Forum » Problemi človeštva » Fail našega šolskega sistema
Fail našega šolskega sistema
bluefish ::
Če bi se dejansko spravili urejati šolski sistem, bi to morali storiti celostno - od osnovnošolskega ali celo predšolskega izobraževanja pa vse do vrha. Žal pri nas politika nima tega interesa, vsaka vlada pa načrtno poruši delo predhodne.
Rias Gremory ::
Torej imamo en beden začaran politični krog, ki ne reši ničesar oz. tistega kar bi bilo treba. Kaj naj jaz/mi naredimo?
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
para! ::
Da so učenci v skupinah različnih različnih "sposobnosti" (v resnici različnih stopenj znanja)
Nope, v resnici so različnih sposobnosti. Eni dojamejo hitreje, drugi počasneje. To je sposobnost, ne različna stopnja znanja. Različna stopnja znanja je zgolj rezultat različnih sposobnosti.
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
oracle ::
PacificBlue je izjavil:
jype
Kaj pa vem..bolj ne verjamem tega. Ker po mojih izkusnjah z pedagogi otroci iz podezelja drugace razmisljajo in dojemajo svet okoli sebe. To naredi okolje in druzba v katerem zivijo. So pa verjetno tudi izjeme. Ampak na splosno otroci iz podezelja so manj materialni, bolj altruisticni in so v praksi bolj zavzetni kot pa mestni otroci.
Altruizem, ta je pa dobra. Vsak ima prijatelje in sovražnike. Nikjer ni to bolj očitno kot na vasi. Je ni vasi kjer ne bi potekale med-sosedske tožbe, da ne omenjam zlobnih tračev itd.
Povrh vsega se morajo pa vaški otroci naučiti še sovraštva in prezira meščanov oz. t.i. mestnih srajc. Vsak iz vasi se zmrduje nad "meščani". Poleg tega je na vasi veliko večji vpliv cerkve. To je pa to kar se tiče razlik osebnosti. Je pa vsekakor res, da se otroci na vasi praviloma naučijo več spretnosti in večje samozadostnosti. Ampak to nikakor ne spada pod altruizem. Pa tudi materialisti so prav tako, le da je pri njih materializem lahko v obliki dobrega traktorja, veliko glav živine, velike površine gozdov... Razlika je le v temu, da kmečko življenje (v smislu poklica) ti zelo težko prinese velik zaslužek, prej obratno. Če bi bilo kmetijstvo v Sloveniji zelo donosno, bi se še kako videl materializem.
Pa da ne bo pomote, nimam nič proti kmetom. Spoštujem vsak način življenja in poklic. Sam ne more pa nekdo iz vasi rečt da je boljši človek od mene, ker je pač prišel iz vasi. Niti posplošeno to enostavno ne drži.
puffs ::
BlueRunner je izjavil:
Nihce mu ne rabi razlagati linearne algebre. Skodljivo je, ce se ga pusca v brezdelju in, ce se mu ne daje zahtevnejsih nalog - iz iste snovi oziroma teme.
Kot rečeno so temu namenjeni dodatni pouk in tekmovanja in ne predstavlja nobenega problema v trenutni ureditvi. Pri nas tudi najboljši nis(m)o bili zdolgočaseni.
To ima se kako veliko veze z biologijo. Ucenje tudi ni "pomoc", temvec je ucenje. Nekdo se bo naucil vec, nekdo manj, skodljivo pa je postavljati taksno uravnilovko, ki bo bolj motivirane in sposobne otroke zanemarjalo.
Moralo bi se jih bolje usmerit v pomoč sošolcem ja. Zanemarja jih pa nihče.
"Eksperta" pa sem samo toliko, kolikor trajajo Razvojna I do III. Skratka nic od nic.
Agreed.
Nope, v resnici so različnih sposobnosti. Eni dojamejo hitreje, drugi počasneje. To je sposobnost, ne različna stopnja znanja. Različna stopnja znanja je zgolj rezultat različnih sposobnosti.
'Hitrost dojemanja' je za šolo irelevantna. Na celi črti jo povozijo zbranost, predznanje in vaja.
BlueRunner ::
BlueRunner je izjavil:
Nihce mu ne rabi razlagati linearne algebre. Skodljivo je, ce se ga pusca v brezdelju in, ce se mu ne daje zahtevnejsih nalog - iz iste snovi oziroma teme.
