» »

Scott, ghost, giant ali specialized

Scott, ghost, giant ali specialized

alkor ::

Zivijo,

Kupujem novo treking kolo. Nic posebnega, rekreativno kolesarjenje z druzino. Kaj priporocate izmed naslednjih?

Ghost http://www.energijabikes.com/artikel/tr...

Giant http://www.bikeek.si/kolesa/treking/urb...

Scott http://www.bikeek.si/kolesa/treking/tre...

Specialized http://www.specialized.com/si/sl/bikes/...


Hvala .

Lp,
A
LP, a

spirit ::

Ojoj a se hecaš za malo kolesarjenja po makedamu si dal linke tudi za slaba in draga gorska kolesa. Tukaj dokler ni govora o karbonskih okvirjih ti odsvetujem gledanje za tako premium znamkami, sam imam cca 5 let staro Merido (alu 7005) ima popolno Deore opremo z izjemo zadnjega mejnalnika in zobnikov ki sta Deore XT pa sem dal 400€ res za to kar rabiš ti pojdi v kakšen Hervis in kupi kolo za do 300€ ne meči denarja brez veze, vsi trije imajo za to ceno precej slabo opremo, vilice so slabe, ponekod se celo menjalnik in prestavne ročke ne ujemajo kar ni ravno velik problem a za ta denar bi se morali. Varilce imajo pa dobre tako premium kot manj premium proizvajalci in dokler piše da gre za 7005 ali 6005 alloy kar je danes večinoma na trgu je vseeno katerega vzameš.

mr1two ::

Canyon npr. Ampak vse to niso treking kolesa. Treking kolo je polno opremljeno(luči, prtlažnik...) s tankimi(1.25) cestnimi(ali kombiniranimi) gumami, ki je lahko vzmeteno.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Blinder ::

ma tip pada na znamke
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

spirit ::

Tale Canyon je veliko bolša izbira, ampak vse prej kot treking, kot pravi mr1two so treking kolesa bolj podobna mestnim kot gorskim, bi pa priporočal treking brez amortizerjev, ker so te amortizerji zelo slabi in naredijo več škode kot koristi.

damjan1980 ::

odvisno ce se bo gonilo po asfaltu ali tudi makedamu. za asfalt so amortizerji res nepotrebni in samo prispevajo k ceni in tezi, za po makedamu pa pridejo prav.

Vesoljc ::

Po naših cestah ti tudi po asfaltu pridejo amortizerji prav...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

mambli ::

Sam imam Scotta - Roadster in mi je super. Vozim se po strankih cestah, hribih okoli Ljubljane in za "daljše" ture do 80 km.Za daljše imam raje specialko.

energetik ::

damjan1980 je izjavil:

odvisno ce se bo gonilo po asfaltu ali tudi makedamu. za asfalt so amortizerji res nepotrebni in samo prispevajo k ceni in tezi, za po makedamu pa pridejo prav.
Za SLO "ceste" so amortizerji vsaj spredaj še kako potrebni. Poleg tega ne nabavim več gume, ožje od 50mm.
Na mojem "mestnem" biciklu sem par let nazaj namontiral 38mm gume, ki jih moram napumpat na >3bar. nikoli več. Za po LJ so zame samo še >54mm na 2-2,2 bar.

spirit ::

slab amortizer dela slabi in bolj kot ne samo jemlje energijo, še posebaj če ni dobolj odziven ali pa je premehak, sem videl veliko slabih amortizerjev, ki so se nekoliko usedli že ko je človeh sedel na kolo kar pomeni da ko prideš do luknje ti amortizer vrže v lukno namesto da bi absorbiral udarec ga še poveča ker ni sposoben dovolj hitro reagirati.

alkor ::

Najprej se enkrat hvala vsem za odgovore.

Zakaj te znamke. Ne vem. Te sem pogooglal in malo prebral review - je. Poleg tega ne bi rad imel nek no name bike iz hervisa, ker kakor so povedali, samo stran od raznih hervisov ipd. Poleg tega bi kolo rad imel neki casa, let.
Za canyon ipd pa prvic slisim. Namrec kolesarjenju ze nekaj let ne sledim tako, da po pravici ne vem kaj je best buy trenutno. Zato tudi vprasanje na forumu.
Treking pa zato ker ne bi imel sirokih gum, saj se ne mislim vozit po gozdi in v hribih. Vecina ceste, makadam, no mogoce tudi nekaj gozdnih poti.
Sem pa se malo prebral o temle canyonu im ga hvalijo. Kaj pa gume,se da kaksne tanjse gor?

Se kaksen predlog?

