Forum » Problemi človeštva » Širitev občinske glavne ceste
Širitev občinske glavne ceste
Slo0 ::
Pred kratkim sem zvedel, da bodo gradili 4-pasovnico, in nadomestili obstoječo dvo pasovnico z odstavnimi pasi.
Občina bo najbrž v kratkem vložila predlog vsem stanovalcem, saj bo cesta potekala okoli dva metra v lastniško last, skoraj vsem lastnikom.
Kar pomeni, da bodo vsa zemljišča, močno izgubila na svoji vrednosti.
Občina pa bo najbrž plačala le odkup zemljišča.
Zanima me, kaj se zgodi v tem primeru, ko bo cesta 2 metra bližje hiši, in po novem 4pasovnica,
in celotna nepremičnina močno izgubi na ceni. (oz. kaj lahko vsi lastniki naredijo, če lahko sploh kaj zaradi tega)
Občina bo najbrž v kratkem vložila predlog vsem stanovalcem, saj bo cesta potekala okoli dva metra v lastniško last, skoraj vsem lastnikom.
Kar pomeni, da bodo vsa zemljišča, močno izgubila na svoji vrednosti.
Občina pa bo najbrž plačala le odkup zemljišča.
Zanima me, kaj se zgodi v tem primeru, ko bo cesta 2 metra bližje hiši, in po novem 4pasovnica,
in celotna nepremičnina močno izgubi na ceni. (oz. kaj lahko vsi lastniki naredijo, če lahko sploh kaj zaradi tega)
- spremenilo: Slo0 ()
TESKAn ::
Naj ti naredijo protihrupno ograjo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
kokos25 ::
Če slučajno misliš cesto Škofljica Ljubljana, ti rečem samo naslednje: metuljčkarjem se zahvali...in pa, če gre za ta odsek, kaj hudiča bomo pridobili? Nič, še vedno bo 9 semaforjev v 3km, in še kak dodaten po končani širitvi. In če gre za ta odsek, kar še Jordanu kuglce rište na volitvah....
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
Slo0 ::
Če slučajno misliš cesto Škofljica Ljubljana, ti rečem samo naslednje: metuljčkarjem se zahvali...in pa, če gre za ta odsek, kaj hudiča bomo pridobili? Nič, še vedno bo 9 semaforjev v 3km, in še kak dodaten po končani širitvi. In če gre za ta odsek, kar še Jordanu kuglce rište na volitvah....
Jep, točno to cesto mislim.
Koga opredeljuješ za metuljčkarje? Tiste, ki so bili proti gradnji avtoceste čez barje?
Ali ne bi bilo ceneje, da na šmarju uredijo izvoz in uvoz. In po potrebi razširijo del avtoceste do LJ razcepa (S-J)?
Že sedaj imajo avtocestni odsek, ki ima kar široke odstavne pasove. Se mi zdi, da so na hrvaškem nekateri predeli avtocest tudi brez odstavnih pasov.
Promet čez Škofljico in Lavrico bi pa omejili, tako kot v Kočevju in Ribnici. (čez center je dovoljen le promet za lokalni promet)
Oz. tisti, ki nimajo vinjete, bi lahko vozili čez center. (redarji bi pa od začetka lahko vzpostavili nadzor, da ne prihaja do kršitev)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
Slo0 ::
Problem je že v tem pri "metuljčkarjih", kot si jih opredelil, ki so se borili proti, da bi gradili več kot 10km odsek čez barje. (pač zaradi zaščitenih vrst živali oz. tudi metuljev)
Vse poslovne (trgovinske) stavbe v industrijski coni rudnik, pa imajo redne geometrske nadzore glede ugreza vseh stavb.
Čeprav so grajene na pilotih, prihaja do odstopanj. (čeprav so le stavbe)
Kaj bi šele bilo, če bi bila tam avtocesta, kjer so večtonske obremenitve dnevno na različnih točkah avtoceste.
(a niso moral celo celotno trgovino Lidl na novo gradit, čeprav je že ta bila na pilotih)
Vse poslovne (trgovinske) stavbe v industrijski coni rudnik, pa imajo redne geometrske nadzore glede ugreza vseh stavb.
