» »

el. generator na vroč zrak?

el. generator na vroč zrak?

snow ::

ok tale je malo bolj rocket scienece.

a obstaja oziroma zdrži kak električni generator (se pravi el. motorček, ki bi mi generiral el. napetost), ki bi deloval pri zelo visokih temperaturah... v izpuhu motorja. tam je ene 700 stopinj če ne več.

to bi moral eno vetrnico(oziroma lopatice) dat gor na motorček, alpa kr nekaj takega v kompletu kupit če to kje prodajajo / pa kje / pa kolk je cena če se komu kaj sanja? no v prvi vrsti me zanima če je sploh kaj takega da zdrži take temperature.

zdej pa še gremo mal naprej... no recimo da mamo napetost gor, zdej bi pa poganjal drug motorček, ta bi se pa moral vrteti pri čim višjih vrtljajih.. je kaj takega da dela do 100.000 rpm, pa kolk taka zver porabi.. tud bi mel eno male lopatice gor?

kak pa je kaj z izgubo moči pri prenosu iz enega do drugega motočka?


(temo bi lahko tudi poimenoval: električni tubro) :)

Za kakršno koli informacijo bom zelo hvaležen.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

zlabo ::

Eh nevem če se ti to splača...
Raje priklop motorček na alternator. Sicer ti pobere nekaj kW, vendar jih potem dobiš več ven. Pa dobi pravo stvar! Mislim da so jih imeli ene mazde not, sam res nism siguren:8) Malo pejt brskat po kakšnem avtoodpadu
Poglej na avtomobilizem.com, tam vem da je 100% tekla debata o tem;)

P.S.: navaden turbo še zmer rula, pohodiš gas, wruuum, turbina zapiska ko fuknjena, pa te prlima na zic, 1., 2.,3.prestava, pa podreš zvočni zid:D >:D

LP, zlabo

Azrael ::

El. motorj/generator, ki bi zdržal 700+°C, ne boš dobil, mogoče ima NASA kaj, vendar zelo dvomim.

Če prav razumem, bi ti turbo kompresor razdelil tako, da bi imel dve ločeni enoti, kompresor in turbino,, ki jih nebi vezala skupna os, ampak bi bili enoti povezani električno ?

Baje je Mazda ali Toyota nekaj poskušala v tej smeri, samo ni bilo pravega uspeha.

Zahteve so prehude, za te namene pride v poštev samo mehanska turbina, žal je to edina kolikor toliko trajna rešitev. Za primer puhala, ki ga žene motor, pa ravno tako el. varianta pomeni samo več pretvorb energije in manjši izkoristek.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

snow ::

Aha no saj sem vedel da gre bolj za rocket scienece.

Glede mazde sem bral da bodo v rx-8 čez leto montirali električni tubro, da bo pomagal pri nižjih obratih... vemo da ma ta mazda wankla, ki nima nič kaj navora pri nizkih obratih.

sem pa tudi slišal da majo tak električni prenos za tubro polnilnik nekateri dizli.


ok.. kaj pa če črpamo energijo iz alternatorja. aja celo zadevo sem imel bolj v mislih za moped(hja spet.), kjer je mašina 80 ccm.

saj taki motorji z vsaj 50000 rpm pa obstajajo a ne? pač recimo da delamo kompresor varianto :)
pa potem lopatice gor...
kje pa kolk pa kaj stanejo taki motorji oz. bolje rečeno motorčki, ker gre bolj za model :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Vesoljc ::

kasn moped pa mas? :D
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

snow ::

tomos ctx.

Takle je!

Predelave? Veliko... lahko povem če te zanima
Mal tak za zafrkancijo ga štimam, pa razne inovacije probujem :)


Zdej očeta prigovarjam, da mi končno naredi vso elektroniko za moj čip za tega mojga vraga.



Noben ne ve za kake super high speed motorčke? Hm... to bi moral kake modelarje vprašat a ne?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: snow ()

Red_Mamba ::

če že hočeš generator ne vem zakaj bi ga v izpuh tiščal, lahko ti ga poganja os motorja.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

snow ::

1) tisti plini v izpuhu so 'for free'
2) nekak bi os motorja pustil na miru.