Kot rečeno so temu namenjeni dodatni pouk in tekmovanja in ne predstavlja nobenega problema v trenutni ureditvi. Pri nas tudi najboljši nis(m)o bili zdolgočaseni.
Dodatni pouk in tekmovanja ne morejo vrniti nazaj tiste ure ali pol ure, ko otrok gleda v zrak, ker je s svojim znanjem svoje delo ze opravil, ucitelj pa tega ne opazi pravocasno in mu ne da dodatnega dela.
Kar se menda kar dogaja pri vsesplosnem hitenju, da se bi pomagalo tistim, ki kaksni stvari morda sledijo nekoliko pocasneje. Ce ti nisi bila zdolgocasena pri rednem pouku in si bila hkrati v zgornjem procentilu po sposobnostih, potem se za to definitivno lahko zahvalis uciteljem/uciteljicam, ki so za to poskrbeli, ne pa sistemu, ki tega ne zagotavlja.
To ima se kako veliko veze z biologijo. Ucenje tudi ni "pomoc", temvec je ucenje. Nekdo se bo naucil vec, nekdo manj, skodljivo pa je postavljati taksno uravnilovko, ki bo bolj motivirane in sposobne otroke zanemarjalo.
Moralo bi se jih bolje usmerit v pomoč sošolcem ja. Zanemarja jih pa nihče.
Konkreten nacin kaksno delo/izzive se jim lahko daje je bolje prepustiti uciteljem, ki morajo imeti dovolj stika in razumevanja otroka, da vedo kaj je za konkretnega otroka najboljsi pristop.
Bolj pomembno je, da se bi to moralo sistemsko omogocati in zagotavljati, cesar pa nikakor ne vidim, da se bi dogajalo.
Nope, v resnici so različnih sposobnosti. Eni dojamejo hitreje, drugi počasneje. To je sposobnost, ne različna stopnja znanja. Različna stopnja znanja je zgolj rezultat različnih sposobnosti.
'Hitrost dojemanja' je za šolo irelevantna. Na celi črti jo povozijo zbranost, predznanje in vaja.
Klik.
para! ::
'Hitrost dojemanja' je za šolo irelevantna. Na celi črti jo povozijo zbranost, predznanje in vaja.
Vseeno manj sposobni dojemajo počasneje, medtem ko sposobnejši stvari dojamejo hitreje. Kako je lahko to irelevantno, če nekdo porabi 1 uro da se nekaj nauči, nekdo drug pa 6? Ni teorije, da sta ta dva enako sposobna.
lp
Death before dishonor!
SplitCookie ::
Vsi otroci so popolnoma enako sposobni. Nekateri rabijo samo malce več inicijacije da dojamejo začetno temo, nato lahko sodelujejo popolnoma tako kot ostali.
Večkrat dokazano z računalniškimi sistemi učenja.
Aja
Tega v SI ni
Good luck s socialističnim šolstvom
Večkrat dokazano z računalniškimi sistemi učenja.
Aja
Tega v SI ni
Good luck s socialističnim šolstvom
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Wox ::
SplitCookie>Vsi otroci so popolnoma enako sposobni.
SplitCookie>Večkrat dokazano z računalniškimi sistemi učenja.
Računalniški sistemi učenja so pa kateri?
SplitCookie>Tega v SI ni
Kje pa je?
SplitCookie>Good luck s socialističnim šolstvom
Vsi otroci so enakovredni. Kaj je slabega v tem in zakaj rabimo srečo?
SplitCookie>Večkrat dokazano z računalniškimi sistemi učenja.
Računalniški sistemi učenja so pa kateri?
SplitCookie>Tega v SI ni
Kje pa je?
SplitCookie>Good luck s socialističnim šolstvom
Vsi otroci so enakovredni. Kaj je slabega v tem in zakaj rabimo srečo?
Commodore 64
para! ::
Vsi otroci so enakovredni. Kaj je slabega v tem in zakaj rabimo srečo?
Z vidika starša niso niti najmanj enakovredni. Vsi ostali, razen lastnega, so praktično brez vrednosti.
Death before dishonor!
BlueRunner ::
Vsi otroci so enakovredni. Kaj je slabega v tem in zakaj rabimo srečo?
