» »

Ceste in zastoji

Ceste in zastoji

Mipe ::

Ravno berem o novem zastoju, menda bodo zaprli Šentvidški predor in še enega. Menda je spet bila ena nesreča.

Ob tem se sprašujem, koliko so nas stale te nove avtoceste, ki se zakoj zamašijo ob prvi nezgodi. Niso to večpasovnice? Menda ne more par zveriženih avtov zasesti vseh pasov? Včasih, še na starih cestah, je bil odprt en pas, da je promet le stekel.

Morda je le to, da je danes toliko prometa, da niti en pas ne zadostuje in takoj dobimo kolono vse do Ljubljane in še okrog nje.

Vseeno, vse to mi deluje nekam žalostno.

mihec87 ::

Odvisno od nesreče..Na avtocesti so običajno višje hitrosti kot na regionalni in z tem so tudi nesreče ponavadi hujše....In če je avta razmetalo po obeh pasovih oz tunelu ti kaj drugega kot zaprtje dokler ne očistiš ceste raznih delov ter tekočin avtomobila ne preostane-saj v nasprotnem primeru samo čakaš na naslednjo nesrečo...Razen če si želiš z 100+kmh prileteti na oljni madež ali pa kos kovine ki ti razkolje gumo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

vorantz ::

Mipe je izjavil:

Včasih, še na starih cestah, je bil odprt en pas, da je promet le stekel.


V starih cajtih ste meli kante od avtov ki niso šle nikamor in jih zato ni razfukalo po vseh pasovih ob najmanjšem trku

Mipe ::

Človek bi pomislil, da bi stare kante bolj razfukalo kot moderne kante iz zlitine.

vorantz ::

ma vseeno pri manjših hitrostih maš več cajta reagirat in ne letet vsepovsod

Mipe ::

Ja, višja povprečna hitrost dandanes. Pa zablokira avtocesto za pol dneva.

Ali načrtovalci niso predvideli tega?

fosil ::

Mipe je izjavil:

Ja, višja povprečna hitrost dandanes. Pa zablokira avtocesto za pol dneva.
Ali načrtovalci niso predvideli tega?

So, zato pa imaš na avtocesti odstavni pas.
Kaj več od tega pa s samo konstrukcijo ceste ne moreš naredit, naprej je stvar odvisna od odzivnosti služb, ki se aktivirajo ob nesrečah.
Tako je!

Daedalus ::

Ravno berem o novem zastoju, menda bodo zaprli Šentvidški predor in še enega. Menda je spet bila ena nesreča.


Tunele se zapira tudi zaradi zastojev. Bi bilo malo nevarno meti dvojno stoječo kolono skoz predor.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

vorantz ::

Mipe je izjavil:

Ja, višja povprečna hitrost dandanes. Pa zablokira avtocesto za pol dneva.

Ali načrtovalci niso predvideli tega?


kako pa naj bi to rešli? lol
nrdimo 12 pasov pa zihr bo vsaj 1 ostal fraj :P

Mipe ::

Ne.

Opazil sem, da je drugi avtocestni krak skoraj vedno prazen. Pa naj del tega namenijo za izredni promet v drugo smer. Nič lažjega, semaforje in stožce na sredo avtoceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

IceIceBaby ::

Včasih, še na starih cestah, je bil odprt en pas, da je promet le stekel.


Tudi, če je odprt en pas je na njem hitrost močno omejena. Če je prometa veliko vseeno nastajajo zastoji.

To, da nismo že v štartu gradili 3 pasovnic je pa tako ali tako neumnost. Pa ne samo zaradi zastojev.

mihec87 ::

Mipe je izjavil:

Ne.

Opazil sem, da je drugi avtocestni krak skoraj vedno prazen. Pa naj del tega namenijo za izredni promet v drugo smer. Nič lažjega, semaforje in stožce na sredo avtoceste.


Bi rad imel zaprto še drugo smer?

Za peprečitev takih razmer ti pomaga samo rezervni tunel-kar pa ni ravno poceni..Lahko pa greš po stari cesti..

Malajlo ::

Avstrijci pa lahko zaprejo tunel zaradi gužve, kaj šele nesreče?
Dvoličneži!

kalko ::

OP-ju:

Prejšnjo nedeljo sta se dva skantala na razcepu pred Münchnom, pa je bila kolona do Chiemsee-ja. Od oka ene 50 km. Malo pred avstrijsko mejo so se trije verižno "poljubili" in je bila kolona skoraj do Salzburga. Seveda je zaradi rubberneckov kolona nastala tudi v nasprotni smeri. K sreči je bilo proti jugu veliko manj prometa, tako da smo izgubili "samo" pol ure.

Si moreš misliti, v super ah in oh Nemčiji in Avstriji? In FYI, velik del AC Salzburg - München sploh nima odstavnega pasu.

Jebiga, ko je količina prometa enkrat prevelika, enostavno ne gre.

šernk ::

Napaka pri nas je da smo v času ko smo končno zgradili avtocestni križ pozabili na povečan promet. 3 pasovnica je predvsem na primorskem kraku proti kopru nujna, pa je najbrž še 20 let ne bo, oz ko bo končno 3 pasovnica tam, bo slednja ravno za silo zadostovala. Pa v primeru nesreče na AC se en pas dokaj hitro sprosti (večina teh nesreč je le poljubček z pločevino), če bi imeli 3 pasovnico bi se 2 sprostila na takšen način. sej če se kamion pokvari na odstavnem pasu, ne nastanejo gromozasnki zastoji. Če se pač zares razkantajo, ti pa itak tud 10 pasovnica ne pomaga, ampak hudih nesreč na AC je malo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Umikanje vozilom na nujni vožnji (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17737229 (19152) Mare2
»

Širitev občinske glavne ceste

Oddelek: Problemi človeštva
212646 (1708) MoDeR
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12624449 (20598) Mare2
»

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5913184 (10379) msjr
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12226107 (24289) IceIceBaby

Več podobnih tem