem in predstavitvijo, za katerega mi nikoli ne bo jasno, kako je lahko postal taksen clusterfuck.

Ghenghiz ::

oo7 je izjavil:

Je že znano kako dolga bo kampanija? Bo igra prišla na Steam?


StarCitizen* je par strani nazaj povedal, da bo SP kampanja vsebovala okoli 70 misij. Verjetno ne bojo vse na voljo v enem playthrogh. Truga* je tudi navedel, da so posneli za ~10h cutscenes. Oboje skupaj se slisi, kot popolnoma solidna kolicina vsebine - kolicina kot bi jo pricakoval za moderne AAA igre.

Ne predstavljam si, da je na Steam nebi bilo.


* navajam avtorja zato, ker sam ne poznam vira teh navedb.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghenghiz ()

kimikaze ::

Hm zanimivo:)

Kot je moje, da sanjacem nikakor ni za zaupat budgeta, casovnih ocen in planiranja - ga je veliko bolje realistom.

Dal sem ga za projekt, ki je imel, po moji oceni (ne oceni presvitlega CR) vse moznosti, da uspe. In to oceno bi zgolj z upostevanjem zbranega budgeta jaz podal vedno.


Da v istem odgovoru kontriraš svojim stališčem, to uspe res le redkim, dobro tokrat morda malo z mojo pomočjo :) Ampak dobro razložil si svoje stališče in lahko ga razumem, če se postavim v kožo današnjega igralca, kateri pričakuje, da se vse odvija po nekem znanem optimalnem scenariju.

Ghenghiz ::

Popolnoma nic kontradiktivnega nisem rekel. Rekel sem, da denarja nisem zaupal ENI OSEBI, temvec EKIPI. Ena oseba lahko pri tem sanja kar hoce in na kakrsen koli nacin hoce, ce mu kompetentni ljudje vsake tolk cajta postavijo reality check.
Ampak dokler se namerno delas neumnega in sploh ne beres kaj kdo napise, se pac ne da in nima smisla debatirat. Se pocutim dovolj neumno ze samo zato, ker odgovarjam na to. Ze drugic.

Dami ::

Ghenghiz je izjavil:

Ne predstavljam si, da je na Steam nebi bilo.

Sen skor 100%, da je na steamu ne bomo vidli.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Ghenghiz ::

Dami je izjavil:

Ghenghiz je izjavil:

Ne predstavljam si, da je na Steam nebi bilo.

Sen skor 100%, da je na steamu ne bomo vidli.


Hmm? Ali sem kaj zamudil/spregledal, ali je bila to sala na temo, da SC ne bo nikoli koncan?

Truga ::

Kul video indie igre ki bo mela drug teden kickstarter:


(V resnici je star citizen po 4ih letih developmenta, ampak zgleda kot tisto gor)

Dami ::

Ghenghiz je izjavil:

Dami je izjavil:

Ghenghiz je izjavil:

Ne predstavljam si, da je na Steam nebi bilo.

Sen skor 100%, da je na steamu ne bomo vidli.


Hmm? Ali sem kaj zamudil/spregledal, ali je bila to sala na temo, da SC ne bo nikoli koncan?

Zakaj šala, pač ne bojo prodajal špila na steamu? Zakaj bi ga? Itak majo svoj store ter launcher, ki ga rabiš za pognat igro.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

kimikaze ::

"Popolnoma nic kontradiktivnega nisem rekel. Rekel sem, da denarja nisem zaupal ENI OSEBI, temvec EKIPI. Ena oseba lahko pri tem sanja kar hoce in na kakrsen koli nacin hoce, ce mu kompetentni ljudje vsake tolk cajta postavijo reality check.
Ampak dokler se namerno delas neumnega in sploh ne beres kaj kdo napise, se pac ne da in nima smisla debatirat. Se pocutim dovolj neumno ze samo zato, ker odgovarjam na to. Ze drugic."