Čeprav so grajene na pilotih, prihaja do odstopanj. (čeprav so le stavbe)
Kaj bi šele bilo, če bi bila tam avtocesta, kjer so večtonske obremenitve dnevno na različnih točkah avtoceste.
(a niso moral celo celotno trgovino Lidl na novo gradit, čeprav je že ta bila na pilotih)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
Slo0 ::
In glede semaforjev, najbrž jih imajo več v planu, kot jih je sedaj.
Ker vključevanje na 4-pasovnico brez semaforjev je razmeroma težko.
Že sedaj se moramo nekateri vključevat v promet po nasprotnem pasu.
(ko je le-tam promet prost)
Pri 4-pasovnici to ne bi bilo tako enostavno. (ker ljudje večinoma vozijo na 4 pasovnicah skoraj večinoma po levem pasu, ker so na desnem ponavadi jaški. za katere spet ne vemo kako močno se bodo pogreznili, pač na barju)
že sedaj so zelo majhni in so po odstavnih pasovih tam skoraj "jame" na cesti.
in potem je še ta problem ker so na celotnem cestišču spodaj pod asfaltom granitne kocke,
ravno zadnjič sem opazil pri dovozu, saj je del novega asfalta preprosto odpadel.
(ker potem če je na vsej dolžini tako, morajo vse granitne kocke odstranit, nanest zelo debel sloj peska, ki bi moral bit tam neki časa, da se usede vse skupaj, in potem po kakšnem letu ali dveh, ponovno ravnanje, in večslojni asfalt, da se ne bi pogrezal, tako kot sedaj)
Je pa sedaj v večini primerov problem, da so na sredini granitne kocke ob straneh, kjer so odstavni pasovi pa le pesek ali zemlja, zaradi tega najbrž tudi visi asfalt, zaradi neprijema z granitnimi kockami, pa v nekaterih delih sam asfalt tudi odstopa.
(že sanacija same take ceste bi bila visok strošek, da niti ne pomislim na širjenje ceste)
Ker vključevanje na 4-pasovnico brez semaforjev je razmeroma težko.
Že sedaj se moramo nekateri vključevat v promet po nasprotnem pasu.
(ko je le-tam promet prost)
Pri 4-pasovnici to ne bi bilo tako enostavno. (ker ljudje večinoma vozijo na 4 pasovnicah skoraj večinoma po levem pasu, ker so na desnem ponavadi jaški. za katere spet ne vemo kako močno se bodo pogreznili, pač na barju)
že sedaj so zelo majhni in so po odstavnih pasovih tam skoraj "jame" na cesti.
in potem je še ta problem ker so na celotnem cestišču spodaj pod asfaltom granitne kocke,
ravno zadnjič sem opazil pri dovozu, saj je del novega asfalta preprosto odpadel.
(ker potem če je na vsej dolžini tako, morajo vse granitne kocke odstranit, nanest zelo debel sloj peska, ki bi moral bit tam neki časa, da se usede vse skupaj, in potem po kakšnem letu ali dveh, ponovno ravnanje, in večslojni asfalt, da se ne bi pogrezal, tako kot sedaj)
Je pa sedaj v večini primerov problem, da so na sredini granitne kocke ob straneh, kjer so odstavni pasovi pa le pesek ali zemlja, zaradi tega najbrž tudi visi asfalt, zaradi neprijema z granitnimi kockami, pa v nekaterih delih sam asfalt tudi odstopa.
(že sanacija same take ceste bi bila visok strošek, da niti ne pomislim na širjenje ceste)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
Slo0 ::
napačno postavljene vejce, v zadnjem odstavku
*sredini granitne kocke, ob straneh kjer so*
*sredini granitne kocke, ob straneh kjer so*
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
kokos25 ::
Evo, moje mnenje je prekleto enostavno...Podvoz čez železnico, krožno križišče podret pri šoli in namesto kandelabrov dat občinske svetnike z Jordanom na čelu, da bojo s svojo nadpovprečno inteligenco svetil namesto Semaforjev, naredit dovoze na glavno cesto kot na avtocestah s vklučevalnim pasom, narediti 4 cone z mostom za pešce 2x lavrica in 2x škofljica prišparajo 2 milijona po kilometru...Sedaj, ko je gneča, se moram voziti po barju, se kregam z redarji, ker špilajo majmune (pardon, delajo red) in čez žago, da me gledajo vsi postrani in samo čakam, kdaj me bodo z motorko počakal...Žal je problem v semaforjih, in krožnem križišču, ki je namenjen domačinom, mi pa 3km pred škofljico stojimo in "hvatamo " krivine (bljižnice)...In potem smo v prekršku...in to zavedno, ker drugače bi moral 3 km vozit tudi do 60 minut...in 250x na leto je to mnogo ur, ki jih porabim raje za kaj bolj pametnega, pa čeprav nisem ravno brihten...