Z vidika starša niso niti najmanj enakovredni. Vsi ostali, razen lastnega, so praktično brez vrednosti.
Enakovredni ne pomeni tudi identicni kloni.
In biologija se vedno opravi svoje, oziroma vsaj znanost trenutno prihaja do rezultatov, ki to potrjujejo.
puffs ::
BlueRunner je izjavil:
Dodatni pouk in tekmovanja ne morejo vrniti nazaj tiste ure ali pol ure, ko otrok gleda v zrak, ker je s svojim znanjem svoje delo ze opravil, ucitelj pa tega ne opazi pravocasno in mu ne da dodatnega dela.
Kar se menda kar dogaja pri vsesplosnem hitenju, da se bi pomagalo tistim, ki kaksni stvari morda sledijo nekoliko pocasneje.
Ko bi se vsaj.
Klik
Nimam časa brat, kolikor sem na hitro preletela sklepajo da imajo nekateri boljšo genetsko predispozicijo za učenje kar čisto verjamem. Ampak te razlike so malenkostne, ob drugih faktorjih pa sploh zanemarljive. Vsak dober profesor ti bo povedal da je vsak v razredu pri njem sposoben napraskat vsaj prav dobro oceno - mi smo imeli srečo da so nam to kokodakali vedno znova.
Vseeno manj sposobni dojemajo počasneje, medtem ko sposobnejši stvari dojamejo hitreje. Kako je lahko to irelevantno, če nekdo porabi 1 uro da se nekaj nauči, nekdo drug pa 6? Ni teorije, da sta ta dva enako sposobna.
lp
Pri dveh ki imata enako predznanje razlike nikoli niso tako velike.
BlueRunner ::
Klik
Nimam časa brat, kolikor sem na hitro preletela sklepajo da imajo nekateri boljšo genetsko predispozicijo za učenje kar čisto verjamem. Ampak te razlike so malenkostne, ob drugih faktorjih pa sploh zanemarljive.
Niso.
Vsak dober profesor ti bo povedal da je vsak v razredu pri njem sposoben napraskat vsaj prav dobro oceno - mi smo imeli srečo da so nam to kokodakali vedno znova.
Ni poanta v temu, kaj je vsak sposoben napraskati. Poanta je v temu, da bi se lahko nekatere porinilo mnogo dlje oziroma do tocke, da bi vsi morali dobesedno praskati za odlicno oceno - oceno lastnega dela.
Zunanji testi (ki so danes tako ali tako zgreseno izvedeni) pa bi potem individualno znanje postavljaji na skalo znanja generacije oz. preverjali predispozicije za to ali ono nadaljevanje solanja.
BlueRunner ::
>>><<< ::
Sam vidim prednosti edino v računalniških simulacijah in raznih java appletih, ki pomagajo vizualizirati stvari - recimo razne poskuse pri fiziki (sile ipd.), matematiki (integrali...). Ampak primerno je tam za srednje šole komaj.
ATI cards are like buses... They're huge, red and have bad drivers.
kitaj ::
Vseeno manj sposobni dojemajo počasneje, medtem ko sposobnejši stvari dojamejo hitreje. Kako je lahko to irelevantno, če nekdo porabi 1 uro da se nekaj nauči, nekdo drug pa 6? Ni teorije, da sta ta dva enako sposobna.
"Manj sposobni" dojemajo počasneje, ker jih učijo na način, ki jim ne ustreza. Kljub temu, da pedagogi veliko govorijo o različnih učnih tipih, se to v praksi ne upošteva ravno veliko.
Jaz sem bil pri angleščini zgolj povprečno "sposoben", čeprav sem se pred tem sam preko televizije naučil italijanščine. Način, na katerega učijo jezike v šolah, mi pač ne ustreza in na podlagi tega ne morem reči, da sem na tem področju manj sposoben, če pa se lahko sporazumevam v 4 tujih jezikih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Moralne vrednote v današnjem izobraževalnem sistemu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19835 (17537) | Mavrik |
» | Musk ustanovil lastno šolo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 37189 (27881) | [D]emon |
» | Ocenjevanje domačih nalog (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 18122 (16277) | Invictus |
» | OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 22139 (17696) | s6c-gEL |
» | Šolski sistem poneumljanja otrok v osnovnih šolah? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 24563 (20663) | alexa-lol |