Ja ampak ta oseba ni nihče drug kot Croberts, veliki sanjač na vodilnem položaju(tako pravijo), kateremu se mora ekipa prilagajat, ker drugače lahko gredo. Torej ali je potem sploh važno, ali ti misliš da si dal denar za projekt(ekipi), če ga a realno ima tako ali tako v lasti eden, ki ti ni po godu in kateri sam odloča(pa še kakšen finančni svetovalec), kako bo ekipa denar porabila in predvem kako bo igra zato izgledala. Pač nisi takrat dovolj študiral kam si vlagal glede na tvoja visoka pričakovanja, ki si jih imel. Pač tipična napaka rookija vlagatelja, ki se konkretno ne pozanima o osebah v katere vlaga :) Jaz pa verjamem, da je tudi v tebi malo sanjača, zato si se preupstil številkam in hype vagonu, čeprav ti je SMART ves čas razlagal, kako je vse skupaj fejk :)

Zdaj pa res končam, ker drugače bo ta tema neberljiva, kriv pa bom seveda jaz :) Se opravičujem vsem skupaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

kimikaze ::

BigWhale ::

Ghenghiz je izjavil:

Torej, ne. Nisem dal denarja za vizijo. Dal sem ga za projekt z izjemno dobrim izhodiscem in predstavitvijo, za katerega mi nikoli ne bo jasno, kako je lahko postal taksen clusterfuck.


Tole.

Razvoj Star Citizena je trenutno pokazal predvsem to, da nekdo tam nima pojma kaj je osnovna ideja project managementa in kako se razvija nek projekt.

Morda so bili Wing Commander, Privateer in Freelancer tak uspeh predvsem zato, ker je nad Chrisom stal nekdo drug, ki se je sel project management, ki je postavljal deadlines in ki je znal sprejeti kak kompromis sem ter tja.

V neki tocki mors pac rect "It's good enough, we're shipping it." Ce si dost dober, pol je to glih takrat k development budget se ni bil presezen, hkrati je pa tisto kar delas na taksnem nivoju, da lahko shippas.

Netrunner ::



Ozirima

Pišite raje sem: https://forums.robertsspaceindustries.c...

Ker tukaj ne boste nič spremenili. Saj tudi na uradnem forumu ne boste, vendar boste povedali svoje mnenje avotorjem.

Zgodovina sprememb…

Berserker ::

Nekaj zdrave skeptičnosti mora bit, sam ste za brezveze napravili tolk drame na zadnih treh straneh.

Noben nima preverjenih insiderskih informacij, kaj se dejansko dogaja, tako da limanje nekih katastrofalnih informacij iz nepomembnih forumov ima ravno obraten učinek.

Pa vidim da eni še kr ne razumejo da gre za investicijo ne plačilo za izdelka, sam sem vložil 25€, če dobim kaj iz tega je OK, če projekt ne uspe pač ne, na koncu je Robert k si bo nardil bruke ne folk.

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Ker tukaj ne boste nič spremenili. Saj tudi na uradnem forumu ne boste, vendar boste povedali svoje mnenje avotorjem.


Se pravi CIG dela po svoje, ne glede no to vse pritozbe in komentarje skupnosti, ki ga v bistvu financira? :>

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Se pravi CIG dela po svoje, ne glede no to vse pritozbe in komentarje skupnosti, ki ga v bistvu financira? :>


Baje, da kar upoštevajo mnenja in pritožbe, vendar ne takih primitivnih kot so tukaj.

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Se pravi CIG dela po svoje, ne glede no to vse pritozbe in komentarje skupnosti, ki ga v bistvu financira? :>


Baje, da kar upoštevajo mnenja in pritožbe, vendar ne takih primitivnih kot so tukaj.


Joj, ne bit butt hurt, ker se nekateri ne strinjamo s tabo. Lahk pa takoj poves katero mennje je bilo primitivno.

Sicer sem pa samo spraseval kaj si hotel povedati. S tole izjavo, si pa prejsnjo direktno negiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Netrunner ::

««
7 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538608 (1824) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152325 (469) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128888 (7445) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727141028 (105536) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816723 (13390) Tr0n

Več podobnih tem