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
Slo0 ::
Evo, moje mnenje je prekleto enostavno...Podvoz čez železnico, krožno križišče podret pri šoli in namesto kandelabrov dat občinske svetnike z Jordanom na čelu, da bojo s svojo nadpovprečno inteligenco svetil namesto Semaforjev, naredit dovoze na glavno cesto kot na avtocestah s vklučevalnim pasom, narediti 4 cone z mostom za pešce 2x lavrica in 2x škofljica prišparajo 2 milijona po kilometru...Sedaj, ko je gneča, se moram voziti po barju, se kregam z redarji, ker špilajo majmune (pardon, delajo red) in čez žago, da me gledajo vsi postrani in samo čakam, kdaj me bodo z motorko počakal...Žal je problem v semaforjih, in krožnem križišču, ki je namenjen domačinom, mi pa 3km pred škofljico stojimo in "hvatamo " krivine (bljižnice)...In potem smo v prekršku...in to zavedno, ker drugače bi moral 3 km vozit tudi do 60 minut...in 250x na leto je to mnogo ur, ki jih porabim raje za kaj bolj pametnega, pa čeprav nisem ravno brihten...
1. podvoz vzame veliko časa, vpraši maribor, bodo zaprli cesto za eno leto za ta namen.
2. krožno križišče pri šoli je super, ker zelo umirja promet (na prometnici (Kočevje-Ribnica proti Ljubljani, pa cel problem))
Jst bi tukaj zgradil dovoz/izvoz iz avtoceste (sicer ni natančna slika mimo vseh hiš, ker je le skica)
Če bi pa bila preozka avtocesta do razcepa (S-J), bi pač širili avtocesto.
Kar pride mogoče celo ceneje kot zabiti piloti in močni nosilci avtoceste čez barje od Pijave gorice do Rudniške obvoznice.
Novi semaforji in večpasovnica ne bo rešila tega problema,
(bi bilo možno če bi pred Pijavo gorico do Škofljice oz. Rudnika uredili 4-pasovnico, in pred prečkanjem železniške proge na Škofljici uredili res podvoz, in bi skozi celotno Škofljico in Lavrico bili postavili le 2-3 semaforje, na taki dolžini so ponavadi semaforji v mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
Slo0 ::
to je bila pa optimalna rešitev:
in to je le moja skica (okvirna, ampak tam tam), upam, da so to imeli namen graditi pred pijavo gorico.
S tem, da bi to morali graditi 4 pasovnico +odstavni pasovi (dva na vsako stran) na pilotih ali kako podobno (čez celotno barje in bi bila cesta kompletno na novo, za kar je država tudi se mi zdi že enkrat odobrila v proračunu(nisem pa siguren).
in to je le moja skica (okvirna, ampak tam tam), upam, da so to imeli namen graditi pred pijavo gorico.
S tem, da bi to morali graditi 4 pasovnico +odstavni pasovi (dva na vsako stran) na pilotih ali kako podobno (čez celotno barje in bi bila cesta kompletno na novo, za kar je država tudi se mi zdi že enkrat odobrila v proračunu(nisem pa siguren).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
korenje3 ::
Pred kratkim sem zvedel, da bodo gradili 4-pasovnico, in nadomestili obstoječo dvo pasovnico z odstavnimi pasi.
Občina bo najbrž v kratkem vložila predlog vsem stanovalcem, saj bo cesta potekala okoli dva metra v lastniško last, skoraj vsem lastnikom.
Kar pomeni, da bodo vsa zemljišča, močno izgubila na svoji vrednosti.
Občina pa bo najbrž plačala le odkup zemljišča.