Lp,
A
LP, a

energetik ::

alkor je izjavil:

Zakaj te znamke. Ne vem. Te sem pogooglal in malo prebral review - je. Poleg tega ne bi rad imel nek no name bike iz hervisa, ker kakor so povedali, samo stran od raznih hervisov ipd. Poleg tega bi kolo rad imel neki casa, let.
In zakaj ne bi noname zdržal veliko let?
Vozim gorca iz Hervisa, Balance bikes. Al 7005, Vsa LX Deore oprema. 13 let, pa še vedno dela. Zamenjal samo gume, 1 zajlo in zavorne gumice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

GrimReaper ::

damjan1980 je izjavil:

odvisno ce se bo gonilo po asfaltu ali tudi makedamu. za asfalt so amortizerji res nepotrebni in samo prispevajo k ceni in tezi, za po makedamu pa pridejo prav.

Ne vem zakaj bi za po makadamu rabil amortizer, sej to je isto kot asfalt, edino kakšna luknja več je lahko, to pa tut če imaš amortizer ni enako kot če bi se ji ognil.
Sej z avtom tut ne greš po vseh luknjah, ampak se jim probaš na vsak način ognit.
Mislim da dokler na zaviješ na gozdne poti, vzmetenih vilic ne rabiš.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Ha, potem imaš očitno vzmeteno rit in zelo trdne kosti. Kajti mene že po LJ kolesarskih preruka do kosti, če ravno ne peljem svojega gorca z 57mm gumami in vzmetenjem. Pa tudi ne vem, po kakšnih makadamih se voziš, če praviš da so enaki kot asfalt. Tisti, po katerih se jaz vozim so posuti s kamenjem, razriti in imajo luknje.

mr1two ::

@alkor
Tudi sam nisem bil prepričan na začetku kaj vzet, ampak bolj kot sem gledal okrog, razno razne teste biciklov(revije ipd), plus to, da so mi ljudje, ki se spoznajo na bicikle bolj kot jaz kr kimali, da ima za svojo ceno zelo dobro opremo, bolj sem bil prepričan v nakup Canyona. Vzel sem sicer mal dražjo varjanto od tega kar ti gledaš(moj je Grand Canyon 6.0), ampak nekaj opreme je podobne- zavore recimo in zadnji menjalnik sta enaka...
Po 1500 km v dveh mesecih bi reku, da sem z njim precej zadovoljen. Geometrija je primerna tudi za bolj agresivno vožnjo po terenu, pa tudi kakšne daljše ture na njem niso problem. Sicer je na Yellowstone-u okvir drugi(če sm prav razumel eno ali 2 generaciji starejši, ki pa je kljub temu zmagoval na tedanjih testih).
Menjalnik super opravlja svoje delo. Mogoče se mi je 3x zgodilo, da mi je vrglo verigo dol(1x po skakanju po eni razjahani peš poti, 2x pri menjavanju iz srednjega na mali zobnik spredaj). Razpon hitrosti, ki jih dosežeš z vrtenjem so pa od 5(ali manj) do 60 km/h(vrtenje, za 60 rabiš mal klanca dol :D).
Z vilicami sem super zadovoljen, ampak ti moja izkušnja ne more koristiti, ker niso iste. Super pobirajo luknje in če se lepo pripraviš na kakšne bumpe, roke ne bolijo :).
Priložene gume so dobre(kar se tiče gripa)- spredaj noby nic dobro drži na makadamu(je pa precej glasen na asvaltu), zadnji racing ralph pa lepo teče- edino kar je za moj okus pri teh gumah minus je to, da sem imel defekt po 50km na zadnji in me je kr razpizdilo, še posebej ko sem pogledal na cenik, koliko ta guma stane nova(40+eur). Obe sta zložljivi, cca 200-300g lažji in na ta račun tanjši. Ker sem ga moral nositi je moj moto: raje peljem 300g težjo gumo, kot da jo 300g lažjo nosim(+11 kg bicikla zdravn).

Skratka, če bi kupoval šeenkrat, bi kupil isto. Ko bodo apetiti narasli na kakšnga full suspensiona, potem ne bom gledal dosti okrog. Bom kr spet k nemcem naročil :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

YaN-cH ::

spirit je izjavil:

slab amortizer dela slabi in bolj kot ne samo jemlje energijo, še posebaj če ni dobolj odziven ali pa je premehak, sem videl veliko slabih amortizerjev, ki so se nekoliko usedli že ko je človeh sedel na kolo kar pomeni da ko prideš do luknje ti amortizer vrže v lukno namesto da bi absorbiral udarec ga še poveča ker ni sposoben dovolj hitro reagirati.

