» »

Turbo luknja

Turbo luknja

dzinks63 ::

Raznoraznih tem je že veliko, pa naj še bo nekaj o turbinskih motorjih. Le ti se stalno vsebolj izpopolnjujejo in tako smo iz časov klasike, ko so turbine začele grabiti na polno precej visoko in si pri pospeševanju praktično dobil brco v rit (npr: BMW 745-i) in je bilo potrebno pri teh avtomobilih z takšnim motorjem pri vožnji biti zelo previden ter avtomobil voziti z doberšno mero prefinjenega občutka. Razvoj je tekel dalje, turbine so se izpopoljnjevale, dobili smo prve s spremenjljivo geometrijo lopatic, le te so že kar lepo grabile pri nižjih obratih in se dodobra razživele v visokih. Vendar popolne luknje še vedno niso odpravile, pri nizkih vrtlajajih je takšnim motorjem še vedno primanjkovalo navora. To so poizkušali odpravljati z kombinacijami kompresorskega polnilnika in turbinskega kar je dajalo precej dobre rezultate in nadaljni poizkusi z dvema turbopolnilnikoma, enim večjim in drugim manjšim, kar je tudi bil korak naprej, zadnji krik mode so bili motorji s tremi turbinami s katerimi so izvlekli iz motorjev že kar brutalne performanse.

Sedaj pa še najnovejša pogruntavščina, turbo polnilnik gnan z elektromotorjem pri nizkih obratih motorja in preklop na klasični turbopolnilnik gnan z izpušnimi plini pri že dovolj visokih obratih, da grabi na polno.





Detailed specifications haven't been announced, but Audi is testing the system on a modified 3.0-liter bi-turbo TDI. It normally develops 313 PS (230 kW / 309 hp) and 650 Nm (479 lb-ft) of torque, but Audi says the electric turbo gives the perception of a "distinct boost in performance."


Ta zadnja varianta naj bi povsem odpravila turbo luknjo in omogočala motorju veliko navora že pri najnižjih vrtljajih in konstantno ter zvezno naraščanje moči do vrhunca obratov motorja. Vse to lepo in prav, vendar prava prihodnost nas še čaka v obliki električno gnanih avtomobilov, kateri teh problemov ne poznajo.

V6 Audi tre litri TDI biturbo

black ice ::

Zanimivo. Če se dobro spomnim je o tem že enkrat tekla (pod)debata na tem forumu.

Kolikšen pretok zraka ima ta električen turbopolnilnik napram klasičnemu in kolikšno (el.) moč zahteva?

Blinder ::

huh, teh problemov ne poznajo.... daje več užitka turbo motor v območju turbo luknje, čeprav komi da pospešuje, kot pa električni motor
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

DimmniBurek ::

Blinder je izjavil:

huh, teh problemov ne poznajo.... daje več užitka turbo motor v območju turbo luknje, čeprav komi da pospešuje, kot pa električni motor

Odvisno kak električni motor, zdej malo posplošuješ. Poglej za Tesla roadsterjem...

Se pa strinjam da je en prav turbo bencinar the shit >:D
There Is No Stronger Drug Than Reality


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150403 (40474) -valvoline-
»

Naredi si sam: e-avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6212334 (9666) TribesMan
»

Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7417496 (15113) El Barto
»

aprilia rs 125 in turbo

Oddelek: Loža
143264 (3096) IceIceBaby
»

el. generator na vroč zrak?

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
152127 (1927) rkb2

Več podobnih tem