Zanima me, kaj se zgodi v tem primeru, ko bo cesta 2 metra bližje hiši, in po novem 4pasovnica,
in celotna nepremičnina močno izgubi na ceni. (oz. kaj lahko vsi lastniki naredijo, če lahko sploh kaj zaradi tega)
če se občina tako odloči boste 100% izgubili. Tukaj v Ljubljani so nekateri s tožbami zavlačevali več 10 let, sam na koncu jim je občina odkupila za drobiž, ker niso že v prvo prodal za 500€/m2.
to je bila pa optimalna rešitev:
in to je le moja skica (okvirna, ampak tam tam), upam, da so to imeli namen graditi pred pijavo gorico.
ne, ker je barje zavarovano območje in se ne sme graditi več tam (na srečo). barje je edini zaklad najboljše čiste pitne vode, ki jo dobivamo v sloveniji.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
korenje3 ::
Problem je že v tem pri "metuljčkarjih", kot si jih opredelil, ki so se borili proti, da bi gradili več kot 10km odsek čez barje. (pač zaradi zaščitenih vrst živali oz. tudi metuljev)
Vse poslovne (trgovinske) stavbe v industrijski coni rudnik, pa imajo redne geometrske nadzore glede ugreza vseh stavb.
Čeprav so grajene na pilotih, prihaja do odstopanj. (čeprav so le stavbe)
Kaj bi šele bilo, če bi bila tam avtocesta, kjer so večtonske obremenitve dnevno na različnih točkah avtoceste.
(a niso moral celo celotno trgovino Lidl na novo gradit, čeprav je že ta bila na pilotih)
barje je zaščiteno območje in ne gre se za metulje, ampak za vodo.
na rudniku je trgovski center, ne pa industrijski center.
leži pa na bivšem smetišču. Dejansko je položeno vse skupaj čez smeti, zato se toliko poseda na tistem območju.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Slo0 ::
Pred kratkim sem zvedel, da bodo gradili 4-pasovnico, in nadomestili obstoječo dvo pasovnico z odstavnimi pasi.
Občina bo najbrž v kratkem vložila predlog vsem stanovalcem, saj bo cesta potekala okoli dva metra v lastniško last, skoraj vsem lastnikom.
Kar pomeni, da bodo vsa zemljišča, močno izgubila na svoji vrednosti.
Občina pa bo najbrž plačala le odkup zemljišča.
Zanima me, kaj se zgodi v tem primeru, ko bo cesta 2 metra bližje hiši, in po novem 4pasovnica,
in celotna nepremičnina močno izgubi na ceni. (oz. kaj lahko vsi lastniki naredijo, če lahko sploh kaj zaradi tega)
če se občina tako odloči boste 100% izgubili. Tukaj v Ljubljani so nekateri s tožbami zavlačevali več 10 let, sam na koncu jim je občina odkupila za drobiž, ker niso že v prvo prodal za 500EUR/m2.
Tukaj ne mislimo zavlačevati ali karkoli, le želimo enotno ceno parcele, ki jo lahko občina odkupi.
(z močnim popustom, danes smo se pri kosilu pogovarjal in smo se strinjal glede tega vsi)
In da občina zgradi tukaj urejen železniški prehod in urejeno križišče za vse ostale.
(križišče je tudi načrtovano baje, tako, da nam hodijo z dveh strani v naše zemljišče)
Ko so pa se hiše gradile se je moralo gradit 4m stran od ceste. (sedaj bi gradili cesto skoraj ob hiši, na našem zemljišču)
Se pravi nepremičnina zgubi skoraj 50% na vrednosti, z majhno njihovo majhno odškodnino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
korenje3 ::
Sicer ne vem kaj te ceste pomenijo, sam po moje bi morala država razširit južno obvoznico na 3 pasovnico, namreč vsak dan so tam kolone.
če ste za 150EUR prodali je cena še dobra, ker 150EUR/m2 je cena za parcelo v Ljubljani z gradbenim dovoljenjem.
če ste za 150EUR prodali je cena še dobra, ker 150EUR/m2 je cena za parcelo v Ljubljani z gradbenim dovoljenjem.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Slo0 ::
Sicer ne vem kaj te ceste pomenijo, sam po moje bi morala država razširit južno obvoznico na 3 pasovnico, namreč vsak dan so tam kolone.