Sem pa našel eno zabavno zadevo : http://www.top-modeltehnik.si/MP20111.h...
60000 rpm. Če bi to gnal prek elektrike iz motorja, pa kako vetrnico gor bi blo kulj :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Red_Mamba ::

veternica ti bo razpadla, more bit turbina :\
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

int47 ::

1) tisti plini v izpuhu so 'for free'


Turbina, ali karkoli misliš vstavit v izpuh, bi povečala tlak v izpuhu in zmanjšala moč motorja.

overlord_tm ::

50000rpm se ti lahk vrtijo brezscetinarski (brezkrtačni) el. motorcki. Tisti pocen ščetinarji pa niti pod slučajno:(

loh pa tud ta turbina :)) tuki

snow ::

ja kaka taka turbina.. če bi bila 100x cenejša :))
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Phoebus ::

Wankel je pri nižjih obratih veliko bolj miren in stabilen kot otto tako da nevem kakšne kozle streljaš tudi da bi rabu pomoč turbine da ga poživi v nizkih obratih...

snow ::

Car and Driver Magazine is reporting Mazda will unveil the Electric-motor-assisted turbocharger at the October 2005 Tokyo Auto Show. We give this rumor a good, about 70%, chance of being true.

This concept is the one that was first used on the Hydrogen RX-8 concept at the 2003 Tokyo Autoshow. The electric-motor-assist turbocharger is used to maximize the effectiveness of forced induction throughout the RPM range. At low engine speeds, beginning at approximately 1000 rpm, an electric motor operates to assist the turbocharger and increase induction efficiency. At high rpm, the turbocharger is driven in a traditional fashion, by the flow of exhaust gas alone.


Mal narobe sem povzel zadevo ja...

anyway jaz furam otto-ta... sam očitno bi tale mod lažje naredil mehansko...
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Azrael ::

Pa si že izračunal kolikoz zraka "požre" motor, kadar dela na polno ?

Ker je tvoj moped 80ccm, pri vsakem obratu posesa ravno toliko zraka, se pravi 80ccm, če je obratov recimo 8000/min. to pomeni 640l zraka na min. Toliko zraka gre v motor brez turbine. Če hočeš kaj učinka od turbine mora biti sposobna prečpati še več zraka ali pa zadeva samo znižuje moč, ker maši pretrok zraka v motor.

Sem nekaj čaral v tej smeri,pa se ne obnese. Če že dobiš dovolj zraka (hint: sesalec), potem vplinjač ne dela pravilno niti pod razno...

Boljša rešitev (za moped) je lijak, ki je obrnjen v smer vožnje, v katerega se lovi zrak, ki gre potem v motor, kar so nekdaj prodajali kot: ram air system.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azrael ()

rkb2 ::

Na dvotakten motor bi rad dal turbopolnilnik ? Zelo težko. Moč dvotaktnega motorja je !zelo! odvisna od pravilne izvedbe izpušnega sistema. Če bi ti sploh uspelo boš z turbino samo metal bencin v izpuh. Lahko sicer probaš (za hec).

Kompresorje imajo dvotaktni dizel motorji (ladje, vlaki), samo da je turbina/puhalo gnano z pomočjo zobnikov/verige/jermena. Pa tudi sama konstrukcija motorja je čisto drugačna kot pri "navadnih" dvotaktnikih klik - je praktično enak štiritaktnemu dizel motorju z kompresorjem, samo tok plinov je malo drugačen.

Raje malo privarčuj, pa si kupi kakšen bolj resen motor. Ko boš enkrat naredl par km z pravim enduro/cross motorjem boš tista jajca od tomosa pozabil kot bi mignil.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7410023 (7640) El Barto
»

Honda razvila 5-taktni motor-Tiskarski škrat?

Oddelek: Loža
154300 (3081) bf4ed
»

aprilia rs 125 in turbo

Oddelek: Loža
142422 (2254) IceIceBaby
»

Alternativni pogon, namesto bencinskih in dieselskih motorjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
706018 (4213) BigWhale
»

Cip v Avtu?

Oddelek: Loža
252717 (2303) Bx

Več podobnih tem