Forum » Loža » aprilia rs 125 in turbo
aprilia rs 125 in turbo
divx man ::
Zadnjič sem v neki moto reviji bral o turbotih ki dajo motorju veliko več moči. Sicer nisem ravno talentiran za tehniko vendar sem razmišljal kako bi to bilo super če bi namontiral na aprilio rs 125. In tukaj se mi zdi pravi naslov za takšna glupa vprašanja zato vas sprašujem če bi se kaj takega sploh dalo narediti, koliko bi približno stalo in kakšne bi ble posledice glede z servisiranjem motorja.
lep pozdrav!!!
lep pozdrav!!!
AndrejS ::
Toti italijanski moped se bo razleto če boš namontiral turbo. Sicer pa še nisem zasledil turbine na dvotaktni mašini
Vikking ::
Razumem če hočeš datu turbo na hayabuso. Ampak na aprillio 125?
Kupi si boljši motor, verjemi da pride mnogo ceneje. Ali pa zamenjaj obstoječe zadeve ki jih počno vsi. Izpuh, nastavitev vplinjačev...
Sicer pa kaj bi rad dosegel z turbo pri 125-ki?
Kupi si boljši motor, verjemi da pride mnogo ceneje. Ali pa zamenjaj obstoječe zadeve ki jih počno vsi. Izpuh, nastavitev vplinjačev...
Sicer pa kaj bi rad dosegel z turbo pri 125-ki?
Trololololo1 ::
Ma tud kolesi so na RS preozki za neke vlke hitrosti tk da s turbino bi se ti sam tvoja življenska doba zmanjšala pa od motorja tud verjetno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Trololololo1 ()
Vikking ::
Ker je na 2T skoraj nemogoče montirati turbo. Zadeva je izredno neprijetna za vozit, neobvladljiva - v nizkem in srednjem območju delovanja imaš turbo luknjo, pod visokimi obrati se mu pa odtrga (to ne velja za hayabuso, ker tam je že agregat tako močan, da turbo luknje ni občutiti do te mere, da bi motila vožnjo), sedaj pa probaj zgodaj pospešit iz ovinka, če upaš!
Da se malo ugriznem v jezik. Dokaz da se DA
Ampak verjemi dobiš par hayabus za ta denar.
No NOS pa tudi:
Da se malo ugriznem v jezik. Dokaz da se DA
Ampak verjemi dobiš par hayabus za ta denar.
No NOS pa tudi:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
M323SBA ::
Turbopolnilnik ni noben problem za montiranje - intake v sesalni ventil, izpušno režo pa na izpušnega. Vprašanje je le, kako dolgo bodo materiali zdržali. Najbrž bi motor razletel takoj, ko bi ga pognal v višje obrate.
Turbina zrak zgosti, preden pride v cilinder. Ker je zrak gostejši, lahko v cilinder dovajaš večjo količino zraka, kar za idealno kompresijsko razmerje pomeni tudi večjo potrebo po bencinu. Princip taktov je isti kot brez turbine, s tem da je treba upoštevati, da gostejša zmes zraka in goriva zgori ob večji temperaturi, za kar pa običajni materiali, uporabljeni v motorjih brez turbinskih polnilnikov, niso kompetentni. Preprosto povedano - lahko se ti stopijo bat in ventili.
Ker je turbina vezana na izpušni ventil (v avtih na končni izpušni zbir), je tudi turbina pod velikimi vročinskimi obremenitvami.
V glavnem ... ne splača se.
Turbina zrak zgosti, preden pride v cilinder. Ker je zrak gostejši, lahko v cilinder dovajaš večjo količino zraka, kar za idealno kompresijsko razmerje pomeni tudi večjo potrebo po bencinu. Princip taktov je isti kot brez turbine, s tem da je treba upoštevati, da gostejša zmes zraka in goriva zgori ob večji temperaturi, za kar pa običajni materiali, uporabljeni v motorjih brez turbinskih polnilnikov, niso kompetentni. Preprosto povedano - lahko se ti stopijo bat in ventili.
Ker je turbina vezana na izpušni ventil (v avtih na končni izpušni zbir), je tudi turbina pod velikimi vročinskimi obremenitvami.
V glavnem ... ne splača se.
IceIceBaby ::
Ne jih poslušat :) Tudi extremni overclocki se ne splačajo, pa folk vseeno navija na 7 giga in hladi s tekočim dušikom :) Gre za filing, ko ustvariš nekaj unikatnega, če ti to kaj pomeni se loti zadeve.
Prvi problem je najti dovolj majhno turbino. Turbino poganjajo izpušni plini, in 125ccm motor prozivaja relativno malo izpuha (v primerjavi z avtomobili). Zato bi avtomobilska turbina začela proizvajati nadtlak šele pri zelo visokih obratih ali sploh ne. Mogoče bi bla uredu turbina od kakšnega Charada 1.0TD ali kakšnega japonskega turbo malčka (600ccm + turbo, samo to pri nas ne dobiš, bo treba na ebay).