Lej nima veze, naj nardijo 6pasovnco,
samo, da dobimo denar po tržni ceni za to zemljišče.
In gremo enostavno drugam. (nismo pa nikoli imeli namena, da se preselimo, in nismo te hiše zaradi tega vzroka nikoli prodajali)
(fotr je dons razlagu, ko so gradil cesto, prvotno, so vsi dobil odškodnine v vrednosti hiše, in hiše niso bile postavljene na sredini poti ceste)
In se večinoma vsi strinjamo glede tega, da se odrečemo hiši okoli 80let staro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
Slo0 ::
Tudi pri prvi obnovi ceste se nihče ni pritoževal, da je pločnik bližje parcelam,
ker so lepo uredili pločnik za pešce. Da bodo pa meter ali pa dva hodili v zemljišče (če bo tukaj križišče, celo z obeh strani), naj ga imajo. (ker ob izgradnji več pasovnice kot je načrtovano sedaj, bo zemljišče sigurno močno izgubilo na ceni.
Je pa super, da imamo novo vrednotenje zaradi novega nepremičninskega zakona.
In lahko tukaj prepustimo celotno ozemlje občini, če bo izguba znašala več kot 20-30% izgube glede na ostale nepremičnine v celotni občini. (ampak le za celotno vrednost pred izgubo, pred izgradnjo novega cestišča), mogoče 10% popusta za občino.
ker so lepo uredili pločnik za pešce. Da bodo pa meter ali pa dva hodili v zemljišče (če bo tukaj križišče, celo z obeh strani), naj ga imajo. (ker ob izgradnji več pasovnice kot je načrtovano sedaj, bo zemljišče sigurno močno izgubilo na ceni.
Je pa super, da imamo novo vrednotenje zaradi novega nepremičninskega zakona.
In lahko tukaj prepustimo celotno ozemlje občini, če bo izguba znašala več kot 20-30% izgube glede na ostale nepremičnine v celotni občini. (ampak le za celotno vrednost pred izgubo, pred izgradnjo novega cestišča), mogoče 10% popusta za občino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
Slo0 ::
In če gre za ta odsek, kar še Jordanu kuglce rište na volitvah....
1m stran od Jordanove hiše bomo zgradili avtocesto, brez možnosti pritožbe.
(poceni bomo odkupl njegov vrt, da bo avtocesta le 1m stran od hiše)
Mogoče pa celo kompenziramo parcele, njegovi avti se bodo bolje prodajal na 4-pasovnci.
(čeprav je njegova parcela najbrž manjša)
Če pa iskreno povem, ni bilo drugega pametnega župana, in zato nisem šel na lokalne volitve.
(on je bil pač top-šit od vseh kandidatov, tudi po mojem mnenju (ampak dobrem, ne slabem)
kako definirate top-šit je pa stvar vsakega posameznika
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
Slo0 ::
Škoda mi je le tega:
ko Škoflca in Lavrca postajata suburban place Ljubljane,
bi oni gradil 4-pasovnco čez.
Še Kučan bo zgubu 20cm, če bi vidu kakšne murgle mamo tuki.
Tam nima več10km poti po naravi, s kolesom ali peš. (pazi to, celo neasfaltirane)
To je pač narava barja, ki ga občani ne bomo prodali za avtoceste ali 4-pasovnce.
(dobr edin če odkupjo zemljišče v celotni ceni, za zamenjavo drugega)
tako mogoče bi jim pustu za 4-pasovnco. Avtoceste čez barje pa ne (tut jst sm metuljčkar)
ko Škoflca in Lavrca postajata suburban place Ljubljane,
bi oni gradil 4-pasovnco čez.
Še Kučan bo zgubu 20cm, če bi vidu kakšne murgle mamo tuki.
Tam nima več10km poti po naravi, s kolesom ali peš. (pazi to, celo neasfaltirane)
To je pač narava barja, ki ga občani ne bomo prodali za avtoceste ali 4-pasovnce.