To seveda ni res. Pravilno nastavljen blažilnik ima med 10-25% poseda odvisno od tipa vzmetenja, načina vožnje, terena itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: YaN-cH ()

GrimReaper ::

Kaj pa je bolje, če imaš 25% poseda in izkoriščaš samo 80-85mm hoda (70/70PSI v mojem primeru), ali 30-35% in izkoriščaš 90-95mm hoda (50/50PSI)?
Ker če greš računat hod minus sag je v obeh primerih okol 60mm. Edina razlika je v sagu, kje se ti sploh pozna večji sag? Če zdej razmišljam bi rekel da sag pride prav pri luknjah (več saga, več se vilica lahko raztegne v luknjo), hod od saga naprej pa seveda čez kuclje.
Zdej vozim na 50/50PSI in edin tko izkoristim cel hod, ampak je vilica na začetku res mehka. Tko da bom moral probat še 70/70.
Drugače Reba RL 2012.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

mr1two ::

Kolko si pa težak? Ker je tudi od tega precej odvisno,koliko poseda ima sama vilica. Pa ko pumpaš, napumpaj malo več(vsaj spodnji ventil na vilici), ker ko odšraufaš pumpico spusti en del pritiska(mislm da 5psi). Zgornji ni tako kritičen, ker je prostornina večja.

sub 140 lb (63 kg) 70-90 psi
140-160 lb (63-72 kg) 90-105 psi
160-180 lb (73-81 kg) 105-120 psi
180-200 lb (81-90 kg) 120-135 psi
>200 lb (90 kg) 135+ psi
Negative Air Pressure: Start with pressure equal to positive pressure, and decrease or increase as desired. More negative pressure = more active initial compression stroke.

Sicer ti pa na vilicah piše na levi strani. Jaz imam nastavljeno na okrog 120(grem pogledat)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mr1two ()

mr1two ::

Imel sem 100/110. Sm mal dofilal na 110/110, mogoče mal več. Teža: 77kg.
Pa spodaj spusti med 20 in 25 psi, ko ošraufaš pumpico
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

GrimReaper ::

Jest sem 67kg.
Pa kar sem bral je (oz. sem že sam hitro ugotovil), da se tele tabelce ne splača držat, ker več kot pumpaš, bolj trda je vilica.
Edino če ti je to bolj všeč in ne voziš po tolk grobem terenu.
Pa tut to sem bral, da se tisti pritisk kar ga gre ven ko odšraufaš pumpo, ne upošteva. In da ni pravilno da gledaš tisti pritisk, ko potem pumpo še enkrat zašraubaš.
Sem tudi sam najprej tako delal, in mi je drugič kazalo 10-20PSI manj kot sem napumpal. To v negativni komori, v pozitivni ni razlike.
Itak pa z negativno nastavljaš sag, manjši negativni zrak od pozitivnega, bo sag manjši, in obratno. Tko da niti ni važno kako pumpaš, dokler je sag tak kot ga želiš.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

dolenc ::

Tabelce so zelo grob približek.

Napumpaš na tist priporočen posed(sag), potem pa prlagajaš glede na to koliko hoda največ porabiš, če ti zmeraj ostane dovolj(recimo par cm), potem lahko še zmehčaš vilco, če jo zabijaš pa dopumpaš. Upoštevaš pa tudi višino kolesa, če je prenizek(odvisno od kolesa) lahko potem zapenjaš pedala, ali kaj drugega, kljub temu, da hod lepo koristiš. Malo je tudi od tega kaj ti paše, enim paše trše enim mehkeje. Če nič po nepotrebnem ne drgne in ne ostane dosti hoda(malo lufta ne škodi za kak nepričakovan drop) je to to.

onitam ::

ALKOR poglej še malo v Intersport. Takega časa imajo znižanja na kolesa po 30%. Lani sem v Intersportu nabavil kolo treking kolo Genesis z opremo Shimano Alivio/Deore, ki je bil znižan z 500 na 360€. Za malo več bi dobil še zraven diske. Kolo se pelje zelo lepo po še tako slabih cestah (ima vzmetene vilice in sedež), po makadamu pa prav tako. Mislim da za 500-1000km letno je nesmiselno dajat dnar za ime znamke. Za kaj več pa se že gleda višji cenovni rang.
bleh


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 432 33 34 35 )

Oddelek: Šport
1749225845 (35) energetik
»

treking kolo nakup

Oddelek: Šport
288964 (4917) waters
»

Katero gorsko kolo za 70k sit (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
776696 (5342) mile
»

Nakup kolesa

Oddelek: Šport
142079 (1868) T0RN4D0

Več podobnih tem