Drug problem bi bila kontrola nadtlaka. Če že dobiš dovolj majhno turbino bi moral vgradit nekakšen boost controler. To je ventil (elektronski ali mehanski), ki uravnava nadtlak polnjenja. Pri tako majhnem motorju bi rabil precej natačen boost controler, ker verjetno bi že 0,1 bara razlike lahko pomenilo razliko med normalnim delovanjem in stopleno mašino.
Tretji problem je temperatura. S tem mislim tako vodno hlajenje motorja (Pomagal bi večji kiler) in same temperature v cilindrih. Če ima tvoj motor vplinjač bi verjetno moral zadevo prilagodit in se prepričat, da je sposoben dovajat dovolj bencina. Pa seveda samo hlajenje turbine (večina je oljno in vodno hlajenih)
Problemov je sigurno še precej, ampak če imaš resne namene bi verjetno šlo. Poročaj, če boš kaj ustvarjal :)
Prvi problem je najti dovolj majhno turbino. Turbino poganjajo izpušni plini, in 125ccm motor prozivaja relativno malo izpuha (v primerjavi z avtomobili). Zato bi avtomobilska turbina začela proizvajati nadtlak šele pri zelo visokih obratih ali sploh ne. Mogoče bi bla uredu turbina od kakšnega Charada 1.0TD ali kakšnega japonskega turbo malčka (600ccm + turbo, samo to pri nas ne dobiš, bo treba na ebay).
Drug problem bi bila kontrola nadtlaka. Če že dobiš dovolj majhno turbino bi moral vgradit nekakšen boost controler. To je ventil (elektronski ali mehanski), ki uravnava nadtlak polnjenja. Pri tako majhnem motorju bi rabil precej natačen boost controler, ker verjetno bi že 0,1 bara razlike lahko pomenilo razliko med normalnim delovanjem in stopleno mašino.
Tretji problem je temperatura. S tem mislim tako vodno hlajenje motorja (Pomagal bi večji kiler) in same temperature v cilindrih. Če ima tvoj motor vplinjač bi verjetno moral zadevo prilagodit in se prepričat, da je sposoben dovajat dovolj bencina. Pa seveda samo hlajenje turbine (večina je oljno in vodno hlajenih)
Problemov je sigurno še precej, ampak če imaš resne namene bi verjetno šlo. Poročaj, če boš kaj ustvarjal :)
Dr_M ::
Tudi extremni overclocki se ne splačajo, pa folk vseeno navija na 7 giga in hladi s tekočim dušikom
ja, ampak ne navijajo celeronov in sempronov, ampak prave stvari, tako kot so mu tut svetovali.
ja, ampak ne navijajo celeronov in sempronov, ampak prave stvari, tako kot so mu tut svetovali.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Vikking ::
Turbopolnilnik ni noben problem za montiranje - intake v sesalni ventil, izpušno režo pa na izpušnega. Vprašanje je le, kako dolgo bodo materiali zdržali. Najbrž bi motor razletel takoj, ko bi ga pognal v višje obrate.
Turbopolnilnik na 2T motor je zelo težko zmontirat, zaradi samega sistema odpiranja in zapiranja ventilov. In ne moreš samo gor namontirat in mislit zdej pa bo.
Ne moreš primerjat navijanje motorja z navijanjem procesorjev. Ker pri navijanju procesorja ti ni treba odpret čip procesorja in noter zamenjat nevem kakšno stvar. Pri motorju se moreš prvo vprašat če sestavni (glavni) deli motorja sploh vzdržijo in ponvadi moreš zamenjat gred, menjalnik ter še kakšno stvar. Da ne omenim da motor ne stane glih 100k SIT. Da ne govorimo kakšne vozne lastnosti motorja pridobiš ko imaš turbo namontirat.
Turbo na motor niti ni smiselno tako ali drugače. Že sam po sebi je močan motor strašna zadeva in 10s do 200km/h res ne rabiš še turbota gor. VERJEMI!
Turbopolnilnik na 2T motor je zelo težko zmontirat, zaradi samega sistema odpiranja in zapiranja ventilov. In ne moreš samo gor namontirat in mislit zdej pa bo.
Ne moreš primerjat navijanje motorja z navijanjem procesorjev. Ker pri navijanju procesorja ti ni treba odpret čip procesorja in noter zamenjat nevem kakšno stvar. Pri motorju se moreš prvo vprašat če sestavni (glavni) deli motorja sploh vzdržijo in ponvadi moreš zamenjat gred, menjalnik ter še kakšno stvar. Da ne omenim da motor ne stane glih 100k SIT. Da ne govorimo kakšne vozne lastnosti motorja pridobiš ko imaš turbo namontirat.