(dobr edin če odkupjo zemljišče v celotni ceni, za zamenjavo drugega)
tako mogoče bi jim pustu za 4-pasovnco. Avtoceste čez barje pa ne (tut jst sm metuljčkar)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slo0 ()
Mato989 ::
Jaz pa sem vedno mislil da mamo vrednotene nepremičnine in parcele in bi država in občine po zakonu morale odkupit parcele za enako ceno kot so bojda vrednotene.
Če lahko po taki ceni nabijajo davke v kratkem lahko tudi odkupijo imo... naj dajo lep vzgled!
Če lahko po taki ceni nabijajo davke v kratkem lahko tudi odkupijo imo... naj dajo lep vzgled!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
scipascapa ::
cesta se lahko gradi v višini na nadvozih in ne rabiš uničevati zemlje....zakaj je to pri nas problem?
zgoraj samo avtomobili, spodaj ostali.
zgoraj samo avtomobili, spodaj ostali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
cesnja ::
Kaj pa, če ne bi dodajali novih cest (https://www.vox.com/2014/10/23/6994159/..., ampak bi namesto tega vzdrzevali obstojece in vlagali v javni prevoz - recimo kaksno vzporedno kolesarsko avtocesto? Ta gneča bi se definitivno sprostila, če bi vozniki videli, da se da udobneje in hitreje.
MoDeR ::
Moje mnenje čisto na kratko.
1) Naredit cesto med Glinkom in Tlakami, tako kot je narisal Slo0. S tem razbremeniš celo Škofljico. Nobene potrebe po reševanju vode in metuljčkov.
2) V drugi fazi nadvoz nad železnico, ker se vse ustavi lih zaradi tistih 5 potnikov na vlaku. Še dobro da so tako nesposobni, da niso sposobni odpret železnice med Lj in Kočevjem. Bodimo realni, zaradi vlaka ne bo manj prometa po regionalki.
3) Na Škofljici naredit rondo na Lavrici pri Šparu. Naredit ločene pločnike za pešce in kolesarje brez širitve ceste in omejitev dvigniti na 60. Tam kjer je obremenitev s šolarji naredit nadhod za pešce.
4) Občinam prepovedat prodajat zemljišča za gradnje stanovanjskih sosesk brez, da prej investitorji investirajo v (prometno) infrastrukturo. Marsikje v tujini vidiš zgrajene cele ulice z vso infrastrukturo preden sploh vidiš obris temeljev zgradbe. Ne pa tukaj, ko zgradijo bloke, potem se pa spomnijo, da ni cesta zrihtana, da ni v vrtcu dovolj prostora, da je šola premajhna, da je ZD premajhen,...
1) Naredit cesto med Glinkom in Tlakami, tako kot je narisal Slo0. S tem razbremeniš celo Škofljico. Nobene potrebe po reševanju vode in metuljčkov.
2) V drugi fazi nadvoz nad železnico, ker se vse ustavi lih zaradi tistih 5 potnikov na vlaku. Še dobro da so tako nesposobni, da niso sposobni odpret železnice med Lj in Kočevjem. Bodimo realni, zaradi vlaka ne bo manj prometa po regionalki.
3) Na Škofljici naredit rondo na Lavrici pri Šparu. Naredit ločene pločnike za pešce in kolesarje brez širitve ceste in omejitev dvigniti na 60. Tam kjer je obremenitev s šolarji naredit nadhod za pešce.
4) Občinam prepovedat prodajat zemljišča za gradnje stanovanjskih sosesk brez, da prej investitorji investirajo v (prometno) infrastrukturo. Marsikje v tujini vidiš zgrajene cele ulice z vso infrastrukturo preden sploh vidiš obris temeljev zgradbe. Ne pa tukaj, ko zgradijo bloke, potem se pa spomnijo, da ni cesta zrihtana, da ni v vrtcu dovolj prostora, da je šola premajhna, da je ZD premajhen,...
Lp,
<br>
MoDeR
<br>
MoDeR
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja skozi Kranj (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13655 (8756) | Pac-Man |
» | Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14309 (11504) | msjr |
» | Ceste in zastojiOddelek: Na cesti | 2435 (2205) | šernk |
» | CPP-krožišče (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12379 (9178) | LordTado |
» | ANPR tudi pri nas?Oddelek: Novice / Zasebnost | 5210 (3867) | Matevžk |