Turbo na motor niti ni smiselno tako ali drugače. Že sam po sebi je močan motor strašna zadeva in 10s do 200km/h res ne rabiš še turbota gor. VERJEMI!
M323SBA ::
Turbopolnilnik na 2T motor je zelo težko zmontirat, zaradi samega sistema odpiranja in zapiranja ventilov. In ne moreš samo gor namontirat in mislit zdej pa bo.
Turbina je za nekoga, ki ima izkušnje, mala malica. Razen če gledamo z aspekta čistega laika, ki hoče iti v ekstreme brez potrebne praktične osnove.
suntrace1 ::
2T nima ventilov.
Turbina bi samo zdrobila drobovje tvojih mini 125-kubičnih jajčk.Že tako je potrebna celovita obnova tvojega motorja najmanj vsake dve leti. Cena turbine? Več kot stane tvoj motor. Žal, a tako je. Sam je lepo sanjat.
Turbina je za nekoga, ki ima izkušnje, mala malica. Razen če gledamo z aspekta čistega laika, ki hoče iti v ekstreme brez potrebne praktične osnove.
Nekako tako kot iti na Luno. Z primernim orodjem in znanjem je povsem možno.
p.s.: kolikokrat pa se izpiše je popravil? A je to res potrebno več kot enkrat? A stotink sekund ni notri, lol
Turbina bi samo zdrobila drobovje tvojih mini 125-kubičnih jajčk.Že tako je potrebna celovita obnova tvojega motorja najmanj vsake dve leti. Cena turbine? Več kot stane tvoj motor. Žal, a tako je. Sam je lepo sanjat.
Turbina je za nekoga, ki ima izkušnje, mala malica. Razen če gledamo z aspekta čistega laika, ki hoče iti v ekstreme brez potrebne praktične osnove.
Nekako tako kot iti na Luno. Z primernim orodjem in znanjem je povsem možno.
p.s.: kolikokrat pa se izpiše je popravil? A je to res potrebno več kot enkrat? A stotink sekund ni notri, lol
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: suntrace1 ()
Vikking ::
Če imaš turbino se moreš odpovedat resonančnemu izpušnem sistemu (minus 10-15% moči), ne moreš naštelat uplinjača da bi motor delal po celotnem območju (zalivanje, dušenje + neenakomerno delovanje - motor mora delat od 1.500 do 13.000 rpm!!). Povišan bi povzročal uhajanje mešanice v izpuh.
Kar sem hotu prej povedat pri 2T z ventili sem narobe napisu. Lahko bi imel turbino če bi 2T krmilil podobno kot 4T z ventili.
Kupi si zgurano štirko in nali noter eter in boš imel nekaj v stilu turbota za kakšen kilometer. Nato se ti bo zgodil pojav ki se ti bo zgodil slej ko prej tudi pri 2T motorju na turbo. Zaribal. Sigurno ne želiš 500k SIT vreden motor da zariba v turbo bi vložil še dodaten miljon in za 1.5mio SIT dobiš rabljen motor.
V glavnem totalen nesmisel. Pa mislim da v SLO ni mehanika ki bi ti znal namontirat turbo na 125ccm-ja pa da ti drži rečmo vsaj kakšnih 5k km. Pa nitir jurja km ne bi naredu z njo.
Kar sem hotu prej povedat pri 2T z ventili sem narobe napisu. Lahko bi imel turbino če bi 2T krmilil podobno kot 4T z ventili.
Kupi si zgurano štirko in nali noter eter in boš imel nekaj v stilu turbota za kakšen kilometer. Nato se ti bo zgodil pojav ki se ti bo zgodil slej ko prej tudi pri 2T motorju na turbo. Zaribal. Sigurno ne želiš 500k SIT vreden motor da zariba v turbo bi vložil še dodaten miljon in za 1.5mio SIT dobiš rabljen motor.
V glavnem totalen nesmisel. Pa mislim da v SLO ni mehanika ki bi ti znal namontirat turbo na 125ccm-ja pa da ti drži rečmo vsaj kakšnih 5k km. Pa nitir jurja km ne bi naredu z njo.
IceIceBaby ::
Sej dost je da 100km nardiš :) Drugač pa niti slučajno to ne stane miljon sit. 100k bi moral met dovolj za vse skup.
Ne rečem, da je zadeva enostavna ali smiselna, ja pa sigurno zelo zanimiv projekt.
Ne rečem, da je zadeva enostavna ali smiselna, ja pa sigurno zelo zanimiv projekt.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | motor na prašno eksplozijo (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 25131 (22629) | msjr |
» | Chip tuning box (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32487 (30055) | Blinder |
» | Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17532 (15149) | El Barto |
» | Motor z notranjim izgorevanjem (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 12058 (10305) | ani |
» | Avtomob čipOddelek: Na cesti | 4483 (4086) | Dr_M |